PDA

Volledige versie bekijken : Sofia, Roemeens



Pistol Pete
1 september 2011, 20:38
Nog een paspoortje te goed van een sexy pistollady in World


Naam : sofia

Nationaliteit/Taal : Roemeens / engels

Leeftijd : 21

Haarkleur/-lengte : half lang, golvend zwart haar

Lengte dame : 158 cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank / a cups

Tatoeages/Piercings : weet ik niet meer

Service: tz , nmc, ft -, gfe

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Must have voor de lolitaliefhebber, 'however' op de kamer wat tegenvallend. Dit wordt echter goedgemaakt door t heerlijke beugelbekkie en megabody. Alles klein en o zo fijn. Ik had haar al enkele malen gezien en mee gesproken maar door t lolitageweld in World was ik niet aan haar toegekomen. Nu, vroeg in de middag was het nog rustig en ik besloot een voorproefje te nemen....

Op de kamer ontdeed ik haar van de roze band om haar heup en liet haar op de grond knielen. Meteen maar ff haar pijpkwaliteiten testen. Dat viel niet tegen, geil om ondertussen haar zachte cup a borsten te masseren. In no time wist ze waar ze aan toe was. Binnen 30 sec had ik een paal van jewelste. Haar kleine mondje was meer dan gevuld. Na nog 30 sec ging ze liggen op t bed. Ik mocht haar likken. Een taak waar ik geen nee tegen zei. Sofia is zeer likbaar...maar ook een beetje ongedurig, om de 3 minuten weer wat anders. Zo was de sessie wat gehaast. Gelukkig kwam er geen glijmiddel aan te pas voor t neuken, maar gewoon naturel speeksel....Neuken was acceptabel maar passief. Omdat ik het likken lekker vond besloot ik het in face-sitting af te maken....herhaling is zeker mogelijk:betrunken::betrunken: