Volledige versie bekijken : VV of GT vraag
Beste ijsberen,
Wie kan er mij vertellen waar het beter is vertoeven.
In villa vertigo of goldentime zondag 7 augustus gaan we weer eens lekker ontspannen..:biggrin:
Beste ijsberen,
Wie kan er mij vertellen waar het beter is vertoeven.
In villa vertigo of goldentime zondag 7 augustus gaan we weer eens lekker ontspannen..:biggrin:
Golden Time want op zondag kunnen de mannen die in de week de Villa bezocht hebben gratis binnen en is daar niks ontspannends aan!
uurtje
29 juli 2011, 12:58
Jeffh....fijn dat je hier ook schrijft.....Welkom. Goede opening meteen. Zulk soort vragen zie je zelden...
vrije jongen
29 juli 2011, 14:14
Jeffh....fijn dat je hier ook schrijft.....Welkom. Goede opening meteen. Zulk soort vragen zie je zelden...
Het is niet alsof hij zomaar vraagt wat 'de beste club' is. Dit is redelijk specifiek, waar ook nog eens wat duidelijke verschillen over zijn aan te geven (naast de info van RAUL7). Zoals dagclub vs avondclub, geen sudlander vs wel eens wat sudlander.
gignnl
29 juli 2011, 14:32
Het entreebeleid bij GT is een stuk strikter als in de andere clubs.Bij VV is het aantal sudlander groter,men spreekt al van de moskee in Grefrath.
Ben je van ma tot vr geweest kun je op zondag gratis binnen dus hoe het beeld dan is kun je wel raden.
uurtje
29 juli 2011, 14:53
Het is niet alsof hij zomaar vraagt wat 'de beste club' is. Dit is redelijk specifiek, waar ook nog eens wat duidelijke verschillen over zijn aan te geven (naast de info van RAUL7). Zoals dagclub vs avondclub, geen sudlander vs wel eens wat sudlander.
Het "beste" is afhankelijk van wat je zoekt.Ik zie die criteria nergens staan . Jij gelukkig wel. Ik denk dat de vragensteller daar wat conreter in moet zijn. Zoekt ie veel damesaanbod, goede wellness, goed eten, witte beren en geen bruine beren, wil ie de F1 live kunnen kijken, wil ie wel of geen zwembad, veel of weinig beren, beroemde forumleden tegen komen etc etc etc.............
Daarnaast, maar dat is waarschijnlijk just me, had ik wat meer inleiding verwacht omtrent ervaring etc etc. Maar dat is een zaak van omgangsvormen en daar valt waarschijnlijk niet over te discussieren. Wil ik dus ook niet met jou..
jeffh vraagt alleen maar waar het beter is op zondag 7 aug. Raul7 heeft daar correct op geantwoord.
Iedereen weet dat VV op zondag zwaar kut is door de vermoeide dames en de overschot aantal ijsberen door de vrije entree uit v.n. noord-afrika.
Alhoewel 1 aug. begint de ramadan, wat waarschijnlijk wel enige invloed zal hebben op de opkomst de aankomende maand.
uurtje
29 juli 2011, 16:51
het is mij persoonlijk nooit opgevallen de mensen van meditterane afkomst zich in een FKK club aan geboden houden. Althans niet volledig. En na zonsondergang kunnen ze volgens mij sowieso vol gas geven..... Wellicht dat het dan wel extra druk gaat worden. Geen avondsnacks maar dadels :))
Los daarvan kan de vraag niet beantwoord woorden, zoals ik hiervoven reeds heb uitgelegd.