PDA

Volledige versie bekijken : Svetlana ( Russische )



Dolfie
24 juli 2011, 20:06
Naam : Svetlana

Nationaliteit/taal : / Russische / Russisch,Duits en basis Engels

Leeftijd : +/- 30 a 35 jaar

Haarkleur/lengte : Blond/tot aan de schouders

Lengte : 1.68 zonder stilleto's en 1.78 met stilleto's;)

Postuur/Cupmaat : Slank/A cup

Tatoeage/Piercing : Nee/enkel navelpiercing

Service : Zoenen,PZC,NMC,Beffen


Deze dame is nog maar 3 dagen werkzaam in Planet,geen voorgeschiedenis volgens haar in andere clubs.
Zij is wat ouder maar heeft een megageil uiterlijk met sportief lichaam.
Op de kamer vielen haar borstjes wel wat tegen,het waren verschrompelde hangertjes...:frown:
Maar voor de rest was haar lichaam toppie:tongue:.
Tijdens de sessie merk je wel dat ze wat ervaring mist...ze pijpt lekker maar deed te snel het rubbertje erover heen.
Tijdens doggy was ik lekker op dreef maar dan verandert ze van positie in missio waarna ik haar liet merken om terug in doggy te gaan waarbij ik lekker klaarkwam in het rubbertje.
Leuke vriendelijke dame die nog een toppertje kan worden.

Grtz,Dolfie

gille52
4 augustus 2011, 22:23
Citaat : "Op de kamer vielen haar borstjes wel wat tegen,het waren verschrompelde hangertjes..."

Dolfie,
Een vraagje. Ik dacht dat in FKK Planet de dames helemaal naakt liepen? Hoe kan je dan zo verrast worden?

MichelJ
4 augustus 2011, 22:26
Ik dacht dat in FKK Planet de dames helemaal naakt liepen?

Dat is een verkeerde gedachte. Tenminste....op party's lopen ze niet naakt, op andere dagen weet ik het niet.

gille52
4 augustus 2011, 22:32
Ik ben er éénmaal geweest en toen liepen ze allemaal naakt. En ik heb ook ergens in hun reclame gelezen dat dinsdag en vrijdag "dessoustag" is. Dus de 5 andere dagen van de week is het naakt, niet?

Dolfie
6 augustus 2011, 22:51
Citaat : "Op de kamer vielen haar borstjes wel wat tegen,het waren verschrompelde hangertjes..."

Dolfie,
Een vraagje. Ik dacht dat in FKK Planet de dames helemaal naakt liepen? Hoe kan je dan zo verrast worden?

Hoi Gille,

Niet alle dames lopen daar naakt rond...het was daar trouwens toen een speciale party en sommige dames waren topless en andere hadden een sexy topje aan:biggrin:
En als ze dat topje dan uitdoen in de kamer is het soms een surprise;)

Grtz,Dolfie