PDA

Volledige versie bekijken : Anubis, Viktoria



bad pritt
11 augustus 2011, 15:53
Haarkleur/-lengte : zwart / lang sluik haar
Lengte dame : 155 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank, lolita figuur, prachtig dametje..alles aan haar is fraai.
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / heel klein beetje duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Nee /buiksnavel piercing
Service: Knuffelen, zoenen met gesloten lippen, beffen, vingeren, PZC , NMC, openbare aktie;)
Voordelen: zeer leuke energieke meid, erg eigenzinnig, lief, lacht heel graag, doet erg veel moeite voor je.
Kan zelf ook wel genieten lijkt het wel. Houdt van openbare aktie. Is best geroutineerd in bed.Weegt niks kunt haar gooien en smijten. Op dit moment een van de betere/beste dames hier. optisch..erg fraai..allen heeft ze lege borstjes..hier zouden sillikonen wel helpen dan spreek je bijna over een fotomodelletje.
Nadelen: geen tongzoenen, geen volledige gfe, blijf altijd het p6 servicegevoel houden.
Illusie: middelhoog
Tijdsduur : 20 minuten maar nooit tijdsdruk bij haar gevoeld en ook wel langer met haar geweest.

bigtoy
18 augustus 2011, 00:39
Was mij optische favoriet gisteren .mooiste meisje van de dag leuk koppie erg spontaan en neemt de tijd en zeker als ze die theezakjes kwijt is kan je spreken over een modelletje .kan zo beginnen in de wat excuslieve clubs

bad pritt
13 september 2011, 16:23
Ook mijn favoriete meisje daar, ook zeer leuk kontakt mee buiten de kamer, maar helaas al weer uit beeld en verbannen naar Cleopatra Arena/Partyklub Gelsenkirchen Buer.

benijsbeer
20 januari 2012, 15:09
Jawel hoor Bad, zoenen en alles wat ik wil vindt ze best.
Ik weet dat het niet geacteerd is, en dat ze steeds weer geniet. Misschien is het goed dat ik van afwisseling houdt en steeds met een andere meid ga. Dat houdt het voor beiden leuk denk ik. Ik ga hoogstens 3x per avond met haar naar de kamer :)

Ze is er helaas niet iedere keer.
Als ze er wel is, is haar 'vaste' trucker vriendje er ook, en die palmt haar behoorlijk voor zichzelf in, maar ziet ook wel dat ik een klik met haar heb.

Gelukkig kan ie maar een paar keer per dag, dus kan ik haar dan tussendoor even pakken, vervolgens kan ze weer verder uitrusten bij hem.
Behalve anaal, doet ze alles (met mij tenminste wel). Misschien ben ik een uitzondering. Maar dan heb ik daar wel vaker 'last' van :)
Ik ben niet op zoek naar een vriendin, dat weet ze dus blijven we beiden een beetje afstand houden.

bad pritt
20 januari 2012, 15:42
Ik mis maar 2 vrouwen van PTE, Sevdcan maar Viktoria het meest.
Topservice van beiden en allebei een beetje nymfo als het klikt.

benijsbeer
26 juni 2012, 20:37
Ps. Wel heel erg laat maar toch.
Ik lees dit verhaal bij toeval weer. Nu ken ik victoria uit pte ook.
Dit is een andere victoria. Meer zigeuner typetje en helaas al heel lang niet meer gespot hier.

Het wordt steeds meer minder hier. Als je begrijpt wat ik bedoel. De turkse eigenaar laat steeds meer vrienden komen. Dat heeft ook uitwerking op de meiden.

De Victoria uit pte is ook niet te versmaden.