Volledige versie bekijken : Waarom zijn er op diverse fora veel zulke niet-ter-zake-doende onderwerpen?
BefBeer
4 augustus 2011, 21:57
Waarom zijn er op diverse fora veel zulke niet-ter-zake-doende onderwerpen?
Hier nu iets over voetbal, pas over fietsjes etc.
Als ik van die fietsjes hou, ga ik wel op eoa fietsforumpje kijken met mensen die daar echt van houden en er echt iets over weten.
Idem voor al die anderen niet-ter-zake-doende onderwerpen.
Doel van een forum is het hoofd-onderwerp samen bespreken en elkaar inlichten hierover.
Liefst op een vrij anonieme manier zodat niemand herkent kan worden en daarom minder betrouwbaar zal schrijven.
Heb het nu bij dit topic gezet omdat dit nu heet is.
BefBeer
Badslippers
5 augustus 2011, 00:29
Waarom zijn er op diverse fora veel zulke niet-ter-zake-doende onderwerpen?
Hier nu iets over voetbal, pas over fietsjes etc.
Als ik van die fietsjes hou, ga ik wel op eoa fietsforumpje kijken met mensen die daar echt van houden en er echt iets over weten.
Idem voor al die anderen niet-ter-zake-doende onderwerpen.
Doel van een forum is het hoofd-onderwerp samen bespreken en elkaar inlichten hierover.
Liefst op een vrij anonieme manier zodat niemand herkent kan worden en daarom minder betrouwbaar zal schrijven.
Heb het nu bij dit topic gezet omdat dit nu heet is.
BefBeer
Wellicht omdat we niet alleen over neuken willen praten maar ook over:
voetbal, muggenplaag, fierljeppen, skutsjesielen, taalgebruik, het weer, wilders, politiek, coca cola, amy whinehous, stalkende katten, internet explorer, pop muziek, flitspalen, basketbal, Lourdes, stoppen met roken, eekhoorns die het treinverkeer lam leggen, wielrennen, het milieu, wielrennen, Khadafi, likkende honden etc etc etc etc etc.
Je hebt trouwens wel een punt!
Big30
5 augustus 2011, 00:50
Wellicht omdat we niet alleen over neuken willen praten maar ook over:
Je hebt trouwens wel een punt!
Jij ook! Tuurlijk vergeet je met opzet: winterbanden, F1, milieusticker, schaatsen, etc. etc.
Begrijp bb zijn punt ook wel een beetje maar hij geeft het antwoord al. OT onderwerpen en lekker ouwehoeren zie je op ieder ander forum ook, soms nog veel meer dan bij ons.
Tuurlijk de core wordt gevormd door de Club en dames recensie en aanverwante topics, maar geen enkel forum ontkomt aan OT berichten. Zo ziet de virtuele wereld anno 2011 er nu eenmaal uit.
Beetje flauw wat ik nu zeg en ook evident maar deze berichten staan allemaal onderaan en je hoeft ze niet aan te klikken. Brengt af en toe ook wat leven in de brouwerij, is denk ik ook goed voor een bepaalde balans. Er is meer in het leven dan alleen Clubs! Nou ja :).
We moeten het ook weer niet overdrijven want klik nieuwe berichten aan en typisch zo'n 80-90% van de berichten en topics behoort tot de IJBF kern of er aan verwant. Soms iets meer soms iets minder.
Badslippers
5 augustus 2011, 01:16
Jij ook! Tuurlijk vergeet je met opzet: winterbanden, F1, milieusticker, schaatsen, etc. etc.
Ha ha, ik had geen zin om al die pagina's door te vlooien op zoek naar nog meer OT "Stuff"
maar geen enkel forum ontkomt aan OT berichten. Zo ziet de virtuele wereld anno 2011 er nu eenmaal uit.
Klopt, of jij moet een "Burn-Out" van het vegen willen riskeren! Kunnen we daar weer een "Topic" over beginnen.
Er is mijns inziens maar 1 remedie en dat is berichten die je niet interesseren niet aan klikken. Dat vereist wat discipline. Ik heb geen probleem met "OT" berichten. Vervelender is als discussies binnen een bepaald "Topic" ontsporen. Bijvoorbeeld bij een dame "Topic" beginnen te zwetsen over politiek. Of als iemand een uitgebreide recensie schrijft en iemand reageert met een nietszeggend commentaar.
Dalton
5 augustus 2011, 02:04
Dat zijn dan de ijsberen die op dat moment niets te doen hebben en zich vervelen,die gaan dan wat mafs zitten tikken om zich toch een beetje te vermaken,om de tijd door te brengen.
Ik heb een hekel aan slapen dat doe ik meestal in een sauna-club met een lekker ding bij me dan schiet de tijd tenminste op:biggrin:
BefBeer
5 augustus 2011, 08:09
Dat zijn dan de ijsberen die op dat moment niets te doen hebben en zich vervelen,die gaan dan wat mafs zitten tikken om zich toch een beetje te vermaken,om de tijd door te brengen.
Ik heb een hekel aan slapen dat doe ik meestal in een sauna-club met een lekker ding bij me dan schiet de tijd tenminste op:biggrin:
Volgens mij heeft Dalton het helemaal begrepen!:betrunken:
Ik was te moe om alle OT's te nzoeken hoor.:tongue:
BefBeer
Gondolas9
5 augustus 2011, 08:23
Zelfs een befbeer zal in een club niet enkel beffen of over beffen praten, toch?
Goedemorgenallemaal
5 augustus 2011, 09:04
Zelfs een befbeer zal in een club niet enkel beffen of over beffen praten, toch?
Ach, ik moet denken aan een opmerking van my in GT Live, of ze in de Kino of ergens de tor live uit zenden.
Komen ze met "daarvoor ga je toch niet naar GT?""Nu is dat op zich een valide punt, ware het niet dat er wel druk vanuit GT geïnternet wordt, en dat het op prijs gesteld wordt dat er clubs zijn waar de mogelijkheid bestaat om voetbalwedstrijden te begluren in plaats van de neuken.
Waarom OT opmerkingen? Waarom niet. Dat geeft aan dat er ook leven is buiten het neuken (onwaarschijnlijk voor sommigen , maar het is er echt). Of om een andere forum aan te halen, er is meer in het leven dan fietsen dus ook een fietsforum zal behoefte hebben aan een 'andere zaken' afdeling. Hetzelfde geldt voor een grasmaaiforum, een brandweerforum, een bierviltjesverzamelaarsforum, etc.
Juits het ontbreken van een dergelijk OT- mogelijkheid is beangstigend, te beperkend, te in een keurslijf... euhh witte badjas... dwingend.
Juist een IJBF heeft behoefet aan mee, Ijsberen zijn onafhankelijke lieden, IJsberen willlen ook eens wat anders....
BefBeer
5 augustus 2011, 10:23
Ik kan wel zeggen dat ik een zeer, zeer brede belangstelling heb GMA!
En per onderwerp zoek ik op het desbetreffende OT (On-Topic)forum mijn ding.
Zelfs de ontspanning (laten we vlinders als een fictief onderwerp nemen) zoek ik er wel maar dan op een O.T.(OnTopic)forum hiervoor.
Het grootste probleem is dat ik te veel leuk vind en een saunaclub het allerleukst!
BefBeer
Big30
6 augustus 2011, 00:54
Ik kan wel zeggen dat ik een zeer, zeer brede belangstelling heb GMA!
En per onderwerp zoek ik op het desbetreffende OT (On-Topic)forum mijn ding.
Het grootste probleem is dat ik te veel leuk vind en een saunaclub het allerleukst!
BefBeer
Noem een onderwerp op dan wel een vraag en je kunt het hier bespreken of je krijgt een antwoord op je vraag. Echt je kunt het zo gek niet verzinnen.
IJsberen staan namelijk bekend als een soort die een zeer brede belangstelling en ontwikkeling hebben, zeer belezen zijn, bovengemiddeld intelligent zijn (al merk je daar in een Club weinig tot niets van), van alles verstand hebben (en als ze dat niet hebben heel goed kunnen doen alsof ze dat wel hebben), voorts zijn ze ook nog heel sociaal begaan en uiterst bescheiden.
Conclusie: Je hebt om in de internet jungle je weg te kunnen en te kunnen overleven eigenlijk maar 1 Forum nodig wat er werkelijk toe doet en dat is dit Forum!
Ook niet vergeten dit Forum is CO2 neutraal, wat van geen enkel ander Forum of website kan worden gezegd!
Tot slot zoals je al memoreert, de grootste problemen zijn vaak de leukste problemen!
Picasso 1
6 augustus 2011, 04:06
Ook niet vergeten dit Forum is CO2 neutraal, wat van geen enkel ander Forum of website kan worden gezegd!
En iedereen maar printjes maken van vrijkaarten terwijl het allemaal veel makkelijker kan middels een sms :wink:
Willem2
6 augustus 2011, 14:08
En iedereen maar printjes maken van vrijkaarten terwijl het allemaal veel makkelijker kan middels een sms :wink:
Nou daar zie ik wel weer problemen indien mevr Jansen de sms leest van dhr Jansen. Om nog maar te zwijgen van alle nummers die ik weer kan gaan bijhouden, veranderen en aanpassen. En ik stuur al aan clubs : interne mails, emails , telefoneer en stuur vaak een sms.
:wink2:
PS Nu snel aan Jansen een vrijkaart geven want anders krijg je dat gezeur weer ;)
Goedemorgenallemaal
6 augustus 2011, 21:45
Mwah, die bomen moeten toch om, of wou je je billen afvegen met plastic?
Big30
7 augustus 2011, 01:42
Nee dat kan niet makkelijker want we sturen geen SMS (te zwaar milieu belastend!), maar wat wel waar is dat we zoals gezegd als Forum CO2 neutraal zijn!
We moeten behoorlijk wat compenseren dat is waar, niet voor leden die een een print maken, want dat papier en zelfs die energie daarvoor nodig is al overgecompenseerd!
De meeste compensatie moeten we maken voor die leden die veel km's maken naar al die Lusthofen in Hessen! Alleen daarvoor hebben we toch al iets meer dan 20 HA aan bossen in het Amazone gebied moeten aankopen. We doen dat graag :biggrin:!
MichelJ
7 augustus 2011, 01:57
De meeste compensatie moeten we maken voor die leden die veel km's maken naar al die Lusthofen in Hessen!
En voor al dat rubber wat gebruikt wordt :rolleyes:
Big30
7 augustus 2011, 02:09
Goed punt Michelin! Oeps MichelJ :tongue:. Met alle rubber firma's world wide hebben we zeer goede contacten. Maar ehm zit allemaal goed hoor :biggrin:.
IJsberen kunnen copuleren en kilometers maken en gummen zoveel als ze willen maar tis allemaal wel CO2 gecompenseerd!
Voor dat slimmerds opstaan, nee AO overcompensatie daar doen we niet aan :baby2::angryfire:!
Maar men kan zoveel posten hier als men wil en zoveel reizen als men denkt dat het goed is voor de libido, maar maak je geen zorgen om welk milieu effect dan ook what so ever! Zit allemaal goed! Zeer goed zelfs.
Gondolas9
7 augustus 2011, 07:38
Toch zou het forum de inperking van de ecologische pootafdruk van de gemiddelde beer moeten stimuleren.
Dat kan door de bestaande papieren vrijkaartjes - waaraan een fysieke verplaatsing gekoppeld is - te vervangen door een gedurfd alternatief: een verwijzing naar een url met leuke digitale prentjes, 24 uur per dag beschikbaar.
Daarnaast zou het forum bij dat alternatief meer technische ondersteuning kunnen bieden, genre http://www.start18.be/sexwoordenboek/masturbatie/ .
Costana
7 augustus 2011, 09:22
en de CO2 uitstoot door Bosco zijn scheten niet vergeten....
OT: elk forum heeft wel zijn niche-onderdelen.
Over een meid kun je niet blijven schrijven tot in de eeuwigheid.
Bosco
7 augustus 2011, 09:42
en de CO2 uitstoot door Bosco zijn scheten niet vergeten....
Gelukkig ruiken dienaar roosjes. :tongue:
sofaking
7 augustus 2011, 14:52
Nee dat kan niet makkelijker want we sturen geen SMS (te zwaar milieu belastend!), maar wat wel waar is dat we zoals gezegd als Forum CO2 neutraal zijn!
We moeten behoorlijk wat compenseren dat is waar, niet voor leden die een een print maken, want dat papier en zelfs die energie daarvoor nodig is al overgecompenseerd!
De meeste compensatie moeten we maken voor die leden die veel km's maken naar al die Lusthofen in Hessen! Alleen daarvoor hebben we toch al iets meer dan 20 HA aan bossen in het Amazone gebied moeten aankopen. We doen dat graag :biggrin:!
Hebben jullie al eens overwogen om ijsberenshuttles in te leggen vanop strategische punten ? Bijv. vanaf Antwerpen of Utrecht of zo (om maar iets te zeggen), dat scheelt dan weeral een pak CO2 kilometers vergeleken met individueel vervoer. Je doet een rotatie van clubs elk weekend.
Je noemt die dienst dan officieel "de Noord-Europese cultureel erfgoed trip" en men kan op de bus SD kaartjes kopen met vooraf genomen foto's van bijv. Keulen, Aken of Trier.