PDA

Volledige versie bekijken : Oude beren avond

Jansen
23 augustus 2011, 19:27
Morgenavond is er een oude beren avond in PHG

Enkele beren uit de jaren 2005 en 2006 zijn dan aanwezig om oude herinneringen op te halen

Jansen is er al om 15.00 u en Sonny zal ook na deze tijd binnen druppelen.:smoke:

En natuurlijk lekker in de tuin genieten van de zon en de regen.

MichelJ
23 augustus 2011, 20:39
Wanneer is de jonge beren avond in PHG? Dan kan ik ook komen ;)

Jansen
23 augustus 2011, 20:43
Wanneer is de jonge beren avond in PHG? Dan kan ik ook komen ;)

Dat is op de woensdag middag als de basisscholen vrij zijn.o.l.v. P.P.

BefBeer
23 augustus 2011, 21:24
Dat is op de woensdag middag als de basisscholen vrij zijn.o.l.v. P.P.

Kom je ook? Het wordt vast gezellig en je wordt thuis gebracht......

BefBeer

Jansen
23 augustus 2011, 21:41
Kom je ook? Het wordt vast gezellig en je wordt thuis gebracht......

BefBeer

Het kindertaxibusje wordt na het feestje om 17.00 u gebruikt voor rolstoelenvervoer en bejaardenbus.

egon, Dr. Rammler
24 augustus 2011, 23:49
Het kindertaxibusje wordt na het feestje om 17.00 u gebruikt voor rolstoelenvervoer en bejaardenbus.

wie zu vernehmen war, sollen auch eine Anzahl Sack-Karren zur Verfügung stehen.
Da ich jedoch noch nicht sowas benötige, muss ich noch warten bis ich da teilnehmen kann :tongue::biggrin:

Jansen
25 augustus 2011, 23:22
Het feestje was geslaagd rollaters zijn samen met de rolstoelen en zuurstof flessen buiten gebleven.

Aanwezig waren Sonny,Frits,P.Pete ,Jansen en nog enkele beren uit de jaren 2003 -2006

Ook waren een paar dames speciaal uit Rusland (Mila ) Leyla en nog 3 Letse dames uit vroegere tijden daar,daarbij een aantal nieuwe meiden en 2 uit Rotterdam.
Ik zelf ben met een nieuwe Roemeense Nicolle gaan hobbelen die in Zurich heeft gewerkt bij Times.

egon, Dr. Rammler
26 augustus 2011, 12:03
Het feestje was geslaagd rollaters zijn samen met de rolstoelen en zuurstof flessen buiten gebleven.

Aanwezig waren Sonny,Frits,P.Pete ,Jansen en nog enkele beren uit de jaren 2003 -2006

Ook waren een paar dames speciaal uit Rusland (Mila ) Leyla en nog 3 Letse dames uit vroegere tijden daar,daarbij een aantal nieuwe meiden en 2 uit Rotterdam.
Ik zelf ben met een nieuwe Roemeense Nicolle gaan hobbelen die in Zurich heeft gewerkt bij Times.

Die M i l a ???

:a_alarm13::klatsch::tatsch:

ijsbeer11
26 augustus 2011, 12:11
Die 2 uit Rotterdam zijn 2 Braziliaanse dames waarvan er een een stel joekels op hebt zitten waar je akelig van wordt

BefBeer
26 augustus 2011, 13:48
Zeg Jansen,
Als ze al in Zurich gewerkt heeft is ze toch niet meer nieuw?
Ik zelf ben met een nieuwe Roemeense Nicolle gaan hobbelen die in Zurich heeft gewerkt bij Times. ""

:blume:

BefBeer

Admin
26 augustus 2011, 15:21
Die M i l a ???

:a_alarm13::klatsch::tatsch:
Die ist wieder da. War auch schon in das Mila topic zu lesen.