Volledige versie bekijken : Polen
BSesamstraat
9 september 2011, 09:39
Ik ga binnen kort een paar dagen naar Polen toe.
Wie heb nog goeie tips ..evt gewone disco''s met veel mooie vrouwen ;)
Laat maar horen ...
Groetjes bbertb
bruintje
9 september 2011, 15:31
welke kant van Polen ga je bezoeken????
BSesamstraat
9 september 2011, 17:05
richting Poznan
Megaboob
9 september 2011, 21:17
Gewoon stoppen in Berlijn, bij Artemis. Daar zitten alle jongen mooie Poolse dames!
:biggrin: Megaboob
laplagne
10 september 2011, 22:31
Ergens in het midden van het centrum van Warsaw ligt de jet set-bar Paparazzi. Daar is het heel erg goed vertoeven met veel vrouwen in de categorie 'golddiggers'. In de straat van Paparazzi liggen een aantal discotheken en daar kom je veel vrouwelijk schoon in alle leeftijdscategorieen.
BSesamstraat
17 augustus 2014, 12:53
Het verbaasd me dat er weinig over polen geschreven word. Dan snap ik dat er veel zeggen ga naar Artimus of GT ;) . Maar wat velen van mij weten dat ik elk jaar een paar keer naar polen trekt voor de fun. Nu staat Krakow op de planning.. iemand nog ervaring of tips? Niet teveel want heb al wat dates geregeld via Badoo;)
BSesamstraat
21 december 2014, 22:27
Ben mn volgende tripje aan het regelen naar Poznan. Waarschijnlijk laatste week februari of eerste week in Maart. Zijn er toevallig nog andere beren daar? Of wil je misschien ook mee? laat maar horen;)
van lotje gekrikt
22 december 2014, 09:12
Ben mn volgende tripje aan het regelen naar Poznan. Waarschijnlijk laatste week februari of eerste week in Maart. Zijn er toevallig nog andere beren daar? Of wil je misschien ook mee? laat maar horen;)
Poznan ken ik niet maar wel eens in Krakow geweest. Hoe kom je daar aan de dames? Nachtclub of via een website? Ik belde wat dames via een site, maar niemand sprak Engels. Is wel al een paar jaar geleden. Spreek jij Pools?
lange plank
28 december 2014, 08:23
je vraagt in polen gewoon gogo club in elke stad zit er wel een in polen alleen je moet niet veel geld meenemen omdat de uitsmijters best kurpt kunnen zijn
terminator
28 december 2014, 20:43
Offers of Polish call girls from Poznan.
http://www.odloty.pl/en/kobiety/offers/poznan/20.html
;)
Autobahn
29 december 2014, 10:14
Jaren geleden in polen verzeild geraakt,in Zielona Gora,was een paradijs in elke disco plenty of mooie vrouwen die je voor een drankje en een hapje mee kon nemen.
Zou er graag weer eens heen willen om te zien hoe het nu is,maar zolang je niet bezopen,goed gekleed en met respect de arena betreed,heb je goede kans:):).
Er zijn in elke grote plaats van die Hotelletjes waar de locale hoertjes hun dates hebben,als je echt omhoog zit,gewoon even een taxichauffeur vragen naar die locaties.
fg22
18 november 2016, 19:25
Ga binnenkort naar Warschau.
Iemand nog recente tips?
BVD
Flipper
7 januari 2017, 23:58
Tis al even geleden dat ik er was maar in faxe onder dom vikinowow aan de stary ryneck kwamen altijd veel buitenlanders en de meiden die daar waren stonden ook open voor kontakt. Maar wij werden gevolgt door de stad door meiden die wilde neuken, maar goed andere tijden. Of dat nog zo is weet ik niet.
Volgens mij waren er toen veel thuis sex clubs..iedere taxi kan je daarbij helpen.
Voor poznan.
SFL
11 januari 2017, 09:27
Ik ben van 16 tot 24 januari in Krakow;) dus als er nog iemand is gaan we gezellig een pilsje doen;)
Drink er eentje op mijn gezondheid, kameraad. Ococim is het beste pilsje... Let op zwart etiket!
Sjeng
3 april 2017, 22:13
Heren,
Ik vertrek volgende week naar Polen voor business. Kunnen jullie mij misschien wat tips geven betreffende een leuke kamer en leuke vrouwen in Katowice/Krakau.
Alvast bedankt
Tjeppah
7 september 2019, 07:13
Ik zit nu in poznan en vertrek vandaag naar wroclaw. En dan waarschijnlijk zondag of maandag naar krakau. Planning kan natuurlijk aangepast worden indien er iemand nog goede en interessante tips heeft. Ik hoor het graag.