PDA

Volledige versie bekijken : Jana (Duitse) ex- Van Goch

bad pritt
4 september 2011, 09:04
Haarkleur/-lengte : zwart stijl lang haar.
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank, cup a/b, zeer fraaie strakke borstjes.
Nationaliteit/Taal : Duits/duits
Lftd: 21 jaar
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: goed, pzc, nmc, beffen, TZ.
Voordelen: natuurlijke vrouw, open, zichzelf, jong, strak lichaam, loopt fkk rond. Goed gezelschap, goede aftersales. echt een lieve vrouw, doet veel moeite voor je en geeft veel warmte af.
Nadelen: dat je haar moet betalen.
Illusie: zeer goede gfe.

bad pritt
4 september 2011, 09:29
Ik bestel een biertje en spreek een duitse Pippi Langstrumpf aan die aan de bar staat, een jonge vrouw, lekker lijf, fkk gekleed
De vorige keer was ze me opgevallen..vanwege die heerlijke brede kont en net niet blubber billen, die strakke tietjes en dat girl next door gezicht, we neuken het liefst de vrouwen die we ook buiten de p6 tegenkomen.

Jana dus, ze werd me voorgesteld door een medeijsbeer, Later vroeg ik haar of ze bij me kwam zitten en hebben we relaxed kennis gemaak op de bank, ze is heel erg zichzelf, akteert niet, en gaandeweg voelde je dat de chemie steeds beter werd. Gekust werd er niet alleen wat gestreeld, wat de spanning aardig opbouwde.

Op de kamer, waren we direkt heel close alsof ik haar al een tijd ken, geen reserves, super lekkere tongzoenen de hele sessie, ze kust graag en goed.In 69 gingen haar sappen stromen, maar ik kon haar nergens overheen duwen. Het horizontale werk was ook zeer goed.

Ik dacht dat je een koele dame was zei ik, en erg rustig, ..ze lachte dat is maar schijn zei ze en ik wist dat ze gelijk had... deze getalenteerde sportvrouw gaat los in bed en geeft veel intimiteit en warmte af, naast technisch goede sex.

Mijn beste GFE in Van Goch dit jaar...en dan vind je de minste woorden om het te beschrijven.

bad pritt
16 december 2011, 13:17
Op het eind van de avond gelukkig Jana, 22jr, duits kunnen strikken,wist meteen dat het goed zat toen ik haar aansprak, ogen liegen niet, dacht dat ze me niet zo zag zitten vanavond maar nu kwam een hele andere boodschap terug..mijn geilheidsniveau schoot voor vanavond naar ongekende hoogtes. Jana is weer zo een speciale vrouw,ze geeft warmte en intimiteit af,is erg authenthiek en down to earth, ze houdt net als Eva van mensen en gezelligheid, ik kan goed met haar praten over van alles ook prive zaken, het gesprek is wederkerig en komt van 2 kanten, alleen dan kan ik de betere gf sessies starten, kunnen niet van elkaar afblijven technisch is ze ook goed tot uitstekend, en ze doet erg veel moeite. Krachtige vrouw ook voor haar leeftijd, gewoon ondanks het leeftijds verschil materiaal om verliefd op te worden.

Jullie denken mischien wat een sentimentele zak, maar Jana is een "shot to the heart" voor mij..het geheel laat zich dan ook samenvatten met super gfs...zo intiem als we stonden te kussen, onze lichamen aan elkaar wreven en kneden, praten met tussenpozen en elkaar daarbij aankeken, ik werd eer week van, too much for p6, ik werd overweldigd door de intimiteit van onze date, gisteren was een date met een vriendin..ze zei dat ik haar schnucki was, als ze dit voor schnucki's doet vind ik het prima !
De afrekening was heel coulant door haar, aftersales,heel erg goed, blijven liggen en met haar liggen kleffen met die sfeer die je niet kunt maken maar die er is als je het allebei naar de zin hebt gehad in bed..deze vrouw geeft je ook het kontakt eromheen..samen met Eva mijn topper daar. In hoeverre het bij haar echt, gespeeld,een illusie, in welke mix what ever is, ik weet het niet, het gaat allemaal in elkaar over als ik met Jana ben...ze is een griezelig echte gfs date met massive sexappeal op deze schnucki.

Los van deze sentimentele bullshit..Jana is technisch (zeer) goed, Jana zou in grote klubs een beginnende topper zijn en massief geboekt worden,en is nu al een echte topper,in "the minor league" bij FKK Van Goch en ik kan haar warm aanbevelen !

Admin
17 januari 2012, 18:50
https://www.ijsberenforum.com/img/goch/jana1.JPG (http://fkk-vangoch.com/services/jana/)

https://www.ijsberenforum.com/img/goch/jana2.JPG (http://fkk-vangoch.com/services/jana/)

Big spender
26 januari 2012, 15:29
Ziet er erg lekker uit.
Jammer van de vele en grote tattoos, maar dat is persoonlijk

Opa57
28 januari 2012, 11:49
Gisterenmiddag kennis gemaakt met de 21 jarige Jara, Duits van geboorte maar ook met Nederlandse roots, m a w men kan gewoon Nederlands praten. Vertelde dat ze voorheen in Goch had gewerkt, maar ik kon daar geen recensie vinden...
Jara is een stevige (niet dik) dame met een pracht van een kont die bij doggy het 'werk' goed stimuleert..
Ze is voor veel in en geeft jou het goede gevoel, en er is veel mogelijk ... Jeugdig, vrolijk en heel bewust waar ze mee bezig is. Een toppertje in Fun Garden!!

discover
28 februari 2012, 20:33
Tattoos? Valt wel mee 1 maar en je ziet hem niet als je lekker bezig bent.;) Voor de rest alle bovenstaande resencies klopt wel en is een leuke integere meid. Als je heel lief bent voor haar krijg je ook veel terug! Echt lekker tongzoenen, en dat voor een duitse?

Big spender
15 mei 2012, 09:21
Gistermiddag met dit mooie weer op de racefiets heel sportief richting Goch. Had van tevoren gebeld of ik mijn kostbare carbon ergens kon stallen, maar de fiets kon achterin de garten, welke bereikbaar is via priveterrein van de buurman, en je komt dan op een terrasje waar de dames buiten kunnen zitten, om zo ook van het zonnetje te genieten.
Ik kwam eigenlijk weer voor Roxy, maar die ging net meet een klant weg.
Dan maar Svetlana, maar die ging ook net met een andere stevige dame en klant een triootje doen.
Toen kwam Jana net terug van een sessie met een klant, en kwam al gelijk bij mij aan de bar zitten.
Voordeel van deze Jana is wel dat je goed met haar kunt communiceren, omdat ze gewoon Duitse is, en ook daar uit de buurt komt. Dan maar met Jana naar achteren voor een sessie. Nadeel was alleen dat ik de 1e keer met een andere dame altijd wat meer gespannen ben, en nu had ik hard gefietst, en ook daardoor nog wat meer vermoeid, waardoor het allemaal wat minder vlotjes ging, maar dat lag niet aan haar. Heb toch een prima sessie beleefd, waarbij zij mij een heerlijke handmassage gaf, en op die manier heerlijk ben klaar gekomen. Het nzc heb ik haar wel voorgesteld, maar zij deed alsof zij mij niet begreep, en ik ben er maar verder niet op ingegaan. Wellicht probeer ik het een volgende keer wel weer met haar.
Op zich is ze wel voor herhaling vatbaar.

bad pritt
14 oktober 2013, 07:27
Allang weg uit van FKK van Goch.
Helaas een van de leukste vrouwen die ik er ontmoet heb.