bad pritt
17 augustus 2011, 17:04
Haarkleur/-lengte : lang zwart
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : volslank, rubensfiguur/cup D natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/grieks ze spreekt zeer goed duits
Leeftijd : 24 jr.
Tatoeages/Piercings : grote tatoeage op schouder, piercing ?
Service: (tong)zoenen, beffen, pzc nmc.
Extra services: perfekte ast en pst,
Voordelen: besteed zeer veel aandacht aan je ook op de bank, heerlijke gfe, zeer energiek en initiatiefrijk, zeer goede service die niet aanvoelt als p6, heerlijke warme vrouw, prachtige ogen en een heerlijk vol lichaam. Zoals ze je masseert met die grote borsten voor het begin van een sessie en je aankijkt..wekt de doden.
Nadelen: verslavend..ik heb haar al 3 x geboekt..2 x een half uur en 1x een uur en ik wil weer, ze is voor mij de grootste trekker in van Goch, samen met Gina.
Tijdsduur : 2x 30 en 1x 60 min
Prijs : 50 en €90,-
Extra’s bij het bezoek: samen met haar haar halve pakje cigaretten weggepaft...never a dull moment..ik zeg mnaar 1 ding deze vrouw is sex en houdt van praten en lachen, hoe ze haar lichaam al om je heen plooit op de bank is al zeer erotisch en warm.
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : volslank, rubensfiguur/cup D natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/grieks ze spreekt zeer goed duits
Leeftijd : 24 jr.
Tatoeages/Piercings : grote tatoeage op schouder, piercing ?
Service: (tong)zoenen, beffen, pzc nmc.
Extra services: perfekte ast en pst,
Voordelen: besteed zeer veel aandacht aan je ook op de bank, heerlijke gfe, zeer energiek en initiatiefrijk, zeer goede service die niet aanvoelt als p6, heerlijke warme vrouw, prachtige ogen en een heerlijk vol lichaam. Zoals ze je masseert met die grote borsten voor het begin van een sessie en je aankijkt..wekt de doden.
Nadelen: verslavend..ik heb haar al 3 x geboekt..2 x een half uur en 1x een uur en ik wil weer, ze is voor mij de grootste trekker in van Goch, samen met Gina.
Tijdsduur : 2x 30 en 1x 60 min
Prijs : 50 en €90,-
Extra’s bij het bezoek: samen met haar haar halve pakje cigaretten weggepaft...never a dull moment..ik zeg mnaar 1 ding deze vrouw is sex en houdt van praten en lachen, hoe ze haar lichaam al om je heen plooit op de bank is al zeer erotisch en warm.