PDA

Volledige versie bekijken : Princesse (ebony) Plantin en Moretuslei



mmedaniels
5 september 2011, 20:26
Princesse (Antwerpen)

Postby mmedaniels » 05 Sep 2011 09:08 pm
Vandaag nog eens bij Princesse langsgeweest.
http://princesse4u.com
Een andere van mijn favorieten (Victoria/Paris/Inez) lijken wel van de aarbol verdwenen te zijn.
(iets wat niet de eerste keer is)
Had een paar uur voordien een afspraak gemaakt en moest bellen wanneer ik bij haar appartement was (centrum Antwerpen.. druk, druk, druk.. :roll: )
Enfin Princesse:
Toch een prachtlichaam, niet slank, niet dik alles in de proporties waar ik van hou.
Lekkere dikke natuurlijke memmen D-cup. Een mooi verzorgde opgemaakt dame.
Blijft voor mij een adresje waar ik om de zoveel tijd terug ga.
Tot ik daar was verliep de communicatie in het Engels, maar als snel op het Frans overgeschakeld... die Franstalige meiden zijn toch zoveel beter dan de Engelstalige en doen hun job tenminste met overtuiging.

Dit keer de (zeer softe)SM toer opgegaan.
Ik krijg nog spontaan een stijve als ik denk hoe ze daar naakt voor me stond met alleen hoge rode laarzen aan... man, man, man....
Kan die lekker pijpen (zonder ) terwijl ze m'n ballen onder handen nam.
Daarna met olie een massage van m'n lul, zoals afgesproken vingerde ze m'n kontje en nam ze m'n ballen onder hande tot ik een enorme lading zeker een meter ver spoot.
Ze stelde me ook het ruigere werk voor oa me met een vibrator te neuken, maar daar heb ik maar voor gepast, dat ding leek me toch wat groot. Ze moest lachen want volgens haar vinden vele klanten het te klein :shock:
Ze zegt ervan te genieten iemand met een dildo te neuken :wink: Maar niet met den deze... :mrgreen: :mrgreen:

Omdat ik een uur genomen een kleine massage alvorend de tweede ronde, uit ervaring weet ik dat die zeker te smaken is. (OK, (sommige) Thaise meiden doen het beter)
Dan haar all over gelikt incl. kutje en kontje. Ik moet vermelden dat ze super hygiënisch is!

Dan lekker missionaris, Princesse is redelijk stevig en valt goed door te neuken... tot ik een 1de keer kwam.

Minpuntje is dat ze niet tongzoend en komen in de mond of op gezicht en anaal kunnen ook niet.
Ik denk mijn vijde en zeker niet m'n laatste bezoek.
Ik heb 150 euro betaald. Ze respecteerd de tijd.

Ik geef haar een 8/10!