PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch, Gina

bad pritt
17 augustus 2011, 17:33
Haarkleur/-lengte : halflang rood haar
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : zeer slank, zeer fraai figuur/cup a natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ ze spreekt slecht duits
Leeftijd : 36 jr.
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: (tong)zoenen, beffen, pzc nmc.
Voordelen: besteed zeer veel aandacht aan je ook op de bank, heerlijke gfe, kan erg lekekr en lang tongzoenen ook op de bank, neemt alle tijd voor je, stelt zich erg op je in, is daarin iets gereserveerder dan Eva die een natural is. Op de kamer is ze energiek en doet ze veel moeite voor je, technisch zeer goed en ook veel eigeninitiatief maar kan ook passief genieten.
Nadelen: Verslavend voor gfe liefhebbers heb haar ook al meermaals geboekt. Ze rookt nogal veel en dat proef je bij het kussen maar ik rook ook dus tit for tat. Na afloop is ze een beetje te koud, daarom heeft Eva voor een gfe mijn voorkeur, die blijft de hele dag aanwezig en je aandacht geven.
Tijdsduur : 1x 30 en 1x 60 min
Prijs : 50 en €90,-
Extra’s bij het bezoek: spuiten over lichaam

bad pritt
4 september 2011, 10:02
Ze is er nog maar heet Nina.

noglangnietuitgewandeld
5 september 2011, 12:31
Ik zit de hele dag al met kramp in mijn kaken. Na een heftig intermezzo gisteravond met deze tongzoenfetisjiste. Ik meende dat ze zich Ramona noemde, maar kan het verkeerd verstaan hebben, haar Duits stelt niks voor. Ik kreeg nog net mijn eigen naam uitgestameld, maar ik had niet de indruk dat ze zich er erg voor interresseerde, want meteen zoog haar mond zich vast op de mijne en liet hem het eerste kwartier niet meer los. Wijdopen, diep en nat, waren de trefwoorden. Dan had ze met mij een goede partner getroffen, maar ze was nog gekker dan ik. Meerdere malen stelde ik voor om naar een kamer te gaan, maar als antwoord ging ze alleen maar nog dieper en heftiger, zo heb ik ze zelden meegemaakt. Uiteindelijk kwam het er dan toch van, maar nauwelijks was de deur achter ons dichtgevallen of we stonden weer een kwartier lang aan elkaar geplakt. Liggend op het bed, idem dito. Ik moest haar hoofd naar beneden duwen om nou eindelijk eens te gaan pijpen. Hier was ze vrij snel klaar mee, ze jaste er een condoom overheen, ging op de rug liggen en trok me op zich. Amper binnen klakte ze met haar tong en bekte onvermoeibaar verder. Ze werd er zelf botergeil van, kwam verschillende keren steunend klaar, wat te voelen was aan haar krampachtig samentrekkende doosje. Ik had er al een rondje opzitten, kon het daardoor lang volhouden. Maar ze zoog steeds geraffineerder tot ik dacht dat ik de blaren op mijn tong zou krijgen, dus liet ik het maar komen. Ik rolde van haar af, maar ze draaide met me mee en bleef gewoon doorvrijen.
Ze wilde samen douchen en zelfs daar werd vrolijk verder getongd, maling aan het collegaatje die naast ons ook haar klant stond in te zepen. De uurprijs maar naar boven afgerond, volgens mij waren we er dik overheen. Na het overhandigen van de biljetten trok ze me weer naar zich toe, als ik er zelf geen eind aan gemaakt had, zou ze misschien tot sluitingstijd doorgegaan zijn.
En dan zijn er nog dames in clubs die niet zoenen. Die kunnen me toch mooi de pot op, bij deze mevrouw ben ik dus echt noglangnietuitgewandeld :lostit: .

bad pritt
16 december 2011, 13:24
Al een hele tijd uit beeld verdwenen, jammer ze was erg goed.