Volledige versie bekijken : Diana (PT Emmerich)
bad pritt
13 augustus 2011, 11:41
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang haar
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, ze heeft haar bra nog nooit uitgedaan:) schat een cup a.
Nationaliteit/Taal : Roemeens / heel klein beetje duits, engels en spaans
Leeftijd : midden 20tig
Tatoeages/Piercings : Nee /buiksnavel piercing
Service: pzc, nmc.
Nadelen: Levert service op verschillende niveau's mag ze je krijg je alle aandacht, mag ze je niet negeert ze je heel duidelijk. Service op de kamer zal ook wel erg sterk sympathie afhankelijk zijn.Geen kussen, blijft sterk het p6 servicegevoel houden. Laatse ervaring was wel wat beter maar onder het gemiddelde hier en onvergelijkbaar met de top service van andere dames.
Illusie: laag tot middel.
Tijdsduur : 20 minuten maar ook al veel korter. Voelt altijd sterk tijdsdruk bij haar.
bigtoy
18 augustus 2011, 00:32
Ze is voor mij gisteren heel lief geweest kan een moment opname geweest zijn maar er was een leuke klik .ik kon goed met haar comuniceren
Ze heefd alles bij me gedaan op de kamer tot tongworstelen aan toe .
1 minpuntje was wel toen ik na 30 minuten bijna op me hoogtepunt was klom ze cool vam me worst af met de mededeling sjaatzie ihre,s zeit is um
ze heefd het wel weer goed gemaakt ..ach ik ben snel tevreden .
het is een hubse dame die er in een vuilnisbak nog smakelijk eruit zal blijven zien
fr_loper
22 augustus 2011, 17:08
Diana,
Een dame waar de meningen over verdeelt zijn,
sommige beren vinden haar geweldig,
andere hebben het na een 1 sessie wel bekeken.
Foto´s van de dame http://www.cleopatra-arena.de/gall/48/gall.htm
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang haar
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : normaal / cup 70B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / heel weinig Duits en Engels,
Lftd: 28 j
Tatoeages/Piercings : Nee / Nee
Service: Had geen enkele klik met de dame op de kamer (wel tijdens de "pre sales" op de bank)
Nadelen:
Illusie: Geen
Tijdsduur : 20 minuten!!!
sekstotindekist
22 augustus 2011, 17:14
ik ben er gisteren geweest en ze was helemaal weg van mij en ik van haar :)
Ze pijpt heerlijk en ben met haar 3 x op de kamer geweest.
Ze tongzoent wel en heb haar zelf laten klaarkomen. Wist ze wel te appreciëren :)
Mijn nummer uno in de club, maar idd als ze je niet moet, negeert ze je. Heb ik gezien bij andere mannen die bij haar aandacht zochten, maar ze kwam telkens bij mij :)
Ze is 24jaar trouwens :)
En ze is heeft zo een mooi snoetje :) We waren gisteren bezig over met elkaar te trouwen lol :D
Ik zou direct ja zeggen :P
bad pritt
22 augustus 2011, 19:21
Sekstotindekist... trouwen meteen doen !!!
En haal haar dan weg uit deze treff dan hoef ik niet meer tegen die extreem stemmingswisselende borderliner kop aan te kijken.
sekstotindekist
22 augustus 2011, 20:05
Sekstotindekist... trouwen meteen doen !!!
En haal haar dan weg uit deze treff dan hoef ik niet meer tegen die extreem stemmingswisselende borderliner kop aan te kijken.
beetje grof vind je niet? vraag me af of we het over dezelfde diana hebben. Want ze is totaal niet onzeker. En een wisselend karakter kan ze hebben, nog niet ondervonden, maar ik ken haar pas van gisteren dus... maar ik kom zeker terug en ben er zeker van dat ik goed ontvangen zal worden :)
Maar soit, iedereen heeft recht van zijn mening te uiten zeker.
bad pritt
23 augustus 2011, 00:36
Seks...kist : ja we praten over dezelfde vrouw.
Ze is slecht voor de bussiness van deze treff om redenen die zelfs jij aanhaalt in je berichtje hierboven: ze negeert beren redelijk willekeurig kompleet , erger ze geeft ze een slecht gevoel over het bezoek, ze laat beren afknappen op de partytreff, over vrouwen als jasmin, sibel, etc etc zul je nooit zoiets lezen..die snappen het Diana denkt het te snappen en zich slim te kunnen druken want het is ook fucking oncollegiaal wat ze doet, andere dames moeten hierdoor harder werken, maar zal het hier niet lang uitzingen na de vakantietijd.
Leuk dat jij een gfe met haar had, maar mijn mening over haar is kompleet anders.
pieterjan72
23 augustus 2011, 08:53
Brad Pitt,
je hebt helemaal gelijk. Diana kiest inderdaad gewoon zelf de mannen uit die ze leuk vindt en de anderen negeert ze gewoon. Of als je naast haar zit dat ze opstaat en er vrolijk met een ander vandoor gaat en jou daar leuk laat zitten. Ze is zeker niet collegiaal tegen de anderen ze blijft heel stil en inactief zitten en als ze iemand ziet die ze zelf wel leuk vindt stapt ze er meteen op af en gaat ermee vandoor. De rest is voor de anderen. Ze was en blijft geen aanwinst voor de club terwijl anderen zo heb ik gisteren gezien wel hun best doen. Al waren er gisteren geen turkse beren aanwezig maar zoals jij al hebt gemeld is dat gedrag sterk verminderd.
Cuties
20 maart 2013, 21:58
Deze prostituee kan definitief in het archief.
Waar ze nu is, geen idee .