boemboem69
17 augustus 2011, 19:38
Na wat gerust te hebben van mijn escapade met Eva, zag ik aan een tafeltje op het terras een seutachtig meisje met bril. Ze was er aan het eten, op zo'n trage manier dat ik er zenuwachtig van werd. Toen ze bijna klaar was, gebraad of ik er met mijn dessertje mocht komen bijzitten. Ze was niet veel van zeggen. Na enige tijd kwam haar vriendin erbij zitten, ook zo' seutachtige met bril. Die was heel wat spraakzamer, en zo vernam ik toch dat de eerste dame Sana heette, en 19 jaar was en zijzelf heette Cassandra en was 20 jaar.
Ze stelde onmiddelijk voor om een triootje te doen, waarmee ik natuurlijk instemde.
Eens op de grote kamer, kwamen deze twee seuten echter tot leven. Heb nog zelden zo'n trio beleefd. TZ, PMC en NMC met beide damers waren geweldig. Echt hete teven waren het geworden. Na een half uurtje was de pret echter over, en de geldbeugel leeg. Nog wat rondgelumeld en de dames aangekeken, maar uiteindelijk dreef het helse lawaai van de muziekinstallatie toch terug naar mijn hotel.
Deze dames zijn zeke rvoor herhaling vatbaar.
Ze stelde onmiddelijk voor om een triootje te doen, waarmee ik natuurlijk instemde.
Eens op de grote kamer, kwamen deze twee seuten echter tot leven. Heb nog zelden zo'n trio beleefd. TZ, PMC en NMC met beide damers waren geweldig. Echt hete teven waren het geworden. Na een half uurtje was de pret echter over, en de geldbeugel leeg. Nog wat rondgelumeld en de dames aangekeken, maar uiteindelijk dreef het helse lawaai van de muziekinstallatie toch terug naar mijn hotel.
Deze dames zijn zeke rvoor herhaling vatbaar.