PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen 2e Kwartaal 2006

Flipper
1 april 2006, 10:52
Vrijdag ben ik weer bij ons tuintje geweest. Het klimaat was goed. Helaas heb ik de goulash van de metzker moeten missen. Ik was anderszijds occupied zullen we maar zeggen. Hetgeen me weer een mooi excuus gaf om een etentje te organiseren met mijn favoriete diner partner :D . Er waren heel weinig nederlanders veel dames beginnen al te klagen als we ontbreken en er alleen
Duitse gasten zijn, das wel erg leuk.

Ook Lavinja was er weer, deze meid is op de goede weg op dit moment. Ze lijkt een beetje gebroken te hebben met de Louisa en Lorredana, iets dat alleen maar goed te noemen is om wel 1000 redenen. Ook Isabel is er weer, een aangename verassing. Ze is toch wel een van de dames die ik het liefste zie. Aardig lief en knap een echte lethal weapon om het zo maar te zeggen. Ik heb ook nog eens even Anna aan zitten kijken. Onze Russische vamp en talk of the day als ze er is. Nog steeds ontgaat me compleet wat er zo speciaal is aan deze dame. Naar haar gedrag te oordelen lijkt ze 100% profi. Ze jaagt als panter, en sluipt zich langszaam en subtiel een weg naar haar volgende prooi. Helaas trekt het me niet genoeg om het eens uit te willen proberen.

Ik wil nog een kleine opmerking plaatsen over Liba, een tsjechische die toch al enige tijd in Happy verblijft. Ik herinner me het verblijf met haar als een echte traktatie al moet ik zeggen als je de sex-godin zoekt, dat je dan helaas door moet zoeken. Ze is erg zacht en werkt met zachte strelingen en ze doet vol aandacht haar werk. Persoonlijk wordt ik erg opgewonden van die aanpak, welke ervoor zorgt dat ik nog geen fatsoendelijke kamer met dr kan doen (Just call me Speedy Gonzales). Dit is de eerste (niet liegen de tweede, maar de enige die nog in PHG is) waarvan ik moet zeggen dat ze een on-toppertje is. Dus als je niet van het echte hardcore werk houd, dan moet je ze echt eens een sessie met haar doen. :fuck:

:wink: Bis morgen

PS. Ben ik nou de enige die hier wat neerzet. Ik weet dat een aantal van de schrijvende beertjes zijn geweest. Schrijf eens wat dan valt het niet zo op dat ik vandaag voor de 3e keer deze week een bezoek ga brengen. :)

Scoobert
1 april 2006, 12:33
Vrijdag ben ik weer bij ons tuintje geweest. Het klimaat was goed. Helaas heb ik de goulash van de metzker moeten missen. Ik was anderszijds occupied zullen we maar zeggen. Hetgeen me weer een mooi excuus gaf om een etentje te organiseren met mijn favoriete diner partner :D . Er waren heel weinig nederlanders veel dames beginnen al te klagen als we ontbreken en er alleen
Duitse gasten zijn, das wel erg leuk.

Ook Lavinja was er weer, deze meid is op de goede weg op dit moment. Ze lijkt een beetje gebroken te hebben met de Louisa en Lorredana, iets dat alleen maar goed te noemen is om wel 1000 redenen. Ook Isabel is er weer, een aangename verassing. Ze is toch wel een van de dames die ik het liefste zie. Aardig lief en knap een echte lethal weapon om het zo maar te zeggen. Ik heb ook nog eens even Anna aan zitten kijken. Onze Russische vamp en talk of the day als ze er is. Nog steeds ontgaat me compleet wat er zo speciaal is aan deze dame. Naar haar gedrag te oordelen lijkt ze 100% profi. Ze jaagt als panter, en sluipt zich langszaam en subtiel een weg naar haar volgende prooi. Helaas trekt het me niet genoeg om het eens uit te willen proberen.

Ik wil nog een kleine opmerking plaatsen over Liba, een tsjechische die toch al enige tijd in Happy verblijft. Ik herinner me het verblijf met haar als een echte traktatie al moet ik zeggen als je de sex-godin zoekt, dat je dan helaas door moet zoeken. Ze is erg zacht en werkt met zachte strelingen en ze doet vol aandacht haar werk. Persoonlijk wordt ik erg opgewonden van die aanpak, welke ervoor zorgt dat ik nog geen fatsoendelijke kamer met dr kan doen (Just call me Speedy Gonzales). Dit is de eerste (niet liegen de tweede, maar de enige die nog in PHG is) waarvan ik moet zeggen dat ze een on-toppertje is. Dus als je niet van het echte hardcore werk houd, dan moet je ze echt eens een sessie met haar doen. :fuck:

:wink: Bis morgen

PS. Ben ik nou de enige die hier wat neerzet. Ik weet dat een aantal van de schrijvende beertjes zijn geweest. Schrijf eens wat dan valt het niet zo op dat ik vandaag voor de 3e keer deze week een bezoek ga brengen. :)

Ik wilde net zeggen....jij niet op zaterdag ??? Leek me al bijna onmogelijk :teuflisch

Flipper
1 april 2006, 15:44
Ach en ik ga jou er niet tegenkomen zeker! Ja ik ga even uitrusten ja :D van alle beslommeringen deze week ben ik extra moe en moet ik extra rust hebben van dokter Andre. :cool:

Scoobert
2 april 2006, 12:36
Om te verhullen dat NKG gisteren voor de derde keer in vier dagen in Oedt was dan toch ook maar weer een verhaaltje van mij.

Het leek wel een reunie , want er waren ontzettend veel ijsberenforum-gangers, zoals Willem2, Tiga, JackD, Knabbel, Babbel, NKG, Lustman, Horny one, Rex en ik zelf dus van de Nederlandse afvaardiging. Voor onze Oosterburen waren er onder andere Willi69, Bitchhunter en Robin de saunameister.
Tja wat te zeggen, de sfeer zat er vanaf het begin goed in en dat heeft zich in mijn geval ook verder doorgezet naar de avond. Het eten was ook redelijk goed (aardappelgratin, kalkoen of varkensvlees, rijst en natuurlijk de sauzen a la Metzker ;) ).
In de middag even een sauna genomen met Knabbel en daarbij Louisa kunnen bewonderen in het raam in dr mooie Eva kostuum. Knabbel wilde spontaan niet mer de sauna in, zeker toen ze zich in de vensterbank ging insmeren met bodylotion :rofl: Rest van de middag doorgekomen met veel kletsen en onzin vertellen. Jill was op mannenjacht en hoe....:eek: ....op den duur werd het zelfs lachwekkend. Babbel sloeg zijn beurt af en ook Willi69 durfde niet :D
Eindelijk gegeten dan na acht uur en toen werd het tijd om actief te worden....ook Tiga maakte zich klaar om te gaan sporten zei die.
Lekker gedouched en toen toch maar eens op zoek naar een mooie dame, had heel de middag al paar potentiele dames gezien en net uit de douche liep ik Kitty tegen het mooie lijf. Nah gelijk dr vastgepakt.
Even gana zitten op het ligbed bij de sauna en al snel blijkt het enthousiasme waarmee ze door PHG loopt, ook echt is. Gewoon een hele leuk en gezellige meid. Even kwam Tiga langs om als tolk op te treden in een verhaal over een eekhoorn en een blonde meid en toen was ze helemaal van mij.
Uiteindel,ijk dan toch naar de kamer gegaan en zoals jullie inmidels wel weten ga ik niety in details, ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was. De aanbeveling van Maggy paar weken geleden is dus niet voor niks geweest.
Na een uurtje tevreden van de kamer af, maar Kitty vond het wel erg gezellig met me dus besloten we samen een drankje te pakken en in de bar te gaan zitten. Lekker gekletst met mekaar en zelfs een beetje gedanst hehe...ze vind dansen super zegt ze !
Ze luste wel een Virgin Colada, toevallig ook de enige cocktail die ik ook drink hehe. Na een tijdje wilde ze wel de sauna uitproberen, maar helaas was deze verpest :teuflisch dor de voorgangers en sprongen de ogen bijna uit je kast toen je de deur opendeed. Naar ademhappend en hoofdschuddend besloten we dan maar te gaan douchen (apart) en nogmaals ons terug te trekken op een kamer. Het werd hutje 30 en ook de tweede keer was gewoon erg lekker en leuk.
Om kwart over 1 was dan het einde van deze dag aanstaande....nog even Vera en Lavinja (met gelukkig geen zere knie meer) blij gemaakt met een zakje paaseitjes en toen huiswaarts gegaan. Ik weet niet wie het licht heeft uitgedaan, NKG of Tiga :D
Kitty is een meid die echt opgaat in het geheel, maar dan moet je zelf wel ook daar van houden. Een bevestiging wat ik de laatste tijd vaker hoor dat er steeds meer ongelikte beren komen kreeg ik ook van haar :mad:
Maar goed, herhalingsgevaar is vrij groot !!!

Hoogtepunt van de dag :

Eekhoorn die zijn badjas weer strakker moet aantrekken omdat Vera op paaseitjes-jacht was :roll::

Tiga
2 april 2006, 15:46
Ik weet niet wie het licht heeft uitgedaan, NKG of Tiga :D

Knabbel en Tiga zo rond 02.15u :p

Rex
2 april 2006, 20:47
Gisteren na een lange tijd, weer in ons droom paradijs in Oedt geweest. ( heb inmiddels ook GT ondekt en ben daar de afgelopen maand een aantal keren geweest)

Er waren veel bekende ijsberen, waardoor de avond al meteen goed begon.
Eerste ronde met de Duitse Jill weggeweest. Wat is dit een supergeil wijf zeg. Ik had niet langer dan 15 minuten nodig, geen herhalingsgevaar dus!!:lostit:

Tweede ronde met de sexy Poolse blonde Jessica naar de kamer. Was weer super!!!!!!!!!!!!!:fuck:

Derde ronde wilde ik eigenlijk met Vera, maar uiteindelijk besloten om met de Poolse Isabel naar de kamer te gaan. Leuke, vriendelijke, verzorgde meid, maar niet voor een next time. Geen spijt van gehad, maar geen culinair hoogstandje. Ik heb gelukkig ook andere favorieten die hoger op mijn verlanglijstje (blijven) staan.........................:wink:

Al met al een prima Zaterdagavond beleefd!!!!!!!!

En sorry Ijsberen dat ik de afgelopen maanden geen postings (meer) heb geschreven, maar daar had ik ff geen zin an!

Rex
2 april 2006, 21:03
Eindelijk gegeten dan na acht uur en toen werd het tijd om actief te worden....ook Tiga maakte zich klaar om te gaan sporten zei die.
Lekker gedouched en toen toch maar eens op zoek naar een mooie dame, had heel de middag al paar potentiele dames gezien en net uit de douche liep ik Kitty tegen het mooie lijf. Nah gelijk dr vastgepakt.
Even gana zitten op het ligbed bij de sauna en al snel blijkt het enthousiasme waarmee ze door PHG loopt, ook echt is. Gewoon een hele leuk en gezellige meid. Even kwam Tiga langs om als tolk op te treden in een verhaal over een eekhoorn en een blonde meid en toen was ze helemaal van mij.
Uiteindel,ijk dan toch naar de kamer gegaan en zoals jullie inmidels wel weten ga ik niety in details, ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was. De aanbeveling van Maggy paar weken geleden is dus niet voor niks geweest.
Na een uurtje tevreden van de kamer af, maar Kitty vond het wel erg gezellig met me dus besloten we samen een drankje te pakken en in de bar te gaan zitten. Lekker gekletst met mekaar en zelfs een beetje gedanst hehe...ze vind dansen super zegt ze !
Ze luste wel een Virgin Colada, toevallig ook de enige cocktail die ik ook drink hehe. Na een tijdje wilde ze wel de sauna uitproberen, maar helaas was deze verpest :teuflisch dor de voorgangers en sprongen de ogen bijna uit je kast toen je de deur opendeed. Naar ademhappend en hoofdschuddend besloten we dan maar te gaan douchen (apart) en nogmaals ons terug te trekken op een kamer. Het werd hutje 30 en ook de tweede keer was gewoon erg lekker en leuk.
Kitty is een meid die echt opgaat in het geheel, maar dan moet je zelf wel ook daar van houden. Een bevestiging wat ik de laatste tijd vaker hoor dat er steeds meer ongelikte beren komen kreeg ik ook van haar :mad:
Maar goed, herhalingsgevaar is vrij groot !!!

Hoogtepunt van de dag :

Eekhoorn die zijn badjas weer strakker moet aantrekken omdat Vera op paaseitjes-jacht was :roll::

Scoob,

de kans die ik kreeg om Kitty te mogen spotten ( jij was zo vrij haar bijna de gehele avond onder jouw ijsbeerarmen mee te nemen), deed mijn ogen verbazen. Dat je een goede smaak hebt qua vrouwen wist ik al, maar deze meid vond ik ook zeer bijzonder. Jammer dat je recensie van gisteren weinig doet verhullen, maar aan jou relaxe houding gisteren besef ik dat het super geweest moet zijn met haar. Ik hoop haar volgende keer tegen te komen.
Wat een mooie meid was dat zeg............................En ik denk dat het hoogtepunt van gisteren toch een andere invulling heeft!!!

Knabbel
3 april 2006, 22:29
Hele kleine kans dat ik er morgen ben.
Ik ben nog wat ziekjes. Heb het maandag opgelopen op mijn werk. Ben er allergisch voor :D

Knabbel :wink:

Pfff Ik was er wel :lostit: Ik heb het toch gered. Was er al redelijk vroeg en heb me weer heel goed vermaakt. Heel wat sauna, goed eten en als toetje een heerlijke dame de sauna in en mee de kamer op.
Het was voor mij een superzaterdag.

Flipper
4 april 2006, 09:41
Nu eens wachten op D ;)

Knabbel :baby2:

volgende week volgens de "grapevine" oftewel geruchtenmolen (angela) :D

Babbel
4 april 2006, 19:05
Ja ik was er afgelopen zaterdag ook. Ondanks dat ik even pauze hou van het lopen ben ik eens een keer gegaan om te "chillen" zoals enkele ijsberen dat zeggen. Ik had het even een heel klein beetje moeilijk door Jill die mij brutaal bij de nootjes pakte en het altijd aanwezige stokje wat oprispingen kreeg :D . Voor de rest was Vera erg aardig tegen me. Ben ik wezen afkoelen met wat ijsberen in de sauna. Heb ik eens een biertje gedronken, wat cocktails en me heel goed vermaakt.

Babbel :wink: :wink:

Rex
4 april 2006, 20:13
volgende week volgens de "grapevine" oftewel geruchtenmolen (angela) :D

Hoi NKG,

mag ik hieruit concluderen dat jij de kleine Roemeense Dana bedoeld??

Echt een schat van een meid deze Dana, ze is lief , altijd zeer vriendelijk en spontaan en soms een tikkeltje ondeugend!!! Gek genoeg haar nooit uitgeprobeerd,maar om heel eerlijk te zijn, kan ik het er niet op!!

Flipper
4 april 2006, 20:34
Hoi NKG,

mag ik hieruit concluderen dat jij de kleine Roemeense Dana bedoeld??

Echt een schat van een meid deze Dana, ze is lief , altijd zeer vriendelijk en spontaan en soms een tikkeltje ondeugend!!! Gek genoeg haar nooit uitgeprobeerd,maar om heel eerlijk te zijn, kan ik het er niet op!!

Beste Rex,

Wie bedoel je nou? Angela is al terug en met D praat ik over Doris. Helaas voor de fans van Dana. Misschien wat cryptisch allemaal maar goed. Over Dana en Anna weet ik helaas niets!

FYI.

Rex
4 april 2006, 23:34
Beste Rex,

Wie bedoel je nou? Angela is al terug en met D praat ik over Doris. Helaas voor de fans van Dana. Misschien wat cryptisch allemaal maar goed. Over Dana en Anna weet ik helaas niets!

FYI.

Beste NKG,
ik bedoelde toch echt Dana, want zij is meestal degene die met Angela optrekt in Oedt. Maar ik heb me dus vergist blijkbaar..............Hoe je nu ineens weer aan Anna komt, geen idee?? Je moet ook niet zo vaak komen, je gaat alle lekkertjes door elkaar halen.................Maar Doris vind ik ook prima hoor!!!

Flipper
5 april 2006, 11:12
Beste NKG,
ik bedoelde toch echt Dana, want zij is meestal degene die met Angela optrekt in Oedt. Maar ik heb me dus vergist blijkbaar..............Hoe je nu ineens weer aan Anna komt, geen idee?? Je moet ook niet zo vaak komen, je gaat alle lekkertjes door elkaar halen.................Maar Doris vind ik ook prima hoor!!!

Nou Rex, waarschijnlijk vermelde ik Anna omdat Dana, Anna en Angela, Doris en natuurlijk Vera meestal met mekaar optrekken. Van dit rijtje zijn atm alleen Vera en Angela daar. IK probeer slechts volledig (en helder) te zijn in mijn communicatie.

:wink:

Flipper
5 april 2006, 13:52
Een van haar klachten is dat Happy geen limiet zet op het aantal dames dat welkom is en bij een overschot aan dames gaan de opbrengsten automatisch achteruit. Als je dan genoeg clubs kent waar het makkelijker gaat is de keuze snel gemaakt! Helaas is dit een klacht die ik wel vaker gehoord heb en vandaar waarschijnlijk ook de grote doorstroming van de laatste tijd.

Nou wil ik niet lullig zijn. Maar dat zijn de dames/clubleiding zelf een beetje schuld. Van de zomer is het diverse malen voorgekomen dat er echt te weinig dames aanwezig waren. Dus ik snap wel waarom dit gedaan wordt, ook adverteert happy met immer 60 dahmen anwesend! Dit wordt een probleem als het aantal gasten onder de xxx gaat. Dit komt ook door de migratie, als de dames er niet zijn omdat ze elders werken moet Happy wel op zoek naar vervanging. Vervolgens gaan klagen over de hoeveelheid dames en de kwaliteit is een beetje mosterd naar de maaltijd, in mijn ogen.

Wat ik weet van Globe is dat de dames daar veel meer moeten betalen, langere werktijden hebben en de concurentie er veel groter is. Ze worden daar afgeleefd voor enkele honderd euro`s meer. Het is maar net wat je belangrijk vind in je leven. Een goede werkomgeving, of meer geld. Voor vele komt Zwitserland toch al niet in de picture omdat ze erg streng zijn met papieren.

Flipper
5 april 2006, 16:04
Even voor de duidelijkheid. Dit gaat niet over Isabelle. Het is een algemene tendens. Als ik dit over Isabelle als persoon was bedoelt had ik dit in haar topic geschreven. Het is een trend dat dames het geluk snel ergens anders zoeken, wat er weer voor zorgt dat er veel verloop is met als gevolg dat clubs bijna wel consessies moeten doen om aanbod en vraag op peil te houden. Tenminste zo zou je het kunnen intrepeteren. Maar iedereen zal hier wel zo zijn mening over hebben

:rolleyes:

PS. Ik haal hier alleen globe als voorbeeld aan omdat dit reeds in dr topic staat. Het had een willekeurige andere club kunnen zijn

099
10 april 2006, 15:28
Zaterdag waren er weer heel wat forumgangers in Happy.
De sfeer was goed, het eten supper :cool: !
Er waren zeker genoeg vrouwen, enkel tegen de avond waren er zoveel beren dat de meeste vrouwen bezet waren, dat was wel spijtig.

Maar al bij al vond ik het persoonlijk een zeer geslaagde dag :rolleyes: .

De forumgangers waarvan ik weet dat ze aanwezig waren:

Willem2, Uurtje, Nkg, Bonkie6, Bonkie5be, De Souza, Deux Deux, Latoyan, Einzelganger

Jorah Mormont
10 april 2006, 19:20
Ik was gisteren ook weers eens van de partij, samen met vriend Jansen om 18:45 aangekomen.
In de hal stonden al heel wat bekende ijserberen, waaronder NKG, Willem2 en Scoobert.

Het was een vreemde dag. De stemming was erg mat. Ik begon mezelf af te vragen of het aan mij lag, maar ook Jansen gaf aan dat het op een of andere manier anders was. Hij had nog een dame op het oog, maar die was te druk met andere ijsberen. Ik hoopte dat ik mijn topper ook nog zou zien voordat ze voor langere tijd vertrek, maar helaas was ze er niet, Ik kan kort zijn, ik heb het tot 21:15 weten vol te houden, teneinde zowel Jansen als ik met volle zak de property van PHG verlieten. Voor mij al de vierde keer dat ik een goedkope avond had:rolleyes: , voor Jansen voor het eerst in z'n loopbaan. Ik hoop niet dat dit een trend gaat worden.

Volgende keer beter,

BR, Sonny

Scoobert
10 april 2006, 19:52
De zondag begon ergens voor de middag waar ik door NKG werd aangesproken op msn. Wat de plannen waren voor de middag...tja die wist hij wel ;)
Ik werd uitgenodigd om een ijsje te komen eten bij Neerlands masterijsmaker in het mooie Noord-Limburg om van daaruit dan de expeditie richting Oedt voort te zetten.
Even routeplanner erbij en na een verkwikkende douche de auto in. Op het afgesporken tijdstip gearriveerd en ook nog niet eens fout gereden:D Ik moet zeggen superlekker dat ijs en met het zonnetje in ons gezicht kon het me wel bevallen daar. We besloten om wat ijs mee te nemen voor de dames in PHG, een tweetal bakken werd volgepropt met diverse soorten en zoals wel te raden lieten de dames zich dat erg goed smaken. De goedkeurende knikjes en de mmmm waren niet van de lucht.
In ons tuintje waren inmiddels ook Willem 2 en Lustman gearriveerd, later nog gevolgd door nog een paar bekenden. Daar ik zaterdag een zware tennispartij had gespeeld besloot ik snel mij te verstoppen bij Udo....en nodig dat het was....jezus wat deed dat pijn in me brakke lijf :o . een lekkere sauna en een frisse jus later voelde ik me al stuk beter en even zitten kletsen met een paar ijsberen. Inmiddels was ik natuurlijk ook begroet door de nodige dames.
Het was voor het gevoel een vrij rustige dag zowel op ijsberen- als op damesgebied. Willen kliederde Catharina onder met massageolie (haar schoenen vergat ie deze keer :thefinger ), NKG amuseerde zich met de Roemeense clan en ik had het eerste gesprek met Kitty.
Al snel was het 7 uur en werd er gegeten. Het smaakte vrij goed, hoewel NKG besloot maar weer eens italiaans te bestellen. Ik weet nu nog niet of ie dat wel heeft gedaan hehe.
Met een volle buik aan de bar gaan zitten en nog wat te drinken genomen om even uit te buiken. Lustman was weer op oorlogssterkte en was al snel verdwenen met Lazarina. Willem2 betastte NKG nog wat onzedelijk :hah: , hetgeen mij deed besluiten rustigere oorden op te zoeken met mijn gezelschap . Even zitten keuvelen in het nachtcafe en vervolgens vertrokken naar de kamer.
Zoals jullie gewend zijn ga ik daar niet meer over schrijven, maar kan alleen maar zeggen dat we het beiden wederom zeer naar onze zin hebben gehad.
Na afloop van de kamersessie nog wat samen gedronken in de bar, waarn aik toch maar besloot huiswaarts te gaan. Inmiddels was het al bijna middernacht weer. NKG was nog in diep gesprek verwikkeld met Ginger.
Ik werd uitgeleide gedaan door mijn kamergenote, waarbij ik de gedeeltelijke vertaling kreeg van Catharina (dankjewel daarvoor hehe).
Zo dook ik de nacht in om vanmorgen moe maar voldaan op te staan en te gaan werken.

Flipper
10 april 2006, 20:12
Ik was gisteren ook weers eens van de partij, samen met vriend Jansen om 18:45 aangekomen.
In de hal stonden al heel wat bekende ijserberen, waaronder NKG, Willem2 en Scoobert.

Het was een vreemde dag. De stemming was erg mat. Ik begon mezelf af te vragen of het aan mij lag, maar ook Jansen gaf aan dat het op een of andere manier anders was. Hij had nog een dame op het oog, maar die was te druk met andere ijsberen. Ik hoopte dat ik mijn topper ook nog zou zien voordat ze voor langere tijd vertrek, maar helaas was ze er niet, Ik kan kort zijn, ik heb het tot 21:15 weten vol te houden, teneinde zowel Jansen als ik met volle zak de property van PHG verlieten. Voor mij al de vierde keer dat ik een goedkope avond had:rolleyes: , voor Jansen voor het eerst in z'n loopbaan. Ik hoop niet dat dit een trend gaat worden.

Volgende keer beter,

BR, Sonny

Nou Sonny,

Het is zondags altijd wel wat minder hoor. Veel van de dames blijven thuis omdat het een rustige dag is. Maar voor een zondag heb ik me uitstekend vermaakt zelfs al moet ik zeggen, dat ook ik, niet geknalt heb. Het is meer een relax dag. Als je dan voor de aktie naar PHG komt kun je beter eerst even bellen wie er allemaal is. Of je geld in een andere dag investeren :D

Flipper
10 april 2006, 20:17
PS heren,

Ik heb besloten na mijn 300 ste bereicht om eens wat nieuw talent het leven in de IBF schijnwerper te laten proeven. Met andere woorden ik word langszaam moe van me eigen posts. Dus niet denken die post ook niet meer! Ik wil gewoon graag wat meer van die andere 980 leden lezen. Dus zal ik niet meer gras voor voeten weg liggen te maaien. :roll3:

:D

Voor specifieke vragen aan het VVV kantoor in oedt verwijs ik naar IM. :teuflisch

Scoobert
10 april 2006, 21:06
Extra over zondag :

Vergat nog te melden dat het vrij gevaarlijk is om in Duitsland motor te rijden als NKG op weg is naar PHG. Dan ontziet hij niets en niemand :D :D

Jansen
10 april 2006, 22:07

Volgende keer beter,

BR, Sonny

Klopt Klopt Klopt.

En ik ben ook niet van plan om in de rij te gaan staan zeker niet omdat het gisteren ook ging dat de meest biedende eerst mag.
Nee Claudia zo ga je niet met klanten om,ook de andere twee hadden hier moeite mee.
Op een tijd afspreken dat moet kunnen als er andere voor zijn,maar niet uitspelen op geld.
Ook nummer 1 na een half uur terug sturen met de belofte dat hij later op de avond nog een half uur mag en dat ook doet zo ver krijg je mij niet.
Meerdere mannen hebben dit gevolgd en hadden hier ook bedenkingen over dit is niet goed voor de club als meerdere dit voorbeeld gaan volgen.
Ook loredena ( Sakira ) had hier haar bedenkingen over maar vond het wel aardig.
Ik had nr 2 kunnen worden maar heb gekozen om helemaal niet meer mee te
gaan.

Zie Claudia ik ben wel van plan om dit wel met haar uit te praten dat ze dit niet moet gaan invoeren,alleen al omdat ik haar heel erg mocht.
En hoop dan dat ze dit zelf ook inziet.
Dus ik ga dit niet aan de teke vrouwen of menno melden omdat ik haar eerst zelf wil spreken.

Flipper
11 april 2006, 17:15
Tja een spaanse die roemeens spreekt dat is nu eenmaal zeldzaam. Daar moet je toch extra voor betaling. :D Misschien wilde ze wel gewoon liever met die andere naar de kamer. Kan ook nog he, vaak worden er truckjes gebruikt om onder een klant uit te komen.

Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het zo is he! En ik val ook niemand aan, ik zeg alleen dat het wel eens gebeurt (het aantal keren dat ik voor de dames een geintresseerde gast moest spelen, tel ik niet eens meer).

Uit mijn ervaring met Ola kan ik je vertellen dat naar de thekefrau gaan, een averechts effect heeft. Zeker als je nog vaker met dr naar de kamer wilt.

FYI.

Ps. Voor mij boeide dat niet echt toen, Ola was history voor me.

Scoobert
11 april 2006, 19:18
(het aantal keren dat ik voor de dames een geintresseerde gast moest spelen, tel ik niet eens meer).

:rofl: :rofl: :rofl: Waar zou dat nu aan liggen.....aan de frequenties van je bezoek (en dus beschikbaarheid :thefinger ) of aan de onwil om met anderen naar de kamer te gaan.

Ik hou het op je gezellige jij zijn :D

Enne...ik heb zin in een dame blanche :green_smi

Jansen
12 april 2006, 01:11
Tja een spaanse die roemeens spreekt dat is nu eenmaal zeldzaam. Daar moet je toch extra voor betaling. :D Misschien wilde ze wel gewoon liever met die andere naar de kamer. Kan ook nog he, vaak worden er truckjes gebruikt om onder een klant uit te komen.

Ze was duidelijk dat een hogere betaling dat nr 2 wel zou afschrikken om te wachten.
En ze had met me wel een afspraak gemaakt na 21.30u dus van niet willen was geen sprake.

Flipper
12 april 2006, 09:04
Aangepast door Willem2 ??? Ben ik weer benieuwd wat er stond. Nee ok Jansen, weet ik veel ik zeg ook maar wat. Ze had in ieder geval later die avond niets meer te doen. :green_smi

Willem2
12 april 2006, 12:13
Aangepast door Willem2 ??? Ben ik weer benieuwd wat er stond.

Wat denk je van een verkeerde quote zodat de tekst wat minder goed leesbaar was. Voor de rest verbeter en veeg ik niet zoveel. Maar aan jouw reaktie merk ik wel dat het weer woensdag is :D .

Willem2 :wink:

Willem2
12 april 2006, 14:26
Zaterdag waren er weer heel wat forumgangers in Happy.
De sfeer was goed, het eten supper :cool: !
Er waren zeker genoeg vrouwen, enkel tegen de avond waren er zoveel beren dat de meeste vrouwen bezet waren, dat was wel spijtig.

Maar al bij al vond ik het persoonlijk een zeer geslaagde dag :rolleyes: .

De forumgangers waarvan ik weet dat ze aanwezig waren:

Willem2, Uurtje, Nkg, Bonkie6, Bonkie5be, De Souza, Deux Deux, Latoyan, Einzelganger

Ik was dus inderdaad zaterdag 8 april in de PHG. Ik had dus samen met 099 in Keulen geslapen. Ik lekker snurken en hij pijn aan den poep :D ;) ( geintje heren ijsberen).
Kwamen omstreeks 3 binnen en toen was de kwaliteit en kwantiteit van de dames uitstekend. Later op de avond was dat misschien wat minder, zo tegen 10 maar toen lagen er ook heel wat op allerlei kamers. Het eten was inderdaad weer heel goed. Verschillende soorten vlees en genoeg aardappels/rijst en salade voor alle ijsberen. Pizza is er tegenwoordig ook in meer smaken om een uur of 10. Ook weer cocktails zoals gebruikelijk op zaterdag en woensdag. Soms is het alleen wel lastig om er ééntje te pakken te krijgen :green_smi .
Zo tegen één verliet ik het pand om weer terug te rijden naar Keulen :eek:

Groeten Willem2 :wink:

Scoobert
12 april 2006, 21:03
Ik was dus inderdaad zaterdag 8 juli in de PHG.

Tjee zeg dat is wel al een tijdje gelee dan :thefinger

Zo tegen één verliet ik het pand om weer terug te rijden naar Keulen :eek:

....Om zondag weer terug te keren in Oedt :teuflisch

Willem2
12 april 2006, 21:13
@ Scoobert
Ik was denk ik al met mijn gedachte bij de recensie over Juliette :D :lostit:

Nog iets over afgelopen zaterdag. Wij hebben een Tshirt laten maken met een opdruk van het ijsberenforum, deze hebben we aangeboden aan Bonkie die er trots mee door de PHG denderde :freu: .
Ik had eerst zo mijn bedenkingen omdat het nogal een opvallend Tshirt is en niet iedereen dat zo maar vrij kan dragen. Ik heb echter gemerkt dat er wel animo voor is.
Na de vakantie van neukie zullen we even kijken hoe het verder zal verlopen. Belangstellenden kunnen zich al melden bij mij ;) .
Door een duitser werd er al meteen gevraagd of er niet een onderbroek kon komen met een ijsbeer erop.......
U hoort nog van ons

Jansen
13 april 2006, 22:32
Willem; Ik heb meestal XL.
Maar kan ik deze dan ook uit laten wassen bij jouw ?
(tegen kosten)
Wand ik denk dat het bij mij thuis een beetje moeilijk wordt.:moon:

p.s. dat Claudia de rest van de avond vrij was klopt toch ! Nr 3 was naar huis zonder af te melden :rofl:

Jansen
15 april 2006, 00:23
Vanmiddag was het best gezellig de Roemeense garde was er compleet,alleen een aantal Poolse dames en Russinnen zijn pasen vieren.
Moet wel zeggen dat het me wel meeviel dat er nog zoveel aanwezig waren
ongeveer 30 stuks met ongeveer 30 ijsberen .
Dus voor de omzet was het niet sterk.
Heb na het uitgepraat te hebben met Claudia weer heerlijk van haar kunnen genieten,en moest met veel moeite Lavina van me af houden maar dat is onderhand normaal.
Er waren ook een paar nieuwe dames maar zijn geen echte toppers of goede plaats vervangers van wat er de laatste tijd weg is gegaan.
Sonny had een afspraak buiten de deur maar dan ook echt dubbel dubbelzinnig
en is met zijn marathon nog wel even bezig deze nacht,vandaar dat ik het niet te laat heb gemaakt.

Claudia is zondag jarig of ze dan werkt is ???????????

Jansen
15 april 2006, 14:06
Aangepast door Willem2 ??? Ben ik weer benieuwd wat er stond. Nee ok Jansen, weet ik veel ik zeg ook maar wat. Ze had in ieder geval later die avond niets meer te doen. :green_smi

Ook ik heb geen idee wat hier is aagepast heb niets van Willem 2 gehoord dus
misschien heeft Willem 2 aanpassingsproblemen :rofl: :rofl: :moon:

Geintje Willem zo kan je zien dat het bij mij Zaterdag is

Willem2
16 april 2006, 04:16
Ook ik heb geen idee wat hier is aagepast heb niets van Willem 2 gehoord dus
misschien heeft Willem 2 aanpassingsproblemen :rofl: :rofl: :moon:

Geintje Willem zo kan je zien dat het bij mij Zaterdag is

Er stonden persoonlijke dingen in omtrent Sonny en er staat nu nog iets wat je beter niet kan zeggen. Ik zal even overleggen met Sonny anders gaat dat ook weg.
Voor de rest heren ga lekker door maar snij jezelf niet in de vingers anders heb je straks een Jansen2 ;) .
Waar NKG het over had was een quote die verkeerd geplaatst was waardoor het minder goed te lezen was. (was niet ene tekst van NKG)

Groeten Willem2

Flipper
16 april 2006, 11:10
Donderdag en Gisteren maar weer even op verkenning geweest. Donderdag ben ik met 2 duitse meiden op de kamer geweest. Iets waarvan ik tegen mezelf gezegt had dat ik het niet meer zou doen. Beide ervaringen waren goed maar beide geen hoogstandjes. Dat werd gisteren nog eens benadrukt door Leoni. Een nieuw meisje dat pas net in phg werkt. Ze zat nog wat onwennig in de bar. En de eerst ebereichten die over haar binnekwamen via RF waren niet zo lovend. Wat was er gebeurt, onze duitse vrienden hadden 2 dames door mekaar gehutselt. Toen een van de duitsers die hecht aan hoogwaardige service erg lang wegbleef. Begonnen anderen archwaan te krijgen en moest er wel een fout in de berichtgeving zitten. Tja Leoni Wauw "Hammer", Goede service en is erg aardig ook buiten de kamer. Ik moet zeggen dat ik wel even aan dr moest wennen, omdat het allemaal erg wild aan toe ging.

Voor de rest was het een leuke avond (ik ben laat gegaan). Afgesloten met een saunagang met mijn vaste sauna partner(s) Ginger & Vera. Ow ja en Scooby,Willy69 en nog velen waar ik de inet naam niet eens van ken waren er ook nog ( :D ), Zelf ik krijg nu trauma`s van het gegil van Scoooooobyydoooobyyy ddoooooooooo.

Scoobert
16 april 2006, 12:25
Donderdag en Gisteren maar weer even op verkenning geweest. Donderdag ben ik met 2 duitse meiden op de kamer geweest. Iets waarvan ik tegen mezelf gezegt had dat ik het niet meer zou doen. Beide ervaringen waren goed maar beide geen hoogstandjes. Dat werd gisteren nog eens benadrukt door Leoni. Een nieuw meisje dat pas net in phg werkt. Ze zat nog wat onwennig in de bar. En de eerst ebereichten die over haar binnekwamen via RF waren niet zo lovend. Wat was er gebeurt, onze duitse vrienden hadden 2 dames door mekaar gehutselt. Toen een van de duitsers die hecht aan hoogwaardige service erg lang wegbleef. Begonnen anderen archwaan te krijgen en moest er wel een fout in de berichtgeving zitten. Tja Leoni Wauw "Hammer", Goede service en is erg aardig ook buiten de kamer. Ik moet zeggen dat ik wel even aan dr moest wennen, omdat het allemaal erg wild aan toe ging.

Voor de rest was het een leuke avond (ik ben laat gegaan). Afgesloten met een saunagang met mijn vaste sauna partner(s) Ginger & Vera. Ow ja en Scooby,Willy69 en nog velen waar ik de inet naam niet eens van ken waren er ook nog ( :D ), Zelf ik krijg nu trauma`s van het gegil van Scoooooobyydoooobyyy ddoooooooooo.

Wat betreft dat laatste zou ik bijna de uitvinder kunnen zijn van 'I kill youuuu'. Moet zeggen NKG, thanks for telling....wordt dr gestoord van. Keer op jkeer als ik langs loop dan klinkt dat liedje weer uit Lavinja's mond, terwijl zelfs Angela nu het niet kan laten om het te zeggen. Geloof dat Vera het al een beetje in de gaten heeft dat ik het moe ben, want zij is er min of meer mee gestopt.
Wat betreft de rest, het was na een vermoeiende dag (werken en daarna nog tennissen) een heerlijke afsluiter. Had Udo gesmst een massage te regelen want die had ik wel nodig. Zo gezegd zo gedaan, en daarna een heerlijke sauna genomen. Ook hier weer een merci voor NKG want mede dankzij hem loop ik nu ook te snotteren :green_smi
Uiteindelijk in hutje 29 beland, alwaar ik een tijdje later compleet maar dan ook compleet gesloopt uit kwam :rofl: :rofl: nooit geweten dat kapot moe zijn zo prettig aanvoelt hehe.
Na een verkwikkende douche nog eens en wat te drinken was het al snel de klok van 1 uur gepasseerd. De parade van de stappende dames en de anderen die hun bedje gingen opzoeken. Louisa en Lavinja gingen dus de disco in, een aantal naar huis en de overigen dus in nachtkledij ;)
Ohja voor ik het vergeet, Nina was weer terug en toen ik haar zag naar huis gaan wist ik meteen weer waarom ze een TA is/was....wat een body !
Eerder de avond verlieten Claudia en Milana al de club omdat het redelijk rustig was, hetgeen ik geen bezwaar vind in het algemeen.
Tenslotte nog een appelsapje gepakt aan de bar, waar de Thekenfrauen een sigaretje opstaken en Armin erbij kwam zitten. Even gepraat over de avonturen van die dag, NKG over zijn nieuwe ontdekking en ik heb uit goed fatsoen Maggy bedankt voor haar Geheimtip van een tijd geleden. Dat ik/we het naar onze zin hadden, werd nog eens benadrukt toen ze nog even een slaap-lekker-kusje kwam halen, hetgene Maggy een goedkeurende blik liet ontvallen.
Om even na half twee de tuin verlaten, nadat de bebrilde mafketel F. (jullie kennen hem wel) en NKG de laatste lampen hadden uitgedaan.

Willi69
16 april 2006, 19:24
Ostermontag, der 17.4.

Momentan sind ungewöhnlich viele attraktive Neuzugänge im PHG zu bewundern :smile: :smile: :smile:, daher am Montag ein kleines Treffen, ehe die wieder alle weg sind :green_smi:

nkg
Robin
Willi69

Manni1A
17 april 2006, 02:49
Wieder Champions League im PHG

Noch ganz unter dem Eindruck des sonntäglichen Oster-Abstechers ins Paradies der kurze Lagebericht aus Oedt:

Nach dem Verlust von Nicky hat das PHG auf dem Transfermarkt richtig zugeschlagen und die Reihe der hochkarätigen Neuzugänge fortgesetzt. Nachdem am Samstag bereits FK Robin mit zitterigen Knien über Leonie berichten konnte, kann ich nun Gleiches über den neuen TA Sandy sagen: Absolute Champions-League-Klasse :freu:

Sandy (früher Wildenrath und Freude39) verstärkt seit Mittwoch den Tabellenführer aus Oedt. Telefonisch wurde ich bereits von den FK Robin und theologe auf diesen Top-Scorer aufmerksam gemacht, doch diesen Hinweis hätte es gar nicht gebraucht. Nachdem Sandy einmal durch den Strafraum vor der Theke gestürmt war, wusste ich: Diesen Treffer musste ich gegen Ende der heutigen Spielzeit noch landen. Sandy (lange blonde Haare, bestens proportionierte Figur, Mitte bis Ende 20) ist auf allen Positionen einsetzbar. Abseits ist bei ihr nur Anal - ansonsten hat sie alle Stärken drauf. Getestet wurden bisher: Schöne ZK, geiles Französisch (beidseitig), EL, Abschluss im Doggy. Herausragende Qualitäten am Rande des Platzes: Fantastischer Blick, sehr nett und kommunikativ, perfektes Deutsch (ist aber ein Neuzugang aus dem Ausland - Land spielt hier keine Rolle). Fazit: So stürmisch geht es doch noch in die Champions League. Wiederholung: 100 Prozent

Vor Sandy gab es einen weiteren Basistest mit Kiara (19, süsse blonde Maus, Deutschland, seit Dienstag im PHG). Der Service ist leider etwas eingeschränkt (keine Küsse). Die Optik reicht ebenfalls für die Königsklasse, der Service leider nur fürs untere Mittelfeld der Bundesliga (also BVB- und Gladbach-Region):roll3:

Insgesamt ein sehr schöner Ostersonntag im Paradies. Es waren zwar nicht extrem viele Spielerinnen vor Ort, aber einige mit herausragender Qualität. Die Top-Elf des Tages für mich: Sandy - Kiara, Leonie, Rosi, Luisa - Lavina, Loredana, Kitty, Katharina - Cheyenne, Domenica (neu, ein Sammy-Double). Auffällig: die russische Fraktion ist im Moment im PHG etwas unterbesetzt.

Übrigens: Ab Donnerstag wird der Garten im PHG für den Sommer umgebaut Der Spitzenreiter aus Oedt baut seine Tabellenführung aus

Manni1A :wink:

Manni1A
17 april 2006, 02:55
nkg war doch heute erst... und Donnerstag und Samstag:D

Und hübsch die Finger vom neuen TA Sandy lassen - bevor ihr die wieder vertreibt:thefinger

Scoobert
17 april 2006, 03:09

Noch ganz unter dem Eindruck des sonntäglichen Oster-Abstechers ins Paradies der kurze Lagebericht aus Oedt:

Nach dem Verlust von Nicky hat das PHG auf dem Transfermarkt richtig zugeschlagen und die Reihe der hochkarätigen Neuzugänge fortgesetzt. Nachdem am Samstag bereits FK Robin mit zitterigen Knien über Leonie berichten konnte, kann ich nun Gleiches über den neuen TA Sandy sagen: Absolute Champions-League-Klasse :freu:

Sandy (früher Wildenrath und Freude39) verstärkt seit Mittwoch den Tabellenführer aus Oedt. Telefonisch wurde ich bereits von den FK Robin und theologe auf diesen Top-Scorer aufmerksam gemacht, doch diesen Hinweis hätte es gar nicht gebraucht. Nachdem Sandy einmal durch den Strafraum vor der Theke gestürmt war, wusste ich: Diesen Treffer musste ich gegen Ende der heutigen Spielzeit noch landen. Sandy (lange blonde Haare, bestens proportionierte Figur, Mitte bis Ende 20) ist auf allen Positionen einsetzbar. Abseits ist bei ihr nur Anal - ansonsten hat sie alle Stärken drauf. Getestet wurden bisher: Schöne ZK, geiles Französisch (beidseitig), EL, Abschluss im Doggy. Herausragende Qualitäten am Rande des Platzes: Fantastischer Blick, sehr nett und kommunikativ, perfektes Deutsch (ist aber ein Neuzugang aus dem Ausland - Land spielt hier keine Rolle). Fazit: So stürmisch geht es doch noch in die Champions League. Wiederholung: 100 Prozent

Vor Sandy gab es einen weiteren Basistest mit Kiara (19, süsse blonde Maus, Deutschland, seit Dienstag im PHG). Der Service ist leider etwas eingeschränkt (keine Küsse). Die Optik reicht ebenfalls für die Königsklasse, der Service leider nur fürs untere Mittelfeld der Bundesliga (also BVB- und Gladbach-Region):roll3:

Insgesamt ein sehr schöner Ostersonntag im Paradies. Es waren zwar nicht extrem viele Spielerinnen vor Ort, aber einige mit herausragender Qualität. Die Top-Elf des Tages für mich: Sandy - Kiara, Leonie, Rosi, Luisa - Lavina, Loredana, Kitty, Katharina - Cheyenne, Domenica (neu, ein Sammy-Double). Auffällig: die russische Fraktion ist im Moment im PHG etwas unterbesetzt.

Übrigens: Ab Donnerstag wird der Garten im PHG für den Sommer umgebaut Der Spitzenreiter aus Oedt baut seine Tabellenführung aus

Manni1A :wink

Nah also...da hat er schon ein Bericht geschrieben :teuflisch . Ich bin auch noch wach aber keine Lust zum Schreiben :nee:
Wir sehen uns wieder, schÄtze ich ...und bin echt neugierig wie dass am Ende auszieht im Garten dann ...

Steve McGarett
17 april 2006, 09:02

Sandy (früher Wildenrath und Freude39) verstärkt seit Mittwoch den Tabellenführer aus Oedt.

Wow! Ja, ik ken Sandy nog wel uit Wildenrath. Een hele mooie meid om te zien; goed figuur en vooral een paar heerlijke jongens voor de deur. Deed nogal vaag over haar afkomst. Haar vaderland zou ten westen van NL liggen, terwijl ik toch echt de indruk had dat ze uit een ander land kwam. Nou ja, who cares? Ze weet van wanten en is zeker een aanwinst voor PHG. Echter geen GFE bij haar! Na haar vertrek uit Wildenrath zou ze naar Artemis in Berlijn zijn verhuisd :confused: En nu dus terug in PHG :freu:

Willi69
17 april 2006, 13:46
(ist aber ein Neuzugang aus dem Ausland - Land spielt hier keine Rolle)
Ich glaube, das ist ein Land, in dem nicht nur mit Toren gegeizt wird... ;)

Willi69
18 april 2006, 02:17
Ostermontag, der 17.4.

Momentan sind ungewöhnlich viele attraktive Neuzugänge im PHG zu bewundern :smile: :smile: :smile:, daher am Montag ein kleines Treffen, ehe die wieder alle weg sind :green_smi:

nkg
Robin
Willi69

Leider schlechte Nachrichten: obwohl Sandy eigentlich auf dem Plan stand, glänzte sie durch Abwesenheit - wie übrigens die meisten TAs... :mad:

Manni1A
18 april 2006, 10:06
Leider schlechte Nachrichten: obwohl Sandy eigentlich auf dem Plan stand, glänzte sie durch Abwesenheit - wie übrigens die meisten TAs... :mad:

Sie hatte schon am Sonntag zwischen 23 und 24 Uhr ihren Höhepunkt :D

JackD
19 april 2006, 18:51
Zaterdag 1 april, een dag met verschillende gezichten ...

Aan het berengezelschap lag het niet, er waren veel bekenden, met aan het einde van de middag een briljante demonstratie van de koffie-automaat door een afscheidnemende(?) ijsbeer, waarbij het nut van het lekbakje uitgebreid bewezen werd. :roll3:

Van zes gehoopte aanwezige vrouwen (Svetlana, Sandra, Natalia, Lita, Lidia, Emilia) was er geen (0!) aanwezig.

Gelukkig was Lina er wel, zodat ik de Kennismaking met haar op aangename wijze kon hernieuwen; wat een tongetje!!!

Vervolgens even tot rust gekomen in het nachtcafé. Met een krantje en een biertje tussen zes bekoorlijke vrouwen zitten is geen straf. :cool:

Daarna mijn oog laten vallen op Loredana. Het begin was heel goed, het einde door tijdgebrek helaas een stuk minder.

Over het vervolg van de avond kan ik kort zijn.
Afspraak met Viola ging de mist in, Anetta bleef bezet en de "dan maar ...-afspraak" was het, natuurlijk, net niet; had ik maar moeten luisteren naar de meer ervaren beren ...

Jansen
21 april 2006, 00:20
Na een lekkere neukpartij is zij zijn lul aan het strelen.
Wil je nog een keer,zegt hij.
Nee zegt ze,ik ben hem aan het bewonderen.
Ik had er eerst ook zo een.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Bredero
21 april 2006, 12:46
Nou over gisteren kan Bredero kort zijn : Het eten was het beste wat me is overkomen.

- De douches een tijdlang zonder warm water
- Tote Hose, geen sfeer, magere bezetting, moest de leuke dames met een vergrootglas zoeken en bovendien waren die dan nog dauergebucht.

Met voorsprong het slechtse bezoek in de 4 jaar dat ik er ondertussen kom
Ungepoppt das haus verlassen.

Flipper
21 april 2006, 13:19
Nou Bredero,

Een kapotte boiler en geen dames van je smaak. Dan komt zo`n koude douche toch wel weer op het goede moment. :D

Hulde aan Menno en zijn vooruitziende blik.

:rolleyes:

Jansen
22 april 2006, 19:33
Omdat ik hoorde dat Claudia even vakantie is gaan houden deze week,heb ik bij Venlo rechtsaf gestuurd en naar GT gereden.
Ook op verzoek van mijn club maatje S.
Nou een super avond gehad dit heb ik ook geschreven bij GT.
Mischien ben ik volgende week weer terug of ga nog even daar iets afmaken.
Moet wel schrijven dat het in GT beter was dan een jaar terug,komt mischien ook omdat er rond de 60 vrouwen waren en maar 40 ijsberen op de avond.
Of ik heb geluk gehad op deze avond.
Groeten van een Buzzer.

P.s. een van mijn vrouwen vanavond was onze oude Tess uit H.G. voor de zachte sex en als afsluiter Lara Servie om meters te maken.
Het gaat goed met Tess, ze is van haar Duitse vriend af en studeerd nu in Nederland waar ik haar binnenkort een keer ga opzoeken om haar een beetje
Nederlandse cultuur ga bijbrengen !!!

Scoobert
23 april 2006, 22:24
Om de vakantie van NKG in te luiden gisteren maar weer naar PHG gegaan. Een zeer rustige dag was het, zowel op ijsberen als op damesgebied.
Van bekende ijsberen alleen de Duitse suanameister gezien, Willi69, Bitchhunter was dr ook net als 11cc, terwijl Jurgenbe ook werd gesignaleerd na een mislukt bezoek aan GT hehe. Nadat hij door Louisa was opgemerkt, heb ik hem niet meer gezien tot ie naar huis ging.....:D

Ik had geluk dat mijn persoonlijke TA dr was, dus dat was verder geen probleem hehe. een heerlijk uurtje wederom gehad, al ging het later op de avond mis met een vervolgafspraak. Ach wellicht beter zo.....al was het niet netjes van dr.
NKG was ook wezen kameren met een hongaarse aanwinst, hoe en wat zal nog wel van hem komen. Bij the way, er waren heel wat aanwinsten, maar teveel van het niveau :nee: :motz: ....

De aanleg van het zwembad is trouwens gestart, een groot gapend gat in de tuin is het eerste deel.
Over het eten trouwens weer een opmerking, het was na de ongelooflijk irritante show van de Metzker weer eens niet best. Vlees met vetpercentage van 50% wederom, aardappels in folie, saus die ik niet heb genomen en de onvermijdelijke salades weer....:angryfire

Maar goed dat mijn kamerbezoek goed was en dat de aanblik van Claudia (wat kust ze lekker hehe) en Viola ook een groot deel vergoedde.

Flipper
24 april 2006, 16:25
Gr Willem2 :wink:
PS De "broers" houden wel van hongaarse goulash :happy:

Moeten dan bij jou zeggen, dat je houd van duitse Curry worst?

:teuflisch

Flipper
26 april 2006, 09:08
gisteren eventjes geweest. Lavinja wilde zo graag met me naar de kamer dat ze me tot 2x toe uit de badjas scheurde. Die is zo gek he, ik heb gisteren gewoon echt klappen van dr gekregen. ze scheurde 2x een badjas aan flarden. Soms spoort ze echt voor geen meter. Pim stond erbij en keek ernaar hoe ik door twee meiden belaagt werd. Bedankt voor de hulp pim. Dat zwembad kan voor mij niet snel genoeg af zijn. Dan gaan er wat eendjes zwemmen. Over eendjes gesproken ik moet er zo ff twee halen.

No worries,

NKG (bont en blauw, en alles doet pijn)

Jansen
28 april 2006, 00:47
Na weer een avond GT i.p.v.Happy Garden blijkt dat onze Sonny niet meer voor de clubs te redden valt.
Wel was hij aktief in het nemen van een sauna of 3 en wat eten en drinken
Maar verder komt hij niet meer.
Hij heeft dan ook lekker in de zon zitten lezen.
IK heb hem meegenomen in de kino waar ik heerlijk werd verwend door diverse vrouwen,maar Sonny vloog meteen weer naar buiten om verder in zijn boek te duiken.
Al zes bezoeken is hij monogaan.
Ik heb nu de moed opgegeven om hem te redden,heb alles uit de kast gehaald om hem van gedachten te veranderen door zelf flink van alles te nemen zoals vanavond Sheila,Bani en Nathallia maar hij is niet jaloers te krijgen.
Dus nu is zijn besluit dan ook om het club leven vaarwel te zeggen,wel blijft hij aktief in de sauna of met een boek op terras.
Ook spannende verhalen verschijnen hier van hem ( tijdelijk ? ) niet meer.
Sonny het ga je goed ik spreek hem morgen en zie hem van de week.
En Happy B.D.
Hij schrijft alleen nog terug op I.M.

Flurkman
28 april 2006, 10:18
Donderdag 13 april: tamelijk weinig ijsberen aanwezig. Alles rustig in de bar en beneden... Slechts 1 keer heel eventjes moeten wachten op een kamer. Wel ruim voldoende lekkere meiden...

Kennis gemaakt met de lekkere Bulgaarse brok Ina en met de mooie blonde Russische Lina (slechts 1,57 m maar wel sexy van kop tot teen), met de zwartharige (zwartgeverfde) Letse Karina (het lekkerste, grootste, mooiste en rijpste poesje van de avond, en ook de heetste griet van allemaal), de blonde, ook Franssprekende, Russische Juliette 1 en de blonde Russin Dominica (erg lekker en 1,77 m).

Uiteindelijk enkel gekamerd met Karina, Juliette 1 en Dominica. Alle 3 mooie natuurlijke borstjes: dat was al een goed begin. Overige details volgen in de afzonderlijke recensies...

Voor liefhebbers van Juliette 1 : ze keert vrijdag 14/4 voor een tijdje terug naar Rusland, dus het was haar laatste avond...

Bij het verlaten van de zaak vroeg de verantwoordelijke me expliciet of Dominica goed was geweest. Mijn antwoord was volmondig ja, maar waarom gebeurt dat? Omdat ze nieuw is? Omdat er klachten waren? Toch een beetje bizar vind ik, want wordt van elke klant bijgehouden met wie hij op de kamer was???? Mijn "oponthoud" met Dominica was toen trouwens al ruim een uur voorbij...?!

Nog een vraagje : wat is de naam van die hete Surinaams ogende meid die erg opdringerig rondstruint (meestal in de bar denk ik). Ze priemt haar borsten onophoudelijk tegen je aan en grijpt sofort naar je flurk... Had haar trouwens al opgemerkt bij mijn eerste bezoek in januari. Ik kon haar slechts moeilijk van me afhouden, maar ga haar een volgende keer toch wel eens héél stevig pakken... (mits acceptabele recensies).

Flurkman
28 april 2006, 10:27
Donderdag 26/4 reeds opnieuw naar PHG, en mijn vorige recensies zijn nog niet gemaakt... Deze keer heb ik een heeeel verhaal te doen over TTT (dwz Tatiana van Trinidad & Tobago), Tatiana uit de Caraïben dus (hoofdstad = Port of Spain geloof ik), Duitse Melanie, Poolse Elly (Emilia) en Poolse Violetta...

Voorts nog Kiara (oef), Kitty (zweertje aan lipje) en Jennifer gesproken, en Lita, en Lolita, en ..... nog verschillende lekkere meiden... Dan nog de naam vergeten van die mooie meid in haar witte bikini-outfit van Dolce & Gabana, enz. (de "Dolce" stond duidelijk op haar kont...): hoe heet deze laatste meid (een echte babe) weeral???

Als ik toch even een fysisch kenmerk mag specifiëren: de meiden waarmee ik intiem heb kennisgemaakt, hadden om ter mooiste poesjes... Lichte voorkeur voor Poolse Elly (want de grootste en lekkerste lipjes). Elly komt echt in de buurt van Letse Karina (nog groter en soepeler...). Ach ja...

Nu eerst even vakantie, dan pas recensies schrijven! Sorry...

NB Nu misschien toch nog snel meegeven dat wie graag eens echt keihard van bil wil gaan, zeker goed terecht kan bij die Poolse Elly: zij zegt trouwens uitdrukkelijk zelf "hoe harder, hoe liever ze het heeft"... Ik heb zelf graag van die zachte, lieve meiden, maar af en toe een "harde tante": lekker!

Flipper
28 april 2006, 13:01
Gisteren maar even koffie gedronken in PHG. Ik had een nieuwe ipod. Nadruk op had want die was ik na 10 minuten kwijt aan vera die behoorlijk op dr strepen ging staan dat ze die perse moest hebben en ik een eikel was als ik um niet aan dr verkocht. Doris is er gelukkig weer en het gerucht gaat dat Dana & Anna binnenkort ook weer aanwezig zullen zijn. Voor de rest waren er veel meiden gisteren en was het irritant druk met ijsberen. Je wist niet waar je je op moest houden. Wachtijden op sleutels etc etc.... jullie kennen het wel. Tja gegeten heb ik niets gisteren, Metzker sla ik al over en het avondeten verdween als sneeuw voor de zon toen de witte horde er lucht van gekregen had. Ergens rond die tijd had ik er schoon genoeg van. Het wachten op alles. Ik ben toen maar naar huis gegeaan, mede omdat de gezichten van de dames steeds langer werden en ze al om 10 uur af aan het tellen waren.

Ik werd ergens die dag nog belaagt door een van de russische dames die diverse voorstellen deed waar ik toch even van moest slikken. Dat ging goed tot vera er lucht van kreeg. Laten we zo zeggen dat zullen nooit geen vriendinnen worden. :D Ze kreeg een grote "My House" (voor de evt UT spelers onder jullie) !

Het gerucht gaat dat Mila volgende week er weer is. Ze word vooraf gegaan door de komst van enkele poolse dames die na de paasvakantie weer terug zijn. Sandra, Emilia, Jessica en nog wat dames waren aanwezig.

Tot zover... Phg op donderdag

Tiga
28 april 2006, 19:29
Gisteren maar even koffie gedronken in PHG. Ik had een nieuwe ipod. Nadruk op had want die was ik na 10 minuten kwijt aan vera die behoorlijk op dr strepen ging staan dat ze die perse moest hebben en ik een eikel was als ik um niet aan dr verkocht.

Toch wel met winst? Dan neem ik er morgen ook een paar mee :)

Jorah Mormont
28 april 2006, 19:49
Gisteren maar even koffie gedronken in PHG. Ik had een nieuwe ipod. Nadruk op had want die was ik na 10 minuten kwijt aan vera die behoorlijk op dr strepen ging staan dat ze die perse moest hebben en ik een eikel was als ik um niet aan dr verkocht.

Kijk uit met het uitlenen van je IPOD aan de dames in PHG. Ik heb ook eens mijn IPOD aan Kasia uitgeleend gehad. Ja, dat kostte veel moeite om hem weer terug te krijgen. Maar was jouw IPOD nog wel interessant voor Vera?:roll3: Ik meende je ooit weleens eens met die witte oordoppen door PHG te horen lopen met muziek van Modern Talking:eek:

Groet, Sonny

Jansen
28 april 2006, 21:15
[QUOTE=Flurkman]Donderdag 26/4 reeds opnieuw naar PHG, en mijn vorige recensies zijn nog niet gemaakt..

Als ik toch even een fysisch kenmerk mag specifiëren: de meiden waarmee ik intiem heb kennisgemaakt, hadden om ter mooiste poesjes... Lichte voorkeur voor Poolse Elly (want de grootste en lekkerste lipjes). Elly komt echt in de buurt van Letse Karina (nog groter en soepeler...). Ach ja...

Nu eerst even vakantie, dan pas recensies schrijven! Sorry...

De lipjes die jij van Emilia bedoelt zijn dan ook iets groter als normaal,maar dat komt omdat ze een beetje naar buiten hangen (heeft ook meer kinderen thuis)
dus na meerdere bevallingen kan dit voorkomen dat de binnenste schaamlippen naar buiten wijzen.
Verder een lieve meid op de kamer,alleen zonde van haar ciliconenborsten deze zijn van goedkope kwaliteit omdat hier schijven in zijn geplaatst.

Rex
28 april 2006, 23:19
Dan nog de naam vergeten van die mooie meid in haar witte bikini-outfit van Dolce & Gabana, enz. (de "Dolce" stond duidelijk op haar kont...): hoe heet deze laatste meid (een echte babe) weeral???

Flurkman, Was deze dame toevallig blond en sprak ze vloeiend duits en had ze een onwijs lekkere kont. 99,99% zeker dat dit Cora geweest moet zijn............ :lostit:

Overigens staan de letters D&G bij haar niet voor Dolce & Gabana, maar voor Dom und Geil!!!!!!!!!:fuck:

Groet,
Rex.

Willi69
29 april 2006, 14:36
Was deze dame toevallig blond en sprak ze vloeiend duits
Ja, so ein Mädchen gibt es, außerdem hat sie ein Zungenpiercing. Hängt mit einem marokkanischen Mädchen mit Brille zusammen...

Azrael
29 april 2006, 22:34
Zo, donderdag sinds lange tijd weer eens in PHG geweest. Het voelde een beetje aan alsof het moederschip me weer thuis ontving, aangezien mijn eerste FKK bezoek bij PHG was. Ik was er wegens omstandigheden al een tijdje niet meer geweest, maar ik moet toegeven dat het een mooie en relaxte club is. Ik ben er nog steeds niet uit welke club ik nu zelf beter vind, GT of PHG..:confused:

Hoe dan ook, tot mijn verbazing zag ik een groot gat in de tuin, voor zoals ik later hoorde een zwembad... Weet iemand wat de verwachte oplevering is van dit badje?

Rex
29 april 2006, 23:24
Ja, so ein Mädchen gibt es, außerdem hat sie ein Zungenpiercing. Hängt mit einem marokkanischen Mädchen mit Brille zusammen...

Willi,

Ich habe mich vergessen dann, Cora kann es nicht sein, weil Sie keine Zungenpiercing hat.................So entschuldigung Flurkman, es soll eine andere mädel sein!! Aber die name von Ihr ist mir nicht bekannt.

Jansen
30 april 2006, 11:16
Zo, donderdag sinds lange tijd weer eens in PHG geweest. Het voelde een beetje aan alsof het moederschip me weer thuis ontving, aangezien mijn eerste FKK bezoek bij PHG was. Ik was er wegens omstandigheden al een tijdje niet meer geweest, maar ik moet toegeven dat het een mooie en relaxte club is. Ik ben er nog steeds niet uit welke club ik nu zelf beter vind, GT of PHG..:confused:

Hoe dan ook, tot mijn verbazing zag ik een groot gat in de tuin, voor zoals ik later hoorde een zwembad... Weet iemand wat de verwachte oplevering is van dit badje?

Welke club het beste is, is waar jij net zin in hebt op een avond net als gaan eten en dan kiezen voor vis of vlees kan allebij super zijn.
Ik denk dan ook dat de afwisseling het beste is.

Azrael
30 april 2006, 11:39
Welke club het beste is, is waar jij net zin in hebt op een avond net als gaan eten en dan kiezen voor vis of vlees kan allebij super zijn.
Ik denk dan ook dat de afwisseling het beste is.

Inderdaad, dat ben ik met je eens. Ik had alleen gehoopt dat ik een duidelijke winnaar uit de vergelijking kon krijgen.. Dan was de keuze voor mij altijd een stuk makkelijker. Nu heb ik iedere keer weer de twijfel waar ik die dag weer heen wil gaan...:D

Scoobert
30 april 2006, 12:41
Gisteren na een weekje weer langsgeweest in Oedt.
Van het alom bekende forum waren er H1, W2, Winex69, Willi69 (geen broers, ondanks dezelfde achternaam :D :D), Lucky en later ook nog Tiga.
W2 had gezorgd voor een oranje tintje en liet trots zijn oranje met rood-wit-blauw versierde boxershort zien :eek:
Ook het gebak was oranje en smaakte best aardig.
Het was een leuke middag (met een spelletje guillotine) en toch best veel dames die er rondparadeerde, hoewel ze met het uur meer sjaggo werden omdat de meeste mannen niks deden als voornamelijk bier drinken en rondhangen :green_smi . Het toppunt was toch wel die ene Duitser die meer dan ladderzat stond te zwalken in de bar en ook nog meende dat hij leuk was...vre-se-lijk !
W2 trok zich al snel terug met zijn geliefde :p , gevolgd door H1 die met Heike de kamer opdook. Inmiddels had ik Kitty gesignaleerd en even een praatje gemaakt. Ze was herstellende van een beetje ziekte vertelde ze en gaf gelijk aan dat ze niet wilde kussen vanwege een klein ongemak. Kijk... dat noem ik nu eens besef hebben !!
Gewacht zoals altijd op het eten hetgeen wel redelijk was, maar ook niet overhield. Nee, de Metzker mag echt wat beter zijn best doen vind ik. Uiteindelijk was dus ook de Cocktailshaker gearriveerd (samen met Willi69 heb ik een nwe troetelnaam bedacht hehe) en warempel Jeanette was dr ook. Moet alleen zeggen dat het mijn beeld weer bevestigd van onze Cocktailman....ikke ikke en de rest kan...juist ja....Jeanette stond erbij als een hulpje en dat doet haar toch echt wel tekort vind ik ! ff gekust en gekletst met Jeannette hehe en daarna moets ze weer aan het werk bij haar chef ????
Uiteindelijk dan toch de verleidelijke blikken van Cluadia niet kunnen weerstaan en met haar een kamer opgezocht, hetgeen ook naar wederzijdse tevredenheid was. Opmerkelijk trouwens ook dat ik voordien al drie keer de sauna had gezien hehe...ook een prestatie op zich.
Op het eind van de avond nog even met Kitty gaan kletsen die steeds meer gaat toeleven naar haar vertrek binnenkort. Het is haar gegund ook, heb haar nog even verrast met een kleinigheidje dat zeker in goede aarden viel :smile2:
Gelijk maar even besproken wanneer we elkaar weer gaan zien en toen toch maar langzaamaan besloten naar huis te gaan, was moe (ja geen nieuws hehe). Verrassend was dat ik de Leckmeister euh bedoel Hausmeister :thefinger mee mocht nemen naar huis (het zijne dus), dus kon ik eerst nog het bordje taxi op de auto monteren.
Nadat ik hem dan gebracht had tot aan zijn voordeur, naar huis doorgetuft waar ik voldaan, tevreden maar bovenal moe arriveerde...

P.S. 1 de muziek in de bar was van tijd tot tijd wel erg lekker :cool:
P.S. 2 sommige nieuwe aanwinsten zijn zeker erg fijn om te bekijken hehe
P.S. 3 de wanden van het zwembad staan al.....8*4 meter als ik me niet vergis :rolleyes:

Willi69
30 april 2006, 16:50
Het gerucht gaat dat Mila volgende week er weer is.
Das Gerücht stimmt nur zur Hälfte, Milla war gestern schon wieder da! :freu:

Jansen
30 april 2006, 21:57
Inderdaad, dat ben ik met je eens. Ik had alleen gehoopt dat ik een duidelijke winnaar uit de vergelijking kon krijgen.. Dan was de keuze voor mij altijd een stuk makkelijker. Nu heb ik iedere keer weer de twijfel waar ik die dag weer heen wil gaan...:D

Dat probleem heb ik nu ook deze laatste weken komt ook omdat er een toppertje van me in PHG zit.
Maar ook in G.T heb ik iets gevonden waat ik voor terug wil komen.
En dan ook nog een meisje die terug is van vakantie maar niet meer terug gaat naar Happy Garden maar wel prive met me een hoteletje wil bezoeken.

Dus ik weet het ook niet meer toch :rolleyes: ;)

Azrael
1 mei 2006, 00:09
Dat probleem heb ik nu ook deze laatste weken komt ook omdat er een toppertje van me in PHG zit.
Maar ook in G.T heb ik iets gevonden waat ik voor terug wil komen.
En dan ook nog een meisje die terug is van vakantie maar niet meer terug gaat naar Happy Garden maar wel prive met me een hoteletje wil bezoeken.

Dus ik weet het ook niet meer toch :rolleyes: ;)

Ik weet 't... Het leven is zwaar, nietwaar...:rolleyes: :green_smi :D
Het leven bestaat uit het nemen van keuzes, en dan maar hopen dat je iedere keer de juiste maakt.....

Flurkman
1 mei 2006, 00:12
Donderdag 26/4 reeds opnieuw naar PHG, en mijn vorige recensies zijn nog niet gemaakt... Deze keer heb ik een heeeel verhaal te doen over TTT (dwz Tatiana van Trinidad & Tobago), Tatiana uit de Caraïben dus (hoofdstad = Port of Spain geloof ik), Duitse Melanie, Poolse Elly (Emilia) en Poolse Violetta...

RECHTZETTING ivm TTT

Tatiana is half Hongaars en half Braziliaans. Ze komt NIET uit TT (Trinidad & Tobago). Het is de Engelssprekende Lolita die uit TT komt... Maar ja, ik heb op 26/4 zooooveel lekkere meiden gesproken, dat ik de zaken eventjes door mekaar haspelde...

Tatiana spreekt Portugees maar is ook heel goed thuis in het Spaans. Iedereen die een béétje fantasie heeft, begrijpt dat een mix van Hongaarse pepers en Braziliaans bloed, vuurwerk moet betekenen in bed... Ze ziet er nog erg jong uit, en die jeugdigheid wordt nog geaccentueerd door de tandbeugels die ze draagt. Ze glimlacht erg vlot, dus nààst die beugels kan je echt niet kijken... Heel vriendelijk meisje dat zich erg veel laat welgevallen, en met veel plezier trouwens. Qua uitzicht was haar poesje erg opwindend... een beetje donker, dikke volle lippen, maar heel kleine binnenste lipjes, echt een juweeltje om te ontdekken, een lekker sappig tropisch vruchtje...

Met die enige en echte Trinidadse meid Lolita maak ik bij een volgende gelegenheid nog wel eens intiem kennis... Ziet er trouwens ook een erg hete brok uit...

Ik hoop dat met deze rechtzetting het verschil tussen Trinidad en Brazil wat duidelijker is geworden...?!

Willem2
1 mei 2006, 22:32
.....

Bij het verlaten van de zaak vroeg de verantwoordelijke dame (ken haar naam niet) me expliciet of Dominica goed was geweest. Mijn antwoord was volmondig ja, maar waarom gebeurt dat? Omdat ze nieuw is? Omdat er klachten waren? Toch een beetje bizar vind ik, want wordt van elke klant bijgehouden met wie hij op de kamer was???? Mijn "oponthoud" met Dominica was toen trouwens al ruim een uur voorbij...?! Is big brother watching us, op de kamers van PHG? Op zich vind ik dat geen vreemde vraag als het meisje in kwestie nog heel "nieuw" is. Maar ons uurtje was op dat moment al wel ruim een uur voorbij... Strange

Conclusie: heel lekkere en gewillige meid die ik bij een volgend bezoek beslist opnieuw onoirbare voorstellen zal doen...

Bijna altijd vragen ze of alles goed is bevallen en heel vaak met wie je op de kamer bent geweest. En met nieuwe dames wordt er de eerste dagen goed opgelet wie ermee de kamer opgaan en dan vragen ze ook hoe de service was. Dit doen ze het liefst bij klanten waarvan ze weten dat die al eerder zijn geweest in de PHG.
Maar ze letten uiteraard hel goed op Flurkmannen :D ;)

Jorah Mormont
1 mei 2006, 22:36
Ik heb dit ook meerdere malen meegemaakt bij het verlaten van het pand. Er is zelfs een keer midden op de avond aan de bar aan mij gevraagd of ik met een bepaalde dame was geweest.

BR, Sonny

Willem2
2 mei 2006, 14:41
Afgelopen zaterdag / Oranjedag in de PHG.

Gelukkig reed Eagledriver deze keer want ik zat met mijn hoofd in de oranjewolken. Met mijn oranjeonderbroek, shirt en kroontje op zat ik heerlijk achterin de auto terwijl Eagledriver en Horny_one elkaar aan het opnaaien waren voor in de auto. Omstreeks 2 uur waren we wel in Oedt.
De deur werd opengedaan door de zeer goed uitziende Tanja. Wat een heerlijk kontje heeft ze toch ( Zo dat is ook weer rechtgezet :rolleyes: ;) :D )
Het was redelijk rustig kwa heren maar er waren redelijk veel dames. Maar de uitgehongerde ijsberen hadden daar weinig oog voor want ze gingen eerst even uitgebreid brunchen. Daarna uitbuiken en sauna en toen verloren we wat ijsberen uit het oog die even gingen onderduiken. Maar met enkele hebben we nog oranjetaart gegeten en wat andere spelletjes gedaan.
's Avonds uitgebreide maaltijd met daarna nog meer spelletjes en cocktails van Flo en Jeanette. Jeanine wilde toch wel graag alles weten en Nadine zag er goed uit omdat ze enkele kilo's was kwijtgeraakt.
Uiteindelijk verlieten we ver na 2 de club.

Lijst opgesteld door Willi69 :

Anwesende Mädels (OE = Ost-Europa): Aileen (Türkei), Alexia, Alicia (neu, Italien (?)freundin von Jessy), Angel (D, freundin von Nadja), Angela (Rumänien), Beate (Polen), Claudia (Rumänien), Corinna (Deutschland), Dana (Rumänien), Daniela (wieder da, Venezuela (?), Doris (Rumänien), Elena (Russland), Emilia (Polen), Feyza (wieder da, Portugal/Türkei), Gabi (Türkei), Gina (Marokko), Ginger (D), Heike (D), Ina (wieder da, OE), Jaqueline (Tschechien), Jenny (neu, Deutschland), Jessy/Jessica ( neu, Italien(?)freundin von Alicia), Katharina (Ungarn), Kiara (Deutschland), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lavinja (Rumänien), Leonie (Polen), Liza (neu, Russland), Louisa (Rumänien), Melana (Ungarn), Melanie (D), Milla (wieder da, Russland),Nadja (Marokko, freundin von Angel), Nadine, Natasa (Jugoslawien), Nina (D), Sandra (Polen), Sam, Susi (Jugoslawien), Sweety/Svetlana (Russland), Vera (Rumänien), Viktoria (Polen), Vivian (Ungarn).
Die 2 thailändischen Mädchen kenne ich nicht mit Namen.

Doe er u voordeel mee :freu:

Horny_one
2 mei 2006, 19:50
Die 2 thailändischen Mädchen kenne ich nicht mit Namen.

Eine war Biem.. war schon vorher im PHG aber hatte jetzt BLONDE Haaren...

En bijzondere groeten gingen aan Jack42, die ze nog heel goed kende....

Groeten van H_1

Eagledriver
2 mei 2006, 22:13
Zaterdag was een prachtige dag en het was jammer dat JackD niet meeging vanwege de oranjekoorts:rolleyes: . Heb me ondanks dit enorme gemis wel uitstekend vermaakt :ledy-in-r

Eagledriver :wink: :wink:

JackD
2 mei 2006, 22:43
Zaterdag was een prachtige dag en het was jammer dat JackD niet meeging vanwege de oranjekoorts:rolleyes: . Heb me ondanks dit enorme gemis wel uitstekend vermaakt :ledy-in-r

Eagledriver :wink: :wink:
Ik ben blij te lezen dat jij/jullie je "toch" goed vermaakt hebt/hebben en dat je haar naam nu eindelijk goed kunt schrijven. :D

JackD, die nog niet over de teleurstelling heen is (al helemaal niet als hij in het lijstje van Willi69 o.a. Emilia, Sandra en Svetlana ziet staan :heul: ), maar die inmiddels wel lijkt te herstellen van de oranjekoorts. :wink:

Scoobert
4 mei 2006, 13:19
Zo dan...daar gaan we weer.
Gisteren, woensdag dus op de mooiste dag van de week zoals men voorspelde naar Oedt gereden om lekker wat van de zon, de muziek, de thekenfrauen en de atmosfeer te genieten. Ow ik vergeet de dames :rofl:
Binnengekomen kreeg ik gelijk een tiental blikken vanuit de barruimte toegeworpen daar er niet veel te doen was en dus iedere meid die er zat ff wilde kijken wie er binnenkwam.
Even wachten op me 3xl-badjas, vers uit het wasmasjien :D en dan maar weer naar de kluisjes. Omgekleed en het nachtcafe in gedoken, vergezeld van me krantje....een beetje de Al-Bundy-look hehe. Broodjes gesmeerd en lekker die opgepeuzeld terwijl ik het nieuws van de dag eens doornam, soms onaangenaam verstoord door het gebler van bepaalde dames die even iedereen erop attent wilden maken dat ze dr waren. Ik noem geen namen maar insiders weten wellicht wel wie ik bedoel.
Supermaus Sabrina even gezien (lang gelee dat ze dr was) waarna ik me buiten heb genesteld in een stoel, zonnebril op en heerlijk genieten van het zonnetje en de mooie uitzichten van sommige dames, die zich stuk voor stuk verveelden. Moet zeggen dat het ook erg warm was zeg pfffff.....dat liet me echter niet tegenhouden een sauna te nemen en die was als vanouds lekker warm hehe. Massage van Udo gepakt omdat mijn bovenbenen nogal pijnlijk waren.
Uiteindelijk buiten beland weer waar ik moest uitkijken voor rondvliegende voetballen, want Michael Schumacher was weer bezig....later nog ondersteund door Kyara (die ook gevoetbald heeft zei ze) en zelfs Udo trapte een aardig balletje. Aan de praat geraakt met o.a Vera en Micky die het ook maar te warm vonden en zich verveelden. Kon het niet helpen op dat moment, maar had nergens geen zin in.
Inmiddels waren de Bob de bouwers al weer vertrokken vanuit het zwembad, dat gestaag vordert, hoorde iets zeggen van nog 2 weken ??
Menno kwam me nog om een gunst vragen, die ik later op de avond heb vervuld ;) .
Uiteindelijk werd het etenstijd, en nadat ik een bepaald iemand had verwittigd van de noodgedwongen afwezigheid van dhr. Bilka aangeschoven in de rij....de reserve Metzker was dr vandaag. Helaas helaas...tis bijna 30 graden en geen barbeknoei :nee: en dat terwijl Klaus onze vleesverzwarter dr niet eens was....zou je toch denken aan een uitgelezen mogelijkheid.
Na het eten dan toch maar eens gaan polsen of er dames waren te vinden voor een stoeipartij op de kamer en zoals te verwachten uitgekomen bij K. (ja die ja)....en een aardig uurtje mee gehad.
Na afloop kletsnat van het zweten (wat wat het weer warm zeg pfff) onder de douche. Lekker buiten gaan zitten met een virgin colada van het cocktailduo waar ik al snel gezelschap kreeg van een tweetal dames, die het ook niet uithielden van de warmte in de bar. Lekker gekletst met hun en zelfs uiteindelijk nog een kamer bezocht met een van de twee....kan alleen maar zeggen dat het erg lekker was !
Btw....de stank die twee keer binnen kwam drijven was niet te harden. Volgens mij was er een boer in het Oedtse die zijn deuren openzette pfffffff....:ranting2:

Oja en wat betreft de titel van me verhaal......zou het bijna vergeten...heb nog nooit op een dag zoveel mannen (bijna) onderuit zien gaan bij het trapje vanuit de kleedruimte naar het nachtcafe....voor zover ik heb kunnen zien zonder schadelijke gevolgen.

Jansen
5 mei 2006, 22:18
He vrienden is dit onze Braziliaanse van 2004 ? is ze weer terug dan hebben we toch weer een kanjer terug die echt van alles hield wat met sex te maken had.
Willy schreef venuzulaanse Daniela bij Oranje dag maar hij bedoelt dus deze bovenstaande dame ?

Willi69
6 mei 2006, 00:06
Juchhu, die Grillsaison ist eröffnet! :freu: :freu: :freu:

Das war heute aber auch das einzig Positive, ein Gedränge wie auf dem Jahrmarkt, Gäste mussten sich einen Spind teilen und gerade um 23:30 Uhr habe ich von einem Mädel gehört, dass es auf Platz 26 der Warteliste steht! :eek:

Daher ergebnislos abgebrochen, wie alle deutschen Forumler heute, mit einer Ausnahme! :mad:

yawle
6 mei 2006, 03:09
Mann Mann, ich glaub da würd´ich :wand:

Kamikaze, meinereiner und mal sehen wer noch....wollen am Sonntag wieder hin. wollen hoffen, dass dann nicht so voll ist...

Elway...äääh, andersrum :cool:

Manni1A
6 mei 2006, 03:51
Daher ergebnislos abgebrochen, wie alle deutschen Forumler heute, mit einer Ausnahme! :mad:

Die einzige Ausnahme ist gerade nach Hause gekommen :lostit:

Und sogar zweimal zum Zug gekommen :freu:

Geöffnet war bis kurz nach 2 Uhr:smile2:

Manni1A (der einen seeeeeeeeeeeeeehr erfüllten Abend hatte) :littleang :liebe2: :annieenge :angel2-1:

Mr. Dragon
7 mei 2006, 19:34
Ik was zaterdag weer eens in de PHG na ongeveer 1,5 maand.
Ik heb me er echt vermaakt.
Alleen vind ik het heel jammer dat Dana er niet meer is.

Rex
7 mei 2006, 23:12
Gisteren na een lange tijd maar weer es de geile tuin bezocht. Wat een geweldige mooie dag was het. Zo rond de klok van 19.00 uur binnengevallen en eerst eens ff lekker rondgekeken. :rofl:

Liep al vrij snel Jessica tegen het lijf en heb met haar ruim anderhalf uur op een ligstoel zitten knuffelen en uitgebreid zitten zoenen. Daarna gezellig samen van de barbeknoei zitten smikkelen en daarna naar de kamer. Behoeft geen uitleg want was gewoon SUPER!!:fuck:

Tweede ronde met Vera weggeweest. Omdat het vrij druk was en er nauwelijks kamers en tuinhuisjes vrij waren stelde Vera voor om in de tuin de daad te verrichten. Met wat hulp van een bevriende ijsbeer een ligstoel ver achter in de tuin achter het aankomende zwembad neergezet. Vervolgens lekker met Vera bezg, kwamen ineens Nadine en Sally ons storen. Nadine: " Hallo beide es ist verboten zum ficken in Garden." Nu heet de club HAPPY GARDEN, maar ficken in die Garden is verboden??????????? Wat een blamage!! Vera kon gelukkig Nadine en Sally uitleggen dat we graag een kamer wilde. Naderhand konden Nadine en Sally de humor er ook wel weer van inzien. Nadine maakte nog een grapje dat we allebei strafgeld a raison de 25 euries moesten betalen. Mooi niet dus........................Gelukkig kwamen er vrij enkele tuinhuisjes vrij en zijn we verder gegaan in een tuinhuisje. Op een gegeven moment hoorde we wat kraken in de kamer. Vera probeerde me bang te maken door te beweren dat er een grote spin in het huisje zat. Nu ben ik normaliter niet bang voor beesten, maar spinnen vind ik toch niet zo fijn. Heb al een keer eerder meegemaakt dat ik lekker lag te rollebollen in een tuinhuisje totdat er een enorme spin ( formaat kleine vogelspin) ineens op het bed zat. Nou ik kreeg het toen aardig benauwd eerlijk gezegd. Uiteindelijk toch goed afgelopen. ( het was een van de schoenen van Vera die kraakte) Ook met Vera een fijn samen zijn gehad.:lostit:

Laatste ronde met Lavinja geweest. Wat is dit een machine zeg. Zelfs kleine Rex had enigzins moeite om deze vrouw bij te houden, onvoorstelbaar hoe zij tekeer gaat en geneukt wil worden. Voor mij toch niet voor herhaling vatbaar de next time....................Vind trouwens dat Lavinja erg veranderd is. Ik herken haar niet terug. Uiterlijk is anders, maar ook haar gedrag. Ik heb zo een vermoeden dat er iets gebeurd is met deze dame...............:confused:

Al met al weer een geslaagde avond / nacht beleefd. :lostit:

Flipper
8 mei 2006, 12:41
ja ze (lavinja) was geboekt voor de hele dag. :D

Rex
9 mei 2006, 00:12
ja ze (lavinja) was geboekt voor de hele dag. :D

Ik had haar op een gegeven moment gevraagd mee te gaan naar een kamer. Ik kan niet zei ze want ik heb van een klant 1000 euro gekregen en ben de hele avond bezet. :sleep:

Nou de hele avond was kennelijk te weinig qua verdienste want om kwart over 1 dook ik met haar nog een kamer in....................:fuck:

Willem2
9 mei 2006, 00:39
Ik had haar op een gegeven moment gevraagd mee te gaan naar een kamer. Ik kan niet zei ze want ik heb van een klant 1000 euro gekregen en ben de hele avond bezet. :sleep:

Nou de hele avond was kennelijk te weinig qua verdienste want om kwart over 1 dook ik met haar nog een kamer in....................:fuck:

Ja na 1 begint ook de volgende dag :D

Groeten Willem2

paul22
9 mei 2006, 11:53
Om 24.00uur begint de nieuwe dag.:D
En na één klant (zelfs na inname van een blauw pilletje) heeft elke CDL nog genoeg energie voor extra inkomsten!!
Ik weet het niet wat REX doet maar ik laat in mijn bedrijf ook geen inkomsten lopen omdat ik al 1000 euro die dag verdiend heb.

Willem2
11 mei 2006, 20:57
Ik zal nog wat over afgelopen vrijdag vertellen dat was namelijk wel een leerzame dag :green_smi . Het begon allemaal zeer mooi, heerlijk weer en JackD in een goede stemming, hij werd weer een keer uitgelaten :rofl: .
Om een uur of 4 waren we er wel en hadden we nog wel tijd om buiten te zitten. Toen wij binnenkwamen waren er ongelofelijk veel dames en kwa heren was het nog lekker rustig. Dat werd helemaal anders zo tussen 6 en 8. De ijsberen roken dat het weer grillseizoen was. De ene na de ander kwam binnendruppelen. Het weer begon wat te betrekken maar uiteindelijk ging de BBQ door. Uit alle hoeken en gaten kwamen opeens de witte jassen te voorschijn en ook de dames stonden in de lange rij. Na het eten waren er meteen lange wachttijden voor sleutels en het damesaantal nam ook snel af. Omloopsnelheid van sleutels was laag want de ijsberen bleven allen lang op de kamer. Openingstijd werd weer opgerekt naar 2 uur 's nachts.
Maar het hielp voor mij niet veel, deze dag eindigde gewoon inktzwart.

Willem2

Willi69
11 mei 2006, 22:16
Nach dem völlig überfüllten Freitag :angryfire habe ich am Samstag einen neuen Anlauf im PHG gestartet und war wegen des schönen Wetters http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_68.gif schon früh da. Da wegen des Swimmingpools einige Bäume gefällt wurden, kommt jetzt auch mal richtig Sonne in den Garten. Im Moment wegen der Baustelle nicht sonderlich gemütlich, aber das wird sicher noch. http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_69.gif Und als hätte ich es geahnt, wurde nicht nur am Vortag die Grillsaison http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_72.gif eingeläutet, nein, es gab auch für die Eisbären Eis! http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_76.gif

Gegen Abend füllte sich der Club, viele Gäste waren vermutlich extra wegen Scooberts Umfrage (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2129) gekommen und wollten vor Ort entscheiden, ob Ihnen Flo oder http://smileys.smileycentral.com/cat/12_3_41.gif oder beide zusammen besser gefallen :cool:. Cocktails gab es jedenfalls mal wieder bis zum Abwinken http://smileys.smileycentral.com/cat/13/13_4_1v.gif, allerdings nur bis Punkt 24 Uhr. :green_smi

Bei den Mädels fielen einige auf, die früher schon mal im PHG gearbeitet hatten, namentlich identifizieren konnte ich nur Kelly und Tina, Ex-Thekenfrau im GT. Über sie finde ich hier keinen Bericht, wieso eigentlich nicht? :confused:

Nach dem vorzüglichen Essen, das ich zufällig als einer der ersten genießen durfte :rolleyes:, und ein oder zwei Cocktails sprach ich Kelly an, die gerade Langeweile hatte und sich an den Spielautomaten im Nachtcafé herumtrieb (siehe separater Bericht).

Pünktlich um 1 Uhr gingen vielen Stammgäste, obwohl das PHG noch länger geöffnet hatte. Die Thekenfrauen konnten es gar nicht fassen und weinten fast vor Glück :heul:.

Flurkman
12 mei 2006, 10:22
Nog een vraagje : wat is de naam van die hete Surinaams ogende meid die erg opdringerig rondstruint (meestal in de bar denk ik). Ze priemt haar borsten onophoudelijk tegen je aan en grijpt sofort naar je flurk... Had haar trouwens al opgemerkt bij mijn eerste bezoek in januari. Ik kon haar slechts moeilijk van me afhouden, maar ga haar een volgende keer toch wel eens héél stevig pakken... (mits acceptabele recensies).

Mijn vraag is beantwoord: ik bedoelde WanLi (niet Surinaams maar Aziatisch dus). Was weer erg vriendelijk (tegenover iedereen trouwens). Ben voorlopig nog niet op haar "smeekbeden" ingegaan... hoewel haar zeer stevige kont er errruuuuggg uitnodigend uitziet... Heeft naar mijn smaak wat kleine borstjes, maar ja, je kan moeilijk alles tegelijk hebben...

Bredero
12 mei 2006, 11:33
:heul:

Maar het hielp voor mij niet veel, deze dag eindigde gewoon inktzwart.

Willem2

Arme Willem. En zelfs H1 kon je niet een heel klein beetje troosten? :heul:

Bredero
12 mei 2006, 14:51
Bredero vraagt zich af of er een poolparty zou inzitten zodra het zwembad klaar is? Even Menno polsen?

Knabbel
12 mei 2006, 19:00
Bredero vraagt zich af of er een poolparty zou inzitten zodra het zwembad klaar is? Even Menno polsen?

Pols Menno dan meteen even of hij het licht bij het trappetje kan maken. Mijn beste vriend Babbel ging daar afgelopen zaterdag weer mooi onderuit en ik geloof dat jij daar ook een paar keer goed onderuit bent gegaan :rolleyes: . Babbel werd even een vliegende eekhoorn :ebounce:

Voor de rest hoop ik dat "trek eens aan mijn vinger" niet een bommetje maakt in het nieuwe zwembad anders hebben we wel meteen een nieuwe watersnood in Oedt. Alhoewel het is maar een klein zwembadje, maar groot genoeg voor Knabbel en Babbel om rondjes te zwemmen :roll:

De Grill zaterdag was weer erg aan mij besteed. Mogen ze weer vaker doen maar wel met wat afwisseling :D

Babbel
12 mei 2006, 19:11
Jaaaahhhh ik was er ook afgelopen zaterdag :lostit:
Maar doordat ze die tuin helemaal hebben verbouwd kon ik niks meer terugvinden en mijn orientatie raakte ik binnen kwijt en miste even een trappetje. Gelukkig kwam ik goed op de pootjes terecht ;) .

De alcoholvrije cocktails aangegeven door jeanette smaakte daardoor heel lekker :rolleyes:

Babbel :wink:

Flurkman
13 mei 2006, 00:02
De mooiste meid van PHG, Alexia, een echte super-delicatesse, klopte gisteren 11/5 haar laatste uurtjes. Zaterdag vertrekt ze naar Nigeria (was hier met vakantie), maar... het goede nieuws is dat ze rond medio juni terug zal zijn... Een echte woman, je weet sofort wat je in je handjes hebt, je kan haar onmogelijk over het hoofd zien...

Alexia is het product van een Duits/Nigeriaanse love-story van begin jaren 80... Ze ziet hééél lichtjes bruin (zoals sommige Tunesische schoonheden) en heeft prachtige C-borstjes (puur natuur), een ongelooflijke kont, etc, etc. Ze tongzoent de pannen van het dak, en als je haar poesje op de goeie temperatuur weet te brengen, is ze zelfs explosief....

En dan bovendien nog héél intelligent, sociaal en met een duidelijk objectief voor ogen: verder studeren (informatica). Een ambitieuze superbabe zoals er niet veel rondlopen. Eind juni ga ik beslist terug...

Voor verdere details maak ik nog een berichtje onder de reeds bestaande Alexia-thread... eerst moet ik echter eventjes afstand nemen... Alexia...een superlekkere brok... Over haar zal ik beslist nog een tijdje zoete dromen hebben...

Jansen
13 mei 2006, 18:38
Is Claudia nog aanwezig uit Roemenie met dat hele mooie lange zwarte haar ?
of is ze met vakantie
Wie schrijft hier even op.

En Dannielle uit Brazilie is zij nou terug in PHG want niemand heeft over haar meer geschreven ?

Flipper
14 mei 2006, 13:42
Beide nee. Geen danielle geen claudia.

FYI

Jansen
14 mei 2006, 20:53
Beide nee. Geen danielle geen claudia.

FYI

NKG
Klopt het dat danielle wel terug is geweest of is dit een foutje van Willy 69
En Claudia op vakantie tot ???

Vast bedankt

Willem2
14 mei 2006, 21:04
NKG

Vast bedankt

Pff dat staat in mijn bericht en ik heb die Danielle/Daniela ook gezien en dat is een dame uit Venezuela/Dominicaanse Republiek.
Heeft helemaal niks maar dan ook niks te maken met de Daniela (do Brasil) waar jij op doelt.

Willem2

Flipper
15 mei 2006, 17:21
NKG

Vast bedankt

Geen idee over claudia. bel ff happy zou ik zeggen.

Willi69
15 mei 2006, 19:49
of is dit een foutje van Willy 69
:nee: :nee: :nee:

JackD
15 mei 2006, 22:22
... en JackD in een goede stemming, hij werd weer een keer uitgelaten :rofl:
JackD in PHG ...

http://gallery.photo.net/photo/3940852-md.jpg

paul22
16 mei 2006, 14:37
Yep,
Diegene die de liefde hebben mogen aanschouwen,zullen ook al wel gemerkt hebben dat er van deze liefde niet meer veel overblijft na zaterdag ...
...

Romeos, get away closer!

--------------------------------------------------------------------------------

Für den ein oder anderen Romeo sicherlich interessant!

Da manche der so tollen und bildhübschen Mädels in den FKK-Clubs aus ziemlich gestörten Familienverhältnissen kommen, traumatische Erfahrungen in der Kindheit durchlebt haben und die dann auch in sich tragen, will ich hier mal auf die sogenannte ”Borderline Persönlichkeitstörung” hinweisen.

Op het Roemerforum.com staat een stukje voor je in het Off Topic gedeelte:smile:

Willem2
16 mei 2006, 14:54
Bericht hierboven verplaatst naar algemene gedeelte ;)

@Paul22

Waarom eerst Rheinforum overslaan en op Roemerforum neerzetten ? En geef eens de link waar ik dit zou kunnen vinden ?

Daarnaast is het misschien een veel voorkomend probleem bij dames in het vak maar bij Louisa waar jij het geplaatst had is het denk ik wat anders......

Willem2

paul22
16 mei 2006, 17:42
En geef eens de link waar ik dit zou kunnen vinden ?
Willem2

http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=10883

Daarnaast is het misschien een veel voorkomend probleem bij dames in het vak maar bij Louisa waar jij het geplaatst had is het denk ik wat anders......
Willem2

Ik ben geen expert in borderline-stornissen ,heb inmiddels enkele keren met Louisa de kamer gedeelt en toch wel kenmerken die hierbij passen meegemaakt.:rolleyes:

Babbel
18 mei 2006, 18:17
Bredero was gisteren "actief" in de regio Noord Branbant. Omdat hij zo direct de weg huiswaarts niet kon vinden kwam hij als bij toeval in Oedt terecht. :D

Even Scoob geknuffeld die samen met Knabbel ( of was het Babbel ?) in de sauna zat. Later op de avond kwam ook NKG nog even voorbij gefietst. Had hij de BBQ geur opgesnoven? Kwam hij het inmiddels met water gevulde zwembad inspekteren? Wie zal het zeggen.

......

Ik was het niet.......het was die geile Knabbel die zijn nootjes voelde rammelen :D

Babbel was braaf thuis zijn boomhut aan het uitmesten :roll:

Scoobert
18 mei 2006, 21:27
Daar NKG even verstoken is van inet zal ik dan maar een kort verslagje schrijven.
Gisteren toch nog lekker kunnen genieten van het zonnetje op het terras, dat langzamergand nu echt mooi begint te worden. Nog een anderhalve week en dan zou het klaar moeten zijn :cool:
Net binnen en buiten gezeten werd ik vergezeld door Knabbel die zijn gepland uitje had ingeruild voor een dagje Oedt om niks-te-doen.
Tja dat was dus uiteindelijk niet zo, maar goed :D
NKG liet me via sms weten dat hij later op de dag ook aanwezig zou zijn, maar moet bekennen dat ik hem niet veel heb gezien, daar ik druk was met bepaalde dingen en dat hijzelf ook vrij snel besloot zich terug te trekken op een kamer. Bedoeling was een korte sessie, dit liep wel wat uit en juist toen hij terugkwam besloot ik te vertrekken....de kamer op.
Dus veel hebben we niet aan mekaar gehad, maar ach een ijsbeer is toch al een solo-levend dier :rofl:
Roy Makaay was zijn teleurstelling van de niet-selectie voor het Nederlands elftal aan het wegvoetballen op het terras, waardoor een gast een bal tegen ze kop kreeg tijdens het eten (bbknoei btw).
Hoogtepunt van de dag was de terugkomst van Bredero na een kamerbezoek met Kandy, het uitpakken van het groene fluorsnoepje had hem toch de nodige moeite gekost getuige zijn vuurrood koppie :teuflisch :teuflisch
Ik weet niet of ik die inside info was (denk het wel gnagna), maar hoe het lot zich kan ontwikkelen....ik die Bredero tips geef, terwijl hij diegene was die mij in deze duivelstuin heeft gebracht...euh bedoel hemels tuintje :thefinger
De dag afgesloten met een hete sauna in gezelschap van twee schoonheden :smile2:

Knabbel
19 mei 2006, 00:07
Ja, ik was er gisteren ook. Ik was namelijk speciaal gekomen om iets uit te testen. :asshole: Ik deed mijn broekje uit en begaf me naar het zwembad maar verder dan een teentje ben ik niet gekomen. Dat duurt zeker nog tot 9 juni (opening zwembad) voordat knabbeltje zijn hele lijf aan deze temperaturen kan bloot stellen.
De afgelopen twee keer heb ik voornamelijk lopen "chillen" in de phg maar deze keer heb ik ook lopen knallen :uzi: Met scherp geschoten :D Twee heerlijke dames waren het slachtoffer van al mijn opgekropte geilheid. Eén daarvan was de dame met het lekkerste kontje, Jola en de ander is een mooi meisje met een brilletje .
's Avonds ook goed gegeten en een paar keer sauna wat wil een knabbeltje nog meer :lostit:

Bredero
19 mei 2006, 10:07
Ik weet niet of ik die inside info was (denk het wel gnagna), maar hoe het lot zich kan ontwikkelen....ik die Bredero tips geef, terwijl hij diegene was die mij in deze duivelstuin heeft gebracht...euh bedoel hemels tuintje :thefinger

Het kan verkeren.

Scoobert
19 mei 2006, 19:22
>>> Laatst aangepast door Willem2 : Gisteren om 23:48. <<<

Ben ik wederom gecensureerd ?? :green_smi

Daar NKG even verstoken is van inet zal ik dan maar een kort verslagje schrijven.
Gisteren toch nog lekker kunnen genieten van het zonnetje op het terras, dat langzamergand nu echt mooi begint te worden. Nog een anderhalve week en dan zou het klaar moeten zijn :cool:
Net binnen en buiten gezeten werd ik vergezeld door Knabbel die zijn gepland uitje had ingeruild voor een dagje Oedt om niks-te-doen.
Tja dat was dus uiteindelijk niet zo, maar goed :D
NKG liet me via sms weten dat hij later op de dag ook aanwezig zou zijn, maar moet bekennen dat ik hem niet veel heb gezien, daar ik druk was met bepaalde dingen en dat hijzelf ook vrij snel besloot zich terug te trekken op een kamer. Bedoeling was een korte sessie, dit liep wel wat uit en juist toen hij terugkwam besloot ik te vertrekken....de kamer op.
Dus veel hebben we niet aan mekaar gehad, maar ach een ijsbeer is toch al een solo-levend dier :rofl:
Roy Makaay was zijn teleurstelling van de niet-selectie voor het Nederlands elftal aan het wegvoetballen op het terras, waardoor een gast een bal tegen ze kop kreeg tijdens het eten (bbknoei btw).
Hoogtepunt van de dag was de terugkomst van Bredero na een kamerbezoek met Kandy, het uitpakken van het groene fluorsnoepje had hem toch de nodige moeite gekost getuige zijn vuurrood koppie :teuflisch :teuflisch
De dag afgesloten met een hete sauna in gezelschap van twee schoonheden :smile2:

Scoobert
21 mei 2006, 14:32
Tja gisteren maar weer (pff de hoeveelste keer zou het al zijn eigenlijk) vertrokken naar het Oedtse...

Aangekomen werd ik niet verrast door de aanwezigheid van NKG en neef Papi Chulo :D . Ik had krantje meegenomen en dat maar goed ook, want na het uitwisselingen van de vriendelijkheden vertrok NKG met de woorden ...ben zo terug.... Paar uur later zag ik hem weer. Wat ie in de tussentijd heeft gedaan, laat ik aan jullie fantasie over> Papi Chulo leert snel, want die ging even goeiedag zeggen aan Mami Chulo en was daar ook gelijk ruim een half uur mee bezig :thefinger
Maar goed, dat liet mij de kans om me krantje te lezen, in de tussentijd geflankeerd door twee schone dames ;) , hetgeen altijd net iets prettiger leest. Uiteindelijk toch maar bij Udo langs geweest om een massage te nemen, alwaar ik bijna in slaap viel, tot hij weer de pijnlijke plek in me schouder gevonden had. Volgende keer krijgt ie vliegles :teuflisch
Na een lekkere sauna samen met NKG weer, kreeg ik honger en besloten we dan italiaans te bestellen, niet gokkend op de kookkunsten van de Metzker.
Dat betekende dat wij met ze drietjes dus al lang onze ijsberenbuikjes vol hadden toen de rest aanviel op de rijst met kip, sp&#196;tzle en warme groenten. Tja het zag dr wel lekker uit, maar ik zat vol hehe.
Uiteindelijk vertrokken en mijn 'date' voor de avond vastgelegd. Diegenen die mij kennen weten dat ik bijna altijd na het eten actief wordt en gisteren was daar geen uitzondering op. Uiteindelijk nog even moeten wachten op een ander, waarna het wederom wachten was op een sleutel. Buiten gierde de wind en was de regen niet van geringe hoeveelheid dus wilden we binnen blijven en dat liet de wachttijd oplopne tot een half uurtje.
Een paar irritante duitse ijsberen wilden nog wel roet in mijn eten gooien maar dat werd hun toch vrij duidelijk uitgelegd dat dat niet ging lukken :green_smi
Beland op kamer 12 (zover ik weet mijn premiere daar) en een kleine 2 uurtjes veel plezier gehad :smile2:
Tegen kwart na 12 weer van de kamer gekomen en besloten de dag af te sluiten met een saunaatje en daar PHG open bleef tot 2u hadden we geen haast.
Natuurlijk werd ik vergezeld door de twee mooie dames van 's middags en dat maakt de sauna toch altijd leuker. Zeer interessante discussie gehad over aantal zaken die echter min of meer onderbroken werd door het betreden van de sauna van een paar anderen ijsberen. Voortzetting volgt nog wel ......
Vervolgens nog heel even buiten gegaan om af te koelen maar het was echt te fris dus de eerste afkoeling toch maar genoten aan tafel en afgesloten met een verfrissende douche.
Met de nodige kussen :rolleyes: uiteindelijk tegen half drie vertrokken uit ons ijsberenhol. Doodmoe was ik en met een grijns van oor tot oor dook ik tegen half vier me bed in

Dennis
22 mei 2006, 07:22
Zondag 21 mei 2006: Tegen 15.45 uur melden wij ons aan de poort. Gelijk bij binnenkomst wordt ons gemeld dat het Nachtcafe tijdelijk gesloten ("noch etwa 2 Stunden") en dat het ontbijt buiten staat. Na het gebruikelijke ritueel van betalen, sleutel ontvangen en omkleden even kijken in 't Nachtcafe, waar toch heldere geluiden vandaan komen. Wat blijkt: Een drukte van belang aldaar, maar niet met dames of ijsberen. Nee, het voltallige management kijkt tevreden naar de medewerkers van een bedrijf dat een groot scherm (circa 4 x 2,5 mt) heeft opgehangen boven de bar, een beamer (aan 't plafond) en een 6.1 surroundsysteem. Blijkbaar met het oog op het WK zijn er maatregelen genomen. Maar het systeem is niet tijdelijk! Ze waren aan het inregelen en wij konden dus alvast even genieten van het beeld en geluid en dat was ERG GOED (High Definition-tv!)

Grappig: De eigenaar van het installatiebedrijf was er met z'n vrouw (blond PC Hooftstraat-typje met Loius Vutton-tas). Hij zal wel gezegd hebben dat 'ie een klusje had in PHG en mevrouw (jaartje of 30) liet hem natuurlijk niet alleen gaan :D . Bij het verlaten van PHG zei een ijsbeer nog "Auf Wiedersehen". "Danke, aber Auf Wiedersehen denke ich wohl nicht" Ze had nog humor ook :D

Voorts was het zondag business as usual in PHG; Lekker rustig qua ijsberen en een goed aanbod van dames, die toch goede zaken leken te doen. Sommige dames bleven maar af en aan lopen met sleutel en handdoek. Metzker verraste ons met asperges. Viel niet tegen!

Na geruime tijd afwezig te zijn geweest in PHG (bepaalde dames kwamen al informeren of ik hen vergeten was. Nee hoor, maar hun collega's elders doen ook goed werk) was het weer alsof je thuiskomt. Tegen 21 uur PHG weer verlaten, na 2 sessies met (uiteraard) Vera en een nieuwe Poolse aanwinste Veronika.

Topdag!

Willi69
23 mei 2006, 20:58
Leider war Jeannette letzte Woche nicht da, ich habe gerüchteweise gehört, dass Scoobert den Job als Assistentin :ledy-in-r von D. übernehmen soll... :eek:

Scoobert
23 mei 2006, 21:26
Leider war Jeannette letzte Woche nicht da, ich habe gerüchteweise gehört, dass Scoobert den Job als Assistentin :ledy-in-r von D. übernehmen soll... :eek:

Ja nur weil der Willi dan mit mir auf dem Zimmer gehen möchte :teuflisch :thefinger
Leiderrrrrrrr Willi....wird nicht stattfinden :nee: :nee:

Rex
25 mei 2006, 04:58
Ja, na wederom een lange afwezigheid in Happy Garden, vanavond toch maar weer es naar Oedt afgereisd. Na een aantal maal in andere bekende clubs te hebben vertoefd de afgelopen maand / weken, blijft Oedt toch met stip voor mij bovenaan staan. Dus zonder twijfel vanavond in HG beland.:lostit:

Dit keer kort..................:sleep:

Prima avond gehad met o.a. de Poolse Sabina, gewoonweg super!!!!!!!!! en als afsluitertje van de avond een bijzondere vrouw............Voor de bekende ijsberen onder ons geen onbekende vrouw!! Buitengewoon TA!!!!!!:luvlove:

Mazzel................:wink:

Big30
28 mei 2006, 01:04
Heden avond was het dan eindelijk eens zo ver "de big30 goes germany toer" beleefde een nieuwe ronde. PHG stond al heel lang op het programma maar het was er om verschillende redenen nog niet van gekomen :p .

Zaterdag kwam alles samen, Forza had ook PHG plannen, kon met hem mee rijden en Willem2 zou ook aanwezig zijn.

Oja en nog een stelletje ongeregeld bleek ook weer eens de weg naar Oedt gevonden te hebben :baeh: :baeh:, waarvan ik nu eindelijk eens de gezichten bij de nicks kon plaatsen. Uit mijn hoofd spotte ik: Forza...Germania, Willem2, JackD, Eagledriver, NKG oja ene Sonny meende ik ook te spotten :cool: ! 099 was helaas niet in staat zijn opwachting te maken. Ben vast wat namen vergeten, sorry ;) .

Leuk om na tig PB'en eindelijk eens "Forza the Oase man" in levende lijve te ontmoeten. Bij aankomst werden we meteen hartelijk door Willem begroet die dit PHG rookie ook nog even een rondleiding gaf.

Voor big30 ging het er vooral om de route naar PHG in zijn koppie te krijgen (en die zit er nu in) en een beeld te krijgen van PHG en het aanbod van de dames.

Wel dat is goed gelukt :D , het huis zelf, de inrichting, de verzorging was zeer OK.
Bouw zwembad vordert en het goede weer zal ook wel een keer komen :madgo: .

Veel en leuke gesprekken gevoerd met verschillende leden, lekker gegeten en natuurlijk ook wel om een sleutel gevraagd :fuck: .

Ik was niet ontevreden over het aanbod van de dames en de contact mogelijkheden, "spaeter maedchen" veel uitgesproken :D :smkiss: .

Was een kennismakings bezoekje voor biggie, maar absoluut een geslaagd bezoekje.

Zeker omdat bleek dat achter de nicks ook maar normale mensen verborgen bleken te zitten waarvan big30 nu eindelijk eens de gezichten zag.

Na ruim 5 prettige uren op de planeet doorgebracht te hebben toch besloten om huiswaarts te keren samen met Forza (samen uit samen thuis!), Willem poogde nog even biggie langer te laten blijven "ach man je komt echt wel terug hoor!" en tsja toen net voor het omkleden 2 "spaeter maedchen gevalletjes" bloed mooi en ook bloed Roemeens nog even vroegen und jetzt? hmm beetje twijfel kwam wel op. Maar een man een woord een woord :p :p, maar was wel leuk en alert gereageerd van Willem.

Zien we big30 vaker terug in PHG? JA! Elke week? NEE! Eens in de zoveel weken als er weer een clubje ongeregeld daar samen komt :freu: :freu: .
En is ie nu definitief verloren voor de huizen in Eindhoven ;) .

Gr. big30

Jansen
28 mei 2006, 01:29
Waar zijn momenteel de Russinnen gebleven :
Misschien kan iemand mij daar antwoord op geven.
Juliette,Anna,Svetlana,Marina en andere uit PHG.
misschien dat Rosa/Rosie het weet ?

Ook kasandra en een ander meisje uit GT zijn plots vertrokken ?

De Cock
28 mei 2006, 02:15
Zo beste Big30,

Toch zover gekomen en overgeleverd aan het SAUNA VIRUS :freu:

We zullen elkaar dus zeker en vast ook eens treffen en Sonny heb je ook al getroffen en er zullen er dus nog vele volgen :ranting2:

Groeten,

De Cock. :bowlol:

Big30
28 mei 2006, 02:34
Zo beste Big30,

Toch zover gekomen en overgeleverd aan het SAUNA VIRUS :freu:

We zullen elkaar dus zeker en vast ook eens treffen en Sonny heb je ook al getroffen en er zullen er dus nog vele volgen :ranting2:

Groeten,

De Cock. :bowlol:

Hi beste De Cock,

Ik sluit nu niets meer uit!!! PHG/GT of zelfs iets dieper in Duitsland de Ober-Erlenbacherstrasse (uit mijn hoofd :freu: :freu: ), maar ehm wel alles met mate he!! Enuhm ja, je kunt daar heel lekker eten :thefinger :D :baeh: .

Gr. big30

Horny_one
28 mei 2006, 04:03
Waar zijn momenteel de Russinnen gebleven :
Misschien kan iemand mij daar antwoord op geven.
Juliette,Anna,Svetlana,Marina en andere uit PHG.
misschien dat Rosa/Rosie het weet ?

Ook kasandra en een ander meisje uit GT zijn plots vertrokken ?

Tja,

Van eeen enkele weet ik het maar waar ligt de grens van wat je mag schrijven...

Laten we het er maar op houden dat we als ijsbeer zijn gewoon moeten wachten tot ze weer ergens opduiken.......

Groeten,

Horny_one

099
28 mei 2006, 14:11
099 was helaas niet in staat zijn opwachting te maken.

Gr. big30

Door een mechanisch defect was 099 verplicht met een andere ijsbeer mee te rijden. Deze reed echter niet richting Oedt.

Jansen
28 mei 2006, 15:12
Hi beste De Cock,

Ik sluit nu niets meer uit!!! PHG/GT of zelfs iets dieper in Duitsland de Ober-Erlenbacherstrasse (uit mijn hoofd :freu: :freu: ), maar ehm wel alles met mate he!! Enuhm ja, je kunt daar heel lekker eten :thefinger :D :baeh: .

Gr. big30

Ja je woont op loop afstand van mij af :lostit: :eek: :eek:

Forza...germania
29 mei 2006, 00:01
Afgelopen zaterdag weer voor het eerst sinds ruim 1/2 jaar een bezoek gebracht aan PHG, alwaar de leden van het Ijsberenforum weer in grote getalen aanwezig waren. Getuige geweest van het PHG-debuut van Big30:lostit:.
Het was weer lekker druk in de club, waarbij onder het genot van Hollands biertje de 7-0 overwinning van 'Die Mannschaft' tegen voetbaldwerg Luxemburg werd gevierd; en dan zijn er notabene nog Duitsers die daar serieus voor gaan zitten juichen :thefinger
Het aanbod van dames vond ik er door de jaren heen zeker niet beter op geworden. met weemoed denk ik terug aan het voorjaar 2004 (waar zijn ze toch allemaal Katrin, Sammy, Leona, Jacky, Leyla, Katalin). Toch liepen er wel een aantal prachtexemplaren rond waarbij Anastasia en Poolse Emilia ?? toch wel erg in mijn smaak vielen, maar van een nadere kennismaking of 'populaire horny gebeurtenissen' is het vooralsnog niet gekomen.

Heren, het was me een genoegen om u allen weer eens te zien ...:cool:

Forza...germania
29 mei 2006, 00:04
Heren, het was me een genoegen om u allen weer eens te zien ...:cool:

Sorry...verkeerde smiley.....moet natuurlijk zijn: :freu: :freu:

De Cock
29 mei 2006, 00:22

He Jansen,

Gaan we me een beetje gek maken :hammer: ik woon iets verder zo'n 250 van de Clubs :wand:

Dus even dimmen :loud:

Mazzel,

De Cock.

Big30
29 mei 2006, 00:33
Getuige geweest van het PHG-debuut van Big30:lostit:.

Heren, het was me een genoegen om u allen weer eens te zien ...:lostit: :moon: :baeh:

Het genoegen was wederzijds en big30 heeft toch echt wel minimaal 5 toppertjes gespot die ook aan de strenge Forza-Oase normen voldoen, in deze heeft biggie nu spreekrecht :baeh: :thefinger :loud: !

Was jij dat weer die vanochtend om 8u zijn gazon aan het maaien was :D :thefinger :bowlol:

Enuhm voor De Cock. Als je van ver komt heb je veel meer voor en napret!!

Gr. big30

Jorah Mormont
29 mei 2006, 11:23
PHG – Zaterdag 27 mei 2006

Voor Sonny was het alweer twee maanden geleden dat hij voor het laatst in PHG is geweest.
De aankomst was zo rond 18:00 en alles zag er weer vertrouwd uit. Voor mij was het de eerste keer dat ik het zwembad in aanbouw kon aanschouwen.
Het was een zeer leuke dag met veel bekende ijsberen. Buiten de ijsberen welke ik al kende van gezicht: Willem2, Horny_one, NKG ook nog Forza Germania en Big30 voor het eerst ontmoet.
Zoals hetgeen de laatste tijd meer regelmaat dan uitzondering is, zag het ernaar uit dat ik ook vandaag weer met volle zak het pand ging verlaten:bibber_2: Er liepen wel leuke en mooie dames rond, echter Sonny zocht naar iets vertrouwds. Ik had Vera op het oog, maar deze was constant bezet.
IJsbeer Willem2 snapte het ook al niet meer “zoveel mooie vrouwen, en jij nog niet naar de kamer?” Tegen 23:00 spotte ik Ive, welke al geruime tijd niets te doen had. Ive voor ons allen bekend als de “BlaseHaze” en Miss NRW 2005, gaf mij toch dat vertrouwde gevoel (immers heb in januari eens een keer een pijpbeurt van haar mogen voelen) en besloot met haar naar de kamer te gaan. Nou heren ijsberen, ze wist me bijna twee uur op de kamer vast te houden. Moet zeggen, het was kamer 17, dus dan weten jullie het wel. Ik ben nog nooit zo lang gepijpt (ik voelde me als “De Cock”) en dacht op dat moment, dit wordt niet meer :fuck: :fuck: Ive was zo lekker aan het pijpen dat ik op een gegeven moment dacht, dit wordt mijn eerste FT. En ja hoor ...........RRRRRRRRR..... Ik kon er niets aan doen, met minstens 3 bar spoot ik mijn stijfsel tegen haar huig aan:blow2: Ze zoog me helemaal leeg! Aparte ervaring, maar wel lekker….!!!! Nadat ik met voldoening de kamer afkwam, was het pand al redelijk leeg. Afgerekend met Ive en naar het nachtcaf&#233; gelopen. Daar zag ik nog de laatste 10 minuten van de samenvatting van de voetbalwedstrijd Nederland – Kameroen en ook Willem2 en Horny_One waren er nog. Willem2 was in een goede zin en was op een gegeven moment als ThekeMann actief in het nachtcaf&#233;.:freu: Terwijl ik met Horny_One een diepgaand gesprek aan het voeren was,:essen: zorgde Willem2 dat we goed van drinken werden voorzien. Uiteindelijk maande Ladja ons om 02:10 dat het Feierabend was. Het was weer ouderwets gezellig, met toch voor Sonny als hoogtepunt (letterlijk) MIJN EERSTE FT IN MIJN LEVEN!!!:aola:

Ik zal de volgende keer wel weer moeilijk kiezen worden wanneer ik bij Venlo rij. GT of PHG???. Ik denk voorlopig maar weer even naar PHG.

BR, Sonny

Zero
31 mei 2006, 17:38
Is mijn PHG vriendinnetje Claudia nog gezien deze week in H.G. ik hoor het wel en hoop dat ze er donderdag dan ook is..

Willi69
1 juni 2006, 22:52
Am letzten Wochenende hat es freitags und samstags ab mittags leider ohne Pause geregnet, so dass ich beim Pool-Test nass geworden wäre :o. Ich bin daher erst am Sonntag ins PHG gefahren. Meistens ja eher ein ruhiger Tag, aber so viele attraktive Mädels habe ich schon lange nicht mehr auf einem Haufen gesehen :eek:.

Anwesende Mädels (ca. 40): Alex/Saskia (D, Ex-GT, Ex-Harem, Ex-PHG, Ex-PSW, Ex-YY), Angela (Rumänien), Carina (Lettland), Cassiana (Ungarn), Cheyenne (D/Mexiko), Clara (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn, Ex-GT-Sigrid), Doris (Rumänien), Elena (Russland), Emilia (Polen), Gabi (Türkei), Katharina (Ungarn), Kasia (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Kiara (D), Kitty (Ungarn), Lavinia (Rumänien), Leonie (Polen), Loredana (Rumänien), Louisa (Rumänien), Maria (Bulgarien), Naomi (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn [Pamela Anderson]), Nati (Ukraine), Rosa (Russland), Sandra (Polen), Sweety/Svetlana (Russland), Tamara (http://www.kneller-gifs.de/anims_x7/t/a_t_nu06.gif D, Ex-GT), Vanessa & Freundin (http://www.kneller-gifs.de/anims_x7/t/a_t_nu06.gif Polen), Vera (Rumänien), Viktoria (Polen), Veronika (Polen), Vivian (Ungarn) sowie ca. 10 namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Da fiel die Auswahl wirklich schwer! Zu essen gab es Spargel mit Schinken und Kartoffeln, wobei der Metzger Wert auf die Feststellung legt, dass er auch ohne Cola angefangen hat zu arbeiten :rolleyes:. Später wurde noch gegrillt, so dass wirklich niemand hungern musste. Insgesamt ein sehr entspannter Tag im PHG... :wink:

Willem2
2 juni 2006, 00:00
Alex/Saskia (D, Ex-GT, Ex-Harem, Ex-PHG, Ex-PSW, Ex-YY),

Ik kwam haar dus zaterdag tegen en nu was haar naam Eva;) :eek:

H1 zoekt haar wel ergens op in zijn archief :D

W2 ;) :wink:

Jorah Mormont
2 juni 2006, 01:47
PHG 1 juni 2006

Afgelopen zaterdag leek het al wat minder te zijn, maar zo'n slechte avond als donderdag 1 juni heb ik daar nog nooit meegemaakt. In een woord, het leek wel een begrafenis. Er hing geen enkele sfeer. Het was bedroevend gesteld met de aanwezigheid van dames, op een uitzondering na allemaal B-klasse en ze waren volgens mij allemaal ongesteld.
Nee, voorlopig zal Sonny deze club links laten liggen en hopen op betere tijden. Morgen maar gauw naar GT. Het aanbod van dames is daar momenteel een stuk beter. Het kan een moment opname zijn geweest, echter het feit dat er de laatste tijd ook weining over PHG wordt geschreven zegt al genoeg. Laten we hopen dat het tijdelijk is want het kan daar ook zeer leuk zijn.

BR, Sonny

Flipper
2 juni 2006, 09:28
Ik kwam haar dus zaterdag tegen en nu was haar naam Eva;) :eek:

H1 zoekt haar wel ergens op in zijn archief :D

W2 ;) :wink:

Dat is dus een van de weinigene waar ik moe van wordt. Deze snap het woord NEE niet. Zelfs niet als je zegt NEE NEE NEE NEE NEE. Zegt ze JA JA JA JA JA.

:confused:

Flurkman
2 juni 2006, 13:43
Gisteren donderdag 1 juni was het aanbod globaal wat magertjes, vond ik. Dat is niet de eerste keer op donderdag trouwens...

Toch waren er gelukkig ook heel wat lekkere meiden aanwezig: Alexandra (Sasha) uit Kalinigrad, Karina (Letland), Maya (een Spaans-Marokkaanse uit Barcelona), de honingzoete Russische Rosie uit de Oeral, en dan was er ook nog Romy...

Deze Romy was spijtig genoeg aldoor in gesprek met een andere ijsbeer. Ach, ik had ze ter plekke in de bar wel willen nemen, zo mooi zag ze er uit. Een grote stijlvolle meid met klasse. Ook verschillende andere ijsberen raakten niet op haar uitgekeken. Het schijnt een Duitse te zijn van 35-40 jaar met erg lang haar (blond, maar dan eerder donkerblond). De Thekefrau moest zich zelfs gaan informeren bij enkele collega's vooraleer ze me haar naam wist door te geven. Voor die Romy ga ik beslist nog wel eens terug, want met die meid wil ik beslist een heel diepgaand en intiem onderonsje hebben...

Over de lekkere zwarte (Mona) Lisa hoef ik niet veel te vertellen, denk ik, want die kennen we allemaal goed genoeg ondertussen... Ze was de hele avond actief aan het "ronselen", maar deze keer met erg weinig succes... Dat is ooit anders geweest. Misschien was het daarom dat dit zwarte pareltje er zo goed in slaagde, toen ze bij mij aan de toog in de bar kwam staan, om binnen de paar seconden twee van mijn vingers in haar broekje en zelfs in haar poesje te loodsen... Ik had wel zin, maar heb me toch van haar kunnen ontdoen, nadat ik zei dat ik al een afspraak had. Oef.

Het superlekkere, onder andere, wat mij betreft, aan Alexandra, Karina, Maya en Rosie is dat ze h&#233;&#233;&#233;l lekkere en grote schaamlipjes hebben, en echt onweerstaanbare poesjes... Daar word ik telkens opnieuw gewoon wild van... Als zo'n meiden dan ook nog van beffen houden, en dat is het geval voor alle 4, dan wordt het sowieso minimaal telkens een beurt van een uur, namelijk een half uur beffen (in 69 positie) en daarna een half uur flurken. Het mooie aan langdurig beffen is, dat als je het meisje intens kan laten genieten en heel precies eventuele aanwijzingen opvolgt, dat sommige meiden dan wel eens hun lekker zoet liefdessap laten lopen en zich dan echt als tijgertjes gaan gedragen... Als die lekkere stroop te voorschijn komt (en je proeft &#233;cht dat er wat aan de hand is!) dan kan plots alles: vingers, meerdere tegelijk zelfs, mogen plots w&#232;l diep in het kontje, er wordt n&#243;g lekkerder en dieper gepijpt, en soms staat zo'n lekkere meid dan zelfs z&#243; heet, en is ze z&#243; ongeduldig om "gepakt" te worden,dat ze zich zelfs onbeschermd laat nemen. Dat sommige meiden op zo'n moment echt onweerstaanbaar kunnen zijn, weten wel allemaal... Ik probeer voorzichtig te zijn, maar...

Jansen
2 juni 2006, 14:29
Nee het viel me zwaar tegen gisteren avond.
Weinig vrouwen en wat er was, was niet veel bijzonder.
Er waren ongeveer maar 15 vrouwen.
Het zwembad wordt mooi maar steeds meer vrouwen lopen weg, ook vandaag weer vertrekken er een aantal dat is bij deze dames te lezen.
Wat er nieuw is heeft geen klasse meer .
Jammer want het was mijn favoriet clubje.:rolleyes:

De Cock
2 juni 2006, 15:44
PHG – Zaterdag 27 mei 2006

Voor Sonny BlaseHaze” en Miss NRW 2005, gaf mij toch dat vertrouwde gevoel (immers heb in januari eens een keer een pijpbeurt van haar mogen voelen) en besloot met haar naar de kamer te gaan. Nou heren ijsberen, ze wist me bijna twee uur op de kamer vast te houden. Moet zeggen, het was kamer 17, dus dan weten jullie het wel. Ik ben nog nooit zo lang gepijpt (ik voelde me als “De Cock”) en dacht op dat moment, dit wordt niet meer :fuck: :fuck: Ive was zo lekker aan het pijpen dat ik op een gegeven moment dacht, dit wordt mijn eerste FT. En ja hoor ...........RRRRRRRRR..... Ik kon er niets aan doen, met minstens 3 bar spoot ik mijn stijfsel tegen haar huig aan:blow2: Ze zoog me helemaal leeg! Aparte ervaring, maar wel lekker….!!!! Nadat ik met voldoening de kamer afkwam, was het pand al redelijk leeg. Afgerekend met Ive en naar het nachtcafé gelopen. met toch voor Sonny als hoogtepunt (letterlijk) MIJN EERSTE FT IN MIJN LEVEN!!!:aola:

Ik zal de volgende keer wel weer moeilijk kiezen worden wanneer ik bij Venlo rij. GT of PHG???. Ik denk voorlopig maar weer even naar PHG.

BR, Sonny"

Ha Sonny,

Je eerste FT :bowlol: Zie je wel is niet te versmaden een GOEDE FT :baby2: !

Wel we zien elkaar toch BIJ oom bernds (wel aub geheim houden de datum).

Groeten,

De Cock.

Willi69
2 juni 2006, 17:12
Dat is dus een van de weinigene waar ik moe van wordt. Deze snap het woord NEE niet. Zelfs niet als je zegt NEE NEE NEE NEE NEE. Zegt ze JA JA JA JA JA.
Vielleicht versteht sie kein holländisch. :green_smi Versuch´s doch mal mit "Nein! Nein! Nein!" :D Mich nervt sie allerdings auch immer... :mad:

Willi69
2 juni 2006, 17:38
Willem is gesturtzt en was gehandicapt de rest van de dag.
Leider wurde mir erst jetzt ein Bild zugespielt, das mit der Überwachungskamera aufgenommen wurde: Foto (http://www.drk.de/oeffentlichkeitsarbeit/imagekampagne/motiv_holland_1024x768.jpg) :baeh:

Willem2
2 juni 2006, 19:10
Leider wurde mir erst jetzt ein Bild zugespielt, das mit der Überwachungskamera aufgenommen wurde: Foto (http://www.drk.de/oeffentlichkeitsarbeit/imagekampagne/motiv_holland_1024x768.jpg) :baeh:

Dat duurt erg lang voordat ze die foto laten zien :eek:
Te mooi om waar te zijn :D

Willem2

Scoobert
4 juni 2006, 10:37
In gezelschap van weinig bekende ijsberen gisteren in Oedt geweest.
Moet wel bekennen dat het nu wel ergens op begint te lijken met het zwembad en de hele entourage eromheen.
Wapperende vlaggen (neem aan vanwege het WK voetbal), beachclub Happy Garden :D, nieuwe graszoden en een bijna compleet terras om het zwembad heen.
Nu het bouwwerk bijna klaar is moet ik toegeven dat het er mooi bij ligt. Nu wachten op de zon en dan....
Maar goed de rest in het kort......leuke kamer gedaan ;) , Hausmeister Willi69 was er ook evenals Bademeister Lindberg die ik maar van een portie Louisa uiteindelijk heb voorzien :thefinger, terwijl Manni1a bijna met tranen in zijn ogen moest toegeven dat ie bijna 5 weken niet meer kan komen nu :green_smi
Dat Lustman geen hulp nodig had mag bekend zijn, en zijn doorzettingsvermogen om de blonde engel uit 'Finland', Pamela, te pakken te krijgen werd uiteindelijk na keer of drie bot te hebben gevangen, beloond. Resultaat een zeeeeeer tevreden Lustman. Geloof dat deze meid zeer in trek is :fuck: , maar dat ze op het eind van de dag wel doodmoe moet zijn van het jaknikken op de sleutelvraag en van het nee-schudden op tig anderen die met haar willen :D . Echter leidt de service er zeker niet onder, getuige onze vriend Lustman.
Wie weet wat de toekomst brengt.
Oja het eten....er werd gegrilld en dat valt zo goed als altijd in de smaak bij me, dus geen opmerkingen daarover.

Tenslotte naar wat geklets in de hal met de bovenstaande Meisters, om even na 2 uur de huisreis aanvaard in gezelschap van de Hausmeister die nog een taxi zocht.

Willem2
4 juni 2006, 15:17
......
Over de lekkere zwarte (Mona) Lisa hoef ik niet veel te vertellen, denk ik, want die kennen we allemaal goed genoeg ondertussen... Ze was de hele avond actief aan het "ronselen", maar deze keer met erg weinig succes... Dat is ooit anders geweest. Misschien was het daarom dat dit zwarte pareltje er zo goed in slaagde, toen ze bij mij aan de toog in de bar kwam staan, om binnen de paar seconden twee van mijn vingers in haar broekje en zelfs in haar poesje te loodsen... Ik had wel zin, maar heb me toch van haar kunnen ontdoen, nadat ik zei dat ik al een afspraak had. Oef.

...

Hmmm Ooit schaak gespeeld ?

Aanraken is zetten :cool:

Met andere woorden het overgaan tot sexuele handelingen houdt in dat je moet betalen.

Ik weet best dat Lisa en andere vrouwen soms erg opdringerig kunnen zijn en mannen kunnen overvallen (verkrachten) maar soms moet je als IJsbeer sterker zijn en blijven nadenken.

Manni1A
5 juni 2006, 01:39
Freitag, 9. Juni 2006, die Welt ist zu Gast bei Freunden - das Ereignis, auf das alle gewartet haben :ts:

Der Pool im PHG wird offiziell er&#246;ffnet :D

Okay, einige wenige Leute auf diesem Planeten werden an diesem Tag auch Fu&#223;ball gucken, aber das eigentliche Event des Tages findet an diesem Tag am Niederrhein statt mit der Pool-Er&#246;ffnung im PHG :D

Vom Stand der Arbeiten &#252;berzeugte sich am 3. Juni eine vierk&#246;pfige Pr&#252;fungs-Delegation mit dem Hausmeister willi69, dem Bademeister Lindberg, nemo und Manni1A. Unterst&#252;zt wurde die Delegation vom holl&#228;ndischen Pr&#252;fer scoobert.

Fazit: Mittlerweile ist auch die mit Holz aufw&#228;ndig gestaltete Pool-Umrandung so gut wie fertig. Um den Pool herum ist nun reichlich Platz f&#252;r Sonnenanbeter: Es gibt demn&#228;chst neue Liegen und Strandk&#246;rbe. Etwas weiter abseits vor der H&#252;tte Nummer 26 wurde neuer Rollrasen verlegt - es fehlt eigentlich nur noch die Sonne... Nachts wird der Pool beleuchtet - sieht richtig chic aus. Lindberg und Manni1A testeten am Samstag auch schon mal die Wassertemperatur...

Weil das Wetter zumindest trocken war, wurde auch wieder gegrillt. &#220;brigens wird der Grill jetzt schon um 18 Uhr angeworfen, so dass der erst um 19 Uhr erschienene Hausmeister wohl zum ersten Mal in seiner Amtszeit nicht als Erster am Buffet stand :D Weitere Neuerung: Das PHG hat ab dem 11. Juni Sonntags und Feiertags jetzt schon ab 13 Uhr (und nicht mehr ab 15 Uhr) ge&#246;ffnet.

Was die Damen-Welt betrifft, hatte ich Spa&#223; mit Rosi und Corinna. Von der ins Auge gefassten dritten Tages-Nummer mit Luisa sah ich ab, damit Lindberg wenigstens bei ihr noch zu seinem Gl&#252;ck kam. Denn der Kollege Lindberg war den ganzen Abend damit besch&#228;ftigt, den neuen Optik-Highlights Pamela ("Miss Finnland") und Lena vergeblich hinterherzulaufen.

Lindberg und Manni1A mussten gewisserma&#223;en im voraus aktiv werden, weil wir bei der Pool-Er&#246;ffnung am 9. Juni nicht dabei sind :heul: Es soll dann ein Show-Programm geben - vermutlich mit T&#228;nzerinnen aus Costa Rica :)

Und was die wenigen Leute auf diesem Planeten betrifft, die an diesem Tag auch Fu&#223;ball gucken wollen: Im Nachtcafe des PHG gibt's die WM auf der neuen Gro&#223;bildleinwand. Die Welt zu Gast bei Freunden...

Manni1A :wink:

Flurkman
5 juni 2006, 13:14
Hmmm Ooit schaak gespeeld ?

Aanraken is zetten :cool:

Met andere woorden het overgaan tot sexuele handelingen houdt in dat je moet betalen.

Ik weet best dat Lisa en andere vrouwen soms erg opdringerig kunnen zijn en mannen kunnen overvallen (verkrachten) maar soms moet je als IJsbeer sterker zijn en blijven nadenken.

Bij Lisa was dat blijkbaar niet zo'n probleem omdat ik een tijdje geleden al eens met haar op de kamer was. Bij andere meiden moet je inderdaad heel zeker wel wat voorzichtiger zijn, of je hebt minimaal een halfuurtje aan je been...

NB Bij schaak mag je zonder verdere verplichtingen een stuk toch aanraken op voorwaarde dat je eerst de woorden "j'adoube" uitspreekt (bvb om het beter midden in het vakje te zetten).

NB Ik ga doorgaans niet zo vaak een tweede (of derde) keer naar de kamer met een zelfde meid. Voor een aantal wil ik zeker wel een uitzondering maken: bvb Alexia, Letse Karina, de Franssprekende Russische Juliette (nu blijkbaar in Ritz), Duits-Braziliaanse Tatiana, Rosi, Spaans-Marokkaanse Maya, Cindy (Ritz), Kameroense Mandy (Freude), Tunesische Samira (Freude), en eigenlijk nog wel enkele.... Jaja, het overkomt mij dus toch...!

JackD
7 juni 2006, 22:51
Aardig, aardiger, aardigst. Kitty en Lidia vallen wat mij betreft beiden in de laatste categorie. Met allebei twee aangename uurtjes doorgebracht. Alles klar! :love2: :love2:

De sfeer was deze zaterdag (27 mei) redelijk relaxed; rond etenstijd druk, later toch weer iets rustiger.

Het zwembad is inmiddels bijna af. Het ziet er overdag en 's avonds (met verlichting) goed uit! Ik hoop wel dat de dresscode aangepast wordt aan de omgeving; toppless rond het zwembad moet toch kunnen? :cool:

Puntje van spijt: Veronica laten zitten wegens "te laat"; zag er goed uit met haar brilletje, grote oorringen, rode bikini en haar lieve, enigzins verlegen, lach.

Puntje van twijfel: Kiara zag er weer schitterend uit; ook nog (of vooral?) toen zij om half drie in slipje en T-shirt haar bed op zocht. Ik zag een gelijkenis met Maria Sharapova (maar dan mooier). Toch niet doen?

Willi69
7 juni 2006, 23:24
Das PHG ist auch nicht mehr das, was es mal war! :nee: Am Samstag wurde wesentlich früher zu grillen begonnen als sonst, und der Hausmeister legte einen klassischen Fehlstart hin! :mad: Wenigstens wurde bis Mitternacht gegrillt, also ca. 6 Stunden non stop. :smile:

Die Poolanlage macht weitere Fortschritte und wurde von vorwitzigen (deutschen) Forumlern sogar schon getestet (dafür sind die für Freitag nicht qualifiziert :thefinger). Viele Fahnen, auch von Ländern, die bei der WM früh ausscheiden werden :green_smi, und eine besondere Fahne mit der Aufschrift "Beach Club Happy Garden". Angeblich hat die holländische Frauen-Beachvolleyball-Nationalmannschaft schon nach Trainingsmöglichkeiten gefragt... :D

Leider fehlten die meisten der hochkarätigen Polinnen :o, so dass ich mich erst recht spät zu einem Basistest mit Maya verleiten ließ.

Anwesende Mädels (ca. 45): Aileen (Türkei), Anastasia (Russland), Angela (Rumänien), Beate (Polen), Carina (Lettland), Cassiana (Ungarn), Corinna (D), Doris (Rumänien), Eva (D, Ex-GT, Ex-Harem, Ex-PHG, Ex-PSW, Ex-YY, früher: Alex/Saskia), Gabi (Türkei), Heike (D), Isabell II (Polen), Jacky (D), Katharina (Ungarn), Kasia (Polen), Kitty (Ungarn), Lavinia (Rumänien), Lena, Leonie (Polen), Louisa (Rumänien), Maria (Bulgarien), Maya (http://www.kneller-gifs.de/anims_x7/t/a_t_nu06.gif Spanien/Marokko), Mona (D), Nadja (D), Nicki/Micky? (Polen), Pamela (Finnland), Patrizia (Nigeria), Riccarda (D), Rosa (Russland), Sarah (Polen), Sophie (http://www.kneller-gifs.de/anims_x7/t/a_t_nu06.gif Portugal), Sweety/Svetlana (Russland), Vanessa (Polen), Vera (Rumänien), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 10 namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Flipper
8 juni 2006, 10:45
Hi,

Het zwembad is klaar. Voor onze nederlandse vrienden even een tip. Neem wat oranje vlaggen e.d. mee voor de aankleding van het nachtcafe het ziet er nog te duits uit. Een beetje balans in het leven kan geen kwaad en oranje spul ligt bij ieder tankstation. Als ieder 1 item meeneemt dan moet dat wel goed komen.

neukie
11 juni 2006, 19:14
Nu vergelijk ik eens phg en gt:

entree gt: 50
entree phg: 50

pool gt: geen pool
pool phg: ja

Cocktails gt: nooits
cocktails phg:; lllllllllllllekker

Eten gt: is nu wat beter
Eten phg: totaal beter dan in het gt

Een ruimtje waar je wat rust kunt hebben:
gt: nooits
phg: Nachtcafe

Grieten gt en phg: geen comment. Dat is misschien elke dag anders.

Nog vraagen?

lg neukie :wink:

Scoobert
11 juni 2006, 22:11
Kweenie of het hierbij hoort, want horny was het nie echt hehe....

Aangekomen om even na 1 en vertrokken tegen 19u.....Wederom asperges :mad: en niet al te veel meiden, maar wel heerlijk in en rondom het zwembad vertoeft. Resultaat een rode rug hehe.....ja van buiten voetbal kijken heeft zn sporen nagelaten......
Tijdens het kijken werd ik af en toe verkoeld door Vera of Loredana die zorgden voor de nodige watergolven over me heen :thefinger
Na het voetbal nog even lekker zwembadsvolley gedaan met Lustman en nog een voor mij (on)bekende Nederlander.
Geen kamerbezoeken volbracht, daar ik het te warm vond en er geen dames van mijn smaak waren ;)

Volgende keer beter

Jorah Mormont
11 juni 2006, 23:05
PHG – Vrijdag 9 juni

Ik zie nog geen verslag van de opening van het PHG zwembad op 9 juni j.l.?
Hierbij mijn verhaal van mijn korte bezoek die avond.

Afgelopen vrijdag eerst naar GT geweest. Van 11:15 tot 21:45 daar geweest. Toen had ik wel gezien en had eigenlijk nog wel zin om in Oedt te gaan kijken. Snel m’n GT berenvel uitgetrokken en hup de auto in en op weg in Noordoostelijke richting. Zo’n ritje duurt ongeveer 20 minuten. Om 22:15 PHG binnengestapt en de tweede badjas van die dag aangetrokken. Direct in de kleedkamer kwam in Bredero tegen. Had ik een tijdje al niet meer gezien. Ik trof gelukkig weer een gezellige sfeer aan in PHG. Mijn laatste bezoek vorige week donderdag was helaas niet zo geslaagd, echter deze avond was het weer ouderwets druk en gezellig. Er werden continue hamburgers gegrild. Het zwembad was klaar, en ik moet zeggen, een heel goede aanwinst voor PHG. Ik had niet gedacht dat in zo’n klein tuintje een redelijk zwembad zou passen. Ze hebben dit goed aangepakt. Direct van het terras loop je via een brede trap naar het zwembad. Het zwembad zit verzonken in een groot nieuw terras (vlonder) met aan de zijkant een aantal aaneengeschakelde tuinhuisjes met in het midden een open ruimte met bar waar een koelkast met drank staat. Deze avond stond onze cocktail man weer heerlijke cocktails te maken. Om het zwembad staan diverse ligstoelen. Ja, heel mooi geworden. Op het nieuwe terras werd ik al direct begroet door Ive. Wat een kletskous deze dame. Er waren veel bekende dames. Shakira was ook weer terug na een blauwe maandag in een andere club. Leuk wanneer je deze jonge dame met normaal een hele grote bos blonde krullen, ineens ziet rondlopen met natte krulletjes. Gelijk weer een ander gezicht. Louisa was druk bezig om Menno in het water te krijgen. Ze pakte dit subliem aan door hem eerst met een smoesje naar haar toe te lokken. Helaas kreeg ze het niet voor elkaar, hij had al snel in de gaten wat deze dame in petto had. Menno werd wel ge&#239;nspireerd en had zijn zinnen gezet op Vivian. Deze zou ook maar eens met kleren en al het bad in moeten. Een en ander werd ook gevold door NKG. Natuurlijk zelf ook het zwembad geprobeerd. Het water was wel wat koud, ik las ongeveer 20 graden op de ronddrijvende thermometer. Ik moet wel zeggen dat de laatste trede van het trappertje in het water erg hoog is. Dus kijk uit bij de laatste stap. Ik had begrepen van NKG dat die middag al diverse bommetjes waren gesprongen om te kijken welke ijsbeer het verste kon spatten. Na goed te zijn afgekoeld ben ik maar eens op jacht gegaan naar een dame. Sabine was er ook weer. De Russische Marina B/C cup heb ik helaas niet gezien. Deze zou er ook weer zijn. Ik had een Albert Heijn wuppie op mijn badjas geplakt, echter die was ik in mum van tijd kwijt. Vera vond dit beestje zo leuk, dat deze een plaats vond tussen haar borsten op haar BH. Tegen twaalven werd een ieder gemaand zich om twaalf uur naar het terras te gaan voor een verassing. Om twaalfuur werd het zwembad officieel geopend met vuurwerk. Even later waren bekende ijsberen zoals Willem2 in het zwembad met een oranje zitbal aan gooien. Toen ook maar weer het water in. Op zo’n warme dag, koel je er lekker van af. Mijn lichaamstemperatuur was zodanig laag geworden, dat tijdens het daaropvolgende kamer bezoek met Vera, deze zeer warm aanvoelde. Overigens een heerlijk halfuurtje met haar doorgebracht. Na deze uitspatting nog even het koude water in. Uiteindelijk tegen 02:00 naar huis gereden. Ja, zo’n zwembad is een mooie aanwinst voor PHG. Zeker op een warme dag.

Deze vrijdag was er dus een ijsberenbijeenkomst, dus heren, waar blijven jullie verhalen?

BR, Sonny:wink:

Jansen
11 juni 2006, 23:26

Nog vraagen?

Nou Nou dit is dus duidelijk iemand die blij is dat het zwembad open is.
En ik moet zeggen dat het ook super mooi is geworden.
Maar het eten in GT is echt beter.
De cocktails die heb je in PHG alleen normaal op woensdag na 20.00 u tot ongeveer 23.00 u.
Wat de vrouwen betreft het is momenteel al weken slecht in PHG en in GT is het een stuk beter alleen al omdat daar veel vrouwen aktief zijn.
Rust ruimte daar kan je ook de kino voor gebruiken voorin daar wordt je echt niet gestoord en kan je nog even slapen ook.
Ook bij mooi weer is er veel rust ruimte in de tuin van GT met hele mooie zitjes.
Ik zelf vind dan ook dat je geen vergelijk moet maken,terwijl ik de laatste 6 weken in beide clubs wekelijks kom.
Of vraag even de mening van onze marathonbezoeker Sonny die zelfs minimaal 2 clubs per dag bezoekt de laatste 3 weken.
Van Ritz naar Ying Yang en van GT vlug even door naar PGH.en van Bernd naar dat zien we deze week wel,maar in ieder geval zit GT,PHG en de Ritz erbij.
Ik houdt het deze week bij PHG en GT.

Nog vragen ???

Jansen: die van mooi weer,mooie vrouwen,lekker eten,kino (volgens Sonny)
en zwembaden houdt.:freu: :freu: :freu:

Willi69
11 juni 2006, 23:54
@Scoobert:

maar wel heerlijk in en rondom het zwembad vertoeft. Resultaat een rode rug hehe
Wenigstens hast Du gut geduftet! :rolleyes:

@Jansen:

De cocktails die heb je in PHG alleen normaal op woensdag na 20.00 u tot ongeveer 23.00 u.
Mittwoch und Samstag, von 20 - 24 Uhr. Außerdem letzten Freitag zur Eröffnung des Pools... :freu:

Jorah Mormont
12 juni 2006, 00:03

Nog vraagen?

Vele ijsberen hebben een mening welke club nu beter of leuker is. Ik vind de opsomming van Neukie hierboven "kort door de bocht"
Om een representatief oordeel over beide clubs te geven moet je eigenlijk regelmatig naar beide clubs gaan. Ikzelf kom regelmatig in PHG en GT en heb geen voorkeur. Het is altijd een moment opname wanneer je in een club bent. Zowel i PHG als GT heb ik goede en slechte dagen meegemaakt. Beide clubs liggen zo dicht bij elkaar qua concept en sfeer, dat eigenlijk de voorkeur wordt bepaald door de trend welke een individu ervaart.

neukie
12 juni 2006, 03:04
Het is altijd een moment opname wanneer je in een club bent. Zowel i PHG als GT heb ik goede en slechte dagen meegemaakt. Beide clubs liggen zo dicht bij elkaar qua concept en sfeer, dat eigenlijk de voorkeur wordt bepaald door de trend welke een individu ervaart.
Moment opname, en dat hele wat subjektief, dat klopt precies. Wat anderet is ook niet mogelijk. Maar: Momenteel is de phg v.m. beter.
Ook de sfeer was aan de vr 2 dagen geleden supi. :smile2: Ik ga ook in beide clubs.

Maar: dat allet kun snel wisselen. En om de nog snellere info's aan julllie te krijgen is dit forum daar.:D Zodat onze leden altijd on jour zijn.

bitchhunter
12 juni 2006, 11:15
@ Neukie,
die Atmosph&#228;re im PHG fand ich schon immer viel besser als im GT. Ich kann nicht erkl&#228;ren warum. Vielleicht auch nur weil ich das PHG schon so lange kenne und sch&#228;tze.

Jedoch finde ich im Moment das GT sehr viel reizvoller. Meiner Meinung nach sind dort im Moment erheblich mehr Frauen mit Top-Optik.
Ist nat&#252;rlich subjektiv.

Allerdings war ich seit Anfang Mai nicht mehr im PHG. Kann nat&#252;rlich jetzt - m&#228;deltechnisch - wieder viel besser sein.

Ich werde - inspiriert durch das Ijsbeerenmeeting - m&#246;glicherweise am Samstag ins Ritz fahren. Vielleicht lerne ich ja endlich wieder einmal einen neuen guten Club kennen.

Gru&#223;
bitchhunter

Zero
12 juni 2006, 13:25
Wederom asperges

Ze zullen gedacht hebben, weer asperges voor die asperge :teuflisch

* Als je veel gaat kan dat gebeuren h&#233; ;)

Bredero
12 juni 2006, 15:08

Nog vraagen?

Aanvulling

GT : kino
PHG : no kino

GT : prachtige tuin met stoeimogelijkheden
PHG : tuin is niet zo bijzonder ( wel beter met zwembad ) maar stoeien kan daar nog steeds niet.

Hollandmale
12 juni 2006, 16:28
GT : prachtige tuin met stoeimogelijkheden
PHG : tuin is niet zo bijzonder ( wel beter met zwembad ) maar stoeien kan daar nog steeds niet.Om precies te zijn; het KAN wel (goed zelfs) maar het MAG niet :nee:.

Rex
12 juni 2006, 18:38
Om precies te zijn; het KAN wel (goed zelfs) maar het MAG niet :nee:.

Inderdaad HM, het kan wel maar het mag niet zie mijn bericht welke ik eerder geschreven heb........

Tweede ronde met Vera weggeweest. Omdat het vrij druk was en er nauwelijks kamers en tuinhuisjes vrij waren stelde Vera voor om in de tuin de daad te verrichten. Met wat hulp van een bevriende ijsbeer een ligstoel ver achter in de tuin achter het aankomende zwembad neergezet. Vervolgens lekker met Vera bezg, kwamen ineens Nadine en Sally ons storen. Nadine: " Hallo beide es ist verboten zum ficken in Garden." Nu heet de club HAPPY GARDEN, maar ficken in die Garden is verboden??????????? Wat een blamage!! Vera kon gelukkig Nadine en Sally uitleggen dat we graag een kamer wilde. Naderhand konden Nadine en Sally de humor er ook wel weer van inzien. Nadine maakte nog een grapje dat we allebei strafgeld a raison de 25 euries moesten betalen. Mooi niet dus........................Gelukkig kwamen er vrij enkele tuinhuisjes vrij en zijn we verder gegaan in een tuinhuisje.

Bredero, het kan dus wel, maar je moet het dus stiekem doen. Best leuk voor een keertje, maar ik prefereer toch liever een kamer of tuinhuisje. Wellicht ga ik het komende week of volgende week eens in het zwembad proberen, neuken niet, maar wel lekker elkaar opgeilen, dat dan weer wel!!!!

Flipper
13 juni 2006, 17:26
Vera is al verkouden geworden door al dat gezwem. Moet je misschien wat tissues meenemen in het water rexie :D

Flipper
13 juni 2006, 19:01
Meiden technisch gesproken is PHG op dit moment niet de plek. Maar de rest maakt heel veel goed in mijn ogen. Al moet ik zeggen dat ik zaterdag toch een paar keer behoorlijk geschrokken ben. Ik hoor flo nog zeggen "doet pijn aan de ogen he". Nou, dat ik er niet blind van geworden ben mag best een wonder heten.

Jansen
14 juni 2006, 21:32
Ik lees niet vaak meer wie er allemaal waren en dat vond ik zelf best goede Info.
Toch nogmaals proberen is Claudia al weer terug of komt zij niet meer ????

En Marina hier weet ook niemand iets duidelijk over te schrijven.
Volgens Julliette (Ritz) moet Marina in PHG zijn maar vrijdag avond en daarna is zij ook niet meer gezien.
Dus is ze er nu wel deze week of ??????
Ook bekende ijbeer genoemd naar TV merk heeft haar daar dit weekend ook niet gezien.

Johnny Bravo
14 juni 2006, 22:18
Meiden technisch gesproken is PHG op dit moment niet de plek. Maar de rest maakt heel veel goed in mijn ogen. Al moet ik zeggen dat ik zaterdag toch een paar keer behoorlijk geschrokken ben. Ik hoor flo nog zeggen "doet pijn aan de ogen he". Nou, dat ik er niet blind van geworden ben mag best een wonder heten.

Nou beste NKG,

Ik heb nog steeds pijn aan mijn ogen van afgelopen zaterdag. Ik vond het aan bod erg erg erg slecht. Er liepen afgelopen zaterdag behoorlijk wat oudere dames rond die voor de tweede keer nieuwen tanden hadden gekregen!! Ik zei tegen een ijsbeer dat sommige dames her-intreders waren waarop hij antwoorde met behoudt van hun uitkering.
Toen wij weggingen hebben we ons ook wel beklaagd bij Janine maar die antwoordde gelijk met, dat het in het weekend altijd magertjes is. Ze vertelde dat maandag tot en met woensdag wel goede bezettingen hebben. Dit vond ik toch wel schrijnend om te horen van haar.
Dan kunnen ze wel een zwembadje hebben, nou zwembadje zeg maar een grote badkuip, maar daar red je het niet mee. Ik kom niet voor het zwemmen maar om lekker een potje te knallen met de dames, maar ja dat heb ik al een lange tijd niet meer gedaan in de PHG.

Het leek afgelopen zaterdag meer op Center Parc met die zuipende en schreeuwende landgenoten van ons.
Volgens mij is PHG nog steeds een saunaclub waar de dames een zakcentje kunnen verdienen aan ons. Het is volgens mij geen hangplaats voor .........

Nou ik hoop snel op betere tijden in PHG want de laatste paar keren heb ik me niet echt vermaken met de dames in PHG, maar gelukkig heb je nog altijd wel een paar bekende ijsberen waarmee je lol kunt hebben.

liefhebber
15 juni 2006, 15:37
EIGENLIJK zouden we de tweede dag van onze tournee naar Bernd gaan maar omdat het ZO ontzettend mooi weer was (en het dan bij Bernd in huis wel ERG warm wordt...) gekozen voor een tripje naar PHG om het nieuwe zwembad te keuren.
Ik moet zeggen... ziet er MOOI uit (klein maar fijn). De tuin is er een flink stuk op vooruit gegaan (alleen jammer dat je nu tegen die ijzeren stellingen van de buren aankijkt, maar je kunt niet alles hebben -genoeg andere zaken om naar te kijken...-)

ERG leuke gesprekken gehad met een aantal medehollanders en als eerste dame een Venezuelaanse dame achterna gezeten (sorry, weet iemand haar naam?) ze woont in Barcelona en komt wekelijks op en neer (jaja, ze GAAT ook OP en NEER maar daarover later). Ze lijkt, in mijn ogen een beetje op Eva Longoria (desperate houswives). Ze had een grote zonnebril op en een wit corsetje over haar zwart lingerie.... BRRRRRRR lekker ding!

Vervolgens de gebruikelijke cyclus: drinken, praten, eten, rusten, drinken, praten.... DING!! (de bel voor de tweede ronde).
Na wat verkenningsronden waarbij de hormoonspiegel behoorlijk steeg gekozen voor Svetlana uit Rusland; rood-paars, lang haar, witte bikini, kamer 1 (NIET mijn lievelingskamer), beetje profi op de kamer....

Hierna weer de cyclus gestart en vlak voor aanvang van Duitsland-Polen de russische Anastacia gescoord (althans, ze werd me "toegewezen") en me naar een huisje laten ontvoeren...... BRRRRRR dat was lekker! :D
Toen ik tijdens de tweede helft weer in het nachtcafe kwam was het tjokvol, geen plaats meer vrij op de trap! en zelfs bij de sauna en douches geen staanplaatsen meer over..... flinke spanning in de zaal (de twee nationaliteiten waren flink vertegenwoordigd) met na reguliere speeltijd, 1 minuut in overtime DE ontlading en HET winnende doelpunt voor Duitsland.
1 minuut voor de eindfluit zag je een aantal dames wegsprinten voor een sleutel en twee minuten NA de eindfluit zag je manen wegsprinten naar de kamers voor hun eigen ontlading (of zouden ze met de dames het begrip "mandekking" hebben doorgenomen? :fuck: )

Ik moest nog even op mijn maatje wachten (hij had de autosleutels...).
Hij was Nederland-Rusland aan het spelen en na die wedstrijd kwam hij met een wel ERG grote glimlach van de kamer!!

We verlieten na deze zeer geslaagde dag om half twaalf het pand nadat ik mijn vriend ervan wist te overtuigen dat het toch ECHT onmogelijk was om op 1 van de kamertjes te komen wonen....

Al met al een zeer prettige dag die vraagt om herhaling!!

Liefhebber :wink:

Rex
15 juni 2006, 17:11
Vera is al verkouden geworden door al dat gezwem. Moet je misschien wat tissues meenemen in het water rexie :D

Hé NKG,

dank voor de tip, ik zal er aan denken volgende week!!!:rubbel:

Rex
15 juni 2006, 17:15
Het leek afgelopen zaterdag meer op Center Parc met die zuipende en schreeuwende landgenoten van ons.
Volgens mij is PHG nog steeds een saunaclub waar de dames een zakcentje kunnen verdienen aan ons. Het is volgens mij geen hangplaats voor .........

Nou ik hoop snel op betere tijden in PHG want de laatste paar keren heb ik me niet echt vermaken met de dames in PHG, maar gelukkig heb je nog altijd wel een paar bekende ijsberen waarmee je lol kunt hebben.

Hé JB,

probeer eens een keertje GT op zijn tijd. Ik wissel regelmatig af tussen PHG en GT en ik moet je zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben, wat nu elke keer de betere keus is. Maar ik kan je verzekeren dat het aanbod en de uiteindelijke juiste keuze qua vrouwen in GT je niet teleur zal stellen...............:loud:

Mazzel:wink:

Willi69
16 juni 2006, 12:37
en als eerste dame een Venezuelaanse dame achterna gezeten (sorry, weet iemand haar naam?)
Daniela? Ein Kollege von mir fand sie auch sehr lecker, war aber von ihrem Service enttäuscht. :o

egon, Dr. Rammler
16 juni 2006, 19:51
Daniela? Ein Kollege von mir fand sie auch sehr lecker, war aber von ihrem Service enttäuscht. :o

sie findet hauptsächlich den Kollegen george36 lecker :rofl:

liefhebber
16 juni 2006, 20:16
@Willi69

Ik mein kopf habe ich ein echo... klang irgendwie als "Juliana" (oder so)..

Service, da hast du recht; kein ZK (nur normal), kein FT... :eek:

es hat aber mehr als genugt.. (und die ersparte 25 Euro habe ich irgendwo anders gut angelegt :rolleyes: )

Verdamt, dan muss ich halt nachster woche nochmal hin um nach zu fragen :smile2:

GRTZ :wink: , Liefhebber

Jansen
16 juni 2006, 20:25
Ik reed gisteren richting grens en moest een keuze maken tussen PHG en GT.
Sonny belde me en zij dat de keuze aan mij was i.v.m. de hopelijke toppers in beide clubs.
IK heb toen eerst PHG gebeld en gevraagd aan mijn lieve teke vrouw ofdat mijn favorieten aanwezig waren de namen hoef ik niet meer te vermelden hier.
En zij antwoorde jammerlijk met nein, nein, nein, nein, und nein.
Helaas heb ik dit onderweg aan sonny medegedeelt die net een maat van hem in Venlo had opgepikt en dus ook voorstelde dan maar naar GT. te gaan.
Ik hoop wel dat a.s. woensdag het wel beter is is PHG omdat ik en het voetbal en het zwembad daar wil vieren met een coctail want er is stiekum een feestje.
Dus nu nog de dames hopelijk terug en het wordt dan toch gezellig.
Veel andere ijsberen hebben hier boven ook al over geschreven over het slechte aanbod van dames.
Volgens weggelopen dames en teke vrouwen( 2x )zal de directie er iets aan moeten gaan doen.
De verhalen die nu gaan afspelen zijn niet gezond voor de dames prive.
Ik wil daar deze week met Menno wel eens over gedachten wisselen,hij heeft meestal wel een oor voor verbeteringen.
En ik laat mijn gezellig clubje niet graag in de steek.;)
P.S. begin anders zelf mischien met partners een nieuw tentje net over de Belgische grens voorbij Roermond.
En er zijn een aantal Poolse en Russinnen die mee willen en aanvullen met de rest van de wereld.
Nu de vergunning nog rond krijgen dit jaar en dan beginnen maar (ervaring genoeg de laatste 3 jaar )

Jorah Mormont
17 juni 2006, 10:09
P.S. begin anders zelf mischien met partners een nieuw tentje net over de Belgische grens voorbij Roermond.
En er zijn een aantal Poolse en Russinnen die mee willen en aanvullen met de rest van de wereld.
Nu de vergunning nog rond krijgen dit jaar en dan beginnen maar (ervaring genoeg de laatste 3 jaar )

Ben benieuwd naar de naam? :rofl:

Rex
17 juni 2006, 12:13
Gisteren naar PHG getogen; wat normaal gesproken een zeer goede avond is om te gaan is de vrijdagavond. Echter gisteravond was het niet echt een top avond zoals ik die gewoonlijk heb op vrijdag.......................Over het algemeen een saaie boel, met heel weinig vrouwen en geen bekende ijsbeertjes:confused:

Wisna was al chagrijnig toen ik binnenkwam, omdat ik van de gelegenheid gebruik maakt naar binnen te gaan bij het verlaten van een ijsbeer zonder aan te bellen. :thefinger Du must klingeln, riep ze!!!:loud: Gelukkig waren Vivienne en Ladja er ook die wel op de gebruikelijke vriendelijke manier hun begroetingen deden.............. :lostit: Maar goed.

Eerste ronde met Lavinja, veel beter als de laatste 2 keer. Was minder gehaast dit keer, uitgebreid zoenen, langzaam en lekker diep pijpen, zonder die sloopkogel er af te zuigen, nee was goed te doen dit keer met haar.:rolleyes:

Tweede ronde met Sabina, behoeft verder geen uitleg denk ik, zie mijn oude recensies over haar, is gewoon altijd Top of the Bill:fuck:

Jansen
17 juni 2006, 23:24
Ben benieuwd naar de naam? :rofl:

Coconut Grove

Dat is mijn stapplaats in Miami daar komen alle vrouwen uit de wereld om uit te gaan.
Ben ik ook jaarlijks te vinden.

Maar er is nog veel werk, sponsers hebben we.
Alleen de vergunningen vergt veel tijd en geduld.

P.s. een klant hebben we al.:rofl: :freu: :lostit:

liefhebber
18 juni 2006, 00:52
Je moet voor zaken ergens heen en zegt tegen jezelf; "vandaag maar even NIET naar een club!"
Maar TOCH steek je wat extra geld bij je voor het geval je jezelf bedenkt....

en WAT gebeurt er.....

Je bedenkt jezelf..... en gaat TOCH!! :thefinger

Vandaag (zaterdag 17/6/2006) stond ik dus opeens om kwart voor vijf voor het hek en glipte naar binnen terwijl een andere klant naar buiten ging en dat zorgde even voor wat consternatie (maar niets ernstigs!).

Eerste uur de poezen uit de boom gekeken; niet ECHT veel loos....
Daarna met Katarina (Hongaars) gebabbeld en....... van haar uitstekende diensten gebruik gemaakt.
HELEMAAL niks mis mee. Haar een mondeling examen afgenomen (inderdaad speciale techniek) en een leuk uurtje beleefd.

Vervolgens zag ik direct op weg naar de BBQ Natalie in de bar zitten, vroeg haar naam (die wist ik TOEN nog niet) en beloofde na het eten bij haar terug te komen.
Uitstekend bordje eten genuttigd en vervolgens op zoek naar Natalie.... Njente, nada, nergens te vinden!! (heb ik weer!).
Bijna in de verleiding gekomen om Poolse Victoria (BRRR!, wat een porno-body) te ontvoeren maar na nog een rondje liep ik "the object of my desire"; Natalie in de gang naar de kledingkastjes tegen het vege lijf.
(Had ik al gezegd dat ze ontzettend geile zwarte netkousen aanhad, een zwart torselletje en een piepklein zwart broekje???.... Bij deze dan maar!:p ).
Na enig gezoen op de gang, waarbij ze me exact kon vertellen wanneer ze me voor het laatst in GT gezien had :eek:
-terwijl DIT toch echt de eerste "fysieke worsteling" met haar gaat worden!- een sleutel laten halen.

Ik zal er niet lang omheen draaien; Super!! :freu:
Die meid, met haar in een v-vorm geschoren doosje, weet precies op welke knoppen ze bij mij moet drukken!!
Daarnaast heeft ze voor mij nog een extra; (als ik door een spleetje van mijn ogen kijk) een gelijkenis met Sammy... :smkiss:

Toen ik dus na een half uurtje "vechten" haar op de knieen voor mij zie terwijl ik doggy-style haar remmen aan het testen ben...
zie ik dat ontzettend mooie aarsje en krijg ik opeens een flashback naar een fantastische sammy-sessie
en schiet ik pardoes door mijn remmen waardoor zeker een miljoen nakomelingen :baby2: hun voortijdig einde vinden in mijn rubberen-remparachute.

[ohja moderatoren, even Natalie omkoppen, ze staat nog bij GT]

Na deze sessie even een time-out in de bar alwaar mijn Venezuelaanse schone van 3 dagen geleden op een kruk zat...
Even, voor jullie, de naam gecheckt blijk ik het toch goed gehoord te hebben: Juliana, weekje of 3 werkzaam in PHG daarvoor ookwel in Atlantis gewerkt. Een half uurtje met haar staan teasen en dan toch maar de thuisweg ingeslagen (moest WEL beloven eind van de week terug te komen om een speciaal trucje met haar te doen waarvoor zowel ik iets mee moet nemen alsook zij iets zal meenemen uit Barcelona :teuflisch -ze is er even 3 dagen tussenuit; ma t/m woe-).

Het was weer lang onrustig in mijn hoofd op de weg naar huis (2 uur rijden!!)

Groeten :wink: ,

Liefhebber

Jansen
19 juni 2006, 21:21
He Liefhebber is dit de Natalja waar ik de laatste weken mee weg ben geweest in GT uit Polen ?
Met de mooie lippen zowel van boven als ..........
En als zij dit is blijft ze dan deze week ook nog in PHG ?
Dan heb ik woensdag een lekker avondje!!!!! in PHG.

:thefinger DE SPECIALIST VOOR BORSTVERGROTING DOOR HANDOPLEGGING.

Azrael
22 juni 2006, 10:38
Gisteren sinds lange tijd mijn gezicht maar weer eens laten zien in PHG. Maar ik moet het met Jansen eens zijn dat het aanbod er niet beter op lijkt te worden. Dit lijkt nu helemaal zo, sinds ik ook regelmatig in GT kom langswippen. Hier is het aanbod juist de laatste tijd behoorlijk omhoog gegaan, wat betreft de kwaliteit.. Helaas, hopelijk verandert het weer in PHG de komende maanden..

Jorah Mormont
22 juni 2006, 11:03
Gisteren sinds lange tijd mijn gezicht maar weer eens laten zien in PHG. Maar ik moet het met Jansen eens zijn dat het aanbod er niet beter op lijkt te worden. Dit lijkt nu helemaal zo, sinds ik ook regelmatig in GT kom langswippen. Hier is het aanbod juist de laatste tijd behoorlijk omhoog gegaan, wat betreft de kwaliteit.. Helaas, hopelijk verandert het weer in PHG de komende maanden..

Ik vond het aanbod van dames gisteren redelijk positief. Ik ging toch naar huis met het gevoel dat ik mijn lijstje nog niet heb kunnen afwerken, dus buiten Alexia en Vera welke ik gisteren een sleutel heb laten halen, waren er nog redelijk wat andere dames waarvoor ik nog een keer moet terugkomen. Jammer dat het weer niet mee werkte, anders had ik nog wel even een duik in het zwembad genomen. Maar goed, Sonny gaat de komende tijd gewoon afwisselend naar GT en PHG.

BR, Sonny

Jansen
22 juni 2006, 21:45
Ik vond het aanbod van dames gisteren redelijk positief. Ik ging toch naar huis met het gevoel dat ik mijn lijstje nog niet heb kunnen afwerken, Jammer dat het weer niet mee werkte, anders had ik nog wel even een duik in het zwembad genomen. Maar goed, Sonny gaat de komende tijd gewoon afwisselend naar GT en PHG.

BR, Sonny

Ja gisteren was het aanbod redelijk tot goed. ook de coctails waren ouderwets lekker.
En mijn GT meisje Natalia heeft zich op kamer 15 zeer uitgebreidt via de spiegels mij mee laten genieten.

Flurkman
23 juni 2006, 10:59
Gisteren 22/6 in PHG geweest. Mooi aanbod aan meiden (hoewel, g&#233;&#233;n Alexia of Anja gezien) en enkel n&#224; het voetbal was er een duidelijk overschot aan ijsberen. De wachttijd voor een kamer vroeg dan wel wat tijd... nog 11 aanvragers v&#243;&#243;r u...). Goed, dat was enkel n&#224; het voetbal.

Met heel wat meisjes even gesproken of kennisgemaakt: Elena, Tricky en haar vriendin Elly geloof ik, Patricia, Lisa, WanLi, lekkere Poolse Veronika met brilletje, Tsjechische Lita, Turkse Jeannette, blonde Poolse Elly-Emilia die steeds bescheiden in de bar zit en naar eigen zeggen n&#243;&#243;it actief prospecteert want ze is geen hoer zegt ze, Lazarina, klitty Kitty die weer altijd bezet was als ik tijd had, kleine Russische Lina, ....

Uiteindelijk heerlijke uurtjes beleefd met Lita, Veronika, Elly-Emilia en Jeannette. Nu de recensies nog....

Even een voorproefje: het lekkerste poesje was dat van Lita, het romigste dat van Jeannette, het onvermoeibaarste dat van Veronika (hoewel nog niet lang in het vak!), de mooiste billen en kont die van Jeannette (jammer van de overbodige kilootjes op andere plaatsen), de beste looks globaal die van Elly-Emilia (ook het meest "volwassen" poesje). Beste tongzoenen kwamen van Veronika, de meeste vingertjes mochten binnen bij Veronika (ich mache alles aber nicht anal, had ze me vooraf gezegd, maar zodra ze lekker opgewarmd is mogen er vlot 2 tegelijk achterin). Het lekkerste orgasme was dat van romige Jeannette: wat een lekkere stroop, ze laat zich overigens liever beffen dan neuken, nu ja, laat ons niet vergeten dat een meid misschien al 5 keer stevig geneukt heeft, vooraleer het onze beurt is, en het was al bijna middernacht... De meest stijlvolle meid was zeker Elly-Emilia, de gewilligste en meest co&#246;peratieve was Veronika, de meest sexy was .... Ach, 't was weer genieten...

Rex
25 juni 2006, 13:13
In tegenstelling tot mijn bezoek van vorige week vrijdag, deze vrijdag weer een geheel andere middag / avond in PHG. De sfeer was zeer goed en er liepen voldoende dames ook enkele nieuwe.........................:freu:

Ik had een afspraak gemaakt met een bekende bijzondere vrouw. Twee uurtjes fantastisch mee genoten. Ze stelde voor op de kamer om niet in PHG te blijven maar ergens iets te gaan eten en drinken en daarna bij haar thuis de daad te verrichten. Dit maar niet gedaan en de twee uurtjes in PHG met haar wezen stoeien. Ik denk dat dit voor mij een goede keuze en een juiste beslissing is geweest....................:rolleyes:

Tweede ronde met Vera weggeweest, zoals altijd weer lekker relaxe zeer goede sex meegehad.:fuck:

Laatste ronde met Lavinja naar de kamer. Lavinja is op de een of andere manier toch ook een favoriet van mij aan het worden. Sex was nog beter dan de vorige keer......................:luvlove:

Willem2
25 juni 2006, 14:42
Ik had een afspraak gemaakt met een bekende bijzondere vrouw. Twee uurtjes fantastisch mee genoten. Ze stelde voor op de kamer om niet in PHG te blijven maar ergens iets te gaan eten en drinken en daarna bij haar thuis de daad te verrichten. Dit maar niet gedaan en de twee uurtjes in PHG met haar wezen stoeien. Ik denk dat dit voor mij een goede keuze en een juiste beslissing is geweest....................:rolleyes:

Kan ik dat quoten naar de EX van REX :D :D ;) ;)

Willem2 :lostit:

PS Gelukkig is er een koud zwembad waar jij even kan afkoelen en de hormoontjes tot rust kan laten komen :wink:

JackD
25 juni 2006, 16:05
In een lekker zonnetje met een biertje aan de rand van het zwembad ...

Op het grote scherm de 2-0 overwinning van "die Mannschaft" ... :rolleyes:

Goed gezelschap van mede-forumleden (waarbij de namen Leona en Sammy nog wel eens vallen) ...

Louisa die voorbij "paradeert" (handdoekje om de heupen, handdoekje losjes over de schouders) ...:tietjes:

Als de hormonen de overhand nemen volstaat het woordje "Schlüssel" (Veronica, Kitty) ...

Kan een man zich eigenlijk nog meer wensen?

099
26 juni 2006, 13:27
099 was ook van de partij, zoals JackD reeds zegde heerlijke dag gehad ...

Zon , zwembad, biertje, voetbal, goed eten, goed gezelschap, maar geen vrouw.
Het aanbod van de vrouwen was niet zo groot, en uiteindelijk had ik een keuze gemaakt, maar het wild was aangeschoten door 2 Duitse jagers. Dan maar voor de 2e optie gegaan, maar dit wild heb ik terug laten lopen nadat ik haar gevanden had (het verkoopspraatje verliep wel vlot maar maakte ook bepaalde dingen duidelijk die me er van overtuigden het toch maar niet te doen).
Resultaat: voor de eerste keer phg verlaten zonder kamerbezoek.

Rex
26 juni 2006, 23:06
Kan ik dat quoten naar de EX van REX :D :D ;) ;)

Willem2 :lostit:

PS Gelukkig is er een koud zwembad waar jij even kan afkoelen en de hormoontjes tot rust kan laten komen :wink:

Willem, laat maar hier staan aub, ik denk dat het weinig toegevoegde waarde heeft om deze passage onder een eerder afgesloten onderwerp te verplaatsen. Bovendien ben ik niet het type dat oude koeien uit de sloot haalt....................Passé c'est passé!!!!

Willem2
27 juni 2006, 10:07
PHG – Vrijdag 9 juni

Ik zie nog geen verslag van de opening van het PHG zwembad op 9 juni j.l.?
Hierbij mijn verhaal van mijn korte bezoek die avond.

Vrijdag 9 Juni
Nee, meestal wacht ik een paar dagen totdat de aanwezige IJsberen zo hun zegje gedaan hebben. Zoiets als niet het gras voor de voeten wegmaaien. Door een computerstoornis :crash: eerst bij de provider daarna bij mijzelf ging mijn eerste niet uitgebrachte bericht verloren. Nu is het bericht een beetje als mosterd na de maaltijd, maar dat kan ook lekker zijn :zauberkis .
Over eten gesproken :essen2: dat was die dag top. Hele uitgebreide BBQ en 's avonds hamburgers. Tevens waren er die vrijdagavond cocktails waarbij de barman op zijn nieuwe plek buiten stond.
Het hele feest was ter ere van de opening van het zwembad en de opening van het WK (gestuntel Duitsland tegen CostaRica). Het geheel werd omlijst door een steelband uit Trinidad en Tobago.
Het aantal dames was op die dag wel over de 70. En daar zat van alles tussen. Volgens Chineesje/IJspandabeertje (wie kent hem nog :zauberkis ) die weer een keer de weg had gevonden, moesten heel wat dames nog maar eens een zomerdieet gaan volgen. Ondanks zijn gezeur had hij die dag een topdag, met Monique en Kitty als resultaat. Het is op die dag dat de Klitty-manie totaal toesloeg. Ook Clinic liep die dag het virus op, terwijl anderen dat al te pakken haddden.;)
Op die dag ontdooide Louisa en Loredana in het zwembad. Het nachtzwemmen was van ongekende schoonheid. De dames waren als kinderen zo blij en leerden zwemmen van de Eagledriver (zijn vrouw was net drie minuten weg :cool: ), NKG, Papi Chulo, Sonny, Bredero en vele anderen. De meegenomen oranje opblaasbare stoel was een mooi speelobject.

Zaterdag 24 Juni

Wat eerst een ontmoetingsdag zou worden met Liefhebber en er niemand zou meegaan, werd een hele volle bak met allemaal bekende IJsberen. In de auto zaten Eagledriver, JackD, IJspandabeertje(Chineesje)en Horny_one (H1). Het werd weer een mooie tocht door Nederland voordat we in het Oedtse aankwamen. Eerst werd even de bank geplunderd door H1 voordat we naar binnen gingen.
Aanbod van dames was op een zaterdag weer laag. Aanbod van bekende ijsberen was hoog. Mooi zonnetje, dus de creme van BonkieBe kon rond gaan. Ondanks het geklaag over te weinig dames zijn de meeste beren wel ana hun trekken gekomen en anders hebben ze het edele handwerk gedaan :smile2: .
Zelf ben ik weer met Katharina :liefde: geweest. Anekdote komt nog wel :D .
Andere dame waarmee ik geweest ben was :Juliana.

Babbel
27 juni 2006, 16:20
knabbel .... :thefinger

PS. je schittert door afwezigheid trouwens de laatste tijd.

Mijn vriendje Knabbel houdt wel van vingertje :thefinger :D en hij was afgelopen vrijdag in de PHG:rubbel: . Voor de rest is hij nog bezig zijn boomhut te verbouwen, die is door de wildkap in de PHG , vanwege het zwembad ter ziele is gegaan :roll:
Ik was zaterdag aanwezig om het zwembad te inspecteren. Heb me goed vermaakt met al die logge ijsberen om me heen :roll3: .

Willem2
27 juni 2006, 21:56
Denk aan die post op H. van die gast die al kwam op de barkruk toen die een vrouw vroeg om de sleutel. Dat zijn makkelijke klanten.

:cool:

Nou nee dan moet hij nog een keer snel komen en de tweede keer is dat ietsje lastiger :cool:

Knabbel
27 juni 2006, 22:23
knabbel .... :thefinger

PS. je schittert door afwezigheid trouwens de laatste tijd.

Zoals al ergens anders op dit forum staat was ik bezig mijn boomhut te verbouwen :D
Maar ik ben afgelopen vrijdag met wat vrienden naar de PHG geweest. Ik had ondanks alle slechte berichten van de laatste tijd een topdag. Misschien kwam dat doordat ik even een tijdje wat minder ben geweest. Maar ik vond Nina en Veronika helemaal geen slechte keus voor mij. Ik heb me met alle twee de meisjes goed bezig kunnen houden. Het eten was weer goed en de sauna-ronde maakte het dagje af.

Knabbel :wink: :wink:

Babbel
27 juni 2006, 22:38
Nou nee dan moet hij nog een keer snel komen en de tweede keer is dat ietsje lastiger :cool:

Algemeen bekend dat ik altijd eerst even trek voordat ik op stap ga. Kom makkelijk een paar keer in een uur. Een uur is een uur bij mij, en dus niet klaar en wegwezen :60[1]: gewoon nog een keer :rubbel:

Babbel :wink:

Tiga
28 juni 2006, 06:53
Mijn vriendje Knabbel houdt wel van vingertje ...

Ik ken nog zo iemand... :D

Flipper
29 juni 2006, 09:16
Er staan hier boven nu al een heleboel reacties die eigenlijk helemaal niets zeggen.
Dus ik zal wel een negatieve reactie terugkrijgen maar ik heb een zeer sterk berevel en hoop dat er weer positief geschreven gaat worden net als in GT.

:D mag ik even lachen. Ik sluit me bij Tiga aan. Ik bedoel dat we wat lang doorgaan in het pamela2 topic, ok daar moet ik je gelijk geven. Maar dat JIJ anderen beticht van nietszeggende reacties.......:eek: En dan bedoel ik het niet lullig .... maar soms verwissel je een forum met een chatbox.

Jansen
2 juli 2006, 16:22
:D mag ik even lachen. Ik sluit me bij Tiga aan. Ik bedoel dat we wat lang doorgaan in het pamela2 topic, ok daar moet ik je gelijk geven. Maar dat JIJ anderen beticht van nietszeggende reacties.......:eek: En dan bedoel ik het niet lullig .... maar soms verwissel je een forum met een chatbox.

Mischien is nietszeggende reacties niet de juiste opmerking,maar wat Pamela niet op het forum kan melden is,dat er vele ijsberen na 20/25 min.zelf de kamer al hebben verlaten en dan staat niet op hun hoofd vermeld dat Pamela er geen
zin meer in had.
Ook heeft zij enkele ijsberen geweigerd en dat is ook haar goed recht.
Zij loopt wel een beetje arrogant rond maar dat is ook een beetje verlegenheid
en er zijn gelukkig ook vele positieve reakties.
Ik zelf ben nog niet met haar meegeweest wat zij wel vroeg om dan van een andere mening te zijn,maar ik had al een afspraak na de wedstrijd met Natalia staan.
En ik heb niemand persoonlijk willen aanvallen daarover maar met het woordje zwembad erbij leek dat wel.

Nou ik stop er maar mee hebben we gelukkig weer wat schrijf voer gehad met dit weer.:rubbel:

Bredero
3 juli 2006, 09:33
Laat iedereen in zijn waarde, rapporteer ervaringen, signaleer feitelijke onwaarheden en leugens... maar speel niet op de man!

Correctie!! Speel niet op de vrouw :hah: