Dolfie
5 september 2011, 19:30
Haarkleur/-lengte : Zwart/Tot iets voorbij de schouders
Lengte dame : +/- 1.70M
Postuur/Cupmaat : Normaal/D cup
Nationaliteit/Taal : Belgische / Nederlands
Leeftijd : +/- 35 jaar
Tatoeages/Piercings :Nee/Nee
Service: massage;knuffelen,PMC,NMC,beffen
Voordelen: Lief,grappig en geduldig
Nadelen: iets verdikt
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 80€
Extra’s bij het bezoek
Megaboob's girls in Antwerp:freu:
Aangezien ik de laatste tijd iets minder tijd heb om Duitse clubs te bezoeken ben ik vanmiddag even langsgeweest bij een oude bekende:biggrin:
Toen ik aanbelde en werd ontvangen viel het me op dat Christel toch iets had ingeboet betreft haar slanke lijn:rolleyes:
Echter haar body ziet er nog megalekker uit en haar Megaboobs zijn nog altijd toppie...
Gekozen voor het standaard 1/2 uurtje en na massage,PMC en het beffen aan haar honinggrotje gekozen voor doggy style en het halfuur dus niet vervolledigt:hammer:
Lekker klaargekomen in haar echt warme honinggrotje.
Voor de geinteresseerden : http://users.telenet.be/blueheaven/
Ze ontvangt nu samen met een blonde deerne,ook zeer lekker uitziend met eveneens een D cup.
Grtz,Dolfie
Lengte dame : +/- 1.70M
Postuur/Cupmaat : Normaal/D cup
Nationaliteit/Taal : Belgische / Nederlands
Leeftijd : +/- 35 jaar
Tatoeages/Piercings :Nee/Nee
Service: massage;knuffelen,PMC,NMC,beffen
Voordelen: Lief,grappig en geduldig
Nadelen: iets verdikt
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 80€
Extra’s bij het bezoek
Megaboob's girls in Antwerp:freu:
Aangezien ik de laatste tijd iets minder tijd heb om Duitse clubs te bezoeken ben ik vanmiddag even langsgeweest bij een oude bekende:biggrin:
Toen ik aanbelde en werd ontvangen viel het me op dat Christel toch iets had ingeboet betreft haar slanke lijn:rolleyes:
Echter haar body ziet er nog megalekker uit en haar Megaboobs zijn nog altijd toppie...
Gekozen voor het standaard 1/2 uurtje en na massage,PMC en het beffen aan haar honinggrotje gekozen voor doggy style en het halfuur dus niet vervolledigt:hammer:
Lekker klaargekomen in haar echt warme honinggrotje.
Voor de geinteresseerden : http://users.telenet.be/blueheaven/
Ze ontvangt nu samen met een blonde deerne,ook zeer lekker uitziend met eveneens een D cup.
Grtz,Dolfie