PDA

Volledige versie bekijken : Rebecca (Roemeense)

Badslippers
5 augustus 2011, 02:53
Haarkleur/-lengte : half lang / blond
Lengte dame : 1.68
Postuur/Cupmaat : slank, vrouwelijk / B-C
Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer beperkt Duits
Leeftijd : 30+
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: NMC, PZC, Beffen. Tongzoenen
Voordelen: mooi lichaam, vriendelijk
Nadelen: tikkeltje onzeker maar dat was ook weer charmant
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: -

Op mijn entertocht tijdens de "Piraten Party" zag ik SFL met een minderjarig meisje aan de bar zitten muilen terwijl ze aan zijn lul zat te trekken. Ik was speciaal voor hem naar deze "Party" gekomen maar de egoïst liet me links liggen bij de eerste de beste slet die met haar geweer zijn kloten er af schoot. Naderhand bleek de sessie met dit iets te beschonken type beneden de middelmaat te zijn geweest. En dat voor zo'n doortrapte hoerenloper. De armoedzaaier laat zich in de luren leggen door de eerste de beste Roemeense "Chick" omdat ze een geweer in haar klauwen heeft. Bij wijze van compensatie ging ik als een "Pascha" op een der banken zitten waar al snel een blondine op leeftijd naar me toe schoof.

Zij had een uitermate vriendelijke uitstraling en tevens de voorkomendheid van een naieve Roemeense die waarschijnlijk dacht dat ze hier kwam om in de plaatselijke horeca een glaasje te schenken. Die vriendelijkheid (of was het toch zakeninstinct van haar kant) en die naïviteit spraken me aan. Ik had er al over geschreven en zal de rest citeren. dat bespaart mij werk en Willi69 kan haar weer in zijn "Database" opnemen.

Rebecca is slank, niet te groot, dertig plus en heeft zeer gave tieten. Omdat mijn eerste sessie nogal vreemd eindigde duik ik snel met Rebecca de kamer op. Het mokkel spreekt amper een woord over de grens dus het gelul slaan we over. Ze is pas een dag of drie in "PHG" maar kan de kamer snel vinden Het is een Roemeens en ze liegt al bij mijn eerste vraag. "Where you worked before?" vraag ik. "This is my first club" antwoordt ze net niet overtuigend genoeg. Doet er verder niet toe. Gewoon neuken die hap. Haar prestaties zijn all-round doch gemiddeld. Daar staat tegenover dat ze me met een perfect uitgevoerde "Rodeo Ride" in een paar minuten weet klaar te rijden.

Knabbel
19 september 2011, 12:46
Rebecca is slank, niet te groot, dertig plus en heeft zeer gave tieten. Het mokkel spreekt amper een woord over de grens dus het gelul slaan we over. Ze is pas een dag of drie in "PHG" maar kan de kamer snel vinden Het is een Roemeens en ze liegt al bij mijn eerste vraag. "Where you worked before?" vraag ik. "This is my first club" antwoordt ze net niet overtuigend genoeg. Doet er verder niet toe. Gewoon neuken die hap. Haar prestaties zijn all-round doch gemiddeld. Daar staat tegenover dat ze me met een perfect uitgevoerde "Rodeo Ride" in een paar minuten weet klaar te rijden.

Zoals bekend val ik doorgaans op de girl-next-door types en tracht collega Badslippers zijn naam en faam hoog te houden door eerst alle vunzige afgelebberde wijven in de clubs nog eens grondig door te lichten. Nou moet ik toegeven dat ik doorgaans echter wel dezelfde smerigheid op de kamer uithaal als hij, alleen met in mijn ogen iets courantere exemplaren. Het geval wilde echter dat alle slanke jonge deernes deze dag kennelijk drukker met zichzelf en vriendinnetjes waren, dan daadwerkelijk aandacht te besteden aan de ronddolende bereidwillige slachtoffers. Rebecca daarentegen stond ineens op de dansvloer tegen me op te rijden, en terwijl ik later op een kruk zat wist ze met haar kont zo tegen me aan te rijden dat ik pardoes mijn badjas ondergespoten had als ze nog een paar minuten door was gegaan. Toch overwon de drang een (nieuwe) jonge Roemeense dame aan de haak te slaan en hield ik de boot bij haar vooralsnog af. Mijn beoogde bedpartner bleek zich echter constant volledig af te zonderen door zich telkens onbenaderbaar in een kliekje op te houden. Rebecca zag haar kans schoon en nestelde zich nog een keer bij me op de bank. Toegegeven, het was aangenaam vertoeven met haar en verre van opdringerig. Sterker nog, de sleutelvraag moest van mezelf komen.

Op de kamer kort en bondig: een goede gedegen service van een dame met ervaring. Alles werd naar behoren uitgevoerd zonder details over te slaan, alleen pijpen kan wellicht als monotoon worden betiteld. Desondanks tevreden de kamer af met deze milf, hoewel ze zelf beweert 28 te zijn, maar zoals een Roemeense betaamt is ook dat uiteraard bezijden de waarheid. Nadat ze iets meer over haar persoonlijke leven losliet bevestigde dat alleen maar mijn vermoeden dat ze een jaar of 34 is. Ze is echter gezegend met een voor haar leeftijd fraai lichaam. Al met al, niets mis mee dus.

gignnl
19 september 2011, 21:23
De laatste tijd een paar bezoekjes gebracht aan de phg,de club waar mijn ijsberencarriere in een inmiddels ver verleden is begonnen.
Voordeel als je er enige tijd niet bent is een compleet nieuw damesaanbod.
Bij mijn eerste bezoek 2 weken terug meteen 4 dames beter leren kennen.
Gisteren wat rustiger aan gedaan.rebecca gespot was met 2 andere leuke roemeense,de ene wat te mager dus meer een j42 meisje de andere op de to douw lijst gezet.maar terug naar rebecca welke gelijk werk maakte van de pre sales.
Inderdaad al iets ouder maar een lekkere body met 2 prima cups.
Sex was gedegen met een uitgebreid standjespakket,kwamen bezweet van de kamer leuke ervaring.