Volledige versie bekijken : Van de gekke
bergm550
20 juli 2011, 19:13
Serie "Van de gekke" over rare gewoontes en obsessies:
http://player.omroep.nl/?aflID=12650891
Mijn tik is dat ik Tomatensoep altijd koud eet. Ik open een blik Unox Tomatensoep (800 ml) en vermeng dit met een klein blikje Unox Tomatensoep (515 ml), waardoor de soep wat dikker wordt. Daarna doe ik de pan met soep in de koelkast en eet het pas op als het koud is.
Knabbel
20 juli 2011, 19:25
Het eten was prima in orde. Er was groentensoep en andere kostelijkheden. Maar helaas waren er niet van die lekkere hete kippenvleugeltjes en ik mis de goelashsoep. Wanneer ik in Duitsland ben, heb ik altijd zin in goelashsoep.
Na 04.30 uur wordt in FKK World op verzoek koude soep geserveerd.
Jetliner
20 juli 2011, 19:33
Leve het vrijgezellenbestaan!
Of is het vliegtuig met Maizena in het IJsselmeer gestort?
BefBeer
20 juli 2011, 19:44
Gazpacho is de naam voor koude soep.
Vaak van komkommer oid.
Echt lekker kan dat zijn.
BefBeer
Knabbel
20 juli 2011, 19:48
Volgens onze waarde collega Jozef telt slechts 1 soep, en wel de vissoep van Simonis:
http://simonis.iteeuwen.nl/page/959/vissoepen.html
Ook deze mag koud gegeten worden.
Volgens onze waarde collega Jozef telt slechts 1 soep, en wel de vissoep van Simonis:
Josef kan het weten, in LR op het 5 jarig IJBF feest bracht ie een lekkere pan met vissoep mee (en nog wel meer!). De Haring schijnt er ook goed te zijn begrijp ik.
Denk dat BM550 de haring wel zal koken met wat gebakken uitjes erbij! Kwa eetgeneugten kom ik niet verder dan de spuitbus met slagroom aan mijn mond zetten en dan de mondholte vol spuiten. Maar das eigenlijk vrij normaal denk ik.
Knabbel
20 juli 2011, 21:42
De Haring schijnt er ook goed te zijn begrijp ik.
Klopt, winnaar van de haringtest:
http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/2615214/2011/07/08/Vishandel-Simonis-uit-Scheveningen-wint-AD-Haringtest.dhtml
Denk dat BM550 de haring wel zal koken met wat gebakken uitjes erbij! Kwa eetgeneugten kom ik niet verder dan de spuitbus met slagroom aan mijn mond zetten en dan de mondholte vol spuiten. Maar das eigenlijk vrij normaal denk ik.
Ach, wat is normaal? Een ijsbeer die een niet voor de hand liggende holte vult met slagroom, om deze daarna eens met de poepstamper tot boter te kloppen? Ik ken hem. Heb zelf ooit eens geprobeerd iemand van mijn bewering te overtuigen dat vrijwel alles met pindasaus valt te eten, om daarna aan een lopend buffet een in pindasaus gedrenkte haring te verorberen. Weet nog wel wie er van ons tweeën toen een onbegrijpende blik in zijn ogen had. Ik was het niet...:biggrin:
Heb zelf ooit eens geprobeerd iemand van mijn bewering te overtuigen dat vrijwel alles met pindasaus valt te eten, om daarna aan een lopend buffet een in pindasaus gedrenkte haring te verorberen.
O maar das wel ff mijn lievelingsgerecht, haring in pindasaus, wat uitjes erbij, augurkje, kwakje ketchup en smikkelen maar, mjam jam.
Maar het lekkerste is toch wel Zuurkool met vette jus, als voorafje raad ik dan de al genoemde koude Tomatensoep aan met een fikse scheut maggi!
http://www.youtube.com/watch?v=VBffOZNX8Fw
Badslippers
20 juli 2011, 23:18
[...] Kwa eetgeneugten kom ik niet verder dan de spuitbus met slagroom aan mijn mond zetten en dan de mondholte vol spuiten. Maar das eigenlijk vrij normaal denk ik.
Inderdaad, je hoeft je daar totaal geen zorgen over te maken, da's volstrekt normaal gedrag. Net als hoerenlopen, lezen, gokken, drugs gebruiken, gamen, golven, duivenmelken, work-a-holisme, Thrillseeking etc . Het zijn gewoon "leegte-vullers". Je ervaart een emotionele - of spirituele leegte en hopla, de spuitkop van de slagroombus gaat de bek in om dat gat op te vullen. Dat vult zo'n leegte doeltreffend en efficiënt op. Ik zie daarin ook wel overeenkomsten met onze hobby. Ook daar vullen wij graag leemtes op, al dan niet met behulp van wat paars-blauw kloppend vlees, vingers, saus of tong. Maar goed, het ging over de vissoep van Simonis. Een lekkernij waarvan ik heerlijk heb gesmuld op het "5-jarig-YBF-feest"
Bedankt voor het betoonde begrip BS. Ik had me al aangesloten bij de anonieme Slagroom Spuiters in het Mondje zelfhulpgroep.
Maar heb me weer afgemeld, die jongens spuiten met C1000 bussen en das me te link. Ik zelf ben een safe spuiter dus ik wil daar niets mee te maken hebben.
Ik zeg "slagroom spuiten" ja maar doe het a.u.b. wel veilig he. Ik lees tegenwoordig zo veel over onveilig spuiten dat ik er gewoon van schrik. Tsja je weet dat het gebeurt maar je schrikt er toch altijd weer van. Laten we toch veilig spuiten dus meteen na het spuiten de spuitkop met warm water afspoelen, dan afdrogen en dan meteen weer terug in de koelkast leggen. Ook nooit spuiten in de daarvoor niet bedoelde openingen. Ik dank U.
Denk er ook aan de gebruikte spuitbussen alleen op de daarvoor aangewezen plekken te deponeren. Dus nooit zo maar weggooien maar probeer er iets nuttigs mee te doen, denk bv. aan het gooien naar irritante weggebruikers.
Big30