PDA

Volledige versie bekijken : Beste excuses om er thuis tussenuit te knijpen ...

Toppie
3 juni 2008, 18:11
tja ik weet het. we zijn allemaal single :)

Maar toch verzin ik de nodige smoezen om naar de saunaclub te kennen gaan.

mijn top 3.

1. overwerken in andere vestiging
2. cursus ver weg
3. borrel met collega's

wie weet er nog meer ;)?

Randy
3 juni 2008, 18:27
Toen ik nog getrouwd was:

4) vrienden bezoeken (alle ijsberen zijn mijn vrienden :D)
5) vriendin bezoeken :eek: (alleen platonisch, en een waar mijn vrouw niet mee overweg kon ;))
6) Klant bezoeken, acuut probleem oplossen
7) Leverancier selecteren (die Qual der Wahl...:D)

thesickboy
3 juni 2008, 18:58
Cursus, opleiding,.... TSB is ondertussen een hééééééééééééééééééle slimme beer geworden!

Big30
3 juni 2008, 19:07
Zie ook,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7467&highlight=smoezen

:wink::wink:
Big30

Clan
3 juni 2008, 19:33
Zie ook,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7467&highlight=smoezen

:wink::wink:
Big30

Klopt, maar die is alweer van Augustus:D

Ik heb zogenaamd nogal wat klanten en werkzaamheden (ook echte) in Duitsland of Venlo, uiteraard met eten en een drankje. Maar tegenwoordig gaat de smoes niet meer altijd op omdat ik gewoon heb verteld wat ik daar soms nog meer doe:cool:

Je moet af en toe klanten in de watten leggen en mezelf dan ook niet vergeten:teuflisch

HotHHarry
3 juni 2008, 22:45
Waarom een smoes gebruiken :rolleyes:

Ze hebben mij ook wel eens gevraagd, wat ga jij toch altijd helemaal in Duitsland doen :confused:

Mijn Antwoord was dan : Ik ga naar de hoeren, natuurlijk met een :D op mijn gezicht.

De reactie was: Tuuuurrrlijk, veel plezier dan maar, en zo laat je ze in het ongewisse achter :rofl:

Redbull
3 juni 2008, 22:45
Als je hard en lang moet werken voor weinig geld heb je geen smoezen nodig :-)))

Jansen
3 juni 2008, 22:48
Waarom een smoes gebruiken :rolleyes:

Ze hebben mij ook wel eens gevraagd, wat ga jij toch altijd helemaal in Duitsland doen :confused:

Mijn Antwoord was dan : Ik ga naar de hoeren, natuurlijk met een :D op mijn gezicht.

De reactie was: Tuuuurrrlijk, veel plezier dan maar, en zo laat je ze in het ongewisse achter :rofl:

He vriend heb jij de zelfde vrouw als ik ?

Ook dit was mijn antwoord en ook haar reactie bleek hetzelfde.

P.S.Je bent toch geen broer van me soms :eek::eek::eek:

Toppie
3 juni 2008, 22:56
De mijne vroeg laatst of ik een ander had, waarop ik antwoordde: "een ander? Nee schat ik heb wel meer dan 30 anderen."

Eerlijk duurt het langst he ;)

HotHHarry
3 juni 2008, 23:39
He vriend heb jij de zelfde vrouw als ik ?

Misschien wel :eek:

Zou zij dan ook een dubbel leven hebben, en er gewoon 2 mannen op na houden :rolleyes::D

Jansen
3 juni 2008, 23:42
Misschien wel :eek:

Zou zij dan ook een dubbel leven hebben, en er gewoon 2 mannen op na houden :rolleyes::D

2 mannen op na houden :eek: 2 vrouwen bedoel je :cool:

HotHHarry
3 juni 2008, 23:53
2 mannen op na houden :eek: 2 vrouwen bedoel je :cool:

Oh Ja, Tuuuurrrlijk :D:D:D

bergm550
4 juni 2008, 07:38
tja ik weet het. we zijn allemaal single :)

Maar toch verzin ik de nodige smoezen om naar de saunaclub te kennen gaan.

mijn top 3.

1. overwerken in andere vestiging
2. cursus ver weg
3. borrel met collega's

wie weet er nog meer ;)?

Waarom liegen? Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je naar de sauna gaat. Dat ga je in feite ook. In een normale sauna lopen ook dames naakt rond.

Bergm550

Toppie
4 juni 2008, 09:22
Waarom liegen? Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je naar de sauna gaat. Dat ga je in feite ook. In een normale sauna lopen ook dames naakt rond.

Bergm550

als ik dat zou zeggen heb ik gelijk stront aan de knikker :) En sauna is voor mijn plezier en plezier mag ik niet te lang maken ;)

Stiffmaster
4 juni 2008, 10:32
Wel, mijn smoes die het goed doet is eigenlijk de waarheid :eek: , schat als jij nu eens lekker gaat dansen dan ga ik even wat energie opdoen in YinYang of iets in die geest, lekker hoor een vrouwtje die je ook wat gunt :thefinger:thefinger

liefhebber
4 juni 2008, 11:50
Call me crazy....

T vrouwtje gunt me een aantal keer per jaar een dagje wellnes-voor-mannen in VV of PHG of Schieferhof.....

MAARRRRRRRRR....

STIEKUM ga ik ook nog wel eens ;)......
en dat is NET effe lekkerder :hammer: (verbod stimuleert????)

Dus dan wachten mijn goede vriend en ik op een "main-event"; oktoberfest, Cebit, Motorshow of een andere beurs....
en dan duiken we een paar dagen "under the radar" om plezier te maken met de meisies :D

Je moet WEL een beetje creatief zijn; weken tevoren de agenda van de beurs uitprinten, hotels in de buurt zoeken, misschien zelfs even de beurs bezoeken (en snel een plastic tas vol met folders scoren voor het thuisfront, een paar foto's maken en weer weg -gaat allemaal van de zuivere speeltijd af!) VOORAL het toegangskaartje thuis rond laten slingeren! etcetc.

Ik heb het al eens eerder gezegd; waarom niet een klein "alibi-netwerkje" opgezet via dit forum???? :smile2:

GRTZ, Liefhebber (ookwel 006 3/4)

Toppie
4 juni 2008, 13:08
Ik heb het al eens eerder gezegd; waarom niet een klein "alibi-netwerkje" opgezet via dit forum???? :smile2:

das nou een goed idee!!!!

Willem2
4 juni 2008, 13:14

das nou een goed idee!!!!

Hij was zaterdag op Willems' verjaardag ( vrij naar het beroemde café Annie's verjaardag in Leiden :D )

De broer van Stiffmaster ging altijd met mij op cursus in Duitsland ;)

:wink:

PS Ik heb al heel wat spelletjes gespeeld met oa JackD, Horny_one en Eagledriver :rolleyes:;)

Toppie
4 juni 2008, 13:28
zou idd heel overtuigend zijn als collega's of vrienden je afspraak nog eens telefonisch thuis bevestigen :)

Willem2
4 juni 2008, 13:42
zou idd heel overtuigend zijn als collega's of vrienden je afspraak nog eens telefonisch thuis bevestigen :)

Euh ik ben wel eens gebeld door de vrouw van een ijsbeer :wink:

Toppie
6 juni 2008, 12:38
Euh ik ben wel eens gebeld door de vrouw van een ijsbeer :wink:

aiaiai achterdochtig vrouwtje dus :) mijn geluk is dat mijn vrouw mij alleen mobiel kan bereiken dus niks geen nummers van mijn werk heeft :)

Randy
6 juni 2008, 13:12
Nog een smoes die ik wel eens gebruikte:

Ik moet Ace2 gaan redden, die is weer domme dingen aan het doen :rofl::rofl::rofl:

Flowerdragon
22 juni 2008, 23:18
Ik neem aan dat er enkele ijsberen getrouwd zijn. Maar welke smoezen worden er gebruikt om buiten de deur te eten bij een FKK? Daar de meeste van ons daar enkele uren vertoefen...

Ik ben benieuwd...

foots
22 juni 2008, 23:21
Motortoertocht !

Duits restaurant, geld alleen voor mij !

Op stap met vrienden !

Gewoon naar de nachtclub !

Maar ik ben dan ook gelukkig NIET (meer) getrouwd !!!!

Groet, Foots

rplover
22 juni 2008, 23:27
Ik zeg gewoon dat ik naar de hoeren ga.
Mijn hond bekijkt me dan eens scheef, en daar houdt het op :teuflisch

:wink:

facial
23 juni 2008, 10:20
Ik ben ziek en kan vandaag echt niet komen werken, hopenlijk krijg je dan de eerste dag geen controle. Maar dan ben ik net even bij de drogist geweest voor een hoestdrankje of zoiets.:D

Dickydik
23 juni 2008, 13:45
Ik word toch zó slim van al die cursussen....... (vooral die méérdaagsen..)

Znipper
5 augustus 2011, 13:51
Sommige van jullie zullen soms, net als ik, weer even creatief moeten zijn met het bedenken van een goed excuus om er thuis tussenuit te kunnen knijpen en lekker te gaan feesten in DLD. :smile:

Zelf heb ik al 'lekker een dagje motorrijden' en 'een pokertoernooi tot diep in de nacht' gehad en ben nu op zoek naar nieuwe inspiratie. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit luxe-probleem. Misschien geinig als we met elkaar onze beste excuses delen, kunnen we wat van elkaar leren, en hebben we weer allemaal lol van ! Kortom, help je mede IJsberenbroeders en vul mijn lijstje aan .... :biggrin:

Pokertoernooi
Motorrijden

BefBeer
5 augustus 2011, 13:57
Altijd smoezen te kort; inderdaad een groot probleem!

Werkoverleg, werkbezoek, congres, cursus, vergadering.

Wie volgt?

BefBeer

rmjhexe
5 augustus 2011, 14:01
:flatto-bye:de smoes van vandaag : met een collega van het werk naar een auto in duitsland gaan kijken die hij op mobile.de gevonden heeft en deze collega spreekt geen duits.het enige wat je weet is dat het heel ver rijden is ;),p.s telefoon gewoon meenemen en halverwege uitzetten,buiten bereik netwerk:freu:

Befke
5 augustus 2011, 14:06
Laatst ben ik met een vriend een dagje gaan welnessen in Duitsland in combinatie met een bezoekje aan een wijnboertje.

Niks aan de hand.
De vriend keek zijn ogen uit - eerst bij het wijnboerke en daarna bij de realisatie dat "welnessen in Duitsland" een begrip is dat een wat ruimere lading dekt dan een nietsvermoedende burger in eerste instantie zou denken.
De vrouwen gingen - geloof ik - winkelen.

Znipper
5 augustus 2011, 14:45
:flatto-bye:de smoes van vandaag : met een collega van het werk naar een auto in duitsland gaan kijken die hij op mobile.de gevonden heeft en deze collega spreekt geen duits.het enige wat je weet is dat het heel ver rijden is ;),p.s telefoon gewoon meenemen en halverwege uitzetten,buiten bereik netwerk:freu:

HAHA !!! Dit is puur goud !

Jij kan zo nog wat bij gaan klussen als scriptschrijver bij GTST :)

Zedd
5 augustus 2011, 19:30
Ben in PSR eens een groepje Turkse jongens tegengekomen die speciaal voor het saunaclubben een 'zaalvoetbalteam' hadden opgericht. Dus kwamen ze eenmaal per week volledig voorzien van sporttassen, voetbaltenues (voorzien van naam van hun team) en kicks bij PSR binnenwandelen voor een partijtje ballen :biggrin::biggrin:

joepie
5 augustus 2011, 20:42
Of gewoon je vrouw of vriendin eruit zetten hoef je geen smoesjes te hebben.

groetjes joepie

BefBeer
5 augustus 2011, 21:41
Vrouw of vriendin eruit zetten of uitzetten Joepie?
Wat bedoelde je precies?;)

BefBeer

Gondolas9
5 augustus 2011, 22:05
Niks aan de hand.

De vrouwen gingen - geloof ik - winkelen.

Niks aan de hand nee. Ontroerend hoe een man zo naïef kan zijn dat hij denkt dat een vrouw naïef is en alle doorzichtige smoesjes slikt.

Terwijl jullie duurbetaalde seks hadden, genoten zij misschien van gratis seks met een leuke minnaar?

(En na afloop was het nog effe leuk nagenieten in het winkelcentrum ;) ).

Ach, ik jen maar ff hoor, maak je niet ongerust, vrouwen zijn zo niet.

noelcitroen
5 augustus 2011, 22:20

Behalve dan die ene die ik vorige week in de V&D tegenkwam...

joepie
5 augustus 2011, 22:33
Vrouwen uit het huis jagen het bos bij koln injagen.

joepie

Stiffmaster
6 augustus 2011, 06:37
Of gewoon tegen je vrouw zeggen dat je een dagje naar de hoeren gaat :angst:, zal ze toch niet geloven en zowel :cool:, ach je zegt dat je toch alleen maar van haar houd :teuflisch::teuflisch:

kinky Jan
6 augustus 2011, 06:40
Ik heb vandaag gezecht dat ik met collega,s uit eten ga en het wel is erg laat kan worden.

quitje
6 augustus 2011, 08:33
° Deze gaat toch al een 3-tal jaren mee en is binnenkort de periode : vipuitnodigingen van bedrijf voor memorial vandamme incl bedrijfsvoorstelling vooraf en nog wat drinken achteraf : wel goed luisteren naar de nieuwsberichten bij het naar huis rijden :annieengel:
° Karting op circuit schumacher is ook al een aantal keren gelukt
° En verre bijscholingen die Quitje al heeft gevolgd ? :teuflisch:

Gondolas9
6 augustus 2011, 10:29
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all of the people all of the time. (Abraham Lincoln)

:rolleyes:

Befke
6 augustus 2011, 12:04

Gelukkig dat je een grapje maakt, G... Ik was al bang dat je dit meende :roll3: en vreesde dat ik me zorhgen moest gaan maken.
Ze hadden inderdaad niet zo heel veel uitgegeven.

Het zaad van de twijfel is gezaaid.
:angst:

Costana
7 augustus 2011, 09:17

Tot aan de ps, goed excuus.
Buiten bereik netwerk moet je al zowat op de maan zitten wil je dit nog eens krijgen. (behalve bij netwerkproblemen natuurlijk)

Zelf moet ik geen excuses zoeken en degene die het zouden kunnen vragen weten dat ze het niet moeten doen want ze weten op voorhand dat ik niets kan vertellen.

Toch een tip: zoek een nieuwe hobby !!!
Ik hoor jullie denken: stoppen met wandelen ?

Neene, gewoon zeggen dat je hobbyvisser gaat worden.

Koop een tentje, slaapzaak, goedkoop visgerief.
En zeg dat je gaat (nacht)vissen.

Vrouw/vriendin weet dat ze je niet veel moeten storen.
Vrouw/vriendin weet dat vissen tijdsintensief is, dus geen probleem voor >12h weg te blijven, indien je nachtvissen doet heb je tot de volgende ochtend. :)
Je hoeft geen verre bestemming op te geven.
Je kunt het elke week gebruiken en is niet verdacht.
Wil je toch wat afwisseling zoek op internet elke week zijn er wel ergens viswedstrijden in binnen-en buitenland.
Bewijzen kan ze niet vragen want je moet natuurlijk die lieve visjes altijd terugsmijten.
Als je eens niet onmiddellijk opppakt of terugstuurt kun je zeggen dat de gsm op stil diende te staan en je het maar achteraf gezien hebt.
Hengelsportbeurzen geef je extra smoesen zonder dat je iets moet doen.
Altijd slaapgerief mee mocht je midden in de nacht omwille van welke omstandigheden dan ook moeten overnachten in de auto.

Jimbo1
7 augustus 2011, 09:47
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all of the people all of the time. (Abraham Lincoln)

:rolleyes:

The problem with quotes on the internet is that it's hard to verify their authenticity. (Winston Churchill)
;)

ijsbeer11
12 augustus 2011, 09:06
Mijn geluk was altijd dat El Conquistador in de autobranche zit en ik vaak met hem mee moest om auto's op te halen...
De enige auto's die we altijd zagen waren die uit de showroom van de Renault garage in Bruggen..
Maar na een aantal jaren moet je toch eens veranderen.

Werken is ook altijd te gebruiken, en dan niet te diep er op in gaan... Gewoon kortaf zeggen dat ze niet zo nieuwsgierig moet zijn
Voetbal kan ook een goede zijn, mits je natuurlijk van voetbal houdt en een favoriete club hebt.

Verder flink ruzie maken met de vrouw, haar een schuldgevoel aanpraten en in de auto stappen... Naar de club rijden, 3 vrouwen neuken (pas op met douchen achteraf dat ze de shampoo niet ruikt) vervolgens 's nachts thuiskomen en om het goed te maken je eigen vrouw nog een neuken!

duivenmelker
12 augustus 2011, 09:29
Naar de club rijden, 3 vrouwen neuken vervolgens 's nachts thuiskomen en om het goed te maken je eigen vrouw nog een neuken!

Hoe doe je dit , wat een wondermens ben jij , als je zo een vrouw hebt die je na 3 beurten in de club nog kan doen klaarkomen wat doe je dan nog in een club , dan zou ik thuis blijven .

Gondolas9
12 augustus 2011, 10:16
The problem with quotes on the internet is that it's hard to verify their authenticity. (Winston Churchill)
;)

Ja, klopt, maar volgens mij is dat niet origineel van goeie ouwe Winston, en heeft ie dat zelf ook maar ergens vandaan gegoogeld. :hammer:

rmjhexe
12 augustus 2011, 10:20
Hoe doe je dit , wat een wondermens ben jij , als je zo een vrouw hebt die je na 3 beurten in de club nog kan doen klaarkomen wat doe je dan nog in een club , dan zou ik thuis blijven .daar sluit ik helemaal bij aan, bespaart ook nog een hoop muntjes:wink:

ijsbeer11
12 augustus 2011, 10:52
Laat het er dan 2 zijn in de club en eigen vrouw als 3e.... Mijn eigen vrouw kan mij nog voor een 3e keer laten klaarkomen omdat het waarschijnlijk op dat moment al weer enige weken is geleden :biggrin: maar ze ziet er ook verrekes goed uit al zeg ik het zelf.
En misschien dat de leeftijd ook meespeelt met het feit dat ik 3 a 4 rondes kan knallen gedurende een avond/nacht

En groentenwandelaar, jij thuisblijven van de club? Dan zouden ze een doos explosieven op PSR moeten gooien denk ik.

En niet meer naar de club gaan is uit den boze, onbespreekbaar!

duivenmelker
12 augustus 2011, 11:15
En groentenwandelaar, jij thuisblijven van de club? Dan zouden ze een doos explosieven op PSR moeten gooien denk ik.

En niet meer naar de club gaan is uit den boze, onbespreekbaar!

Gisteren nog naar PSR geweest en weer een heerlijke tijd gehad met Jamila , Debby , en Rita en het knalde hinder van de explosieven in de kamer .

jacky pakutra
12 augustus 2011, 11:29
;)

Ja, klopt, maar volgens mij is dat niet origineel van goeie ouwe Winston, en heeft ie dat zelf ook maar ergens vandaan gegoogeld. :hammer:

wel toch? Winston had al google in 1965, net voordat ie het loodje legde

jacky pakutra
12 augustus 2011, 12:03
vond tot nu toe de tip van het nachtvissen nog de beste, met zaalvoetbal als nr 2 ...voor zover mensen tips nodig hebben

Znipper
12 augustus 2011, 12:16
Ik vond nachtvissen ook het beste. Duurt lang, kan alleen, kan vaak & niet bereikbaar via GSM. Wat wil je nog meer.

jw.william
12 augustus 2011, 15:26
Ik zeg meestal dat ik een storing heb en dat ik in de machine kamer geen ontvangst heb, of dat ik in het uitvaartcentrum mijn telefoon niet aan mag hebben.

Of ik heb met een leverancier een excursie dag en dat we na afloop gaan eten en niet weet hoe laat het gaat worden.

Ricardo Banana
13 augustus 2011, 12:21
Je koopt een snelle motor of auto en zegt ik ben racen in duitsland.

Voor de minderbedeelden onder ons kunnen ook gaan fietsen in DlD. (Gewoon fiets achter in de auto gooien) Zorg dan wel dat je niet schoon gewassen thuis komt

Gondolas9
13 augustus 2011, 12:51
Het is natuurlijk wel zo dat vrouwen (en hetzelfde geldt ongetwijfeld voor mannen) echt wel subtiele veranderingen in een relatie aanvoelen. Ik noem maar wat: minder behoefte aan seks, meer zorg voor je uiterlijk, nieuwe hobby's :rolleyes: bv. nachtvissen), enz.
Er zijn dan twee mogelijkheden. Ofwel interesseert het haar niet (meer), volstaat de stabiliteit van een relatie die geborgenheid en financiële zekerheid garandeert (en eventueel de gemeenschappelijke zorg voor kinderen) en mag jij best wat uitspoken zolang het niet de spuigaten uitloopt en geen bedreiging is voor de nog in stand gehouden relatie, ofwel gaat ze jou subtiel controleren en dan val je zo door de mand.
Je telefoon slaat gegevens op. De logbestanden van een smartphone zijn best boeiend soms. Idem voor je navigatie. Ooit, een enkele keer zul je vergeten iets te wissen, en net dan zal je partner het ook zien...
Ooit zul je vergeten een tankbonnetje weg te gooien. Of een sms'je van een wandelbroeder te deleten.
Een tweede of derde mobieltje is trouwens überhaupt al verdacht. Zeker als het continu uit staat en je partner de simcode niet mag kennen. Via de pukcode is de simcode trouwens zo omzeild.
Nachtvissen is een leuke ja, maar als de kilometerstand van je auto de volgende dag 350 km meer is, waar ben je dan in godsnaam gaan vissen...

In veel gevallen betekent niets zeggen nog niet niets weten...

Destoomboot
13 augustus 2011, 13:39
Iemand die zijn vrouw meeneemt?

liefhebber
13 augustus 2011, 16:25
Iemand die zijn vrouw meeneemt?
Zowel mn vrouw als mn vriendin weten waar en wanneer ik in een Club ben..
(ALS het fout gaat zullen vrouwen je zwaarder afrekenen op het liegen -vertrouwensbreuk- dan op het neuken!)
maar om ze nou mee te nemen... mwoah...
ik heb altijd van medeberen begrepen dat ijsberen dat niet zo leuk vinden
(een vrouw in een ijsberenvel in een Club.. dan voelt men zich "te kijk staan")
dus dan neem ik ze zo af en toe mee naar een parenclub.. hebben ze dr ook nog wat plezier van..

Mijn ervaring is dat je ALLES kunt vertellen (als je het maar op de juiste manier en op het juiste tijdstip doet)
maar vroegah... heb ik ook allerlei fantastische excuses, verhalen en smoezen gebruikt...

Maak een fake mail-adres aan en stuur jezelf (uit naam van iemand anders) een uitnodiging voor een avondlezing of voor het bezoek aan een beurs... de uitnodigende partij betaald zelfs het Hotel voor je.. zoek een bestaand iemand op op internet en vermeld al zijn gegevens in die mail maar draai de laatste 2 getallen van zijn telefoonnummer om zodat wanneer je vrouw belt (om te checken) ze een ander aan de foon krijgt (jij zegt bij terugkomst "ach nee... kijk hij heeft een typefout gemaakt!" vermeld zelfs het hotel erbij maar boek altijd een hotel waarvan er 2 in de betreffende plaats zijn (op die manier kun je bij een telefoon-check altijd zeggen "neeeehh... het was die ANDERE Mercuur.. heb ik dat er niet bij geschreven?.. je hebt de verkeerde gebeld!"
Kadootjes die ik van dames kreeg bracht ik mee naar huis als "relatiegeschenk" (klopt toch?)

Reken nauwkeurig uit waar je op de terugweg je dagteller (kilometerteller) moet resetten zodat je thuis precies uitkomt op de "juiste" waarde (kun je ook met tanken doen...)
leer jezelf aan om tank- en hotelbonnetjes DIREKT weg te gooien (voordat je in de auto stapt) dan is er geen trace!
Doe onderweg op de weg naar huis op een autobahn-parkeerplaats ALTIJD een check van de auto en gebruik een flashlight om in het donker te kijken of je vriendin geen blonde lange haren op de bekleding heeft achtergelaten.. danwel voetstappen op de automatten..

bezoek ook eens de Cebit in Hannover (NOT!), Oktoberfest in München (NOT!) of de Auto en Motorbeurs in Essen (NOT!) maarja die beurzen zijn zooooo groot dat red je niet in 1 dag dus moet je overnachten.. (meestal ging ik dan 3 dagen en op de laatste dag -op de terugweg- ging ik heel even naar de betreffende beurs, griste een paar folders en een paar plastic tasjes en op de weg naar buiten vroeg ik een polsbandje om opnieuw binnen te kunnen komen -die ik alleen gebruikte om thuis te laten zien dat ik er ook WERKELIJK geweest was)... laad foto's van de betreffende beurs/event van de internetsite en zet die op je smartphone zodat je thuis kunt laten zien "waar je geweest bent" NOT! (zelf sta je toch nooit op de foto.. je hebt de fotos immers ZELF met je foon gemaakt -NOT!)

als je toch onbereikbaar gaat zijn; zet je gsm uit in Nederland (vlak voor de grens).. als je namelijk in duitsland onbereikbaar bent (zonder ZELF je gsm uit te zetten) krijgt de beller een duitse boodschap te horen! ipv een nederlandse!..

en 1 die ik de laatste jaren van mijn illegaal wandelen hebt gebruikt; neem je beste vriend mee naar de Club en bel vanuit een hoek van de Clubtuin met huis.. maar altijd met je vriend erbij die op de achtergrond roept "GROETJES!" je vrouw heeft dan meer zekerheid dat je niet vreemdgaat.. dat doe je immers alleen... toch? (NOT!)
wees pro-actief met het "naar huis bellen" op die manier kun JIJ bestemmen wanneer er telefonisch contact is en weet je vrijwel zeker dat men niet belt op momenten dat jij even niet bereikbaar bent (in een blokhutje ofzo!)

misschien moet ik toch maar eens een boek schrijven... soms mis ik het 007-bestaan nog wel een beetje... :cool:
(maar ik klaag niet!)

VEEEL plezier, Liefhebber :wink2:

Gondolas9
13 augustus 2011, 17:34
Hm, ik wil er geen polemiek van maken - leuk geschreven stukje trouwens - maar als je een boek zou willen schrijven, dan moet je toch zorgen dat de plot geloofwaardig is ;-) .

Er zullen heus wel naïeve, erg lichtgelovige vrouwen zijn, maar de vrouwen in bv. mijn omgeving zijn behoorlijk intelligent, en die prikten er meteen doorheen.

1. Zelfs een vrouw (cliché) kent het verschil tussen een dagteller en een niet meteen te resetten (toch niet in een moderne auto) kilometerteller.
2. Bij mij thuis zou een uitnodiging die uitgaat van een gmailadres, of een hotmailadres of iets dergelijks, en niet van een mailadres met een bekende bedrijfsnaam op ongeloof en achterdocht onthaald worden. Maar soit, ongetwijfeld zijn er lichtgelovige vrouwen (of ze hebben je graag de deur uit ;-) ).
3. Als er iets niet zou kloppen met de hotelgegevens, dan zou dat net een incentive zijn om net ff meer rond te bellen en te googelen (en heel snel dat tweede Mercurehotel te vinden, waar je dan ook niet bereikbaar bent, en dan zou heel snel via mobieltje, messenger, viber, whatever de vraag komen waar ik in godsnaam zit...
4. Ik zou heel onschuldig - op voorhand - een foto vragen waarop je poseert naast die droombolide. Hostessen zat die ff een fotootje willen maken ;-) .
5. 'Schat, je bent drie dagen weggeweest, en je hebt nergens met creditkaart betaald. Moest je zelfs niet tanken van Utrecht tot München en terug? Huh???'
6. Onbereikbaar zijn. Tja, da's al op voorhand schuld bekennen. Eén keer een storing, dat kan, maar elke week/14 dagen...
7. Vrouwen hebben ook vriendinnen die als rugdekking kunnen fungeren. Als je vriend in haar ogen geloofwaardig is, dan zal hij überhaupt niet meedoen met zo'n smoesjes, en als hij enkel jouw vriend is, dan is zijn geloofwaardigheid minimaal.

Ik geloof echt wel dat er smoesjes zijn die soms werken, maar ik geloof niet dat er smoesjes zijn die blijvend werken. Da's een belediging van de intelligentie van vrouwen.
Enkel als het haar geen jota interesseert, omdat ze zelf een relatie heeft met een ander, of omdat jullie relatie zo weinig meer voorstelt dat je maar doet waar je zin in hebt, zo lang je haar maar met rust laat...

(voor de duidelijkheid: dit is een reactie op liefhebber zijn verhaaltje, niet op zijn relatie zoals hij ze schildert - ik ken hem niet, noch zijn vrouw/vriendin, ik kan daar dus niks zinnigs over zeggen).

(Ik zou wel een bitch zijn als ik een vrouw was geloof ik, als ik dit zo herlees.)

Big30
13 augustus 2011, 17:49
Zorg wel dat als je met meer dan 1 beer op pad gaat de verhalen goed worden afgestemd. Ik was begin dit jaar met 2 beren op pad waarvan 1 op ski-vakantie en de ander een avondje stappen met zijn 2 maten in een gezellige stad in Duitsland.
Beide trouwens zeer geloofwaardig das niet het punt. Maar de combi van deze 2 smoesjes is dat dan weer niet op het moment dat de direct betrokken elkaar spreken.

Dat kan zorgen voor complicaties.

The Joker
13 augustus 2011, 19:04
1 Ditch the bitch.
2 Wordt lekker vrijgezel en wandel lekker zo vaak je wilt zonder slappe lulsmoesjes te hoeven verzinnen.
3 De kosten die je uitspaart door punt 1 uit te voeren zorgen voor budget om 2x extra per week een dagje te ijsberen.

liefhebber
13 augustus 2011, 19:26
Hm, ik wil er geen polemiek van maken - leuk geschreven stukje trouwens - maar als je een boek zou willen schrijven, dan moet je toch zorgen dat de plot geloofwaardig is ;-) .

Er zullen heus wel naïeve, erg lichtgelovige vrouwen zijn, maar de vrouwen in bv. mijn omgeving zijn behoorlijk intelligent, en die prikten er meteen doorheen.

Ik geloof echt wel dat er smoesjes zijn die soms werken, maar ik geloof niet dat er smoesjes zijn die blijvend werken. Da's een belediging van de intelligentie van vrouwen.
Enkel als het haar geen jota interesseert, omdat ze zelf een relatie heeft met een ander, of omdat jullie relatie zo weinig meer voorstelt dat je maar doet waar je zin in hebt, zo lang je haar maar met rust laat...

(Ik zou wel een bitch zijn als ik een vrouw was geloof ik, als ik dit zo herlees.)

Mijn vrouw is verre van lichtgelovig en heeft een Universitaire graad... houdt ERG veel van me (dus het kan haar WEL schelen)... hehehe
wanneer de vrouwen in je omgeving er "direct doorheen prikten"... dan doe je het FOUT! (sorry, jatoch?)

Natuurlijk zal een vrouw het verschil weten tussen de tellers... maar het gaat om "reasonable doubt" en "plausible deniability"
als 1 van de tellers klopt heb je reden om het verhaal aan het twijfelen te maken..
combineer dit met de foto's op je GSM, de folders in het plastic tasje en het bandje om je pols en de twijfel verdwijnt voor 99,8%..
maar ondertussen weet JIJ dat je in de gaten wordt gehouden (kilometers worden opgeschreven?!)..
om een goed alibi te hebben moet je meerder factoren met elkaar laten kloppen!
(je gaat toch ook niet nachtvissen zonder hengels, uitrusting, vieze auto etc.?!)

Natuurlijk GEEN hotmail account... pfffff AMATEUR (grapje!)
ik zit bijvoorbeeld bij XS4all en daar heb je de mogelijkheid om voor 5 mailadressen 20 aliassen aan te maken.. het is niet ongebruikelijk dat de persoon die je uitnodigt vanaf zijn privé-mailadres bij xs4all mailt....

als je vrouw "heel onschuldig" een foto van je met een auto of een hostess VRAAGT... dan gaan er toch al bellen bij je rinkelen ofniet?

niet met creditcard betaald?... nee.. maar het moet in je dagelijks patroon passen ALTIJD dat soort dingen met cash te betalen!
maar er stond ook "de uitnodigende partij betaald zelfs het hotel" dus IK hoef niet mijn pas te gebruiken.. (ik heb zelfs wel eens een kilometervergoeding aan mezelf betaald... en thuis gebracht.. of een bos bloemen naar huis meegenomen die "de spreker aan het eind kreeg" hahahah)

(het moet allemaal zo normaal mogelijk zijn!)
net zoals je regelmatig je vingernagels moet knippen... en je kleine Heinrich moet scheren.. wanneer je NIET gaat wandelen...
want doe je het wanneer je WEL gaat wandelen... DAN valt het op!

niet bereikbaar per telefoon?... JAAAH... maar (zie hierboven) dat moet je ook in Nederland af en toe simuleren.. en vooral benadrukken wanneer het ECHT zo is en ze erbij is.. (ik heb Telfort... daar gebeurt dat gewoon af en toe!)
daarbij komt dat ik regelmatig lezingen geef.. dan MOET ik mijn GSM uitzetten (en dat vraag ik ook aan mn publiek!)

over vrienden ter rugdekking; zeker, partners denken heus wel eens dat een vriend of vriendin iemands rug zal dekken door een verhaal te vertellen wat niet waar is... maar... SAMEN vreemdgaan.. is niet zooooo voor de hand liggend.. dus credible!
(werkt al jaren bij ons.. ik hoef niet meer maar mijn vriend moet altijd nog even naar huis bellen met mij erbij)

Vergeet niet Gondolas... JIJ bekijkt het ijsberenwereldje al vanuit een bepaalde invalshoek..
maar de meeste vrouwen weten NIETS van Clubs, ijsberen etc. af!
en als jij gewoon lief en goed voor je vrouw bent.. en ze heeft NIETS te klagen.. dan zal ze niet eens gaan zoeken..
sterker nog.. ze zal het niet eens WILLEN zien!

Natuurlijk heb je gelijk dat er niet 1 smoes bestaat die ALTIJD werkt.. daarom dit draadje...
zodat beren een repertoire opbouwen en ideeën krijgen die ze zelf ter afwisseling kunnen gebruiken!

wat betreft de geloofwaardigheid?... DON'T.. geloof me eenvoudigweg NIET..
ik zou aan een Senior-forummember kunnen vragen te bevestigen dat het werkelijk waar is... (hij kent de betrokken partijen)
maar wat schiet JIJ daar mee op?

Het enige wat ik in dit draadje bij wil dragen is dat met veel motivatie, elbow grease, planning en creativiteit... VEEEELL kan! -zelfs ontsnappen uit Alcatraz!
(in het boek zal ik er kopie-afschriften van een buitenlandse bankrekening bij doen zodat mannen kunnen zien dat je een creditcard kunt nemen zonder dat je vrouw er vanaf weet... hahaha, ohboy!)

Ik ben een zeer gezegend mens.. met, ondertussen, VEEL vrijheid OMDAT mn vrouwen VEEL van me houden (ja, dat bestaat ook!)
(zie ook al hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1906-Artemis-Berlijn-Algemeen&p=24059#post24059)

Groeten, Lief-hebber

jacky pakutra
13 augustus 2011, 23:12
gewoon zeggen dat je op zee gaat vissen dan heb je sowieso geen bereik dus kan je je phone gewoon uitzetten

Paulschen
14 augustus 2011, 09:29
Nou, ik heb artrose, en warmte is heel goed tegen de gewrichtspijnen. Dus regelmatig een dagje sauna.
Vertrek tegen 2 uur smiddags, terug rond middernacht.....
Tot nu toe werkt het....

Jansen
14 augustus 2011, 12:23
:biggrin: Lekker Golf spelen met mooi weer en dan de 18 Holes wat in korten tot bijvoorbeeld 2 Holes in One,
ook op de Golf wordt niet gewaardeert dat je de mobiel bij je hebt, dus ben je snel 5 uur niet bereikbaar.

Heb mijn golftas achter in de auto liggen samen met mijn vishengel en mijn sauna tas daarnaast de pillen voor de beren die langs me komen om ook te gaan sporten.

De Golf ligt bij Venlo
Vissen doe ik op de Maas bij Venlo
De sauna net over de grens bij Venlo in Kaldenkichen.

I Love Venlo :biggrin::biggrin:

MiniME
14 augustus 2011, 12:26
Met verbazing zit ik deze thread te lezen..................iedereen moet doen wat ie wil natuurlijk, maar ben ik even blij dat ik (bewust) vrijgezel ben! :cool:

Jansen
14 augustus 2011, 12:34
Met verbazing zit ik deze thread te lezen..................iedereen moet doen wat ie wil natuurlijk, maar ben ik even blij dat ik (bewust) vrijgezel ben! :cool:

Met verbazing lees ik tegenwoordig niets meer maar ik ben zeer blij dat ik bewust geen vrijgezel ben. :biggrin: :smile2::smile2:

RAUL7
14 augustus 2011, 14:17
Met verbazing lees ik tegenwoordig niets meer maar ik ben zeer blij dat ik bewust geen vrijgezel ben. :biggrin: :smile2::smile2:

Met verbazing constateer ik dat de meeste mannen thuis te weinig eten krijgen, dan ben ik liever bewust vrijgezel! :cool:
Thuis weinig of geen eten krijgen, en dan nog excuses moeten zoeken om op restaurant te gaan eten! :rolleyes:

MichelJ
14 augustus 2011, 14:45
Gewoon een DVP als vrouw nemen, dan kun je ook nog carpoolen :biggrin:

liefhebber
14 augustus 2011, 15:32
Met verbazing constateer ik dat de meeste mannen thuis te weinig eten krijgen, dan ben ik liever bewust vrijgezel! :cool:
Thuis weinig of geen eten krijgen, en dan nog excuses moeten zoeken om op restaurant te gaan eten! :rolleyes:
We dwalen van het onderwerp af (que Mod voor veegwerk)
Het is denk ik lang niet altijd een kwestie van "niet genoeg te eten krijgen".. volgens mij is het eerder "verandering van spijs doet eten!"
bij iedere dag biefstuk wil je toch af en toe ook wel een een heerlijk doorgebakken.. goedgekruide.. gehaktbal.. ofzooo (SMULLEN!)

In deze thread zoeken we alleen een weg zodat de chef-kokkin er niet achter komt en niet direct de volgende dag arsenicum door het eten mengt!
laten we de discussie wie beter af is: de zelf-kokers, de friet-kot-bezoekers, de Michelin-sterren-eters of.. diegenen met een privé Kokkin
maar in een ander draadje doen..

GRTZ, Liefhebber :wink2:

rob45
14 augustus 2011, 16:00
gewoon zeggen dat je moet overwerken is bij mij altijd namiddag en vooravond kan je lekker blijven barbequien bij bv. gt.niet te veel eten anders lus je thuis niets meer want ik krijg thuis wel te eten en goed ook.

MiniME
14 augustus 2011, 16:02

Deze keer ben ik het helemaal met je eens R7! :cool:

We dwalen van het onderwerp af (que Mod voor veegwerk)

Vegen lijkt me overbodig, dit is gewoon onderdeel van de discussie: misschien is het beste excuus wel dat je vrijgezel moet worden en dan geen excuses meer nodig hebt.

rob45
14 augustus 2011, 16:03
gewoon zeggen dat je moet overwerken en dan lekker in de tuin van gt tafelen.

rob45
14 augustus 2011, 16:04
hallo

MichelJ
14 augustus 2011, 16:11
hoi

RAUL7
14 augustus 2011, 16:41
Deze keer ben ik het helemaal met je eens R7! :cool:

Vegen lijkt me overbodig, dit is gewoon onderdeel van de discussie: misschien is het beste excuus wel dat je vrijgezel moet worden en dan geen excuses meer nodig hebt.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :cool:

Vegen is inderdaad niet nodig, deze keer ben ik het ook met MiniME eens! :cool:
We hebben het beide nog over 'excuses' zoeken! :biggrin:

Jansen
14 augustus 2011, 16:54

Tot mijn verbazing lees ik een hoop onzin wat niets met vrijgezellen te maken heeft.

Beter weinig eten krijgen dan thuis niets krijgen :smile2::smile2:

RAUL7
14 augustus 2011, 16:58
Beter weinig eten krijgen dan thuis niets krijgen :smile2::smile2:

Denk het niet, want die paar keer per jaar dat gij thuis eet is het ook nog met zware tegenzin! :rofl:
Indien het eten thuis zo lekker was had gij geen excuses nodig om op een ander te gaan!
En als mijn maag gromt kan ik dag en nacht vertrekken om uit te gaan eten zonder excuses te moeten zoeken! :cool:

Jansen
14 augustus 2011, 17:26
Denk het niet, want die paar keer per jaar dat gij thuis eet is het ook nog met zware tegenzin! :rofl:
Indien het eten thuis zo lekker was had gij geen excuses nodig om op een ander te gaan!
En als mijn maag gromt kan ik dag en nacht vertrekken om uit te gaan eten zonder excuses te moeten zoeken! :cool:

Hebben we het nu over eten of neuken :eek::eek:

Ik eet en ik neuk graag thuis maar Hollanders hebben ook het spreekwoord Verandering van spijs doet eten en bij mij werkt dat heel erg.

Excuses om op een ander te gaan gebruik ik ook niet maar msschien is mijn drang naar sex veel hoger dan normaal en ik ga graag mijn pik achterna. :biggrin:
Dus vertel ik waar ik naar toe ga en vaak klopt het verhaal gedeeltelijk. ;)

lma
17 augustus 2011, 22:11
Het verhaal over "gaan vissen" is me ook bekent.
Toch een goede tip : om niet frisruikend naar de douchegel thuis te komen, na zogezegd een 6 tal uren vissen : stop vooraf bij een viswinkel en koop een bakharing (kost 1,5€) en vraag om die met wat ijs in plastiek zakje in te pakken.

Na je beren activiteit stop je net voor je thuis bent en wrijft met de haring over je armen handen ....
Werkt perfect !
En we hebben dit zelfs aan de vrouwen zelf te danken !

Toen God Adam en Eva geschapen had, ging Eva in de zee staan om zich te wassen. Uiteraard is Eva een proper meisje, en ze wast dan ook zeer goed haar kutje.
Als God dat ziet gebeuren is hij helemal in paniek. Eva wat doe je nu toch !
Dieje geur krijg ik nooit meer uit mijn vissen :plapper:

Alabama
21 augustus 2011, 18:44

Als jij 7 op 7 bij Oud Sluis gaat eten, heb je ook weleens trek in een broodje kebab... :)

Alabama
21 augustus 2011, 18:53
Toen ik nog een relatie had gebruikte ik de volgende smoezen weleens:

* uitje met collega's. Werk en privé hield (en houd) ik strikt gescheiden, dus was voor haar ook niet te verifiëren.
* op stap met vrienden. Helemaal handig als je met die vrienden richting Duitsland kunt gaan. Dan ben je elkaars alibi.
* 's ochtends zogezegd naar het werk gaan, maar een vrije dag ingepland hebben. Nadeel is dan wel dat je vroeg van huis bent, eigenlijk te vroeg in de club aankomt en te vroeg weer weg moet.

Mijn bezoekjes aan Duitsland zijn overigens nooit uitgekomen. Ben toen wel relatief vaak overdag gegaan i.p.v. 's avonds. Ze was niet op haar achterhoofd gevallen en kon dus niet wekelijks op een maandag of een dinsdag "gaan stappen met vrienden" of "een bedrijfsuitje hebben".

Verder hielp het ook wel dat ik de financiën beheerde en dus best in Duitsland kon pinnen of wat grotere bedragen kon opnemen zonder dat ik dat uit moest leggen.

Als je de gelegenheid hebt, zou ik de auto ook op een ander adres zetten. Dan komen eventuele bekeuringen ook niet onder de ogen van mevrouw. Het is toch raar als je zogenaamd bent gaan vissen en je bekeuringen uit Duitsland krijgt.

this-is-paradise
22 augustus 2011, 02:56

Deze smoes heb ik enkele keren toe gepast, heeft steeds gelukt

Costana
22 augustus 2011, 18:48
Toen ik nog een relatie had gebruikte ik de volgende smoezen weleens:

* uitje met collega's. Werk en privé hield (en houd) ik strikt gescheiden, dus was voor haar ook niet te verifiëren.
* op stap met vrienden. Helemaal handig als je met die vrienden richting Duitsland kunt gaan. Dan ben je elkaars alibi.
* 's ochtends zogezegd naar het werk gaan, maar een vrije dag ingepland hebben. Nadeel is dan wel dat je vroeg van huis bent, eigenlijk te vroeg in de club aankomt en te vroeg weer weg moet.

Mijn bezoekjes aan Duitsland zijn overigens nooit uitgekomen. Ben toen wel relatief vaak overdag gegaan i.p.v. 's avonds. Ze was niet op haar achterhoofd gevallen en kon dus niet wekelijks op een maandag of een dinsdag "gaan stappen met vrienden" of "een bedrijfsuitje hebben".

Verder hielp het ook wel dat ik de financiën beheerde en dus best in Duitsland kon pinnen of wat grotere bedragen kon opnemen zonder dat ik dat uit moest leggen.

Als je de gelegenheid hebt, zou ik de auto ook op een ander adres zetten. Dan komen eventuele bekeuringen ook niet onder de ogen van mevrouw. Het is toch raar als je zogenaamd bent gaan vissen en je bekeuringen uit Duitsland krijgt.

Opletten en cruisecontrol gebruiken

Picasso 1
22 augustus 2011, 20:40
Verandering van spijs doet eten

Ik denk dat voor de meesten geldt: Vers geplukt spijs smaakt het lekkerst :capito[1]:

sekstotindekist
23 augustus 2011, 16:38
De smoesjes die ik gebruik :D

1) Ik moet overwerken, het kan wel laat worden.
2) Na de voetbaltraining ga ik nog wat drinken met mijn medespelers. Zijn toch mannen onder elkaar. En als je vriendin een kameraad van de voetbal kent, zeg hem op voorhand dat je op café gaat en dat de madam het niet mag weten want anders zaagt ze weer. Zorg dus voor een alibi. Doe dit wel met een kameraad die je kan vertrouwen, anders is het zinloos. Spreek uit ervaring lol
3) met je beste kameraden samen naar de club gaan en tegen de vrouwen zeggen dat je bv. naar een voetbalwedstrijd gaat gaan kijken en erna nog wat blijft drinken. Dan heb je beide een alibi. Zorg wel dat je de uitslag kent van de wedstrijd die je zogezegd gaat gaan kijken.
4) neem een dag verlof, en zorg dat je vrouw het niet weet. Maar dan moet je vroeger thuis zijn. Deze gebruik ik zelden.

Alabama
23 augustus 2011, 18:48
Opletten en cruisecontrol gebruiken
Dat is uiteraard het beste, maar helemaal voorkomen kun je het nooit.

Jansen
23 augustus 2011, 18:51
Beste excuus is :

Ik ga vanavond lekker neuken dan wordt er gelachen en men denkt dat je wat anders gaat doen.

Kretek
28 augustus 2011, 16:14
Ik probeer te varieren.

Alleen naar de Sauna.
Ik moet nog al eens een training geven waar ik twee dagen voor onder de pannen ben.
En zo nu en dan is er wel een een collega die afscheid neemt.
Soms moet er een onderzoeksresultaat worden gepresenteerd aan de directie en die vergaderen nog al eens in Belgie (heeft me al een paar keer GT verblijf opgeleverd)
Ik moet nog wel eens naar het buitenland en vertrek dan een dag eerder als de bedoeling is omdat ik nog wel eens vanuit Frankfurt wil vliegen. En ja als je al om 8 uur op het vliegveld moet zijn dan kan je maar beter in de buurt overnachten. (recentelijk een dagje World)

Jansen
28 augustus 2011, 19:22
Ik ben bezig met de Rammadan en heb daarna het avondgebed dus ben wat later.

CLUBSPORT
28 augustus 2011, 19:43
SJEEESUS , wat ben ik blij dat ik nooit smoesjes hoef te verzinnen . en maar goed ook , ik zou er denk ik bar slecht in zijn :smile2:

Alabama
28 augustus 2011, 19:44
SJEEESUS , wat ben ik blij dat ik nooit smoesjes hoef te verzinnen . en maar goed ook , ik zou er denk ik bar slecht in zijn :smile2:

Je krijgt daar wel ervaring en handigheid in hoor. :)

Costana
28 augustus 2011, 20:00

Ik hoef het ook niet te doen maar toch ben ik er redelijk goed in.
Je weet nooit wanneer het van pas kan komen.

robrobrob30
28 augustus 2011, 20:19
Neem een halve /hele atv-dag of vrije dag (of nog beter in de tijd van je baas), zonder dat ze dit thuis weten uiteraard.

Zorgen dat je aanwezig bent als de club de deuren die dag opent. (afhankelijk van welke club ergens stussen 11.00 en 13.00 uur). Rond 16.30 de laatste ronde, douchen, in de auto bellen dat je wat later thuis bent. Werkt perfect voor die 4 a 8 keer dat ik ga per jaar.

BefBeer
28 augustus 2011, 20:23
Meest hanteerbaar een werk afzeggen/niet-plannen die dag en wel zeggen dat er werk is.;)
Wel zorgen dat eventuele telefoontjes of vragen etc goed terecht komen.:gruebel:

BefBeer

Costana
29 augustus 2011, 21:15
...Wel zorgen dat eventuele telefoontjes of vragen etc goed terecht komen.:gruebel:

BefBeer

Is afhankelijk bij welke dame je net bent op de kamer :)

BefBeer
29 augustus 2011, 21:35
Verder is het heel sluw je vrouw lekker met een goede vriendin op reis te sturen.
Geef ze de kans lekker naar Engeland te gaan om tuinen te bekijken of een antiekroute te doen.
Of laat ze heerlijk iets in Frankrijk ondernemen. Een long weekendje Berlijn om weer eens cultuur op te snuiven.
Je scoort ermee en heb even de vrijheid iets later huis te komen.....
Natuurlijk zorg jij wel voor de hond en de plantjes. Geen enkel probleem, hè Pluto! (Wel een dikke kluif geven!)

BefBeer

Picasso 1
29 augustus 2011, 22:28
Oneerlijkheid is een voorwaarde om überhaupt het huwelijksboot in te stappen.

duivenmelker
29 augustus 2011, 22:55
Neem een halve /hele atv-dag of vrije dag (of nog beter in de tijd van je baas), zonder dat ze dit thuis weten uiteraard.

Zorgen dat je aanwezig bent als de club de deuren die dag opent. (afhankelijk van welke club ergens stussen 11.00 en 13.00 uur). Rond 16.30 de laatste ronde, douchen, in de auto bellen dat je wat later thuis bent. Werkt perfect voor die 4 a 8 keer dat ik ga per jaar.

Dit klinkt me zeer bekend , en beter nog tijdskrediet is een zeer mooi gegeven in Belgie , vraagt wel een beetje planning en vroeg of laat komt dit wel eens uit , maar ondertussen kan ik wekelijks een dagje naar de club , maar wel zorgen op tijd thuis te zijn op een normaal uur .

Hoofdstuk2
30 augustus 2011, 04:38
Het huwelijk is natuurlijk de duurste vorm van prostitutie...

Stamt ook uit de tijd dat mannen niet ouder werden dan een jaar of 35.

Dus eigenlijk een totaal achterhaald instituut...

Maarruh....Chucky gaat altijd naar de sauna....

Alabama
30 augustus 2011, 18:26
Dit klinkt me zeer bekend , en beter nog tijdskrediet is een zeer mooi gegeven in Belgie , vraagt wel een beetje planning en vroeg of laat komt dit wel eens uit , maar ondertussen kan ik wekelijks een dagje naar de club , maar wel zorgen op tijd thuis te zijn op een normaal uur .

Heb het ook een hele tijd volgehouden. Dag of een middag vrijgenomen en dan richting Duitsland. Ik vind het 's avonds wel gezelliger, maar als het thuisfront niets mag weten zit er soms niets anders op dan wat vaker overdag te gaan.

Ik heb vaak redelijk wat reistijd als het gaat om woon-werk en dat komt in dit soort gevallen wel goed uit. Werd het eens wat later, kon ik het altijd gooien op een drukke avondspits.

JonnyFontane
9 oktober 2014, 11:47
Binnenkort weer eens naar een club, maar wie weet een goede smoes voor het thuisfront?

Knabbel
9 oktober 2014, 13:41
Binnenkort weer eens naar een club, maar wie weet een goede smoes voor het thuisfront?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26936-Beste-excuses-om-er-thuis-tussenuit-te-knijpen

Breezahlover
9 oktober 2014, 22:03
Jarenlang heb ik een club in de buurt van Stuttgart bezocht (Safari FKK/FKK Haus/Paradise/en nog meer ...).
Voor mijn werk moest ik 1 of 2 keer in de maand twee dagen in Stuttgart zijn. Ok, vroeg opstaan, vlucht pakken en overdag werken. Maar de Duitsers gingen allemaal om 16h naar huis. En ik ook :biggrin:
Van half 5 tot middernacht in de clubs hangen :-)
En mijn vrouw het maar zo zielig voor mij vinden dat ik helemaal alleen in dat saaie Duitsland was...

Gedurende die periode heb ik volgens mij half Roemenië volgespoten....

Sjeufke
9 oktober 2014, 22:55
Ik heb geen van 9 tot 5 baan. Dat maakt het wat 'gemakkelijker', alhoewel het altijd oppassen is!
Een greep uit mijn alibi's:
-Elke twee weken naar Duitsland voor een langlopend project. Vergaderen en eten/drinken tot middernacht, vooral dat eten/drinken doen Duitsers graag :biggrin: Dit is wel het meest ultieme alibi en ik hoop er nog heel lang gebruik van kunnen maken ten behoeve van mijn bezoekjes aan de dame met de beste FT van Nord Rhein Westfalen. Welkome bijkomstigheid is, dat ik ook daadwerkelijk in Duitsland ben. Mocht er onderweg iets fout gaan, dan hoef ik niets uit te leggen.
-Een dagje toeren met vriend licky luke. Geen frequent alibi, maar zo nu en dan heel bruikbaar. Wij toeren altijd in Duitsland en zoeken graag de natuur op :rolleyes:
-Als nevenfunctie ben ik examinator. Examens zijn vanaf 17 uur tot 22 uur. Een paar examendagen meer per jaar helpen mij weer aan een aantal extra clubbezoeken
-Ik hoef niet altijd thuis te komen in de late uurtjes. Sixsens ligt bijvoorbeeld 'om de hoek'. Een clubbezoek aan SS tot 20 uur is goed te verdedigen.
-Ik ben veel onderweg. Op de terugweg naar huis (die terugweg begint soms al om 12 uur :eek:) 'even' via Duitsland, bijvoorbeeld naar H7 of VG.
-Verjaardag vieren in een club, kan het best met de watersportbeurs Boot (Düsseldorf; valt altijd samen met mijn verjaardag), die is dan MET overnachting.......

Ik zit te broeden op een nieuw alibi. Mijn eega gaat met vriendinnen een paar keer per jaar vliegen (wat ze daar doen weet ik niet, chocoladeparty?). Dat lijkt met ook een goed idee met een paar clubstapvrienden......echter wij gaan NIET vliegen, wie weet. Kortom, er is heel veel te verzinnen, maar het blijft altijd opletten. Het kan immers maar 1x misgaan.......

krukar
10 oktober 2014, 07:06
Ik zit te broeden op een nieuw alibi. Mijn eega gaat met vriendinnen een paar keer per jaar vliegen (wat ze daar doen weet ik niet, chocoladeparty?). Dat lijkt met ook een goed idee met een paar clubstapvrienden......echter wij gaan NIET vliegen, wie weet. Kortom, er is heel veel te verzinnen, maar het blijft altijd opletten. Het kan immers maar 1x misgaan.......

Ben je gek? Die bestellen ergens een paar gigolo's en laten zich gigantisch hard uitwonen :D

pret
26 februari 2016, 09:04
Wellicht leuk om in deze topic te delen wat voor alibi's verbonden beren gebruiken om naar clubs of naar hoeren te gaan. :biggrin:

Jan Verplancke
26 februari 2016, 09:20
Haha, bende op zoek naar een smoes voor vanavond?

pret
26 februari 2016, 09:23
Haha, bende op zoek naar een smoes voor vanavond?

Hehehe geloof me ik heb het geluk (of ongeluk net hoe je het bekijkt) dat ik het voorlopig niet nodig heb want ben niet verbonden. :biggrin:

Piet Plezier
26 februari 2016, 09:41
gewoon zeggen ik ga naar de hoeren,want dat geloven ze toch niet als je dat zegt.

pret
26 februari 2016, 09:43
gewoon zeggen ik ga naar de hoeren,want dat geloven ze toch niet als je dat zegt.

Goede tactiek de waarheid als een leugen opgeven. :biggrin:

Ricardo Banana
26 februari 2016, 10:31
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11658-Smoezen-Welke-gebruik-jij&highlight=alibi

Nou Pret je kunt vooruit denk ik

pret
26 februari 2016, 10:45
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11658-Smoezen-Welke-gebruik-jij&highlight=alibi

Nou Pret je kunt vooruit denk ik

Was niet voor mezelf bestemd maar meer voor andere beren. :biggrin: