PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 116-2, Elena (Roe)



Alabama
23 augustus 2011, 19:08
Vandaag was ik in de buurt van Utrecht en dan kan het altijd gebeuren dat mijn auto de nodige kuren krijgt en het Zandpad opdraait. Het was kloteweer, maar vanuit de auto kun je prima rondkijken op het ZP om te zien of er wat leuks tussenzit.

Ik ga meestal voor de wat slankere Oostblokmeisjes en dan is er aan het Zandpad keuze genoeg. Vandaag binnengewipt bij de Roemeense Elena.

Ze is slank (je kan haar ook wel mager noemen), kleine borstjes, lang zwart haar en ik schat haar een jaar of 22 a 23. Ze heeft een mooi gezicht en spreekt wat Engels.

Prima dame overigens. In voor een babbeltje, doet aan TZ, beffen mag, vingeren mag en PZC is volgens mij ook wel mogelijk als je er naar vraagt. Verschillende standjes is geen probleem. Het menu van € 50,00 genomen. Voorgerecht was prima, hoofdgerecht heerlijk en er was ook nog tijd voor een klein nagerecht.

Al met al een voor ZP-begrippen geslaagde sessie. Ik ben deze week en komende week nog wel een paar keer in de buurt van Utrecht, dus grote kans dat ik dan weer even binnenwip.

elenapradeep
8 april 2013, 21:20
I was in Netherlands on a business trip in 2011. Legality in sex gave me the strength to have the taste of sex before my marriage. It is in Netherlands I had my first sex. First two times with different ladies and the next consecutive three times with the hot and beautiful lady Elena. Starter was nice, Main course was delicious and the dessert was indelible. This is what made me to be her regular customer. It was around 8 pm she comes to work. As I fall in hygiene category, I wanted to be the first customer for her and I was. I slightly fall in love with her. She became my dream girl after then. She really gave me indelible moments in my life.

Room No. 116 (2), Name - Elena, Married, Age - 22, slim body, average boobs, tattoo at backbone bottom, attracting smile, customer oriented, affectionate, liberal and so on.