bad pritt
17 augustus 2011, 17:33
Haarkleur/-lengte : halflang rood haar
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : zeer slank, zeer fraai figuur/cup a natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ ze spreekt slecht duits
Leeftijd : 36 jr.
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: (tong)zoenen, beffen, pzc nmc.
Voordelen: besteed zeer veel aandacht aan je ook op de bank, heerlijke gfe, kan erg lekekr en lang tongzoenen ook op de bank, neemt alle tijd voor je, stelt zich erg op je in, is daarin iets gereserveerder dan Eva die een natural is. Op de kamer is ze energiek en doet ze veel moeite voor je, technisch zeer goed en ook veel eigeninitiatief maar kan ook passief genieten.
Nadelen: Verslavend voor gfe liefhebbers heb haar ook al meermaals geboekt. Ze rookt nogal veel en dat proef je bij het kussen maar ik rook ook dus tit for tat. Na afloop is ze een beetje te koud, daarom heeft Eva voor een gfe mijn voorkeur, die blijft de hele dag aanwezig en je aandacht geven.
Tijdsduur : 1x 30 en 1x 60 min
Prijs : 50 en €90,-
Extra’s bij het bezoek: spuiten over lichaam
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : zeer slank, zeer fraai figuur/cup a natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ ze spreekt slecht duits
Leeftijd : 36 jr.
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: (tong)zoenen, beffen, pzc nmc.
Voordelen: besteed zeer veel aandacht aan je ook op de bank, heerlijke gfe, kan erg lekekr en lang tongzoenen ook op de bank, neemt alle tijd voor je, stelt zich erg op je in, is daarin iets gereserveerder dan Eva die een natural is. Op de kamer is ze energiek en doet ze veel moeite voor je, technisch zeer goed en ook veel eigeninitiatief maar kan ook passief genieten.
Nadelen: Verslavend voor gfe liefhebbers heb haar ook al meermaals geboekt. Ze rookt nogal veel en dat proef je bij het kussen maar ik rook ook dus tit for tat. Na afloop is ze een beetje te koud, daarom heeft Eva voor een gfe mijn voorkeur, die blijft de hele dag aanwezig en je aandacht geven.
Tijdsduur : 1x 30 en 1x 60 min
Prijs : 50 en €90,-
Extra’s bij het bezoek: spuiten over lichaam