seksenfun
30 augustus 2011, 21:25
haarkleur/-lengte: lang/zwart (loshangend)
ogen: bruin
lengte: 1,58
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 25
tatoeages/piercings: dat ga je van mij niet snel te weten komen
service: PZC, NMC, zoenen (niet tongzoenen)
opmerkingen: lief, daagt leuk uit, kust je tijdens haar verleidingspogingen die best redelijk ver gaan als je ze laat doen, is geen springend veld (geen losbol).
Tongzoenen doet ze niet. Dat was meteen ook de enige reden dat ik met haar toch niet ben vertrokken op kamer. Het kon twee kanten op: een toffe sessie zonder tongzoenen of een minder geslaagde sessie omdat op kamer het gewoon kussen misschien wel eens wat op de achtergrond zou kunnen worden geplaatst. Daar vreesde ik een beetje voor. Ik wou geen risico nemen :smoke:.
ogen: bruin
lengte: 1,58
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 25
tatoeages/piercings: dat ga je van mij niet snel te weten komen
service: PZC, NMC, zoenen (niet tongzoenen)
opmerkingen: lief, daagt leuk uit, kust je tijdens haar verleidingspogingen die best redelijk ver gaan als je ze laat doen, is geen springend veld (geen losbol).
Tongzoenen doet ze niet. Dat was meteen ook de enige reden dat ik met haar toch niet ben vertrokken op kamer. Het kon twee kanten op: een toffe sessie zonder tongzoenen of een minder geslaagde sessie omdat op kamer het gewoon kussen misschien wel eens wat op de achtergrond zou kunnen worden geplaatst. Daar vreesde ik een beetje voor. Ik wou geen risico nemen :smoke:.