PDA

Volledige versie bekijken : Carmen (Roemeens) nu Thekefrau



savesexer
12 augustus 2011, 15:41
Naam : Carmen

Nationaliteit/Taal : Roemeens/duits/engels

Leeftijd : 30

Haarkleur/-lengte : zwart/lang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : B mooi naturel

Service: TZ, PZC, beffen, NMC

Voordelen: fors gebouwd, veel mooier zonder bril, tongzoent echt, diep en lekker, pijpt zacht en afwisselend, prima pre- en after sales, intelligente kijk op het clubleven

Nadelen:

Toen ik wat verveeld ronddwaalde door de club had ik even halt gehouden in de gang bij de kino om door het raam naar de filmbeelden te kijken. Ik hoorde voetstappen achter me en zag de reflectie van een deerne naast me die ik al heel de dag zag rondhangen aan de wellness maar die me fysionomisch niet zo kon bekoren. Haar aanpak om me te overtuigen met haar te gaan rollebollen was zeer sensueel een liet me niet onbetuigd. Ik voelde ervaring, honger,.... en een stijve. Ik speelde 'hard to get' en liet haar nog wat meer tricks ten tonele brengen, wat ze overtuigend deed. Toch hield ik haar af en stuurde ze zonder resultaat verder. Dit nam ze sportief en niet schagrijnig zoals ik al een meer in de kino ervaren heb.

Later begaf ik me een aantal keren terug naar de kino in de hoop ze daar te treffen maar spijtig genoeg was ze nergens te bespeuren. Het restaurant dan maar ... en ja ze rondde net haar diner af. Ik nam bij haar plaats aan de tafel en we spraken af aan de kino. Ze was snel ter plaatse en we zochten ons een knus plaatsje. Ze ving aan me hartstochtelijk te kussen, eindelijk ééntje die echt kust, en al heel snel liep de temperatuur hoog op. Dit moest verdergezet worden op een bed met meer ruimte voor het spel. Het werd een bruisend uurtje overheerst door pijpen en likken, geen overdadig gekreun, goed afwisselend pijpen met aandacht voor alle onderdelen tot aan het kontgaatje. Ze kwam wel 5 keer klaar waarbij haar zoete honing weelderig vloeide. Ze neukt lekker en zoent constant. Op de 60 minuten streep liet ik mij gaan en kwam intens over haar borsten klaar. Ik was echt voldaan, het was een sexpartij waarvoor ik morgen terug naar PSR zou rijden. Ze heeft alvast een vaste plaats op mijn PSR bezoekenlijst verworven.

savesexer
26 augustus 2011, 11:33
Van de eerste minuut vlogen de spetters eraf, een uur lang bedreven we de liefde tot we beide zwetend en uitgeput op het bed neerploften. Het is een griet naar mijn hart, geen looker, maar een stille ingetogen genieter die zich de sex laat welgevallen en tegelijkertijd alles van zichzelf geeft. Nu, na een tweede sessie met haar, kan ik met zekerheid zeggen dat het de beste betaalde sex is die ik tot op vandaag meemaakte. Maar zoals we ondertussen allen weten, heeft dit met een aantal factoren te maken zoals de 'klik', hij is er of niet. Van haar weet ik dat niet al haar sessie in deze intensiteit verlopen, ik vermoed ook dat dit voor haar fysiek niet mogelijk zou zijn. Dus lucky me zullen we dan maar zeggen en ervan genieten zolang het duurt ;)

savesexer
9 september 2011, 12:33
Na een lichte lunch Carmen tegen het lijf gelopen en ons neergevleid in de grote salon voor een geile presales sessie. Ze kent ondertussen mijn 'triggers' en weet deze perfect te bespelen wat resulteert in een constante 'boner'. Ze drijft de spanning op door heel sluw een tepel net te laten piepen uit haar kleedje en ze laat mijn hand toe tot bij haar venusheuvel maar niet verder............ . Die verdomde bitch weet mij zo goed te bespelen en ik geniet ervan. Als ik bijna ontplof een sleutel gaan halen en naar een kamer met buitenraam getogen want ze houdt ervan om duidelijk te zien wat er allemaal gebeurt en ik heb niets daaroptegen. De sex met haar is perfect, diepe natte wildgeile tongzoenen, ze laat zich likken en vingeren en krijgt orgasmes de zich steeds sneller opvolgen terwijl haar zoete elixir over mijn tong en in haar bilspleet loopt. Ze pijpt lekker, nat, half diep en met veel gevoel. Als we dan 50 minuten in de sessie in 69 liggen is ze zo gevoelig geworden dat elke aanraking van haar clitoris voor haar zo heftig is dat ze het pijpen zelfs moet onderbreken, maar geen gezeur van je moet nu stoppen of ik ben overgevoelig, neen ze geniet ervan. Als ik dan in het jasje wordt gestoken en ik glij naar binnen, voel ik al na 2 stoten dat haar kutje rond mijn paal verkrampt terwijl ze zichtbaar en nu zelfs luidruchtiger geniet van haar orgasme. Ik gun haar even de tijd en dan begint ze me te berijden en wanneer ik zie dat ze weerom gaat klaarkomen laat ik me gaan, ditmaal komen we samen. Ze ploft naast me neer en samen liggen we doodstil naast elkaar na te genieten. Ik wil slapen zegt ze ............

savesexer
30 januari 2012, 15:43
Carmen bleek retour van een 4 weekse rustperiode en had er duidelijk zin in. Eerst samen naar de resto om vervolgens in de salons te belanden om eens lekker bij te praten en te 'knutschen'. Ze bracht me snel op bedrijfstemperatuur en de soldaat in geef acht. Naar gewoonte een kamer uitgezocht ,diep in de catacomben, met veel licht . Onmiddellijk ging onze 60 minuten vrijpartij op volle toeren want we kennen elkaar nu toch al een beetje goed en weten precies waar de gevoelige snaren hangen. Ze liet zich uitgebreid oraal verzorgen met meerdere orgasmes tot gevolg. Toen was het aan haar en ze wou precies niet onder doen en mij deze keer eens extra verwennen want de kans bestaat dat ze vanaf vandaag richting Bremen vertrekt. Ze pijpte me diep, nat, afwisselend en masseerde tegelijkertijd de prostaat. Alsof dit nog niet voldoende was, ging ze met het mondje naar de ballen en masseerde, met een hand vol speeksel, mijn eikel. Godverdomme dit was zalig. Afwisselend werd er diep getongzoend en gingen we over naar 69. Ze stond zo scherp dat al na een minuutje beffen de zoete honing uit haar grotje liep en ze de schokken in haar buik niet meer kon bedwingen. Ze kwam nu bijna in continu maar liet me begaan en genoot ervan. Ze kwam in 69 boven op mijn gezicht zitten en verdronk me bijna in haar sappen. Ze viel mijn piemel zo aggressief aan dat er absoluut geen ontkomen meer aan was en ik kwam overheerlijk in haar mondje klaar.

SFL
29 mei 2013, 09:43
Naam: Carmen
Nationaliteit/Taal : Roems / Engels
Leeftijd : 32
Haarkleur/-lengte : Hele lange, zwarte, stijle haren… In lange paardenstaart
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Volslank / te weinig kont in verhouding met rest van haar figuur / B of C-cup
Tatoeages: ik dacht het niet
Roken: ja, maar geen kettingrookster
Service: GFE, PZC, NMC, droogneuken, beffen…enz.
Voordelen: goede service, ervaren en de betere techniekjes
Nadelen: niet zo’n aantrekkelijk gebit (doch verzorgd), volslank, niet mijn type
Prijs : 100 voor een uur + 5€ fooi
En de punten zijn: op uiterlijk 3.5/10 en op dienstverlening 7.2/10


Ok, soms begrijpt men mijn smaak niet, maar deze keer heeft het ook niks met smaak te maken. De waarheid is dat ook zij niet volmondig mijn ding was. Door een samenloop van omstandigheden kwam ik dan toch bij haar terecht. De omstandigheden waren: dat ik mijn draai niet vond, dat ik mijn slag van mokkels niet vond, indien mijn types er wel rondliepen, was er zeker niet de klik, de veel te rustige sfeer zweepte me niet echt op en om eerlijk te zijn was ik zelfs niet eens meer zo geil. Naar een club gaan en niet neuken, dat kan misschien eens gebeuren… Maar daar ga ik zeker niet zo ver voor rijden. Dus ging ik dwangmatig op zoek naar iets neukbaars!

De Roemeense Carmen kende me reeds van vroeger of misschien in een andere club. In ieder geval was ik haar vergeten, maar toch bleef ik vriendelijk. Dat maakte dat ze wat later bij ons kwam zitten op het terras om een sigaret te roken. Zelfs dat wond me niet op, maar uiteindelijk gebruikte ze me als toegang naar mijn vriend the Flemish Lion. Ergens was ik in mijn trots gekrenkt, want ik was toch jonger en knapper. Maar goed, ik was toch niet optimaal geil. The Flemish Lion vond haar iets te volslank naar zijn zin, maar ik zei dat ze best wel goed kon wezen. Ergens zag ik dat wel in haar. Vooral omdat ze goed in omgang was zonder zich verder op te dringen. Het verlegen Vlaamse leeuwenwelpje had er duidelijk geen oren naar. Om wat meer zijn aandacht te vangen begon ze wat speels en plagerig te wezen. Helaas vatte mijn kameraad dat verkeerd en persoonlijk op. Ik zei nog dat ze maar wat zat te dollen en dat het juist positief is wanneer dames dat doen… Dan mogen ze je echt wel. Mijn makker deed het bijna in zijn broek en ging er van door. Ik bleef nog even bij haar zitten en we maakten een neutrale babbel.

En wat me nou net zo aantrok in haar, dat was dat ze geen fuck interesse toonde in mij… Nu net terwijl ze naar mijn smaak tot de minst mooie mokkels van PSR behoorde. Ook niet de jongste en vergeleken met andere ijsberen, was ik toch de jongste, knapste en properste keuze. Ze had nog geen beetje werk gehad die dag en ik begreep het allemaal niet zo goed. Maar net dat maakte dat ik haar wilde veroveren. Is net zoals bij sexy bardames die nog textiel rond het lijf hebben en onbereikbaar zijn; daar geil ik ook harder op dan 40 naakte beschikbare wijven voor de bar. Ik vroeg haar tenslotte op de vrouw af, waarom ze toch afstand hield en dat terwijl we best met elkaar opschoten. Normaal ga ik alleen naar de kamer met wat oudere klanten, zegt ze. Met dat antwoord nam ik genoegen en ik liep heen om een rondje te gaan maken.

Een lange blonde dame, vol met tatoes… Daar had ik mijn oog eerder op laten vallen en die was ik aan het zoeken. Helaas leek ze in rook opgegaan. Dan hadden we nog de Hongaarse Violet. Mijn beste saunaclub wip van 2012, maar die zat haar tijd te verdoen bij 2 Turken die uiteindelijk toch niet met haar de kamer op gingen. Laten we eerlijk wezen: ik had me al beter thuis gevoeld in PSR. Maar de volslanke Carmen bleef in mijn kop spelen en de jager in mij ontwaakte. Ik ben niet de man die in saunaclubs het hof maakt van de dames en ik ben van mening dat ze mij moeten verleiden, maar aangezien deze nu zo hard-to-get leek, zette ik mijn idiote principes aan de kant en liep op haar af alsof ik in het eerste het beste slettenhol van een discotheek was. Ze lag op een zonnebed naast het zwembad.

Ik zette me op de kant van haar ligstoel en wederom was ons onderhoud vriendelijk. De Flemish Lion zat op een afstand toe te kijken en begreep niet waarom ik me op dat mokkel richtte. Ik zei haar dat ze de enige in PSR was waarmee ik naar de kamer wou en dat ik haar tot in de puntjes zou verwennen. Hoewel ze eerder geen zin leek te hebben, bleek ze nu toch te twijfelen. Ik ben niet wild en heel zachtaadrig met dames, ik hou van veel knuffelen, zoenen en strelen. Nu leek het erop dat zij geil werd. Ik wil je langdurig beffen…. En die laatste zin was voldoende. Ze sprong recht, nam me bij de hand en leidde me naar de kamers in de kelder. Ik had het toch weer mooi geflikt. Mijn makker verstond er geen snars van en vroeg me wat ik zinnes was. Man, ze is sympathiek, lief en volgens mij is ze heel goed in haar service, brul ik hem toe. Hoe weet je dat, vraagt hij… Ik weet het gewoon, luidde mijn antwoord en ik vertrok met haar.

Op de kamer begon ik meteen met wat ik beloofd had. Ik tongzoende haar teder, streelde haar lichaam zachtjes en al meteen kreeg ik het compliment dat ik een goed zoener was en haar type man nog wel. Godverdomme trut, had het me dan zo moeilijk niet gemaakt, dacht ik in mezelf… Maar tegelijk dacht ik ook dat ik dan nooit met haar op de kamer beland was. Ik werkte haar zachtjes neder op het bed en het zoenen ging onverminderd door. Pijpen moest van mij niet, maar ik wou wel haar poes likken. Als zoenend en sabbelend daalde ik haar lichaam af tot ik halt hield tussen haar benen. Daar trof ik al een slijmerige en natte kut met zilte oestersmaak. Jaja, SFL weet hoe je een mokkel nat krijgt. Ik verslond haar kut met tong en lippen. Nadat ik haar klaargemaakt had, werkte ik mezelf terug naar boven en ging het zoenen en krachtig strelen opnieuw verder waar we eerder gestopt waren ten behoeve van orale seks.

Droogneuken deden we ook. Toch leek ze voorzichtig daarmee. Ze leek wel in tweestrijd met zichzelf, maar ik niet. Na nog eens 10minuten vroeg ik zelf of ze me een condoom wou aantrekken. Ik stak mijn pik in haar flamoes en neukte haar zacht en liefdevol. Ze werd helemaal gek… Trouw met mij, grapte ze met een flauw lachje. Ik bleef mijn bescheiden zelve en neukte lekker verder zonder hierop te reageren. We keken diep in elkaars ogen en zo diep in haar bambi-ogen kijken, maakte haar uiteindelijk toch nog aantrekkelijk. In ieder mens zit wel iets aantrekkelijk of vind je wat terug naar jouw smaak. Maar veelal zijn wij mensen oppervlakkige wezens en weigeren we die dingen te zoeken. Op den duur had ik haar zo geil geneukt, dat ze boven op mij rolde. Ze zette zich in een speciale liggende positie en met een bepaalde techniek wreef ze op mijn lichaam op en neer, waarbij mijn lul klemvast in haar doos stak. Jaja, techniek had ze zeer zeker. In die positie duurde het geen 10minuten of ze had me klaar gekregen.

Na de seks knuffelden we nog wat na en toen de klok aangaf dat we 1uur op de kamer waren, hielden we het voor bekeken. Bij de lockers betaalde ik correct de 100€ die de gang van zaken is in PSR en gaf haar nog 5€ fooi extra. Dat was volgens haar niet nodig. Het eerste mokkel in normale omstandigheden die mijn geld niet wou hebben. Na wat overtuigingskracht van mij, nam ze het toch aan en ging er een pak sigaretten mee kopen. Ze verdiende het immers.

De presales heb ik bij dit wijf zelf moeten verzorgen, maar de aftersales kwam dubbel en dik terug. Ze kwam meermaals nog rond mijn nek hangen zonder zich verder op te dringen. Ze mocht me wel en leek me niet meer te kunnen missen. Mooi! Ook bij de eerste helft van de voetbalmatch is ze bij me komen hangen en lag ze in mijn armen. Toen we na de voetbal afscheid namen van elkaar leek ze oprecht mistroostig te zijn. Maar goed, voor mij viel het minder zwaar. Ze was heel goed en ik raad haar zeker aan bij ijsberen voor wie zij wel hun smaak is of die wel van een volslanke grote dame houden. Ikzelf zou alleen met haar herhalen voor de service en haar karakter, maar indien er de volgende keer meer beschikbare types voor mij zouden rondlopen, dan zal deze Carmen toch even geduld moeten oefenen.

seksenfun
15 december 2014, 21:48
Einde loopbaan DVP. Promotie gemaakt: achter de bar nu :smoke:.