PDA

Volledige versie bekijken : Kapellen,House of Passion,Kira

Dolfie
29 augustus 2011, 19:32
Haarkleur/-lengte : Zwart/Zeer kort afro kapsel:biggrin:
Lengte dame : +/- 1.75
Postuur/Cupmaat : Slank/C+ Cup
Nationaliteit/Taal : Belgisch;Braziliaanse/Nederlands
Service: TZ,PMC,PZC,FT,Massage
Voordelen: Zeer gedienstelijk
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs: 120€
Extra’s bij het bezoek:

House of Passion : een beetje het gevoel van Duitsland in Belgie.:freu:

Vandaag eens langsgeweest bij House of Passion,zie www.houseofpassion.be (http://www.houseofpassion.be/).
Hier wou ik allang eens naartoe en in HLN zat een soort van kortingsbon en die bleek bij binnenkomst in het Huis der Passie 10€ te bedragen.:smoke:
Ze pretenderen een aanwezigheid van 10 dames,echter er waren er slechts 5 aanwezig waarbij een zekere Kira me erg beviel.Deze half Belgische/half Braziliaanse Deerne doet bij een meerprijs van 20€ ook PZC.
Gekozen voor een half uurtje met deze mooie parel.Eerst onder de douche waarbij ze mijn kleine Dolfie al wist te beroeren met een hand zeep massage.
Dan de kamer op waar ze heerlijkt TZ en me trakteerde op een heerlijke PZC…toen mijn Dolfie zich op volle oorlogssterkte bevond vond ik het tijd om eens lekker deze parel in Doggy style te nemen.
Echter helaas driewerf helaas bleek dat er geen condooms op de kamer waren:confused::confused: en moest Kira er gaan halen want A.O is hier geen optie…:rolleyes:
dit duurde wel even en toen ze al excuserend terugkwam was mijn Dolfie van volle oorlogssterkte naar slappe toestand gegaan.Kira begon me terug lekker te pijpen en het was zo goed dat ik haar even onderbrak om te vragen of ze ook een FT deed.
Dit was geen probleem voor 30€ extra en zo explodeerde ik in haar warme mondje.:tongue:
Deze ervaring is iets duurder dan de prijzen in Duitsland maar is heel wat minder ver rijden voor mij.
Dit heb ik in Belgie nog niet eerder ervaren dat men ook hier FT aanbiedt.Uiteraard doen niet alle dames dit hier zoals Kira me uitlegde dus even op voorhand informeren of nog beter ineens naar Kira vragen.:biggrin:
Deze club heeft een groot herhalingsgevaar om Kira nog eens te ervaren.

Grtz,Dolfie

keesboz
25 juni 2020, 12:37
Haarkleur/-lengte : Zwart/Zeer kort afro kapsel[emoji3]
Lengte dame : +/- 1.75
Postuur/Cupmaat : Slank/C+ Cup
Nationaliteit/Taal : Belgisch;Braziliaanse/Nederlands
Service: TZ,PMC,PZC,FT,Massage
Voordelen: Zeer gedienstelijk
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs: 120€
Extra’s bij het bezoek:

House of Passion : een beetje het gevoel van Duitsland in Belgie.:freu:

Vandaag eens langsgeweest bij House of Passion,zie www.houseofpassion.be (http://www.houseofpassion.be/).
Hier wou ik allang eens naartoe en in HLN zat een soort van kortingsbon en die bleek bij binnenkomst in het Huis der Passie 10€ te bedragen.:smoke:
Ze pretenderen een aanwezigheid van 10 dames,echter er waren er slechts 5 aanwezig waarbij een zekere Kira me erg beviel.Deze half Belgische/half Braziliaanse Deerne doet bij een meerprijs van 20€ ook PZC.
Gekozen voor een half uurtje met deze mooie parel.Eerst onder de douche waarbij ze mijn kleine Dolfie al wist te beroeren met een hand zeep massage.
Dan de kamer op waar ze heerlijkt TZ en me trakteerde op een heerlijke PZC…toen mijn Dolfie zich op volle oorlogssterkte bevond vond ik het tijd om eens lekker deze parel in Doggy style te nemen.
Echter helaas driewerf helaas bleek dat er geen condooms op de kamer waren:confused::confused: en moest Kira er gaan halen want A.O is hier geen optie…:rolleyes:
dit duurde wel even en toen ze al excuserend terugkwam was mijn Dolfie van volle oorlogssterkte naar slappe toestand gegaan.Kira begon me terug lekker te pijpen en het was zo goed dat ik haar even onderbrak om te vragen of ze ook een FT deed.
Dit was geen probleem voor 30€ extra en zo explodeerde ik in haar warme mondje.:tongue:
Deze ervaring is iets duurder dan de prijzen in Duitsland maar is heel wat minder ver rijden voor mij.
Dit heb ik in Belgie nog niet eerder ervaren dat men ook hier FT aanbiedt.Uiteraard doen niet alle dames dit hier zoals Kira me uitlegde dus even op voorhand informeren of nog beter ineens naar Kira vragen.[emoji3]
Deze club heeft een groot herhalingsgevaar om Kira nog eens te ervaren.

Grtz,DolfieDit privehuis is toch al een tijd gesloten

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

peterp095
25 juni 2020, 15:46
Nee is al geruime tijd terug open
Zie redlights