PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch, Tatiana

bad pritt
7 september 2011, 09:31
Haarkleur/-lengte : lang zwart haar
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : slank, fraai figuur/slappe cup a natuur
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ spreekt geen woord over de grens
Leeftijd : 26 jr.
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: pzc nmc.
Voordelen: Ik ben snel klaar bij haar, 2 x genomen, geen kontakt, maar snel afgerond het geheel, klaarkomen en vergten service.
Nadelen: Kust niet of nauwelijks en met tegenzin, spreekt geen woord over de grens, werkt een beetje met tegenzin en op automatische piloot, let niet op de beleving van de klant
Tijdsduur : 2x 20 min
Prijs : 35 euro per keer.
Extra’s bij het bezoek: geen

bad pritt
7 september 2011, 09:42
Tijdens mijn eerste bezoek sinds de herontdekking was ik als eerste met Tatiana geweest, ze is een mooie vrouw met uitstraling.
maar nu achteraf, denk ik dat ze niet op haar gemak is hier in deze klub of met dit werk.
Ik wist nog dat ik snel kaar was.

Ik kwam door haar houding vooraf (vriendelijk maar niet uitnodigend of opwindend) en op de kamer (afstand houdend, niet erotisch, alle handelingen zonder lach op automatische piloot )niet in de stemming, pzc was redelijk goed, wel veel handwerk erbij, moest dat steeds stoppen en neuken was matig, zij in cowgirl, het leek wel of ze aan haar koffiepauze begon toen ze bovenop zat, via een doggie nog even van haar lekkere zachte blanke kontje genoten, ze heeft zon heerlijk zachte kont, vet maar wel strak, weinig spieren. De spanning was niet erg hoog ogelopen. Via pzc het tot een einde laten brengen..toen ik de saus voelde komen..me terug getrokken, en ze trok nog even door..maar hield er meteen mee op bij de eerste eruptie..ook waardeloos.

Al met al..jammer, best een leuke meid, maar bij mij leverde ze een saunaklub onwaardige sessie af.
Geen kussen, geen illusie, geen kontakt, geen intimiteit, geen betaling waard.
Tatiana levert een gevoelloze afwerkservice, zoals in nederland achter de ramen.
Herhaling nee nooit meer.

bad pritt
16 december 2011, 13:14
Alweer een tijdje uit beeld in deze klub.