JackD
27 juli 2006, 17:59
Formeel is het ongeveer zo geregeld :
De site is van een Nederlander (Willem2), een Belg (Zero) en een Duitser (neukie). Daarmee heb je dus drie Administratoren ...
en
Het Forum is van alle IJsberen
Willem2 :wink:
... probleem met de server en met communicatie maar hoe en wat ; U hoort nog van ons ...
Dacht even dat "iemand" zijn rekeningen niet betaald had en wilde mezelf al aanbieden als sponsor; leek mij wel een geil (kleine letters, hč), leuk idee om een eigen banner te hebben ... :D
Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door JackD
Maar nu even serieus ... ;)
Misschien is het een (leuk?) idee om, op vrijwillige basis, een financiële bijdrage te leveren aan dit forum.
Iets in de vorm van "Vrienden van het IJsberenForum" (VIJF) o.i.d..
Voor een (minimale) bijdrage van (natuurlijk) € 5,00 mag je jezelf dan "vriend" noemen; de merchandising
(buttons, mokken, petjes, T-shirts, enz. *) en kortingsacties zullen waarschijnlijk vanzelf volgen.
Als voorzetje zeg ik hierbij graag de eerste € 25,00 toe, zodat ik mezelf voorlopig "Vriend" kan noemen.
Voor het totaal aan bijdragen (inmiddels al € 25,00!) zijn diverse bestemmingen te bedenken, zoals:
- onderhoud / verbetering forum
- attentie moderatoren
- attentie bijzondere omstandigheden dames (ziekte, verkiezingen, afscheid, enz.)
- attentie bijzondere omstandigheden leden (ziekte, huwelijksjublileum, enz. *)
- attentie bijzondere omstandigheden personeel clubs (schoonmakers, thekefrauen, enz.)
- attentie winnaar WK-poule (@Tiga :wink: )
E.e.a. kan wat mij betreft zeer bescheiden van opzet zijn. M.a.w. een banner lijkt mij overdreven;
een (sticky?) topic (de "vriendenlijst"?) zou kunnen volstaan.
Over een praktische opzet (bankrekening?) zou nog wel even nagedacht moeten worden.
NB1: nee, ik heb geen zakelijke banden met forumleiding of moderatoren ... :D
NB2: zouden "we" nog eerder "betaald" zijn dan onze vrienden van Hookers. :D
NB*: vooral leuk voor de beren met berinnetje thuis. :D
Aanvullende ideeën, opmerkingen en suggesties zijn meer dan welkom.
De site is van een Nederlander (Willem2), een Belg (Zero) en een Duitser (neukie). Daarmee heb je dus drie Administratoren ...
en
Het Forum is van alle IJsberen
... probleem met de server en met communicatie maar hoe en wat ; U hoort nog van ons ...
Dacht even dat "iemand" zijn rekeningen niet betaald had en wilde mezelf al aanbieden als sponsor; leek mij wel een geil (kleine letters, hč), leuk idee om een eigen banner te hebben ... :D
Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door JackD
Maar nu even serieus ... ;)
Misschien is het een (leuk?) idee om, op vrijwillige basis, een financiële bijdrage te leveren aan dit forum.
Iets in de vorm van "Vrienden van het IJsberenForum" (VIJF) o.i.d..
Voor een (minimale) bijdrage van (natuurlijk) € 5,00 mag je jezelf dan "vriend" noemen; de merchandising
(buttons, mokken, petjes, T-shirts, enz. *) en kortingsacties zullen waarschijnlijk vanzelf volgen.
Als voorzetje zeg ik hierbij graag de eerste € 25,00 toe, zodat ik mezelf voorlopig "Vriend" kan noemen.
Voor het totaal aan bijdragen (inmiddels al € 25,00!) zijn diverse bestemmingen te bedenken, zoals:
- onderhoud / verbetering forum
- attentie moderatoren
- attentie bijzondere omstandigheden dames (ziekte, verkiezingen, afscheid, enz.)
- attentie bijzondere omstandigheden leden (ziekte, huwelijksjublileum, enz. *)
- attentie bijzondere omstandigheden personeel clubs (schoonmakers, thekefrauen, enz.)
- attentie winnaar WK-poule (@Tiga :wink: )
E.e.a. kan wat mij betreft zeer bescheiden van opzet zijn. M.a.w. een banner lijkt mij overdreven;
een (sticky?) topic (de "vriendenlijst"?) zou kunnen volstaan.
Over een praktische opzet (bankrekening?) zou nog wel even nagedacht moeten worden.
NB1: nee, ik heb geen zakelijke banden met forumleiding of moderatoren ... :D
NB2: zouden "we" nog eerder "betaald" zijn dan onze vrienden van Hookers. :D
NB*: vooral leuk voor de beren met berinnetje thuis. :D
Aanvullende ideeën, opmerkingen en suggesties zijn meer dan welkom.