PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch, Eva (Roemeense)

bad pritt
17 augustus 2011, 17:04
Haarkleur/-lengte : lang zwart
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : volslank, rubensfiguur/cup D natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/grieks ze spreekt zeer goed duits
Leeftijd : 24 jr.
Tatoeages/Piercings : grote tatoeage op schouder, piercing ?
Service: (tong)zoenen, beffen, pzc nmc.
Extra services: perfekte ast en pst,
Voordelen: besteed zeer veel aandacht aan je ook op de bank, heerlijke gfe, zeer energiek en initiatiefrijk, zeer goede service die niet aanvoelt als p6, heerlijke warme vrouw, prachtige ogen en een heerlijk vol lichaam. Zoals ze je masseert met die grote borsten voor het begin van een sessie en je aankijkt..wekt de doden.
Nadelen: verslavend..ik heb haar al 3 x geboekt..2 x een half uur en 1x een uur en ik wil weer, ze is voor mij de grootste trekker in van Goch, samen met Gina.
Tijdsduur : 2x 30 en 1x 60 min
Prijs : 50 en €90,-
Extra’s bij het bezoek: samen met haar haar halve pakje cigaretten weggepaft...never a dull moment..ik zeg mnaar 1 ding deze vrouw is sex en houdt van praten en lachen, hoe ze haar lichaam al om je heen plooit op de bank is al zeer erotisch en warm.

bad pritt
29 augustus 2011, 10:39
Daarna weer een date met "knuffelkampioen" Eva, als rubens vrouw tegenpool tegen al dat lolita geweld ?, nee omdat ik weet dat ze geeft wat ik wil, gfs, slow, met gevoel, ze heeft humor, is lief en sensueel, kust heerlijk en technisch is ze goed...ik ben al 4 voudig herhalingsdader bij haar, ik kan haar moeilijk laten staan...sommige vrouwen hebben het gewoon.Eva heeft dat zeldzame..dat je niet zo vaak treft..ze maakt kontakt met alles wat ze heeft..en ze verleid je ermee..zeer overtuigend..ga maar naast haar zitten..ze plooit zich meteen om je heen..op de kamer gaat dat door.

bad pritt
16 december 2011, 13:24
Alweer terug van kerstreces, gelukkig.

bad pritt
24 september 2012, 12:24
Gestopt met het vak dvp.