PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Duitse) ex-PHG/GT/VV

Pagina's : [1] 2

Pim
24 juli 2006, 12:02
naam : Lisa
Haarkleur/-lengte : Eerst blond nu bruin
Lengte dame : lang 1.75-1.80m
Postuur/Cupmaat : slank / D -cup
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : lastig altijd 22-24 jaar
Tatoeages/Piercings : Bij haar borst
Service: Goed maar beperkingen. Zoenen niet, beffen niet, maar heel goed pijpen
Voordelen: Zeer goed pijpen en redelijke conversatie
Nadelen: niet zoenen, niet vingeren, geen FT etc
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: geen.

Hele mooie meid maar geen herhaling voor mij.

099
24 juli 2006, 12:21
Pim bedoel je de dame met grote borsten, met een tatoe op en tussen de borsten en een piercing in de tepel ? Of is dat weer een andere ?

Rob10
24 juli 2006, 12:47
Ja die ja. Ziet er lekker uit en haar nadelen worden wel netjes van tevoren aangekondigd door haar, anders zou ze door de leiding allang buiten gezet zijn.:rolleyes:

099
24 juli 2006, 19:20
Klopt inderdaad ja dat deze dame netjes zegt dat ze niet kust en dat je haar niet mag vingeren en beffen.

Babbel
24 juli 2006, 19:56
Zelfs ik ken die Lisa. Mooie meid maar doodzonde die piercing en tatoeage op haar borst. Nee, liever een eekhoorntje zonder :D

Babbel :wink:

Limburger
19 augustus 2006, 19:15
Ik ben een uurtje met deze vrouw in zo'n tuinhuisje geweest. Ik had haar al een paar uur van tevoren gezien helaas was ze steeds bezet, maar 's avond zag ik haar plotseling alleen zitten op de trap van de kino en heb haar gelijk gevraagd omdat ik haar het mooiste meisje vond dat daar aanwezig was. Eigenlijk wou ik maar een half uurtje op de kamer blijven maar omdat ik het pijpen echt super goed vond besloot ik langer te blijven. Hopelijk is ze er de volgende keer weer als ik naar GT ga.

Pim
24 augustus 2006, 17:36
Pim bedoel je de dame met grote borsten, met een tatoe op en tussen de borsten en een piercing in de tepel ? Of is dat weer een andere ?

Een wat late reaktie van mij. De rest had het wel door. Het was inderdaad die mooie meid met helaas die tatoeage op de borst. Voor de rest een aardig meisje hoor.

Pim :wink:

pepto
31 augustus 2006, 00:11
I like thin tall girls with little asses and big boobs. So when I saw Lisa making drinks at the bar while I sat outside by the bar window soon after arrival at GT on last Saturday afternoon, I was intrugued. Lisa is a really hot PSE in the Sammi of PHG mold physically, with two important exceptions- no DFK and no beffen (DATY). Can you imagine? But I had to handle that body so I went for it anyway. Lisa is a leggy blonde, with an incredible body, a few unusually place tats and a nipple ring in her left one. What I got was a great PSE starting with a prolonged BBBJ with lots of ball licking and deep throat. Though I couldn't beff the kitty, I was allowed to fingerbang her with two fingers all during the pijpen. Athletic sex in all standjes went on until about the 20 minute mark whereupon I got a hint of impatience so we removed the condom and resumed a BBBJ. I let her try for the FT finish that I knew wouldn't arrive until the half hour was just about up. A bit of a proffi, but a lovely proffi. Been there, done that, bought the tee shirt.

doog
pepto

Willem2
27 oktober 2006, 00:58
Lisa schijnt ook ergens anders te werken : http://www.wunschfabrik.de/

Kijk eens naar de foto's van Lisa (http://www.wunschfabrik.de/public/04-girls/?id=a9460c957d059fd4a5b46ff02d1c7021&picID=8ce5660f5536392b5029d5eb7fe17a69)

Groeten Willem2 :wink:

janm
27 oktober 2006, 07:58
Ik vraag me ook af waarom die meiden altijd een tattoo, tepel/vaginapiercing, lippiercing of ander lelijk item moeten hebben. Wat is er mooier dan een puur natuur lichaam. Enkel een navelpiercing vind ik wat hebben.

Manni1A
26 januari 2007, 22:34
Volgens youppie.net schijnt ze nu in de PHG actief te zijn.

Willem2

... und im phg habe ich sie bewundern dürfen... Optisch ein Traum, Service auch ohne ZK und Lecken für mich eine 100-Prozent-Wiederholung:freu:

Manni1A :wink:

shasar2000
28 januari 2007, 02:29
Service ohne Lecken und ZK ist kein Service:eek:

Rex
28 januari 2007, 20:14
Service ohne Lecken und ZK ist kein Service:eek:

Genau Shasar, deswegen soll ich nie mit dieser Frau ficken.:wand:
Aber trotzdem ist Sie richtig eine Traum Hure!!!

Bredero
20 februari 2007, 13:41
Lisa schijnt ook ergens anders te werken : http://www.wunschfabrik.de/

Kijk eens naar de foto's van Lisa (http://www.wunschfabrik.de/public/04-girls/?id=a9460c957d059fd4a5b46ff02d1c7021&picID=8ce5660f5536392b5029d5eb7fe17a69)

Groeten Willem2 :wink:

En nog meer fotos

http://www.clubpanorama.de/ladies.php

kijk bij Lisa (http://www.clubpanorama.de/ladydetail.php?id=222)

egon, Dr. Rammler
23 februari 2007, 14:40
Genau Shasar, deswegen soll ich nie mit dieser Frau ficken.:wand:
Aber trotzdem ist Sie richtig eine Traum Hure!!!

stimme ich euch vorbehaltlos zu. Schade. :rolleyes: Aber naja, es gibt ja noch genug "Hänschen", die mit so einem Service zufrieden sind.

ozzy1
30 maart 2007, 19:36
i am not kidding ............it is not important if you kiss or lick lisa !!!!
we should thank god and be thankful that he created such a body and soul.
the service i had was wonderful / unforgettable
you really should try her...............

Willem2
30 maart 2007, 22:55
....
we should thank god and be thankful that he created such a body and soul.
...............

With some help from a doctor.....:wink:

Willi69
31 maart 2007, 12:11
With some help from a doctor.....:wink:
Dr. Dolittle? :nee: :confused:

Hollandmale
15 april 2007, 07:11
Deze Lisa uitvoerig aan het werk gezien; 't-was gisteren de mooiste meid met het meeste werk. Heb haar zeker 10x naar de kamer zien gaan, zo niet meer. Wij waren 's-avonds met 11 forumbeertjes, 'n aantal van ons had interesse, maar kregen haar niet te pakken.

Heb het eind van de avond niet meer meegemaakt, dus dat kan nog zijn veranderd en dan lezen we het wel :green_smi.

ozzy1
6 mei 2007, 21:38
today i was surprised to meet with lisa again. after a short break she is again working in phg.... the same good service as usual. but she told me that she wants to marry this summer (?????) . she was again very busy.

Willi69
7 mei 2007, 19:11
after a short break she is again working in phg
Lisa war doch nie weg? :confused:

ozzy1
7 mei 2007, 19:53
war lisa nicht in den living room abgwandert?

Willi69
7 mei 2007, 20:24
Reden wir von der deutschen Lisa? Die war an jedem Bundesliga-Spieltag im PHG anwesend. :D

Knabbel
7 mei 2007, 20:29
Gestern war die Lisa da mit dem Tattoo zwischen den Brusten, also die Deutsche.

ozzy1
8 mei 2007, 11:31
genau die ! tattoo zwischen den brüsten ... brustwarzenpiercing und tattoo auf einem unterarm ! hatte gehört sie sei in den living room gewechselt.

Rex
8 mei 2007, 22:41
genau die ! tattoo zwischen den brüsten ... brustwarzenpiercing und tattoo auf einem unterarm ! hatte gehört sie sei in den living room gewechselt.

Die tattoo nennt " Penelope" auf Ihre Unterarm..................

Willem2
20 juni 2007, 15:14
Ich war Gestern auch im PHG. Das erste Mal nach (ich glaube) drei Wochen. Es hat mir gut gefallen. 1 mal Sex mit Lisa (blond, deutsch). ...
Gruß
bitchhunter

Omdat er zo weinig over Lisa staat op het internet :rolleyes:
Ik moet weer zoenen met bitchhunter 7-7-7 :roll3:

Jerry
17 juli 2007, 16:49
Nog voor de avondschemer vond ik Lisa , toch mooi die lange griet met een flinke bos hout voor de deur - "nicht kussen und lecken" zei ze wat vermanend als een soort schooljuffrouw , dan toch klopte mijn hart vol verwachting. Wij naar het hok naast de IJsbar - wat een tattoo zeg, uit haar zij tot tussen die grote knoerten , Lisa pijpte als de weerga, kneep mijn ballen en tepels en ik had gewoon meteen moeten spritzen maar ik ging het weer ophouden - ze ging daarna in de rodeo , kreeg mij daar niet meer klaar waar ik na Alini al bang voor was , daarna ging de Gummi weer aan de kant en kreeg ik een oily handjob terwijl ik vol goeie moed haar strakke spleetje begon te vingeren, weldra lag het witte spul op mijn buik en keek Lisa mij verrukt aan, was dat ff lekker rukken met vingeren ..... de droom van ieder schooljongen toch :rubbel:

ozzy1
5 augustus 2007, 22:50
im moment gibt es für mich nur drei gründe ins phg zu fahren !
lisa , celine und gutes wetter..........
hoffentlich kommen bald noch ein paar dazu.

Rex
19 augustus 2007, 16:30
Ik had al eens gezegd dat ik nooit met deze vrouw de kamer op zou gaan, maar ben daar gisteren toch van teruggekomen................:rolleyes:

Wat is dit een mega lekker wijf zeg, niet normaal meer. Op de kamer ontdeed ze zich van haar tanga en haar bikini topje, waarop ik meteen uitzicht had op haar hele mooie tieten en heerlijke strakke kutje. Binnen luttele seconden had ik een dikke paal staan, die ik nu weer bijna krijg als ik er al weer aan terug denk.:rubbel:

Wat pijpt deze vrouw geweldig zeg. Ik durf te stellen dat dit één van de beste pijpsters is die ik ooit aan mijn staaf heb mogen hebben, fantastisch gewoon. Na het pijpen kwam ze lekker boven me zitten en heb ik lekker met haar heerlijke tieten gespeeld, wat een lekkere jopen heeft deze dame zeg niet normaal meer............:baby2:

Na dit kortstondige schouwspelletje wilde vriend Rex maar één ding en dat was in de hoogste versnelling en zo snel mogelijk. Ze kwam cowgirl bovenop me zitten en begon als een wilde rodeo rijdster heen en weer te rijden, vervolgens heb ik haar beet gepakt en omgedraaid om haar lekker missionaris te nemen. Hierna weer om gedraaid en in favoriete stand doggy haar lekker en flink bereden, waar madame zeer van genoot. Dit vind ik met name ook zo'n lekkere stand, omdat je ze dan ook nog ff lekker o.a. bij die tieten kan vastpakken.:fuck:

Uiteindelijk haar nog ff lekker laten blasen en op haar mooie tieten klaargekomen.:rubbel:

Ondanks dat ze niet zoent en zich niet laat beffen, vind ik dit een geweldige meid, die precies weet hoe ze in no time een man kan opwinden.:luvlove:

Ok ze komt misschien op het eerste gezicht een tikkeltje arrogant over en ze is natuurlijk uitermate professioneel, maar desondanks voor mij echt een heerlijk neuk wijffie.:fuck:

Rex
9 september 2007, 21:24
Omdat ik de vorige keer een hele lekkere sex partij had met deze Duitse Topper, wilde ik haar afgelopen vijdagavond nog wel een keertje ontvoeren.

Zo gezegd, zo gedaan en ff gebabbeld en wat gedronken samen en daarna de kamer op voor een geweldige sessie.....................ik hoef er niet te veel woorden aan vuil te maken, dit is gewoon GROTE KLASSE!!!

ozzy1
9 september 2007, 22:31
auch ich habe heute wieder eine dieser super sessions mit lisa verbracht. nach zwei stunden fix und fertig das zimmer verlassen. im moment gibt es wirklich kaum eine alternative zu ihr. bei ihr stimmt einfach alles. nicht nur der sex ist gigantisch sondern auch ihre ausstrahlung und wenn man schon ein paar mal mit ihr zusammen war ist sie auch sehr locker und absolut humorvoll.
da es schon meine x-te längere sitzung bei ihr war .... wiederholungsfaktor sehr sehr hoch!!!!!!

grüsse ozzy1

ozzy1
23 september 2007, 21:12
lisa.... wie der fc bayern münchen ! immer top !!

auf jedenfall eine der königinnen vom phg .
sehr hoher wohlfühlfaktor und sehr sehr hohe wiederholungsgefahr....

gruß ozzy1

ronnymiller
24 september 2007, 18:31
Yikes:thefinger:thefinger:thefinger:thefinger

Big30
7 november 2007, 16:34
und was musste ich hören !!! sie arbeitet jetzt im golden time !!!!!!!!!!!! gründe ?????????

grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:

Ist doch nicht so schlimm, Lisa zurück in Gt :cool:;)?

:wink::wink::wink:

ozzy1
7 november 2007, 17:07
also ! ich finde es doch schlimm ! !
im phg geht es immer mehr nach der devise.... masse statt klasse !!!
gruß ozzy1:wink::wink::wink:

egon, Dr. Rammler
13 november 2007, 16:13
lisa.... wie der fc bayern münchen ! immer top !!

auf jedenfall eine der königinnen vom phg .
sehr hoher wohlfühlfaktor und sehr sehr hohe wiederholungsgefahr....

gruß ozzy1

:confused: wie Suchtgefahr auf Kussverzicht oder Latex am Geraet beim Blasen ???
:sleep:

ozzy1
14 november 2007, 15:03
:confused: wie Suchtgefahr auf Kussverzicht oder Latex am Geraet beim Blasen ???
:sleep:

latex bleim blasen ??? wäre mir neu !!!!

grüsse ozzy1:wink::wink:

Nami
12 december 2007, 23:21
Lisa, tja zo'n geile kop. Inderdaad zeer populair.
Niet beffen en zoenen, alhoewel ze dat laatste toch deed na een kleine klitstimulatie.

Haar vorige keer al gespot en nu maar gelijk losgegaan toen ze binnenkwam.
1 uurtje met 2xFT, onvermoeibaar :bowlol: Pijpqueen :rofl:

Daarna later op de avond nog 1 uurtje met 3xFT :rubbel:. :bowlol::bowlol:
Had daarna nog meer zin in haar, maar op een gegeven moment gooi je toch de handdoek in de ring.

Herhalingsgevaar verzekerd :lostit:

r0y
13 december 2007, 08:13
doet ze wel aan FT :S ?! jammer dat ik dat pas lees als ze weg is bij phg

Nami
13 december 2007, 23:03
rOy, vind 5FT's in 2 uur best overtuigend dat ze het wel doet en dan het niveau ervan. Allejezus, echt een PSE, aso!
Das ist Klasse Lisa :D:love::rubbel::D:rubbel::freu::rolleyes: :green_smi:teuflisch
:rofl::D:wink::love2::rubbel::freu::rubbel: :zauberkis::rubbel::freu::freu: :lostit::roll3::bowlol::bowlol::baeh:

Zo moest effe los op de smileys.
Go to GT rOy and go for Lisa!

ozzy1
20 december 2007, 11:39
die gesundheitsminister der eu haben ja schon für diese netten aufkleber / warnhinweise auf den zigarettenschachteln gesorgt.

die aktuellen nachrichten aus brüssel besagen : auch lisa bekommt einen dieser aufkleber !!
------ mit vorsicht zu geniessen ! extreme suchtgefahr !!!

naja ! bei mir kommt diese warnung wohl zu spät.

nachdem ich letzte woche 2 mal 2 1/2 stunden mit ihr zusammen war hat mein auto mich gestern wieder direkt in die höhle dieser wahnsinnsfrau getrieben.

es ist einfach irre was sie trotz des angeblich minderen services alles macht.
nach 3 stunden bin ich jedenfalls strahlend wie ein honigkuchen pferd mit schlotterigen knien aus der hütte gewankt ! wow !!
selten so glücklich nach dem sex gewesen. es ist unfassbar ! es stimmt einfach 100 % ig. nicht nur das pimpern ist genial ! auch die konversation mit ihr ist irre. viel gelacht ! das paket ist einfach super.

so ! ein lisa maniak wünscht allen frohe weihnacht und ein gutes neues jahr

grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:

Drummie
30 december 2007, 02:33
Rex kon het weer niet laten.
Hij zat in de auto al te geilen op Lisa.
Hij heeft er vandaag als eerste gepakt.
Ik vind ze veel te profi, maar Rex vind ze heerlijk.
Nou ja moet ie zelf maar weten.
Ze verdient wel het meeste daar denk ik.
Ze bleef maar doorgaan.
Houd niet zo van dat lopende band werk.

Rex
31 december 2007, 00:02
Rex kon het weer niet laten.
Hij zat in de auto al te geilen op Lisa.
Hij heeft er vandaag als eerste gepakt.
Ik vind ze veel te profi, maar Rex vind ze heerlijk.
Nou ja moet ie zelf maar weten.
Ze verdient wel het meeste daar denk ik.
Ze bleef maar doorgaan.
Houd niet zo van dat lopende band werk.

Ik weet dat je Lisa niets vind Drummie, maar ja Rex wordt er wel opgewonden van.
Ze pijpt zo onvoorstelbaar lekker, gewoon waanzinnig..............Voor mij een Top Act!!

Rex
14 februari 2008, 23:01
Gisteren wederom weer genoten van de orale kwaliteiten van deze mooie vrouw. :rolleyes:

Merk dat ze veel losser aan het worden is op de kamer. Was het de eerste keren nogal professioneel ( ondanks dat het zeer lekker was) , de laatste tijd is ze uitermate vriendelijk en bijzonder geduldig en gastvrij op de kamer.........

De sex was zo lekker, maar ik kwam veel te snel. Daarom gevraagd of ze nog een keer wilde.
Dit wilde ze zeker. Tweede sessie rustiger aangedaan en gewoon genoten.
Uiteindelijk bijna 2 uur met haar doorgebracht en heerlijk van elkaar genoten.:love2::fuck::rubbel:

Na de sexpartij samen gedoucht en elkaar ingezeept , (geen probleem mee natuurlijk, kreeg alleen weer een harde paal)..............

Kan niet anders zeggen dan dat ik haar gewoon een geweldige vrouw vind.:luvlove:

ozzy1
9 maart 2008, 00:06
wenn wir männer etwas bei frauen suchen !?!?!?!?!?!?

dann ist sie die perfekte antwort...

jemand muß sie in einer zeit der totalen ruhe und muße kreiert haben !!!

gestern wieder eine längere sitzung mit ihr gehabt ( ca 3 1/2 stunden zimmer 3 ) und danach mit schlottrigen knieen (?) aus dem zimmer getraumelt...
für mich ohne frage DER TOPACT im GT ................

gruß ozzy1 :wink::wink::wink:

Toppie
7 mei 2008, 23:05
ik zag haar dinsdag ook weer paraderen in gt, maar ik had de guts niet om haar aan te spreken. Ze kijkt ook zo arrogant..... Er kan geen glimlachje vanaf. Mss toch gewoon eens proberen en de stoute schoenen aantrekken :)

harry
10 mei 2008, 12:04
Beste Toppie33,

Ooit kwam ik voor m'n allereerste Sauna-club bezoek in PHG, beetje zenuwachtig ondanks 20 jaar "ervaring" met DVP's (HAHA) en toen zag ik aan de bar in PHG een bloedmooie vrouw zitten...ik m'n stoutste slippers aangetrokken en naast haar gaan zitten (het duurde bij mij ook ff omdat ook ik haar ietwat arrogante blik had gezien !) ....even gebabbeld en ik viel totaal in katzwijm toen ik probeerde haar in de ogen te kijken , maar op een of andere manier zakten m'n ogen continue naar beneden !!:smile2: Tsjonge, wat een prammen!!!! Toen zij ze gelijk: "Nicht kussen und lecken" ....tegenwoordig zou ik gelijk een deurtje verder gaan maar dit was m'n eerste bezoekje.....wist ik veel...maar toen ze voor me uitliep naar een van de neukschuurtjes buiten en ik haar prachtige kont zag maakte het mij allemaal niks meer uit!!!:hah:
Vervolgens een fantastische sessie van een uurtje gehad waarbij ze liet blijken een pijpkoningin en bovendien een hele aardige meid te zijn !!!:lostit:

SO, GO FOR IT !!!!!!:fuck::fuck::fuck:

Greettzzz Harry

londonbasketcase
15 mei 2008, 23:07
Hi All,

Here is to me finding Lisa of Germany next week when I visit Goldentime.

I am visiting on Tues, Weds and then Sat, Sun and Mon.

I hope one or more of those days ties in with her work schedule. I have to get back there in between Lisa's boobs.

Regards

Londonbasketcase

ozzy1
15 mei 2008, 23:29
yesterday i was together with her . at the moment she only works from tuesday to saturday. but i can ask her about her plans for the next week this saturday.

regards ozzy1:wink::wink:

Rex
15 mei 2008, 23:33
I will ask her tomorrow what her plans will be for the next week?

I rather go tomorrow to GT than at Saturday, because than I might have a change to get her instead of waiting for her on Saturday sitting with Ozzy............

londonbasketcase
15 mei 2008, 23:38
yesterday i was together with her . at the moment she only works from tuesday to saturday. but i can ask her about her plans for the next week this saturday.

Hi Ozzy1,

I would be most appreciative of you finding out (and also shagging her when asking). I recall she told me that she works Tuesdays to Saturdays but that was back in late April. She does not work Sundays or Mondays (which are 2 days of my 5 day trip).

My main fear is that she is taking a break, or on holiday or moved to another club when I make my trip.

I do not think she starts early (11am opening time) but probably starts in the afternoon (like 3pm). If so I should be around Goldentime on Tuesday in time to be her first customer (I hope) getting her when she is fresh.

Lisa rocked my world when I visited Goldentime in April. She did things to my cock with her mouth that sent me to heaven and back again. I am going back just for her boobs and her excellent BBBJ and BLS skills. She is amazing (to me) and I like a good suck and CIM finish.

Thank you all for letting me write in English as my Nederlands and Deutsch is very poor or non existent.

Kind regards

Londonbasketcase

ozzy1
15 mei 2008, 23:47
if you might have read my comments before .... i am a lisa maniac.

lisa usually arrives at 14:00 . and i am her first day date from 14:15 until 17:15.
at the moment she does not work sundays and mondays.

but if you want i will check her plans for the next week on saturday.

ozzy1
15 mei 2008, 23:49
to rex

I think you know me .... but i dont know you !!
so why dont you introduce youself next time you see me.
would be fun to make a nice icebear talk.

take care ozzy1:wink::wink::wink:

londonbasketcase
15 mei 2008, 23:56
if you might have read my comments before .... i am a lisa maniac.

lisa usually arrives at 14:00 . and i am her first day date from 14:15 until 17:15.
at the moment she does not work sundays and mondays.

but if you want i will check her plans for the next week on saturday.

Ozzy1,

Thank you for letting me know you are a Lisa maniac. I have also joined the fan club and for me she is one of my regular "girlfriends" at Goldentime.

I will defer to you to take the first session with Lisa if you are in Goldentime at any of the days that I am visiting. That is only fair.

Thank you for advising me that you are her first date and confirming her dates are as she said of Tuesdays to Saturdays. This means at least 3 of my visit days has us coinciding visits.

If you could check her plans and report back then that would be excellent for my planning. It would be good to know if I can expect her there or not. If she is not there then I will not hang around waiting to go with her.

I have done that with other girls and wasted a good number of opportunities with other good girls.

Kind regards

Londonbasketcase

londonbasketcase
15 mei 2008, 23:59
I will ask her tomorrow what her plans will be for the next week?

I rather go tomorrow to GT than at Saturday, because than I might have a change to get her instead of waiting for her on Saturday sitting with Ozzy............

Rex and Ozzy and I seem to have a competition for Lisa's attention. This is so funny.

I do not know you both but we all have a common goal in scoring with Lisa's charms.

In any case I would appreciate if either of you could find out that Lisa is working so I am advised that I can expect her there and make myself available rather than sit waiting around for hours wondering if she will turn up and turning down lots of the other pretty ladies that are also happy to take me to a room/kamer.

Regards

Londonbasketcase

ozzy1
16 mei 2008, 00:03
you will get your answer........

ozzy1 :wink::wink:

londonbasketcase
16 mei 2008, 00:08
you will get your answer........

ozzy1 :wink::wink:

Thank you ozzy1.

Regards

Londonbasketcase

Rex
18 mei 2008, 23:44
LBC,

next week Lisa will be there for you. I had asked her that personally when I had a nice session with her in one of the holiday houses last friday.................

The wonderful blowjob she gives is the best a man can get.......:rubbel:

londonbasketcase
19 mei 2008, 02:24
LBC,

next week Lisa will be there for you. I had asked her that personally when I had a nice session with her in one of the holiday houses last friday.................

The wonderful blowjob she gives is the best a man can get.......:rubbel:

Rex and also Ozzy1,

Thank you for asking on my behalf on Lisa's work schedule at Goldentime.

I think all this asking of her will make her think there is a big fanfare next week when I arrive on Tuesday midday at Goldentime. I hope that I can live up to the initial entry groundwork set out by your good selves.

There will not be many men from London visiting Goldentime so I suspect if the point was mentioned a man from London wanted to know then Lisa will deduct it was me that you were kind enough to ask on my behalf when I turn up. Hahaha.

Not to worry. It all adds to the fun.

Regards

Londonbasketcase

RAUL7
23 mei 2008, 00:31
Wat zag ze er gisteren toch weer heerlijk uit. Ik kreeg haar maar niet te pakken tot ik haar op een bepaald moment van kamer zag komen en teken deed dat ze de sleutel moest houden, ze kon erom lachen, en ik ook :D!
Eenmaal op kamer, begon ze me eerst even te plagen, doen of ze me ging kussen, haar lippen op de mijne en dan wegtrekken. Daarna met mijn hoofd tussen haar borsten en zo ging ze langzaam naar onder om de kleine RAUL :rofl:, te verwennen. Haar pijpkunst is toch van hoogwaardige kwaliteit :lostit: :freu:! Ze pijpte me bijna het licht uit zonder haar handen te gebruiken :smile2:! Ik mocht van haar nog niet klaarkomen, en heb ze daarna in 2 standen :fuck:,! Heb haar na de sessie nog even gezien en de rest van de avond was ze weer bezet! :wink:

londonbasketcase
23 mei 2008, 01:21
Wat zag ze er gisteren toch weer heerlijk uit. Ik kreeg haar maar niet te pakken tot ik haar op een bepaald moment van kamer zag komen en teken deed dat ze de sleutel moest houden, ze kon erom lachen, en ik ook :D!
Eenmaal op kamer, begon ze me eerst even te plagen, doen of ze me ging kussen, haar lippen op de mijne en dan wegtrekken. Daarna met mijn hoofd tussen haar borsten en zo ging ze langzaam naar onder om de kleine RAUL :rofl:, te verwennen. Haar pijpkunst is toch van hoogwaardige kwaliteit :lostit: :freu:! Ze pijpte me bijna het licht uit zonder haar handen te gebruiken :smile2:! Ik mocht van haar nog niet klaarkomen, en heb ze daarna in 2 standen :fuck:,! Heb haar na de sessie nog even gezien en de rest van de avond was ze weer bezet! :wink:

Raul7,

Yes Lisa has a great blow job technique. She is very skillful in that department. She does me the way I like it and then some. Deep, wet, warm, and willing mouth she has.

Also she gets rather busy as you have said youself that those wanting another session may find themselves lacking as she has been booked out for the rest of the evening.

Kind regards

Londonbasketcase

bobdeloper
27 mei 2008, 20:56
I'm going to try this one! :roll3:

Toppie
27 mei 2008, 21:01

succes want t is een zeer drukke dame :D

ozzy1
27 mei 2008, 21:35
catch her if you can ........................... ozzy1 :wink::wink::wink:

Toppie
27 mei 2008, 21:39

als je een kans wilt hebben om met haar te kameren moet je niet op woensdag komen (am i right ozzy??) :D

ozzy1
27 mei 2008, 21:44
a quite good advice ( toppie33 ) !!!!

ozzy1 :wink::wink::wink:

ozzy1
2 juni 2008, 22:01
damit keine falschen hoffnungen aufkommen..................................
to everybodies notice.....

mittwoch 04.06..... 100% gt ... Lisa (dt)
samstag 7.06 ..... 50 % gt .... lisa (dt)
mittwoch 11.06..... 100% gt.....lisa (dt)
mittwoch 18.06...... 100 % gt..... lisa (dt)
samstag 21.06..... 100 % gt.....lisa (dt )

gruß ozzy1

Rex
2 juni 2008, 23:10

gruß ozzy1

So viele Terminen mit Ihr??? Du bist verliebt Ozzy..............:luvlove:

Und warum samstag 7.06 nur 50% mit Lisa??

Toppie
2 juni 2008, 23:17

das Geld is alle :)

londonbasketcase
2 juni 2008, 23:21

gruß ozzy1

Thanks for the tips Ozzy1 on when you have booked Lisa (Deutsch). I know which days during my June NordRhein Westfalen visits that I cannot see her. So far you have her blocked out for one of my days at Goldentime.

Just so I understand what does 100%gt mean versus 50%gt? I am not familiar with that notation.

Regards

Londonbasketcase

Rex
2 juni 2008, 23:28
Just so I understand what does 100%gt mean versus 50%gt? I am not familiar with that notation.

Actually now I understand it very clearly. Ozzy is a nice guy. He gives you the opportunity to go with Lisa in the afternoon, so he will in the evening..........

londonbasketcase
3 juni 2008, 00:17
Actually now I understand it very clearly. Ozzy is a nice guy. He gives you the opportunity to go with Lisa in the afternoon, so he will in the evening..........

Rex,

I know Ozzy1 is a nice guy. He asked Lisa's schedule for me and so did you!!!

Just a note it is only 7 June that he has booked Lisa out for only 50% of her shift at Goldentime. The day that I am visiting Goldentime that he has already booked Lisa is 18 June and Ozzy1 has her booked out for 100% of her time. Klein problem.

Ozzy1 saw Lisa first and booked her first so I shall see other girls. Klein problem.

Ozzy1, please enjoy Lisa's charms as someone has got to do it. I hope that you can as well.

Cheers,

Londonbasketcase

ozzy1
3 juni 2008, 10:54

also wirklich !!!!

nicht verliebt in lisa !!!! nur süchtig nach lisa!!!!!!!!!!!!!!

aber wer weiß schon was schlimmer ist ??

samstag steht eventuell mein erster besuch in der vv an ... darum nur 50 % ige wahrscheinlichkeit für das gt

gruss ozzy1:wink::wink::wink:

ozzy1
4 juni 2008, 22:04

gruß ozzy1

wie mir heute ein eisbär mitteilte hat mein obige nachricht wohl für verwirrungen gesorgt.

um keine missverständnisse aufkommen zu lassen!!!!

die prozentzahl sollte nur die wahrscheinlichkeit meiner anwesenheit im gt anzeigen .
auf keinen fall sollte es bedeuten lisa würde 100 % bzw 50 % ihrer zeit am jeweiligen tag mit mir verbringen.
ich habe an besagten tagen zwar ein date !
aber nur für jeweils ein paar stunden !!!! meistens von 14-18 uhr.

die performance einen ganzen tag mit lisa verbringen zu können hätte ich zwar sehr sehr gerne aber !!!!! ich habe sie aber nicht !!! leider !!!!!!!

gruß ozzy1:wink::wink::wink:

Toppie
5 juni 2008, 00:06
nur 4 stunden mit lisa......? Hast du Konditionsprobleme?:)

ozzy1
5 juni 2008, 05:31
nur 4 stunden mit lisa......? Hast du Konditionsprobleme?:)

leider ja !!!! :hammer::hammer::hammer:.........:rolleyes:

Cupido
5 juni 2008, 23:11
Blijkbaar waren alle ijsberen die Lisa als favoriet in hun lijst hebben er vandaag niet, zodat het er eindelijk van kon komen dat ik ook eens met Lisa ben geweest. Wat een heerlijke meid van 23 jaar! Ze heeft geweldig haar best gedaan, zodat haar minpunten (geen tongzoenen) meer dan goed werden gemaakt. En ondanks dat het mijn 3e dvp die dag was ben ik heerlijk gekomen. Lisa, voor mij ben je inmiddels de top 10 van 2008 met stip binnen gekomen.

Gr.
Cupido

Nami
18 juni 2008, 23:35
Ik begrijp Ozzy, na 4 uur met Lisa :tietjes: ben je zo fucking leeg:blow: en :blow2: dat je alleen nog maar kan :snoopysle!

Ze is echt een sloper van het 1e uur! :hammer: :bowlol:
Als je een hele dag met haar wil doorbrengen dan lig je er volgens mij helemaal vanaf, met name fysiek zo'n halve meter lager... :respekt:

bergm550
19 juni 2008, 07:05
Hi All,

Here is to me finding Lisa of Germany next week when I visit Goldentime.

I am visiting on Tues, Weds and then Sat, Sun and Mon.

I hope one or more of those days ties in with her work schedule. I have to get back there in between Lisa's boobs.

Regards

Londonbasketcase

Better to call Goldentime, or ask for her mobile phone number next time you meet her, then you can send her a SMS when you are coming.

Toppie
19 juni 2008, 08:34
Blijkbaar waren alle ijsberen die Lisa als favoriet in hun lijst hebben er vandaag niet, zodat het er eindelijk van kon komen dat ik ook eens met Lisa ben geweest. Wat een heerlijke meid van 23 jaar! Ze heeft geweldig haar best gedaan, zodat haar minpunten (geen tongzoenen) meer dan goed werden gemaakt. En ondanks dat het mijn 3e dvp die dag was ben ik heerlijk gekomen. Lisa, voor mij ben je inmiddels de top 10 van 2008 met stip binnen gekomen.

Gr.
Cupido

Zo en hoe ziet die top tien er dan uit :) ? Ik werk slechts met een top vijf anders probeer ik helemaal niets nieuws meer uit......

Ik denk dat het er nooit van zal komen met Lisa, vooral die blik en idd de minpunten (niet tongzoenen en lecken) zullen hier debet aan zijn....

londonbasketcase
19 juni 2008, 22:19
Better to call Goldentime, or ask for her mobile phone number next time you meet her, then you can send her a SMS when you are coming.

bergm550,

Yes you are correct I can call Goldentime to determine Lisa's availability and make a booking or I can ask her politely for her mobile number. Good thinking.

I will be back in Nord Rhein Westfalen in mid July. I had to cancel my June trip and forfeited my flight. So sad that I missed seeing my baby Lisa who does a great BBBJ and lots of other good things.

I have got to get my schwanz back there.

Kind regards

Londonbasketcase

Rex
19 juni 2008, 22:42
Ik denk dat het er nooit van zal komen met Lisa, vooral die blik en idd de minpunten (niet tongzoenen en lecken) zullen hier debet aan zijn....

Dat heb ik ook gehad, ik dacht toen ook met die mooie meid zal ik nooit de kamer opgaan. Zeker toen ze me ook vertelde niet te tongzoenen en dat ze niet gelikt wilde worden.......................:nee:

Tot een dag zich voordeed, dat ik dacht; krijg lekker het heen en weer gedachte van ik ga niet met haar, ik ga lekker toch:rolleyes: Tja ondanks die twee voor vele van ons elementaire zaken kan ik niets anders zeggen dan dat ze gewoon geweldig is en nog sympatiek ook................:love2:

Vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk in GT en dan denk ik dat ik haar wel weer mee zal nemen voor een leuk tripje.:fuck:

ozzy1
19 juni 2008, 22:45
to rex

thats what i always say.................... ozzy1

Toppie
19 juni 2008, 23:17
Vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk in GT en dan denk ik dat ik haar wel weer mee zal nemen voor een leuk tripje.:fuck:

nee he jij ook al ;)

Nami
20 juni 2008, 20:55
Toen ik haar vanmiddag om 12:30 bij binnenkomst weer zag staan :tietjes:, wist ik het al... :teuflisch

Had niet veel zin om achter aan te sluiten, want Lisa gaat als een Duitse stoomlocomotief en heb ze liever vers als ze net binnen zijn :rofl:

15 minuten later op de kamer had ik weer een super uurtje met haar.
Ze begon heerlijk langzaam te teasen en dan met die geile, kille blik :knuddelz:
Ubergeil! Na een heerlijke PZC en EL, heb ik haar stevig :fuck:, daar kreeg ze het flink warm van :herz: daarna begon ze mij als een wilde furie te berijden.
Ze wilde het oraal afmaken omdat ik haar sloopte zo vroeg op de de dag en ach wat heb ik daar nu tegen in te brengen? Nada!, Lisa du darfst :baeh:
Daarna hetzelfde nogmaals herhaald en aangezien het erg kort op de 1e sessie was moest ze behoorlijk aan de bak, maar toppers als deze krijgen de job altijd geklaard :blow2: :p

ozzy1
19 juli 2008, 23:31
ich weiß nicht ob ich noch lebe oder schon tot bin................

donnerstag, freitag und samstag ...... 3 tage lang jeweils mehrere mehr stündige besuche bei meiner herzdame absolviert ( absolvieren dürfen ).

wenn man meine vorherigen berichte gelesen hat weiß man / mann ...ich halte sie für absolut genial ...... aber ich muß mich korrigieren !!!! sie ist noch besser !!!

es ist ein irre schönes gefühl wenn man schon mit dem zimmerschlüssel in der hand und einem traumhaften lächeln auf den lippen von ihr erwartet wird.
ein grund mal wieder monogam zu werden !!!

über den sex mit ihr brauche ich nichts zu schreiben !!! einfach nur bei meinem nächsten besuch in mein gesicht schauen wenn ich das zimmer verlasse. :smile2::smile2::smile:

sie ist in der lage nach einem mammut marothon tote wieder aufzuwecken ...

ich weiß schon nicht mehr bei wieviel besuchen ich wieviele stunden ich mit ihr verbracht habe , aber ich weiß ich habe mich nicht 1 minute lang gelangweilt. ich habe so eine frau noch nicht erlebt.

es hört sich mit sicherheit altmodisch an aber wenn sie jetzt auch noch kochen könnte wäre es ein grund sie zu ........................:luvlove::luvlove:

naja !!! halt eine echte wahnsinnsfrau !!! man / mann / ich muß aufpassen nicht süchtig zu werden .... obwohl der zug scheint für mich wohl schon fast abgefahren zu sein.

muss jetzt leider / zum glück bis mittwoch auf ein neues wiedersehen warten

gruß ozzy1 :wink::wink::wink::wink:

Cupido
27 juli 2008, 21:43
2e sessie gehad met Lisa vandaag. Ongelovelijk wat een heerlijkheid. Een van mijn beste sessies ooit in GT. Ondanks dat ze niet tongt maakt ze van een half uurtje iets speciaals. Geweldig genoten.

RAUL7
9 augustus 2008, 17:05
Gisteren stond ze opeens langs mij in de kino, alweer hier :rolleyes: zei ze.
Ik ben vandaag speciaal voor jou gekomen antwoordde ik :rofl:, 10 minuten later lagen we op bed. Meer woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken, gewoonweg schitterend :lostit:!

antwerp1969
19 september 2008, 13:04
Toen Lisa naast kwam staan en lief lachte was ik al verloren :rofl: Enkele minuten later waren we al op de kamer. Alhoewel Lisa dus niet tongzoent is ze een meester in het geven van lieve kusjes in mijn nek en plagerig naast en soms ook op de mond. De pijpkunsten van Lisa zijn algemeen geweten en nadat ik een tijdje van deze service heb mogen genieten toch nog even haar kontje gekust en ze draaide zich een beetje tot ik beter aan hoe poesje kon komen. En deze keer had ik meer geluk wat ze liet me toe haar ook een keer met mijn tong te verwennen. Na een 10-tal minuten begon Lisa heftig te keer te gaan en als dit een fake orgasme was dat verdient deze meid een Oscar :freu:

De rest van de date was op zijn Lisa's lekkere standjes en afgewerkt puur natuur in het warme mondje van deze schoonheid. Lisa blijft een topper

TT Man
12 december 2008, 10:22
Ik heb heel lang geaarzeld om met Lisa de kamer te bezoeken. Het is van haar algemeen bekend dat ze niet kust en zich niet laat beffen. Laten dat nu precies de zaken zijn die ik graag doe. Ook kijkt ze vaak nogal boos, maar dat is ze zeer zeker niet.

11-12 was ze aanwezig en een behoorlijk lange tijd beschikbaar. Dat is wel eens anders geweest. Ik liep wat rond en zij stond bij de ingang van de Kino. Praatje gemaakt en na een stralende lach van haar, de sleutel laten halen. In de nieuwste blokhut (meteen recht door en rechts af) mijn hoofd keihard tegen de deurpost gestoten. Dat begon goed.

Maar door de kunsten van Lisa was ik mijn hoofdpijn al weer heel snel vergeten. Ze maakte mijn verwachtingen meer dan waar. Inderdaad zijn haar pijpkunsten uitmuntend. Ook het neuken vond ik zeer zeer goed. Al met al een prima sessie met een zeer mooie meid. Goede mix tussen GFE en profi (in de goede zin van het woord).

Herhaling? Op zeker!

TTM

Elgar
13 januari 2009, 22:23
Met mijn twee vaste ijsbeermaatjes voor de derde keer naar GT afgereisd.
Eerst ruim een uur van al het mooi om ons heen genoten. Daarna zag ik Lisa buiten op een bank zitten. Dit keer was ze topless...wat een adembenemend figuur heeft deze dame. Nadat ik mij naast haar zetelde kwam ik erachter dat ze inderdaad wat vreemd in de omgang is. Het is niet echt een prater, edoch wel besloten om achter in de tuin in de tent met haar te gaan stoeien.

Deze dame is inderdaad een geweldige pijpster. Ik ben behoorlijk geschapen, maar een deepthroat is voor haar geen enkel probleem, ook mijn ballen en mijn zak werden niet vergeten. Helemaal top!
Daarna cowgirl en op zijn missionaris afgemaakt. Zoenen doet ze niet, toch vind ze het spannend als je dat soms 'stiekum' doet.
Deze dame is een groot gevaar voor herhaling!!

Rex
13 januari 2009, 22:52
Hoi Elgar,

Er bestaat al een topic over Lisa, ze is niet helemaal onbekend.
Met recht een heerlijke meid die absoluut tot de topklasse wat pijpsters betreft behoord................En ik ben ook aardig geschapen en die van mij gaat er ook helemaal in bij d'r; ze komt zelfs met haar mond tot aan m'n navel bij haar deepthroat..............heerlijk.
Kijk hier maar even onder Lisa uit GT (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2702)

Ze hebben niet alleen TÜV in Duitsland, maar ze hebben ook GBW, oftewel Geile Blase Wunder en dat is Lisa ook.:rolleyes:

Daarna zag ik Lisa buiten op een bank zitten. Dit keer was ze topless...wat een adembenemend figuur heeft deze dame.
Topless??? Bij -/- 5 buiten? Nou dan moest ze ff stoom afblazen zeker...........

Berdinio
23 januari 2009, 13:12
Hallo,

Ook ik heb gisteren na al deze lovende berichten kennis gemaakt met de aangename Lisa.
Van te voren netjes te horen gekregen van niet likken en kussen. Toen ik zei dat weet ik moest ze lachten. Oke naar een hutje wat is het een echte lieve meid en pijpen waaaaw. Daarna heerlijke standjes en toen kwam het fake orgasme (wat ze goed doet) en daar ging de lading :-).
Volgende week zeker herhaling inlassen maar dan mistens een uurtje :-).

Fritzzz
25 januari 2009, 21:35
Met Lisa op de kamer is ondanks de restricties een bijna gegarandeerd succes te noemen....echter na vele keren krijg je afentoe wel het zog. "kwartjes-gevoel"...oftewel..

Kwartje dr in en t bijna standaard (zoals gezegd prima) programma wordt afgewerkt, soms ff wat meer, soms ff wat minder...de kracht van deze dvp ligt m in de illusie de restricties ooit te kunnen wegnemen door de ultieme GFE+ voorelkaar te boxen, berederneerd vanuit wederzijdse geilheid...

Ooit zal t lukken....toch?...:teuflisch:hammer::teuflisch

Fritzzz
28 januari 2009, 22:52
Mn laatste setje vd dag was Lisa...Eigenlijk is alles al gezegd over deze DVP. De gecreerde illusie is bijna perfect....steeds krijg je weer het gevoel een stukje verder te komen, daarnaast ook erg hard gelachen met deze stuise duitse....om haar interne GT ego nog wat te versterken had ze haar "irritatie-schoenen" weer aan...:freu::freu::freu:

The Saint
29 januari 2009, 16:49
om haar interne GT ego nog wat te versterken had ze haar "irritatie-schoenen" weer aan...:freu::freu::freu:
Die had ze gisteren ook aan: ze passen niet bij haar. Ze heeft waarschijnlijk haar record inzake kamersessies gebroken: ik heb ze meer dan 10x zien passeren en dan weet ik nog niet hoeveel mannen ze heeft afgewerkt tijdens de 2uur dat ik gisteren op kamer was.

Fritzzz
13 februari 2009, 11:11
Gister weer een halfuurtje Illusie meegepikt, wat een topper blijft dit toch. Niet voor iedereen toegankelijk maar als het kwartje eenmaal goed is doorgevallen dan zit hier gewoon een leuk wijf achter...:freu::teuflisch:freu:

The Saint
19 maart 2009, 00:45
Weet niet wat haar echte haarkleur is, maar gisteren woensdag liep Lisa met een bruine haardos door de GT: staat haar totaal niet :rofl:

Henk71
20 maart 2009, 12:22
mee eens . ik herkende haar bijna niet.

thesickboy
20 maart 2009, 12:39
mee eens . ik herkende haar bijna niet.

Ze heeft nochtans twee zéér duidelijke herkenningspunten.

:D:wink:

Knabbel
20 maart 2009, 13:36
Ze heeft nochtans twee zéér duidelijke herkenningspunten.

:D:wink:

Neem anders ff een magneet mee...

2bat4you
21 maart 2009, 10:06
Donderdag 19 feb nr 4 LISA

Na een lange dag en al 3 keer de puddingbuks geleegd te hebben wordt je toch wat kieskeuriger.
Wederom was het niet mijn type maar meer de ervaringen die ik gedeeld had met Elgar > Dan niet op papier, maar omdat we wel vaker op 1 kamer gaan had ik de kunsten van Lisa van dicht bij mogen aanschouwen.
En neem van mij aan Elgar heeft een aardig formaat hangen en die zag ik dan ook gewoon geheel verdwijnen.
Natuurlijk heeft ze minpuntjes maar deze dame zou mij wel eens een heerlijke afsluiter kunnen geven, bedacht ik mij in mijn stoute gedachtte
In het begin een beetje koeltjes en zei haar dat ze me wel kon pijpen.
Dat was heeeerlijk maar toen ze andere plannen had moest ik haar in mijn beste duits zeggen "doe maar blasen" waarop zij hartelijk moest lachen en even haar nek rekte en weer als een heerlijk geoliede machine over mijn harry gleed.
Ondertussen duwde zij mijn hand naar haar poesje en voelde dat die best wel nat was < mischien had ze toch nog de hoop dat ik me zou bedenken .
Nee.. 2bat4you lag te lekker op zijn rug te genieten en zou daar zo blijven liggen totdat Lisa hem helemaal leeggezogen had.
dat gebeurde dan ook niet veel later en waar het vandaan kwam weet ik niet maar ik voelde het tot aan mijn tenen. Het was helemaal een topper van een afsluiter.
Die onthoud ik nog wel voor een volgend keertje.

RAUL7
17 april 2009, 11:22
Weet niet wat haar echte haarkleur is, maar gisteren woensdag liep Lisa met een bruine haardos door de GT: staat haar totaal niet :rofl:

Vanaf vandaag is ze terug blond zei ze me gisteren ;)!

Bredero
17 april 2009, 13:02
Woensdag nog even met haar een aangenaam half uurtje gespendeerd.
Kort en bondig samengevat : TÜV Geprüft

Saruman
17 april 2009, 13:28
TÜV Geprüft

Heb je "tuf geproeft"??
Of zij??

:D

thesickboy
17 april 2009, 14:54

Tja, je zou dit een recensie kunnen noemen...

:thefinger;)

Bredero
17 april 2009, 16:49
Tja, je zou dit een recensie kunnen noemen...

:thefinger;)

Noem het een recentie voor insiders. :D

Aangezien je op nog geen vijf meter van de aktie op een buitenbedje lag te zonnen kan je rustig aanvullen met een beschrijving van de geluiden die uit de tent ontsnapten. :thefinger

Mijn kleine teen zegt me dat de moderatoren hier enig veegwerk voor de boeg hebben.

Megaboob
23 mei 2009, 22:07
Lisa is de eerste ervaring van megaboob geweest in GT, en ik was er toch wel zeer over te spreken. Optisch zeer mooie dame, mooie borsten, en gewoon een goede inzet. Tja, ze zoent niet, dat is jammer, maar ze meld het netjes vooraf, en dan is het een keuze. Het PZC was zonder meer van zeer hoog nivo, waramee ze wat mij betreft toch een hele goede score heeft gehaald op de megaboob index, mede vanwege haar mooie uiterlijk.

;)

El Conquistador
24 mei 2009, 10:42
ben nog niet naar de kamer geweest met haar ..ze staat wel op mijn to do list maar ze komt mij een beetje arrogant over....

ziane
24 mei 2009, 10:44
ben nog niet naar de kamer geweest met haar ..ze staat wel op mijn to do list maar ze komt mij een beetje arrogant over....
helemaal mee eens vriend..toen we gisteren met haar onder de douche stonden..:confused:

RAUL7
24 mei 2009, 12:09
ze staat wel op mijn to do list maar ze komt mij een beetje arrogant over....

Lisa is helemaal niet arrogant, spreek haar maar eens aan ;). Ze is een sympathieke meid :freu:.

ziane
24 mei 2009, 16:15
Lisa is helemaal niet arrogant, spreek haar maar eens aan ;). Ze is een sympathieke meid :freu:.
Oke..wie weet doe ik dat nog wel een keertje, ze is namelijk verdomd mooi:tietjes:

Toppie
16 juni 2009, 14:50

das toch hetzelfde als een Toppie-keurmerk? ;)

antwerp1969
30 juli 2009, 11:29
Lisa stond gisteren weer mooi te wezen en ik vond haar mondje de ideale plaats om mijn dag GT af te sluiten. Service zoals gewoonlijk, heerlijk pijpen, zalig neuken en dan een FT als afsluiter. Deze meid heeft toch een zalig lichaam jongens toch. De mannen die na onze sessie in de kleedkamer waren kregen nog een gratis show toen Lisa onder de douche stond en haar lichaam in alle bochten plooide om het water overal te laten stromen. Leeg en voldaan de terugrit aangevat

PS Voor de belgen onder ons ... is het jullie al opgevallen dat ze toch wel veel weg heeft van Tania Dexters??

avogel
30 juli 2009, 22:28
Blijkt een gewoonte van haar te zijn. Ook zaterdag 04 juli kwam ze mij in al haar pracht gezelschap houden toen ik stond te douchen.

Rex
1 augustus 2009, 16:45
Donderdag in GT kon ik op de één of andere manier mijn draai niet vinden. Was Rex niet geil? Kwam het door die irritante wespen door het mooie weer? Of was de reden dat ik al wist dat ik later op de avond nog naar LR zou gaan............

Toen verscheen Lisa ineens ten tonele toen ik vanuit de tuin weer richting de bar liep en me ineens vastgreep. Ze begon me in m'n nek te kussen en op een gegeven moment draaide ik me om en stond ik achter haar en had ik die heerlijke borsten in m'n handen. Rex werd enorm geil en kort daarna belandden we in de beste kamer die GT rijk is, kamer 15 buiten met die enorme spiegels overal.

Hier volgde een heerlijke vrijpartij met een gigantisch lekkere meid............heerlijk. Ik heb haar ruim een kwartier heerlijk laten pijpen, vervolgens in missionaris haar grotje gepenetreerd om vervolgens in doggy verder te rijden en uiteindelijk weer heerlijk in missionaris de rit uitgereden.

BSesamstraat
3 augustus 2009, 09:31
is dit de Lisa die vaak in de Kino is?? en doet ze nauw wel of niet de FT

TT Man
3 augustus 2009, 10:06
is dit de Lisa die vaak in de Kino is?? en doet ze nauw wel of niet de FT

Nee, dit is de Lisa die heel vaak op de kamer is...

antwerp1969
3 augustus 2009, 10:12
en of ze FT doet? Als je dat maar weet alles mooi in het mondje en oh zo lekker :blow2:

shota73
5 augustus 2009, 09:31
lisa is great

Tiga
5 augustus 2009, 10:20
lisa is great

:welcome2: to our forum as a writer. Of course we hope the details of your experiences will increase more and more :wink:

shota73
9 augustus 2009, 16:13
weet mssn iemand of lisa woensdag middag aanwezig is??

thesickboy
9 augustus 2009, 16:24
weet mssn iemand of lisa woensdag middag aanwezig is??

Lisa is meestal wel aanwezig op woensdag.

:wink2:

gille52
26 augustus 2009, 19:50
Ik kom ondertussen al 2 jaren in Golden Time en ben verschillende keren met Lisa naar de kamer geweest. Zij was een van de eerste meisjes die ik uitgekozen hzd, gewoon omdat ze een van de mooisten is. Dit kind heeft een ongelooflijk prachtige body, en alles is puur natuur. Vanaf het begin zei ze tegen mij "niet kussen, niet likken". Maar eigenaardig genoeg liet ze toch toe dat ik haar likte. Ik had zelfs de indruk dat ze er erg van genoot. De rest van de sex vond ik ook overheerlijk. Zoals iedereen hier op deze 5 pagina's al meermaals heeft aangegeven pijpt ze overheerlijk. dat is echt een genot met haar. Ze moet nu zowat 26 of 27 jaar zijn, maar ze zit al in het vak vanaf 17 of 18 jaar. Ze is kortom een ervaren Traum Hure. Ik ging altijd verder en verder met haar. Ik vroeg iedere keer als ik in GT kwam naar Lisa en nam haar steeds mee naar de kamer. Maar op een dag knapte het bij haar, en zei ze dat ik haar niet meer mocht likken. Dit is niet zo erg voor mij, omdat ik de sex met haar nog steeds geweldig vind. Ze blijft, ondanks dat verbod, een van mijn toppers.

yep3
27 augustus 2009, 06:22
Puur natuur? Met die siliconen, piercings en tattoos?

Megaboob
21 oktober 2009, 23:14
Vandaag was Megaboob voor de verandering weer eens in GT. Aldaar liep ik vrij snel de toch wel erg knappe Duitse Lisa weer tegen het lijfje. Ik ben in het verdere verleden wel eens met haar naar de kamer geweest, en kon me herrinderen dat het toen goed was, maar "met beperkingen", zoals geen TZ, wat ik toch wel lekker vind normaal.

Maar goed, toch gegaan voor de killerlooks van deze dame, en geen spijt van gekregen. Ze warmde me lekker op met zoenen over mijn hele lichaam, en omdat ik had aangegeven haar borsten ook erg mooi te vinden, kreeg ik een uitgebreide "borstmassage", die ik erg lekker vond.

Vervolgens haar specialiteit: het PZC, en dat doet ze gewoon erg lekker. Zo lekker, dat ik na een vrij korte sexbeleving met haar er toch voor koos om het met het mondje af te maken.

ze is zeker professioneel, want ze wist heel goed aan te voelen wanneer ik kwam, en zorgde ervoor dat het niet in haar mondje kwam (wat wel weer jammer was, maar goed). daarna nog wat smalltalk, en weer naar binnen gegaan, om af te rekenen.

Ik kreeg gedurende de dag regelmatig een vriendelijke knipoog van haar, dus dat zat verder wel goed.

Voor mij toch een goede tot zeer goede ervaring te noemen, en ondanks de gebreken wel degelijk herhalingsgevaar, wegens het zeer goede PZC, en haar killerlooks, een echt heerlijke D cup, en bijbehorende heerlijke strakke lichaam en kontje.

Mhh.....

:biggrin: Megaboob

timjava
22 november 2009, 11:43
Ik kom nu sinds 2,5 jaar in GT en vaak heb ik deze dame al gezien. Echter heb ik haar nooit durven aanspreken. Toch wilde ik graag een keer met deze prachtige vrouw naar de kamer. Gelukkig hoefde ik er geen moeite voor te doen. Lisa stond in het halletje tussen de bar en de sauna en hield mij vast aan mijn badjas. Eindelijk wordt ik eens vastgehouden aan mijn badjas door een dame waarmee ik heel graag naar de kamer wil. Al snel kwam de kamer vraag en deze beer kon niet anders zeggen als ja. Mijn ja, werd direct gevolgd door de woorden "nicht lecken, nicht küssen". Ik was hierop voorbereid en ging daarmee akkoord. Op de kamer weet ze je behoorlijk te tease, door je veel te zoenen in je nek op je gezicht en naast je mond, boven je mond. Daarbij heeft ze een grijns op haar gezicht van, ik bepaal hoe ver we gaan. Wat een heerlijke borsten heeft zij toch, hier weet ze ook goed gebruik van te maken. Heerlijk pijpen, waar geen onderdeel vergeten wordt. Al met al een zeer goede sessie. Herhalingsgevaar: zeker!

shota73
2 december 2009, 19:18
lisa in 1 woord geweldig

Tiga
2 december 2009, 20:33
lisa in 1 woord geweldig

Je mag best iets uitgebreider zijn... de vorige keer kwam je ook niet verder dan Lisa is great...

Picasso 1
2 december 2009, 20:49
Je mag best iets uitgebreider zijn... de vorige keer kwam je ook niet verder dan Lisa is great...

Als ie slim is opent hij een nieuwe topic en kan dan met een drie-woorden zinnetje een bonuspunt van Ace krijgen :rofl:

Ace2
2 december 2009, 21:23
Als ie slim is opent hij een nieuwe topic en kan dan met een drie-woorden zinnetje een bonuspunt van Ace krijgen :rofl:

De kernwoorden van deze maand:

NEUKEN........SCHRIJVEN............NOMINEREN...... .......

HW1
3 december 2009, 16:05
Inderdaad, een gemiddelde van minder dan 6 woorden per bericht, gemeten over 11 berichten is een beetje laag.

Elgar
21 maart 2010, 22:12
In geval van Lisa is het vooral neuken en je heerlijk laten pijpen en als onze vrienden ijsberen dat appricieren wil ik dat genot best op papier zetten, hahaha

capitola
22 maart 2010, 11:32
Once somebody posted some pics of Lisa. Can somebody help me to find them again ?

regards
capitola

Van Dattum
11 april 2010, 17:39
Omdat mijn ervaring volledig overeenkomt met de meeste posters over Lisa beperk ik me hier in het kader van milieu besparing tot het recyclen van een van de eerdere berichten. Het enige verschil is dat ik nog niet zo zeker ben van het herhalingsgevaar ondanks de prima eerste sessie.

Dan nu het verslag:

Al snel kwam de kamer vraag en deze beer kon niet anders zeggen als ja. Mijn ja, werd direct gevolgd door de woorden "nicht lecken, nicht küssen". Ik was hierop voorbereid en ging daarmee akkoord. Op de kamer weet ze je behoorlijk te tease, door je veel te zoenen in je nek op je gezicht en naast je mond, boven je mond. Daarbij heeft ze een grijns op haar gezicht van, ik bepaal hoe ver we gaan. Wat een heerlijke borsten heeft zij toch, hier weet ze ook goed gebruik van te maken. Heerlijk pijpen, waar geen onderdeel vergeten wordt. Al met al een zeer goede sessie. Herhalingsgevaar: zeker!

Groeten
V Dattum

CLUBSPORT
16 mei 2010, 13:43
vanaf de eerste keer dat ik GT binnenkwam zie ik haar regelmatig voorbijkomen , toch heb ik nooit met haar gekamerd , mede ook vanwege haar afstandige tot soms norse houding .
ik kan me nog een scene voor de geest halen ,zal begin vorig jaar zijn geweest dat ik op de kruk bij het raan naast haar plaatsnam en er een kwartier gewoon geen woord over haar lippen kwam , een andere beer deed een toenaderingspoging en werd vervolgens half afgesnauwd .
bleek later dat ze op een klant zat te wachten maar toch een beetje vriendelijkheid kan geen kwaad leek me .
gisteren was ze er ook weer en toen ik op een gegeven moment langs haar liep zag ik vanuit mijn ooghoek dat ze me nakeek maar ik deed net of ik het niet zag , had er ook geen behoefte aan omdat ik ook ondertussen aL weet dat ze niet zoent .

bobdeloper
23 mei 2010, 21:06
Ik vond dit zeker de mooiste dame aanwezig, gewoon super geile looks. Toen ik haar aansprak kwam ze niet erg sympatiek over. Ze vertelde idd meteen over niet kussen, beffen, etc, waardoor ik mijn twijfels aan kamerbezoek kenbaar maakte )dit zijn toch mijn favoriete bezigheden :)). Ze deed direct geen moeite meer mij toch op de kamer te krijgen en negeerde mij vervolgens met een chagrijnig gezicht. Mooie tante, waardeloze houding.

CLUBSPORT
23 mei 2010, 22:08
ik vind haar ook niet echt sympathiek en Haar houding mag mischien waardeloos zijn maar wees blij dat ze in ieder geval jou geen rad voor de ogen draait en je dingen belooft die ze op de kamer niet waar maakt .

gille52
2 juni 2010, 23:20
Ik ben vandaag na lange tijd nog eens met haar naar de kamer geweest. De commentaren over haar arrogante houding (soms) kloppen wel, maar vandaag gedroeg ze zich vriendelijk. Haar service is echter nog steeds geweldig. Mijn God, wat kan deze meid heerlijk pijpen en wat kan ze neuken. Volgens mij zijn er niet veel in deze club die het beter doen.

CLUBSPORT
2 juni 2010, 23:52
Ik weet niet of arrogant het juiste woord is voor haar houding , ik krijg sterk het idee dat het een soort act is als zelfbescherming of zoiets , het komt gewoon nogal geforceerd over in mijn beleving .

Clint
3 juni 2010, 06:19
Lisa heb ik vorig jaar nog eens aan mijn paal geregen. Schreeuwen kan ze wel en ik denk in real live dat je boft als je een dergelijk mooie dame kunt neuken. Dan zal ze zich wel echt laten gaan. In de club is het echter een figurant in een B-porn-movie. Het ziet er lekker uit, maar het smaakt standaard.

xavier
5 juni 2010, 06:29
Lisa lookalike Tanja Dexters:

BSesamstraat
5 juni 2010, 10:06
Sorry maar de echte Lisa is een stuk mooier....

kempie
15 augustus 2010, 20:12
Het was pas aan het eind v/d avond dat ik haar aansprak voor een kamerbezoek, sprak haar daarvoor al aan maar was toen niet het juiste moment voor een kamerbezoek (kwam net v/d kamer af). Ze gaf me te kennen dat ze liever even rond keek. Toen ze alleen bleef heb ik toch nog maar eens naast haar gaan zitten en vroeg of ze misschien van gedachte was veranderd en legde uit dat eerder in de middag het geen geschikt moment was voor een kamer bezoek. Kreeg nog een nul op rekwest dus stil bleef ik aan de bar staan, ze keek nog eens opzij en toen zei ze ok maar geen kussen en beffen. Blij maar ook een beetje balend dat haar humeur niet zo goed was zochten we toch de kamer op. Hier draaide ze al snel bij, we hebben nog uitgebreid na gekletst en flink gelachen en aan het eind was ze bijzonder aardig.

Het was lang geleden dat ik in GT was maar alleen de ervaring met Lisa was het bezoek al waard. Kan me alleen maar aansluiten bij al het bovenstaande.

Cupido
15 augustus 2010, 21:59
ja zo is Lisa.

gille52
1 september 2010, 18:37
Ik ben vandaag voor de zoveelste maal met Lisa naar de kamer geweest. Deze vrouw ontgoochelt nooit. Ze blijft een van de mooiste lichamen hebben van iedereen in de club, en ze is een echte profi. Niemand pijpt en neukt zo geweldig als haar. Ik kan er niet genoeg van krijgen.

sukehashi
28 oktober 2010, 23:17
Had haar vandaag al een tijdje in het oog. Uiteindelijk naartoe gestapt toen ze alleen op een krukje zat. Ze was vrij koel en afstandelijk. Ze gaf inderdaad meteen aan wat ze niet deed. Op de kamer was ze wel fantastisch. Ze is uitermate professioneel, maar haar techniek is absoluut top. Hoewel ze niet zoent, geilt ze je wel helemaal op door aan je oren te likken, nek en naast je mond. Ze neukt je absoluut helemaal tot in oblivion. Ook dat geile gezicht van haar en die heerlijke dikke borsten...hmmmmm... afgemaakt al staand in doggy waarbij ze me bijna plat tegen de muur neukte. 'k Geniet er nog van.

sukehashi
28 oktober 2010, 23:18
Ik vraag me af of ze ook trio's doet?

gille52
2 november 2010, 19:48
Natuurlijk doet ze ook trio's. Elke vrouw in GT wil trio's doen. Dan moeten ze minder werken, en verdienen evenveel, of meer. Vraag het haar gewoon. Ze zal wel een vriendin meevragen. Ik ben er zeker van.

stano
20 november 2010, 23:07
Lisa was gisteren in FKK Planet (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?f=172)

ijsbeer2121
22 november 2010, 18:36
Gelukkig was ze afgelopen zondag weer in GT :freu:

Ze is wel wel heel duivels soms - ze doet niet aan kussen, maar tegelijk lebbert ze je hele gezicht af en hangt ze meerdere keren uitdagend met haar lippen 5mm boven de mijne - zie je dan maar eens in te houden :eek:

Verder vertelde ze inderdaad dat ze langzamerhand naar FKK Planet wilde 'overstappen'. Tja, zo te zien moet ik binnenkort eens daar op bezoek...

gignnl
23 november 2010, 20:15
Was vandaag ook gewoon in gt.

gille52
24 november 2010, 20:55
Lisa is tegenwoordig bijna elke dag in GT. Ik zou haar erg missen als ze effectief de overstap maakt naar FKK Planet. Ik ben zeer vele keren met haar naar de kamer geweest, omdat ik haar gewoon de beste vind. Akkoord ze is een beetje arrogant, maar ze is tegen mij ook erg lief. Dit rijmt moeilijk met elkaar, maar zo is Lisa nu eenmaal. Ze heeft ook iets geils. Ze doet niet niet voor het geld alleen. Ze kickt op dit vak.

Rex
24 november 2010, 22:40
Lisa is tegenwoordig bijna elke dag in GT. Ik zou haar erg missen als ze effectief de overstap maakt naar FKK Planet. Ik ben zeer vele keren met haar naar de kamer geweest, omdat ik haar gewoon de beste vind. Akkoord ze is een beetje arrogant, maar ze is tegen mij ook erg lief. Dit rijmt moeilijk met elkaar, maar zo is Lisa nu eenmaal. Ze heeft ook iets geils. Ze doet niet niet voor het geld alleen. Ze kickt op dit vak.

Ik vind Lisa ook een fantastische, maar bovenal een erg mooie vrouw. Vak inhoudelijk scoort ze bij mij heel erg hoog. Vooral haar orale kwaliteit is een van de allerbeste.....

Wat betreft jou laatste twee zinnen, moet ik constateren dat dit helaas niet helemaal waar is......

Elgar
8 december 2010, 21:27
Heren, liefhebbers van Lisa,
Gaat deze pijpkoningin het mooie plaatsje Bruggen verlaten en definitief de trip naar Planet maken. Ik weet dat ze in XXX woont. ik heb geen idee of planet dan dichterbij voor haar is.
Anyway...we wachten maar af wat deze onvoorspelbare dame gaat doen

Rudi_NL
17 december 2010, 19:57
Heren, liefhebbers van Lisa,
Gaat deze pijpkoningin het mooie plaatsje Bruggen verlaten en definitief de trip naar Planet maken. Ik weet dat ze in XXX woont. ik heb geen idee of planet dan dichterbij voor haar is.
Anyway...we wachten maar af wat deze onvoorspelbare dame gaat doen

Ze woont tegenwoordig dichterbij FKK Planet, maar ik denk dat ze toch wel naar GT zal blijven komen. Al is het maar vanwege het grote aantal klanten in GT. In Planet heb ik haar tot op heden nog niet veel met ijsberen de kamer op zien gaan. Dit omdat er gewoonweg nog niet zo veel ijsberen komen in Planet.

Bij veel van bovenstaande recencies kan ik me vinden, hoewel ze toch ook wel lief, spraakzaam en humoristisch kan zijn. Bovendien is het zeker geen domme meid. Waarschijnlijk moet het een beetje klikken en heeft ze zo haar momenten. Toen ik tijdens de Weihnachtsparty (ze kwam pas om 21:00 uur) met haar op bed ging liggen, zei ik zelf dan maar: "nicht lecken und nicht küssen". Hierop keek ze toch wel even verwonderd, moest lachen en het ijs was gebroken :smile:. Verder nog een fijne sessie met haar gehad. Haar pijptechnieken zijn inderdaad top. Haar plagen door met haar mond vlak boven de mijne te gaan hangen had geen effect bij mij. Ik bleef namelijk nagenoeg doods liggen zei vervolgens heel nuchter tegen haar: "Jetzt siehst du ja eine gute Selbstbeherssung von einem Mann", waarop het weer volop lachen was :smile:. Veel komische momenten en een ontspannen sessie. Herhalingsgevaar 100%

Elgar
19 december 2010, 12:31
Ze woont tegenwoordig dichterbij FKK Planet, maar ik denk dat ze toch wel naar GT zal blijven komen. Al is het maar vanwege het grote aantal klanten in GT. 100%

Ze heeft mij weleens verteld dat ze in XXX woont. Mijn topografie is dusdanig dat ik zonder raadplegen van een landkaart niet weet of dat in de nabijheid van Planet is. Maar dat zal vast wel zo zijn.

Ik zou het zeer op prijs stellen als ze in GT blijft komen, niet dat ik elke keer dat ik daar ben met haar ga kameren maar zo af en toe is het wel geweldig met haar. Zeker haar blowjob kwaliteiten zijn exorbitant!

Big30
19 december 2010, 12:47
Woonplaats weggehaald, zeker bij Duitse en Nederlandse dames ligt dat wat gevoelig. Woonplaats is ook niet echt relevante info.

Costana
19 december 2010, 14:02
Ik zie dit stuk meubilair niet zomaar vertrekken uit GT. Verdient mooie boterham.

gille52
19 december 2010, 15:43
Ik denk ook niet dat ze blijvend weggaat. Misschien zoekt ze even wat afwisseling, enkele andere gezichten, wat andere lucht. Tenslotte werkt ze al heel lang in GT.
Maar ik denk ook dat ze terugkomt,... als ze uberhaupt weggaat , want wat ze in GT verdient kan ze nergens anders verdienen. Ik ben al in heel veel clubs geweest in Duitsland maar GT is nog altijd de best beklante club.

Elgar
21 december 2010, 22:04
Woonplaats weggehaald, zeker bij Duitse en Nederlandse dames ligt dat wat gevoelig. Woonplaats is ook niet echt relevante info.

Big30, dank voor de correctie. Ik was mij hier niet van bewust. Ik zal er in het vervolg op letten. :hammer:

Zie ik je de 13e op de nieuwjaarsborrel? :prost:

Big30
21 december 2010, 22:07
Big30, dank voor de correctie. Ik was mij hier niet van bewust. Ik zal er in het vervolg op letten. :hammer:

Zie ik je de 13e op de nieuwjaarsborrel? :prost:

No problem! "That is what mods are for".

Tuurlijk zie je me dan, leef nog steeds een IJsberenkrabbetjeloos bestaan, mag hopen dat ik ook 13-1 in GT eindelijk in het bezit hiervan kom ;).

CU,
Big30

Rex
21 december 2010, 22:10

Woonplaats weggehaald???? Moeten we hier nu zo geheimzinnig over doen, das toch zo klaar als een klontje.............Brüggen natuurlijk!!!

Elgar
22 december 2010, 14:50
haha, als je het zo bekijkt!

Bronson
23 december 2010, 10:07
Where can I see current pictures of Lisa?

Willi69
23 december 2010, 13:09
Where can I see current pictures of Lisa?
Nowhere. :rolleyes:

Elgar
26 december 2010, 22:12
wow bedankt voor de foto, echt wel topwijf!
heb nog niet de mogelijkheid gehad om met haar te kameren maar naar de recensies te zien zullen we daar dringend verandering moeten in brengen:)
Heb haar wel eens gezien in GT...kan het zien dat haar tieten op de foto kleiner lijken als in het echt?

Een top dame! en 1 van de beste pijpers die ik ooit heb ervaren.....en neem maar van mij aan dat ik er al heel wat aan mijn puddingbuks heb laten kluiven....:hah:

timd
29 december 2010, 10:44
gisteren was ze er al weer (in GT dus). Heb nog even met haar gesproken en gaf aan nog niet te weten waar ze in de toekomst te vinden is.

Big30
29 december 2010, 19:33
Foto weggehaald. Foto's worden alleen geplaatst met toestemming van de dame en/of de club waar ze werkt.
n.b. het lijkt me effectiever in het vervolg een mod/admin als ze het even niet hebben opgemerkt een IM te sturen dan eerst de dame hier over te informeren.

Big30

ijsbeer2121
2 januari 2011, 19:56
Vandaag weer het genoegen gehad om met Lisa te kameren!

Dit keer eens voor FT gekozen - dat viel absoluut niet tegen! Lisa gaat er gewoon 100% voor en probeert niet, zoals ik wel eens meegemaakt heb, de boel te flessen door alleen lafjes met open mond erboven te hangen. Nee, Lisa zuigt ook echt de laatste druppel eruit :blow: :freu:

Sinbad
12 januari 2011, 22:50
Zie haar de laatste tijd er weer lopen, maar ze is me te profi geworden en de onschuld die ze een paar jaar geleden over zich had is verdwenen. Jammer dat ze een megatattoo op haar rug heeft laten zetten.

bergm550
12 januari 2011, 23:00
Jammer dat ze een megatattoo op haar rug heeft laten zetten.

Ik vind het ook een mooie vrouw. Ze heeft schitterende borsten, alleen het is zo jammer dat ze een piercing in haar linkerborst heeft. Ik ben niet zo gesteld op piercings in borsten of clitoris.

Cupido
12 januari 2011, 23:14
Maar wat maakt het uit, het was vorige week gewoonweg weer geweldig met haar. Dat heerlijke teasen (nog steeds jammer dat ze niet tongzoent), dat fantastische pijpen, die heerlijke borsten en het onnavolgbare neuken met haar. Ze doet nu al weer mee voor mijn nieuwe top 5!!

Rudi_NL
14 januari 2011, 22:51
Ik vind het ook een mooie vrouw. Ze heeft schitterende borsten, alleen het is zo jammer dat ze een piercing in haar linkerborst heeft. Ik ben niet zo gesteld op piercings in borsten of clitoris.

Die piercing in haar linkerborst vind ik ook niks. :huch: Ik zuig dan ook alleen maar aan haar rechterborst. :baby2: In de linkerborst zit soms een piercing met aanhangsel dat zo groot is dat ik dit zeker niet in mijn mond neem. :angst: Dus na haar teasen en eindelijk boven mijn mond stil blijven hangen met die grote piercing is het bij mij dus: "Andere Seite bitte". :smiley:

timjava
30 januari 2011, 15:13
Lisa is sinds afgelopen maandag in LR te bewonderen.

BSesamstraat
30 januari 2011, 15:19
ze heb tegen mij gezegd dat ze om en om gaat. dus waarschijnlijk ook in GT ;)

ijsbeer2121
30 januari 2011, 15:37
Volgens mij vind ze GT niet meer zo geweldig :gruebel: eerst wilde ze naar FKK Planet, en nu naar LR. Afgelopen zondag was ze ook weer snel naar huis, wellicht ontmoedigd door busladingen beren die ondanks de vele halfnaakte vrouwen om hun heen slechts voor een ding belangstelling hadden: Heineken :hammer:

gille52
10 februari 2011, 18:31
Ik ben vandaag Lisa inderdaad tegengekomen in Living Room. Ze werkt er nu een drietal weken. Ze vertelde mij dat ze een beetje uitgekeken was op GT.
Spijtig, de fans van haar (waar ik zeker bij hoor) zullen zich nu naar Living Room moeten verplaatsen.

adje10
14 februari 2011, 07:17
zaterdag mijn 1e sessie met lisa gehad.

abnormaal, wat een top wijf! 1 vd betere!

axel_321
14 februari 2011, 22:30
Inderdaad adje10, topwijf. Alles is al gezegd in de reviews over Lisa dus niets aan toe te voegen, bejubelde kwaliteiten helemaal bevestigd door ondergetekende. Ben nog nooit in LR geweest maar de laatste berichten wijzen er op dat ik toch maar die kant op moet. Is ze niet meer in GT en helemaal verhuist naar LR nu???

jacky pakutra
16 februari 2011, 12:08
Inderdaad adje10, topwijf. Alles is al gezegd in de reviews over Lisa dus niets aan toe te voegen, bejubelde kwaliteiten helemaal bevestigd door ondergetekende. Ben nog nooit in LR geweest maar de laatste berichten wijzen er op dat ik toch maar die kant op moet. Is ze niet meer in GT en helemaal verhuist naar LR nu???

uit betrouwbare bron vernomen dat ze gisteren gewoon weer aanwezig was in GT...

laplagne
16 februari 2011, 13:46
Lisa vertelde gisteren dinsdag de vijftiende februari dat mevrouw een maand nicht in Golden Time was geweest, maar dat ze weer helemaal terug was. Dat klopte; alleen heb ik haar nog nooit zo lang langs de kant zien staan. Lisa leek weer eens slecht gehumeurd, want een gesprek was niet met haar te beginnen en dat terwijl ze toch nagenoeg de hele middag geen lichamelijk contact met een ijsbeer had. Gelukkig voor menig ijsbeer liepen er nog verdomd veel leuke dames rond, waardoor ik haar links heb laten staan. Als Lisa zo doorgaat, lonkt het rechterrijtje.....

axel_321
16 februari 2011, 20:49
Lisa leek weer eens slecht gehumeurd, want een gesprek was niet met haar te beginnen en dat terwijl ze toch nagenoeg de hele middag geen lichamelijk contact met een ijsbeer had. .....

Bedankt voor de update jongens. Dit gebeurt wel vaker met Lisa, de meeste beren laten zich afschrikken door haar bitchy looks maar met een beetje lef en naturel gedrag kun je quality time beleven met haar, ook al lijkt ze niet benaderbaar. Lisa is een blijvertje in het linkerrijtje. Even afwachten nu of het LR of GT wordt.

adje10
17 februari 2011, 09:37
dus ze is nu voor vast weer terug in gt? ik had haar namelijk ook gedekselt in living room

jacky pakutra
17 februari 2011, 11:33
dus ze is nu voor vast weer terug in gt? ik had haar namelijk ook gedekselt in living room

voor zover ik heb begrepen wel...maar zoals Vergilius reeds schreef:

"De vrouw blijft een wispelturig en veranderlijk wezen."

Aangezien deze wijze woorden zo uit een cursus Lisalogie voor beginners zouden kunnen komen... toch maar even afwachten

adje10
17 februari 2011, 15:37
dat klopt ook. ze wilde heel lang niet met mij kameren omdat ik een keer een aanbod van haar had afgewezen. toen ik alle verhalen las wilde ik niets liever dan eroverheen kruipen met mn 100 kilo. maar wilde ze niet. afgelopen zaterdag in LR gelukkig weer wel :)

gille52
17 februari 2011, 21:53
Giuseppe Verdi zei het ook al in een van zijn liedjes in zijn opera's "La donna e mobile".
De vrouw is wispelturig. En dit geldt zeker voor Lisa. Wat wordt het nu, GT of LR? En haar houding tegenover ijsberen is ook zeer wispelturig. Nu valt ze mij in de armen als ze mij ziet, maar daar is een tijd geweest dat ze gedurende maanden niet met mij wou kameren, omdat ik mij niet aan de afspraak had gehouden van 'Nicht lecken, nicht küssen'.

Rex
17 februari 2011, 22:43
'Nicht lecken, nicht küssen'.

Du bist ein schmutziger Mann......:-)

adje10
21 februari 2011, 07:04
gisteren een top sessie met lisa gehad, was super :)

jacky pakutra
21 februari 2011, 12:35
bij mijn beide bezoeken aan haar/ GT deze week de best bestede euro's...dus ik hoop dat vele andere ijsberen zich nog lang aan haar nukken zullen ergeren :biggrin:

adje10
23 februari 2011, 14:57
ik heb een zeer groot probleem met lisa

Willi69
23 februari 2011, 15:37
Sind die Titten :tietjes: zu groß? :eek:

gille52
23 februari 2011, 18:13
Beste adje, nu maak je iedereen heel nieuwsgierig. Twee dagen geleden had je nog een top sessie met Lisa en vandaag heb je een heel groot probleem met Lisa. Maar je zegt niet welk probleem. Een beetje raar.

Rudi_NL
23 februari 2011, 21:14
Beste adje, nu maak je iedereen heel nieuwsgierig. Twee dagen geleden had je nog een top sessie met Lisa en vandaag heb je een heel groot probleem met Lisa. Maar je zegt niet welk probleem. Een beetje raar.

Ja adje, Wat is dat probleem? We zijn niet nieuwschierig, maar we willen het wel graag even weten!

Je hebt haar toch niet gelikt en vol op de bek genomen? En vervolgens gezegd: "Ich habe es nicht gewusst". Of gevraagd: "Was meinst du eigentlich mit: nicht lecken, nicht küssen?".

Misschien kunnen wij mede-ijsberen je helpen met het probleem; of nog beter: misschien kun je ons waarschuwen zodat wij straks niet hetzelfde probleem hebben.

Eén troost alvast: in GT lopen nog veel andere dames die ook goed in bed zijn en tevens een stuk minder gecompliceerd zijn.

Rex
23 februari 2011, 22:31

Oh Oh.....je bent toch niet verliefd geworden zeker?

jacky pakutra
24 februari 2011, 00:59

Oh Oh.....je bent toch niet verliefd geworden zeker?

zou wat zijn, verliefd worden op een dame die een pure PSE geeft...:biggrin:
maar niets is uitgesloten in het leven van een ijsbeer

CLUBSPORT
24 februari 2011, 16:14
zou wat zijn, verliefd worden op een dame die een pure PSE geeft...:biggrin:
maar niets is uitgesloten in het leven van een ijsbeer

Jawel hoor : dat Lisa verliefd word op hem :biggrin:

Cupido
24 februari 2011, 16:58
Laat haar vriendje er maar niet achter komen dan. Dan heeft ie een big problem!!!!:Big_gun:

Big30
24 februari 2011, 23:48
Het lijkt erop dat de keuze op Gt is gevallen zolang als het duurt althans :tongue:. Donderdag jl. was ze in ieder geval (nog?) in GT.

adje10
28 februari 2011, 07:10

het probleem is dat ik eraan verslaafd ben :)

gille52
28 februari 2011, 16:49
Beste adje,
Dit is gevaarlijk. Een verslaving is nooit goed. Lisa is een fantastische meid, ik weet het. Maar er zijn ook nog andere fantastische meiden. En zorg er ook voor dat je niet verslaafd geraakt aan het fenomeen van saunaclubs. Je kan er financieel onderdoor gaan als je niet oppast.

Nami
28 februari 2011, 16:54

Dat je pinpas en bankrekening het niet bijhoudt..? :mad_6:

jacky pakutra
28 februari 2011, 21:07
het probleem is dat ik eraan verslaafd ben :)

als je verslaafd bent, dan is Lisa een goede keus om je geld heen te brengen, ten eerste duren de sessies bij haar geen uren omdat ze heel actief is op de kamer en ten tweede levert ze ook kwalitatief het beste waar voor je geld.
Zolang je nog geen ramkraken hoeft te zetten om je clubbezoek te bekostigen, zou ik er van genieten :biggrin:

Big30
28 februari 2011, 21:14
Zolang je nog geen ramkraken hoeft te zetten om je clubbezoek te bekostigen, zou ik er van genieten :biggrin:
Vind dat ook pasjes skimmen niet mag worden toegepast. Tis niet mijn type maar moet wel toegeven dat ze heeeeel lief zo lekker zuur kan kijken :tongue:.

adje10
28 februari 2011, 22:08
ze heeft gewoon een zuigkracht waar menige husqvarna jaloers op is.

Rex
28 februari 2011, 22:19
Het lijkt erop dat de keuze op Gt is gevallen zolang als het duurt althans :tongue:. Donderdag jl. was ze in ieder geval (nog?) in GT.

Lisa = GT......GT = Lisa......Das toch niet zo moeilijk...:confused:
By the way....Ik heb haar zaterdag maar een keer overgeslagen in GT.....:baby2:

Big30
28 februari 2011, 22:29
Lisa = GT......GT = Lisa......Das toch niet zo moeilijk...:confused:

Lees het topic even door en je ziet dat ze in januari en februari eerst in Planet was en daarna in LR en vorig weekend ook nog in LR was. Dus Lisa in Gt is geen identiteit dan wel vaste zekerheid. In zo'n geval is het voor de fans handig te weten waar ze bivakkeert. Nu zit ze in GT zolang als het duurt dan ;).

Big30

Rex
28 februari 2011, 22:36
Lees het topic even door en je ziet dat ze in januari en februari eerst in Planet was en daarna in LR en vorig weekend ook nog in LR was. Dus Lisa in Gt is geen identiteit dan wel vaste zekerheid. In zo'n geval is het voor de fans handig te weten waar ze bivakkeert. Nu zit ze in GT zolang als het duurt dan ;).

Big30

Dat waren tijdelijke uitstapjes Big!!!! Dat doen wij toch ook....

mauro46
1 maart 2011, 10:58
dat poesje fantastisch ....
:liebe2:

adje10
1 maart 2011, 11:53
rimme die handel

laplagne
5 maart 2011, 13:54
Lisa is al sinds mensenheugenis een vaste waarde in Golden Time. Net op het moment dat ik weer eens een poging bij die fraaie blondine wilden wagen, kwam ik Ela tegen. Dat werd geen Lisa, maar ik was niet de enige. Afgezien van mijn kamerbezoeken met Ela heb ik Lisa langs de kant zien staan. Haar kamerbezoeken waren afgelopen donderdag zeer zeker op de vingers van één hand te tellen. Ik kan niet geloven dat de mannen op Lisa zijn uitgekeken, maar bij deze geringe activiteit is de kans op haar vertrek groot.

Rex
6 maart 2011, 21:38
Lisa is al sinds mensenheugenis een vaste waarde in Golden Time. Net op het moment dat ik weer eens een poging bij die fraaie blondine wilden wagen, kwam ik Ela tegen. Dat werd geen Lisa, maar ik was niet de enige. Afgezien van mijn kamerbezoeken met Ela heb ik Lisa langs de kant zien staan. Haar kamerbezoeken waren afgelopen donderdag zeer zeker op de vingers van één hand te tellen. Ik kan niet geloven dat de mannen op Lisa zijn uitgekeken, maar bij deze geringe activiteit is de kans op haar vertrek groot.

Afgelopen zaterdag liep ze weer af en aan zoals vanouds......Zelf natuurlijk ook weer de verleiding niet weten te weerstaan en me weer heerlijk laten pijpen door de beste pijpster van GT!!!!
Ze wilde graag zaterdag nog uit gaan vertelde ze me, maar ja als al je '' vriendinnen'' hoeren zijn en minimaal tot 2 uur of 3 uur 's nachts moeten werken kan dat lastig zijn.......Hadden ze maar een ander vak moeten leren.....:baeh:

gille52
7 april 2011, 19:02
Ik ben gisteren nog eens met Lisa meegegaan naar één van de hutjes. Voor mij blijft ze ongetwijfeld de beste pijpster van GT. Na wat omzwervingen schijnt ze nu weer haar vaste stek in GT gevonden te hebben. Laat ons hopen. Voor haar fans - waar ik toe behoor - was het niet plezierig om telkens maar te moeten gissen waar Lisa zich ophieldt.

axel_321
7 april 2011, 21:45
Voor wie het graag wil weten, Lisa heeft me bij mijn laatste bezoekje verteld dat ze aanwezig is in GT op donderdag, zaterdag en zondag. En voor een evt update van haar paspoortje: Lisa is 26 jaar.

axel_321
7 april 2011, 21:48
En inderdaad, het belangrijkste is allemaal al gezegd in het voorafgaande en haar kwaliteiten en (eigen)aardigheidjes hoeven dus niet herhaald hier.

Megaboob
10 april 2011, 10:10
Gezien het extreme gebrek aan mijn fabvoriete rondborstige dames in Gt afgelopen woensdag (geen Bianca, Nicolle, Victoria, Asha, Milis enz.) was mijn vizier open voor andere ervaringen. Lisa zat ook wat verveeld op haar kruk, keek wat nors zoals altijd, en kon ook haar draai niet echt vinden woensdag naar mijn idee. Toch ziet Lisa er altijd gewoon prachtig uit, heeft ze ook mooie borsten, en is haar reputatie als pijpgodin ook mij niet onbekend. Na een lange tijd dus toch maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken, en Lisa benaderd, waarbij ik moet zeggen dat ze wel gelijk "ontdooide" toen ik gelijk de sleutelvraag stelde. Met goede moed dus naar blokhut 26!

Even een praatje, even dat goddelijke lichaam van Lisa nog eens goed bewonderd, het is en blijft toch wel een plaatje deze dame, eerlijk is eerlijk. Practig figuur, mooie volle borsten, fijn gezicht, mooie ogen, helemaal goed, en toch wel erg "mijn ding" om eerlijk te zijn. Niet voor niets is Lisa mijn eerste GT ervaring ooit geweest schoot er door mijn hoofd.

Lisa begon me heerlijk te teasen, geen tongzoenen, maar ze komt dicht genoeg in de buurt, en weet hoe ze me op moet warmen, ook even een fijne borstmassage, en daarna door naar dat heerlijke pijpen, ik was al bijna weer vergeten hoe heerlijk ze dat doet, ik moet toegeven dat deze dame echt het summum van pijpen beheerst in GT, er is geen betere, zelfs mijn eigen favorietje Victoria haalt dit nivo niet. Jammer is dan weer dat je niet in haar mond mag klaarkomen, dus toen het me na een kleine tijd al het sperma tot aan de rand stond, gevraagd of we nog wat konden sexen. Dat was prima, dus Lisa ging in volle vaart aan de slag, en ook dat is toch wel erg lekker met haar, eerlijk is eerlijk, volle overgave en inzet bij Lisa, een echte vakvrouw, die weet hoe ze een man plezier kan geven, en dat ook doet.

Probleem was natuurlijk dat ik alweer snel op springen stond, dus toch maar gevraagd of ze weer op pijpen over wilde gaan, wat geen problem was gelukkig. In een iets rustiger tempo nu weer lekker gepijpt tot ik aangaf het weer bijna niet meer te houden, waarbij ze Megaboob jr eens lekker tegen haar borsten drukte, en dat resulteerde dan ook direct in het gewenste resultaat, een volle romige ontlading over haar borsten, service with a smile!

Nog even nagepraat met Lisa, ze leek me redelijk relaxed, was blij dat ik haar meegevraagd had naar de kamer want het was een relatief rustige dag geweest, en ze had zich wat verveeld gaf ze ook wel toe.

Dus op naar de lockers, betalingsverplichting voldoen, en beiden weer tevreden door met ons dagje GT. Ik kwam Lisa later op de dag nog een paar keer tegen, en toen gaf ze me in ieder geval een paar warme glimlachenm dus ze kan het wel!

Lisa is een heerlijke dame, professioneel, maar wel gewoon goed, en krijgt een 10 voor het geweldige pijpwerk dat ze afleverde aan Megaboob Jr.

Toch maar weer eens wat vaker op de " to do" lijst laten verschijnen van Megaboob!

ijsbeer2121
11 april 2011, 19:53
Lisa was er afgelopen zaterdag niet, tot grote teleurstelling van mijn lul :biggrin:

Verder heeft ze in het verleden wel eens Französisch gedaan, wat mij destijds prima beviel :freu: Wellicht dat ze daar intussen weer mee gestopt is (of dat ze even geen trek in zaad had?) :)

Rex
11 april 2011, 22:09
Jammer is dan weer dat je niet in haar mond mag klaarkomen, dus toen het me na een kleine tijd al het sperma tot aan de rand stond, gevraagd of we nog wat konden sexen.

Vreemd.......Als je een halve liter ananassap hebt gedronken van te voren is het geen enkel probleem bij Lisa......:)
Ik heb Lisa al meerdere malen een romige yoghurt shake gegeven......

Cupido
13 april 2011, 09:53
Afgelopen donderdagavond 7 april kwam ze me opzoeken bij de whirlpool. Ze verveelde zich duidelijk, want ze had ruim de tijd voor mij.:biggrin: Toen ik mijn ijsberenvel weer omgedaan had en mij in mijn masterbullchair zette kwam ze van achteren over me heen hangen, als je dan 2 van die heerlijke borsten over je hoofd voelt glijden die vervolgens langs je oren tot stilstand komen en daarna nog even voor je ogen heen en weer gaan, dan komt je leuter snel tot grote hoogte. Vervolgens nam ze me mee naar de barruimte waar ze zich over me ontfermde als een nachtzuster in een verpleeghuis!! Sleutelvraag bleef dan ook niet lang uit.

Tja sommige dames moeten dan uren wachten op de sleutel, Lisa komt dan altijd binnen niet al te lange tijd weer terug met een goede sleutel. Op de kamer merkte je dat de vloerverwarming nog goed zijn werk deed. Man wat was het er weer heet. Lisa deed echter haar werk weer meer als naar behoren. Vooral haar pijpwerk is heerlijk maar ook het neuken zelf is van een hoog gehalte. Ok, ze tongt dan niet, maar het teasen is ook geil. De sessie werd afgesloten met pzc en het vuurwerk kon dan ook niet lang meer uitblijven!!

Lisa blijft een van mijn favorieten!!!

Megaboob
16 april 2011, 23:52
Lisa was er vrijdag ook weer, omdat ze me vorige week helemaal fantastisch gepijpt heeft, wild eik nog wel een keer. Maar Lisa was eerst bij de masseuse, toen weer weg, en zo ging dat maar door, dus kwam het helaas niet tot een sessie vandaag, volgende keer beter.
Lisa ziet er nog steeds prachtig uit, kijkt nog steeds wat chagrijnig, maar wierp me vanaf de massage tafel dan toch een glimlach toe, dus misschien vind ze de Boobmeister dan toch wel ok?!

Wordt wellicht bij een volgend GT bezoek vervolgd!

megaboob

sukehashi
19 april 2011, 20:49
Ben ook al aantal keren op kamer geweest met deze überbabe. Ben binnenkort weer eens in GT (het is al een tijdje geleden) en heb zin in een trio'tje. Nu vraag ik me af of Lisa trio's doet en of iemand überhaupt al trio-ervaring heeft met Lisa? Ik kon er geen recensie over vinden. Iemand?

laplagne
19 april 2011, 21:02
Lisa is zeer zeker in voor een trio, maar dan wel met een vriendin naar haar keuze. Als bekende van haar zou ik Lisa het voorstel van een trio doen en dan vragen welke dame deze topper op het oog heeft. Dan moet het goedkomen. Veel plezier!

sukehashi
19 april 2011, 21:34
Bedankt voor de tip! Recensie volgt nog ! :)

shadow
22 april 2011, 10:29
RESPECT, voor alle mannen hier die Lisa genomen hebben en nog meer RESPECT voor Cupido die gewoon door Lisa wordt opgezocht.
Ik heb Lisa al diverse malen in GT gezien. Ze is in mijn ogen qua uitstraling/bewegen en uiterlijk de ideale vrouw.
Ik zag haar afgelopen dinsdag in het zonnetje door de tuin van GT lopen. Het leek wel een godin.
Vermoedelijk zal mijn perceptie over haar, de oorzaak zijn dat ik haar dus NIET durf te benaderen.
Ik ben normaal niet onzeker, soms zelfs wat onbescheiden. Ik voel me altijd zeker en kom al lange tijd in GT. Ik heb hier ook al heel wat mooie schepsels mogen wippen. En toch durf ik Lisa niet te benaderen.

Misschien komt het ook wel omdat ze vaak een uitstraling heeft, alsof ze niet zo nodig zit te wachten op kamerbezoek.

Zijn er beren die zich herkennen in bovenstaande?

Natuurlijk laat ik het er niet bij zitten en ga binnenkort weer naar GT en zal mezelf dwingen aktie te ondernemen.

Ik wil later niet op mijn sterfbed het verwijt dragen dat ik deze godin heb laten passeren!

gille52
22 april 2011, 13:18
Beste Shadow, je moet inderdaad niet twijfelen. Stap gewoon op haar af en vraag of ze mee op de kamer wil. Je zult er absoluut geen spijt van hebben. Ze is goddelijk en kan overheerlijk pijpen. Ik ken geen betere in GT. Soms is ze wat arrogant, maar dat moet je er bij nemen. Tegen mij is ze nu uitermate vriendelijk, al was dat in het begin ook anders. En je moet haar ook haar zin geven wat betreft 'Nicht lecken, nicht kussen', maar dat hoeft niet erg te storen. Ze is en blijft een van de mooiste dames van GT. Succes, ermee.

jacky pakutra
22 april 2011, 15:57
gewoon erop af stappen en douwen

Cupido
23 april 2011, 16:04
RESPECT, voor alle mannen hier die Lisa genomen hebben en nog meer RESPECT voor Cupido die gewoon door Lisa wordt opgezocht.
Ik heb Lisa al diverse malen in GT gezien. Ze is in mijn ogen qua uitstraling/bewegen en uiterlijk de ideale vrouw.
Ik zag haar afgelopen dinsdag in het zonnetje door de tuin van GT lopen. Het leek wel een godin.
Vermoedelijk zal mijn perceptie over haar, de oorzaak zijn dat ik haar dus NIET durf te benaderen.
Ik ben normaal niet onzeker, soms zelfs wat onbescheiden. Ik voel me altijd zeker en kom al lange tijd in GT. Ik heb hier ook al heel wat mooie schepsels mogen wippen. En toch durf ik Lisa niet te benaderen.

Misschien komt het ook wel omdat ze vaak een uitstraling heeft, alsof ze niet zo nodig zit te wachten op kamerbezoek.

Natuurlijk laat ik het er niet bij zitten en ga binnenkort weer naar GT en zal mezelf dwingen aktie te ondernemen.

Ik wil later niet op mijn sterfbed het verwijt dragen dat ik deze godin heb laten passeren!

Ik herken me helemaal in jou verhaal. Ik zat dan ook de eerste keer dat ik met haar ging vol met spanning, maar als ze je eenmaal kent en er is een klik tussen haar en jou blijkt ze gewoon een hele lieve meid te zijn. Althans zo is ze naar mij toe helemaal ontdooid. Toevallig had ik het er met haar nog de laatste keer over dat ik zo vol met spanning zat de eerste keer dat ik met haar ging en dat ik daar nu hartelijk om kon lachen!!! Dus overwin je angst en stap er op af!!!

Badslippers
23 april 2011, 17:17
[Lisa]
[...]
[...]
[...]

Natuurlijk herken ik me daarin. Elke beer herkent zich daarin en als hij het tegenovergestelde beweert is het gewoon een vuile leugenaar. Sommige dames zijn wat moeilijk benaderbaar en dat kan onzeker maken. Zo werkt het gewoon. (Alleen janssen vormt de uitzondering op deze regel!)

Vergeet niet dat dames een soort van pantser optrekken om zich te wapenen. Vraag me niet waar tegen ze zich willen wapenen want dat weet ik niet. Nou ja, eigenlijk weet ik het gedeeltelijk en kan ik je een indicatie geven omdat ik beroepsmatig vaker bezig ben met de menselijke psyche.

Iedereen heeft een bepaalde mate van onzekerheid. Jij, ik, maar ook een dame in een club. Nou lijkt me een club voor een dame ook niet echt de ideale plek om te laten zien wie ze werkelijhk is. En dat geldt waarschijnlijk ook voor een ijsbeer. Niet dat ze zich anders voor doen maar ieder laat toch een andere kant van zich zien. De ene is ongeremd/grof/exhibitionistisch wat hij/zij normaal niet is, en de ander gereserveerd/verlegen/kat uit de boom kijken.

Cupido heeft Lisa wat weten te ontdooien zodat ze wat meer van zichzelf laat zien. En wat blijkt; ze is niet het ijskonijn dat jij wellicht ziet.
Conclusie, benader haar zoals jezelf benaderd wil worden. Maak een praatje, neem tegelijk haar lievelingsdrankje mee, kortom versier haar en doe eens iets wat je normaal niet doet. Een wereld zal voor je open gaan.

Normaal bereken ik voor zo'n consult toch gauw 125 euro maar voor jou is het gratis!!! Doe er je voordeel mee en schrijf een smakelijk verhaal. meer verlang ik niet.

CLUBSPORT
24 april 2011, 00:52
zo zie je maar weer hoe verschillend de dames van karakter zijn , neem een sonja die duidelijk laat merken dat ze er is of jana die liever rustig op haar kruk blijft en wacht tot de beer naar haar toekomt tot lisa die sommigen al met haar blik lijkt weg te sturen .
toch kan je uit al deze eerste indrukken geen enkele conclusie trekken , als je hen eenmaal kent kunnen ze heel anders zijn, en dat maakt het nou zo fascinerend

Picasso 1
24 april 2011, 01:01
.....tot lisa die sommigen al met haar blik lijkt weg te sturen .....

Mijn beste sessies heb ik gehad met dames die me vooraf geen enkele blik waardig gunden (of voor zoverre die er wel was ik er niks van merkte).
Ik vermoed dat bij dames het 'overvallen' worden, iets spannends doet met de vrouwelijke psyche. Gewoon op afstappen dus.

jacky pakutra
24 april 2011, 11:51
iedereen zijn eigen ervaring maar ik vind lisa totaal niet arrogant en in de communicatie een van de coolste dames in GT, en dan bedoel ik niet ijskastcool maar gewoon aardig, relaxed en grappig.
ze begroet je altijd even als ze langsloopt (wel op lisachtige wijze, wat alles kan inhouden dat ligt tussen een aai/verbale begroeting en een (subtiele) klap op je tik als je toevallig de andere kant opkijkt) , ook als je een paar keer niet met haar bent geweest.
maar goed, misschien heb ik het geluk gehad om tot op heden nog niks van haar nukken meegemaakt te hebben en praat ik op een dag ook heel anders...

ze deed goede zaken gisteren, met dank aan de tijdelijke Roemeense Volksverhuizing

Megaboob
8 mei 2011, 00:25
Als tweede sessie van de donderdag toch maar weer genoten van de talenten van de mooie Lisa. Ijskoud de lekkerste, zullen we maar zeggen!

In de barruimte gunt me geen blik, praat niet met, loopt me straal voorbij enz. maar als ik het toverwoord "sleutel" zeg, veranderd dat gelukkig allemaal, en is ze helemaal de mijne, en kan er een warme glimlach vanaf!

Op de kamer begint ze dan gelijk me haar heerlijke teasen, en dat doet me wel met een vrouw met een dergelijk "cuties" gehalte. Want laten we niet vergeten dat Lisa gewoon een bloedmooie vrouw is, met de perfecte maten (goed, haar borsten mogen altijd groter, maar voor haar slanke lijf zijn ze zeker mooi groot en vol te noemen!).

Ik heb haar voor de zekerheid nog gevraagd of klaarkomen in de mond geen probleem zou zijn, en dat is het gelukkig niet, waar ik dat idee dus ooit vandaan heb gehaald weet ik ook niet meer, maar ik heb dat dus altijd vermeden bij haar. Vandaag zou het dan gaan gebeuren, ik was er op gefocused, en Lisa ook, dus na een heerlijke lange PZC sessie door deze pijpgodin ging mijn hele lading heerlijk haar mindje in!

Ik ben zelden zo lekker en heftig klaar gekomen als deze keer, en Lisa is en blijft een topper voor mij.

Ik heb haar nog een kleine fooi gegeven voor de geleverde diensten, en toen ontdooide ze helemaal! Ik kreeg zelfs een kus op de mond na van haar, wat toch wel wat ongebruikelijk is voor deze schoonheid.

Fijne ervaring dus weer met Lisa, en ze ziet me zeker weer terug!

Megaboob

ijsbeer2121
13 juni 2011, 20:07
Zoals ook in het algemene GT draadje was opgemerkt heeft Lisa een nieuw kapsel, wat haar zeker niet slecht staat. Desondanks leek ze gisteren niet echt druk bezet. Ergens jammer voor haar, omdat ze enerzijds een 'stunner' is, anderzijds er ook echt werk van weet te maken op de kamer.

Maar goed, ze moet het ook een beetje bij haar zelf zoeken - zo kwam ze gisteren buiten op een bankje precies naast mij zitten, maar weet het voor elkaar te krijgen mij daarbij niet aan te kijken noch een woord te zeggen. Als je erover nadenkt is dat best knap, je moet namelijk heel wat menselijke instincten en sociale conventies onderdrukken! En dat terwijl ik in de afgelopen jaren toch zo'n 10 keer met haar heb gekamerd. Ik ben zeker geen GFE fanaat, maar stel, net als ieder normaal mens, een blik of een lach wel op prijs. Op dat moment had ik vervolgens ook geen zin meer met haar te babbelen...

Efin - ik zal in de toekomst vast nog eens met haar kameren, maar dat zal eerder het gevolg zijn van een gebrek aan andere meiden dan dat zij daar aktief een rol in heeft.

jacky pakutra
13 juni 2011, 20:21
lisa is best wel sociaal hoor, als je een tijdelijke lisa-addiction hebt en 10 keer in 3 weken met haar kamert dan komt ze zeker wel een hele tijd gedag zeggen en een praatje maken hoe het met je gaat :biggrin:
tja, ik kamer ook te weinig met haar de laatste tijd, misschien ook wel omdat ze er bijna altijd wel is, en je dan in je achterhoofd hebt: "ach als ik niks vind dan is lisa er altijd nog". een ander nadeel is misschien ook nog dat de kamergangen met lisa redelijk hetzelfde zijn...

best wel zonde want de kwaliteit is en blijft uitmuntend. en op de kamer vind ik haar ook nog eens super relaxed en zeer aardig; om een fout woord te gebruiken: lisa is dan best wel cool. (ipv koel).

staat nog steeds in mijn top 3 van beste Gt ervaringen ...

Badslippers
13 juni 2011, 23:17
zo kwam ze gisteren buiten op een bankje precies naast mij zitten, maar weet het voor elkaar te krijgen mij daarbij niet aan te kijken noch een woord te zeggen. Als je erover nadenkt is dat best knap, je moet namelijk heel wat menselijke instincten en sociale conventies onderdrukken! En dat terwijl ik in de afgelopen jaren toch zo'n 10 keer met haar heb gekamerd. Ik ben zeker geen GFE fanaat, maar stel, net als ieder normaal mens, een blik of een lach wel op prijs. Op dat moment had ik vervolgens ook geen zin meer met haar te babbelen...

Jongen, dat is toch alleen maar lachwekkend. Wat had ik graag op jouw plek gezeten om deze mevrouw uit haar tent te lokken. Je hebt zelf toch ook een mond om te praten.
BS: "Hallo Lisa, was sitzt dein Haar Nett. Neue Frisur?"
Lisa: "Ja"
BS: Darf ich dich etwas zu trinken anbieten, Lisa?"
Lisa: "Nein"
BS: "Wie ist deine Tag bis jetzt?"
Lisa: "Scheisse"
BS: "Ach, dass tut mir Leit"
BS: "Ich bin immer fasciniert durch deine Tätuierung. Der Mann oder die Frau die das gemacht hat muss eine sehr fest Hand gehabt haben und nicht sehr nervös gewesen sein"
Lisa: "Wieso"
BS: "Ich meine, zo zwischen deine sehr schöne Busen"
Lisa: ". . .Pfffff "
BS: "Liebe Lisa du redest mir wirder die Ohren vom Kopf bemerke ich. Ich dürf es fast nicht zu fragen aber willst du mir einen Blasen? Das machts du so gut. Du bist die Blasekönigin von dieser Fick-Bungalow habe ich mir erzählen lassen. Ich habe immer schwierigkeiten mit abspritzen aber so eine Profi wie du schafs das."
Lisa: "Aber natürlich meine Schatzi. Ich bin Weltmeister blasen hier in Golden Time. Wenn ich dich blase spritzt du wie die Krimmeler Wasserfälle. Und weis du, ich werde dich mahl etwas zuvertrauen. Du bist so eine tollen Mann, ganz net. Der Netzte Mann von ganz Golden Time. Viel sympatischer dann al die andere Biersaufende Hangbauchschweiner von Männer die mir nur blöd anglotzen. Immer wenn ich dich in Golden Time sehe hoffe ich dass ich deinen Schwanz mahl wieder blasen kan denn für Geld mache ich alles, meine liebe Schatzi. Nur der riesen Schwanz von Ketserr lass ich an meine Nase vorbei gehen."
BS: "Mann, Lisa kanns du reden? Ich dachte immer du wärst eine Eiskonein. Eine art von Külschranke"
Lisa: "Falsch. Ich hab dir doch gesagt. Wenn ich Geld rieche mit meine nach oben stehende Nase mache ich alles. Wofür bin ich anders hier?"
BS: "Ach Lisa, ich erinnere mich plötzlich das meine Kohle auf sind und ich pleite bin. Kanst du mir auch eine auf der Pump (op de pof) Blasen?"
Lisa: "Du unverschämter Bauerntrottel. Weis du nicht das ich DIE LISA bin, die Königin von Golden Time?"
BS: "Ha ha, und ich bin DER BADELATSCHE der Psycho-Bull von Golden Time, viel spass noch und bis nächstes mahl!"

Rudi_NL
13 juni 2011, 23:57
Ik zie het alweer!!! Nou ja, ik lees het hier eigenlijk.

Volgende keer zal ik - als jonge ijsbeer - jullie in GoldenTime eens even voordoen hoe je je met Lisa moet onderhouden. Daarna is ze niet meer van jullie af te slaan!!!

Behalve dat ze mij begroet, is ze ook nog eens handtastelijk. Ze zit namelijk vaak aan mijn haren of aan mijn middel (wat beide niet wordt toegelaten door mij)!!!

Als kleine ijsbeer (zij noemt me Knut) begin ik haar altijd op een leuke manier te pesten door bij aankomst bijvoorbeeld te zeggen: "Ha du Kleines!!!" en dat terwijl ze een kop groter is dan ik.

Dit soort zaken kan ze best waarderen en terugpesten dat vind ze ook wel leuk. Kwaad is ze tot nu toe nog niet geworden, maar je moet natuurlijk wel niets hatelijks zeggen en het leuk houden.

Van de andere kant moet ik jullie gelijk geven dat ze inderdaad niet spraakzaam is buiten de kamer en ze afstandelijk over kan komen.

jacky pakutra
14 juni 2011, 00:11
ik heb zelf het idee dat ik met Lisa van alle dames in GT de meest normale en plezierige vorm van communicatie heb...
ik las zojuist terug dat ik schreef dat ze in mijn top 3 van beste gt ervaringen staat en dat is ook zo....
toen bedacht ik me dat ik niet zo lang geleden nog schreef dat ze mijn nr 1 was..dus in de tussentijd is er blijkbaar toch iets gebeurd in mijn rangorderegeling..

ijsbeer2121
14 juni 2011, 05:44
Haha, ik zie het alweer, misschien moet ik die nukkigheid toch meer als onderdeel van het spel zien. Dat zorgt tenminste nog voor afwisseling ten opzichte van het continue "Schatzi" van onze veelal Roemeense vriendinnen.

Verder vond ik Lisa op kamer altijd al erg sympatiek, maar zakt dat dus buiten kamers snel weer weg.

Ascari
21 juni 2011, 18:30
Dit is toch een foto van Lisa? Lisa l'allemande

Dat is een foto die een tijd geleden nog in dit topic stond en werd gewist door een admin. Wat ik heb begrepen is dat Lisa is niet erg blij is met deze foto.

Big30
21 juni 2011, 18:45
Dat is een foto die een tijd geleden nog in dit topic stond en werd gewist door een admin. Wat ik heb begrepen is dat Lisa is niet erg blij is met deze foto.
Klopt en dus de link weer weggehaald. Lisa is in Gt te bewonderen :tongue:.

Carlitos
21 juni 2011, 20:51
Ow, dat wist ik niet. Omdat die gewoon op het Franse forum staat moest het geen probleem zijn. Misschien wel iets voor de Admin om de Fransen om hetzelfde te vragen. Maar wat een lijf he....

Ascari
3 juli 2011, 21:30
Ik volgde Lisa naar een van de blokhutjes achterin. Nadat ze het bed had opgemaakt mocht ik gaan liggen, maar ik zei dat zij mocht gaan liggen.
Ze ging op haar buik liggen en ik masseerde haar benen, kont en rug. Langzaam bewerkte ik met mijn tong de erogene zones op haar benen en bij haar ribben. Ik draaide haar om en ging verder bij haar ribben, borsten, onderbuik (net iets boven haar poesje). Ze reageerde nogal heftig op dit alles en het leek haar te bevallen. Ze draaide de rollen en likte mijn tepels en buik, ze beet ook zachtjes in mijn hals en gezicht. Vervolgens begon ze aan haar specialisme: pzc. Af en toe nam ze hem wat dieper in haar mond maar een volledige deapthroat kun je het niet noemen. Ze deed er jasje om heen en ging op haar rug liggen. Ik neukte haar een tijdje in missio en we kusten en likten elkaar over en weer, hals, gezicht en oren. Even nog doggy gedaan maar snel weer overgestapt naar missio. Uiteindelijk ook in missio klaargekomen terwijl we elkaar omhelsden.
Ze deed netjes het condoom zelf af en ze gaf me nog wat extra doekje voor het zweet wat mijn kop gutste. Vervolgens geen haast of iets dergelijks, ze ging naast me liggen en praatten de resterende tijd vol voordat we de lockers opzochten.

Conclusie: zoenen, beffen en vingeren is uiteraard niet in haar servicepakket aanwezig maar ze weet er toch iets leuks van te maken. Pijpen en neuken is gewoon goed en ondanks dat je voor haar enig zins vreemde karakter een gebruiksaanwijzing nodig hebt kun je toch met haar lachen.

Hendrikdeleuter
18 september 2011, 23:49
Geweldige ervaring met Lisa afgelopen zaterdag. Komt in eerste instantie wat stug over. Maar ze heeft humor en met een paar grappen over en weer, komt de stemming er wel in en is wel een klik.

Op de kamer geweldig pijpen, dat kan ze goed. En kussen over het hele lichaam, teasen door wel zachtjes in de buurt van je lippen te komen! Daarna Lisa zittend bovenop mij zodat je je kunt vergapen aan haar prachtige lichaam. Heerlijk klaargekomen en daarna nog een rugmassage om de tijd vol te maken, hetgeen ze ook uitstekend doet. Regelmatig een grote lach en prima stemming.

Zo goed dat ik een paar uur later met haar op herhaling ging, opnieuw TOP!

bosbeer
19 september 2011, 08:12
Mocht je ook likken?

hp001
19 september 2011, 08:39
Mocht je ook likken?

Ik denk dat de vaste bezoekers van GT je daarop wel antwoord kunnen geven.

bosbeer
19 september 2011, 10:16
Ik denk dat de vaste bezoekers van GT je daarop wel antwoord kunnen geven.

Daar gaat het me nou juist om, eentje moet er de eerste zijn, hè. En de meeste vaste bezoekers van GT gaan niet met Lisa mee omdat haar service te beperkt is. Dus de vraag was puur voor Hendrik bedoeld, in de hoop dat Lisa haar servicepakket heeft gerepareerd.
.

jacky pakutra
19 september 2011, 11:59
zou me verbazen dat je eerst 5 jaar niet mag likken en zoenen en nu ineens wel.
heb zoals ik al eerder aangaf helaas niet meer net haar gekamerd , maar eigenlijk is er bijna niemand in GT die je zo'n goed product kan leveren in een half uur, ondanks de beperkte service en de non GFE.
jammer dat ze er zo vaak is...als ze af en toe op zou duiken zou ze denk ik veel beter lopen.
voor mij nog steeds een van de beste ervaringen in GT ever

Hendrikdeleuter
19 september 2011, 22:57
Antwoord op de vraag van Bosbeer is: Nee.
Maar zij geeft dit netjes van te voren aan en haar service is zo goed, dat ik dat geen probleem vind.

Megaboob
8 oktober 2011, 20:25
Afgelopen donderdag om ca 16.00 in GT aangekomen, en mijn ogen de kost gegeven. Dat duurde wat langer dan normaal (meestal ga ik vrij snel na aankomst kameren), maar nu was het aantal Megaboob approved meisjes toch echt zeer gering. Gelukkig kwam Lisa na ca 45 minuten voorbij paraderen. Lisa is een zekere zet voor het betere PZC werk, en is ook een prima optick fick. Verbazingwekkend hoe goed deze dame er uit blijft zien na al die jaren in GT. Schitterende slanke body, mooie billen, prima tieten, en een zeer knap kopje. Op naar de kamer dus, want de druk moest hoognodig weer van de ketel!

Lisa wist dit weer op de haar bekende wijze tot een goed einde te brengen, en wel met goed teasen (ondanks het zoenverbod)m goed gebruik makend van haar sexy body en borsten, en prima inspelend op de Megaboob fetisch (penis tussen haar borsten). Na een staaltje PZC zonder weerga, doorgegaan naar een cowgirl, iets wat Lisa ook tot in de puntjes beheerst met haar atletische body, en ik moest me inhouden om niet te snel te komen, het plan wat natuurlijk een ft in haar heerlijke mondje. Lisa had dat ook al weer snel door, en vroeg mij vrolijk of ik een luie donder ben zie weer graag oraal bediend wenste te worden, in plaats van haar ook eens een orgasme te gunnen. We lagen allebei wel in een stuip hierna, en dat geeft toch aan dat Lisa op de kamer eigenlijk een leuke relaxte dvp is, waarmee het prima toeven is.

Lisa wist er dan nadat we uitgelachen waren weer een puntje aan te zuigen, en megaboob kwam weer spetterend klaar in haar mondje. Na het afrekenen ieder dus weer blij, en ik kreeg zowaar nog een kusje op de mond van haar. Prima versorgde sessie van een dvp die weet wat ze doet, en weet hoe ze het megaboob naar de zin moet maken.

Herhalingsgevaar:
Groot!

Megaboob