PDA

Volledige versie bekijken : Duisburg, Vulkanstrasse 21, Denischa ex-Vicky



bad pritt
17 augustus 2011, 11:54
Haarkleur/-lengte : bruin / halflang haar
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank, Viktoria is slank maar de heupen van Vicky zijn nog smaller. Cup a, mooie volle borstjes. Ik vind haar lichaam schitterend en fascinerend net als bij Viktoria.
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / heel weinig duits en engels, de kommunikatie is moeizaam, mag ze je dan verstaat ze meer dan ze eerst liet blijken en is er een conversatie mogelijk.
Lftd: 20 j
Tatoeages/Piercings : Nee / Nee
Service: Zeer onervaren dame, met een erg natuurlijk overkomende service, erg lief, doet erg haar best, geen dame voor hardcore sex maar voor de softcore fans is ze top.
Nadelen: ze is erg gesloten maar ik kon haar ontdooien.
Illusie: als liefhebber van een natuurlijke niet geakteerde service heel hoog.
Tijdsduur : 20 minuten.

hallodaarbenikweer
17 augustus 2011, 18:48
leest als een fijne appetizer!

bad pritt
22 augustus 2011, 08:28
Vicky kwam ik gisteren heel ergens anders tegen, is weg uit Emmerich.
Vulkanstrasse, haus 21...hoe ze hier heet geen idee.

bad pritt
28 augustus 2011, 19:56
Vicky kwam ik gisteren heel ergens anders tegen, is weg uit Emmerich.
Vulkanstrasse, haus 21...hoe ze hier heet geen idee.

Huis 21, Vulkanstrasse duisburg, ze werkt er nog steeds...vandaag een erg leuke geile date met haar gehad.
GFS ! Veel beter dan ik in Emmerich het ooit van haar gehad heb, zeer leuke vrouw, erg naturel , heel erg slank, heel strak, super sexy lichaam, lang zwart haar, ze maakte me gek met een zeer lange goede cowgirl , onze hoofden kwam naar elkaar toe, wat ik dacht uit Emmerich bleek te kloppen, ik laat haar niet onberoerd, ze begon me te kussen. Daarna een heerlijke missio, met een spiegel aan het hoofdeind van het bed op bedhoogte, geil om alles zo goed te kunnen zien. Daarna een super lekkere doggie..wat ik niet lang kon rekken..ze kan best wat hebben.

Na afloop veel lichaamskontakt, ik mag haar dat weet ze en ze geeft het terug, de laatste sessie in PT Emmerich was al persoonlijk en nu was het nog beter. Erg jammer dat ze geen woord over de grens spreekt..het is een schatje en praten zou de ervaring afmaken.

In mijn ogen een van de leukere/leukste meiden die ik via Emmerich heb leren kennen.

bad pritt
1 september 2011, 18:41
Heet hier trouwens Denischa en niet Vicky.