PDA

Volledige versie bekijken : Miss België gaat bloot



Willem2
24 juli 2006, 11:06
Bron : Nieuwsblad.be

Met temperaturen waarbij je een spiegelei kan bakken op de motorkap van je auto, trekt feestend Vlaanderen naar de kust en de stadsterrassen. Feestreporter Rudy Tollenaere was erbij.

37 en supervrouwelijk

37 is Sandra Joine, en het is al van 1992 geleden dat ze Miss België werd. De jongste jaren is Sandra hot. Zo hot, dat het mannenblad Ché haar vroeg naakt te gaan. ,,Na advies van een goede vriend heb ik het gedaan, gewoon omdat fotograaf Frank De Mulder de absolute top is en garant staat voor kunstige foto's. Ik ben 37, heb een zoon van 10, en vind dat ik alsmaar vrouwelijker word.''

In het blootnummer van Ché - een eenmalige stunt ,,wegens de hitte'' - zit ook nog een levensgrote poster van Sandra. Wie zowel van de voorkant als de achterkant wil genieten, moet wel twee exemplaren kopen, of zijn poster af en toe omdraaien. De lancering werd gevierd op het terras van de Antwerpse bar Liquid, waar Sandra - weliswaar gekleed - het management doet.

VT4 op zomertour

In juli en augustus trekken televisiezenders naar zee, gewoon omdat hun publiek daar dan ook zit. VT4 doet dat dit jaar met Live at the sea/in the city , omdat de muziektour ook enkele niet-badsteden aandoet. VT4 stelde voor die tour de liveband Branded X samen, en daarbij komen zowel Barbara Dex, Kaye Styles, Leki, Hadise, Eve Kempbell, Brahim, Nicolas Vanderveken (Janez Detd), Gina en Claudia meezingen. Voor die hele bende het podium opgaat, presenteert Zohra samen met Sandra en Bart Simpson een disco-evenement voor Kids. 's Avonds, als de zon al wat minder hard brandt, speelt Kate Ryan een live-set. Vandaag op 't Zand in Brugge. Info en data: www.vt4.be.