PDA

Volledige versie bekijken : Düsseldorf - Blue Note, Rather Broich 9, Betty

Befke
20 juli 2011, 09:57
Naam: Betty - Eine der Mädchen von nebenan :D
Nationaliteit /taal: RO
Leeftijd: jong - maar dat zijn ze tegenwoordig allemaal...
Haarkleur/lengte: heel donkerbruin, schouderlang
Lengte: 1m65
Postuur/Cupmaat: normaal / A
Service: Standaard BN pakket is standaard (i.e. NMC, PZC, TZ); voor de rest en zoals met elke mevrouw afhankelijk van sympathie, stemming van de dag, klik, etc.

Gisteren was ik even in Düsseldorf, wat eerder klaar dan gedacht, en dus was er wat ruimte voor een uitstapje in deze poel des verderfs.
Meestal ga ik overdag, dit bezoekje was aan het begin van de avond; laten we zeggen een uur of half zeven.
Er waren een stuk of 6 meisjes, alleen Ewa was blond, de rest donker en in hoofdzaak van BU/RO/HO afkomst. Laura, Aylin, Betty dus, en nog een stuk of twee waar ik geen naam op kon plakken.

Ik koos dus voor Betty, zoals de titel al aangeeft.
Een zeer gedegen sessie met een meisje dat slechts beperkt Duits/Engels spreekt (als je Spaans spreekt, ben je in het voordeel bij haar, want dan behoort een gesprek tot de mogelijkheden). De eerste paar minuten was er wat (onecht) gekreun te bespeuren, daarna werd het rustiger :) Nog weer wat later werd het wat minder stil, maar nu was het toneelspel veel waarachtiger. Wat leren ze snel ;)

Kortom: als mijn favorieten (Jessica, Diana) ontbreken en Betty niet, dan is Betty zeker een kandidate. Maar er zijn nog een paar vaste krachten niet door mij onderzocht, en daar zitten zeker ook nog kandidaten bij voor een nader en diepgaand intern en participerend onderzoek.