PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Duitse) ex-PHG/GT/VV

Pagina's : 1 [2]

laplagne
23 februari 2012, 12:27
Over deze Lisa bestaat geen onduidelijkheid, want zij is al jarenlang een topper in Golden Time. Laplagne kijkt altijd naar de zogenaamde vorm van de dag van Lisa waarmee ik haar humeur probeer in te schatten. Het begon gisteren meteen al goed met haar en nadat Lisa zelf tegen mij begon te praten wist ik wel dat het goed zat. Mevrouw was ook een beetje aan jagen gegaan. Vermoedelijk door de rustige woensdag en zoals de vrouwen bijna in koor roepen 'de crisis'. Ik zag Lisa haar pijpkunsten in de kino vertonen. Daarvoor had ze mij wederom uitstekend verwend. In een half uur alle standjes doorgenomen. Lisa blijft een topper in Golden Time en het valt met haar arrogantie allemaal best wel mee.

gille52
14 maart 2012, 22:49
Ik was deze namiddag nog maar 10 minuutjes binnen in Golden Time, toen ik Lisa in al haar glorie zag. Poedelnaakt wandelde ze tot achter de bar (dat doet ze dikwijls als ze van de kamer komt) en goot zich zelf een drankje in. Toen zag ik voor het eerst haar nieuwe look, en ik moet zeggen het misstaat haar niet. Maar vanaf het moment dat ik haar zag, kreeg ik weer die ferme goesting om met haar mee te gaan. Ik heb dan nog een tijdje moeten wachten tot ze haar toilet weer opgemaakt had, maar dan ben ik onmiddellijk op haar af gegaan, en trokken we voor een uur naar de kamer. Lisa blijft mij begeesteren, met haar geweldig pijpkunsten, met haar prachtig figuur en het 'ficken' in alle mogelijke standen.

Megaboob
3 juni 2012, 00:29
Donderdag was Lisa mijn eerste prooi, of ik de hare? Tja, wie zal het zeggen. feit was dat Lisa er als vanouds weer retestrak uitzag, en haar haar weer geblondeerd en halflang was, wat haar gewoon het beste staat.Toen we op de kamer kwamen en Lisa zich van haar kleding ontdeed heb ik toch maar weer eens heel goed naar haar lijfje gekeken, en oh man, wat is het toch een mooie meid. Fantasisch lichaam, lekker slank, maar niet te, superkontje, heerlijek natuurlijke D cup, superknap gezichtje, helemaal goed eigenlijk! met haar pijpkunsten zit het zoals bekend ook wel snor, en de chemie tussen ons was erg goed op deze mooie donderdag. Dat resulteerde niet in de felbegeerde tongzoensessie, maar een paar spontane kussen op de lippen konden er wel van af, en dat is al wel meer dan gebruikelijk. Heerlijke sex, Lisa is flexibel met haar lijfje, en we hebben niet hele kamasutra gehad, maar toch wel een paar standjes, iets, en vooral doggy was uitzonderlijk lekker bij haar. Maar de top nij Lisa is toch haar pijpkunst, dus de warming up, en de finale in haar mond waren dan ook letterlijk en figuurlijk mijn hoogtepunt wederom. Tussendoor ook nog eens lekker van haar D cup genoten, en zelfs standje Russisch niet overgeslagen, wat ze ook vol overgave deed! helemaal goed dus deze sessie em een welverdiende fooi aan deze schoonheid gegeven.

Herhalingsgevaar is en blijft groot bij deze mooie Duitse, de zwaartekracht krijgt maar geen vat op haar borsten, en als ze haar dag heeft (en dat had ze), dan is een top sex sessie aboluut haalbaar, en gewoon erg lekker met haar!

Megaboob

wacko
2 juli 2012, 22:59
Na het lezen van al de lovende commentaar heb ik mijn stoute schoentjes aangetrokken en Lisa aangesproken...wat resulteerde in een sessie van drie uur en dat is toch niet mijn gewoonte in GT :eek:
Het klopt idd dat eens op de kamer ze zich ontpopt tot een heel andere vrouw dan in de bar.
Nu ben ik ondertussen toch reeds enkele malen naar GT geweest maar heb haar nooit aangetroffen, desondanks ik weet dat ze vroeger toch elke dag tot 's avonds daar zat ? Nu kan ik persoonlijk in de week heel moeilijk komen (ten vroegste rond 21h00) en 's weekends zijn de mogelijkheden ook beperkt buiten zondagnamiddag...Enig idee wanneer ik ze het best kan treffen want het is toch al enige tijd geleden dat ik nog zo'n kamergang heb gehad :)

bosbeer
2 juli 2012, 23:08
Zondagmiddag zal ze dan wel in de kerk zitten. Maar ik kan me niet herinneren dat Lisa de laatste 25 weken er op de woensdag een keer niet was.

bergm550
3 juli 2012, 00:35
Zondagmiddag zal ze dan wel in de kerk zitten. Maar ik kan me niet herinneren dat Lisa de laatste 25 weken er op de woensdag een keer niet was.

Ik heb Lisa ook bijna altijd op zondag aangetroffen in GT. Zaterdag en zondag is ze er bijna altijd.

bergm550
3 juli 2012, 00:39
Na het lezen van al de lovende commentaar heb ik mijn stoute schoentjes aangetrokken en Lisa aangesproken...wat resulteerde in een sessie van drie uur en dat is toch niet mijn gewoonte in GT :eek:

Dit kan ik bevestigen. Het is een vriendelijke vrouw. Ze ziet er wat nors uit, maar dat weerhoudt me er niet van een vrouw aan te spreken. Op de een of andere manier durf ik gewoon veel meer in een bordeel dan in een normale kroeg.

Ik ben ook een paar keer met haar op de kamer geweest en soms liep dat ook uit tot een sessie van 2 uur. 95% van de tijd waren we dan aan het kletsen. Toen was ik een echte pannenkoek, maar die tijden heb ik nu achter me gelaten. Ik ga nu nooit meer langer als een uur.

"de souza"
3 juli 2012, 04:51
Gisteren op de summer party was ze er niet, ik heb even overwogen om 112 te bellen:rolleyes:

wacko
4 juli 2012, 10:39
tja dan zal ik gewoon pech hebben gehad laatste zondag :) niet dat er geen andere vrouwen zaten maar voor mij persoonlijk was de line-up afgelopen zondag toch wat aan de zwakkere kant in vergelijking met anders...waarschijnlijk met de vakantieperiode of dergelijke.... Daar onze vriend bosbeer beweert dat ze meestal woensdag er ook is kan ik het misschien eens riskeren om vandaag tot ginder te trappen maar weet het nog niet zeker....wat ik wel reeds heb gehoord is dat zij tijdens weekdagen op tijd naar huis vertrekt...zonde maar we zullen het risico maar nemen :biggrin:

masseurke
4 juli 2012, 13:22
...wat ik wel reeds heb gehoord is dat zij tijdens weekdagen op tijd naar huis vertrekt...

Dat hangt er vanaf hoeveel "zin" ze heeft... Als ze in de vroege middag zelf al aangeeft dat het uur van vertrek afhangt van haar zin, dan zou ik ze niet aanraden die dag. Ze blijft dan ook niet lang...

Heerlijke topmeid daar niet van, maar... een verwittigd man...

M

Cupido
4 juli 2012, 14:15
Afgelopen donderdag was ze er wel en idd maandag niet!!!

sukehashi
8 november 2012, 16:26
Ben haar eindelijk weer tegengekomen op een zaterdagmiddag. Ik herkende haar bijna niet meer, ze had nu blond haar en liep in een hotpants en topje. In mijn herinnering was ze knapper, maar goed... meteen op haar afgestapt en meteen om de sleutel gevraagd. Op de kamer blijkt dat dit weer een professionele topper is .Weinig woorden, gewoon zalig pijpen en neuken. Lekker doorgeneukt en gevraagd om af te maken in het mondje waarbij ze letterlijk alles eruit zuigt. Ik kermde van geluk. Zalig gewoon.

masseurke
9 november 2012, 15:42
Ben haar eindelijk weer tegengekomen op een zaterdagmiddag. Ik herkende haar bijna niet meer, ze had nu blond haar en liep in een hotpants en topje. In mijn herinnering was ze knapper, maar goed... meteen op haar afgestapt en meteen om de sleutel gevraagd. Op de kamer blijkt dat dit weer een professionele topper is .Weinig woorden, gewoon zalig pijpen en neuken. Lekker doorgeneukt en gevraagd om af te maken in het mondje waarbij ze letterlijk alles eruit zuigt. Ik kermde van geluk. Zalig gewoon.

Grote klasse die meid!

M

Robin
10 november 2012, 18:02
Grote klasse die meid!

M

...dem kann man nur zustimmen!!!;)

sjotsji
1 januari 2013, 21:20
Lisa experimenteert graag met haar "coiffure". Een paar dagen geleden zag ik haar met haar haren halflang, het grootste deel blond met de uitlopers "pink" (roze dus). Ik moet zeggen het stond haar zeer goed. Lisa blijft nog steeds een zeer knappe vrouw, met haar lange benen en stevige boezem. Ik ben een fan van haar.

HenryIII
20 januari 2013, 22:14
Voor de dienst is alles zeer goed uitgelegd : een uitstekend prestatie (bijzonderlijk pijpen) door een zeer mooie meisje. Integendeel van de Franstalig forum lees ik graag hier wat Lisa betreft.Daarom schriif ik hier wat ik van haar denk, voor de gene die niet van haar gedrag houden maar voor zijn haar fans :

Ja ik weet het wel
Haar arrogantie in de barkamer ergert jullie soms
Rondom haar is er stilte
Toch is ze mijn favoriete meisje

Ja, ik weet het wel
Haar onverschilligheid
Die haar verdediging is
Beledigt jullie vaak

Maar wanneer ze onder ons zo koud is
Onverstoorbaar
Onverschillig
Ja Ik weet het wel … haar zwakheid

bosbeer
20 januari 2013, 22:57
Laat haar 't maar niet lezen, anders heb je de volgende keer zo een draai om je oren te pakken.

adje10
21 januari 2013, 09:49
Voor de dienst is alles zeer goed uitgelegd : een uitstekend prestatie (bijzonderlijk pijpen) door een zeer mooie meisje. Integendeel van de Franstalig forum lees ik graag hier wat Lisa betreft.Daarom schriif ik hier wat ik van haar denk, voor de gene die niet van haar gedrag houden maar voor zijn haar fans :

Ja ik weet het wel
Haar arrogantie in de barkamer ergert jullie soms
Rondom haar is er stilte
Toch is ze mijn favoriete meisje

Ja, ik weet het wel
Haar onverschilligheid
Die haar verdediging is
Beledigt jullie vaak

Maar wanneer ze onder ons zo koud is
Onverstoorbaar
Onverschillig
Ja Ik weet het wel … haar zwakheid

100% waar

axel_321
30 januari 2013, 08:52
Heerlijk arrogant wijf, iedereen is gelukkig anders, ik rijd niet helemaal naar Heidweg 1 voor een diepgaand en goed gesprek met iemand die mijn geestelijke toestand precies aanvoelt toch? Hoe dan ook, op de kamer is er prima met haar te praten, ze plaagt alleen graag een beetje.

Hunziker
14 maart 2013, 17:17
Vraagje: Ik ben deze Lisa inmiddels een lang tijd niet meer tegen gekomen. :confused: Werkt ze wellicht op bepaalde dagen of tot een bepaalde tijdstip?

Megaboob
14 maart 2013, 19:40
Lisa is vandaag ook niet in gt gezien.

Megaboob

Cupido
14 maart 2013, 19:48
afgelopen zaterdag was ze er gewoon!

Hunziker
17 maart 2013, 10:17
Had al een vermoeden dat ze ergens anders (blijkbaar af en toe Sixsens) werkt. Net als haar hoor ik recentelijk ook andere duitse in GT hierover..of zij dat zullen doen...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32568-Live-from-Sixsens!&p=298857#post298857

Toch wel erg jammer dat ze niet meer blond/dirty blond haar heeft, dat stond haar juist super.

sukehashi
27 juli 2013, 18:04
Twee zaterdagmiddagen achter elkaar heeft geloond! Vandaag eindelijk nog is Lisa tegengekomen. Ze heeft nu wel kort haar, beetje " Pink " achtige-look, wat ik best jammer vond.
Op de kamer echter niets veranderd. Duits pijpwonder en een beest in bed gewoon. Topervaring (alweer).

Hunziker
27 juli 2013, 18:33
Ze heeft nu wel kort haar, beetje " Pink " achtige-look, wat ik best jammer vond. (...)
Ik dus ook, behoorlijk jammer. Het maakt haar gezicht harder/minder vriendelijk. Juist die andere look paste perfect bij haar.
Maar begin niet over haar haar of dat ze een andere kapper heeft. Er zijn verschillende beren die hierover reeds geïnformeerd hebben met dodelijke blikken dan wel reacties als gevolg.
Bij een pool zou het mij niets verbazen dat het aan een kant behoorlijk doorslaat. Sorry Lisa ;)

4730

sukehashi
7 februari 2014, 02:23
Best geschrokken van haar nieuwe look. Kort en paars-roze. :eek:
Ze liep rond in een soort corset afgelopen zaterdag, wat haar killerbody wel accentueerde.
Doch, haar nieuwe look heeft me weerhouden om contact op te zoeken. :frown:

Limburger
7 februari 2014, 12:31
Ik ben in het verleden zeer vaak met haar op de kamer geweest maar die vieze tatoes die er vorig jaar bij zijn gekomen hebben mij volledig doen afknappen en dan is er nu ook nog dat lesbische anti-seks kapsel bijgekomen. :kotz:

Elgar
7 februari 2014, 12:42
Kom op mannen...wat een gezeur!
De beste pijpster van Gt en misschien wel 1 van de beste van Duitsland, met en een goddelijk lichaam, goddelijke tieten en en nog goddelijker kutje. Als ze na het pijpen op je gaat zitten weet je niet meer waar je het zoeken moet....
dus Lisa blijft voor mij gewoon Lisa, met wat voor kapsel of plakplaatjes dan ook. Het is gewoon een lekker wijf met super veel sex skills!! :freu:

Elgar
7 februari 2014, 12:43
misschien toch maar morgen naar GT ipv VV om van Lisa te kunnen genieten :-)

bart1975
7 februari 2014, 13:01
Hoop dat ze er dinsdag is, klinkt veel belovend :)

Johnny Bravo
7 februari 2014, 13:25
Lisa ziet er juist gruwelijk lekker uit met haar korte haarkapsel. Smaken verschillen en gelukkig maar.

Lisa is ook de enige dame waar ik mee ga kamer en zonder doe. Hier kom ik zometeen op terug:eek:
Lekker genieten genieten van haar fantastische body en haar uitstekende pijp kwaliteiten.
Trouwens je kunt ook gezellig kletsen en lachen met haar in de kamer want in de kamer is het een totale andere dame dan in de barruimte. Behandel je haar met respect dan heb je gewoon een uitstekende tijd met haar.

Zoals ik al schreef in mijn 2e regel, zij is de enige dame waar ik mee de kamer opga en zonder doe, ja ik bedoel hiermee TONGZOENEN!!!!!!

Lisa doet, volgens mij, niet aan tongzoenen maar gelukkig compenseert ze dat met haar andere kwaliteiten.

:wink2:

fg22
7 februari 2014, 13:27
Ieder zijn meug .. :biggrin:

Ik wil haar graag zelf eens keuren en dan recensie geven .. :smile2::luvlove:

Napraten op afstand is te gemakkelijk .. :smoke:

jap580
7 februari 2014, 22:41
Ik ben in het verleden zeer vaak met haar op de kamer geweest maar die vieze tatoes die er vorig jaar bij zijn gekomen hebben mij volledig doen afknappen en dan is er nu ook nog dat lesbische anti-seks kapsel bijgekomen. :kotz:

Als wat ze zegt waaar is zullen ze binnenkort in de tattooshop een lading extra inkt moeten inslaan. Zal niets aan haar servce veranderen, blijft een coole chick.

Limburger
7 februari 2014, 23:02
Over haar service heb ik ook nooit te klagen gehad maar haar nieuwste tatoes vind ik werkelijk verschrikkelijk, met name dat rare poppetje op haar rechter bovenarm. Daarom koos ik deze week voor een trio met Monica en Nicole en daarna voor een kamergang met Cora ook geen straf toch?

Elgar
8 februari 2014, 10:41
VOLLEDIG MEE EENS!!

Lisa ziet er juist gruwelijk lekker uit met haar korte haarkapsel. Smaken verschillen en gelukkig maar.

Lisa is ook de enige dame waar ik mee ga kamer en zonder doe. Hier kom ik zometeen op terug:eek:
Lekker genieten genieten van haar fantastische body en haar uitstekende pijp kwaliteiten.
Trouwens je kunt ook gezellig kletsen en lachen met haar in de kamer want in de kamer is het een totale andere dame dan in de barruimte. Behandel je haar met respect dan heb je gewoon een uitstekende tijd met haar.

Zoals ik al schreef in mijn 2e regel, zij is de enige dame waar ik mee de kamer opga en zonder doe, ja ik bedoel hiermee TONGZOENEN!!!!!!

Lisa doet, volgens mij, niet aan tongzoenen maar gelukkig compenseert ze dat met haar andere kwaliteiten.

:wink2:

sukehashi
29 augustus 2014, 18:37
Bij aankomst vandaag was Lisa me meteen weer opgevallen. Was blij dat ze geen paars haar meer had, maar kort " pink-kapsel " nog steeds.
Twijfelde wel een half uur of ik met haar zou kameren, haar looks bevallen me echt niet meer, maar ze is en blijft een blowjobqueen.
Dus op haar afgestapt en geen seconde spijt van gehad. Wat volgde was een grandiose pijpbeurt, van mijn leven durf ik wel te zeggen.
Heb haar gewoon laten doen en haar mondje volgespoten. Ze zuigt je leeg. Ik viel gewoon om van extase. Geen woorden voor.

sukehashi
29 januari 2015, 15:12
Gisterenavond Lisa tegenkomen in de portiek naar buiten toe. Had niet verwacht haar tegen te komen dus meteen de sleutel gevraagd.
Haar haar is intussen al wat langer, maar ik vind haar fysieke verschijning een pak minder dan een paar jaren geleden.
Blijft gewoon een blowjobqueen, want die was weer fenomenaal. All the way til the end.
Ik was blijkbaar haar laatste klant die avond (omstreeks 21u15). Dus blij dat ik niet getwijfeld had.

marlboro
21 mei 2015, 19:09
werkt lisa nog in GT ? heb die al heel lang niet meer gezien.

Teiresas
21 mei 2015, 19:45
Gisteren nog aanwezig

marlboro
21 mei 2015, 21:56
enig idee op welke dagen ze aanwezig zal zijn ?

Teiresas
21 mei 2015, 23:29
Geen idee, maar is er erg vaak op alle dagen vd week

masseurke
22 mei 2015, 08:43
Gisteren nog aanwezig

Inderdaad, heur haar is weer terug langer / casual / blond...

Knabbel
18 juli 2015, 00:22
Inderdaad, heur haar is weer terug langer / casual / blond...

Nu kort tot over de oren en opgeknipt in de nek, zwart.

laplagne
20 september 2015, 15:31
Lees net op een andere site de mededeling van ketserr dat Lisa gestopt zou zijn. Kan toch niet waar, want deze beste pijpster bij onze Oosterburen vind ik Lisa bij het meubilair van Golden Time horen. Hoop dat een GT burn-out is en zien we haar snel terug.

Henk74
20 september 2015, 20:25
lijkt me na minimaal 5 jaar verstandig en heeft ze met spaarpotje toch wel wat opzij kunnen leggen

Limburger
28 april 2016, 14:21
Ik kwam haar een uurtje geleden tegen in Tegelen, gewoon op straat, samen met een kerel ze had nu een hoog donkere paarse hanenkam kapsel en deed net of ze me niet herkende. :) Uiteraard deed ik hetzelfde.

Big30
9 juli 2016, 15:36
Lisa zojuist in Villa Vertigo gespot.

uurtje
9 juli 2016, 15:41
Lisa zojuist in Villa Vertigo gespot.

dat mag wel onder de noemer 'breaking news' gevoerd worden..........

bergm550
9 juli 2016, 15:47
dat mag wel onder de noemer 'breaking news' gevoerd worden..........

Zeker. Men zegt weleens: "Je kunt een vrouw uit de prostitutie halen, maar hoe haal je de prostitutie uit een vrouw?" Ofwel beter gezegd: Als je er ooit aan begint, kom je er nooit meer uit. Dit geldt zowel voor de vrouwen als voor de mannen.

"You can check out any time you like, but you can never leave." (The Eagles)

Manureva
21 juli 2016, 11:13
She was present yesterday …. a wonderful moment with her !!! I'll write a report later.

After the paradise, I must land on the ground :hammer:

Manureva
23 juli 2016, 13:20
Visit of Wednesday, July 20th :

Profile : +/- 30 years, 1.75 m, brown hair rather short, splendid blue eyes, slim and fine silhouette, many tattoos on the top of the body and on the arms. Long experience in the job with many breaks. Before in many clubs (GT, PHG,…) and since 4 days in VV.

Service : Since 3,5 years, few women filled me with pleasure like Lisa did. I appreciated this session from the beginning to the end :hammer:!!! For starting, nice preliminaries and seduction games to improve the excitation :liebe2:…. I liked her body, her kisses, her implication, her generosity, her complicity, the shared pleasure, the desire to satisfy her partner. True happiness :freu:!!!

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 100 € / 60 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

laplagne
20 augustus 2016, 13:57
Lisa is alleen tijdens haar vakanties af en toe in de Villa te bewonderen en ik had het geluk haar te treffen. Weer een topsessie met haar!

Knabbel
13 september 2016, 23:36
Was vandaag, din 13.09, aanwezig.

Manureva
23 september 2016, 18:46
Visit of Wednesday, September 21th :

Service : as usual, an excellent session with miss “kiss and lick” :hammer:. Her professionnal attitude doesn’t change the quality of her service. Her behaviour « total control » could sometimes surprise you but the pleasure is continuous and guaranteed :freu:. Thank you miss Lisa.

Appreciation : 9 / 10

Price : 100 € / 60 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

Brad Clitt
4 januari 2017, 21:00
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Lisa (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Rug, Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Vingeren
Extra info:Toppertje die bereid is om indien nodig tot het gaatje te gaan.

Brad Clitt
4 januari 2017, 21:02
Uit mijn verslag over mijn bezoek aan YY dd 4-1-2017 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=531559#post531559):

Na een flinke rusttijd, waar ik diverse versierpogingen moest afslaan, stapte ik op een dame af die me al eerder was opgevallen tijdens mijn gesprekjes met JonnyFontane.
Ze stelde zich voor als Lisa, afkomstig uit de buurt van Düsseldorf en pas sinds 2 weken werkzaam in YY. Het bevalt haar hier wel en in de toekomst zal ze voornamelijk op de zaterdag aanwezig zijn, nu omdat ze vakantie heeft ook doordeweeks. In het dagelijks leven is ze personal XXX en ik kan alvast verklappen dat het op de kamer écht van pas is gekomen, want het ging weer eens niet vanzelf bij me...
Op kamer is ze werkelijk een genot, goede service waaronder tongzoenen, Eskimo-kussen, droogneuken, goed pijpen, vingeren (wel niet zo diep), maar vooral lekker neuken (anaal doet ze niet, FT niet naar gevraagd, maar tijdens het pijpen zei ze niks over dat ik niet in de mond mocht komen).
In het begin was ze een beetje verrast over het formaat van mijn piemel, ze zei dat ik niet echt achteraan had gestaan bij het uitdelen. Nou ja, jullie kennen de dames, altijd wat overdrijven...
Goed, het neuken dus, na achtereenvolgens een lekkere cowgirl pornostyle, missio en doggy waarbij ik telkens tot op het randje kwam (bij de cowgirl stopte ze altijd precies op dat moment, alsof ze aanvoelde dat ik ging komen) verslapte mijn pik uiteindelijk wat. Na hem zelf weer op sterkte gebracht te hebben zei ik dat we het maar weer in cowgirl moesten proberen en na een ultieme inspanning van haar kant en uiteindelijk ook van mij voelde ik het orgasme gelukkig opborrelen. En na nog zo'n 10-15 seconden die een eeuwigheid leken te duren spoot ik dan het rubbertje vol, tjongejonge wat een uitputtingsslag weer. Lisa vroeg aan me of het nog ging met me, want ze zag aan me dat ik er effe niet lekker bij lag. Ik zei haar vervolgens dat ik voor veel dames een lastige patient ben, maar dat het ons tóch maar gelukt is binnen het halfuurtje en bedankte haar voor het feit dat ze ook tot het gaatje wilde gaan. Maar ja, zoals gezegd ze heeft dus een goede conditie, blij dat ik haar dan gekozen heb, want dat ze XXX is wist ik pas aan het eind van het kamertje. Bij de lockers haar nog een leuke bonus gegeven, die heeft ze echt verdiend al was het maar omdat ze zo lief is. Als je haar zo ziet zitten bij de bar kijkt ze wat streng, maar zodra je haar aanspreekt verdwijnt dat als sneeuw voor de zon. Verder heeft ze een goed figuur (logisch), donkerblonde haren kort gedragen in een knotje, lekkere C-cup met grote tepelhoven, een killer-ass en een knap gezichtje met mooie ogen. Alleen haar leeftijd heb ik niet gevraagd, maar ik denk eind twintig. Het kamertje met haar is me zéér goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar.

John mc Snek
5 januari 2017, 09:42
Zou dus deze Lisa kunnen zijn:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2702-Lisa-(Duitse)/page13

De Lisa die big noemt was tijdens mijn bezoek van dinsdag 27-12 inderdaad in yy aanwezig, keek er ook van op haar daar te zien .
De kans dat het dezelfde is is dus reeel, alleen twijfelde ik omdat in de recensie tz was genoemd en dat ze dat ( althans voorheen in Gt) niet doet, maar wie weet heeft ze haar service aangepast door teruglopende inkomsten :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Big30
5 januari 2017, 11:28
Klopt, Lisa stond bekend om haar goede service maar TZ hoorde daar niet bij. Anyway nu dus in YY en verplaatst.

sti6
26 maart 2017, 14:25
Vandaag met deze dame op de kamer geweest hier was mijn uithoudings vermogen niet tegen opgewassen.
Het is een zeer mooie dame je ziet duidelijk was ze normaal voor kost doet.
Als je van een sport figuur houd moet ze op je te do lijst komen ze werk normaal enkel in het weekeinde enkel keren per maand
Zeker voor herhaling vatbaar

Sti

goolfy69
7 mei 2017, 11:41
Gisteren deze topper gespot in yy, getwijfeld om haar te benaderen, vlak voor ik moest vertrekken nog een leuke babbel meegedaan op het terras , helaas geen tijd meer om te kameren met haar, zal voor de volgende keer zijn!

Big30
7 mei 2017, 11:54
Hebben we het nu hier over de bekende Lisa ex-GT?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2702-Lisa-(Duitse)&p=531676&highlight=lisa#post531676

Misschien dat John Mc S hier uitsluitsel kan geven.

satanic surfer
7 mei 2017, 12:07
yup B30, betreft idd Lisa ex-GT die wat bijklust in Roermond sinds maanden...

Big30
7 mei 2017, 12:10
yup B30, betreft idd Lisa ex-GT die wat bijklust in Roermond sinds maanden...
Thxs, kon bijna niet missen, samengevoegd.

lekkersfan
7 mei 2017, 12:34
blowjobqueen pur sang :)

laplagne
7 mei 2017, 22:28
Dan had je geluk Met Lisa zijn goede gesprekken zeldzaam Op de kamer nog altijd een wereldtopper die pijpen bovenaan haar CV heeft staan

John mc Snek
7 mei 2017, 22:30
Klopt inderdaad ...
Zie ook mijn live post van gisteren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lekkersfan
7 mei 2017, 22:45
Met mij babbelde ze nooit, dat mag ook niet met de mond vol :) :) :)

goolfy69
16 mei 2017, 16:40
Wordt Lisa verwacht zaterdag? Thks

goolfy69
21 mei 2017, 20:28
Gisteren een super gfe sessie van 2u met Lisa gehad in jaccuzi kamer. Echt top, hhg 110%

lekkersfan
21 mei 2017, 20:33
yep ze kan ook echt heel lief zijn :)

goolfy69
24 juni 2017, 06:39
Iemand haar nog gespot? Zou ze er vandaag zijn? Thks

mathiou
24 juni 2017, 17:02
She is here today

sti6
24 juni 2017, 18:49
Inderdaad juist een uurtje mee op de kamer geweest

STI6

Bunnyman
11 mei 2018, 22:59
Today she was in Ying Yang

HenryIII
12 mei 2018, 00:54
Ik bevestigt. Zewas niet zeer bezig. Aanwezig en beschikbaar dus.

spiderman
22 november 2018, 23:22
Is Duitse Lisa nog ergens te bewonderen? Mis haar. Wellicht andere club of privé?

pietpotent44
23 november 2018, 02:38
Het laatste wat ik weet is dat ze na yy weer terug naar gt is gegaan. Ergens eind deze zomer (rond Augustus zoiets). Vanwege gezeik met die slechte manager in yy, grrr.

Ik mis haar ook wel. Maar ik kom niet zo vaak in GT, en ben zo dom geweest om haar nummer niet te vragen. Dus heb nu ook geen contact meer.
Weet dus ook niet zeker of ze nog werkt, maar waarschijnlijk wel.

laplagne
23 november 2018, 07:52
Natuurlijk gingen bij Lisa de jaartjes tellen, maar op de kamer was zij altijd nog een jonge god die altijd een topprestatie leverde. Ik vond haar bij Yin Yang veel losser en vriendelijker dan in het verleden bij Golden Time. De laatste keren dat ik in Golden Time was heb ik Lisa niet gezien. Een woordenwisseling met de voormalige manager in Yin Yang zou volgens de wandelgangen - lees sommige dames - de reden van haar noodgedwongen vertrek zijn. Ben ook echt benieuwd waar Lisa momenteel de mannen verwend want hij was genieten bij haar. Zou de leiding van Yin Yang de tip geven om haar terug te halen maar denk niet dat het zo werkt in het saunaclub-wereldje . De aanwezigheid van Lisa zal zeker weer ijsberen naar Roermond laten komen en zij is een nette vriendelijke dame. Ik weet uit de wandelgangen bijvoorbeeld dat Samira (?) - een redelijk grote goedgevulde donkerharige dame en misschien heb ik haar naam wel verkeerd aangezien ik haar niet meer kan vinden op deze site - dolgraag bij Yin Yang haar rentree zou willen maken nadat deze Roemeense ook na problemen met de vorige manager noodgedwongen Roermond moest verlaten. Maar terug naar Lisa: ben benieuwd of iemand een update over haar zou kunnen geven.

Januske
23 november 2018, 16:59
Soms nog in gt.
Maar doet hoofdzakelijk andere dingen.