PDA

Volledige versie bekijken : Vermist?

Dolfie
23 augustus 2011, 20:54
Het valt mij ineens op dat onze Nr.1 poster,met name Facial al een heel tijdje niets maar dan ook niets meer heeft gepost.
Is hij een Alabamaatje aan het doen?:wink:

Grtz,Dolfie

molaar
23 augustus 2011, 22:12
Valt het niet op dat steeds minder geschreven wordt.
Sinds de beloning van vrijkaarten worden de verhalen steeds langer en is de beer steeds belangrijker..
Wat interesseert mij de ellen lange verhalen van een gehuurde soldaat die escapades heeft met een Roemeense.???
Wat interesseert me of iemand de plinten van de muren neukt ???
De macho cultuur viert hoogtij
Nee ,ooit was dit forum informatief wat betreft de dames , en dat mis ik steeds meer , jammer…..

MichelJ
23 augustus 2011, 22:14
Nee ,ooit was dit forum informatief wat betreft de dames , en dat mis ik steeds meer , jammer…..

Waar kan ik uw informatieve schrijfsels lezen? ;)

Badslippers
23 augustus 2011, 22:17
Sinds de beloning van vrijkaarten worden de verhalen steeds langer en is de beer steeds belangrijker..
Wat interesseert mij de ellen lange verhalen van een gehuurde soldaat die escapades heeft met een Roemeense.???

Klopt Molenaar. ik voel dat ook zo en daarom ga ik altijd naar www.uithuilen.nl. Daarna kan ik er weer even tegen. Succes!!!

MichelJ
23 augustus 2011, 22:20
en daarom ga ik altijd naar www.uithuilen.nl (http://www.uithuilen.nl).

De link doet het niet???!!??

:tongue:

molaar
23 augustus 2011, 22:35
:biggrin:
Waar kan ik uw informatieve schrijfsels lezen? ;)
In de tijd dat L.R open ging heb ik verschillende keren geschreven maar toen zat jij nog met lego te spelen

MichelJ
23 augustus 2011, 22:42
In de tijd dat L.R open ging heb ik verschillende keren geschreven maar toen zat jij nog met lego te spelen

Met Lego spelen vind ik nog steeds leuk, net als met Roemeensen.

Maar je zegt nu zelf dat je een jaar of 5 geleden verschillende keren geschreven heb en klaagt dat het forum niet meer is zoals het jaren geleden was.

Verbeter het forum, begin bij jezelf.

Admin
23 augustus 2011, 22:43

Dat klopt niet. Er wordt vergeleken met 2005/2006 veel meer geschreven en over veel meer rubrieken.

Dat klopt misschien gedeeltelijk. Maar ook daar is veel variatie in. Ga maar eens kijken naar alle winnaars.

Je hoeft niet alles te lezen ;)

Is dat een maatschappelijk probleem. Afspiegeling :) ;)

Ook hier denk ik dat er meer geschreven wordt in verschillende rubrieken en ook over meer dames. Kijk alleen al eens naar de live verslagen/commentaren.
Het kan best zijn dat ik alles verkeerd zie maar .....

Voor de rest hoop ik dat facial na zijn toch wel zeer lange vakantie weer boven water komt.
En aan de andere heren : lief zijn voor elkaar.

:wink2:

PS Kan Austin Powers niet een badmuts meenemen voor die Badslippers :)

vrije jongen
23 augustus 2011, 22:55

Ik ben zelf nog niet lang genoeg lid om een verandering van bericht frequentie te merken, maar ik vind dat het forum nu behoorlijk actief is. Ik ben in ieder geval wel een van de beren die ellenlange verhalen schrijft (die paar keer dat ik naar een club ga), dus voel me wel aangesproken :biggrin:. Zoals ik bij de passende enquête schreef doe ik dit voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind om alles nog eens op een rijtje te zetten en waarom zou ik dat dan ook niet plaatsen? Zelf vind ik ook dat het gros van de lange verhalen toch wel behoorlijk wat info over de dames geeft, alleen dan in context van de zo een heel bezoek (wat toch ook wel een meerwaarde geeft). Voor iemand die nog verschillende clubs aan het uitproberen is (zoals bij mij het geval is) zijn deze lange verslagen (zie World de laatste paar maanden bv) een stuk informatiever dan alleen een omschrijving van een bepaalde dame, maar ja ieder zijn smaak he.

Picasso 1
23 augustus 2011, 23:07
Beste schrijvers, gaarne rekening houden met de kritieken van de niet-schrijvers want anders raken we onze niet schrijvende lezers kwijt.

Megaboob
23 augustus 2011, 23:27
Megaboob schrijft nooit ellelang, en altijd informatief over wat er daadwerkelijk op de kamer gebeurd.

Wellicht een aanleiding voor een "thanks" of een nominatie!

:gruebel:

Megaboob

BSesamstraat
24 augustus 2011, 00:49
Wat een gezeik allemaal....ga toch neuken of spuit de dekens lekker onder.... Dan help je die roemeentjes tenminste aan een goede toekomst.... En als je de plinten eraf neukt, timmer ze dan wel weer vast. Heb namelijk net m'n laatste tube houtlijm leeg gespoten in een gulzig mondje ;)

Alabama
24 augustus 2011, 07:38

Je hoeft de langere verhalen natuurlijk niet helemaal te lezen. Ik lees ook niet alles en ja, de verhalen van de één vind ik wat boeiender en interessanter dan de verhalen van 'n ander. Ik vind een verhaal over het algemeen wel prettiger lezen dan alleen wat harde data over de dame (zoals bv. bij Hookers).

Picasso 1
24 augustus 2011, 08:29
Je kan ook een keer naar GT gaan. Dan komt je naam vetgedrukt voor in zo'n ellenlang verhaal en hoef je alleen maar die ene zin te lezen en vervolgens kan je bij wijze van dank nomineren.

Badslippers
24 augustus 2011, 09:20
PS Kan Austin Powers niet een badmuts meenemen voor die Badslippers :)

Is dat Belgisch voor condoom? Zo'n grote lul heb ik niet hoor. Maar een presentje van "The Mystery Man" is natuurlijk nooit weg.

BefBeer
24 augustus 2011, 11:52
Molenaar heeft een beetje gelijk;
er wordt meer in gecombineeerd verhalen over dvp's geschreven dan in losse stukjes mijn indruk.

BefBeer

P11111
24 augustus 2011, 12:47
Het valt mij ineens op dat onze Nr.1 poster,met name Facial al een heel tijdje niets maar dan ook niets meer heeft gepost.
Is hij een Alabamaatje aan het doen?:wink:

Grtz,Dolfie

Nadat vriend facial te horen kreeg dat hij hier niet meer onophoudelijke en alsmaar nietszeggende onliners mocht schrijven is hij naar verluidt diezelfde avond nog opgenomen in een verslavingskliniek. Dat verklaart zijn vermissing op dit forum.

Knabbel
24 augustus 2011, 13:24
Nadat vriend facial te horen kreeg dat hij hier niet meer onophoudelijke en alsmaar nietszeggende onliners mocht schrijven is hij naar verluidt diezelfde avond nog opgenomen in een verslavingskliniek. Dat verklaart zijn vermissing op dit forum.

Wijzig vermissing maar in afwezigheid. Dankzij het uitblijven van nietszeggende oneliners mis ik nu dubbelzinnig niets meer. Het openen van nieuwe berichten levert onder de meest populaire topics gelukkig nu geen 14 nutteloze bijdragen van Facial meer, maar wel evenzovele bijdragen van Bad Pritt. Wezenlijk verschil: deze levert gelukkig wel inhoud. Het schijnt dat Facial al maanden aan het broeden is op een bijdrage waar een thanks op zou kunnen volgen. Dit heeft echter zoals verwacht niets opgeleverd.

ijsbeer11
24 augustus 2011, 14:53
Zou het woord moraalridder zijn afgeleid van het woord molaarridder?

ijsbeer11
24 augustus 2011, 14:55
De macho cultuur viert hoogtij …..

He he, eindelijk loon naar werken :biggrin:
Eindelijk dat stuk erkenning waar ik al zolang op heb gewacht! :freu:

lustman
24 augustus 2011, 16:36
Het valt mij ineens op dat onze Nr.1 poster ??? = NR1 SPAMMER en koning oneliner :heul: met name Facial al een heel tijdje niets maar dan ook niets meer heeft gepost. Wie zit daar nu op te wachten ??? :hammer:

Grtz,Dolfie

Ace2
24 augustus 2011, 19:13
Je kan ook een keer naar GT gaan. Dan komt je naam vetgedrukt voor in zo'n ellenlang verhaal en hoef je alleen maar die ene zin te lezen en vervolgens kan je bij wijze van dank nomineren.

Iedereen is welkom. Ik heb wel eens over Molaar geschreven toen hij met Randy een keer GT kwam bezoeken.