PDA

Volledige versie bekijken : Hanna (italiaanse)

ketserr
21 augustus 2011, 19:46
Naam : Hanna

Haarkleur/-lengte : Zwart / lang

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : slank / A

Nationaliteit/Taal : Italiaans/ Duits, Italiaans, Engels

Leeftijd : 26

Tatoeages/Piercings : ja / ja

Service : Zeer Goed; TZ, NMC, PZC

Voordelen : Sympathieke, lieve meid

Nadelen : Geen

Terwijl ik in de rij sta voor de bbq zag ik haar staan en met haar looks kreeg ze direct mijn aandacht en bekeek ik haar eens kritich en al snel was ik erover uit want ze zag er Turks/Iraans uit dus moest zij de volgende worden. Ik zit te eten en zie haar bij iemand zitten dus werd ze in de gaten gehouden door mij. Op het moment dat ik ze weg zie lopen ben ik op jacht gegaan maar ze ging een sleutel halen dus moest ik een ronde wachten die ik doorbracht met de bekende forumleden van vandaag tot het moment dat ik ze vrij ziet komen. Ik weer op jacht en juist toen ik ze zag werd ik gevangen door Anita en dat kon ik op dat moment niet gebruiken dus die heb ik even snel af gepoeierd. Ze zat in een hoekje alleen aan de bar, ze herkende me want in de rij bij de bbq had ik al een paar keer naar haar gelachen wat beantwoord werd met een glimlach van haar. Nu zag ik weer die glimlach dus ik erop af en het werd een leuk gesprek. Totdat ze zegt; mag ik je aanraken? Je zal wel moeten was me antwoord wat voor haar een teken was om te vragen of ze een sloesol mocht gaan halen en daar moesten we even op wachten. We praten nog wat verder waaruit bleek dat ze Italiaans is en in Living Room heb gewerkt.

Ze heeft een mooi figuur, zwart haar wat ze opgestoken had, lekker tintje, een a cup en een tattoe op haar rug in het midden van boven naar beneden en met haar hakken komt ze op normale hoogte uit want van haar eigen is ze vrij klein. Onderweg naar de k16 greep ze me hand vast wat wel knus aanvoelde. De details van hoe het allemaal liep in de kamer weet ik niet meer maar goed was het zeker en erg lekker waardoor het een uur duurde voordat we de kamer uitkwamen.
Een volgende keer is ze zeker een optie voor herhaling.