PDA

Volledige versie bekijken : Aardbeving in Nederland



Scoobert
8 september 2011, 21:34
Aardbeving van 4,5 in Nederland

***************************************
In Nederland is op verschillende plaatsen een lichte aardschok gevoeld.
De beving,rond 21.00 uur,had een kracht van 4,5 op de schaal van Richter,meldt
het KNMI.Het epicentrum lag volgens het instituut in de Duitse plaats Xanten, vlak over de grens bij Nijmegen.

Er is nog niets bekend over eventuele schade.De beving is in een groot deel
van Nederland gevoeld,tot in onder meer Heerenveen en Leiden.

................Was Ricardo Banana weer los ?? :eek::biggrin:

Alabama
8 september 2011, 21:36
Ze hebben flink liggen te pompen daar :)

vrije jongen
8 september 2011, 21:55
Ik vroeg me ook al af wie dit op zijn geweten heeft:)

der lickmeister
8 september 2011, 22:00
Ich weiß von nichts,alleen dat er weer een zware xantenweek aankomt

Martijn
8 september 2011, 22:18
Zijn er nog beren aan het na beven? Iedereen ongedeerd? Ook de dames & de locatie?

En volgende keer wat rustiger aan doen he! Zo wild heb ik het nog nooit meegemaakt :roll3:

MichelJ
8 september 2011, 22:49
Hier trilde het inderdaad behoorlijk! Heel apart om het weer eens mee te maken. Gelukkig geen schade o.i.d.

Cupido
8 september 2011, 23:00
Vanuit dichtbij het episch centrum heb ik het hier behoorlijk voelen schudden. Het waren 2 korte hevige schokken en vooral als de 2e wat langer aangehouden had, waren de ruiten volgens mij gesprongen en wellicht nog meer want die was toch wel heftig. Was wel goed voor de buurtcontacten, want we vlogen allemaal de straat op en dan spreek je buren die je normaal haast nooit treft. Na een minuut of 20 toch maar weer naar binnen gegaan, want het werd me te koud. Hoezo zomer!!! Zover ik hier kon opmaken geen schade overigens.

Megaboob
8 september 2011, 23:19
Heren ijsberen, is het niet duidelijk? Dit was Megaboob die een gigantisch orgasme bij Jenny in GT kreeg om 21.04. Epicentrum kan dus verplaatst worden naar Brüggen!

:baeh: Megaboob

Cupido
8 september 2011, 23:21
http://www.youtube.com/watch?v=jAG1VjVpGBU

http://www.kurier-am-sonntag.de/cms/lokales/kleve-kalkar-kranenburg-bedburg-hau/3546-erdbeben-am-niederrhein-reaktionen-von-aengstlich-bis-humorvoll.html

vrije jongen
9 september 2011, 14:22
Heren ijsberen, is het niet duidelijk? Dit was Megaboob die een gigantisch orgasme bij Jenny in GT kreeg om 21.04. Epicentrum kan dus verplaatst worden naar Brüggen!

:baeh: Megaboob

Bijna, schijnt nu in Goch te zijn geweest. Misscien BradPritt?

Silvester
9 september 2011, 14:34
Er kwam wat tussen, anders had Silvester rond die tijd in Van Goch vertoefd...

Overigens moest ik gelijk aan Janssen denken....

:rolleyes: