PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 13: Hanneke en Denise (trio)

Jovibeer
11 augustus 2011, 09:27
Plaats van tewekstelling: Verversrui 13/2
Naam: Hanneke en Denise
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: allebij 21
Haarkleur: blond, lang (Hanneke lang tot net boven haar schouders...en Denise had haar blonde haren in een staartje aan de zijkant van haar hoofd.)
Lengte dame: 1.70 / 1.60 meter
Cupmaat: A - cup
Uiterlijk: Uitstekend tot PERFECT
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC, beffen
Shift: Nachtshift
Kosten: 100 euro voor 20 minuten (ieder 50,00)

Het was weer eens sinds lange tijd dat ik 's nachts (vrijdag 5 augustus) in het skw kon rondkijken...en al op mijn eerste rondje was het bingo!!! Er stonden twee mooie en leuke meisjes naar mij te zwaaien en na een kort gesprek met ze...besloot ik om naar binnen te gaan. Tijdens het uitkleden, vertelde Denise mij dat zij nog maar een paar weken in het SKW was. Eenmaal in de kamer, was het spel met z'n drietjes snel begonnen. Er werd van alle kanten gestreeld en gevoeld. Een van de dames zat voor mij en de ander naast mij. In Hanneke zat meer initiatief dan Denise....al vond ik Denise er ver uitsteken van uiterlijk.....ze zag er echt MOOI uit. Zo nu en dan werd er wat Roemeens onderling gesproken en spoorde Hanneke Denise aan om dingen te doen. Maar al snel waren de 20 min. voorbij en ben ik met een goed gevoel weer terug naar buiten gegaan.

Een herhalingsgevaar.......denk het wel...alleen zou ik hoogstwaarschijnlijk ervoor kiezen om deze dames allebij wel appart te nemen.