PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live From... (Juli 2011)



Pagina's : [1] 2

MichelJ
1 juli 2011, 11:44
Live from GT:

Zojuist aangekomen, het is nog erg rustig, parkeerplaats in overvloed. Binnen zit hier en daar een beer aan het bier, de rest zit of ligt buitenom het zonnetje dat door probeert te komen. Ik schat dat er zo'n 25 meiden zijn. Aan namen ga ik me niet wagen, veel meer dan 3 zal ik niet weten. The Saint heb ik nog niet gespot. Ik ga een uurtje liggen en me voorbereiden op de drukte die komen gaat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jempi
1 juli 2011, 13:50
Live? Waar blijft de update? Is al twee uur geleden. Of heb je fun?

MichelJ
1 juli 2011, 14:01
Live from GT:

Het begint langzaam aan drukker te worden. The Saint is ook binnen en zoekt een eerste slachtoffer. Het aantal MJ-meisjes is erg beperkt, er loopt wel iets moois rond in het oranje, geen idee wie het is, waarschijnlijk een Roemeense :). Verder zijn de gokkasten volop bezet en is er tennis buiten te zien. Ook de poes loopt weer door de tuin, Tiga bijna.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pistol Pete
1 juli 2011, 15:13
Live from GT:

.... Het aantal MJ-meisjes is erg beperkt, er loopt wel iets moois rond in het oranje, geen idee wie het is, waarschijnlijk een Roemeense :). ......Sent from my iPhone using Tapatalk

Dus euh...nog even en de overstap naar LR wordt gemaakt??

MichelJ
1 juli 2011, 15:22
Dus euh...nog even en de overstap naar LR wordt gemaakt??

Dat is zeer waarschijnlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tiga
1 juli 2011, 16:30
Zo, mijn werkzaamheden ter voorbereiding op de party zijn klaar. Net flink wat meters sleuven gegraven voor kabels voor de luidsprekers en de waterleiding van de douche in de tuin. Zo meteen nog even 150 kluisjes schoonmaken. MJ heeft een aanhanger achter de brommert gehangen voor alle kleren die daaruit komen. Die sturen we binnenkort naar roemenië. Nu eerst even wat eten. Er staan maar 60 vrouwen voor ons...die er net nog niet stonden...

naughtyboy
1 juli 2011, 18:25
Is Sandy vandaag aanwezig?

Tiga
1 juli 2011, 19:30
Nee en morgen ook niet tijdens de summerparty.

boy2bob
2 juli 2011, 10:13
Is Golden Time ook toegankelijk voor koppels die een fijne avond met een dame willen beleven?

MichelJ
2 juli 2011, 10:17
Alleen als dat koppel bestaat uit 2 mannen.

Badslippers
2 juli 2011, 11:31
Is Golden Time ook toegankelijk voor koppels die een fijne avond met een dame willen beleven?

Als met een koppel dame en heer bedoelt, Nee! (info van clubleiding zelf)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=221752#post221752

BSesamstraat
2 juli 2011, 11:36
Zo nog half uurtje en ik ben er... Leg ze maar alvast klaar ;)

adje10
2 juli 2011, 12:05
iemand ginger nog gespot?

BSesamstraat
2 juli 2011, 12:10
Ginger verslaafde ;)

Carlitos
2 juli 2011, 13:39
Hè bbertb, live updates van jou vandaag? Is het al druk? Veel vrouwen daar?

ketserr
2 juli 2011, 14:23
Is de Summer Party/Cupido Party zo gezellig dat er geen live verslagen gepost kennen worden?

Welke dames zijn er vandaag? Doe ze maar de groeten van de Ketszwans.

Carlitos
2 juli 2011, 14:57
Het is zo druk, de WiFi is overloaded!

shadow
2 juli 2011, 17:45
Gekkenhuis hier. Zeer veel dames nog meer beren. Geen parkeerplaatsen of lockers meer. Champagne en het eten is zeer verzorgd. Rooie banken zijn weg en er staat een draaitafel. Sfeer goed, maar heeft wat weg van een neuk en en zuipparty. Namen van dames .........teveel om op te noemen. Ik heb zelf poolse angela en nicole en marcella al gehad. Ik mis alleen mn grote liefde poolse angelina.

Badslippers
2 juli 2011, 19:03
Kut wifi.

Sandra, emi, christel, angela, ela, laura, djunia, sabrina, quna, marijke, kelly, lisa, veronica, nicolle, moni, ebru, mia, christelle, nina, caro, nora, hani en nani, anita, annie, alina, adela, cora, eleni, emi, kaya, adella, ramona, melis, jessie, maxi, nika, doro, gloria, julia, patricia, vivienne, christelle, lovely, jessica, jossy, lara,tanja, stefania, lilianna, sandra 2x, mandy, jana, lin, louise, michelle, moni, dunja [19 jaar, nieuw], celine, kelly, elena, madalina, manelle, heidi, jay jay, arabella, alicia,chalene, dominica, lilia,esmeralda, andrea, shakira, elise, sonja, monica.

thekefrauen: magda, maggie, tatjana, beate, jenny,


Het is heerlijk rustig ondanks het feest. Geen wachtijden in de 27 kamers!!! Verder rex, nikxxx, cupido, bbert, squad, dracula [ricardo banana], rudi-nl, 2bat4you, pokerface, van dattum, polar77, tiga. Alle ijsberen zijn al van bil gegaan. Cupido gaat taart uitdelen en ik viel met de neus in de nieuwe tieten van milis. . . Hopelijk wordt vervolgd

Wegens netwerk problemen, helaas weinig LIVE verslagen

Tiga
2 juli 2011, 19:12
Lang zal die leven
Lang zal die leven
Lang zal die leven in de gloria
In de gloooooriaaaa!
In de glooriaa!

Hieperdepijp hoer a
Hieperdepijp hoer a

Zo nou eerst een stukske vlaai. Gezondheid cup!!

bosbeer
2 juli 2011, 19:17
Allemachtig , wat weet je veel namen, Badslippers. Je zou haast denken dat ook Ace2 er moet zijn die je heeft geholpen met de opsomming. Manelle bv. is maar zelden in GT. Dus Marijke is ook weer teruggekomen? Als ik al die namen zie baal ik dat ik niet kon komen.

BSesamstraat
2 juli 2011, 19:43
Eet smakelijk daar.. Heb een stuk of wat soesjes op dat was ook niet verkeerd ;) nu op weg naar een familie bbq

Tiga
2 juli 2011, 19:44
Ondertussen vergapen 10 ijsberen zich aan tuinacties van o.a. Sonja, Lisa en nog drie meiden. De thekedames hebben stress. Hard werken voor die dames. Badslippers gaat zijn tongetje gebruiken of misschien laat ie wel een dame voor schelpje spelen. Ik neem nog een slagroomsoesje...

Straks vuurwerk en nog wat optredens. Of ik kan ervoor kiezen om naar huis te gaan om een filmpje te kijken....neh!

yep3
2 juli 2011, 22:01
Is marijke er dan toch weer???

vrije jongen
2 juli 2011, 22:16
Wel grappig, ben nog nooit in GT geweest (ga over een paar weken) en heb het meisje nog nooit gezien, maar bij het bericht van badslippers was het eerste wat me opviel: Marijke is toch weer eens gekomen! De macht van een forum...:)

Badslippers
3 juli 2011, 01:08
Helaas wegens geen bereikbaarheid geen live verslagen en ik had me er zo op verheugd. Cupido is het knuffelbeertje van alle dames. Hij zit nu al drie uur lang te swingen in zijn opgevoerde kar. De wijven kijken ons amper an. Om acht uur werden we getracteerd op de zaadballen van cupido, ik bedoel, ze meegebrachte roomsoesen ter ere van zijn verjaardag. De geile hond is inmiddels alweer vier keer van bil gegaan. Ik laat me lekker afzuigen in de kino, dat is de enige plek waar geen wachttijden zijn. Nora mag dat klusje klaren. Ze verslikt zich, de amateur. Jossy is zo heet als vuur. Ze blijft maar dansen en swingrn met die lekkere reet van haar. Samen met, ik dacht samira doet ze een geile act op de pizzatafel. De sfeer is vochtig.heet en zwoel, de dames schudden met hun kontjes als een op hol geslagen vibrator.


P.s. MARIJKE WAS ER NIET. DAT WAS OM JULLIE GEK TE MAKEN EN DAT ZAL WEL GELUKT ZIJN. De rest is waarheidsgetrouw. En ja die namen. Als je met een strl ijsberen vlaai zit te vreten dan komen de namen vanzelf. De dames kwamen ook trouwens om hun naam door te geven. Vivienne deed vrolijk mee. Kortom, het was een mooie dag

RAUL7
3 juli 2011, 10:12
P.s. MARIJKE WAS ER NIET. DAT WAS OM JULLIE GEK TE MAKEN EN DAT ZAL WEL GELUKT ZIJN.

De beer/beren die gij daar gek mee kon maken zaten toch al in GT! :rofl:

Badslippers
3 juli 2011, 11:28
Jossy is zo heet als vuur. Ze blijft maar dansen en swingen met die lekkere reet van haar. Samen met, ik dacht Samira doet ze een geile act op de pizzatafel.


Volgens mij heet die op en top snol niet Samira. Heren ijsberen corrigeer me even. Hoe heet dat kleine opdondertje in de verpleegsters outfit. Ik zat trouwens op een meter afstand toen die 2 hun lesbo-act opvoerden. Opvallend dat Jossy zich zo laat gaan in het openbaar en het op de kamer tam blijft.

Carlitos
3 juli 2011, 12:01
De beer/beren die gij daar gek mee kon maken zaten toch al in GT! :rofl:

Bbertb was er, maar ik heb Jack P. niet gezien....:gruebel:

Ace2
3 juli 2011, 12:13
Volgens mij heet die op en top snol niet Samira. Heren ijsberen corrigeer me even. Hoe heet dat kleine opdondertje in de verpleegsters outfit. Ik zat trouwens op een meter afstand toen die 2 hun lesbo-act opvoerden. Opvallend dat Jossy zich zo laat gaan in het openbaar en het op de kamer tam blijft.

Stop er wat dope, alcohol en wat eurootjes (van GT) in en ze gaan als de brandweer.

Picasso 1
3 juli 2011, 12:32
Volgens mij heet die op en top snol niet Samira. Heren ijsberen corrigeer me even. Hoe heet dat kleine opdondertje in de verpleegsters outfit. Ik zat trouwens op een meter afstand toen die 2 hun lesbo-act opvoerden. Opvallend dat Jossy zich zo laat gaan in het openbaar en het op de kamer tam blijft.


Ik vermoed Shakira (klein, strakke borsten, kort zwart haar, latina).

Picasso 1
3 juli 2011, 12:35
Opvallend dat Jossy zich zo laat gaan in het openbaar en het op de kamer tam blijft.

Zo likt een dame zich bij de club naar binnen ;)

Cupido
3 juli 2011, 13:04
Even een korte verslaglegging, aan een langere versie hoop ik binnenkort nog toe te komen!! Wat een dag, wat een dag!!! Nog nooit was mijn verjaardag zo geweldig als deze dag!! Het toeval wilde dat ik mijn verjaardag gelijktijdig wilde vieren met de summertimeparty van GT. Gelukkig stond de leiding mij dit toe, mijn charmes werken toch goed denk ik, want normaal gesproken doen ze dit niet!!! Ja ik sta er goed op bij de leiding, maar ook bij de dames en ijsberen zelf. Wat die mij allemaal geboden hebben valt gewoon niet te beschrijven. Als je gedurende de dag door werkelijk alle namen die op de lijst genoemd door Badslippers een kus in welke vorm dan ook mag ontvangen dan voel je je toch wel geliefd. En meerdere dames die gezellig bij me kwamen knuffelen, wow. Trouwens ze deden dit nog eens dunnetjes over toen ze gedurende de avond weer naar huis vertrokken. En dan de party zelf niet vergeten. Geweldig eten, eigenlijk de hele dag door. Fantastisch ontbijt, heerlijk gebak (ik had mijn gebak net zo goed thuis kunnen laten), great avondeten, later nog gevolgd door een lekker broodje kipfilet. Het vuurwerk was voor mij niet de vuurspugersact, alhoewel dat ook een geweldige act was!! Maar wat heb ik genoten van al die dames waar ik mee heb gedanst. Wat was dat heerlijk. Tot 3.00 ging het grandiose feest door. En ook de thekendames dansten heerlijk mee. Wat kan die Marina heerlijk dansen en niet te vergeten Irina, zo he die heeft me toch een power!! O ja, tussendoor nog even van bil gegaan met Laura en Dunia. En ook dat was geweldig!!! Tja, ik wil er geen doorlopend promotieverhaal van maken maar ik kan haast niet anders. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen is het grote aantal bezoekers die ervoor zorgen dat een rondje door de club welhaast onmogelijk wordt gemaakt en dat er lange wachttijden zijn. Aan de andere kant zorgt dit er dan wel weer voor dat als je buiten zit, je mee kunt genieten van de sex achter op de bedden in de tuin!

Nou de rest volgt hoop ik nog, al ben ik bang dat ik te weinig tijd voor heb om een uitgebreid verslag te maken!!

Mijn dank hierbij ook nog aan de bekende ijsberen die er allemaal waren. Ook zonder hen had het niet zo'n feest geworden als dat ik nu gehad heb!!!


NB: Jossy moet zijn Jessy en Samira moet zijn Shakira!

Badslippers
3 juli 2011, 13:32
Ik vermoed Shakira (klein, strakke borsten, kort zwart haar, latina).

Je vermoeden is (zoals zo vaak!) correct. Echt een geil sletje.


NB: Jossy moet zijn Jessy en Samira moet zijn Shakira!

Op het forum staat ze als Jossy geregistreerd. Misschien heb jij nog een andere "Act" gezien.

Voor de volledigheid en voor het nageslacht de dames info: Shakira (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11740-Shakira-(Spaans)&highlight=shakira) en Jossy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25841-Jossy-Braziliaans&highlight=jossy). De laatste heeft toch lekker geil met haar volle Latina billen voor je neus liggen draaien, jij geluksvogel! Je had alle vrouwen op je hand gisteravond. Zeer geslaagd feestje.

Ace2
3 juli 2011, 13:54
Even NB: Jossy moet zijn Jessy !

Jessy komt uit Cuba en Jossy komt uit Brazilie. Zowel Badslippers als ik hebben met Jossy gekamerd en wij hadden het toch echt overzelfde meid, bleek later toen wij haar samen tegen kwamen.

Scoobert
3 juli 2011, 17:24
Bbertb was er, maar ik heb Jack P. niet gezien....:gruebel:

Die zal wel met Marijke op trektocht zijn ;)

adje10
6 juli 2011, 11:23
enne, geen beren in GT vandaag?

BSesamstraat
6 juli 2011, 12:01
Ja ik zo... Ben onderweg

BSesamstraat
6 juli 2011, 13:44
Nu live uit gt... Het redelijk rustig nu alvast een paar namen: lucy, nika,moni,anita,josie/jossy,flo

BSesamstraat
6 juli 2011, 14:03
Nu live uit gt... Het redelijk rustig nu alvast een paar namen: lucy, nika,moni,anita,josie/jossy,flo, adrianna, lisa(de),millis,angela,patricia,emmy

BSesamstraat
6 juli 2011, 14:55
Hier nog een paar aanwezige damens: Maya,laura,sandra,anni,gulcan, poolse aisha

BSesamstraat
6 juli 2011, 15:41
En weer een paar Olga, savanne,miranda, anastatia of hoe je het ook schrijf ;)

adje10
6 juli 2011, 15:41
Hier nog een paar aanwezige damens: Maya,laura,sandra,anni,gulcan, poolse aisha

dag bert, ben jaloers!

is dit maya uit letland? zwart haar, model, extreem lekker?

BSesamstraat
6 juli 2011, 16:19
Mmm weet niet wie dat is

seqoya
6 juli 2011, 16:35
hey bertus... is die poolse er ? en keisha ??

Cupido
6 juli 2011, 17:17
Emmy of emi BBert? Dat is nog wel een verschil!!

BSesamstraat
6 juli 2011, 17:25
Emmy cupido, en nee Segoja mia is helaas niet ook keisha heb ik niet gezien

BSesamstraat
6 juli 2011, 17:27
En hier weer een paar Stefania, duitse chanty, veronica, eleni en er lopen er nog een stuk of 15 waar ik de naam nog niet van weet

BSesamstraat
6 juli 2011, 18:04
Ook duitse kelly en helena lopen rond...

Znipper
6 juli 2011, 18:20
Hey Bbert. Thx for the heads-up !!!

Weet jij toevallig of Adrianna er ook a.s. vrijdag is ?

BSesamstraat
6 juli 2011, 20:49
Nee sorry weet ik niet net weer een paar gespot : lia, nadia, valeria of valentina

BSesamstraat
6 juli 2011, 23:45
Onderweg naar huis de laatste namen die ik nog vergeten was: vanessa, denise, michelle, dalia(it), miranda en nina als je dan alles op teld zijn er ongemerkt toch zn 60 meiden door de weeks

seqoya
7 juli 2011, 14:35
LIVE SMS MELDING VAN ACE: wifi doet het niet kun je op het forum namens mij zetten dat de volgende dames er zijn : zoe, olga, marcella, moni, chantal, jossy, tanja, sheila, michelle, emma, angela, adriana, denise, maxi, lin, beatrice, nikka, violetta

seqoya
7 juli 2011, 14:40
aanvulling van ACE2: Laura, Gulia, Ebru, Sheila marokaanse, stefanie, kelly en lisa

seqoya
7 juli 2011, 14:56
Mona, annie, marokaanse Safira

seqoya
7 juli 2011, 15:08
michelle/nicolle, stella, chris

naughtyboy
7 juli 2011, 15:12
Is Poolse ASIA ook al daar?

Badslippers
7 juli 2011, 15:17
Is Poolse ASIA ook al daar?
Gisteravond (woensdag) wel, en ik heb het geweten...

seqoya
7 juli 2011, 15:19
Doro, Claudia

seqoya
7 juli 2011, 15:20
bah wat een viezerik ben je Badslippers, zou ik nou noooit doen ;)

seqoya
7 juli 2011, 15:26
volgens ACE2 is het niet mega gezellig maar goed ik ben er ook nog niet ... half 7 is seqoya live in GT !! T schijnt volgens de welingevoerde bronnen van Ace in LR helemaal niet veel loos te zijn...

Ace2
7 juli 2011, 17:26
Live from GT:
Eindelijk ben ik door alle digitale barrières gebroken en ben ik waar ik moet zijn. Al moet ik eerlijk toegen dat ik eerst bezig was onder de rubriek Geile Tijden een heel verhaal had geschreven. Iemand onbelangrijks maakte mij opmerkzaam dat ik in een andere topic moest zijn. "Ja dat wil die gekke Tiga" riep ik "hij kan het heen en weer krijgen met zijn Live from........ topics. Laathem maar eens hier komen" Maar Tiga schittert door "afwezigheid" . Hij schittert tenminste. Inaanvulling op de namen die Seqoya heeft foor gegeven kan ik de aanwezigheid van Boy69 Louisa Tanya (dld) Luana Lucy melden. Net als Sandra. Boy69 wordt gegrepen door Denise die haar de speelautomaat moet uitleggen. Het begint eindelijk gezellig te worden. Komen jullie ook? Ik heb per ongeluk Chris en Valeria door elkaar gehaald. Valeria is eren niet Chris. Uit betrouwbare bron vernam ik dat ze niet zo goed op de kamer is en beperkt zoent. Het woord "blasen" neemt ze veel te letterlijk.

Ace2
7 juli 2011, 17:34
Live from GT:
Ik zit naast een vrouwenmagneet waardoor ik kennis maak met Carina Janice en Anita . Die laatste wil met mij een kamersessie op het forum hebben vereeuwigd. Ze belooft mij 3x te laten klaar komen en zal zelf 5x klaar komen. "I Will write it down" zeg ik maar ze wil the real thing. Ik heb net een sessie met Roemeense Michelle achter de rug en het was geweldig. Seqoya is er nog niet

Carlitos
7 juli 2011, 18:55
Laat ik nu net 4 uurtjes met Anita hebben doorgebracht.... 13-17 uur. Doe haar maar de groeten.... Ze weet zelf wel van wie :teuflisch:

Ace2
7 juli 2011, 20:11
Live from GT:
Het is niet echt druk maar toch zijn er wachttijden. Ik ben voor de bijl gegaan voor dat geile lijfje van Annie. Het grootste probleem was dat ik Seqoya van de kamer moest slaan. "Ik mag toch wel kijken?" piept hij, maar dan krijg ik 'm niet omhoog. Nog gespot: Linda (bekend van LR) Sonja Lavina Luna Djuna (Marokko) Janice en Safira. Safira ziet er geweldig lekker uit. Volgens mij heeft ze enkele jaren ook al in GT gewerkt onder een ander naam en is daarna naar YY vertrokken. Gelukkig heb ik Seqoya kunnen overtuigen met Ebru naar de kamer te gaan. Ik had gehoord dat ze niet veel was maar als Seqoya haar uit test weet ik het gelijk. Ze ziet er lekker geil uit, net als Safira niet vraagt waar haar skatje is. Ik hoop dat ze mij bedoeld maar het blijkt Seqoya te zijn. Annie was super op de kamer.

Ace2
7 juli 2011, 20:23
Laat ik nu net 4 uurtjes met Anita hebben doorgebracht.... 13-17 uur. Doe haar maar de groeten.... Ze weet zelf wel van wie :teuflisch:

Ik heb het geprobeerd maar ze trok mijn i-pod uit mijn handjes en gilde: "wer schreibt dass?" Daarna probeerde ze mij te verkrachten en met moeite kon ik mij ontworstelen. De 4 uur waren haar goed bevallen.

Ace2
7 juli 2011, 20:27
Is Poolse ASIA ook al daar?

Ja net als Veronica en Luana.

Ik moet maar weer eens gaan. De mondharmonica zorgt voor teveel geluidsoverlast. Er kan niet meer rustig worden geneukt...............

BSesamstraat
7 juli 2011, 21:02
Ik hoorde dat er nog een nieuwe nlse meid is klopt dat??

Carlitos
8 juli 2011, 02:41
Er waren veel nieuwe meiden daar. Jong en oud viel me op. Zelf Lucy was weer eens daar. Nou Ace ik hoop dat het goed met je gaat, want als Anita aan het verkrachten gaat ben je een knappe kerel om daar uit te komen. Ik was te zwak.

Ace2
8 juli 2011, 06:00
Ik hoorde dat er nog een nieuwe nlse meid is klopt dat??

Niet gezien

Bief2
8 juli 2011, 09:39
Live from GT:
...Djuna (Marokko) ...

Pardon?

richardgaatstappen
8 juli 2011, 13:01
hee Ace2,

Heb je wellicht onlangs , of vandaag, de altijd elegante Poolse Magdalena nog gezien in GT?

naughtyboy
8 juli 2011, 18:43
Is er vandaag iemand in Gt die me kan vertellen of ASIA aanwezig is? Gisteren eerst niet en toen ik in LR was, zag ik bericht van wel????

Jack42
8 juli 2011, 18:46
Is er vandaag iemand in Gt die me kan vertellen of ASIA aanwezig is? Gisteren eerst niet en toen ik in LR was, zag ik bericht van wel????

De Thekefrau zal het toch wel weten ====> FF bellen

naughtyboy
8 juli 2011, 18:51
Dat is nu net The Poblem, theke zegt gisteren nee die is er niet en twee uur later schrijft Ace , ja aanwezig ????????? Dus wie weet het nu beter dan??????

MichelJ
8 juli 2011, 19:07
Dan gewoon langs rijden en kijken of ze er is....is toch allemaal niet zo moeilijk?

naughtyboy
8 juli 2011, 19:51
Ik heb maar 'n fiets en niet zo'n snelle brommert dan jij hebt :)

joepie
8 juli 2011, 20:28
naughtyboy gewoon michelj vragen of ie een ticket boekt bij wizzair.

naughtyboy
8 juli 2011, 21:13
En waar gaat dat vliegtuig dan naartoe?

ilovethaigirls
8 juli 2011, 21:34
Asia was er niet vandaag heb het net gevraagd aan 2 vrienden die er waren

Tiga
8 juli 2011, 21:48
Nee gisteren was ze er niet dus je hebt niks gemist NB :rolleyes:

Badslippers
8 juli 2011, 22:30
Ze vertelde me afgelopen woensdag dat ze maar liefst twee x per week naar huis gaat met t vliegtuig. Bellen biedt dus de meeste zekerheid. Of met haar kameren en haar schema vragen.

Jansen
8 juli 2011, 23:20
Ze vertelde me afgelopen woensdag dat ze maar liefst twee x per week naar huis gaat met t vliegtuig. Bellen biedt dus de meeste zekerheid. Of met haar kameren en haar schema vragen.

Als ze zo veel vliegt dan is ze ook niet bereikbaar via haar mobiel die moet ze steeds uit zetten in het vliegtuig.:biggrin::mad:

Ace2
9 juli 2011, 07:29
Live from GT:
Nog gespot: Djuna (Marokko)


Pardon?

Een licht bruin meisje met lang krullend haar en een beetje gezet. Ze was in mijn ogen nieuw en dus sprak ik haar aan. Seqoya wilde graag weten hoe ze heette en er kwam iets uit als Duna/Djuna en ze kwam uit Marakko. Nee Djuna uit Thailand bedoelde ik niet. Die was er ook niet. Er waren helemaal geen Thaise dames aanwezig. Dat was al weer lang geleden dat dat zo was.

Ace2
9 juli 2011, 07:32
Dat is nu net The Poblem, theke zegt gisteren nee die is er niet en twee uur later schrijft Ace , ja aanwezig ????????? Dus wie weet het nu beter dan??????


Nee gisteren was ze er niet dus je hebt niks gemist NB :rolleyes:

Sorry, maar dan heb ik mij blijkbaar vergist. Ik dacht dat ik ze zag lopen, maar dan zal het wel een dame zijn geweest die op een afstandje op haar lijkt. De volgende keer zet ik mijn bril op en neem ik mijn vergrootglas mee.

Ace2
9 juli 2011, 07:34
hee Ace2,

Heb je wellicht onlangs , of vandaag, de altijd elegante Poolse Magdalena nog gezien in GT?

Nee, ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien in GT

joepie
9 juli 2011, 10:33
Bruggen landingsbaan heideweg . Succes joepie

Cupido
9 juli 2011, 10:56
Een licht bruin meisje met lang krullend haar en een beetje gezet. Ze was in mijn ogen nieuw en dus sprak ik haar aan. Seqoya wilde graag weten hoe ze heette en er kwam iets uit als Duna/Djuna en ze kwam uit Marakko. Nee Djuna uit Thailand bedoelde ik niet. Die was er ook niet. Er waren helemaal geen Thaise dames aanwezig. Dat was al weer lang geleden dat dat zo was.

Dunia heette ze en die kun je best wel een keer proberen Ace. Ze is namelijk geweldig op de kamer

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26316-Dunja-(duits)

Ik dacht eerst nog aan Dunja, maar bij het publiceren corrigeerde ze me, haha!! Heb haar vervolgens meteen maar de maten afgenomen!!

ketserr
9 juli 2011, 16:17
Ik ben al een paar uur binnen maar nu ook online, die Ace2 moet die verbinding hier eens zo instellen dat een ander er ook wat aan heb.

Dan de dames;
nancy, lisa, maxi, antoinella, jana, savannah, djamila, maggie, mandy, een nieuwe marokaanse van 19 met blonde vriendin, een paar roemeense en bulgaarse, duitse celine, jenny komt net binnen en komt me ff knuffelen, michelle, die andere marokaanse waarvan je denkt het ergens anders vandaan komt, denise komt binnen en gaat gelijk voor een sloesol, anita, die blonde die altijd naakt loopt maar is al belegen, lady gaga met siliconen, lovely, lara, die op lisa lijkt en nog aantal.

Er worden een paar zwanjes gekluift in de kino.

Dan ga ik zo eerst maar eens eten.

Badslippers
9 juli 2011, 21:33
[...]
Dan de dames;
lady gaga met siliconen, Dat zal wel Giulia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20307-Julia-Giulia-(Roemeense)-ex-VV) zijn

Dan ga ik zo eerst maar eens eten.

Ga maar eerst neuken. De vreet kennen we daar nu wel!!!
Amuseer je bofkont.

seqoya
9 juli 2011, 21:46
is het wat daar ??

ketserr
9 juli 2011, 21:57
Volgens BS ben ik een bofkont. Nou ik ken je vetellen dat ik dat een uur geleden zeer zeker was!

Het is heel de dag rustig met het aantal mannen in een berenvacht. Nou zijn het naturrlijk geen echte mannen/beren op de ondergetekenden na natuurlijk.
Ook het aantal dames valt wat tegen, keuzes ken ik wel maken en ben ook nog niet weg.

Het is dus wel wat maar het spat er niet vanaf.

Mischien zit ketspop nr4 nog ergens op mij te wachten.

terminator
10 juli 2011, 20:28
Is van deze Luna een paspoortje?

bosbeer
10 juli 2011, 21:47
hee Ace2,

Heb je wellicht onlangs , of vandaag, de altijd elegante Poolse Magdalena nog gezien in GT?

Die zit in Polen, in het bejaardentehuis.

Cupido
10 juli 2011, 21:55
Dan wil ik ook wel naar het bejaardenhuis, want dit is nog steeds een van de mooiere dames die in GT rondlopen!! Jammer dat ik haar al een tijdje niet meer gezien heb.

Badslippers
10 juli 2011, 23:14
Dan wil ik ook wel naar het bejaardenhuis, want dit is nog steeds een van de mooiere dames die in GT rondlopen!! Jammer dat ik haar al een tijdje niet meer gezien heb.

Jouw woorden waren mijn gedachte. Een van de mooiste ECHTE vrouwen.
Deze lenige dame schakelt zonder "Coïtus Interuptus" over van "Doggy" naar "Missionaris". Schijnt Knabbel ook te kunnen, zo vertrouwde hij me eens toe! Maar volgens mij was hij nooit met magdalena dus moet er nog een dame zijn die dat kunstje beheerst.

bosbeer
10 juli 2011, 23:51
Klopt,ik heb ook gehoord dat er meer vrouwen deze kunstjes kennen, maar weet niet meer wie. Toch vrees ik dat we Magdalena niet meer terugzien in GT. Ze had al langer plannen om te stoppen. Ik moet trouwens toegeven dat Magda en Zara het wegblijven ook goed volhouden. Ik had ze allang weer terugverwacht.

seqoya
12 juli 2011, 10:52
inderdaad had zara zeker al wel weer terug verwacht...jammer ;)

seqoya
12 juli 2011, 13:58
vanmiddag rond 16 u komt weer live verslag van Ace2 en ondergetekende zal rond half 7 acte de presence geven !!!

Pistol Pete
12 juli 2011, 15:34
Speciaal verzoek voor de live verslaggevers: ia de roemeens-oekrainse stunner Samamtha/ Layla al bezig met haar vakantietoer in GT?? If yes: dan gooi ik nu het stuur om...


Sent from my iPad using Tapatalk.

Carlitos
12 juli 2011, 16:01
Wat is Ace2 laat? Of is die nu die lange lijst aan het maken?

Ace2
12 juli 2011, 16:03
Live from GT:
TimD Badslippers en NikXXX maken de boel onveilig voor Doro Bianca Chrystelle Michelle Tanya (Polen) Maxi Annie Gulia Zoe Ricarda Nikka Anita Angela Violetta Claudia Valeria en Emma. Het is niet zo heel druk en de muziek staat nog relatief zachtjes zodat je geroezenmoes van de gesprekken goed kunt horen. Bianca zat op schoot bij een ijsbeer maar na een uur gekroel geknuffel en gezoen haakt de ijsbeer af. Dit ondanks een stijve piemel. Ik krijg een heel relaas in het Spaans waaruit ik alleen de woorden "Viagra" en "loco" begrijp. Ik knik meelevend. Ondertussen pulkt Chrystelle aan mijn lijf en zit ik onder de rode lippenstift. Oh ja, voor ik het vergeet ik ben er ook.

Badslippers
12 juli 2011, 16:15
Stefania, shakira, florentina, flo.
Ace2 is bang dat ik zijn territorium ga claimen. Knabbel vergiftigd zich met sloten latte machiatto. Verder nora. Christina. Doro. Zie verder de verslagen van de king-bull himself. Die kan dat veel beter

Knabbel
12 juli 2011, 16:19
Ace2 staat anoniem in een hoekje zielig in een phone te gluren. Jeank knuffelt er op los en ik word afgeleid door 2 bimbos. Word langzaam drukker maar niet overdreven. Nog steeds droog hier. Samantha ken ik niet dus helaas pistol... Niet echt veel pp meisjes hier. Hooguit Angela, maar ja te oud...

Ace2
12 juli 2011, 16:25
Live from GT:
Ik word overspannen. Overal duiken bekende ijsberen op zoals Zeddretterdeknet en Knabbeltje. Nu moet ik de hele tijd opletten wat ze allemaal uitspoken. Vooral die Zedd moet ik in de gaten houden. Net als Vivian Chris Chanel Laura Angelina . Badslipprs krijgt geen wifi verbinding. Ik wel. Ik betaal mijn rekeningen. Knabbel vindt het knap dat ik een aparte live- topic heb gekregen. Badslippers schrijft er echter vaker in dan ik. Dat heet blijkbaar territoriumdrift, hoor ik net. Het is zoiets als gebied afbakenen door hondjes. Oftewel Badslippers piest de hele tijd tegen mijn been. Dat verklaart de penetrante geur die min vrouw bij mij telkens waar neemt. Anita legt mij uit wat ik moet schrijven.

timd
12 juli 2011, 16:25
Samantha en patrizia helaas niet present...


Sent from my Android phone using Tapatalk

Alexander de Grote
12 juli 2011, 16:33
Is betinna er ook? En valeria misschien?

Tiga
12 juli 2011, 18:24
Is betinna er ook? En valeria misschien?

Beide zijn ze er...

Ace2
12 juli 2011, 18:35
Live from GT:
Het loopt hier compleet uit de hand met de komst van Tiga Cupido Seqoya en Wervelwind. Enkele dames proberen dat te compenseren zoals: Lulu Marcella Jasmin Jana Adriana Tanja (dld) Sonja Janice Lovely. NikXXX stapt uitgeput en bezweet uit de sauna. Barbie zit fluitend voor zich uit te staren. Er heerst een gezellige sfeer van mannen onder elkaar. Bianca met de megaborsten stapt binnen en door de luchtverplaatsing van de op en neer deinende borsten valt een ijsbeer om.

Megaboob
12 juli 2011, 18:49
@ace2, kun je even vragen of Bianca er morgen ook is?

Megaboob

Ace2
12 juli 2011, 19:36
Live from GT:
Druk is het niet maar wel gezellig. Zo zit ik met Cupido en Zedd te praten en zo is Cupido verdwenen, een verbaasde Ace2 en Zedd achterlatend. Ik houd het niet meer goed bij, maar ik zag nog Sibel Gabriella Janice Annabel (volgens Zedd een drama) Joy Liana Lexa. De humor van mijn neefje en mij wordt niet altijd door de dames begrepen. Ik maak mij zorgen om Zedd, die ooit op de lopende band grietjes neukte en het nu over gewenning heeft. Ik wist niet dat je aan mij kon wennen.

naughtyboy
12 juli 2011, 20:01
Hey Tieg, is Asia er vandaag wel en heb je Sandy ook nog eens in GT gespot?

Quads
12 juli 2011, 20:15
Hey Ace 2, kom jij ook zondag 23 juli ? naar GT... vraag ook ff of Badslippers er dan ook is want dan wordt het wel weer gezellig.... Groetjes Quads en 2bat4you !

Ace2
12 juli 2011, 20:26
Live from GT:
Het is snikheet in de barruimte. Eigenlijk is het te gezellig om te neuken. Badslippers haalt net een geweldige stunt uit op het terras waar wij ook een copy-Ace2 met mondharmonica aantroffen. Annabelle heeft kennis gemaakt met pepermuntballetjes en zit nu onder de blauwe plekken.

Ace2
12 juli 2011, 20:27
Hey Tieg, is Asia er vandaag wel en heb je Sandy ook nog eens in GT gespot?

Niet aanwezig en voor de zekerheid ook maar nagevraagd.

Ace2
12 juli 2011, 20:28
@ace2, kun je even vragen of Bianca er morgen ook is?

Megaboob

Ze heeft het druk

Ace2
13 juli 2011, 06:58
Hey Ace 2, kom jij ook zondag 23 juli ? naar GT... vraag ook ff of Badslippers er dan ook is want dan wordt het wel weer gezellig.... Groetjes Quads en 2bat4you !

Helaas heb ik zondag een familie bbq. Ook gezellig. Ik zal aan jullie denken. Jullie ook aan mij?

Willem2
13 juli 2011, 08:23
Helaas heb ik zondag een familie bbq. Ook gezellig. Ik zal aan jullie denken. Jullie ook aan mij?

Wij denken heel vaak aan jou :rolleyes:

toko-9
13 juli 2011, 15:20
Wil eigenlijk zo meteen naar GT.
Hoe is het damesaanbod vandaag.
Kan iemand live berichten..?

bosbeer
13 juli 2011, 15:34
Live from GT. Gezellig druk in GT op het moment. Rond 15.00 uur aangekomen. De parkeerman slaagt er altijd in om weer een plaatsje voor me vrij te maken. Hij was de fooi van vorige week nog niet vergeten. Buiten is weinig vertier, het regent hier nog behoorlijk. Aanwezig zijn o.a : Zoe, Flo, Louana, Christina (Sl), Annabel, Michelle, Anita, Angelina, Celine, Valeria, Elisa, Tanya, Lara, Lulu, Gigi, Lisa, Kamy, een voor mij nieuwe met lang middelblond haar en een heel apart brilletje, Lydia, Ebru, Ola en nog veel meer waarvan ik helaas de namen nog niet weet. Hopelijk komt er nog wet lekkers bij vandaag....

Dalton
13 juli 2011, 15:56
Live from GT. Gezellig druk in GT op het moment. Rond 15.00 uur aangekomen. De parkeerman slaagt er altijd in om weer een plaatsje voor me vrij te maken. Hij was de fooi van vorige week nog niet vergeten. Buiten is weinig vertier, het regent hier nog behoorlijk. Aanwezig zijn o.a : Zoe, Flo, Louana, Christina (Sl), Annabel, Michelle, Anita, Angelina, Celine, Valeria, Elisa, Tanya, Lara, Lulu, Gigi, Lisa, Kamy, een voor mij nieuwe met lang middelblond haar en een heel apart brilletje, Lydia, Ebru, Ola en nog veel meer waarvan ik helaas de namen nog niet weet. Hopelijk komt er nog wet lekkers bij vandaag....

Zo te lezen moet je wel vlug de kamer op of neem je er drie tegelijk dan krijg je het rijtje vandaag nog wel af:wand::lostit:

toko-9
13 juli 2011, 16:14
Dank bosbeer,
Gezien het damesaanbod twijfel ik nu tussen GT en PHG.
Zal dus onderweg moeten beslissen..

jacky pakutra
13 juli 2011, 16:30
Kami volgens berichten in haar thread op vakantie tot augustus, maar toch gewoon aanwezig ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

bosbeer
13 juli 2011, 16:38
Live from GT: Ja, er is een bij ons allen bekende maar niet-schrijvende beer met haar op de kamer geweest. Inmiddels gearriveerd, Lin, Sonja, Doro, Anastasia, Maggy. En die met dat brilletje is volgens mij een Roemeentje dat probeert om ons in de zeik te nemen. Denise komt ook net om de hoek zeilen.Anita is boos en wil niet meer met me praten omdat ze geen chocola krijgt.

bosbeer
13 juli 2011, 16:53
Zo te lezen moet je wel vlug de kamer op of neem je er drie tegelijk dan krijg je het rijtje vandaag nog wel af:wand::lostit:

Live from GT: Ben je gek joh, ik ga nooit op de kamer bij GT. Krijg altijd kortingskaartjes en kan zo voor 45 euro de hele dag vreten, zuipen, kijken, voelen, gluren etc. Inmiddels heb ik Viktoria en Rosa ook net gespot. Nika heeft kennelijk een lange sessie gehad, ziet er vreselijk geil uit in alleen een wit T shirt en spierwitte laarzen tot boven de knie.

bosbeer
13 juli 2011, 17:55
Live again: Sheila (D) vroeg me met klem haar naam te noteren en ik moest erbij vermelden dat ze Alles doet auf Zimmer. Is trouwens wel een mooie, vrij kleine meid met lang zwart haar. heeft meestal een zwart lederlook jurkje aan. Tevens Liliane(Os),en Alexia , vlgs mij uit Rusland? gezien. In elk geval niet het heerlijke en moeilijke Roemeense sekreetje met het superlichaam, die we al een maandje of 6 niet meer hebben gezien.Nora komt ook weer eens langslopen en kijkt zoals gewoonlijk alsof haar hond net is overleden. Shakira is zo brutaal om net hier naast me plaats te nemen op de rode bank die gereserveerd is voor forumverslaggevers.Ze heeft een bord met 6 stukken vlees erop en begint er op los te kanen met de nodige geluiden, dus ik kap er gauw mee!

bosbeer
13 juli 2011, 18:51
Als vermoedelijk laatste dames zijn Elisabeth en Sandra gearriveerd.Helaas vandaag geen Veronica, Savannah en Maria. Lisa kijkt de hele dag al zuur en heb ik nog niet eens naar de kamer zien gaan. Het niet kussen/ niet beffen - principe begint haar op te breken. Misschien moet ze in een massagesalon gaan werken. Misschien is het makkelijker om in het vervolg te schrijven wie er niet zijn, dan is de lijst korter en je doet de dames die je niet kent maar die er wel zijn niet tekort....

Ace2
13 juli 2011, 19:28
Helaas vandaag geen Veronica, Savannah en Maria. ...

Veronica was er gisteren wel en komt meestal ook wat later, dus wie weet................................

Maria is met vakantie..

Badslippers
13 juli 2011, 20:46
Live again: Nora komt ook weer eens langslopen en kijkt zoals gewoonlijk alsof haar hond net is overleden.

Dat komt omdat ik gisteren niet met haar de kamer op ging maar met Lulu.


Shakira is zo brutaal om net hier naast me plaats te nemen op de rode bank die gereserveerd is voor forumverslaggevers. Ze heeft een bord met 6 stukken vlees erop en begint er op los te kanen met de nodige geluiden, dus ik kap er gauw mee!

Shakira is een echte "Teaser". Geile "Look" ook.
Heeft vandaag waarschijnlijk te weinig vlees gezien!

yep3
13 juli 2011, 23:42
iemand de spaanse maya nog gespot, trouwens ook een vraag de letse maya?

bosbeer
14 juli 2011, 00:18
Veronica was er gisteren wel en komt meestal ook wat later, dus wie weet................................

Maria is met vakantie..

Nee, Veronica zal gisteren wel weer zo volgespoten zijn dat ze vandaag geen zin had. Ze kwam dus niet opdagen. Ik bedoelde in dit geval de Litouwse Maria en jouw voorkeur kennende zul je de Colombiaanse bedoelen.

jacky pakutra
14 juli 2011, 00:36
Was helaas op een andere lokatie maar heb begrepen dat kami er toch niet was .. Bosbeer heb je haar zelf nog aanschouwd gedurende de avond ? Ben wel benieuwd gezien de discrepantie in de berichten die me bereiken


Sent from my iPhone using Tapatalk

bosbeer
14 juli 2011, 00:52
[QUOTE=Badslippers;223425]Dat komt omdat ik gisteren niet met haar de kamer op ging maar met [b]Lulu[/

Dat is haar eigen schuld, dan moet ze maar niet zo lang telefoneren tijdens een sessie met een gast. Toevallig herinnerde ik haar daar vandaag aan en ze wist het precies, en ook met wie het was. Maar dan is het natuurlijk kwatsch , volgens Nora. Ze begon voor de zoveelste keer om chocola te zeuren , maar ik zei dat ze maar een pepermuntballetje van Ace moest vragen. Met een wegwerpgebaar vond ze dat maar niets voorstellen. Een veeleisende dame is het, maar ze kan beter op haar hangbuikje gaan letten ipv steeds maar alles te vreten. Overigens begint het een beetje een tendens te worden dat de dames uitdijen. Ze eten en drinken van alles, maar bewegen amper. Dan ga je dat wel krijgen.Een behoorlijk deel van de vrouwen beschikt over een flinke reet. Doordat er zoveel vrouwen zijn, worden de beren steeds kritischer. De jonge grietjes van 19,20 hebben natuurlijk nog droomfiguurtjes met een prachtige perzik boven hun lekkere benen. Helemaal eerlijk is het dus niet als we daar de vrouwen vanaf eind 20 mee vergelijken, terwijl de meesten daarvan er ook goed uitzien.Maar de sinaasappelhuid begint vaak al bij midden 20. En wij beren zien er vaak ook niet meer echt strak uit. Maar ja, wij moeten dokken en wie betaalt , bepaalt.

bosbeer
14 juli 2011, 01:06
[QUOTE=jacky pakutra;223469]Was helaas op een andere lokatie maar heb begrepen dat kami er toch niet was .. Bosbeer heb je haar zelf nog aanschouwd gedurende de avond ? Ben wel benieuwd gezien de discrepantie in de berichten die me bereiken


Ik ben getipt door de betreffende beer die met haar kamerde vanavond.Ik kende haar voorheen niet, maar heb haar vandaag gezien. Ze had een witte bikini aan en was mooi slank.Als het Kami was natuurlijk. Deze meid voldeed wel aan het beschreven profiel, dat heb ik net even gecheckt. Maar dat zegt ook niet alles.Mogelijk heeft de beer de naam niet goed opgevangen.
Maar zo belangrijk is het toch ook weer niet, Jacky? We hebben het niet over Marijke.

bosbeer
14 juli 2011, 01:09
iemand de spaanse maya nog gespot, trouwens ook een vraag de letse maya?

Misschien heb ik ze wel gespot, maar ik heb geen idee wie het zijn.....

jacky pakutra
14 juli 2011, 01:14
Was wel benieuwd anders zou ik het niet vragen...Tis wel zo handig als je info post die klopt.. Wat misschien ook wel zo is, dan zit de thekefrau er naast... Maar goed bedankt voor je reactie :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Carlitos
14 juli 2011, 05:54
Kami was er inderdaad niet Jack P., was eigenlijk wel leuk geweest om deze maand eens van Roemeense te wisselen. Hoewel Anita ook de hele avond bezet was :confused:

Misschien een slimme beer met veel chocolade repen :tongue:

Alexander de Grote
14 juli 2011, 08:50
Chocolade repen?? Doet Anita dan wat extra voor snoep?? Iets voor mijn volgende keer.

ketserr
14 juli 2011, 09:26
iemand de spaanse maya nog gespot, trouwens ook een vraag de letse maya?

De maya`s.
Afgelopen zaterdag heb ik Carmen Electra (de spaanse) nog geketst en die is regelmatig aanwezig om geketst te worden.
Inna (de letse) heb ik niet meer gezien.

bosbeer
14 juli 2011, 09:55
Ik zal de volgende keer de naam van de betreffende meid vragen, Jacky. Maar als de beer waarmee ze heeft gekamerd mij de naam opgeeft, mag ik ervanuit gaan dat dat klopt.Ik ga er dan niet nog eens achteraan om haar naam te vragen. Het was wel een hele mooie meid en als ook de gegevens van haar paspoortje globaal overeenkomen heb je toch behoorlijke zekerheid. Je hoort het nog.

Boy69
14 juli 2011, 11:04
Het is al vrij druk in GT
Slechts 10 mannetjes in de bar, en al 40 meiden, waaronder enkele zeer mooie.
Poolse Angela ziet er uit om op te vreten in haar blauwe setje.
Ook Kandy komt net binnen.

De Roemeense kliek is, op Annabel en Michelle na, nog niet aanwezig.

jacky pakutra
14 juli 2011, 11:18
No problem bosbeer... We mogen al blij zijn dat er mensen zijn die live verslagen posten.. Maar genoemde dame was volgens de theke nog minstens twee weken weg... Daarom verbaasde het me dat ik haar naam zag staan, that's all ... Bedankt voor je live info!


Sent from my iPhone using Tapatalk

adje10
14 juli 2011, 12:08
dat klinkt goed BOY 69.

wellicht zo maar eens een kijkje gaan nemen

yep3
14 juli 2011, 12:25
poolse angela? de theke uit vertigo en ex gt?

Boy69
14 juli 2011, 14:22
poolse angela? de theke uit vertigo en ex gt?

Yep, precies die !

Boy69
14 juli 2011, 14:26
Inmiddels is het erg druk geworden in GT.
De Fransozen (die over het algemeen vrij luidruchtig zijn) hebben vandaag een feestdag, en volgens mij gaan ze allemaal neuken in GT.

Het damesaantal stijgt helaas niet navenant.

Denise, voor wie ik kwam arriveerde omstreeks 14:30, en ik heb haar direct uitgenodigd voor een kamerbezoek.
Het was weer geweldig.

Vanwege het slechte weer zit vrijwel iedereen binnen, kun je amper nog bewegen en loop je een acute roonvergodtiging op !

Boy69
14 juli 2011, 15:48
[QUOTE=Boy69;223524

Vanwege het slechte weer zit vrijwel iedereen binnen, kun je amper nog bewegen en loop je een acute roonvergodtiging op ![/QUOTE]

Ik bedoel natuurlijk rookvergiftiging !
Wordt nog eens versterkt door een Fransoos met zo'n stinkende sigaar .

Er zijn nog enkele dames gearriveerd, namen ken ik helaas niet.

Wachttijden zijn inmiddels opgelopen tot 20 minuten.

xavier
14 juli 2011, 16:08
iemand de spaanse maya nog gespot, trouwens ook een vraag de letse maya?


De maya`s.
Afgelopen zaterdag heb ik Carmen Electra (de spaanse) nog geketst en die is regelmatig aanwezig om geketst te worden.
Inna (de letse) heb ik niet meer gezien.

Ik denk dat hier Maya van Duits-Tunesische afkomst bedoeld word,Maya heeft altijd mooi gestylde haren meestal met highlights erin,hoewel zij spaanse looks heeft is ze zeker niet spaans.
Deze schoonheid is soms ook te vinden in Pascha in Keulen.

yep3
14 juli 2011, 17:34
het is druk, gespot idd de poolse angela, gulcan, emma, lisa, sonja, candy en een
meisje met donkere haren mooie ogen en een fel roze bikini, iemand die haar naam weet?

bosbeer
14 juli 2011, 18:17
Dat zou Valeria kunnen zijn, als ze lang is tenminste. Als ze kleiner is zou het Antonella kunnen zijn. Meer kan ik van je summiere gegevens nog niet maken.

adje10
14 juli 2011, 21:44
was erg druk vandaag. rond 4 uur al wachttijden van 30/45 min.

wel een goede bezetting. sessie's met lisa en bettina gehad. alleen shit dat mijn vriendin me nu naar boven roept, met een beetje pech zal ik haar nog aan haar oorlogswond moeten likken.

Carlitos
15 juli 2011, 05:53
@Yep3: je hebt inderdaad met Valeria gesproken, net als ik overigens tijdens het wachten op de sleutel om 14.30 uur al wachttijden van 15 min.

Valeria is een van de mooiste meiden in GT, helaas nog niet het genoegen gehad om met haar te kameren. Ze is overigens wel erg opmerkzaam, ze wist nog precies wat we besproken hadden vorige week. Op 2 verschillende dagen ook nog. Hoewel volgens de recensies hier haar services niet overweldigend zijn, moeten we dat toch zelf ondervinden.

Gisteren was het erg druk, alleen al door het slechte weer en vele Fransen. Toen ik wegging was de lijst 1,5 pagina lang, wat blijkbaar overeenkomt met 60!?!? wachtende dames. Wat weer overeenkomt met minimaal een uur wachten....:motz:

BSesamstraat
15 juli 2011, 08:28
was erg druk vandaag. rond 4 uur al wachttijden van 30/45 min.

wel een goede bezetting. sessie's met lisa en bettina gehad. alleen shit dat mijn vriendin me nu naar boven roept, met een beetje pech zal ik haar nog aan haar oorlogswond moeten likken.

En adje heb ze genoten gisteravond ;)

ijsbeer11
15 juli 2011, 09:39
Kan iemand mij vertellen of Julia/Giulia morgen aanwezig is?
Misschien beren die vandaag naar de GT gaan?

Boy69
15 juli 2011, 10:06
normaal gesproken is ze op zaterdag altijd aanwezig

paul-kuhn
15 juli 2011, 11:22
sie ist bestimmt vor ort, kommt jedoch meist erst gegen 15.30 uhr
viel spass mit der maus und ihren echt geilen neuen boobs mit schönen kleinen nippeln....

Ace2
15 juli 2011, 12:36
Raadt eens waar ik ben?

RAUL7
15 juli 2011, 12:40
Raadt eens waar ik ben?

Thuis!

Ace2
15 juli 2011, 12:43
Raadt eens waar ik ben?

Live from GT:
Net gearriveerd en i.p.v. een lome vrijdagmiddag als opstart van het weekend is er al volop bedrijvigheid hier in GT. Van de lamlendige vakantiesfeer van de laatste weken is niets te merken. Er zijn volop dames zoals: Jessy Chanel Jossy Lisa Flo Lisa Keisha Michelle Lulu Joy Angelina Elisabeth Veronica Shakira Ebru Zoe Marcella Adriana Moni

Ace2
15 juli 2011, 12:45
Thuis!

In 1x goed geraden. Vraag aan Willem2 een vrijkaartje en zeg maar dat Ace2 het goed vindt.

seqoya
15 juli 2011, 13:49
oh da vind ik nou gemeen... mij nie even bellen en meenemen ? gewoon stiekem er zijn.... doe groetjes maar aan mijn schatje keisha

seqoya
15 juli 2011, 13:49
van je familie moet je het hebbben....matennaaierij !!!

Ace2
15 juli 2011, 13:59
Test

Ace2
15 juli 2011, 14:07
Kan iemand mij vertellen of Julia/Giulia morgen aanwezig is?
Misschien beren die vandaag naar de GT gaan?

Ze is er vandaag wel en dus even nagevraagd, maar ze zal er morgen niet zijn.

Moet ik haar een klap op de kop geven, haar knevelen en in een koffertje stoppen zodat je haar morgen achterin de tuin in het bos kunt vinden?

Ace2
15 juli 2011, 14:14
Live from GT:
Het zonnetje schijnt en een groot deel van de ijsberen heeft de barruimte verlaten om te gaan zonnen. Volgens mij is een zonnenstudio goedkoper en effectiever. Het damesaanbod is goed met: Stella Gulia Jana Janice Carolina Shafira Chris Anita (ze heeft mij nog niet uit gescholden voor "internet-man") Maggy Chantal Claudia. Jacky P. is er ook. Net naar de kamer geweest met Shafira uit Marokko en ze was goed. Nu ik nog..................

Ace2
15 juli 2011, 14:28
Live from GT:
Een man die zelfs vanuit mijn standpunt niet jong meer is heeft teveel gedronken. Hij praat overdreven hard, lacht hard en gemaakt in een poging mannelijk te lijken. Zijn hoogtepunt is dat hij zojuist de hitlergroet brengt. Hij wordt nu tot de orde geroepen. Hij kijkt daarbij: "wat flauw ik ben net zo lekker aan het spelen" en hij giet een flesje Heineken achter in zijn keel. Gelukkig zijn Gabriella Duna (Marokko) Michelle/Nicolle Luana er nog. Er loopt ook een look-a-like van Marijke rond. Polar77 wordt handtastelijk en wrijft over mijn knie. De erotische spanning neemt toe.

Ace2
15 juli 2011, 14:29
oh da vind ik nou gemeen... mij nie even bellen en meenemen ? gewoon stiekem er zijn.... doe groetjes maar aan mijn schatje keisha

Familietrekje

seqoya
15 juli 2011, 14:39
jammer man anders was ik ook gekomen !!

Carlitos
15 juli 2011, 14:48
Jaaa, die look-a-like Marijke ook gisteren gezien. Alleen Marijke had stevigere borsten en was iets groter.

Ace2
15 juli 2011, 14:58
Het is hier fantastisch

Ace2
15 juli 2011, 15:07
Jaaa, die look-a-like Marijke ook gisteren gezien. Alleen Marijke had stevigere borsten en was iets groter.

Ze is Duitse Chrissie.

Jack42
15 juli 2011, 15:36
Het is hier fantastisch

Hoe kan dat nou? Ik ben er niet :biggrin:

Ace2
15 juli 2011, 16:27
Live from GT:
TimD en Rex maken de boel nu ook al onveilig. Ik heb mij goed vermaakt met Denise. Verder nog gespot: Lexa Nikka Mona Annabelle Maxi Elini Tanya (Polen) Nicolle . Ik werd de hele middag opgejaagd door Jossy. Ik kon mijn kont niet keren of ze stond achter mij. Ze wilde weten wat mijn beroep was en dacht zelf aan advocaat dokter psychiater of president. Hoe krijg je het verzonnen. Nu zit Jossy buiten bij TimD. Het ziet er romantisch uit zoals ze op hem ligt en zoals ze zoenen. De dikke tieten van Annie denderen ook voorbij, net als mijn tijd. Het is tijd voor de mondharmonica al had ik nog wel graag bij gepraat met Rex en Polar77.....................

Ace2
15 juli 2011, 16:31
Oh ja, ik heb Marijke nog gezien

Badslippers
15 juli 2011, 17:23
Raadt eens waar ik ben?

Hoogst waarschijnlijk zit je met je vingers in het ultra korte jeansbroekje van Christelle! We wachten op de "Live Streams"
Veel plezier "Cowboy"!

Cupido
15 juli 2011, 17:46
Zeer waarschijnlijk achter in de tuin aan ingooien voor het kampioenschap dwergwerpen!!



Raadt eens waar ik ben?

BSesamstraat
15 juli 2011, 18:24
Ik kom even pizza eten. Rij nu weg bij world ;)

Ace2
15 juli 2011, 20:09
Hoogst waarschijnlijk zit je met je vingers in het ultra korte jeansbroekje van Christelle! We wachten op de "Live Streams"
Veel plezier "Cowboy"!

Was helaas niet aanwezig. Het jeansbroekje gelukkig wel.

jacky pakutra
16 juli 2011, 00:33
Ze is Duitse Chrissie.

ik wilde haar testen maar net toen ik erop afging was een andere beer me net voor.
hij was na een half uur weer klaar en navraag bij hem leerde dat het GFE gehalte hem erg tegenviel...
hij vond het allemaal wat plichtmatig en niks bijzonders.
hierna heb ik het ook maar gelaten voor wat het was..al is wellicht iedere ervaring anders en had ik er best een gokje op kunnen wagen....

BSesamstraat
16 juli 2011, 01:53
Jacky, dat is wel toevallig. Ik aasde er ook op maar ken dr al van een half jaar terug.
En kan gerust zeggen dat het top was en vooral het pijpen en het neuken in diverse standjes...

Maar het zoenen was oppervlakkig.

Big30
16 juli 2011, 01:55
hij was na een half uur weer klaar en navraag bij hem leerde dat het GFE gehalte hem erg tegenviel...

Een dame die haar plicht doet! Prima toch? "GFE Gehalte" was da :tongue:?
In een Club werken DVP's die aan sexuele dienstverlening doen dat heeft toch niets met een GF van doen lijkt me, of mis ik iets?

Algemene GFE discussie zie:
GFE wat is dat? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26441-GFE-wat-is-dat)

jacky pakutra
16 juli 2011, 10:12
Jacky, dat is wel toevallig. Ik aasde er ook op maar ken dr al van een half jaar terug.
En kan gerust zeggen dat het top was en vooral het pijpen en het neuken in diverse standjes...

Maar het zoenen was oppervlakkig.

thnxx BbertB,

nou ja als de rest (behalve het oppervlakkig zoenen) van redelijk tot goed niveau is, misschien volgende keer toch maar eens een personal try-out doen

ladys lover
16 juli 2011, 14:27
Hallo mede beren...

Is de roemeens Elisa aanwezig vandaag?....en de twins Hani en Nani?....groeten

ketserr
16 juli 2011, 14:40
Zoals jullie al gemerkt zullen hebben aan de dames, die op zoek zijn naar de ketszwans die ze op zaterdag altijd even willen begroeten, ben ik er vandaag niet. Dus geef maar door dat ze niet meer hoeven te zoeken en doe ze de groeten, ik zal er snel weer zijn.

Wat en wie loop ik mis vandaag? Wie zijn er?
Waar blijven de verslagen?

Cupido
16 juli 2011, 15:10
Je mist heel veel. Dadelijk eerste update van badslippers met veel info van cupido!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Carlitos
16 juli 2011, 15:46
He Cupido, vriend van me wil straks gaan. Maar is het al erg druk?

seqoya
16 juli 2011, 16:31
Zeer waarschijnlijk achter in de tuin aan ingooien voor het kampioenschap dwergwerpen!!

ja nu die wereldkampioen rolstoelwerpen is..wil hij zich weer specialiseren in het dwergwerpen !! ;)

Cupido
17 juli 2011, 02:21
jongens het was een zeer geslaagde dag, maar zowel badslippers als ik hadden haast geen verbinding dus jammer genoeg geen live verslagen gisteren. We hadden al een hele lijst met namen klaar staan, maar dat is nu niet meer interessant. Maar misschien wil badslippers hem alsnog plaatsen, zodat jullie nog kunnen zien wie jullie allemaal gemist hebben!!

Ace2
17 juli 2011, 06:37
jongens het was een zeer geslaagde dag, maar zowel badslippers als ik hadden haast geen verbinding dus jammer genoeg geen live verslagen gisteren. We hadden al een hele lijst met namen klaar staan, maar dat is nu niet meer interessant. Maar misschien wil badslippers hem alsnog plaatsen, zodat jullie nog kunnen zien wie jullie allemaal gemist hebben!!

We missen jou ;)

jacky pakutra
17 juli 2011, 13:21
Wifi is zwaar vertiefd hier... iPhone werkt zo nu en dan en iPad niet aan de praat te krijgen ... Is er een whizzkid in da house?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cupido
17 juli 2011, 13:31
wat is vertiefd!!!

ketserr
17 juli 2011, 13:39
Ik kom ff de wifi sjekke en die doet gewoon.

Magda aan de deur, maggie achter de bar.

Een paar voor mij nieuwe gezichten, lisa en ex theke, olga, een paar roemeense, anita, een turkse maar dat is de verkeerde, michelle, jamila, barbie, een paar bulgaarse.
Later meer denk ik zo.

jacky pakutra
17 juli 2011, 13:44
iPhone redelijk goed iPad vertiefd ... Staat
Niet in de van Dale zie ik . Naar de klote, naar de vaantjes dan? Ketserr zorgt voor de lijstjes zie ik , beter


Sent from my iPhone using Tapatalk

ketserr
17 juli 2011, 14:06
Je ken er zelf ook namen aan toe voegen of heb je daar geen tijd voor?
Je zit het hele forum aan Anita te vertalen?

Het weord al drukker.

countvlad
17 juli 2011, 14:10
is veronica er vandaag?

jacky pakutra
17 juli 2011, 14:12
Jij kent de namen beter dan ik ...waar hang je uit ? Anita ja die zat daar die wilde mijn iPad fixen maar niet gelukt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

jacky pakutra
17 juli 2011, 14:15
Axana of hoe je het schrijft , Shakira. Veronica niet gezien maar dat is niet zo'n vroege vogel meestal


Sent from my iPhone using Tapatalk

bosbeer
17 juli 2011, 14:21
[QUOTE=Cupido;223797]jongens het was een zeer geslaagde dag, maar zowel badslippers als ik hadden haast geen verbinding dus jammer genoeg geen live verslagen gisteren.

Het komt vaker voor dat er iets is met het internet bij GT. Even naar de thekevrouwen, die lopen dan naar achteren en 2 minuten later is er verbinding. Misschien dat de verbinding verstoord wordt door de daar op een sleutel wachtende dames die stiekem naar de recensies over hun bedprestaties zitten te kijken op de PC van GT.

jacky pakutra
17 juli 2011, 14:22
Veronica komt zojuist binnen...evenals Denise ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ketserr
17 juli 2011, 14:28
JP geef jij ff door dat denise er ook is.

Henriette is er ook maar daar heb ik niks aan.
Selina komt net binnen en daar hebt ik dus wel wat aan, ff wachten tot ze ketsbaar is.

Badslippers
17 juli 2011, 14:38
En we hadden jullie gisteren (zaterdag) zo graag "LIVE" op de hoogte willen houden. De berichten stonden klaar maar de "WIFI" verbinding was "K*T met peren".

Dus als mosterd na de maaltijd. Zo wilden we beginnen. Met dank aan Cupido die zowat alle namen bij elkaar sprokkelde omdat de dames zich 1 voor 1 bij hem kwamen melden. Misschien heeft het bericht nog enige nieuwswaarde

Ricardo Banana komt op handen en voeten uit de tuin gekropen wegens slaapgebrek en katerigheid. Hij is nog zoekende. Collega Foots aka Anelia!!! is ook aanwezig en werpt zich op alle etenswaren die voorhanden zijn. Salitos aan de "Salitos" en Mr. Warsteiner aan de "Warsteiner". Marijke ziet er weer stralend uit!!!


Aanwezige dames:
Nora (slaat Ricardo Banana op zijn muil. Ze likt hem de eier niet meer en hij mag ook niet meer anaal), Edith, Cheri, Marcella, Tiny, Jessie/Jessy, Laura, Nicole, Anita (altijd zeurend), Katja, Lisa, Angie, Alexandra, Alia "nieuw", Anelia, Sibel, Lulu, Andrea, Maggie, Maxi, Maggy, Minelle, Savannah, Coco "is naar villa vertigo, info van RB, Jessica, Sandra, Shakira, Gabriella, Lara en Emma, Madeleine, Caroline, Olga, Jossie, Samira, Louana, Alexia, Samina, Louise, Sonja.

We gaan nu naar binnen. RB blijft in de tuin rondkruipen voor de buiteninfo. Geen Hani en Nani

Tiga
17 juli 2011, 14:46
Aanwezige dames:
Nora (slaat Ricardo Banana op zijn muil. Ze likt hem de eier niet meer en hij mag ook niet meer anaal), Edith, Cheri, Marcella, Tiny, Jessie/Jessy, Laura, Nicole, Anita (altijd zeurend), Katja, Lisa, Angie, Alexandra, Alia "nieuw", Anelia, Sibel, Lulu, Andrea, Maggie, Maxi, Maggy, Minelle, Savannah, Coco "is naar villa vertigo, info van RB, Jessica, Sandra, Shakira, Gabriella, Lara en Emma, Madeleine, Caroline, Olga, Jossie, Samira, Louana, Alexia, Samina, Louise, Sonja.


Aanvulling:
Zafira, Elisabeth en vriendin, Liana, JJ, Janice...

th3matr1x
17 juli 2011, 15:02
Is Lulu er vandaag?

th3matr1x
17 juli 2011, 15:03
Sorry, zie net dat ze in het lijstje staat...

bosbeer
17 juli 2011, 15:09
Sorry, zie net dat ze in het lijstje staat...

Was gisteren.

th3matr1x
17 juli 2011, 15:23
oops, kan iemand bevestigen of ze er vandaag is ? (Lulu)

Goedemorgenallemaal
17 juli 2011, 15:28
Live - vraag:
Hebben ze in de Kino nu de Tour Live of volgen ze ook het Duitse media anti doping "alle renners gebruiken het dus we doen er niks mee "beleid?

bosbeer
17 juli 2011, 16:05
O[QUOTE=th3matr1x;223862]oops, kan iemand bevestigen of ze er vandaag is ? (Lulu)[/QUOTE

Ga er maar rustig vanuit dat als ze er gisteren was, ze er vandaag ook is. Zo vaak gaat ze niet op en neer naar Thailand en met dit weer gaat ze ook niet naar de dierentuin.

ketserr
17 juli 2011, 16:30
Live - vraag:
Hebben ze in de Kino nu de Tour Live of volgen ze ook het Duitse media anti doping "alle renners gebruiken het dus we doen er niks mee "beleid?

We komen hier om te ketse en niet om de tour of iets anders te kijken en ook niet om ons hier lam te zuipen aan het 'gratis' bier. Bovendien is de etappe van vandaagniet interresant want dat is een vlakke dus word het weer Cavendisch.

Hey Jenny staat achter de bar dus daar ga ik ff heen. Er zijn een dames bij gekomen maar ken al de namen niet.
Zo eerst ff eten en dan zal de avondploeg inmiddels ook binnen zijn.

JP houd er weer 1 voor een paar uur bezet! Haar naam is hier bekend op de live redactie.

bosbeer
17 juli 2011, 16:38
Vermoedelijk Marieke, het zusje van Marijke?

Goedemorgenallemaal
17 juli 2011, 20:17
We komen hier om te ketse
Mwah, als je de tijd neemt voor een liver verslag dnek je ook aan andere dingen..

ketserr
17 juli 2011, 21:45
Tussen het ketse door als ik ff me rust pak dan ga ik online en dat heb toch met ketse te maken.

Vanmiddag ging de wifi nog vanavond was het een drama.

jacky pakutra
17 juli 2011, 22:19
Ik had geen tijd voor updates maar denk dat Ketserr het meest belangrijke wel heeft gemeld ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ketserr
18 juli 2011, 11:40
Vermoedelijk Marieke, het zusje van Marijke?

Nee, het was Samantha.

Boy69
19 juli 2011, 14:22
Op dit moment volledig verkeerde verhouding.
Veel beren, weinig dames
Vooralsnog geen dames met neukpotentieel voor deze beer.

Ace2
19 juli 2011, 14:33
Live from GT:
Het is niet druk zowel niet met ijsberen als met dames. Wie er wel zijn: Chrystelle Jessy Flo Doro Angela Jossy Sandy Marcella Moni Elisia Mona Claudia Elisabeth Lulu Millis Zoe Emma Jana Chanel Beatrice Samyra

seqoya
19 juli 2011, 14:37
oh dan kan je milis wel pakken neef !! Die kent je nog van dinsdag ;)

seqoya
19 juli 2011, 14:50
is safira er ook ?

Carlitos
19 juli 2011, 15:12
Live from GT:
Het is niet druk zowel niet met ijsberen als met dames. Wie er wel zijn: Chrystelle Jessy Flo Doro Angela Jossy Sandy Marcella Moni Elisia Mona Claudia Elisabeth Lulu Millis Zoe Emma Jana Chanel Beatrice Samyra

Is Anita ziek of zo??? Dat kan toch haast niet. Normaal staat ze toch altijd naast je, Ace2, om de spelling te controleren? :rofl: Of ligt ze weer met een ander uren te kameren?

Ace2
19 juli 2011, 15:15
Live from GT:
Het is nog niet veel al druppelen de dames langzaam maar zeker binnen, zoals Maxi Denise Veronica Laura Stella Gabriella Anita Chris (kwam afgeleefd van de kamer zonder dat NikXXX is de buurt was). Bij de koeken meldt Lulu dat ze horny is. Ik zie het clausale verband direct. Jossy ligt de hele tijd tegen mij aan en streelt mij heerlijk. Ik moet mij inhouden om mij niet 3D tegen dezelfde steen te stoten Chanel ( niet de Braziliaanse vriendin van Jossy) komt ook binnen. Boy69 is met Denise weg.

Ace2
19 juli 2011, 15:16
is safira er ook ?

Nog niet gezien maar als het goed is is ze met vakantie.

Ace2
19 juli 2011, 15:19
Is Anita ziek of zo??? Dat kan toch haast niet. Normaal staat ze toch altijd naast je, Ace2, om de spelling te controleren? :rofl: Of ligt ze weer met een ander uren te kameren?

Ze komt net binnen, net als Juliette. Anita kwam mij netmelden dat een meisje haar schoen is verloren. "Nicht vergessen zu schreiben" zegt ze lachend. Gelukkig heb ik de spellingscontrole aan staan.

Ace2
19 juli 2011, 15:34
Live from GT:
Het blijft binnen druppelen met Henriette (hon) Stella Adriana Sheila (dld) Sonja Valeria (ze heeft van die Zedd-oogjes). Het is geen wilde bedoeling maar met de aanwezige dames gaat het wel lukken, al zijn de door mij gewenste dames nu aan het kameren. Jossy zit met bisonkit aan mij vast en als ik Anita voorbij loop roept ze: "schreiben.....schreiben........schreiben." Alsof ik niets beters te doen heb.

seqoya
19 juli 2011, 15:38
dus ik mis nie veel neef ?

The Saint
19 juli 2011, 16:29
Live from GT:
Wie er wel zijn: ... Samyra

Bedoel je de Colombiaanse Samyra?

Ace2
19 juli 2011, 16:43
Live from GT:
Net een sessie met Henriëtte uit Hongarije gehad. Best een lieve dame maar het werd niets en mijn ego heeft een deuk opgelopen. De sfeer is nog steeds tam maar dat kan ook te maken hebben met het opdienen van het eten waardoor de meute zich naar buiten verplaatst. Toch komen er nog dames binnen zoals Luana Michelle Janice. Er wordt net muziek van Jennifer Lopez gespeeld en de dame naast mij vertelt dat ze deze muziek van Britny Spears zo mooi vindt. Ik vind haar vooral mooi, net als Louisa die verleidelijk staat te wenken.

Ace2
19 juli 2011, 16:45
dus ik mis nie veel neef ?

je mist mij dan toch?

Ace2
19 juli 2011, 17:06
Live from GT:
Gespot: Hani Nani Maggy Jenny Barbie. De barruimte is vol door de megaborsten van Jenny. Als ze door GT wandelt geeft men hier een weeralarm voor zware windstoten af vanwege de luchtverplaatsing. Op haar borsten meen ik de tekst "sponsored by MegaBoob" waar te nemen. Blijkbaar is de voedertijd voorbij want de barruimte loopt vol.

seqoya
19 juli 2011, 17:36
je mist mij dan toch?

Zeker neef Ace...alleen voor jou kom ik al naar GT, lekkere wijven of geen lekkere wijven !!

Ace2
19 juli 2011, 18:24
Live from GT:
Michelle heeft de dag gered. Er begint nu wel wat sfeer te komen en de dames animeren. Chrystelle sleurt de hele barruimte af met opvallend veel succes. Dat kan ik nog niet zeggen van de nieuwere dames Chill Serena en Lexa. Angela vermaakt zich met een ijsbeer op een ligbed net als de ijsbeer. Volgens Boy69 is Roemeense Luana de absolute topper van GT. "Wat een lijfje" roept hij. Wat doet MichelJ dan nog in LR? Michelle is op het verlanglijstje van Boy69 komen te staan, alleen het onderstel is niet helemaal naar zijn smaak. Volgens Sonja hebben de mannen hier allemaal een slaappil in genomen. Mijn pillen helpen daar tegen. Lara heeft het druk. Die super slanke Iraanse Melissa blijkt een aarsje te hebben waar een vinger zonder enige weerstand in kan. Qua fysiek kan dat helemaal niet. Ik heb zeker een kwartier naar dat smalle strakke kleine ronde kontje gekeken.

Ace2
19 juli 2011, 18:54
Live from GT:
Een ijsbeer zit met Hani en Nani en een grote fles champagne op de bank. Ik kan dat ook betalen maar ik wil dat de dames bij mij komen zitten vanwege mijn vriendelijke inborst. Ik heb weinig aanspraak, al heb ik wel lekker ijs gegeten met Gulia. Lexa heeft mij geweldig gezoend en ik duikelde iets te fanatiek naar achteren. Valeria zit met haar vriendin te kletsen en heeft geen interesse in mannen. Ik trouwens ook niet. Serena verveelt zich en ze moet nog wel op vakantie. Wie gaat dat nu weer betalen?

Ace2
19 juli 2011, 19:12
Live from GT:
Het wordt drukker in de barruimte en de bonkende muziek is al weer harder gezet, maar dat kan niet verhullen dat het geen topdag is. Ik vermaak mij prima en vraag mij af of we nog een 3e sessie gaan proberen. Maar ja met wie? Keuze genoeg, welke vrouwen echter nu wel op de kamer zitten. In de kino wordt een amateurfilm gedraaid en een dronken Duitsr ligt op het matras te buldren van het lachen. Carolina wil oude herinneringen met mij ophalen. Ik had echter graag willen neuken. Heb ik weer. Ik mag van Melissa niet meer naar haar kontje kijken. Dat scheelt weer een hoop gekwijl.

Cupido
19 juli 2011, 19:25
He Ace,

Is die Janice die je noemt weer een van je verzinselnamen, een nieuwe of hebben we het hier over de janice, waarvan ik zo'n mooie schermafbeelding bij mijn naam heb zitten?

Ace2
19 juli 2011, 19:34
Bedoel je de Colombiaanse Samyra?

Ja

Ace2
19 juli 2011, 19:44
He Ace,

Is die Janice die je noemt weer een van je verzinselnamen, een nieuwe of hebben we het hier over de janice, waarvan ik zo'n mooie schermafbeelding bij mijn naam heb zitten?

Ze is blond en Duits. Haar haar komt halverwege haar rug. Niet echt slank. Een stevig onderstel zou Boy69 zeggen. Een paar weken geleden stond ik met Tiga te praten en toen noemde ik haar telkens bij de verkeerde naam. Verder kan ik weinig over zeggen.

Ace2
19 juli 2011, 20:22
Live from GT:
Er is een gigantische regenbui over GT heen gekomen. Mijn grootvader op de grote vaart zei dan altijd dat er dan engeltjes spuitend klaar kwamen. Goed om iemand in je buurt te hebben die zoveel weet. In de sauna zit een man met badjas zich op te stoken. Hij koelt zich met een salitos. Volgens mij is hij in training om een wedstrijdje met NikXXX aan te gaan. Shakira heeft zich bij het latinaklasje gevoegd. Jossy duikt overal op en de roemeentjes eten uit verveling pepermuntballetjes. Tegenwoordig wordt er niets meer gevraagd, maar gewoon gepakt. Zoe grijpt in mijn badjas en als ik zeg: "danke" zegt ze: "alle frauen kennen deine bonbons" . De champagne-boy rookt nu een grote sigaar. Dat zoent straks wel zo lekker. Ik begin aan mijn afscheidsrondje en dan op vakantie. Sommige meisjes kijken angstig en maken zich zorgen dat het financiële systeem van GT in stort. Lexa vraagt wanneer ze de toegezegde horrormassage krijgt en ik sleep haar door GT. Dat is nog niet eenvoudig. De laatste zoentjes worden gegeven en bijna weet Samyra mij over te halen tot colombian sex. Maar het gaat er toch van komen. Ik moet gaan en dit alles voor een paar weken achtr mij laten. Het valt zwaar..............................

naughtyboy
19 juli 2011, 20:34
Is Poolse ASIA er vandaag ook? Hoorde dat ze gisteren weer terug was in GT?

MichelJ
19 juli 2011, 20:49
Is er vandaag iemand in Gt die me kan vertellen of ASIA aanwezig is? Gisteren eerst niet en toen ik in LR was, zag ik bericht van wel????


Hey Tieg, is Asia er vandaag wel en heb je Sandy ook nog eens in GT gespot?


Is Poolse ASIA er vandaag ook? Hoorde dat ze gisteren weer terug was in GT?

:eek: :eek: :eek:

naughtyboy
19 juli 2011, 21:26
:eek: :eek: :eek:

Is het verboden om te vragen of een speciaal iemand aanwezig is?????
Indien men belt met de theke krijg je niet altijd het juiste antwoord....

vrije jongen
19 juli 2011, 21:42
Live from GT:
...Ik begin aan mijn afscheidsrondje en dan op vakantie. Sommige meisjes kijken angstig en maken zich zorgen dat het financiële systeem van GT in stort. Lexa vraagt wanneer ze de toegezegde horrormassage krijgt en ik sleep haar door GT. Dat is nog niet eenvoudig. De laatste zoentjes worden gegeven en bijna weet Samyra mij over te halen tot colombian sex. Maar het gaat er toch van komen. Ik moet gaan en dit alles voor een paar weken achtr mij laten. Het valt zwaar..............................

Vakantie!? Ik heb voor de komende 10 dagen (mijn eerste) 2 bezoekjes GT - eindelijk - gepland en was er zeker van ik op een van deze dagen kennis zou kunnen maken met een Superman met buitengewone biceps. Hoe moet het nu met de dames, die zonder de lust bonbons uit zichzelf lust moeten krijgen/snel moeten leren acteren. Wat als je ze te veel hebt verwent en ze het niet meer voor elkaar krijgen? Ik zou me niet zorgen maken om het instorten van het financiële systeem, maar om de club en de sociale orde in het algemeen. *Headline 15 augustus* Teleurgestelde nieuwe bezoekers en zich verraden voelende oud gedienden reduceren GT tot een hoopje smeulend hout*/headline 15 augustus*

Fijne vakantie;), ondanks het gemis van de dames in GT.

MichelJ
19 juli 2011, 21:51
Is het verboden om te vragen of een speciaal iemand aanwezig is?????
Indien men belt met de theke krijg je niet altijd het juiste antwoord....

In de forumregels staat er niets over vermeld, dus ik denk wel dat het toegestaan is.

Badslippers
19 juli 2011, 21:54
Is het verboden om te vragen of een speciaal iemand aanwezig is?????
Indien men belt met de theke krijg je niet altijd het juiste antwoord....

Nee hoor dat is niet verboden. En inderdaad, soms kennen de "Thekes" hun "eigen" vrouwen niet eens. Wat MJ waarschijnlijk bedoelt is als je dat in een relatief korte periode drie keer vraagt en geen duidelijk antwoord krijgt het weinig zin heeft om dat (telkens) opnieuw te vragen.

Ik kan je echter wel een stuk informeren omdat ze me daarover het volgende heeft verteld. Asia vliegt 2x per week naar huis. Dat betekent dat ze zeer ongeregeld en spaarzaam in de club aanwezig is. Bovendien neemt ze soms een aantal dagen achter elkaar vrij. Het is dus een beetje een gok wanneer ze er zal zijn. Vooral nu het vakantie is want dan is ze nog langer weg.

Val je op types als Asia neem dan eens contact op met Megaboob. Hij is de specialist wat betreft dames die binnen deze 'Range" vallen want er zijn vergelijkbare dames die dezelfde service bieden en fysiek ook veel overeenkomen.

jacky pakutra
19 juli 2011, 22:06
komt ook vaak omdat ze 10 verschillende namen gebruiken en GT ze onder een andere naam kent dan dat ze gebruiken in de club, naar de klant toe.
en als je asia echt leuk vindt vraag je toch gewoon haar nr dan ben je altijd up to date...

Boy69
19 juli 2011, 23:37
Michelle is op het verlanglijstje van Boy69 komen te staan, alleen het onderstel is niet helemaal naar zijn smaak

Eindelijk heb ik Michelle van mijn todo-lijstje afgestreept.
Wat een leuke meid en wat een top-serivice !!!
Wat het onderstel betreft: ik heb het eens nader bekeken en het is dik in orde en de smaak was goed......

Herhalingsgevaar 100%

Ace2
20 juli 2011, 05:43
Is het verboden om te vragen of een speciaal iemand aanwezig is?????
Indien men belt met de theke krijg je niet altijd het juiste antwoord....

Voor wat het waard is: ik heb haar gisteren niet gezien (dat is iets anders dat ze er niet is ;) ) .

bosbeer
20 juli 2011, 18:31
Live from GT : Shit, om half 6 had ik een verslagje klaar met een opsomming van 48 dames, geholpen door enkele meiden, drukte op de verkeerde knop van de iPad en het bericht was verschwunden. Dus nu maar een sterk vermagerd bericht met de namen uit het hoofd. Prachtig weer vandaag hier, om 15.00 uur brak de zon door en veel beren lagen in de tuin. Bij de 1 e reeks ligbedden hebben ze al een mooi houten plateau gemaakt met tussen de ligbedden in een vermoedelijk watervaste schemerlamp.Ze gaan er een superdeluxe club van maken. De entree zal vermoedelijk naar 100 euro gaan. Aanwezig zijn: Elisabeth, Maxi, Annabel, Michell, Lara, Denise, Mara, Raisa, Andrea, Minell, Anja, Veronica, Mandy, Asia, Maggy, Jenny, Alexia, Sinem, Lisa, Flo, Nora, Anita,Laura, jamilla,Bunny,Xenia, Luana, Anita, Lulu, Shakira,Valeria,Nikita, Marcella en verder kom ik even niet, maar er zijn er wel 75 vandaag, denk ik. Anita kijkt me niet meer aan omdat ze vorige week geen chocola kreeg. Bovendien had ik haar gezegd dat ze een pukkel op haar kont had. dat wist ze al en vroeg boos wat ze er dan aan moest doen. De suggestie van make-up viel ook niet in goede aarde. Hopelijk heeft Aace2 ook mooi weer op zijn vakantieadres, dan kan hij op het strand lekker naar mooie vrouwen in bikini of misschien wel topless kijken, de bofkont.Maar ze missen je hier nu al, en ook de pepermuntballetjes.Bonbons noemt Nora ze. De barbecue is inmiddels voorbij en het loopt vol in de barruimte, terwijl er buiten ook veel beren en vrouwen zitten. Het is weer een topdag voor GT. Dit was het weer even, de dames lieten me weten dat ze het leuk vinden als u weer komt.

Knabbel
20 juli 2011, 19:16
Ze gaan er een superdeluxe club van maken. De entree zal vermoedelijk naar 100 euro gaan.

Klopt. Planning is dit in te laten gaan over 8.5 maand. Entree blijft € 50.- maar wordt verhoogd naar € 100.- indien men "vrij" wil drinken. Zo lang men echter geen latte-macchiato-tax (of max) invoert, maak ik mij geen zorgen.

jacky pakutra
20 juli 2011, 19:27
Klopt. Planning is dit in te laten gaan over 8.5 maand. Entree blijft € 50.- maar wordt verhoogd naar € 100.- indien men "vrij" wil drinken. Zo lang men echter geen latte-macchiato-tax (of max) invoert, maak ik mij geen zorgen.

Zal joepie niet blij mee zijn... Haha maar 8,5 maand dat is nog ver weg hopelijk leven we dan nog


Sent from my iPhone using Tapatalk

"de souza"
20 juli 2011, 19:53
Klopt. Planning is dit in te laten gaan over 8.5 maand. Entree blijft € 50.- maar wordt verhoogd naar € 100.- indien men "vrij" wil drinken. Zo lang men echter geen latte-macchiato-tax (of max) invoert, maak ik mij geen zorgen.

En over 8,5 maand is het 1 april!!!!:dance00[1]:

Carlitos
20 juli 2011, 19:54
Dat zal zeker zijn uitwerking hebben voor de dames, die altijd klagen dat er meer gezopen werd dan geneukt. Maar ook op de beurs van de eigenaar, die wordt steeds dikker.en ook benieuwd welke dranken er onder vrij drinken moeten vallen en hoe men dat gaat toepassen. Krijgen we bandjes om of zo. Extra kamers moeten er komen!