Volledige versie bekijken : De lekkerste niet uit een potje blondines van Duisburg
bad pritt
1 september 2011, 16:05
Blondines uit het Duisburgse red light.
Liefst natuurlijk blond.
bad pritt
1 september 2011, 16:09
Naam: Candy
Adres: nieuwe huis 17-19, kamer 511
Haarkleur/-lengte : wat denk je ? / halflang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : vol slank, heerlijk wat dun babyspek op de heupen, een perfekt figuur, cup a/b tjes.
Nationaliteit/Taal : Duits/ duits.
Lftd: vooraan in de twintig
Tatoeages/Piercings : nee/ja
Service: heel naturel, zonder tijdsdruk, doet alles wat je vraagt, kunt haar hard aan de matras spijkeren
Voordelen: gezellige meid, hebje een klik dan is zi zo geweldig ! Lacht heel erg gaaf, vind het leuk je te verwennen als ze ziet dat je oprecht geniet, het is een lief ding. Doet ook licht sm en heeft een hele lekkere handjob met olie in huis.
Nadelen: verslavende optick fuck, vraagt 120 euro voor 1 uur.
Illusie:Candy akteert een beetje maar niet erg storend.
Tijdsduur : 20 minuten.
bad pritt
1 september 2011, 16:13
Naam: Carla
Adres: Huis 21 (huis gabi), kamer 19 ( DIREKT ACHTER DE KLAPDEURTJES.)
Haarkleur/-lengte : wat denk je ? / halflang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, perfekt figuur, cup a tjes.
Nationaliteit/Taal : roemeens / verstaanbaar duits.
Lftd: vooraan in de twintig
Tatoeages/Piercings : nee/ja
Service: heel naturel, zonder tijdsdruk, doet alles wat je vraagt, kunt haar hard aan de matras spijkeren
Voordelen: gezellige meid, wel heel rustig maar jij moet het ijs breken bij haar. Groene ogen, echt een schitterende vrouw, kijk je te lang in die ogen ben je verkocht !
Nadelen: verslavende optick fuck
Illusie:Carla akteert niet ze is heel naturel
Tijdsduur : zonder tijdsdruk..20 minuten ofzo ?
WA
23 februari 2013, 23:10
Beuh.... Beide blondjes zijn al een tijdje vertrokken. Met name Carla heb ik een tijdje gemist... Dat rare stemmetje.. ze had precies het juiste formaat voor de bezemkast die haar kamer eigenlijk was.
de duisburg spesjalist
1 april 2013, 11:23
candy is al 2 jaar niet meer gezien op de vulkaan
bad pritt
1 april 2013, 13:14
candy is al 2 jaar niet meer gezien op de vulkaan
Helaas echt de lekkerste voor mij daar.
de duisburg spesjalist
1 april 2013, 17:15
ik ben wel stiekem benieuwd hoe het met haar gaat ik heb verschijnende keren van haar genoten dit was een van de weinige damens die geen chauffeur had en zelf haar kleine autootje reed :wink: wat was ik blij als ik dat autootje zag staan :tongue:
bad pritt
1 april 2013, 17:17
ik ben wel stiekem benieuwd hoe het met haar gaat ik heb verschijnende keren van haar genoten dit was een van de weinige damens die geen chauffeur had en zelf haar kleine autootje reed :wink: wat was ik blij als ik dat autootje zag staan :tongue:
Echt een hele sympathieke warme jonge duitse vrouw...jammer....hopelijk gaat het haar goed en is ze op tijd uit dit kutvak gestapt.
de duisburg spesjalist
1 april 2013, 17:34
bp je inbox is vol