PDA

Volledige versie bekijken : Lucia, Italiaanse.



noglangnietuitgewandeld
1 september 2011, 03:10
Haarkleur/-lengte : Geblondeerd, kort.
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal B
Nationaliteit/Taal : Italiaanse/ 1.Engels, 2.Duits
Leeftijd : ca. 28/30
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ, PZC.NMC.FT.
Voordelen: vriendelijke vrouw, service goed.
Nadelen: probeert extraatjes te verkopen.
Tijdsduur : 1 u.
Prijs : 100,-
Extra’s bij het bezoek:

noglangnietuitgewandeld
1 september 2011, 03:26
In de tuin raakten we aan de praat. Dames die Italiaans beweren te zijn komen meestal gewoon uit Roemenie, maar van haar geloof ik het wel. Ook nog wat Hongaars bloed zei ze. Gesprekje was wel aardig, begon uit zichzelf lekker te zoenen en we gingen maar verder in een van die neuktentjes. De zoenen werden steeds beter, ze leverde ook prima pijpwerk af en zou het graag zo af willen maken, want dat zou me zo'n lekker gevoel geven. Dat gevoel is me bekend ja, en haar portemonnee zou zich er ook uitstekend bij voelen ongetwijfeld. Maar voor een opslag van 50 euro gaan we daar niet voor. Bij 25 doe ik het soms wel eens. Maar het moet gezegd, ze zoog lekker zacht, het werd steeds lastiger om de boel binnenboord te houden, zodat ik maar om een condoom vroeg. Zij op de rug, handje erbij, niet zo diep aub. En al zoenend het kruit verschoten. We waren een kleine drie kwartier bezig geweest en ze stelde voor om me later in de tuin nog een massage te geven om de tijd vol te maken. Later kwam ze me opzoeken, massage stelde niet zo heel veel voor, maar toch ook wel weer netjes van haar. Toen we elkaar in de bar weer spraken hengelde ze nog wel naar een vervolgsessie, maar kom, kijk eens wat er hier rondloopt, en je weet toch hoe mannen zijn. Al met al zou ik zeggen een zeveneneenhalf.