PDA

Volledige versie bekijken : Melissa



savesexer
9 september 2011, 12:43
Naam : Melissa

Nationaliteit/Taal : Roemeens/duits

Leeftijd : 39

Haarkleur/-lengte : halflang bruin

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : C naturel met heerlijke tepels (ietsje hangend, niet storend)

Service: TZ, PZC, beffen, NMC

Voordelen: prachtvrouw met mooi slank welgevormd lichaam, brede levenservaring, geweldige zoener, zet zich heel erg hard in tijdens de sessie, prima pre- en after sales

Nadelen: geen

Prijs: 50 € (ging zeer soepel om met de sessietijd)

Ik had het geluk deze prachtige vrouw in actie te zien in de hottub, een verleidster en duidelijk een zoener. Ik denk dat ze haar klant minstens 15 minuten intens gezoend heeft terwijl ze hem zogezegd aan het berijden was. De manier dat ze dat prachtige lichaam bewoog, zo sensueel. Toen ze uit het water kwam en ik haar lichaam tenvolle uit kon aanschouwen wilde ik haar zo wegkapen maar .........

Op de kamer ontpopte deze prachtige deerne zich ook nog tot een enorm sensuele vrouw die zo'n mooi zacht lichaam heeft dat ik moeilijkheden heb om te verwoorden hoe diep ze onder mijn vel zit. Ze zoent met volle mond, natte, diepe, echte zoenen en gaat helemaal op in de sessie. Terwijl ze vrijt beweegt haar superzachte slanke, maar heel vrouwelijk lichaam, op een heel geile manier. Ze pijpt diep, nat, zacht en afwisselend. Ze neemt initiatief. Als ik haar fris grotje lik laat ze zich dit goed bevallen wordt nat maar komt niet. Haar heerlijke mooie naturelle borsten met donkere tepelhoven zijn een plezier om te zuigen. Als ze me dan beklimt, in cowgirl, moet ze serieus werken en doet dit met overgave veel afwisseling en onvermoeibaar. Jullie hebben het nu waarschijnlijk wel door, ik ben weg van deze griet. Terwijl we nagenieten verteld ze me dat ze bijna 40 is en schrik me aap want ze ziet er einde twintig uit. Wel wordt natuurlijk één en ander duidelijk want ervaring kun je natuurlijk niet kopen.

savesexer
27 september 2011, 14:56
Mijn 2de partijtje was met Melissa. Ik heb met deze vrouw een zeer goede klik met daaruitvoortvloeiend leuke lange gesprekken en topsex. Na een lunch samen hebben we ons neergevleid in de grote salon voor een gezellige tête à tête doorspekt met lange diepe zoensessies en geraffineerde aanrakingen. Toen het lekker en figuurlijk riskeerde uit de hand te lopen ons teruggetrokken in kamer 3 voor een erg sensuele vrijpartij. Vrijen met Melissa is, voor mij, erg leuk omdat ze precies aanvoelt wat er op elk moment verwacht wordt. Haar slank zeer goed gevormd lichaam weet ze zeer sensueel te bewegen en het GFE gehalte is erg hoog, voor mij haast perfect. Ze pijpt hemels en vergeet geen enkel onderdeel. Als ze dan op het zadel kruipt, volgt een zalige rit waarbij ze haar bekken perfect ritmisch beweegt. Om dit moment zo lang mogelijk te laten duren haar op haar zijde gelegd met opgetrokken been en haar langdurig geneukt waarvan ze met gesloten ogen zichtbaar genoot. Ook na het klaarkomen wordt er gestreeld en gezoend. Kort, deze dame is hemels voor mij.

Ook in de urenlange gesprekken later die ons intiem samenzijn omringen krijg ik het gevoel dat ik best met deze vrouw zou kunnen samenleven maar.......... als aandachtig lezers van dit forum en voortgaand op ervaringen van collega wandelaars zoals 'cuup' lijkt het mij een beter idee om met beide voetjes op de grond te blijven en gewoon te genieten van het moment, punt aan de lijn.

duivenmelker
27 september 2011, 17:41
Ook in de urenlange gesprekken later die ons intiem samenzijn omringen krijg ik het gevoel dat ik best met deze vrouw zou kunnen samenleven maar.......... als aandachtig lezers van dit forum en voortgaand op ervaringen van collega wandelaars zoals 'cuup' lijkt het mij een beter idee om met beide voetjes op de grond te blijven en gewoon te genieten van het moment, punt aan de lijn.

Verstandige kerel