PDA

Volledige versie bekijken : ***** 5 sterren rubriek met echte toppers



Jansen
24 juli 2011, 12:06
Jansen op zoek naar een Louana3 ? :biggrin:

Nee scoob.

Er is maar 1 Carmen en 1 Louana daarbuiten hebben we nog een groot aantal andere meiden maar die hebben geen Jansen certficaat ***** 5 sterren.

Het is net met Hotels je kan er een * sterren systeem van bij houden.


***** Carmen PHG / YY / prive thuis 2005/2009
***** Louana1 PHG 2010/2011

****+ Coyska 2001 / 2005 Huize Yvonne Hofstr. / Baekenlandplein / SKW / prive thuis
****+ Sandy GT 2009/2010/2011

**** Fox LR 2010
**** Milka LR 2010
**** Alicia LR 2009 / 2010
**** Simona PHG 2005
**** Marina PHG 2006


***+ Sammy PHg 2004 /2005
***+ Leyla PHG 2004 en terug in 2011
***+ Naomi Huize Yvonne Hofstr. Muntbolwerk D.Bosch en Prive thuis 2002 /2005

*** Franceska PHg YY Gt VV 2007 / 2010 (Internacional)
*** Michelle/Nicolle YY GT 2007 / 2011
*** Ola PHG 2010 / 2011
*** Sara(h) PHG 2005 / 2006
*** Juli, Fiona VV 2009
*** SKW Nancy,Nicolle,Agniska,enz 2007 /2011
*** Kasia PHg 2008

** Sarah,Magda,Vanja,Kasandra Gt 2007/2010
** Andrea,Angelina, PHG 2009 /2011
** Chakira (Loredana )PHG 2006 /2010
** Louisa PHG / VV 2006 /2009

* Nog 300 dagvlinders

-* Ongeveer 50 die ik nooit meer zou pakken
-** Die ik jammer genoeg ook heb gehad waaronder een Nederlandse in VV

Jansen
24 juli 2011, 13:15
Er zullen nog een aantal beren zijn die mij kunnen helpen met meisjes die ik vergeten ben en waar ik mee naar de kamer ben geweest en toch 3*** of meer sterren verdienen.

10 punten voor *****
9.5 punten voor ****+
9 punten voor ****
8.5 punten voor ***+
8 punten voor ***
7.5 punten voor **+
7 punten voor **
6.5 punten voor *+
6 punten voor *

5.5 punten voor +
5 punten voor -*
4 punten voor -**

slechter bestaat niet omdat ik bij -** af de kamer verlaten heb voor de zaadlozing kan gebeuren. :biggrin:

Big30
24 juli 2011, 13:18
Nou Moe! Moeten wij je nu helpen Jansen :tongue:?!?

Ik zeg 3 maal met de zelfde dame de kamer op in een plaats net boven Frankfurt :wink:.

Picasso 1
24 juli 2011, 13:20
Nou Moe! Moeten wij je nu helpen Jansen :tongue:?!?

Ik zeg 3 maal met de zelfde dame de kamer op in een plaats net boven Frankfurt :wink:.

En ik zeg Spanje :wink:. We hadden je ook best wel willen helpen met gokken op de juiste tour dagen en schrijven onder de juiste rubrieken :biggrin:.....en vergeet de fokschaap niet :biggrin:

Jansen
24 juli 2011, 13:31
Dank je Picasso1 Kristina (Roemeens/grieks ) 2010 Estark Sp. ja die moet een ****+ krijgen

Dank je Big30 Verona (J) 2008 Oase ***+

Misschien kan big30 ze nog in het topic zetten als moderator !!

Ik vond het al niet slecht van mezelf zo uit mijn hoofd ?

Jansen
24 juli 2011, 14:14
Beste trio,s

****+ Louana1 / Ola (R) dec. 2010 PHG

*** Andrea / Angelina (R) 2009 PHG
*** Sarah (M) / Magda (P) 2008 GT

**+ Nancy/Joyce SKW

** Diverse trio's met Nancy, Nicolle en andere in SKW

*+ Trio buiten in park in Rome

* Enkele wat niet direct een topper was.


Tweeling trio :

*** Nany / Hany (R) 2009 GT

**+ 2 zussen uit Ghana in Palermo


Kwartet ( 3 dames en jansen )

***+ 3 dames uit Ghana in Park in Palermo

SFL
25 juli 2011, 11:14
Er zijn ook 6-sterren hotels, meneer Jansen...
Doe misschien eens enkele ideetjes op in mijn ranglijstjes.
:teuflisch:

jacky pakutra
25 juli 2011, 17:32
7 sterren hotels ook..

jacky pakutra
25 juli 2011, 19:58
Een "automatische ranking "zou wel aardig zijn, op basis van cijfers gegeven door beren die een dame hebben bezocht.
net als op bv een site als moviemeter.nl , dat je op basis van je ervaring 0-5 sterren kan geven (ook halve sterren) zodat je in feite een cijfer van 0 tot 10 kan geven. enerzijds zullen bepaalde beren het beeld vertroebelen door hun persoonlijke favootje maar als je een 30tal beoordelingen hebt van een dame met cijfer dan heb je toch een aardig representatief gewogen gemiddelde denk ik...
en dan komt er vanzelf een toplijst uit rollen. snel en transparant duidelijk welke dames in de toplijsten van de aanwezige beren staan.

maar ik ben een digibeet dus heb geen idee hoeveel tijd en moeite het kost om een dergelijk systeem te implementeren.

daarnaast houden veel beren hun persoonlijke favo low profile dus vaak zal het ook niet helemaal kloppen. maar gezien de hoeveelheid beren zal er toch een redelijk beeld naar voren komen..

Picasso 1
25 juli 2011, 23:05
Een "automatische ranking "zou wel aardig zijn, op basis van cijfers gegeven door beren die een dame hebben bezocht.
Gezien de verschillende miss ijsberenforum die elk jaar hier uit zijn gekomen zou ik geen ene 'fuck' hebben aan zo'n hoog scorend meisje. Als ik me zou baseren op de hoge scores hier dan eindig ik elke keer in de kamer met zo'n gfe gevalletje van net 18 jaar :eek:

BefBeer
25 juli 2011, 23:13
Je toch dat je met zo'n 18-j gevalletje P.D. geen GFE kan hebben?!
:smile2:

BefBeer


Gezien de verschillende miss ijsberenforum die elk jaar hier uit zijn gekomen zou ik geen ene 'fuck' hebben aan zo'n hoog scorend meisje. Als ik me zou baseren op de hoge scores hier dan eindig ik elke keer in de kamer met zo'n gfe gevalletje van net 18 jaar :eek::smile2:

jacky pakutra
25 juli 2011, 23:25
Gezien de verschillende miss ijsberenforum die elk jaar hier uit zijn gekomen zou ik geen ene 'fuck' hebben aan zo'n hoog scorend meisje. Als ik me zou baseren op de hoge scores hier dan eindig ik elke keer in de kamer met zo'n gfe gevalletje van net 18 jaar :eek:

miss ijsberenforum is gebaseerd op favorietenlijstjes van ijsberen...dus alleen de toppertjes worden geselecteerd, en daarna wordt gekeken welk toppertje het meest genoemd is, grosso modo beschouwd.
een cijfer is een gewogen gemiddelde van de beoordelingen van beren van alle dames..wat een veel betere indruk/representatie weergeeft denk ik .

bv als een handvol gekken gekken fan is van dame x maar de rest vindt er niet veel aan dat wordt ze misschien wel miss YBF maar zal ze ook van diverse beren misschien maar 2/3 sterren krijgen, en als cijfer misschien maar een 7,,5 halen, kortom denk toch dat het een betere gemiddelde weergave van de kwaliteiten van de dames beoordeeld door de beren is

Jansen
27 juli 2011, 21:27
Er zijn ook 6-sterren hotels, meneer Jansen...
Doe misschien eens enkele ideetjes op in mijn ranglijstjes.
:teuflisch:

Haha ja je hebt tegenwoordig alles in ***** sterren van koelkasten tot Hotels maar bij mij zijn de cruise boten en dames tot een maximum van 5*****

Het is ook een cijfer 10 die bij de 5***** staan.

En omdat ik nu geen toppers heb waar ik iedere week naar toe wil ga ik dus zoveel mogelijk shoppen in PHg,GT,Vulkanstr,LR,YY en SKW
in het najaar weer naar Spanje en nog even een voormalig Oostblokland aan doen.

Sphinx
2 augustus 2011, 16:42
bv als een handvol gekken gekken fan is van dame x maar de rest vindt er niet veel aan dat wordt ze misschien wel miss YBF maar zal ze ook van diverse beren misschien maar 2/3 sterren krijgen, en als cijfer misschien maar een 7,,5 halen, kortom denk toch dat het een betere gemiddelde weergave van de kwaliteiten van de dames beoordeeld door de beren is


Hangt er ook een beetje vanaf in welke club dame x dan werkt JP, want meestal blijken "het handvol gekken" dat fan is van een dame x uit Gt, Phg en LR in het voordeel tov "het handvol gekken" dat wat verder rijdt naar bv PSR of Bernds of World of Oase. En ach, Gek zijn is Gezond (http://www.youtube.com/watch?v=1WrABGok9MI&feature=related)

jacky pakutra
3 augustus 2011, 23:30
Hangt er ook een beetje vanaf in welke club dame x dan werkt JP, want meestal blijken "het handvol gekken" dat fan is van een dame x uit Gt, Phg en LR in het voordeel tov "het handvol gekken" dat wat verder rijdt naar bv PSR of Bernds of World of Oase. En ach, Gek zijn is Gezond (http://www.youtube.com/watch?v=1WrABGok9MI&feature=related)

heb je volledig gelijk in....in clubs dichter bij de NL grens zullen de gekken eerder het gemiddelde kunnen vertroebelen.
maar ach, moet ergens beginnen..zou toch best aardig zijn als elke dame een rating in de vorm van een cijfer had, dan heb je tenminste een beetje een indicatie. vooral voor de te mijden meiden, als iemand vaak 9's krijgt dan kan dat door een stel gekken komen, maar als een dame veel lage cijfers krijgt (dus door bv meer dan 10 beren negatief beoordeeld wordt) dan is dat meestal toch wel duidelijk dat het niet veel is...