Volledige versie bekijken : Picolina / Roxy (Roemeense) ex-van Goch
bad pritt
29 augustus 2011, 10:37
Haarkleur/-lengte : bruin / kort kapsel
Lengte dame : 145 cm
Postuur/Cupmaat : slank, cup a x nul
Nationaliteit/Taal : roemeens / italiaans
Lftd: midden twintig
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: goed, erg lieve meid, pzc, nmc, beffen TZ.
Voordelen: de ueber lolita, een mini vrouwtje, lijkt net een kind maar van dichtbij en in het kontakt een echte vrouw..heel opwindend voor de lolita liefhebber...voor mij love on fist sight:luvlove:
Nadelen: verslavend voor mij.
Illusie: hele natuurlijk aandoende service, lacherig, vrolijk, illusie is er een van goede gfs, aftersales goed, ze besteed aandacht aan je na de daad.
Tijdsduur : 20 minuten
bad pritt
29 augustus 2011, 10:38
Ik ging na binnenkomst even douchen, en daar in de douche ruimte stond een nieuwe vrouw, Roxy.
Roemeens, onder de 40 kg, volgens mij 35, de lengte van een kind maar het lichaam van een vrouw, mooi kort haar,bijna geen tietjes, style en een perfekt mini lichaam. Kindvrouw noemen ze dat ook wel geloof ik maar er zit wel een heel pittig vrouwtje in dat lichaampje , heel zelfbewust en trots.Ik kreeg het meteen warm van haar en meer..ze moest lachen..thats nature baby..een eerlijker kompliment kan ik je niet maken, ze kwam naast me douchen en meteen heb ik haar gevraagd als eerste date. Even op de sofa kennis maken, ze is heel aanhankelijk, kust goed, chemie/sympathie zat wel goed zeker nadat ik haar italiaans kon beantwoorden.
Het was een goede sessie, voor mij als 100% liefheber van kleine vrouwen met een slank mooi lichaam als een jong meisje..lolita dus..was het perfekt, Roxy heeft het "ueber lolita" lichaam...ik hoop dat ik haar weer zie binnenkort...en ga volgende week speciaal voor haar nog eens deze kant uit.Een fascinerende heel aparte vrouw, ze is denk ik ook maar 150 cm of nog kleiner.
Ze weegt ook niks dus ik heb met haar weer eens wat staande standjes doorgenomen, waarbij ik haar optilde.
Zo bego nook de sessei, we stonden tegen elkaar aan en ze kwam mij nog geeneens tot borsthoogte en ik ben niet groot, door gebrek aan eten vroeger ben ik maar 172 cm, ik tilde haar op en bracht haar mond op mijn hoogte, we kusten innig, een lekker geil begin,en direkt 100% kontakt.
Staand pijpte ze er goed op los, ik dacht nog doe ik niks illegaals toen ik dit kleine ding aan mijn pik zag sabbelen.
Ik trok haar op bed en likte haar, ze was erg nat en genoot naturel dat onderstreepte mijn indruk dat ze zelf geil was. Ik was te opgewonden van haar geworden en ik wide haar neuken, na een korte missio met veel tongzoenen , ontplofte de bom al snel in doggie, wat een heerlijk lichaam heeft deze vrouw, erg uniek.
na 18 minuten stond ik met haar weer naast de theke..de hele avond dacht ik ik neem haar weer, maar uiteindelijk voor Eva gekozen..die weer naar me zat te lonken en waar ik een zwak voor heb.
Roxy ik hoop zo dat ze er nog is bij mij volgende bezoek dan boek ik haar weer binnen 1 sekonde.
Befgraag
30 augustus 2011, 01:35
Maandagavond om half 8 was ik er. Roxy was aan haar avondeten bezig, dus ik gauw de douche in, want BP had me behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Toen ik na het douchen mijn cappuccino gepakt had, zat ze op de bank in het midden van de zaal met haar rug naar de waterpartij.
Ik ging er gauw bij zitten, maar een gesprek is niet mogelijk als je geen roemeens of Italiaans spreekt. Who cares, ik kwam er niet om de laatste roddels te bespreken, dus alras een cabine opgezocht. Vanaf minuut 1 heeft Roxy me gekust, gelikt en op alle mogelijke en onmogelijke manieren oraal verwent. Zelfs mijn sterretje werd goed, ja zelfs zeer goed onder handen genomen. Het was heerlijk. Zelf heb ik me ook niet onbetuigd gelaten en haar kalkoentje uitvoerig verwent. Te meten aan de vochtigheidsgraad tijdens het gelijktijdig vingeren, vond ze het beslist niet vervelend. Zo klein als ze is, zo goed is haar service. Dit was toch weer eens neuken in optima forma. De andere dames konden me niet bekoren, maar voor dit kleine opdondertje kom ik zeker terug.
Befgraag
Badslippers
11 september 2011, 15:56
Uit de algemene recensie geknipt:
Hoe dichter ik nader des te duidelijker zie ik dat deze keet het niet zo nauw neemt met kinderarbeid. Gebiologeerd blijf ik halverwege staan want een kind probeert mijn interesse te vangen. Van de schrik bekomen loop ik verder naar een attractie die ik niet eerder heb gezien. Bestaat er nog iets kleiners dan de bekende dwergen Leni/Sonja in "PSR/LR/PHG", Nancy in "LR" of Eugenia in "GT". Ja hoor en ik ga vlug naast haar zitten.
Ze luistert naar de naam Roxy. Een Roemeense die volgens mij nog geen 1.40m meet. Is dit een kind, een puber, een jong adolescent. Laat je niet misleiden door de buitenkant. Dit is een vrouw met ballen zo blijkt.
Een gesprek met haar voeren is een volstrekt nutteloze bezigheid want ze praat net zoveel over de grens als ik "Swahili". Dat biedt als voordeel dat de contactname zich beperkt tot louter "pré-salen". Voor de zekerheid informeer ik toch maar naar de leeftijd want voor dat je het weet ben je de hannes en kun je in een Duitse politiecel overnachten. Deze jonge dame is 25 jaar. Wat een schepsel, wat een apart exemplaar en wat een geinig type. Natuurlijk wil ik mijn perverse lusten op haar botvieren maar voor dat ze begrijpt dat ik toch echt met haar naar een kamer wil zijn we een half uur en vele zoenen verder.
Op de kamer blijkt ze één woord zeer goed te beheersen en dat is "Sperrrrrrma" met een rollende "rrrrrr". Als ze in volle glorie voor me staat komt ze werkelijk tot mijn buiknavel. Ze neemt me bij de hand en leidt me naar een prijslijst die op de deur hangt en wijst nadrukkelijk met haar vinger naar een zin die melding maakt van "Französisch mit aufnahme". Ze draait zich naar mij en prikt wederom met haar vinger maar nu naar mijn stijve leuter en zegt daarbij: "Sperrrrrrma" om vervolgens naar haar mond te wijzen en weer te zeggen: "Sperrrrrrma". Deze handeling verricht ze telkens weer en ik knik naar haar dat ik het begrijp. "Spuiten in de mond is 20 euro extra" zo geeft de prijslijst aan. Ze kijkt me zo lief van onderen aan dat ik het liefst mijn staaf direct in haar mond duw om de gevraagde saus te doneren. Ze is echter niet 100% overtuigd dat ik het begrijp en och wat zegt ze het geil en lief: "Sperrrrrrma . . . Mund", alsof het haar lievelingsgerecht is. Dat mijn leuter door haar mond bewerkt zal worden en dat ik mijn zoete room in haar vragende bekje zal spuiten is slechts een kwestie van tijd.
Als er een ultieme droom op "Lolita" seks zou bestaan dan maakt Roxy daar deel van uit. Wat een ontzettend geil ding is dit.
Voor de duidelijkheid, ik heb haar niet geneukt want daar ga ik nog een keer extra voor terug. Ik was gewoon te bang dat ik dit kleine schepsel als een stoomwals zou verpletteren. Ik kan echter meedelen dat Roxy geen taboes of grenzen kent, althans op het gebied van reguliere seks. Beffen, tongzoenen, "Französisch mit aufnahme", anaal, rukken, vingeren, het maakt allemaal deel uit van haar service. Tijdens onze sessie biedt ze een volstrekte GFE ervaring met een vleugje PSE. Dat laatste komt vooral door haar gestalte. Tietjes heeft ze nauwelijks en haar uitstraling is jongensachtig en toch weet deze dwerg je compleet gek te maken. Wat me altijd opvalt aan al die scharminkels is dat ze tussen de benen zeer goed kunnen ontvangen. Nu heb ik haar niet gebonkt maar ik kan met een gemak een paar vingers kwijt in haar natte doos en ik voel dat haar aars daar niet voor onder doet.
Het is een waar genot om haar in standje "69" uit te likken. Omdat ze zo klein is adviseer ik om een kussen onder je kop te leggen zodat je geen nekkramp krijgt als je naar haar vogelnest buigt want de balans is vanzelfsprekend ver te zoeken. Als zij jou pijpt rust ze met haar heerlijke kontje en kutje zo ergens nabij je middenrif. Uiteindelijk pijpt ze me klaar op een manier waarbij de vonken er van af slaan als een doorgebrande bougie. Gewillig en met veel smaak laat ze mijn "Sperrrrrrma" door haar mond rollen als proeft ze een goede wijn die uiteindelijk in een handdoek wordt uitgespuugd om me direct daarna vol op de bek te nemen. Ik proef de afdronk van mijn eigen saus en proef dat het wel snor zit met mijn aroma.
Conclusie:
Kleinste dvp die ik ooit ben tegengekomen. Dwerg- en jongensachtige verschijning met nauwelijks een A-cup die geen woord over de grens spreekt maar waar je toch mee kunt communiceren. En dat is dan op het gebied van de erotiek. Door haar postuur vraag je je af of je geen strafbare feiten pleegt maar vergis je niet, dit is een vrouw in een kindlichaam. Service is uitgebreid en kwalitatief boven het gemiddelde. Absolute "Must" voor ijsberen die het allemaal wel gezien hebben. 25 jaar en op elke bovenarm een heel kleine tattoo.
bad pritt
16 december 2011, 13:26
Helaas niet meer aanwezig in deze klub...mischien groeistuipen :)
Mann sieht sich immer 2x im leben.bij haar wou ik dat dat klopte.
Opa57
17 april 2012, 17:35
Nou, Roxy was er vandaag wel degelijk, ze valt op doordat ze zo klein is, eigenlijk is alles aan haar klein...
Vanmiddag droeg ze een lange zwarte pruik, maar dat ding schoof van de ene naar de andere kant op haar hoofd, terwijl alles en iedereen moest lachen..
Samen op een bankje, nou dan begint het, onstuitbaar en gelukkig zei 1 van de anderen tegen haar om te temporiseren, pffffff, dat deed ze ook....
Op de kamer de pruik af, zat een kort geknipt blond kapsel onder en samen heerlijke sex gehad, dat kan die kleine opdonder toch goed, ondanks onze taalproblemen.. Ben alleen bang dat het met haar snel went, maar voor haar en Jara wil ik nog wel een keer terug gaan.. ;-)
Big spender
18 april 2012, 09:42
Ik gisteravond ook in Goch geweest. Op de bank zat een klein fijn gebouwd meisje met lang haar. Welke wel op Roxy zou lijken van de website, maar deze had lang zwart haar. Ik ging naast haar zitten, en ze werd meteen erg aanhankelijk. Nog geen 3 minuten later zat ik met haar op een kamer. Nogmaals haar naam gevraagd. Roxy zei ze. O dus toch Roxy. Ik was heel erg opgewonden vanhaar verschijning, maar schaamde me ook wel een beetje, toen ik mij realiseerde dat zij kleiner, slanker en lichter gebouwd was als mijn eigen dochter van 14 jaar. Heey verdorie! Ik ben geen pedofiel!! ( kijk maar in mijn recensies op dat andere forum.) Ik heb meestal sex met vrouwen die ouder zijn. Oude rijpe vrouwen, en ook wel dikke vrouwen. Ik ben wel in Goch de laatste tijd een aantal keren met de kleine stevige Bulgaarse Maria meegeweest, en moet nu dus de conclusie trekken dat ik eigenlijk het liefste dus sex heb met vrouwen die afwijken van het standaard patroon dat ik thuis al 365 dagen per jaar in mijn eigen bed tegenkom. Maar goed.. Roxy is zo klein en fijn gebouwd. Haar billen van haar achterwerk passen in zo in allebei mijn handen, en zulke grote handen heb ik niet. Toen zij al snel mijn jongeheer vastpakte leek het al snel of mijn jongeheer groter was als anders, maar dat kwam door haar kleine handjes. Ook haar buik, en tietjes voelde allemaal erg zacht en strak aan... het enige dat ik vreemd vond, is dat zij niet toeliet dat ik haar vingerde of befte. Zij hield haar benen stevig tegen elkaar aan gedrukt. Terwijl ik juist altijd complimenten krijg van de dames dat ik op george clooney lijk, en dat ik er knap en goed verzorgd uit zie. Ik heb nog gedoucht, net voor ik met haar op de bank ging zitten. Zou ze ongesteld zijn?? Ze had wel last van haar lange haren, en zate r steeds aan te krabben alsof ze vlooien had. Toen ik daar naar vroeg, zei ze dat ze een pruik droeg. Ik gebaarde haar die a.u.b. af te zetten. Dat deed ze. Zonder deze pruik was ze veel mooier!! Ze ging weer onverstoorbaar verder met pijpen. Maar van pijpen kom ik niet. Ik wilde toch intiem. Ik gaf dat aan, en ze ging een condoom halen. Sex met een condoom duurt bij meestal wat langer, omdat er dan minder gevoel bij is. maar haar kutje voelde lekker strak, en het duurde niet lang, voor ik het rubbertje volspoot. Ik heb het condoom nog gecontroleerd, of ik rode sporen kon ontdekken van menstruatie, maar nee. Niet het geval. Het enige minpuntje waren haar gele tanden. Maar nu ik de verhalen hier boven weer lees, ga ik snel naar haar terug voor een 2e ronde. Ik wil het graag een 2e kans geven. Het was wel lekker, maar de communicatie was slecht, zoals hierboven beschreven. Ook de echte klik is er niet geweest. Allemaal plichtmatig. Ik wil graag een GFE, en als zij mij pijpt, wil ik haar ook lekker kunnen beffen, enz, enz. Uitgezonderd de ramen in Nijmegen, heb ik nog nooit in mijn hele leven meegemaakt dat een dame haar benen bij elkaar gedrukt bleef houden, als ik ze wilde beffen. En als ik de verhalen van hierboven lees, past dat ook niet bij deze meid.
bad pritt
18 april 2012, 17:11
Daarvoor had ik Roxy weer eens meegnomen, die terug is , dit dwergje weegt denk ik 35 kg en is 145 cm groot.
Een hele aprte vrouw, maar ook zeer relaxed en lief, haar service is ook goed, levert gfs, technisch allemaal iets minder bedreven of uitgebreid. Is nogal snel daardoor val ik met haar vrijwel altijd binnen het 20 minuten tarief. Kussen kan beter, begon direkt zonder voorspel maar na korrektie veranderert dat. Pijpen niks bijzonders, maar dat unieke klein e lijfje dat is genoeg om mij helmaal opgeladen te krijgen. Ze ziet er androgyn uit, net een jongetje..verborgen homo erotische gevoelens bij mij ..wie weet.
Duidelijk veel mindere performance dan vroeger. Toch blijft het een lief vrouwtje wat mij aanspreekt en daardoor blijft er herhalingsgevaar maar niet meer zoals vroeger een vrijwel zekere boeking. Sarah en Jan akteren beiden op veel hoger niveau, vooraf achteraf, je kunt zeer goed met ze praten en service wise..beiden erg goed. ( ben nog nooit en duitse tegengekomen die niet goed kan pzc, ze spreken over de poolse/russische academia oralski maar daar zitten ook duitsers op geloof ik)
Opa57
18 april 2012, 17:17
Ik gisteravond ook in Goch geweest. Op de bank zat een klein fijn gebouwd meisje met lang haar. Welke wel op Roxy zou lijken van de website, maar deze had lang zwart haar. Ik ging naast haar zitten, en ze werd meteen erg aanhankelijk. Nog geen 3 minuten later zat ik met haar op een kamer. Nogmaals haar naam gevraagd. Roxy zei ze. O dus toch Roxy. Ik was heel erg opgewonden vanhaar verschijning, maar schaamde me ook wel een beetje, toen ik mij realiseerde dat zij kleiner, slanker en lichter gebouwd was als mijn eigen dochter van 14 jaar. Heey verdorie! Ik ben geen pedofiel!! ( kijk maar in mijn recensies op dat andere forum.) Ik heb meestal sex met vrouwen die ouder zijn. Oude rijpe vrouwen, en ook wel dikke vrouwen. Ik ben wel in Goch de laatste tijd een aantal keren met de kleine stevige Bulgaarse Maria meegeweest, en moet nu dus de conclusie trekken dat ik eigenlijk het liefste dus sex heb met vrouwen die afwijken van het standaard patroon dat ik thuis al 365 dagen per jaar in mijn eigen bed tegenkom. Maar goed.. Roxy is zo klein en fijn gebouwd. Haar billen van haar achterwerk passen in zo in allebei mijn handen, en zulke grote handen heb ik niet. Toen zij al snel mijn jongeheer vastpakte leek het al snel of mijn jongeheer groter was als anders, maar dat kwam door haar kleine handjes. Ook haar buik, en tietjes voelde allemaal erg zacht en strak aan... het enige dat ik vreemd vond, is dat zij niet toeliet dat ik haar vingerde of befte. Zij hield haar benen stevig tegen elkaar aan gedrukt. Terwijl ik juist altijd complimenten krijg van de dames dat ik op george clooney lijk, en dat ik er knap en goed verzorgd uit zie. Ik heb nog gedoucht, net voor ik met haar op de bank ging zitten. Zou ze ongesteld zijn?? Ze had wel last van haar lange haren, en zate r steeds aan te krabben alsof ze vlooien had. Toen ik daar naar vroeg, zei ze dat ze een pruik droeg. Ik gebaarde haar die a.u.b. af te zetten. Dat deed ze. Zonder deze pruik was ze veel mooier!! Ze ging weer onverstoorbaar verder met pijpen. Maar van pijpen kom ik niet. Ik wilde toch intiem. Ik gaf dat aan, en ze ging een condoom halen. Sex met een condoom duurt bij meestal wat langer, omdat er dan minder gevoel bij is. maar haar kutje voelde lekker strak, en het duurde niet lang, voor ik het rubbertje volspoot. Ik heb het condoom nog gecontroleerd, of ik rode sporen kon ontdekken van menstruatie, maar nee. Niet het geval. Het enige minpuntje waren haar gele tanden. Maar nu ik de verhalen hier boven weer lees, ga ik snel naar haar terug voor een 2e ronde. Ik wil het graag een 2e kans geven. Het was wel lekker, maar de communicatie was slecht, zoals hierboven beschreven. Ook de echte klik is er niet geweest. Allemaal plichtmatig. Ik wil graag een GFE, en als zij mij pijpt, wil ik haar ook lekker kunnen beffen, enz, enz. Uitgezonderd de ramen in Nijmegen, heb ik nog nooit in mijn hele leven meegemaakt dat een dame haar benen bij elkaar gedrukt bleef houden, als ik ze wilde beffen. En als ik de verhalen van hierboven lees, past dat ook niet bij deze meid.
Nou Big Spender, ze was middags ook niet ongesteld en kwam bij het beffen zo ongemeen klaar, zij en het laken eronder waren kleddernat.. Misschien had ze even genoeg gehad.. Denk dat die benen bij elkaar houden een soort bescherming zijn en geen onwil, ze is fysiek tot weinig in staat en probeert op deze manier nog wat tegengas te geven.. Langzaam opbouwen en vooral niet ruw doen, mede omdat we het met woorden niet uit kunnen leggen!! :D
Big spender
19 april 2012, 17:59
Thanks Opa 57. Zal ik zeker doen, maar het is wel zoals Brad Pitt omschrijft, dat ze meteen begint,e n ik binnen 10 minuten al klaar had kunnen zijn. Maar ik wilde juist lang gaan genieten van dit strakke lijfje. Volgende keer zal ik haar duidelijk maken dat we plenty time hebben, en ik haar rijkelijk zal belonen, zoals het een Big Spender betaamt. ( grapje is BLUF ) het blijft overigens ook jammer dat ik al die donkere meiden met die donkere lange haren met normaal postuur niet kan benoemen. Ik heb er die avond zoveel gezien, en dan denk ik: Wie zou nou die Sarah zijn, of wie zou nou die Christina zijn, enz, enz.
Opa57
20 april 2012, 17:24
Thanks Opa 57. Zal ik zeker doen, maar het is wel zoals Brad Pitt omschrijft, dat ze meteen begint,e n ik binnen 10 minuten al klaar had kunnen zijn. Maar ik wilde juist lang gaan genieten van dit strakke lijfje. Volgende keer zal ik haar duidelijk maken dat we plenty time hebben, en ik haar rijkelijk zal belonen, zoals het een Big Spender betaamt. ( grapje is BLUF ) het blijft overigens ook jammer dat ik al die donkere meiden met die donkere lange haren met normaal postuur niet kan benoemen. Ik heb er die avond zoveel gezien, en dan denk ik: Wie zou nou die Sarah zijn, of wie zou nou die Christina zijn, enz, enz.
Ja, daar heb ik ook moeite mee... Misschien van die grote gele labels met hun naam erop in de oren hangen? Nee, geintje, dat mogen wij hen niet aandoen, hoewel.... LOL :D
van lotje gekrikt
29 mei 2012, 10:22
Wat een schatje! Ze noemt zich ondertussen Picolina, niet meer Roxy.
Verleden week 2x met haar op kamer geweest.
Ik zag haar meteen toen ik binnenkwam (moeilijk genoeg, ze is erg klein, maar zat gelukkig op een kruk) en ze zag me kijken.
Ze bleef vervolgens naar me lonken om me niet te laten ontsnappen. Daar was geen reden toe want ze was de enige slanke dame in de zaal.
Later op de dag was er nog een 2e slanke dame, maar Roxy was de 1e keer zo goed bevallen dat ik toch haar maar weer koos.
Op de bank kwam ze lekker mij me zitten, begon over mijn borst te aaien, veel kusjes (ook meteen tongzoenen), dus een uitstekend pre-sales.
Maar op de kames ging het gewoon in een hoger tempo door.
Voluit kussen, likken, sabbelen, zuigen (69), en knuffelen. Echt uitstekend!
1e keer missionaris afgemaakt, 2e keer doggy (was nog best lastig, maar wilde eens zien of dat lukt bij zo'n ukkie).
Ook na het klaarkomen gewoon lief, nog een flinke zoen en ook na het afrekenen kon er nog makkelijk een kusje af.
Echt zonde dat ze niet in een betere club zit.
De stemming is er niet zo uitbundig als in Heaven7, en er zijn gewoon te veel lelijke en oude vrouwen.
Alleen als ik weinig tijd heb zal ik terugkomen, maar dan bel ik wel even of Roxy/Picolina er is.
De Shyman
30 mei 2012, 17:58
1e deel
Bij binnenkomst werd ik herkend (altijd leuk) want ik was een paar weekjes geleden ook al in Van Goch geweest. Toen konden we het al goed met elkaar vinden en had ik graag diezelfde dag nogmaals met haar gekamerd. Wegens tijdgebrek kwam dat er niet van. Ik stond nog en zij ook. Nauwelijks bukkend werd kleine Shyman oraal bewerkt waarbij haar handjes tegen mijn dijen steunden.
Vol verbazing zag ik weer het grootste gedeelte van het tot zeer parate proporties gegroeide ‘betere deel’ in haar mondje verdwijnen. Toen we eenmaal horizontaal waren in 69 verdergegaan. De jas werd aangemeten en in cowgirl werd ik vakkundig ‘bereden’. Snel naar doggy om dat na korte tijd te moeten opgeven. De eindstreep was al bereikt! Inderdaad. Kamertijd 18 minuten!
2e deel
Omdat Picolina een actief wervingsbeleid heeft en regelmatig de aanwezige beren ‘langsloopt’ om de belangstelling te polsen is een knipoog voldoende. Ze wipt op je schoot en het weegt dan wel niet maar het levert wel onmiddellijk reactie op. Via de tuin in de kamer beland en wederom een vlammende sessie waarbij nu wel tot drie standjes werd gekomen na het orale gedeelte. Missio was de laatste waarbij ze aangaf dat ze wel een mondje vol wilde. De Shyman voldeed graag aan dat woordeloos gegeven verzoek. Wederom een sessie met zeer happy end van nog geen 20 minuten.
Kennelijk wil ze zelf ook geen lange kamersessies omdat ze totaal geen rust in dat minilijfje heeft!
Groet en Respect!
De Shyman
Big spender
4 juni 2012, 21:11
Ja, ik ben wel met Shyman eens. Een sessie met haar duurt nog geen 20 minuten. Al zou je zelf graag anders willen. Haar vertellen dat je voor 1 uur komt lukt je niet. Ze heeft mijn piemel al in de mond voordat ze de deur achter zich heeft dichtgetrokken. ( bij wijze van.) Waar andere dame's proberen een sessie zo lang mogelijk te laten duren in verband met hun verdiensten, probeert zij je z.s.m. af te werken, zodat ze binnen weer op jacht kan naar de volgende. En begrijp mij niet verkeerd. Zij doet dit niet dusdanig dat je eraan ergert. Nee, het gebeurt gewoon. Ook door dat lijfje raak je opgewonden, waardoor je wellicht sneller klaarkomt. Ik heb het dus niet als hinderlijk ervaren. En als ik niet zo snel zou klaarkomen, zou ze wellicht alle tijd nemen totdat ik alsnog zou komen. Het blijft alleen jammer van de slechte communicatie. ( welke communicatie? ) En ik vind dat ze erg gele tanden heeft. In ieder geval geen mooi gebit, maar ze rookt dan ook als een ketter. Maar evengoed is zij op dit moment daar mijn 2e keus. ( na maria.)
Befgraag
5 juni 2012, 14:03
Gisterenmiddag beleefde ik mijn derde sessie met Roxy/Piccolina. Ze liep rond in een jurkje van net materiaal zonder ondergoed. Hele kleine tietjes, maatje mondje vol en lekkere schaamlippen die uitdagend onder het jurkje zichtbaar waren. Ik keek ernaar en kreeg onmiddellijk een onbeschrijfelijke honger. De eerste twee keer was het echt geweldig. Dit overheerlijke kleine lichaam kan neuken als de beste. Ze pijpt goddelijk, likt en zuigt aan je ballen dat het een lieve lust is en ook mijn ster(retje) werd uitgebreid verwent. So far, so good, maar nu was het zo, dat zo gauw ze haar mond niet gebruikte, ze meeneuriede of zelfs zachtjes meezong met de muziek. Niet echt leuk, maar dit was echt het enige minpuntje. Pak je haar van achteren, dan heb je een verrukkelijk uitzicht op dat kleine kontje en je paal die bezig is met het maken van bewegingen als zijnde gehuwd. Echt lekker. Hoe dan ook, ik begon met mijn duim wat draaibewegingen om haar sterretje te maken en ze ging helemaal los. uiteindelijk drukte ze op mijn hand en moest mijn duim er helemaal in. Dat is waarmee je haar helemaal gek maakt. Ik had een uur geboekt en heb haar in dat uur helemaal uitgewoond. Toen we weer terug in de "salon" waren liep ze nog wat ongelukkig, maar ze keek er wel vrolijk bij. Ik had het idee, dat haar collega's haar liever kwijt dan rijk zijn. Ikzelf heb het bij deze ene sessie gehouden. Ben dan ook twee kippenpoten en een cappuccino later weer huiswaarts gekeerd. Dat dit niet de laatste keer met dit sexbeestje is geweest moge duidelijk zijn en ik verheug me echt op een volgende keer, even ook mijn tong wat rust gunnen, want ik
Befgraag
Big spender
11 juni 2012, 08:50
Wat betreft het verhaal hierboven van befgraag kan dit ook wel kloppen, want op de sits van FKK van Goch, waar de dames zich presenteren staat bij har dat ze ook grieks ontvangt!! En ik mag er vanuit gaan dat die dikker en groter is dan een duim? Of er heeft ook meer ingezeten? Maakt mij ook niet uit, want ik ben toch al géén anaalridder.
etjuh
2 oktober 2012, 13:55
Bij mijn eerste bezoekje aan van Goch ben ik, mede door de recensies van haar, mee gegaan met Picolina. Ben bij haar gaan zitten, maar van kletsen kwam niet veel, basic woordjes Duits en Italiaans, wat ik dus niet spreek. Ze zat overal aan me, en warempel, ik kreeg het er warmpjes van. Maar het was me nog niet heet genoeg, en ik vroeg haar om met me mee te gaan naar de sauna, wat ze ook deed. In de sauna begon ze me gelijk te pijpen, niets werd vergeten, heerlijk kan ze dat. Toen het me bijna teveel werd, zei ik haar te liggen en hebben we de rollen omgedraaid. Even later vertrokken we naar een kamer, omdat het me in de sauna toch te heet was om eens goed van bil te gaan. Zoals ik al verwacht had vroeg ze me om mijn papje in haar mondje te spuiten, en daar heb ik uiteraard geen bezwaar tegen, maar eerst neuken. In diverse standjes heb ik haar genomen, en ze laat zich net zo makkelijk dubbel vouwen als een handdoek, dus er is van alles mogelijk. Tot slot heb ik haar nog in haar kleine kontje geneukt. Ik ben toch echt niet klein geschapen, maar ze kon me toch redelijk makkelijk hebben. Alleen toen ik op het einde flink begon te raggen kreunde ze wat pijnlijk, maar ja, voor €50 mag ze wel wat pijn hebben. Zoals beloofd aan haar trok ik me op het einde terug, en pijpte ze me verder tot ik klaar kwam in haar mond.
Al met al een meer dan bevredigende sessie met dit klein vrouwtje.
Arnold16
10 oktober 2012, 10:20
Gisteren met een vrijkaartje -waarvoor mijn dank- een bezoek gebracht aan Goch.
Na aan de bar een drankje te hebben gekocht een plekje gezocht op het bankje bij Picolina, die vrijwel gelijk op schoot kroop.
Dit ranke minimeisje geeft in eerste instantie het gevoel een kind te zijn dat bescherming zoekt, maar als je haar gezicht beter bekijkt en ervaart hoe ze een man weet te verwennen heb je al snel door dat dit slechts schijn is. Na een tijdje knuffelen op de bank verplaatsten we ons naar de sauna om na opgewarmd te zijn een kamer op te zoeken. Daar verdwijnt elke gedachte dat Piccolina een kind is!
Het is jammer dat zij begon te vragen om een drankje, in feite bedelen, waar ik een hekel aan heb.
Na een korte after sales knuffel in de donkere lounge vertrok Picolina al snel naar een barkruk, uitkijkend naar een volgende klant. Jammer dat de communicatie met haar vrijwel geheel non verbaal moet zijn.
Opvallend was dat het bezoek (met dame) aan de sauna hier als kamerbezoek wordt geteld. Elders (b.v. VM) wordt dit niet extra berekend, al zijn de dames er daar dan ook minder happig op.
MeesterMixer
2 november 2012, 09:32
Ondanks dat ze Roemeens is, en tenger, totaal mijn type niet. Ook haar "bedel" gedrag om drankjes, aandacht, etc helpt dan niet. Zal niets worden tussen deze dame en mij vrees ik, maar gelukkig genoeg andere keus in Goch.
wooley
2 november 2012, 22:13
wooley was vanmiddag in goch...fkk goch wel te verstaan.het was er vrij rustig qua beren dus ik zat met circa 4 beren tegen circa 15 dames te staren.
lekker gekletst met een dominicaanse maar ik wou eerst de kat uit de boom kijken (of was het de kut?)
er zat een klein meisje de hele tijd naar mij te lachen en te lonken
dus wooley ging er maar eens kennismaken....picolina een klein maar fijn ding die meteen tegen me aanvleide.
wel een contrast,2 meter 115 kilo tegen 1,40meter en onder 40 kg.
maar je hoeft niet bang te zijn ze is niet breekbaar.
wooley was bang dat ze te klein gebouwd zou zijn voor "kleintje' maar ze zei no problem.
al gauw naar kamer,alwaar een vurig kusspel begon,kussen,PZC,beffen,69 helemaal top.
na een tijdje werd ze te warm en moest ik stoppen met beffen.en wou ze 'kleintje' berijden.
dat koste in begin wat moeite want kleintje had het formaat gekregen van haar armpje die ze ernaast zette......
toch heeft ze zich erop geprikt en wowwwwww!
na een tijdje heeft ze me lekker klaargereden,(en zichzelf ook kort daarna)
goede aftersales en kusjes na betalen.
toppertje!!@
Big spender
30 november 2012, 09:16
De laatste 2 keren dat ik er geweest ben ( donderdag 15 en dinsdag 27 november ) heb ik geen picolina meer gezien. Op het andere forum las ik ook een berichtje zojuist, dat zij gestopt is met werken. Ik denk vaak: eens een hxxr, altijd een hxxr. Want Picolina was al een keer vaker weggeweest, en heeft daarvoor ook al in Goch gewerkt onder de naam Roxy. Zij nam toch behoorlijk wat klanten op een dag mee naar achteren, en genereerde voor haar zelf toch een behoorlijke omzet. Maar goed. Ze is nu dus weg, en gestopt. Maar ik ben benieuwd of en wanneer zij weer ergens wordt getraceerd!
Piet Plezier
30 november 2012, 09:28
Het laatste wat ik er van heb gehoord is dat ze in roemenie is,en niet terug keert.Maar zo als je al zegt je weet het nooit met een DVP.
Badslippers
30 november 2012, 22:36
Bij "Ladbrokes" zet ik met plezier mijn hele eindejaarsuitkering in dat die meid komend jaar weer terug komt.
stephan
4 december 2012, 14:37
Ik ben een tijdje geleden ook met haar geweest. het zou wel heel jammer zijn als zij niet meer terugkomt.
bad pritt
14 oktober 2013, 07:26
Gestopt met dit werk, woont dichterbij dan jij denkt en allang weg in Van goch.