PDA

Volledige versie bekijken : Wendy (Nederlandse) ex GD

Admin
25 augustus 2011, 13:16
Naam: Wendy
Haarkleur/-lengte : Blond, lang haar
Lengte dame : 1,75
Postuur/Cupmaat : D-cup
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 29jr
Tatoeages/Piercings : Ja
Service: NMC, PZC, Anaal, Vibo spielen,

Wendy is zoals de Duitsers dat zo fraai noemen een Neuzugang in Golden Dreams. Men zou haar kunnen omschrijven als een mooie Hollandse blonde stoot, dat doen we dus ook maar. Heeft wat ervaring opgedaan in andere Clubs maar heeft de uitstraling van een frisse meid die wel soms van haarzelf zegt "Ich bin Heiss!" ;). Dan zoekt ze wat verkoeling in het zwembad en daar zoekt ze nu een zwemmaatje voor :cool:.

Hou ook de web-site van GD in de gaten daar zal ze binnenkort haar debuut maken.

hypo
11 september 2011, 10:18
Dit bericht betreft mijn bezoek aan GD van eind aug.
Soms kom je ze tegen die pareltjes waar je graag nog eens naar terug wilt komen. Wendy is zo'n meisje. Zij was pas een paar dagen bij GD aanwezig en heeft voorheen ergens in Brabant gewerkt. Met meer dan veel plezier heb ik afgelopen vrijdag met haar in de kino een uurtje doorgebracht. Het was opvallend rustig bij GD (zie mijn verslag bij Algemeen) en ik kon in alle rust de aanwezige meisjes bewonderen en links en rechts een praatje maken. Op een gegeven moment werdt mijn aandacht getrokken door Wendy die Nederlandse bleek te zijn. Praat toch een stuk makkelijker voor mij. Het is echt een mooie blonde meid met een perfect lichaam, mooi slank, zeker niet tenger of volslank, prachtige naturel borsten en een lief gezicht. Terwijl ik even wat voetbal op een scherm keek kwam ze bij mij zitten en hebben wij de mogelijkheden en mijn wensen doorgenomen. Er is veel mogelijk bij haar en op haar voorstel een uurtje naar de kino gegaan. Terwijl zij zich ging aanmelden ging ik alvast naar boven waar een stelletje net aan een sessie was begonnen. Best wel een geil idee om samen in één ruimte bezig te zijn. Ik kon even de kunst afkijken en toen kwam Wendy alweer aanzetten. Wat een pracht meid. Staand direct elkaars lichaam verkend en zij deed dat direct al met volle overtuiging. Het half uurtje meteen maar verlengd naar een uurtje en gevraagd of zij mij wou masseren. Geen probleem maar ze moest wel even de olie halen en kon ik dus nog even het andere stelletje bewonderen die inmiddels op stoom waren gekomen. Bij terug komst van Wendy onze kleren uit gedaan en ik op de bank gaan liggen. Ze heeft mij lekker gemasseerd incl. BtB en vroeg mij vervolgens mij om te draaien. Zonder aarzelen begon ze mij heerlijk vol overgave te pijpen. Ze nam daarbij een positie aan zodat ik haar mooie borsten en poesje lekker kon bereiken. Vervolgens kwamen alle mogelijk positie aan bod, zij gooit haar benen alle kanten op, waar ik ze maar wou hebben. Bijzonder is dat zij af en toe ter eigen stimulatie een kleine dildo gebruikt tijdens de penetratie. Hiermee kwam zij op een gegeven moment zichtbaar lekker klaar, om direct de aandacht weer op mij te richten. Echt geen enkele variant is haar te gek en ondanks dat dit al mijn 2e sessie was die dag wist ze mij tot een heerlijk hoogtepunt te brengen waarbij ik over haar lichaam mocht klaarkomen.
Helaas was de tijd toen ook om, douchen, nog wat drinken en tevreden naar huis gegaan. Ik ben benieuwd of meerdere van jullie dezelfde ervaring met haar hebben en zou dat graag hier lezen.
Groeten van Hypo.

Hendrikdeleuter
24 september 2011, 23:16
Is Wendy er dagelijks?

Big30
24 september 2011, 23:30
Ik zat aan de bar naast die Duitse veelpleger toen Wendy bij hem kwam staan. Gaandeweg raakten we aan de praat en ze bleek behalve een paar duidelijk zichtbare argumenten (D-Cup) ook over een bijdehand gevoel voor humor te beschikken. Sommige vinden dat een afknapper, ik vond het wel lachen. Na een beetje ruggespraak met haar "coach" zoals ze de Duitser noemde, gingen we voor de laatse ronde naar boven. En dat werd me een laatste ronde. Eentje die de leukste elementen van een rustige en een heftige sessie verenigde. Het is eigenlijk heel jammer dat ik die Duitser die "gehoord had dat ze slecht pijpte" niet meer ben tegengekomen, want daar klopte dus helemaal geen moer van! Qua diepgang en variatie zit Wendy's bloasmeziek zelfs in de top5. De Dijk (http://www.youtube.com/watch?v=vn_pUxADmoY) had ook zn mening al klaar: "Een man weet niet wat ie misst. Als ze der niet is, als ze der niet is, weet een man pas wat ie mist."

Tussendoor befte ik haar een tijdje, wat ze wel op prijs leek te stellen (ze viel in ieder geval niet in slaap :tongue:) Toen ze daarna in cowgirl op me klom ging ze zich met een vibratortje stimuleren. In doggy had ze ook een leuke inval, ze ging plat liggen, benen bij elkaar en die vibrator strategisch onder haar. Het effect was heel aangenaam nauw, en werd langzaam nog nauwer. Uiteindelijk kreeg ze met een bloasmeziek-finale de derde turbo finaal in het rood Krghk-Bam! :freu: "Manmanman" flap ik eruit. "Ik ben een vrouw, schat." klinkt het heel droog en ik krijg een lachstuip. Kijk, dat zouden meer beren moeten doen, want dit is Wendy's methode om je ook na twaalven nog scherp en alert te houden :s026[1]:

We rekenen af en deze racebeer kan het toch niet laten om "Koots" mee te delen dat 'zijn pupil zeer goed getraind heeft.' Hij zou het bij de eerste de beste gelegenheid zelf weer testen ;)
Bericht uit GD algemeen topic naar Wendy topic verplaatst. Al was het alleen maar omdat ik zag met voor Big Smile Spinx zaterdag een week geleden na benoemde kamergang van de kamer kwam :biggrin:.

Smittie
11 oktober 2011, 19:35
Met Wendy op de kamer is een feestje. Ook bij mij kwam haar vibratortje er aan te pas. :roll3: Cowgirl en Doggy zijn duidelijk haar favoriete standjes.
Als ze er nog is bij een volgend bezoek aan GD, dan zal ik haar zeker weer mee vragen naar de kamer.:wink:

ovboy
11 oktober 2011, 20:00
wie weet op welke dagen Wendy deze week aanwezig is??

Golden Dreams
11 oktober 2011, 20:04
Normaal gesproken woensdag ( loop vd dag meestal ), tm zaterdag of zondag...

max1975
13 oktober 2011, 20:59
nog geen foto's van Wendy te bewonderen??

Golden Dreams
13 oktober 2011, 21:07
nog geen foto's van Wendy te bewonderen??

In de club is ze veel mooier om naar te kijken ;)

Sphinx
2 november 2011, 20:49
geknipt uit mn bericht

"I-I love the colorful clothes she wears...
And the way the sunlight plays upon her hair.
I hear the sound of a gentle word...
On the wind that lifts her perfume through the air."

Deze racebeer zocht Wendy op die na het eten aan de bar zat en vooral opviel omdat ze de enige was die zich enigszins verkleed had, al viel ze daardoor wel net zo op als Sneeuwwitje in een bos vol gevaren (http://www.youtube.com/watch?v=nRiDA5bJYug&feature=related), zoals daar zijn A: Giftige paddestoelen B: stamgasten die je dronken voeren en C: een grote boze racebeer die een uurtje van je tijd in beslag komt nemen.

Maar van dat soort dingen raakte Wendy to-taal niet onder de indruk. Ze nam de uitdaging aan en ging een sleutel halen. En net als de vorige keer raakt deze racebeer in een sessie verzeild die het beste van meerdere werelden omvatte: rustig tongzoenen en knuffelen, fanatieke bloasmeziek van haar kant, wat orale wederstimulans van mijn kant, een paar acrobatische standjes. De eerste ronde was helaas wat snel over nadat deze racebeer niet was opgewassen tegen Wendy's reverse cowgirl capaciteiten. Bam! The Beach Boys (http://www.youtube.com/watch?v=TCeD_6Y3GQc) waren inmiddels vrolijk een achtergrondkoortje gaan vormen met een viool en een electro-theremin en gaven weer wat ik dacht: "I'm pickin' up good vibrations, she's given me excitations."

Dat was genoeg overreding om nog eens overnieuw te beginnen. Een beetje rustiger, een beetje uitgebreider, op sommige momenten ook wat heftiger. Een tweede eindschot zat er helaas niet bij, maar deze racebeer kan wel stellen dat hij moegeneukt en zeer voldaan een uurtje later naar beneden kwam :betrunken:

Hendrikdeleuter
25 november 2011, 23:28
Een prima uurtje met Wendy doorgebracht.
2 maal hoogtepunt is wel € 100,-
Maar zeer de moeite waard.
Diverse standjes, prachtige vrouw met twee enorme pluspunten.
Ik kan niet anders als haar aanbevelen.

dutchboy69
26 december 2011, 15:30
enkele weken geleden met deze dame op de kamer geweest, ik kan maar 1 ding zeggen: een super wijf..
heerlijk figuurtje en zoals hierboven was beschreven 2 prachtige pluspunten..
zelfs bereid om tegen betaling haar kleinste gaatje beschikbaar te stellen:smile2:
zeker voor herhaling vatbaar..

roelspeelgoed
31 december 2011, 18:56
30dec bezoek gebracht aan de golden dreams bij het oprijden van de parkeerterrein zag ik de auto van wendy dacht gelijk mijn dag is goed och ochwat ging er bij mij allemaal kriebelen onvoorspelbaar bij man van 62jaar het was gewoon superkwam geen vibrater aan te pas .later sprak ik met man die speciaal 440km moest rijden om een uurtje met wendy.te spelen dat zegt genoeg

hypo
1 januari 2012, 21:40
Afgelopen vrijdag mij zelf weer eens verwent met een dagje GD. Helaas kennen wij in Holland deze vorm van plezier niet dus is het voor mij zoals "roelspeelgoed" al melde ruim 200 km heen en terug rijden. Na mijn vorige goede ervaring met Wendy vooraf even voor de zekerheid gebeld of zij aanwezig was en gelukkig was dat zo. Bij binnenkomst was er ook van haar kant een vage vorm van herkenning dus het ijs was snel gebroken. Met haar afgesproken dat ik met haar mijn dagsluiting zou hebben en vooraf een collega van haar voor een kamer zou uitnodigen. Na het eten en een rondje langs de sauna en het bubbelbad haar meegevraagd voor een uurtje plezier. Wederom als lokatie voor de kino gekozen, dit keer waren wij vanaf het begin op ons zelf aangewezen. Snel ons van de kleding ontdaan en staand elkaars lichaam verkent. Heerlijk om vanachteren haar borsten vast te pakken terwijl zij mijn jongeheer met haar handen op haar rug op oorlogssterkte bracht. Vervolgens haar op de rand van het bed geplaatst en heeft ze mij knielend terwijl ik naast het bed stond een tijd lang heerlijk gepijpt. Zoals afgesproken gaf ze daarna mij een heerlijke erotische massage. Btb werdt niet vergeten, lekker om die stevige borsten van haar over je lichaam te voelen. Wederom gaf ze mij een heerlijke pijpbeurt om vervolgens na een condoom te hebben aangetrokken een aanvang te maken met een lange neuk beurt. Alle standjes zijn de revue gepasseerd en haar benen gingen weer vrolijk in de lucht. Mijn favo standje, waarbij zij plat op haar buik liggend en ik achterom haar penetreerde, werdt ook weer niet vegeten. Tussen door wanneer het mogelijk was tongden wij elkaar zoveel mogelijk. Uiteindelijk zijn wij naast elkaar liggend mastuberend klaar gekomen. Heerlijk om zo'n schokkend lichaam naast je te voelen klaarkomen.
Voor mij blijft zij een toppertje en met haar volle stevige borsten, strak lichaam en vele mogelijkheden zal zij met haar inzet menig man gek blijven maken.

willemdewandelaar
11 februari 2012, 20:41
Wat een fijne meid, alles op en top , ik zou zeggen 3 plus punten 2 als eerder gemeld maar ook de goede zorg incl massage, en ja ook weer eens een gesprekje wat niet gemaakt is vond ik wel aangenaam.
komen we zeker nog een keer terug

Pistol Pete
6 maart 2012, 11:27
Ik ben niet zo thuis in de grotere borstenmaten maar deze dame heeft zeker meer dan D cups.

Ik zag haar zondag in normale kleding rondlopenen de enorme voorgevel imponeert eerder als E of nog groter. Misschien dat Megaboob hier uitsluitsel over kan geven. Misschien is de komende party Iets voor Megaboob om deze blonde rondborstige megastoot te ontleden...

Pp houdt t ondertussen maar bij de a cupjes en b cupjes....

willemdewandelaar
15 juni 2012, 22:06
Heren vandaag vernomen dat Wendy haar diensten hier niet meer aanbied, jammer.

hypo
17 juni 2012, 23:32
Dat verbaasd mij, eerder was op deze site te lezen dat zij tijdelijk afwezig was en dat bericht kwam van de leiding.
Mocht zij inderdaad definitief gestopt zijn bij GD, is zij dan ergens anders te bewonderen of komt ze toch weer eens naar GD?

max1975
18 juni 2012, 11:27
zeker jammer.. was een leuke meid, 2x een goede sessie gehad.... als ze ergens anders gaat werken hou ik mij aanbevolen voor de tip (via IM)...

Golden Dreams
18 juni 2012, 11:58
Op dit moment is ze idd niet meer bij GD. Of ze wel of niet terug komt, durven we nu niets van te zeggen, komt weinig info van haar op dit moment.

hypo
14 juli 2012, 18:29
Is er al iets bekend over een evt. terugkomst van Wendy?

Golden Dreams
14 juli 2012, 20:50
Hier is niets meer van vernomen de laatste weken...