PDA

Volledige versie bekijken : Catharina ( Russisch )

Jimmy Doe
21 augustus 2011, 00:28
Naam : Catharina

Haarkleur/-lengte : Aubergine / kort

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Maatje 40, B Cup

Nationaliteit/Taal : Russisch / beetje Engels

Leeftijd : ± 28 jaar

Tatoeages/Piercings : rug / geen idee

Service : PZC, NMC, zoenen

Deze dame getroffen in het sauna gedeelte, is spontaan, probeert je te verleiden wat bij mij dan ook gelukt is.
Extra's weet ik niet, heb ik het niet over gehad.
Vraagt op kamer hoelang je wilt blijven en rekent per half uur € 50,-!
Ze spreekt gebrekkig Engels, ze is geen "optik fick" maar verleent een uitstekende service.

Herhaling? Denk het niet, er zijn er vele met een uitstekende service.

Gr. JD :wink2:

swazontneuf
20 september 2011, 20:54
Met dit Lets 'afwerkkanon' heeft een Engelse woordenschat bestaande uit het F-woord, het S-woord en 'You shower'. Ze (tong)zoent geweldig en haar poesje laat ze graag met meerdere vingers (net geen handvol) penetreren. Pijpt redelijk goed en laat zich ook graag beffen. Gelet het geurtje dat ze 'van onderen' begon te produceren, daar redelijk snel mee gestopt.

Vervelend is wel dat ze op de klok kijkt en zo'n 3 minuten voor het half uur dat ook duidelijk meldt. Teken voor mij om net voor het verstrijken van het half uur het rubbertje inwendig bij haar te vullen. Advies om niet over het half uur te gaan en na bijvoorbeeld 35 minuten het rubbertje te vullen. De dame vult namelijk het restant niet naar behoren in, maar casht wel graag de volle prijs. Net als Jimmy Doe concludeer ik: éénmalig.

christiano
29 mei 2012, 20:42
Ik ben met een Catherina of Katarina naar de kamer geweest. Volgens mij heeft ze een A-cup, kleine B-cup. Als het dezelfde meid is dan moet ik zeggen dat de seks super was. Tongzoenen, frans zonder en echt lekker diepe(..) sex. Alleen vroeg ze (achteraf) voor 1 uur 150 euro, wat ik teveel van het goede vond. Ze gaf aan dat 1 uur 150 euro zou kosten, maar dat is normaal gesproken 75 of max. 100 euro.