PDA

Volledige versie bekijken : McSex, Julia (Roemeense)

bad pritt
17 augustus 2011, 11:46
Haarkleur/-lengte : zwart / lang haar
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Slank tot volslank, cup C/D naturales, :bounce::freu::freu:
Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer goed engels.
Lftd: 18 j
Tatoeages/Piercings : nee / nee
Service: onervaren meid, die goed haar best doet, met een redelijke tot goede standaard service.
Voordelen: Zeer mooie jonge vrouw met schitterende borsten. Slimme meid je kunt goed met haar praten.
Nadelen: geen
Illusie: gemiddeld maar als je een optick ficker bent is ze geweldig !
Tijdsduur : 20 minuten.

hallodaarbenikweer
17 augustus 2011, 17:47
klopt helemaal, blij dat ze terug is!

bigtoy
17 augustus 2011, 23:53
Kan heerlijk pijpen

pieterjan72
19 augustus 2011, 18:33
lekker ding die weet van wanten. pijpt goed en maakt het ook goed af

bad pritt
13 september 2011, 16:21
Ook al weer een maand uit beeld, in alle klubs van deze sexketen, helaas of gelukkig..anders ging ik 3 x per week :biggrin:
Julia omloopsnelheid in de klubs is zeer hoog..ze heeft er al een paar gehad in haar korte loopbaan.

bad pritt
19 december 2011, 09:50
Voor de liefhebbers, werkt nu hier, erg opwindende jonge trotse vrouw, 3 topdates mee gehad. (in real life veel knapper dan op deze foto's), helaas erg ver rijden: http://www.mc-sex.de/Ladies/3820305?sprache=de

benijsbeer
24 februari 2012, 15:47
Hm. Ze vertelde me dat ze al 6 maanden hier in de club was.
Ze heeft me inderdaad heerlijk verwend hier.
En ik kan BP gelijk geven, ze ziet er IRL echt veel beter uit als hier op de foto. Deze geeft mi. haar het beste weer.

Ze was heel lief en heeft een heerlijk strak poesje. Als je met haar doggy doet heb je veel gevoel. Ik ga het zo dadelijk nog eens met haar proberen.2263

Carlitos
24 februari 2012, 16:05
Haarkleur/-lengte : zwart / lang haar
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Slank tot volslank, cup C/D naturales, :bounce::freu::freu:
Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer goed engels.
Lftd: 18 j
Tatoeages/Piercings : nee / nee
Service: onervaren meid, die goed haar best doet, met een redelijke tot goede standaard service.
Voordelen: Zeer mooie jonge vrouw met schitterende borsten. Slimme meid je kunt goed met haar praten.
Nadelen: geen
Illusie: gemiddeld maar als je een optick ficker bent is ze geweldig !
Tijdsduur : 20 minuten.

2264

Hier verschillen we toch van mening....:rolleyes:

bad pritt
25 februari 2012, 20:31
2264

Hier verschillen we toch van mening....:rolleyes:

Die foto is slecht maar smaken verschillen.
Dit is een erg lekker 19 jarig heel pittig roemeentje met een schitterend volslank lijf.

Carlitos
25 februari 2012, 22:32
Die foto is slecht maar smaken verschillen.

Daar heb je helemaal gelijk, dat blijkt nu wel. En als we allemaal dezelfde smaak hadden, stonden we in de rij bij Heaven7 of zo....

bad pritt
26 februari 2012, 11:34
Daar heb je helemaal gelijk, dat blijkt nu wel. En als we allemaal dezelfde smaak hadden, stonden we in de rij bij Heaven7 of zo....

Jouw dedain getuigd van enige onwetendheid.
Ga eerst ergens heen maak kennis met de vrouwen en kom dan met een mening.

Er liep afgelopen weekend heel wat lekkers rond in heaven 7..zelfs Pistol Pete wist ervan te profiteren.
Maar als jij denkt dat ze in GT allemaal veel mooier zijn, dan heb je de eerste illusie al kostenloos binnen ..mooi toch.:smile2:

bad pritt
28 februari 2012, 09:08
2268

Klik op de link voor een foto met goede resolutie:
http://www.abload.de/image.php?img=bildschirmfoto2011-10-nd09.png

Carlitos
28 februari 2012, 13:10
Jouw dedain getuigd van enige onwetendheid.
Ga eerst ergens heen maak kennis met de vrouwen en kom dan met een mening.

Er liep afgelopen weekend heel wat lekkers rond in heaven 7..zelfs Pistol Pete wist ervan te profiteren.
Maar als jij denkt dat ze in GT allemaal veel mooier zijn, dan heb je de eerste illusie al kostenloos binnen ..mooi toch.:smile2:

Maar Bad Pritt, als jij uit mijn postings iets "dedains" kunt opmaken, is dat jouw interpretatie van mijn postings. Maar zeker niet mijn bedoeling. Mijn opmerking volgt wel uit het zien van de foto en jouw opmerking dat het een dame is voor optic fickers. Maar bij dames voor optick fickers, daar stel ik me fotomodellen achtige dames bij voor. En die indruk heb ik niet bij deze dame op die foto. Ik heb helemaal niks tegen volslanke dames, integendeel, ik maak er vaker gebruik van. Dus het is puur het gezicht en uitstraling.

En er zal zeker wat lekkers bij Heaven7 rond lopen, daar zeg ik ook niks van. Ik noemde gewoon een club waar we dan allemaal naar toe zouden kunnen gaan als we allemaal dezelfde smaak hadden. Waarom je Pistol Pete hierbij betrekt snap ik dan weer niet. Maar hij is blijkbaar voor jou een autoriteit van het beoordelen van dames? Wat ik wel weet dat het een man is met heel veel ervaring en een heel prettig persoon is in omgang. Daarnaast hoop ik dat hij ook nog heel discreet is om identiteiten te verhullen... (BVD PP :biggrin:)

Ik heb wat meer ervaring in GT, maar ook kom ik regelmatig in PHG. Als ik moet gaan vergelijken qua looks dan kan ik zeker zeggen dat er in GT meer dames rondlopen die aan het profiel "optick fick" voldoen. Maar daar komt ook weer smaak om de hoek kijken.

Nu zie ik dat je een andere foto van deze dame post, je wilt me toch iets duidelijk maken of jouw mening opdringen. Gewoon niet doen. We hebben gewoon verschillende smaken, en die mogen verschillen....:)

bad pritt
28 februari 2012, 13:26
Nu zie ik dat je een andere foto van deze dame post, je wilt me toch iets duidelijk maken of jouw mening opdringen. Gewoon niet doen. We hebben gewoon verschillende smaken, en die mogen verschillen....:)

Ik heb niet aan jouw gedacht toen ik die foto plaatste en wil niemand iets duidelijk maken, de laatste foto laat haar mooie gezicht zien en hij is al een stuk beter dan die andere lage pixel foto.

Carlitos
28 februari 2012, 14:03
Maar het verschil is duidelijk te zien.... Laatste foto is een stuk beter, maar het lijkt ook alsof ze veel stevigere tieten daarop heeft.

bad pritt
28 februari 2012, 14:16
Maar het verschil is duidelijk te zien.... Laatste foto is een stuk beter, maar het lijkt ook alsof ze veel stevigere tieten daarop heeft.

ja is gephotoshopped denk ik.:biggrin:

Carlitos
2 maart 2012, 12:36
Ow, je bedoelt dat jij achter haar stond, haar tieten omhoog duwde en daarna bent weg-gephotoshopt...:nee:

hallodaarbenikweer
2 maart 2012, 21:11
Ik vrees dat ik Bad Pritt helemaal begrijp. Ook ik viel als een blok voor haar charme, intellect en geile lijf. Maar goed dat ik te ver voor haar moet rijden. Een dame waar ik destijds toch wel eens aan heb gedacht. Hopelijk doet ze het wel allemaal voor haarzelf.

benijsbeer
25 juni 2012, 01:55
Overigeens al een hele poos niet meer gezien in de club. Verder ook geen info of ze op vakantie is. Ik vraag binnenkort (dinsdag) eens na.

McSex
5 augustus 2012, 23:03
Sie ist zzt. nicht mehr im Club