PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (half Duits, half Pools)

Megaboob
4 september 2011, 17:00
Naam : Sandra

Nationaliteit/Taal : Duits/Pools

Leeftijd : 25

Haarkleur/-lengte : schouderlang geblondeerd haar

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : slank / b cups

Tatoeages/Piercings : Nee/Nee

Service: tz , nmc, ft

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Sandra is een praatgrage dvp, met redelijke looks, slank figuur, B cup, geblondeerd haar. Ze vierde donderdag haar 25e verjaardag vertelde ze. Ik was was haar verjaardagskado.

Op de kamer aangekomen begonnen met zoenen, (vrij plichtmatig en kort), daarna pzc. Hoewel ze haar best deed, kon ze me geen moment echt bevredigen, iets wat met mijn persoonlijke frequentie te maken heeft waarschijnlijk. Megaboob jr werd er dan ook niet vrolijk, of stijf van helaas. Dus zelf maar even geholpen met de hand, en daarna in cowgirl van bil gegaan. Vreemd genoeg was de lust een beetje weg, en ook optisch is deze dame niet helemaal mijn ding, hoewel ze zeker niet lelijk is. Deze sessie dreigde dan ook uiit te gaan lopen op een wat teleurstellende, maar Megaboob nam de zaak in eigen hand en volbracht dan toch nog een spetterende explosie binnen het half uur, waarbij Sandra zich van haar beste kant liet zien, en me heerlijk opgeilde met haar borsten. Dat laatste maakte een en ander dan toch nog redelijk gelukkig, maar deze dame gaat mij niet meer terugzien, gewoon geen goede persoonlijke en fysieke klik helaas, ik was er al een beetje bang voor toen ik eraan begon, maar wegens het gebrek aan dames toch maar geprobeerd. Helaas deze keer dus eens niet goed uitgepakt (en de kritische lezer weet dat Megaboob normaal niet zo moeilijk is, en redelijk makkelijk aan zijn gerief komt!)

Herhalingsfactor: afwezig helaas.

primus1968
22 april 2012, 12:46
Ondanks dat ze zich erg geil voordoet zou ik niet gaan kameren met deze dame. Veel geleuter aan je kop, ook tijdens de sex. Ook probeert ze zoveel mogelijk geld bij je los te peuteren. Dus. Niet doen !!

Megaboob
6 juli 2012, 23:16
Deze dame was er woensdag ook, ze herkende me nog, probeerde me weer te verleiden tot een sessie met de woorden dat ze ook anaal doet. na haar 4 keer te hebben uitgelegd dat ik van mijn leven nog nooit anaal gedaan heb, en dat ook niet zal doen (niet mijn ding) had ze het wel begrepen. Ze praat wat te veel, en hoort niet wat je zegt, dat is wat jammer. Ook zijn haar looks er niet beter op geworden sinds mijn vorige bezoek. Voor mij in ieder geval niet weer, deze Sandra. Er zijn voldoende andere dames die beter in de smaak vielen bij me.