Volledige versie bekijken : Barbie, Samantha de Jong uitgebuit
Megaboob
4 september 2011, 20:35
De telegraaf van zondag 4-9-2011. Wellicht een nieuwe trendsetter voor borstvergrotingen! Megaboob hoopt op meer!
Cup D voor Barbie
van onze redactie
AMSTERDAM - Oh Oh Barbie heeft zondag haar nieuwe cupmaat onthuld. Het blonde feestbeest gaat voor cup D.
'Elke Barbie heeft een cup D,' onthult Barbie zondagmiddag aan Irene Moors en Carlo Boszhard in Life4You. Wanneer de ingreep plaats gaat vinden wilde de blondine echter niet onthullen.
Barbie heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze haar borsten wil laten vergroten. De blondine gaat samen met vriendin Little Princess onder het mes in de kliniek van Robert Schoemacher.
Barbies operatie zal bovendien deel uit gaan maken van haar eigen realityserie. De Haagse zal door de camera's worden gevolgd tijdens de voorbereidingen voor haar bruiloft met haar vriend Michael.
Vanaf komende dinsdag is Barbie ook weer te zien in de nieuwe reeks van het realityprogramma Oh Oh Cherso.
BSesamstraat
5 september 2011, 23:00
Net als barbie in GT ;) die heb ook beste jongens. Zal de haagse barbie ook een doggie style tattoo hebben ;)
hallodaarbenikweer
3 november 2023, 19:14
Realityster Samantha de Jong volgens justitie gedwongen tot prostitutie https://www.nu.nl/media/6288186/realityster-samantha-de-jong-volgens-justitie-gedwongen-tot-prostitutie.html
JonnyFontane
3 november 2023, 23:17
Tja.....zo zie je maar weer.
WANDELAAR5
7 december 2024, 20:21
En nu vrijwillig sinds gisteren in Sixsens. Ze vertelde me net dat ze van plan is te blijven en iedere dag te komen werken. Morgenochtend vanaf 11 uur aanwezig. En zo te zien inmiddels meer dan een cup D.
pret
7 december 2024, 20:26
En nu vrijwillig sinds gisteren in Sixsens. Ze vertelde me net dat ze van plan is te blijven en iedere dag te komen werken. Morgenochtend vanaf 11 uur aanwezig.
Ik heb vernomen dat ze al 27 oktober al was gesignaleerd daar.
Tjeppah
7 december 2024, 20:31
Om precies te zijn 16 oktober ��
mentholbear
7 december 2024, 21:53
Dan mag ze wat mij betreft wel geïnteresseerde klanten informeren dat ze omgebouwd is, voordat ze ermee een kamer op gaat.
Niet iedereen is daar voor in.
Het wordt zo wel steeds gecompliceerder in een saunaclub. Eerst moest je vragen naar de service, dan of ze afwijkende prijzen hanteert, en nu of ze omgebouwd is...
Poppalarge
7 december 2024, 22:14
Dan mag ze wat mij betreft wel geïnteresseerde klanten informeren dat ze omgebouwd is, voordat ze ermee een kamer op gaat..
Je verwart nu Ferry van der Veer en Samantha de Jong.
De een is inderdaad een bouwdoos en de ander heeft een natuurlijke doos
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]
Tjeppah
7 december 2024, 23:58
Wel een beetje opletten MB. Je haalt nu alles door elkaar
de duisburg spesjalist
8 december 2024, 08:26
En nu vrijwillig sinds gisteren in Sixsens. Ze vertelde me net dat ze van plan is te blijven en iedere dag te komen werken. Morgenochtend vanaf 11 uur aanwezig. En zo te zien inmiddels meer dan een cup D.
iedere dag in sixsens :heul: ze is een reizende dvp maar we zullen het zien
WANDELAAR5
8 december 2024, 09:08
iedere dag in sixsens :heul: ze is een reizende dvp maar we zullen het zien
Ik geef alleen weer wat ze mij vertelde. Ik denk dat je gelijk hebt en dat die plannen snel zullen wijzigen. Dus als je een keer met een TV sterretje naar de kamer wilt… dan kun je beter snel zijn. En dat sterretje is waarschijnlijk ook letterlijk beschikbaar zo heb ik op een filmpje gezien. Ze is overigens BBZ (Brombeer Zuid) materiaal tegenwoordig. De kenners weten dan genoeg.
WANDELAAR5
8 december 2024, 11:18
Aan dat gore filmpje te zien is ze trouwens ook Partycrasher materiaal :D
schoolmeester
8 december 2024, 11:46
Sommige dames doen ALLES voor geld.
kempie
8 december 2024, 15:00
Kan toch alleen sinds gisteren is het vrijwillig of iedere dag?
Daavoor niet vrijwillig of niet elke dag [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Willem2
18 maart 2025, 13:02
Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit realityserie Oh oh Cherso, denkt dat ze nooit meer helemaal beter zal worden na de vermeende seksuele uitbuiting door een clubje Hagenaars. En zij is niet de enige. ,,Ik slaap elke nacht met pampers om.”
In de rechtbank van Den Haag was Samantha de Jong zelf niet aanwezig, wel haar advocaat. Hij las een brief van haar voor. Daarin vertelde ze wat de tijd met het clubje Hagenaars heeft gedaan.
Deze club van vier mannen en een vrouw staan deze weken terecht in een megaproces waarin ze vrouwen gedwongen zouden hebben tot sekswerk. Dat gebeurde in een wereld waarbij veel drugs werden gebruikt. Samantha de Jong zou ‘een goudmijntje’ zijn geweest. Zij zou zijn bedwelmd met drugs en als dreigmiddel werd haar hond ingezet, die zou ontvoerd worden. Ook de belofte van nieuwe drugs zou als middel zijn ingezet om Samantha erbij te houden.
Bij de start van het proces bleek dat De Jong onder curatele is gesteld. Begin februari is ze handelingsonbekwaam verklaard en gaat ze niet langer over haar eigen financiën, noch mag ze zelf overeenkomsten aangaan.
,,Mijn leven is nooit makkelijk geweest”, zo las haar advocaat Sébas Diekstra voor. ,,En helaas is dit niet de eerste keer dat er misbruik van mij is gemaakt. Ik heb al zoveel tegenslagen gehad. Maar wat veel mensen niet altijd snappen, is dat als je al beschadigd bent, je ook nóg verder beschadigd kunt raken. Je kunt steeds opnieuw pijn gedaan worden.”
Ze schrijft dat ze zo goed en kwaad als het gaat, probeert haar leven weer op te pakken. ,,Maar dat is niet makkelijk. Soms gaat het beter, en dan ineens weer veel slechter. Ik trap ook vaak weer in dezelfde valkuilen. Dat is gewoon de waarheid. En het verdrietige is – en dat weet ik – ik zal nooit helemaal beter worden. De dingen die mij zijn aangedaan, de pijn die ik heb gevoeld, dat blijft een deel van mij.”
In deze strafzaak is Samantha de Jong niet het enige slachtoffer. Vanmorgen deed ook Danielle haar verhaal. Zij werd, zo luidt de beschuldiging, tien jaar lang uitgebuit door voornamelijk Hassan B. In die relatie zou veel geweld hebben plaatsgevonden. ,,Ik slaap ‘s nachts met pampers om, want ik plas elke nacht in mijn bed door nachtmerries die ik heb”, vertelde zij vanmorgen zelf, waarbij ze haar vermeende uitbuiter B. vroeg om zich om te draaien, zodat hij haar moest aankijken. Het meest vernederend vond ze hoe ze aan dealers werd ‘verkocht’. ,,Je deed aan de buitenwereld net of je trots op mij was, maar mij verhuren en slaan deed je wel.”
...... https://www.ad.nl/binnenland/samantha-de-jong-na-vermeende-seksuele-uitbuiting-ik-denk-dat-ik-nooit-meer-helemaal-beter-zal-worden~a91add05/
zal ik het maar verplaatsen naar prostitutie algemeen ?