PDA

Volledige versie bekijken : Judi (hongaars)

ketserr
14 augustus 2011, 21:52
Naam : Judi

Nationaliteit/taal : Hongaars

Leeftijd : 26jr

Haarkleur/lengte : zwart lang haar

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : slank / A

Tatoeage / Piercing : nee / nee

Service : PZC, NMC

Extra :

Dit was een bijzondere dame waarvoor ik zo naar een andere club zou gaan als iemand weet welke club ze nu zou werken. Ik heb haar twee keer gezien in GT vorig jaar oktober en daarna nooit meer gezien, Adriana waar ze toen mee omging weet ook niet waar ze is.

Na me intree in het ketspaleis stond ik aan de bar een broodje te eten en een praatje met de mannen te doen toen deze dame mij direct opviel. Meestal als dit gebeurd word ze dan ook me eerste keus van de dag tenzij The Golden Lady aanwezig is en die was er niet. Later toen we op het terras zaten genietend van het stralende zonnetje stond ze bij de deur met een andere dame en ik vroeg aan de mannen wat hun van haar vinden. Ik kreeg te horen; te mooi, te slank, te donker en een verkeerde verwachting vanwege haar uiterlijk maar echt iets voor jou met die ketsnorm van je. Ik werd er niet door beïnvloed want dit zijn eigenschappen van de ketsnorm.

Niet veel later liep ik een rondje en zag haar op een krukkie tegenover de bar zitten. Mooi slank Spaans bruin figuur, witte bikini, lang stijl zwart haar, getattoeerde wenkbrouwen en een leuke glimlach. Ze lonkte naar me waar ik als een magneet op reageerde. Ze begon natuurlijk in het Deutz te praten tegen me waarop ik vroeg of ze toevallig ook Engels spragt. Dit is zij helaas matig machtig maar ze doet wel haar best dus na een praatje mocht ze van mij een sloesol gaan regelen. Een paar tellen later was ze terug met een sloesol.

Het werd de kamer naast het waslokaal van de dames dus kreeg ik van daaruit weer bekijks van de dames en met wie ik was. Terwijl zij een laken op het bed lag en ik me stofjas al uit had hing ik even uit het raam hing omdat er een raam openstond, zo kon ik even het edelmetaal bekijken wat er allemaal geparkeerd stond. Incl. de ketsmobiel. Op de ketsplank kwam ze naast me leggen en begon me te tongen en te strelen en langzaam met haar hand richting de ketszwans ging, deze beetpakte en er lekker mee begon te spelen wat overging in goed handkarre. Toen ik haar dwong te stoppen met zoenen ging ze ketszwanszaugen wat ze erg lekker en heel fanatiek deed. Dit alles was al zo lekker dat ik als ik er geen einde aan bracht we zo over de eerste tijdslimiet zouden gaan. Ze deed een ketsjas om en klom op de ketszwans en weer was daar diezelfde fanatisme wat ging zij lekker te keer. Hierna heb ik het overgenomen in standje normaal gevolgd door doggie en weer standje normaal wat een heftige ketszwansexplosie tot gevolg had.

De rest van de middag en avond als ik haar zag en zij mij aankeek me met die blik in haar ogen dat ik dacht eigenlijk moet je er gelijk nog een keer aan.

Later op de avond nadat ik me maagje weer gevuld had met een paar stukken pizza en ik op pad was opzoek naar een derde sloesol stond zij ineens voor me in de gang en sloeg haar armen om me heen. Ze probeerde me over te halen voor een tweede ronde met haar terwijl er een andere Hollander voorbij loopt die tegen me zegt; jij heb altijd de mooiste dames om je heen. Dus ik laat haar een paar rondjes draaien zodat hij haar even kon bekijken. Ze ging weer verder met haar poging, begon me te zoenen en de ketszwans wist ze ook gelijk te vinden. En het gekke is het is haar nog gelukt ook en daar ging ze voor een sloesol. Nu werd het ketsbungalow nr 18 waar het spel van wat er in de middag gebeurde eigenlijk gewoon op herhaling ging maar beslist niet vervelend en leek zelfs nog heter.

De tweede keer dat ik haar zag gebeurde dit;

Na een Duetze start gister kwam ik Judi tegen onderweg naar de kassa. Even later liep ik wat rond en haar tegemoet liep. Ze omhelsde me en vroeg me of ik tijd voor haar had want ze wilde dolgraag met me naar de kamer. De vorige keer was ze me zo goed bevallen dat ik ermee instemde dat ze een sloesol ging halen, het werd zelfs dezelfde kamer als de vorige keer en wat daar gebeurde ook en was net zo lekker.

Toen we klaar waren zei ze tegen me; i come get you later for the second round.
Hier moest ik wel om lachen maar na het eten zat ik aan de bar en daar kwam ze en ze kreeg het weer voor elkaar zodat ze weer voor een sloesol ging.

Dit is toch wel een heel bijzondere dame die wel Engels verstaat maar spreken gaat haar nog slecht af. In twee dagen 4x met haar naar de kamer is mischien wel erg veel van het goede maar de volgende keer gaat haar vriendin er ook aan.