PDA

Volledige versie bekijken : Nelli (bulgaarse)



der lickmeister
27 augustus 2011, 23:45
Talen: duits, bulgaars
Leeftijd: 28 jr
Uiterlijk: slank
Cupmaat: a
Haren: halflang zwart haar
lengte: +- 1,60
Service: pzc , nmc , beffen

Ricardo Banana
31 augustus 2011, 19:06
Ook TZ, Echt GFE en ook in de avond dansen en paaldansact

coldlipzz
3 september 2011, 13:44
Nog niet de eer gehad om dit strakke lichaam 1-on-1 te verwennen, haar dinsdag wel lekker gebeft :lostit: toen ze Sabine hulp kwam bieden maar heb haar zien dansen en wow wat een sexy body ;)

mooneye
6 september 2011, 13:34
Afgelopen maandag ik wel het genoegen mogen hebben met haar 1 op 1.
Erg lekker figuurtje, zeker een GFE. Helemaal goed, en kan ook nog eens heerlijk dansen.
Ze zou tot 15 sept. blijven maar heeft aangekondigd tot 25 sept. te blijven daar na ff naar huis om weer terug te komen.
Ook zei erg tevreden over Xanten en gasten

blokebvwnh
20 september 2011, 20:17
Vandaag met deze dame meegeweest. Absoluut een GFE. Zachtjes vrijen op de bank boven en beneden gaat ze op dezelfde toer door. Een erg goed begin van de dag wat mij betreft. Het is dat ik haar later op de dag telkens niet te pakken kreeg, anders had ik er graag een herhaling tegenaan gegooid.

Mag ik de suggestie doen om de cupmaat één tandje op te hogen naar een b-tje. Volgens mij is 'a' net waarneembaar en dit is toch een handje vol. Maar anyway, lekker zijn ze zeker, maar dat is Nelli sowieso.

peternud
3 oktober 2011, 18:07
inderdaad een heerlijk meisje.
lekker figuurtje
ben zaterdag met haar naar unter geweest.
heerlijk rustig aan
x

De Shyman
16 november 2011, 15:04
Nelli 1:
Nelli is een dame op binnenzak formaat. Verrukkelijk uiterlijk. Na binnenkomst met de koffie naast haar gaan zitten. Ik dacht, gezien haar kleurtje, met een latina te doen te hebben. Ze blijk van Bulgaarse afkomst te zijn. Het was mij eerste keer dus we kwamen wat moeilijk op gang. Toch viel een gedeelte van haar reserveringen tijdens de eerste sessie weg. Ze merkte kennelijk dat ik voorzichtig met haar omging en dat vond ze wel prettig. Toch verliep alles zeer standaard. In dit geval was dat zeker meer dan voldoende maar nog net niet het oordeel 'goed'. Toen we naar de douches liepen zei ik tegen haar dat ik haar later wel wilde masseren (investeren leek m een goed idee bij deze dame) en dat aanbod nam ze graag aan.
Nelli 2:
Ik was het lichaam aan het rusten na de eerste twee sessie (tweede sessie was met Katryn zie haar draadje) en Nelli zat op een kruk een beetje rond te kijken terwijl ze op het ritme van de muziek bewoog. IK moest daarom lachen en ik vroeg haar of ze gemasseerd wilde worden. Nou dat wilde ze wel. Gedurende een minuut of 25 heb ik haar achterzijde een ontspanningsmassage gegeven. Toen ze zich omdraaide en vroeg: 'ficken'? gaf ik aan dat ze maar moest gaan douchen. Ik kreeg een kus en kneepje in mijn arm met een danke waarna we naar de douches liepen.
Nelli 3:
Tja: na de soep klonk het bekende muziekje. Nelli greep me en knielde voor me. Na enige momenten 'moesten' we allen naar beneden voor de gangbang. Ik was met Nelli. Het werd een stomende sessie waarbij de meeste reserveringen nu van beide kanten wel vervallen waren. Het eindresultaat was er bij mij wel niet maar dat kwam omdat ik vlak voor de soep net een andere sessie had (met Anni zie haar draadje). Mentaal kwam ik echter wel degelijk tot een orgasme. Wat een wijffie!!!!!!!!!!
Nelli 4:
Na het avondeten (dat ik strategisch naast Nelli nuttigde) was ik lekker aan het uitbuiken. Nelli lag lekker tegen me aangevleid en dat mocht van mij wel zo blijven voorlopig. Na een halfuur (kan ook drie kwartier zijn geweest) gingen we toch weer naar beneden. Het gordijn van het hemelbed ging dicht en ook dit werd een enorme sessie. Gewoon geweldig. Het was één van de beste sessie van de dag. Nu was naast het mentale ook het fysieke orgasme. Dat Nelli ook drijfnat werd zecht wel genoeg. Volgens mij heeft zij er ook van genoten.
Nelli; je bent geweldig en ik hoop je de volgende keer weer in Xanten te zien! Nelli strijdt met Katryn om de titel favoriete dame.

rootman
20 december 2011, 18:14
Met Nelli gaat het gewoon verder! Dit keer helaas maar 1 sessie met haar gehad, maar wat voor een! van allerliefst vriendinnetje tot de meest uitbundige sex tot in alle hoeken van het grote bed en daarbuiten! Binnen 1 lekker lange sessie. met Nelli blijf ik me afvragen: hoe kan zoiets moois, zo klein, bestaan? Hoe is het mogelijk dat ik met haar in bed ben beland? Maar dan geeft ze me een kusje, ik voel haar piepkleine, perfecte lichaam: I'm in love baby! En dan gaat het verder en verder; ja ze kan het hebben, en meer ook! meer dan je zelf zou kunnen verzinnen! Wat een TOPDAMEtje is Nelli!!!!!!!!!!!!

forgetskinnyletsgetfatty
31 december 2011, 11:19
Afgelopen dinsdag ook met Nelli op de mat beland, een klein poppetje, een leuke standaard sessie gehad, ook zei was deze dag lid van de "nicht in mund spritzen" club.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

bad pritt
9 januari 2012, 09:54
Nelli deed alsof ze me niet zag, achteraf denk ik wat overwerkt, zelf valt ze wel op aangezien ze gezegend is met een meisjesachtig prachtig lolitalijfje.

Onder was het heel standaard, Pijpen licht irritant, snel zonder variatie haar tanden voelde ik goed, ze was niet echt vriendelijk, en niet onvriendelijk, mechanisch lopende band neuken hebben we ook nog gedaan. De illusie was laag ondanks haar mooie lichaampje.Ze zag mijn voorvocht voor de echte lozing aan en ik had er genoeg van, ja Nelli heb je goed gezien had het zelf nog niet gemerkt, i finished..thank god...blij dat ik ervanaf was.

Kan denk ik wel beter, ze moet ontdooien maar ze gaf me geen kans om het kontakt normaal op te bouwen, ze ontweek vrijwel iedereen alleen bekenden niet, was naderhand anders en aardiger maar had zichzelf niet bij mij op de kaart gezet, dus lekker links laten liggen verder.Jammer de mooiste vrouw die dag maar van een mooi bord kun je niet eten gold tussen Nelli en mij deze dag!

Al met al een hele matige sessie met Nelli.

wooley
14 januari 2012, 08:56
Dame werkt nu in PTE emmerich zie mijn bericht aldaar!

Erru
14 januari 2012, 09:09
Mooi nu Elvira, Sabine, Susi, Anni, Jana en Agnes nog en dan zet ik hem weer regelmatig richting
Emmerich.
Want voor 59 euro wordt het dan een toptent als ze er hier en daar een likkie verf en schone lakentjes bijdoen.
Ze zouden in Xanten ook eens na moeten denken over een leuke prijs voor
een 3uursabonnement voor overdag.