Volledige versie bekijken : Club La Luna, Moers, Algemeen
KautoStar
18 mei 2015, 17:16
oke, deze staat ook op mijn todo list ... hahaha ... wat een mooie en geile tijden g ik toch tegemoet ... iK zie het helemaal zitten ..
vrije jongen
27 mei 2015, 00:21
Op zondag zo lang mogelijk in mijn hotel liggen rotten en daarna sloom naar Moers gereden. Rond een uur of half 1 – anderhalf uur na openingstijd:cool: – op de bel gedrukt en de hele groep dames zat in pyjama op laptops, of tablets te kloten:eek:. Niet de eerste keer dat ik de eerste ben en je voelt je er toch een beetje bezwaard door. Rustig aan omgekleed en gedoucht, terwijl Miruna zich als enige ook maar ging klaar maken… kennelijk was het voor de dames wel duidelijk hoe de vork in de steel zat:).
Gelukkig was er toen ik uit de douche kwam een tweede klant en redelijk snel nog enkele anderen, waaronder twee kerels die ik anders altijd als stammie in een van de “premium clubs” zie en die na hun kamer zo snel mogelijk weer pleite gingen: even met het schaamrood op de kaken een meisje aftanken he:biggrin:.
Op deze zondagochtend een 8-tal dames. De bekende garde van Miruna, Kassandra, Flori, Kathi en daarnaast Amira die terug is van vakantie en Evelyn van een langere afwezigheid. Dan twee voor mij nieuwe dames, een leuk mollig popje (was het Arabella?) en een angstaanjagende amazone van 1.80 die er naakt helemaal niet slecht uit ziet (Jasmine).
Even met een kopje koffie op de telefoon zitten kloten tot Miruna klaar was met de make up en na haar eerste hoerenpeukje, naast haar plaats genomen. Wat treurig eigenlijk:frown:… de tien minuten op de bank waren leuker en zeker beter dan de 6 kamergangen in Aca Gold, Babylon en Samya samen:). Tongzoenen nat en diep, lompe likspelletjes, lachen, vinger al in haar poes… wat een leuk popje blijft het toch.
Op de kamer per uitzondering rustig de tijd om mijn handdoek en badjas uit te doen, lekker verder tongen en een tip voor de beren die bang zijn “ongewild” blank in te loggen: laat haar slipje aan;). Zo een tijdje op bed liggen tongen en de kwaliteit van het slipje liggen testen. Naast elkaar lekker verder liggen giebeltongen en een opgelegd pijpbeurtje met diepte en een behoorlijke eierleckerij. Eerst een uitgebreid rondje cowgirl (closeness 100%), waarna ik even op pauze drukte en we zoetjes verder gingen met de zachtere kant van het verhaal… tot ze me aanmoedigde met een meerdere vingers die poes te vingeren. Veeleisend dametje, want bij vertraging werd snel duidelijk gemaakt dat het tare moest. Na het een of ander even uit liggen blazen en langzaam op de zij verder gaan neuken, wat steeds verder in elkaar verstrengeld raakt. Zo een wat beter getimed hoogtepunt dan ik meestal bij haar heb (lees: niet zo snel:redface:). Nog een tijdje liggen knuffelen en nazoenen… en happy van de kamer. Absoluut top.
Opvallend dat Miruna niet bij de andere “tienertjes” zit, maar bij Kassandra en Flori in de tweede kamer. In de eerste kamer stond de manele al weer hard en waren enkele van de meisjes lekker aan het dansen. Evelyn ziet er heerlijk uit en lijkt wat “scherper” dan een paar jaar terug in Angelique; bij het dansen zie je de 6pack spieren duidelijk. Voor de rest nog steeds een beetje schaapachtig, al was ze wel leuk bezig (leuk doch weinig klantgericht) met een oude kerel die kennelijk speciaal voor was gekomen. Geen echt tongzoenen voor ze naar de kamer gingen echter. Tijdens de manele meuk zitten lachen met de dames daar, zoals Jasmine die erg duidelijk de piemel van een van haar klanten beschreef en Amira die van 3 gasten te horen kreeg dat ze haar leuker vonden in haar sloffen dan op de stelten… we kregen die dingen bijna naar ons hoofd:biggrin:.
Verassend genoeg was er van de verdampte “liefde” tussen Kathi en mij weinig meer te merken:gruebel:. Breeduit lachen en er werd zelfs om andere potentiele klanten heen gebogen om oogcontact te maken. Ik vond haar er ook beter uit zien dan de laatste keren, ik ben altijd een sucker voor dat rode setje… misschien is het ook die kerel die de laatste 10 dagen elke dag bij haar had doorgebracht, of de aanstaande vakantie… hoe dan ook, ik schoof toch maar weer eens bij haar op het bankje (was niet het plan geweest:cool:). Tongzoenen super en met een soort extra gretigheid… zoals ik een dag eerder met een collega besproken had, dat je denkt: waarom heb ik dit niet eerder gedaan!
Op de kamer snel zo verder, nog voor het bed een pijpbeurt waarbij ze meerdere keren tot gaggen aan toe dat ding in haar bekkie schoof (zonder ook maar een tandje te voelen overigens). Na een ronde tongen, deden we dit op bed nog eens over met nu ook een uitgebreid ballenspel. Eerlijk gezegd voel ik er nooit zo veel van, maar wel geil om die ballen in dat mondje te zien verdwijnen. Verder met het eindeloze tongen en heerlijk intiem geneukt. Eerst even cowgirl en dan met mij rechtop en zei die met de benen om je heen in je schoot zit. Close en intens:betrunken:. Nog een paar standaard standjes en na een half uur in missionaris klaargekomen… super intens en langer kon ik het echt niet rekken. Achteraf lag ze nog een minuutje onder me te schokken (ja ja… I know). Ik had geen haast en nog een minuut of twintig heel dicht tegen elkaar gelegen en minuten achter elkaar liggen tingzoenen. Ondanks een grabbelend handje, was het met de pula wel klaar… en zo na 50 minuten begon ik over aftaaien. Wilde geen risico lopen over de tijd te gaan, want daar had ik niet genoeg bani meer voor. Lukte me door enkele tongintermezzos net nog op tijd uit de kamer te komen. Meisje vroeg nog of ik het wel ok had gevonden:eek:… voor deze keer even niet duidelijk welke van de twee kamers beter was, in ieder geval beiden absolute buitencatagorie.
Op een vrijdag toen de mussen van ellende en hitte zowat uit de boom vielen, besloot ik de verkoeling onder de grond te zoeken. Wellicht is het daar uit te houden. Nu is er een clubje Moers met maan meisjes die allemaal ondergronds werken, dus ik zette koers naar Moers en parkeerde mijn auto bij de Saturn. Klein stukje lopen door Zuid-Albanië en na het trappetje af drukte ik tegen de deur die reeds open ging.
Lichte paniek binnen, er was iemand binnengekomen zonder te bellen, zonder Theke. Wat moesten ze nou? Een meisje – duidelijk paniekerig – "Ok blijf daar wachten", ze ging iemand halen. Al rap een 2e mokkeltje wat de zelfde reactie gaf. Theke erbij en 2 tientjes afgetikt. Zelf een handdoek gepakt. Ik weet inmiddels de weg.
Best drukjes zo op de vroege avond met deze hitte. Aardig wat meisjes en ook wel wat gasten. Het viel me op dat het gedurende de avonden best druk is. Zo was ik er een paar weken terug op Zaterdag en toen was het ook best volle bak; alle bankjes bezet later op de avond. Deze vrijdag later ook.
Ik ging in de achterste ontvangst zitten en had de keuze uit Roberta en Luiza in deze ruimte. Later ook nog Flori die in een tijgerpyjama zich erbij voegde. Flori was later slechts gehuld in een handdoek. Met een cola en een sigaret had ik in ieder geval 2 paar ogen op mij gericht die wisten dat er een keuze gemaakt ging worden. Het is altijd een geil moment, vind ik. Niets relaxt afwachtend, maar "wie ga je neuken?". Een zeker nu gaat het gebeuren-spanning. Dat is de sfeer die er hangt. Ben je op kamer geweest dan is die spanning weg en dan is het wat rustiger.
In plaats van het verder allemaal chronologisch te houden zal ik gewoon de dames wat beschrijven waar ik de afgelopen 2 bezoekjes mee gekamerd heb. Er gebeurt ook verder niet zo veel dus er is ook niet zo veel over te schrijven. Er liep afgelopen vrijdag een naakte Duitser door het huis te springen, maar verder is het er allemaal dood normaal ;)
Dus eens wat dames impressies in alfabetische volgorde:
Amira – Dansmariekje, op roze sloffen, als ze er zin in heeft. Teasend steeds iets dichterbij, nooit echt grijpbaar dichtbij, toch een beetje voor jou aan het dansen. De wichelroede slaat er al op uit en als ze me wat te drinken aanbied krijg ik haar dan toch te pakken. Een straaltje zweet loopt over haar rug van de inspanning en ze geeft aan even te gaan douchen. Eenmaal terug, rustige knuffels en Franse kusjes en daarop maar een kamertje opgezocht. Beetje onrustig werken we een prima half uurtje af wat een beter uurtje had geweest als het tempo wat lager lag. Denk dat Amira gewend is kortere kamers te maken. Wilde op een moment boven op klimmen, waar ik toch voor waakte, voor je het weet ziet hij er in. Een vervolg bezoek is zij meer met haar telefoon bezig en gunt de ruimte geen blik. Tot ik ook met mijn telefoon aan de haal ga, dan heb ik vreemd genoeg haar volledige aandacht en gaat ze weer voor ons dansen.
Arabella – Vrolijkaard met flinke voorgevel (en onderstel). Continu aandacht voor me in de zeteltjes waar ze me constant spiegelt. Waardoor niet 1 maar 2 personen een bijna macarena doen, liggend op een bankje met de voeten gekruist op de leuning. Ik ben nog niet klaar voor een kamer dus ga even iets op mijn telefoon lezen. Waarop zij het dan even opgeeft. Als ik de telefoon weer weg leg, is de aandacht er weer. Ondanks dat Kathi ook binnen komt zetten besluit ik toch het eerst bij Arabella te proberen. Korte pre-sales met druk tongetje en bijna verlegen lachjes. Op kamer eerst duidelijk uitleg gekregen van de tarieven en mogelijkheden. Correct, maar niet echt nodig of erotisch. Maar ik waardeer de correctheid. Missio erg intiem en meisje verder voor veel in. Ik besloot dat ik nog een sessie wilde en dus met een smoesje er van af gemaakt. Lag niet per se aan haar. Dat zei haar, maar als ze dat geloofde ?
Kathi – Zit bij een beertje op schoot en geeft me een teken van keel doorsnijden als ik terug kom van de Kamer met Arabella. Het kamertje dat ik afsloot, voornamelijk omdat ik nog met haar wilde, maar dat weet ze nog niet. Ze speelt nu het boze roemeentje maar aan het eind van de avond voeg ik me bij haar en kirt ze zoals alleen zij kan. Speelt ze haar spel en raken we uiteraard nog op kamer. Moet ik er nog iets over schrijven ? Nou vooruit dan maar ...
Als een krols katje, begint het weer allemaal tegen de deur dat ze tegen me aan schuurt en ik dat heerlijke kontje kneed en dat onze tongen dansen in een taal die we beide spreken. Langzaam trek ik haar rode setje uit. Mijn handdoek ligt al op de grond. Langzaam wiegelend, constant kussend kruipen we het bed op. Zijlings in elkaar verstrengeld kussen en aan raken.... tot dat ik 40 minuten later een knoop in het condoompje leg en we nog 10 minuten knuffelen. Nog 10 minuten heb ik om van kamer te komen. Dat met haar nog altijd een opgave is. “Komm duschen”. “Nu!”. “Ba da .. ”. “Nu!”. “Ba da.. ”, etc. Halverwege tot de deur weer wat kussen en zo trekt ze je stiekem weer naar het bed. Blijft zo leuk...
Luiza – Na al van 2 dames te hebben genoten, kwam Luiza op het naast bankje naast me zitten. Flori werd net gevraagd door een grote beer en zo gaven we 2 bankjes op aan toekomstige bezoekers. Op het bankje verliep het al wat stroef en dat werd op kamer niet echt veel beter. Even leek er iets van een klik te komen maar uiteindelijk niet. Toen ik boven op haar lag deed ze me denken aan een meisje uit mijn klas van vroeger; dus dat was wel mooi. Lief meisje, maar had niet echt een klik mee.
Roberta – Dit was het meisje wat me ooit naar de club trok omdat ik dacht ze een ex favorietje was die uit HP gezet was toen, maar dat bleek niet zo te zijn. Roberta is terug en is heel wat afgevallen en ziet er goed uit (is mijn mening). Doet als ze er pap van lust en zodoende had ik de keuze tussen Luiza en Roberta die me beiden aan zaten te staren snel gemaakt en ging voor herhaling met Roberta. Ze had een soort normaal kloffie aan. Zwarte lange broek en wit shirtje. Probeerde al rap de handdoek, die dubbel gezet was, op de bank van het lijf te trekken. Wat haar niet lukte en dus boven op klom, shirtje wat op tilde en haar tieten in mijn gezicht duwde. Stiekem had ze nu dus wel haar hand tussen mijn benen onder de handdoek gekregen en na wat kussen en tieten likken vroeg ze of ik haar wilde. Onomstotelijk. Dus op hop een kamertje opgezocht. Kort maar geil; 10 minuten friemelen en 10 minuten in een heerlijk intieme missio onze handen vervlochten boven haar hoofd. Mijn eerste keer met haar was 1,5 uur dus ze kan het ook wel rustiger. Dit keer binnen 20 minuten. Wat een beetje de trend van de avond leek te worden tot ik bij Kathi aan kwam.
Roberta was ook de hele avond heerlijk bezig met mannen in bankjes geil te maken. Daar ook erg succesvol in. Een Turkse meneer die al de hele avond een beetje niet wist waar zijn ei te laten, werd zodoende verhit dat ze op kamer gingen en ik Roberta nog geen 10 seconden later richting de douches zag gaan, gevolgd door de heer in kwestie. Mocht het kwak op de muren van de gang gekomen zijn - en de kamer dus niet gehaald - dan was het in ieder geval opgeruimd voor ik naar de wc ging.
Schade is hier toch altijd beperkt....
- 1e Avond - 2 kamers bij elkaar 2 uur (30/90) - 170 inclusief entree
- 2e Avond - 4 kamers bij elkaar 2 uur (20/20/20/60) - 180 inclusief entree
Ook in de avond uren, in tegenstelling tot mijn vorige zondag middag bezoekjes, best te doen. Sfeer is amicaal en typisch kleine club. Veel te doen is er niet maar een halve avond slijt je er wel. Kopje thee erbij in plaats van liters bier is voor de verandering ook eens goed.
gouden wortel
15 juni 2015, 20:12
Eens in "legende" La Luna gestapt.
Ziet er een nette club uit, ondanks dat het in een kelder verstopt zit, mooie douches, frisse bar, lekkere koffie.
Maar ja, ik kwam uiteindelijk voor de meiden. Ik telde er ruim twaalf, dus meer dan op de website staat. Het was er volop leven in de brouwerij, dus het begint al vroeg.
Miruna was terug volgens de site en deze keer heeft ze blond haar. Voorts een babbeltje met grote Yasmin, leuk snoetje Arabella, Flori, Kathi konden goed lonken maar ik kan ze nu eenmaal niet allemaal bedienen.
Eerste sessie met nieuwe Isabella, schuchter meisje, spreekt enkel Roemeens, skinny meid dus dat gaf de doorslag ook al had ze geen sexy houding. Op de kamer bleek waarom: het was haar eerste dag, en ik haar eerste klant. Fijn, van mij de eerste keer hier, dus dat ontdooide wat. Niks kon ze, ik heb het allemaal moeten leren. Als ik om gummie vroeg, had ze er geen bij, dus halen maar meid. Zij in mijn handdoek naar buiten en eureka met het rubber terug. Sex was flauw, begon te zuchten als een machientje als ik begon, tsja, maar wel lekker skinny en nauw.
Tweede ronde had ik gespaard voor Evelyne, had ik van de website, en die zou ik eens lekker pakken. Mademoiselle was eerst bezet, daarna kwam ze aan en zette zich prompt naast een waarschijnlijk vast klant. Een uur heeft ze daar zitten kleppen, en een lol jongens, en Iphone foto's bekijken, oh wat was het leuk. Eerst vond ik het best, ondertussen wat kennismaking met de andere dames, maar na zo'n poosje begon het op mijn libido te werken. Dan juffrouwke maar het hof gemaakt, ik had me beleefd als ik was lang genoeg ingehouden, maar kreeg het antwoord dat ze "bezet" was. Ja, in de zetel dan. Ik repliceerde dat ik niet heel de dag de tijd had en dat het nu zou zijn. No en het teken van opkrassen jij. Ok, fuckoff jij en ging me aankleden. Dan stormde de theke in het kleedhok, dan naar Evelyne, Evelyne met een smoel tot op de grond naar de kamer met haar beer... Ja salut. Ik afgerekend bij de theke, nog een koffieke, twas goeie, en een banaan voor onderweg.
En dat laatste had ik beter niet gedaan, want wat werd ik daar aangestaard als ik door Kautstrasse liep met een Lunabanaan
Gummi's staan gewoon in een bakje naast het bed. Hoef je niet een meid te laten halen ;)
Typisch hier dat als je met een meid op kamer gaat dat ze niet met een tasje lopen te zeulen. Nergens voor nodig namelijk ...
Goedemorgenallemaal
16 juni 2015, 09:20
Ik afgerekend bij de theke, nog een koffieke, twas goeie, en een banaan voor onderweg.
En dat laatste had ik beter niet gedaan, want wat werd ik daar aangestaard als ik door Kautstrasse liep met een Lunabanaan
:biggrin:, waarschijnlijk was je voor de medemens gewoon een banaan etende wandelaar, het waren alleen maar je eigen lage gedachten die er wat achter zochten.
Maar de koffie van LL is bekend als één van de betere koffies in wandelland, ik heb dat vaker gelezen.
Ik kom er niet zo vaak, ben bang dat ik er toch in stink als U me vat, en die keren dat ik er ben geweest was wat later en 's avonds drink ik liever geen koffie, ik wil ook nog slapen. Maar als koffieliefhebber moet ik het misschien toch eens gaan doen, wat vroeger en een kop koffie erbij.
's Avonds is de kamille thee een aanrader :)
Dat van je lage gedachte ken ik. De eerste keer liep ik daar zoekend met een AH tasje met badslippers (die waren toen nog niet gestolen in LR) en had ik ook het idee dat het op mijn voorhoofd met zwart inkt stond gekerfd wat ik daar kwam zoeken ....
MiniME
24 juni 2015, 22:21
Op 23 juli weer een leuk feestje aldaar, met Flori, Kathi en Kassandra op de mat: http://www.club-laluna.com/index.php/events-100.html
[en met voldoende condooms, because that will be the law! :biggrin:]
discover
26 juni 2015, 00:11
Vandaag toch maar eens een kijkje gaan nemen in LL. Na dit forum aandachtig te hebben bestudeerd en de site bekeken toch eens besloten om duitsland "onveilig" te maken!
Aangekomen in Moers toch maar even bekeken waar ik het beste kon parkeren! Uiteindelijk gekozen om verder weg te staan van het centrum en aan de oostkant van het centrum te gaan staan waar je voor € 2,- de hele dag (tot 19.00 uur betaald) kan staan! knappschaft-strasse. Kom ik daar aanrijden gaat er net een mevrouwtje weg die me een kaartje geeft, Anders kost het je € 2,- per dag zegt ze nog! Ik dank haar hartelijk in mijn beste duits! Weer een litertje benzine gewonnen moet je maar denken! NU de Kautzstrasse nog vinden. Richting winkelstraat gelopen en bij saturn, 5 minuten lopen van de parkeerplek! links een weg ingelopen. Na enig speurwerk zie ik een bord boven een gebouw staan Laluna rechtdoor. Het ligt wel achteraf en ik vroeg mij af of je voor de deur gratis kan parkeren, helaas niet gevraagd! naar beneden op de kelderdeur gebeld en meteen word er opengedaan! De vraag was of ik wilde blijven of dat ik 1 nummer wilde maken! blijven was het antwoord en de sleutel en een handdoek werd me gegeven en de weg naar de kleedkamer gewezen!
Douchen en een drankje pakken!
Zit ik net, en kijk ik rond me heen zie ik miruna gekleed naar buiten lopen! Dus de hoop was dat ze zo terug zou komen! (helaas die 2,5 uur die ik er was niet meer gezien) De eerste die ik schaakte Was Flori Zeker niet verkeerd en hebben een goed half uurtje doorgebracht, helaas kunnen niet alle meiden duits dus de communicatie is niet echt fijn!
Mijn gedachten waren "zonder" maar mijn verstand won het van het gevoel! Hoewel ik steeds "mit" moest zeggen anders was de kleine jongen tóch blanco gegaan! Met een wat mindere ervaring in VillaVenus met als resultaat een aantal doktersbezoeken anderhalf jaar geleden dus nu lekker een rode ballon gebruikt ;)
Kwam ik terug van Flori in de banken, was er één of ander kleding markt ontstaan, 2 volle rekken met lingerie, héééle korte jeansbroekjes en topjes en andere kledingstukken die voor de dames natuurlijk interessanter waren op dat moment dan die 2 klanten die er op dat moment nog waren! Ik en nog één of andere duitse ijsbeer. Dat heb ik weer! Stond op het punt te vertrekken want dames en kleding daar is niet tussen te komen! kom ik terug van de plee, wenkt Jasmine mij of ik zin had. ben dan toch maar op haar voorstel ingegaan maar wilde eigenlijk iemand anders schaken (kathi). Toch maar voor Jasmine gegaan die enorm haar best heeft gedaan om mij zover te krijgen en dan verdient zo'n meid natuurlijk wel een goeie beurt!:biggrin: Ik vond het daarna wel welletjes, achteraf misschien toch nog een rondje moeten blijven maar had nu iets van. Dit is niet mijn dag en ik kom nog weleens terug voor Miruna en Kathi. Verder waren alle dames netjes gekleed of sommigen hadden wel veel aan, leek wel of ze die dag niet werkten en dus aan het wachten waren op de kleding!
De eerste ervaring was redelijk maar kan wel beter en voor een uurtje rijden is het zeker te doen!
Veel plezier daar Beertjes!
vrije jongen
28 juni 2015, 21:03
Zaterdag na Freude ook nog even langs gegaan bij Laluna... geen idee waarom, kennelijk is het niet mogelijk met wat centen in de zak terug naar huis te rijden. Ik hoopte op wat gezellige sfeer, maar in de paar uur die ik er was waren de meiden vooral bezig met hun telefoons. Alleen een paar Duitse stamgasten kregen kort wat lollige meiden mee. Er zijn een paar nieuwe dames (of teruggekomen dames), waarbij Isabella een prachtig lijf heeft maar voor de rest weinig uitstraalt. Evelyn blijft prachtig, maar heeft alleen aandacht voor de toevallige stamklant die eens langskomt (moet ie zelf nog wat voor doen). Ik had wel het idee dat de service wat beter is dan vroeger (gezien het voorspel op de bank). Wel het drukst geboekt in de tijd dat ik er was.
Voor de eerste sessie zoals altijd bij Miruna uitgekomen. Leuk voorspel op de bank en vooral ook veel gelachen. Op de kamer ook goed, maar eigenlijk een beetje "als altijd". De attention span van een hoerenloper is beschamend kort. Maar goed, veel tongzoenen, pijpen goed en diep, vingeren geen probleem en neuken stevig en zweterig... ietsje overdreven gekreun, maar ok. Ik was redelijk uitgeneukt eigenlijk, dus ik hield het maar bij een half uurtje.
Later nog even een half uurtje met Kathi, maar er was echt geen orgasme meer uit te persen. Liggen knuffelen en tongzoenen, wat bij haar altijd goed is. Daarna eindelijk terug naar huis. In principe alles ok, maar ik was zelf niet in de meest "fitte" toestand. Voor seks althans;).
Goedemorgenallemaal
13 juli 2015, 12:08
Op 23 juli weer een leuk feestje aldaar, met Flori, Kathi en Kassandra op de mat
Ja daag, bekijk t ff, mooie etappe op tv....
rokkenjager
24 juli 2015, 22:58
Vandaag laluna eens weer eens bezocht. Daar hebben ze weer een heerlijk blik met jonge uitzonderlijk mooie roemsen los getrokken. Een heerlijke.sessie gehad met Eveline. Ik had weinig tijd maar er waren zeker nog 5 andere die zeker de moeite waard waren. Maar eens kijken of ik zondag nog een exusse kan vinden om de rest eens te proberen.
Zondagavond rond half 7, ik heb net even wat te eten bij de Mac gehaald. Niet dat nou van de Mac hou, maar het was om de hoek van de club die ik net verliet. Achter me in de rij sluiten ook een paar dames diezelfde club aan. Op de plaatjes ziet zo’n beef burger met bacon er eetlustopwekkend uit; het resultaat wat dan je dan aantreft als je het bakje opent doet je dan weer bijna huilen en de hoop in de mensheid te verliezen. Omdat ik iets te lang op mijn burger moest wachten kreeg ik er een heet-appel-ding bij. Gratis. Nou lekker dan ..
Onderweg nog 3 x de navigatie heen en weer gezet. Venus/Luna/Venus/Luna. Vorige week was me Villa Venus op een zondag avond ook prima bevallen, dus twijfelde ik of het niet beter was om daar weer te buurten. Besloot toch voor mijn voormalige back-up te kiezen. Des te meer omdat ik nu een andere club verliet bij gebrek aan dames, dus back-up plan was meer op z’n plaats.
Moest twee keer aanbellen, maar dan wordt er ook direct geopend. Theke meid staat handdoeken te vouwen en nadat ik mijn 20 euro af tik, snelt ze naar de handdoekenkast. Ik laat me een handdoek geven en vertrek richting de lockers. Ik douche maar direct - aangezien je als nieuwe klant het geile staar spelletje gaat krijgen en dus ook snel op kamer raakt. Ik ga daar wel in mee om een snelle kamerbeslissing te maken; de club is te klein om eerst 3 uur te relaxen. Dan kun je maar beter fris zijn.
In het achter kamertje lag Miruna met haar telefoon te spelen, was Amira koddig stemmetjes aan het opzetten. En Eveline en Jasmin zaten er ook bij. In het andere kamertje een slapende ijsbeer, Roberta en twee dames met wie nog niet het genoegen had. Ik nam een kop thee en nestelde op een bankje. Het is direct all eyes on you. Twijfelde een beetje of ik nu voor zeker (Roberta) moest gaan of het indringend aankijkende blonde bloemenmeisje een kans zou geven. Iets wat ook wel heerlijk is aan de kleinere clubs is dat ze de echte hoerenloper in je naar boven halen. Ergens besloot ik dat het not done was steeds met dezelfde dames te kameren en dus zette ik koers richting richting het blondje die me met een glimlach verwelkomde. Zonder verdere woorden er aan vuil te maken kreeg ik een tong in mijn bakkus geduwd. Was eigenlijk niet eens zo geil meer. De lust was me denk ik bij de Mac ontgaan. Dat speelde me nu parten. Het deed me net even te weinig waardoor wat een op steroïde opgevoerde genotsknots als een tent uit mijn handdoek zou moeten schieten, niet gebeurde. Het tegendeel was echter waar. Shit, had ik toch bij Roberta moeten gaan zitten. Daar is het nu te laat voor. Het meisje probeerde mijn handdoek los te krijgen om een hand er tussen te steken. Te zoeken naar dat wat er toch zou moeten zijn. Aangezien ik geen zin had en public met een verschrompeld piemeltje bloot te zitten haar gevraagd om naar kamer te gaan.
Echt veel hoop had ik niet. Meende dat ze ook niet zo heel geweldig stond aangeschreven en de closeness vergeleken met de andere meiden was minder. Zoenend de op de rand van het bed leefde er dan toch voorzichtig iets op. Ze duwde me op bed en nam pula ter mond voor een betere reanimatie beurt. Ik genoot ervan. Het effect bleef echter uit. Ik trok haar mee op bed, even puzzelend hoe te liggen, maar we kwamen er uit. Kussen, kussen, kussen terwijl een handje zich een weg naar pula zocht die maar niet overtuigend op oorlogssterkte wilde komen. Sjah je kan ze niet allemaal winnen denk ik nog. Kan ik het maken om na 20 minuten te staken en dan met een ander meisje proberen? Zou dat helpen? Moet ik misschien niet naar huis? Waarom ben ik hier eigenlijk heen gegaan? Wat dacht ik bij mijzelf? Waarom denk ik zo veel? Waarom wil mijn gedachten liever neuken dan mijn lichaam? Hoort dat niet andersom te zijn? Dat krijg je als je niet regelmatig kamagra’s en cialis neemt. Dus dan hoort dit er een beetje bij ...
.. niet helemaal willen opgeven en soms ook gewoon kunnen genieten van een kus- en knuffelsessie had ik niet direct de intentie van kamer te gaan. Het meisje, zie haar als een Roemeense bloem, had ook niet direct aanstalten om het kussen te staken. Langzaam vond mijn hand zich een weg tussen haar benen en bemerkte dat ze verre van droog was. Constant kussend liet ik mijn hand over dat poesje gaan. Steeds weer iets natter werd het.
De meeste hier zullen wel het verschil tussen nat en Nat kennen. Ben je met een vriendinnetje dan word ze niet alleen nat omdat er een piemel in gaat. Ze wordt Nat en het is biologisch een obligatie dat er een piemel in moet. Het is het verschil tussen iets vochtig en iemand heeft de kraan aan laten staan. Laat ik nou dat 2e opwindend vinden. En het is altijd even schakelen als je terug gaat naar de paysex – het is eerder nat dan Nat in de meeste gevallen. Soms tref je het ...
Het bloemenmeisje ligt in mijn armen. Nog steeds vinden onze tongen en lippen geen rust en laten we onze handjes de edele delen beroeren. Zachtjes slaat ze kreuntjes uit, lichtjes kroelend in mijn armen nog altijd onze lippen niet uit elkaar. Steeds intenser. Ze kruipt dichter op me en schokt en kust gulzig. Stimulerend tot aan haar zaligheid ...
“Houdt je niet niet van neuken?”, vraagt ze op een moment. “Ja wel, maar soms ik heb gewoon wat langer nodig op om op te warmen”, antwoord ik. Ik pak een rood rubber. Breng deze aan en laat me op haar vallen. Het bloemenmeisje dat wijdbeens ligt, wachtend op mijn diepe penetratie. Slow, deep and hard bewegen we in op elkaar. De opgezwollen vuurrode pik in haar schede. Lusten botvierend die een uur lang zijn opgebouwd en nu tot een hevige harde neukpartij komen. Het zweet gutst inmiddels van mijn voorhoofd en als ik haar verlaat. Al is het maar om even wat keukenrol te pakken en te switchen naar doggy. Heftig reageert ze met een “Was!?!”. Waarom verlaat ik haar in godsnaam? Hoe kan het het haar aan doen om haar uit die roes te halen. Het is kort even doggy en dan plat op haar buik. En ik voel haar diep, diep van binnen. In trance stoten we. We hebben we lief.
We stoppen even. Ze wikkelt zich om mij heen en trek het rubber eraf. Een likkend tongetje tegen mijn eikel, een handje er bij voor om het recht te trekken. Het voelt goed, maar haar doel – een witte natte snoet – gaat haar zo niet lukken. “Waarom niet ?”, vraagt ze me verbouwereerd. “Ik klaar, jij klaar”, is haar credo. We kruipen weer in elkaar. Dit keer is er geen afstand meer tussen ons. We worden een. Liggen ook half gedraaid over het bed en met onze benen trappen we ook per ongeluk iets van het bed. Het maakt allemaal ook niet uit. We liggen daar namelijk samen.
Later zal ze dit bloemenmeisje zichzelf omschrijven als een meer Romantisch type, vergeleken met wat andere dames. Het is maar wat je als romantisch omschrijft. Porno was het niet – maar de seks was het botvieren van lusten. Harder, dieper, sneller in elkaar als we beiden een jaar in de gevangenis hadden gezeten. Daarna lief in elkaars armen knuffelen en kussen – dat was dan wel romantisch. Maar de seks; puur lust.
Zonder dat ik het merk is dit ook weer zo’n kamer als met Kathi destijds. Zo’n tijdloze kamer. Qua gevoel. Qua tijd klikt de teller gewoon door. Daar heb je in Zuid Oost Azië minder last van. Bij zo’n klik wordt verandert de nacht langzaam in dag en vaak weer in een nacht. Tussen door in elkaar armen slapen en niet de puf hebben iets meer te doen omdat je al 24 niet gegeten hebt of uit bed bent gekomen. Maar goed in LaLuna gaat die vlieger niet op en zullen we er een einde aan moeten brijen. Ik probeer me, onbewust, wat los te weken. Wat direct opvalt en waardoor ze me weer dichter in haar armen trekt. De klokt tikt nu over net over het 1,5 uur en voor het eerst hebben we echt een gesprek. Zo goed als het gaat. Intieme pillowtalk over de club, het leven, de meisjes. We knuffelen, cq. praten er nog een half uurtje aan vast en dan het lukt het eindelijk om van kamer te gaan.
Neem nog een kop thee en plaatst mezelf op een zetel voor een peuk en een showtje. Miruna en het thekemeisje (Lisa?) zijn uitdagend aan het dansen. Twee Duitsers die er nog zaten wisten zich geen houding te geven. De sfeer is hier beter en geiler dan menig club bij elkaar. Juist de eenvoud maakt het hier voor middellange bezoeken prima. Dames zijn goed, kamer zijn goed. Nu nog wachten tot de wetgeving aanpast en is doorgevoerd. Want ondanks dat het idee zelf geil is weet ik dat de kans groot is dat als ik hier te vaak kom dat er op een moment nog slechts blank ingelogd gaat worden. Dat is een zekerheid, want ik weet dat het verstand niet altijd wint, zoals het tot nu toe gedaan heeft. Ik hoop dat ik dat kan voorkomen.
Op de gang kom ik Isabella tegen in een lang jurkje. Die had ik nog niet gezien eerder. Wow, zeer mooi meisje. Heeft iets speciaals. Kan me vinger er niet helemaal opleggen. Misschien volgende keer weer eens de gevarieerde hoerenloper spelen. Echter als Kathi en Flori er beiden zijn, weet ik niet hoeveel tijd ik buiten de kamers zal doorbrengen...
Dit hierboven beschreven bezoekje kreeg sneller een gevolg dan verwacht, daar ik samen met hasta la pasta onze ClubUrlaub in stijl afsloot in met een bezoek aan LaLuna. Het was club 8 op dag 5 en dan heb je gewoon een top kamer nodig om er nog wat van te kunnen maken; nou dan zaten we hier helemaal goed....
Wordt vervolgd dus :)
Goedemorgenallemaal
27 juli 2015, 18:35
de club is te klein om eerst 3 uur te relaxen.
Zeg dat nou niet te snel. bij mijn laatste bezoek is me een kerel opgevallen die van begin tot het eind op een bankje patience zat te spelen op zijn foon, en dat terwijl bv onder andere Miruna ook al was het geen FKK dag, fraai topless stond te dansen. Er is regelmatig gecheckt of het geen stiekeme fotograaf of filmer was, hij wat echt aan het kaartspelen... Heeft in ieder geval uren geduurd...
In het andere kamertje een slapende ijsbeer,
alsof dat geen relaxen is...
Bedoel met eerst relaxen als in bij binnenkomst. Tussen de kamers door kun je prima een beetje hangen om pula weer op te laden. Ik kan me hier niet voorstellen dat ik binnenkom en dan eerst 3 uur met mijn telefoon ga spelen ;)
Volgens mij was de slapende ijsbeer moe van de kamers die hij gemaakt heeft. Na mijn kamer was hij er in ieder geval niet meer en bij het verlaten van de club was er ook een witte caddy met NL kenteken platen weg (schrijvertje hier ?) :)
aamu
11 augustus 2015, 18:40
(Vervolg op https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Great-Palace-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=441632#post441632)
Auto op de parkeerplaats bij de Saturn gezet en een stukje gaan lopen om wat te eten. We zien een Duits Cafe met een biergarten en lopen naar binnen. “Kunnen we hier eten?” vragen we. “ Ja maar alleen aan de Theke”. Prima, gewoon een simpel burgertje kan ik overal wel eten. We nemen plaats en bestellen een Becks. Het duurt en het duurt maar voordat we de menukaart krijgen. En uiteindelijk krijgen we die ook niet omdat de keuken dus dicht is. Belachelijk! Typisch gevalletje voorkant weet niet wat de achterkant doet. De serveerster veronschuldigd zich en we drinken verbouwereerd onze halve liter op en reken een schamele 5 euro af.
Even verder op verkopen ze prima te eten pizza’s voor 3,50 euro en 5 euro voor respectievelijk een kleine en een grote. Gezellig zitten we te babbelen en ik vergeet bijna de hele reden dat we nog in Moers zijn. Dus nadat het heeft mogen smaken, lopen we het kleine stukje door plaatselijk Zuid-Albanië richting de maanmeisjes. Er wordt open gedaan en we rekenen 20 euro af. Krijgen 2 handdoeken. “ Wat een kippenhok. Ik snap je verhalen nu”, geeft hasta aan. “Ja. Mooi he”. We kleden ons om en gaan douchen. Lopen naar voren om iets te drinken te halen.
We hebben de de keuze uit 2 kamers:
Voorkamer: Roberta met klant en Flori & Kassandra.
Achterkamer: Daar springt Miruna rond. Zit Amira met gezelschap en zitten nog wat dames onder andere Jasmin.
Kathi loopt met een fles cola naar boven en hasta geeft aan dat hij net met haar gedoucht heeft en dat ze elkaars rug ingesopt hebben. Gelukkig maar, als ik Kathi al onder de douche was tegengekomen dan zou dat wel eens een direct kamer kunnen worden en dat had ik hasta alleen voor de leeuwinnen gegooid. Maar we zitten dus nog even met z’n 2en in het achterkamertje.
Miruna zit uit te dagen en klimt bij Jasmin op schoot. Wijzen naar ons en maken neukbewegingen. Delen elkaar enkele kusjes uit. Miruna berijdt Jasmin en beiden kijken ons zwoel aan. “Kijk zoveel anders dan dat gehang in Great Palace toch?”. Zeg ik. “ Zekers!”, geeft hasta aan. Miruna gaat even weg. En ik vertel hasta dat Jasmin misschien wel goed voor hem is; een langere dame. Hij laat er geen gras over groeien. Besluipt en bespringt haar, terwijl Miruna net terug komt en doet alsof ze in schok is omdat haar vriendinnetje niet meer vrij is.
Ik lach er om en laat de nieuwe tortelduifjes alleen. Loop naar Flori om te kijken of we net zo’n intieme kamer kunnen maken als een paar weken terug. Als ik 2 uur later van kamer kom en informeer hoor ik dat hasta al basta is. Geen sms. Ik hoop dat het niet erg tegen gevallen is. Stuur hem een berichtje en krijg gelukkig op de weg terug te horen dat hij ook een 2 uur durende top date had om de tour af te sluiten.
Volgens mij inmiddels net zo brak als ik. Ik kom Kathi bij de douches tegen als ik mij aankleed. Ik loop naar haar toe, geef haar een paar kusjes en geef haar aan next time... volgens mij zie ik er ook gewoon zo gesloopt uit als ik me voel na 8 clubs op rij.
hasta la pasta
11 augustus 2015, 18:48
Clubtour - Dag 4 - Club 7 - La Luna
Om het harde werk van het recenseren over onze reis door Duitsland alleen aan Aamu over te laten? Ik heb er even wat minder zin in, het zal er allemaal wel bijhoren. Zin in het geschrijf over het hoerenlopen bedoel ik overigens. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om m’n stapmaat alle ijzers uit het vuur te laten halen. De laatste dag van onze club tour zat er niet zo veel geilheid in mn gestel. Overdaad schaadt. Ik werd er aan herinnerd dat dit gezegde ook op mij van toepassing is. Voordat we in La Luna aankwamen vond ik het eigenlijk best een beetje spannend, omdat ik nog nooit in een AO tent was geweest.
Toen we samen in de richting van de lockers liepen, kon ik een glimlach niet onderdrukken. Mijn God, wat een contrast met club hiervoor. Er werd gewoon naar ons gefloten. Wat me ook is bijgebleven is de rauwe “street wise” muziek die door het pand heen schalde. Wat een binnenkomer! Heel gaaf.
Voordat we de arena betraden moest natuurlijk even gedoucht worden. Hier kreeg ik het gezelschap van een kleine griet die na later bleek Kathi bleek te heten. Haar heb ik maar even geholpen met inzepen en afspoelen onder de douche. En vice versa ook overigens.
Bij de binnenkomst zijn we bij Miruna en Jasmin gaan zitten. Dit tweetal was een lesbische showtje voor ons aan het opvoeren en was wat met ons aan het dollen. Ik kon nog net even aan Aamu vragen of Jasmin aan te raden was, voordat hij vertrok naar een voor hem bekende dame. Ik ging dus naast haar zitten en binnen de minuut ging de hand onder de handdoek en zochten onze tongen elkaar op.
Op de kamer ben ik in een heel rustig tempo naar mijn climax geleid. Door het vele geneuk van de afgelopen dagen was dit nog een hele onderneming. Na ruim een uur had ik er de brui aan kunnen geven en naar huis kunnen gaan. Het contact (een goed gesprek is niet mogelijk, tenzij je de Roemeense taal beheerst) was echter zo leuk dat ik er nog een uur aan vast gebreid hebben waar we redelijk klef in de weer zijn geweest met heel veel zoenspelletjes en andere ongein. Ook toch nog een keer geprobeerd om te neuken, dit werd hem echter niet meer.
Dit was een waardige afsluiter van vier dagen hoeren en snoeren. Ik had het voor geen goud willen missen en kijk er met veel plezier op terug in ieder geval. Als ik nog eens in de buurt van Moers ben, zal ik zeker nog een binnenwippen voor een paar minder lange sessies met een paar van de meiden.
hanslatta
5 september 2015, 14:06
blijft een super club. Ze hebben de laatste maanden hard gewerkt aan line-up . De laatste weken heb ik een paar keer met Amira gekamerd. Ze is super lief, beste gft ooit.
Evelyne en Luiza blijven ook goed, ik denk eerlijk gezegd dat je dergelijke gft service in geen andere sauna club tegenkomt. Volop zoenen en knuffelen is het motto.
Daarnaast is er helaas wel een andere kant van de medaille, en gezien het beleid van dit forum kan ik daar niet openlijk over praten. Maar ik ben een drietal weken uit de running geweest als ijsbeer en heb in die periode braaf twee antibioticum kuurtjes moeten smikkelen van uroloog..
Ik weet voor 95% zeker welke dame het is geweest en heb er Lisa toch mee geconfronteerd. Ze wimpelde het af en liet me gelijk een medische verklaring zien van een Gynaecoloog Ziekenhuis Moers. Ik heb die verklaring eerder gezien, en het is niet meer dan een vodje papier met daarop kort dat er bij de betreffende dame geen aanwijzing is voor een seksuele aandoening , verder geen testuitslagen. Ze zei dat ik bacteriën overal kan oppikken, en ze wreef met haar hand over de bar en liet haar hand zien, alsof daar Chlamydia bacteriën zitten, grrr....
Enfin iedereen is dus gewaarschuwd.
aamu
7 september 2015, 16:58
Kwalijk als er zo nonchalant mee wordt omgegaan ...
Als jij het volgens Lisa niet van deze dame in kwestie heb gehad en toch besmet bent, dan heb je het wellicht wel aan deze dame hebben doorgegeven, niet ? Lijkt me niet onverstandig dat deze dame een extra onderzoekje laat doen. Al is het maar voor de zekerheid voor haar en ieders gezondheid.
Goedemorgenallemaal
7 september 2015, 21:23
Toch zou ik mijn hand er niet voor in het vuur willen steken wat je allemaal niet via de bar kunt oplopen. Of de bak met nootjes waar iedereen met zijn AO vingerende handjes in graait
hanslatta
7 september 2015, 22:43
je hebt gelijk aamu, ik zal de dame in kwestie informeren. Als het goed is , is ze net terug van vakantie, dus zal haar van de week bezoeken.
aamu
7 september 2015, 22:50
Met mijn lengte moet ik erg mijn best doen om pula blank op de bar te krijgen. Voor mij is dat risico dus niet zo aanwezig. Misschien is dat met echte Hollanders natuurlijk anders. Dat kan ;) Ik zag laatst overigens een dame wat nootjes eten - wie weet ging het daar fout !
Strekking blijft dat je met je grote hoofd moet blijven denken en niet met de kleine...
aamu
7 september 2015, 23:12
je hebt gelijk aamu, ik zal de dame in kwestie informeren. Als het goed is , is ze net terug van vakantie, dus zal haar van de week bezoeken.
Denk dat je het beste - desnoods via Google Translate op je telefoon - het bij de dame in kwestie kwijt kan, in een afzonderlijk gesprek. Kost je dan misschien een kamertje als je niet makkelijk met haar je kan afzonderen. Het is immers een kippenhok waarbij als je een dame publiekelijk naar de sauna bankjes sleept om even te converseren wel opvalt en de nodige vragen zal oproepen. Op kamer geef je dan aan dit is het geval, ik weet niet of ik via jou heb of dat ik het aan jou heb doorgegeven maar het is beter dat je je laat testen.
Hoort allemaal bij de GFE-ervaring ... ;)
Goedemorgenallemaal
8 september 2015, 00:01
Met mijn lengte moet ik erg mijn best doen om pula blank op de bar te krijgen. Voor mij is dat risico dus niet zo aanwezig. Zo groot ben ik ook niet maar er zitten nogal wat viespeuken bij de mannelijke bezoekers, je grtaait eens in de pinda's, steunt op de bar en vervolgens met ongewassen handen even krabben waar het jeukt..
aamu
8 september 2015, 21:00
Sjah. Kan. Maar lijkt toch een beetje op de kans dat je toevallig naakt aan het stofzuigen was en je per ongeluk met je slurf in de slang vast komt te zitten, omdat je viel. Kan gebeuren. Aannemelijker is iets anders ...
Stel dat je het van de bar hebt opgelopen en daarna met een dame op kamer bent gegaan. Dan heeft zij ook risico gelopen dat door jouw pinda grijpen een ziek poesje overhoudt.
Toulouse-Lautrec
8 september 2015, 21:16
Wat een stompzinnig "oude-mannetjes-op-de-bank" geleuter hier toch weer.!
Iemand meldt netjes dat hij een SOA heeft opgelopen en waarschuwt voorzichtig te zijn, wat overigens voor vele, zo niet alle clubs geldt.
Voor iedereen geldt dan: Doe daar wat mee.
Maar het bovenstaande geleuter slaat nergens op en leidt slechts de aandacht af van de goedbedoelde waarschuwing.
Daarbij komt nog dat niemand, bijna niemand het lef heeft om zoiets te melden, dus ga er dan ook correct mee om.
Admin
8 september 2015, 21:22
@ Toulouse-Lautrec
Daar zit wel wat in ............... maar ..........
a) hoe kunnen wij dat als forum controleren....
b) het is wel LaLuna hé :rolleyes: ....
Ik zou zeggen een nootje met een jasje eten ;)
:wink2:
hanslatta
9 september 2015, 09:43
dank Toulouse-Lautrec,
ik reageer ook bewust niet op de overige mails. Achteraf gezien had ik gewoon ook niets moeten schrijven en alleen de club/dame verwittigen.
Iedereen die Laluna bezoekt weet dat ze risico lopen, dus wat zou ik moeten toevoegen dan.
tifkad
12 september 2015, 05:55
Misschien is de dame in kwestie wel vanwege de chlamydia op vakantie geweest.
Wanneer was de 3 weken onthouding afgelopen? Had je een urinebuisontsteking?
De incubatietijd van een urinebuisontsteking varieert van 7 dagen tot 3 weken.
de duisburg spesjalist
12 september 2015, 09:53
dank Toulouse-Lautrec,
ik reageer ook bewust niet op de overige mails. Achteraf gezien had ik gewoon ook niets moeten schrijven en alleen de club/dame verwittigen.
Iedereen die Laluna bezoekt weet dat ze risico lopen, dus wat zou ik moeten toevoegen dan.
Iedereen die een prostituee bezoek kan risico’s lopen; een ieder die het condoom achter wegen laat loop meer risico :wink2:
rene4rene
30 september 2015, 11:36
Ik krijg het streeds meer naar mijn zin in Duitsland, mijn oog is nu gevallen op La Luna, op de site even naar de dames gekeken, en dat ziet er verdomme goed uit.
Rest mij enkel één vraag, wat houdt dat in als er bij de foto van de dame VIP staat?
Groetjes Rene
KanariePiet
30 september 2015, 11:47
Ik krijg het streeds meer naar mijn zin in Duitsland, mijn oog is nu gevallen op La Luna, op de site even naar de dames gekeken, en dat ziet er verdomme goed uit.
Rest mij enkel één vraag, wat houdt dat in als er bij de foto van de dame VIP staat?
Groetjes Rene
Als je de club bezoekt, kan je een paswoord vragen. Met dat paswoord kan je euh, minder zindelijke foto's van de meiden bekijken.
Sjeufke
30 september 2015, 12:28
Als je de club bezoekt, kan je een paswoord vragen. Met dat paswoord kan je euh, minder zindelijke foto's van de meiden bekijken.
plassen deze dames nog in hun broek? :rolleyes:
Goedemorgenallemaal
30 september 2015, 13:37
alle foto's zonder zwartsel op de edele delen ook op freiercafé te vinden
licky luke
30 september 2015, 15:06
Voor de luiaards onder ons (waarvan ik er over het algemeen ook eentje ben): http://freiercafe.com/showthread.php?t=33621
KanariePiet
30 september 2015, 15:22
De 'VIP' foto's staan weliswaar niet op Freiercafe.
gracia
1 oktober 2015, 13:07
Het is lang geleden dat ik bij Laluna ben geweest maar de verhalen klinken positief. Kan iemand mij vertellen indien je voor een uur kiest of je dan meerdere keren klaar mag komen voor dezelfde prijs?
ajax3stars
2 oktober 2015, 18:08
De 'VIP' foto's staan weliswaar niet op Freiercafe.
Jawel, zijn de ongecensureerde foto's.
ajax3stars
2 oktober 2015, 18:28
Kan iemand mij vertellen indien je voor een uur kiest of je dan meerdere keren klaar mag komen voor dezelfde prijs?
Als je voor een uur kiest mag je zelf weten wat je in die uur doet. Dus ook zoveel klaarkomen als je kan.
gracia
3 oktober 2015, 12:36
thanks ajax3stars
gouden wortel
15 oktober 2015, 10:20
Gisteren eens langs geweest. Zeven meiden aanwezig: Amira, Kassandra, Kathi, Yasmin, Flori, Vanessa, Roberta. De laatste twee gingen even shoppen, dus niet beschikbaar. Was aannemelijk, want ik was de enigste klant. Had dus het rijk voor me alleen.
Het werd algauw gezellig. De meiden tateren er maar op los. De theke hield van al achter een oogje in het zeil, maar ik werd zeker niet aan mijn lot overgelaten als ik dorst had.
Eerst ff snel stoom afblazen met grote Yasmin, was eerder een afwerknummertje maar toch niet slecht, goed genoeg om de druk wat te verminderen.
Dan even op sterkte komen met een banaan, en lekkere koffie hebben ze daar.
Twee ronde werd met mooie verleidster Kathi, een prima sessie. Dame probeerde me nogal te lijmen. Het was de eerste maal in mijn wandelcarrière dat ik zelf het initiatief nam om de kamer te verlaten, nog nooit meegemaakt. La Luna hanteert immers een anders prijsbeleid. Ipv vooraf betalen wordt er achterna afgerekend ifv de tijd die je spendeert. Niet slecht dat systeem. Maar je moet het wel in de gaten houden.
Trouwens correcte afrekening aan de bar.
Ze zien me er terug.
foempje2
30 oktober 2015, 18:26
Vandaag ook eens binnengewipt in Laluna.
Er is idd niets van randanimatie. Hier kom je echt gewoon om te :fuck:
Ik was er vrij vroeg, als eerste, maar na mij kwam er nog een beer binnen en nadien is er nog een bijgekomen.
Na omkleden en douche een koffie gaan drinken. En daarna maar direct eens rondgekeken.
'k moet zeggen mijn begin aldaar was niet om fier op te zijn.
Eerste poging bij - ik denk Eveline - maar die gaf al direct aan bezet te zijn. Blijkbaar had die een afspraak met de beer die bijna gelijk met mij was toegekomen.
Oké dan maar naaste een andere meid gaan zitten. Bleek Vani te zijn. Duits 0, Engels 0. Haar naam en zimmer kon ze nog net verstaanbaar maken. Maar ze bleef gewoon voor zich uitstaren.
Ondertussen een niet te volgen discussie onder de ander aanwezige meiden.
Nuja, ik heb toen aangegeven dat ik een koffietje ging nuttigen en daarna wel zou zien.
Gelukkig was ze al gekaapt door een derde beer dit was binnengekomen toen mijn koffie op was.
Derde keer, goeie keer (heel goeie keer). Bleek Kathi te zijn.
Die spreek ten minste 3 woorden Engels en draaide zich wel naar mij toe, been over die van mij en algauw waren we aan het TZ. Nadien begon ze nog mij te pijpen. Man die kan goed tongen en pijpen.
Na de kamer met Kathi ook Miruna nog gespot, maar helaas kon ik niet lang blijven, die neem ik een volgende keer wel. Want die ziet er ook super lekker uit.
vrije jongen
30 oktober 2015, 18:42
Eveline is een tijdje terug vertrokken... Vani? Vanessa of Flori misschien?
foempje2
2 november 2015, 17:35
Je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Ik heb nog eens goed de foto's op de site van Laluna bekeken en die van freiercafe en Eveline zal wellicht Jasmin geweest zijn.
En Vani kan Vanessa geweest zijn.
Mijn oren zaten precies dicht toen ik er was :gruebel:
Maedhros
22 november 2015, 00:57
Zijn er ook dames in voor anaal?
Goedemorgenallemaal
22 november 2015, 12:35
Zijn er ook dames in voor anaal?
Niet met plezier geloof ik, maar tegen betaling schijnen er wat dames het wel , maar met tegenzin, te doen. Maar iets tegen de zin van een dame te doen stuit mij tegen de borst.
rmjhexe
22 november 2015, 12:47
Niet met plezier geloof ik, maar tegen betaling schijnen er wat dames het wel , maar met tegenzin, te doen. Maar iets tegen de zin van een dame te doen stuit mij tegen de borst.
Kun je voortaan wel thuisblijven, of denk jij dat de dames met plezier met ons naar de kamer gaan, geld blijft en is de enigste reden
Goedemorgenallemaal
22 november 2015, 12:48
Kun je voortaan wel thuisblijven, of denk jij dat de dames met plezier met ons naar de kamer gaan, geld blijft en is de enigste reden
Hehe, ik bedacht me ook net dat ik het beter anders had kunnen verwoorden, maar tegen betaling met tegenzin anaal doen is nog een overtreffende trap...
Maedhros
26 november 2015, 15:42
Ik ben van plan om straks een bezoekje te plegen, iemand nog aanraders? Zijn de prijzen op de site nog actueel? 20 euro entree en 90 euro voor een uur nzc?
MiniME
26 november 2015, 17:45
Ik ben van plan om straks een bezoekje te plegen, iemand nog aanraders? Zijn de prijzen op de site nog actueel? 20 euro entree en 90 euro voor een uur nzc?
Neem aan dat je weet dat er vandaag een gangbang is, vanaf 1800, entree 100 euro, met 4 goede dames, maar.......Met veel te veel mannen.... [emoji41]
Maedhros
26 november 2015, 18:02
Nee was niet bekend, dus bedankt! Gangbang is niet mijn ding, dus toch maar een andere keer.
Kloppen de prijzen op de site nog wel?
foempje2
26 november 2015, 21:09
Yep, de prijzen kloppen nog.
tifkad
11 februari 2016, 23:29
Eveline is een tijdje terug vertrokken... Vani? Vanessa of Flori misschien?
Eveline zit waarschijnlijk in Acapulco, Velbert.
xx_Er
26 februari 2016, 08:18
Eveline zit waarschijnlijk in Acapulco, Velbert.
niet waarschijnlijk - zeker ;)
andere Ex-girls (Patricia, Amalia, Rihanna) --> www.bar-amalia.de
hanslatta
26 februari 2016, 17:27
En Alice, weet iemand waar zij zit ?
desmo6682
28 maart 2016, 16:18
Afgelopen zaterdag weer eens naar deze club geweest. Qua beren was het erg rustig. Er was dan ook of nauwelijks sfeer. Echter qua dames was er keuze genoeg. De eerste sessie was met kathi. Het was voor mij de eerste keer met haar. Dit is erg goed bevallen. Wat heerlijke meid die zich volledig geeft. Zeker voor herhaling vatbaar. De tweede sessie was met erica. Een erg lieve meid. Ook deze sessie was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Al met al een geslaagd bezoek. Ik ga binnenkort zeker terug.
Jester
14 april 2016, 09:15
Wordt de aanwezigheidslijst bij LaLuna eigenlijk onderhouden? ik zie iedere keer dezelfde dames aanwezig en dezelfde (ene) dame afwezig.
Maedhros
16 april 2016, 00:30
De keren dat ik er kom zijn ook steeds dezelfde dames aanwezig en dat komt wel overeen met de site. Dus ik zou zeggen van wel.
Afgelopen woensdag deze club ook weer eens bezocht. Kathi was de hele avond bezet (en zag er erg vermoeid uit de keren dat ik haar zag, liep zelfs wat mank, leek het), dus voor andere opties gekeken. Als eerste trok Amira mijn aandacht. Het teasen op de bank was leuk, maar echt tongen was er niet bij. Op de kamer was dat niet veel anders. Maar daar werd wel duidelijk dat Amira een erg lekker lijf heeft. De pijpsessie was niet verkeerd, misschien wat aan de korte kant. Het intieme gedeelte daarna begon ook goed, maar al snel probeerde Amira mij zo snel mogelijk klaar te krijgen. En dat werkt bij mij juist averechts. Toen ze dat merkte, ging het alleen nog maar bergafwaarts (beetje lomp aftrekken) en was het voor mij duidelijk dat ik zonder hoogtepunt de kamer zou verlaten. Na een half uur heb ik dan ook voorgesteld om te gaan douchen. Jammer, maar dit was eenmalig.
Tweede sessie was met Erika, een erg mooie meid! Ook hier was het tongzoenen wat oppervlakkig, maar haar looks deden mij toch besluiten om mee naar de kamer te gaan. Erika maakte af wat Amira niet lukte. Het was allemaal niet super, maar zeker ook niet slecht. Volgende keer toch maar wat eerder op de middag/avond komen en hopen dat ik Kathi weer eens tref. Die heeft me nog geen enkele keer teleurgesteld.
harrie1111
4 november 2016, 01:00
Hoe is het met de sauna daar?
staat die continu aan of moet je erom vragen om hem aan te zetten?
vrije jongen
4 november 2016, 01:15
Vaak moet je daar inderdaad om vragen ja.
hanslatta
29 november 2016, 10:41
Sinds een half jaar ben ik hier weer teruggeweest.
Voorheen lieten de toppers het wat afweten, maar nu zijn er enkele nieuwelingen.
Amira is allang daar en blijft een toppertje. Lena is nieuw, slimme tante en leuk mee gekletst. Het kameren was zeker ok, doch een beetje onwenning. Moet het nog eens opnieuw proberen met haar..
saetta
26 april 2017, 20:48
Hallo,
Ik heb deze club ooit eerder bezocht maar ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met de "sem im barraum" donderdagen van deze club.
Ben van plan er binnenkort eens binnen te "wippen".
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt
hanslatta
12 juli 2017, 10:13
helaas is de oude Angelique geest weg in deze club. Dat waren mooie tijden en super girl next door dames...
De laatste tijd had ik hier als vast dame Amira, maar zij is volgens mij nu ook weg. Er zijn er weer een paar nieuwe, binnenkort maar eens uittesten...
Man with the GOLDEN gun
14 juli 2017, 16:03
Er zijn er weer een paar nieuwe, binnenkort maar eens uittesten...
De nieuwe dames Sonja en Alicia kun je beter overslaan.
Hebben een lekker figuur maar bieden slechte service.
dennisw
11 oktober 2017, 00:32
Had zondag 8 oktober maar beperkte tijd voor fun.
De navigatie ingesteld voor Vulkanstrasse.
Daar aangekomen had de panden die ik bezocht weinig te bieden.
Navigatie opnieuw ingesteld op Moers.
Asia sex hause bood net waar ik naar op zoek was.
Dan maar verder naar de Kautzstrasse.
Wat een rust.
2 Parkeerplaatsen slechts bezet.
Na een douche op zoek naar iets wat bij me past.
In de ruimte links van de bar een aantal dames die aandacht trekken.
Helaas geen match.
In de ander ruimte herkende ik Vanessa. Was tijdens een bezoek vorig jaar niet slecht bevallen.
Na een cola een de bar trof ik haar uitgeteld op een sofa.
Languit liggend op een sofa zonder een
Het wordt haar duidelijk dat het geen standaard kamer gaat worden.
Ze is in eerste instantie terughoudend wat betreft de ontdekkingstocht over haar mooie body.
Uiteindelijk ontdooid ze en nodigt uit voor een kamer bezoek.
Naar mate de sessie vordert lokt ze me uit de tent met een aantal Roemeense uitspraken.
Dat geeft aan dat de dame intussen ontdooid is en haar energie heeft terug gevonden.
Ze weet me uit te dagen tot een spetterend hoogtepunt.
In Viersen was Alina mijn topper.
Maar dit tussendoortje heeft een positieve indruk nagelaten.
Bergtester
30 juli 2018, 20:56
Dea ist jetzt im XS, da wurde es Zeit ins Laluna zu fahren. Ich hatte Kathi in Planung. Noch vor dem klingeln wurde auf dem Öffner gedrückt, da hat wohl jemand den Bildschirm im Auge. Die nette Dame hinter der Theke, kam ziemlich wortlos rüber. Nicht das Sie kein deutsch spricht oder versteht.
Kathi war mit einem Kunden auf dem Sofa am rummachen. Erst mal duschen und auf Kathi gewartet. Es wäre noch ein neues Girl da gewesen, aber diesmal wollte Ich die Beste haben. Auf Gutes kann man auch mal warten.
40 Minuten später kam Sie frisch gemacht ins Wohnzimmer. Schnell hin bevor da jemand die gleiche Idee hat. Eine ausgiebige Begrüßung, ein erstes Kennenlernen und die Frage ob Wir den Sex haben sollten. Was bei Mir sich so anhört. Hi, haide Zimmer?
Kathi war gleich gut dabei, Sie erzählte fröhlich was auf rumänisch. Ich verstand nicht bis gar nichts, aber Sie war gut gelaunt.
Drauf auf Bett und es geht direkt ins warme Mündchen, wenn das keine Liebe ist.
Ich war echt angefixt von Ihr und es ging in die 69er. Kathi stöhnt nach kurzer Zeit mit wilden Zuckungen Ihres Popos. Bei so Action muss Ich immer den Popo festhalten damit Sie nicht "ausbricht".
Sie lief praktisch aus, Ihre Muschi und mein Mund waren recht weiß von Ihrem "Liebessaftes". Das kann man nicht simulieren, Kathi ist echt geil bei oralen Vergnügen. Und wie immer hören die Mädels dann auf zu blasen und geben sich Ihrer Lust hin.
Aber Sie geht gut ab , das hat auch was für sich.
Jetzt wurde es Zeit Kathi durch zu knattern. Sie nimmt Platz und Ich gebe Gas, auch hier kennt Ihre Lust scheinbar keine Grenzen. Sie schreit das halbe Zimmer zusammen, was sehr geil rüberkommt. Beim zweiten Höhenflug von Ihr krallt Sie sich mit Ihren Fingernägeln in meinen Rücken. Ich dachte schon Sie wollte Mir den Rücken zerkratzen und musste Sie etwas bremsen. Ich fragte mal nett noch ob etwas "Bissiges" drin wäre.
Sie gleich , nein. Nach etwas bitten ging doch was ab. Finale im Blow und Handjob. Ihre linke und rechte Schulter wurde etwas eingekleistert, das war kein Thema. Aber der Liebesbeweis in Ihren Haaren löste keine Freude aus, aber Sie machte eine gute Mine zum bösen Spiel.
Gesamt waren es 36 Minuten reine Zimmerzeit, abgerechnet wurden sehr faire 40 Euro.
Ich kann Kathi bedenkenlos weiter empfehlen , Sie ist das beste Mädel im Club. Der Erfolg des Lanunas hängt sehr von Kathi ab.
Ab und zu lese Ich auch das Kathi nur ein paar Worte spricht, Sie hat wohl keine Lust deutsch zu sprechen. Sie versteht auf jeden Fall ne Menge.
Mit Ihren natürlich lustigen Wesen spricht Sie den deutschen Kunden auch gerne auf rumänisch an, das Der in der Regel nichts versteht ist Ihr bewusst.
Aber es kommt immer noch drauf an wie was gesprochen wird. Und so lange das in Ihrer lustigen netten Art ist , so lange ist alles gut.
Besser Sie erzählt was auf rumänisch als keiner ein Wort auf dem Zimmer.
Ihr guter Service ist da allerdings bekannt so das Kathi meistens auf dem Zimmer ist und Ihre Kunden verwöhnt. GF6 mit ganz viel Liebe und Nähe , das ist was Kathi ausmacht.
vanKees
31 januari 2019, 08:06
31630
vanKees
Musicus
30 augustus 2019, 22:45
Op 17 augustus was ik hier 's avonds, voor de derde keer.
Na Vanessa en Kathy, wou ik deze keer Isabella beter leren kennen.
Prachtige natuurlijke body, zeer sportief en actief, maar alles behalve romantisch.
Zij is op haar best als ze gewoon bovenop zit en rijdt. Gaan meid!
Ze is wel niet into kussen of andere romantiek.
Daarna nog gekamerd met de nieuwe magere blondine.
Was ok, maar niet meer dan dat.
Altijd voor de gulle prijs gekozen.
Line-up: 4,5/10
Service: 6/10
Prijzen: normaal
flatchestlover
31 augustus 2019, 10:35
Hey Musicus,
Vertel wat meer over die magere blondine.
Is ze wat voor mij , ben zoekende .
Musicus
18 november 2019, 09:48
Eergisteren, na Luderland en Villa Verena, ben ik rond 20u30 hier nog eens binnengesprongen!
Tania lachte zo schattig naar me, dat ik maar direct met haar ben gaan vrijen.
Ze had er zin in en kwam klaar.
Na mijn zesde orgasme van de dag had ik nood aan wat rust, maar tegen middernacht zat ik toch weer in Isabella.
Ze wil niet zoenen, is niet romantisch en eigenlijk een bitch, maar ze heeft een lichaam van een topmodel en kan rijden als de beste!
Voor de 7e keer klaargekomen en waarmee het een van de betere clubdagen van het jaar was!
Bij het vertrek nog 2 lange gratis tongzoenen gekregen, van Tania en een andere zwartharige... Jammie!
Dank dames...
Line-up: 6,5/10
Service: 7/10
Prijzen: normaal
Man with the GOLDEN gun
12 oktober 2020, 23:13
Vorige week hier na een lange tijd weer eens langs geweest.
Na 2 jaar is er niets veranderd, behalve de line-up. Hoewel, wat me opviel was steeds de snelle kamer-vraag van de dames. Als je er naast ging zitten kwam die vraag na 1-2 minuten, terwijl het helemaal niet druk was. Zal wel met Coovid19 te maken hebben. Vroeger was dat niet zo.
Alleen Kathy kende ik, de rest was nieuw voor mij.
Kathy is een lekker ding maar was de hele middag zoals meestal, bezet.
eerste ronde was met Tania. Mooie en vriendelijke dame met een voortreffelijke service. Pijpt goed, lekker likken en vingeren. Lekker klaargekomen. Zij niet, daarvoor moet je ze zoals de meester een uur boeken.
Vervolgens 2 keer met Melissa. Ook een lieve en gewillige meid. Slank, lekkere tietjes en strak. Helaas wel wat glijmiddel. Moet wel zeggen dat de eerste keer beter was dan de 2e. Ik heb betere ervaringen met een duo-rit.
Isabelle heb ik overgeslagen, maar die komt de volgende keer aan de beurt. Die zag er ook zeer goed uit. Verder was de lange Jasmin nog aanwezig en de dikke Bianca. De meesten staan op http://clublaluna.de/
Helaas niets te eten. Vroeger lag er nog wat cake. Niet gezien of de sauna het deed.
hanslatta
13 oktober 2020, 08:50
ben er afgelopen weken ook geweest en sluit me helemaal aan bij Golden Gun, Melissa is een echte GFE. Tania is ook erg lekker, maar beetje commercieel. Jasmin is een girl next door, prima club, al jaren.
Piepo777
13 oktober 2020, 15:17
Afgelopen zondag in La Luna geweest,
"Moers" vanuit Venlo ook goed te doen, met 25 minuten sta je voor de deur.
Bij binnenkomst al meteen 2 bekenden die ik uit "ByNight" kende, leuke gasten en meteen praatje gemaakt.
Later op de avond kwam er nog een Limburger hij was in "Pulco Gold" geweest, en op terugweg even "Moers" aangedaan.
Bij binnenkomst betaal je 20 entree, en krijg je badjas en handdoek en een kluissleutel.
Was redelijk rustig, werd me verteld 7 dames aanwezig maar ik zag er maar 2, de rest op kamer dus.
Wat me opviel veel mannen die schijnbaar telefonisch een afspraak maken met een dame, en dan 20 entree betalen meteen door naar de kamer zonder gesprekje vooraf.
Dan kun je kiezen voor verschillende tariefsoorten, goedkoopste is 30 euro voor 20 minuten. iedereen kan dus zelf zijn keuze maken, op de kamer wordt dan de vraag gesteld wat je wil.
1e ronde met de lekkere super slanke Isabelle, heel mooi meisje, maar eenmaal van haar kleren ontdaan schrok ik, echt super mager, de ribben kon je tellen en zien, ook aan de zijkant van haar onder heupen is het net of ze wonden heeft.
Van die roze plekken zeg maar, ik schrok zo dat ik maar beleefd gezegt heb doe maar 20 minuten, daar keek ze beetje raar van op, want denk dat erg weinig oplevert voor haar zelf.
Maar eerste keer gaat altijd snel, dus ook deze keer snel klaargekomen alles ruim voldoende, maar schrok van haar heupen.
2e ronde met de lange Jasmine, een prima service op de kamer met knuffelen en de sex was buitengewoon goed, ook heerlik pijpen en weer een mooi half uurtje gemaakt.
Conclusie:
1, Leuke tent voor maximaal 2-3 uurtjes, want eten is er niet, alleen koffie en fris.
2, Entree erg laag, maar je krijgt er alleen maar drank voor uit de koffie automaat of fris in plastic beker.
3, Mooie dames met goede service voor klein bedrag.
4, erg donker binnen geen raamwerk.
5, sauna staat uit, afgeplakt met tape.
Prijs prestatie wel OK, maar niet voor hele dag, na 2-3 uurtjes is er niks meer te doen, dames kletsen niet veel en blijven roken binnen.
Kathy idd. die ken ik al sinds 2012 toen ze in club Angelique in Dulken werkte in de gang bang en privé.
Ze spreekt nog steeds amper Duits of Engels, blijf ik vreemd vinden na 8-9 jaar Duitsland.
De andere dames werken er korter, al hoewel die Tanja me ook bekend voor kwam heeft die ook niet onder een andere naam in Dulken gewerkt ?
Piepo...
Man with the GOLDEN gun
16 juni 2021, 22:53
Eindelijk weer open!
Freitag, 18.06. - 14:00 Uhr
Einlass für - Geimpfte, Getestete und Genesene
Schnelltestes gibt es direkt in Moers City
Willem2
17 juni 2021, 12:53
Eindelijk weer open!
Waren die dicht dan :rolleyes: :cool:
Man with the GOLDEN gun
27 juli 2021, 22:55
Vandaag eindelijk weer eens op bezoek geweest.
Eerst met Melissa. Lieve vriendelijke meid met zeer goede service. heerlijk half uurtje mee gehad. Jammer dat ze wat is aangekomen, ze heeft niet meer het skinny figuurtje van vorig jaar.
Van het beffen werd ze goed geil, deze keer geen glijmiddel nodig.
Volgende ronde weer gekozen voor Tania. Wat een sensatie weer! Wat is die meid geil! Ze kwam 2 keer. Eindstand was 2-1.
Gekozen voor een half uur, maar verengt naar een uur. Als je een goede conditie hebt is dat aan te bevelen. Topsport!
LaLuna is een kleine club, er waren 5 dames, 1 veel te oud, 1 wat te chubby en 3 naar mijn smaak. Hopelijk komen er nog een paar toppertjes bij.
De service van deze 3 dames, Tania, Melissa en Jasmin is voortreffelijk.
De bijna 180 lange Jasmin stond wel op mijn todo lijstje maar na dat uurtje met Tania was de pijp helemaal leeg. (hoe toepasselijk)
Goedemorgenallemaal
18 augustus 2021, 18:56
Gisteren naar Elsdorf, maar hoewel ze hun best deden waren de dames niet mijn ding gisteren, alleen Dolli maar goed, die was de hele tijd onder de pannen, en als ze op de stoel zat dan was er net iemand voor me. Dus wat anders, geen zin om verder door de rijden naar Lichtenberg dus met een omweg via Moers naar huis, gokken dat de dames die goede service leveren ook aanwezig zij en niet al geboekt waren. Dat waren ze dus wel maar zowel Melissa als Tanya vinden een gaatke voor mij. Nu ben ik normaal voor drie sessies of tenminste 1 langere maar dat zat er vanwege reserveringen en grote drukte niet echt in. Maar goed, 2 goede sessies dus ik mag niet klagen.
Of toch wel. LL wordt geroemd voor de koffie uit het masjien maar dat lukte me gisteren niet. Thekemevrouw zou wel koffie regelen. Nou graag .
Maar toen, oh gruwel, zij pakte een kopje en zette die niet bij het koffiezetapparaat maar...oh gruwel oh horror :bibber_2 ze zette het kopje onder een Senseo :noooo[1]:
vanKees
18 augustus 2021, 20:28
Goedemorgenallemaal,
wie sind den aktuell die Zimmerpreise für eine halbe und eine ganze Stunde im LaLuna?
Dankie by voorbaat!
vanKees
Goedemorgenallemaal
18 augustus 2021, 20:56
Shit, niet op gelet.
vanKees
18 augustus 2021, 21:04
Ek kan verstaan. Jy moet vol testosteroon wees.
vanKees
Goedemorgenallemaal
18 augustus 2021, 21:07
Ja ik geloof dat ik 70 heb moeten afrekenen voor 2 sessies, waarbij ee eentje wel heel erg snel was, dus dat zou 30 voor 20 min en 40 voor 30 min kunnen zijn. Er was bij vertrek nog een auto met NL kenteken, misschien 1 van ons.
rmjhexe
18 augustus 2021, 21:39
Plus eventueel extra van 20 voor rtc service
Goedemorgenallemaal
20 augustus 2021, 22:59
Plus eventueel extra van 20 voor rtc service
Die stond niet (meer?) vermeld op het bordje met rpijzen, ik meen dat dat vroeger wel zo was. Niet naar gevraagd eigenlijk.
Piepo777
22 augustus 2021, 10:06
Gisteren even geweest 3 uurtje voor de snelle wip.
Aanwezig 4 dames, Tanja, Altea, melissa, en een nieuwe mij onbekende.
Jasmine had weekendje vrij en pas maandag erweer.
20:entree en daar krijg je broodjes met choco vulling, wat repen mars en nuts, en koffie thee en frisdrank voor.
1e ronde met de mooie en leuke melissa, alles erop en aan en na 20 minuten condoom volgespoten totale schade 3 tientjes.
2e ronde met de mooie Altea, ietsje steviger maar super dikke tieten, en goede service ook hier weer totale pakket en rubber binnen 20 minuten vol.
Leuke 4 uurtjes gehad, langer kun je er niet blijven, het blijft een rovershol geen ramen en licht alles donker binnen.
Totaal 80 euro en zelf mee gebrachte duitse belegde broodjes tel er 5 euro bij op
Goedemorgenallemaal
22 augustus 2021, 15:51
Wat? Geen chocobroodjes of marsen voor mij :eek:
Zelf wel e-readertje meegenomen
cornelis312
12 september 2021, 15:28
Goede middag,
Even een verslag van een aantal bezoeken aan deze club de afgelopen twee weken.
Een paar keer het bed gedeeld met Tanja. De eerste keer fantastisch, de tweede en derde keer steeds ietsje minder. Jammer. Maar misschien was ze aan vakantie toe. Zij is momenteel afwezig, ongeacht wat de website zegt.
Atena was een topper, vrolijk, spontaan en ik had haar graag meedere malen bezocht. Zij is echter afwezig en komt de rest van het jaar niet meer terug. Ook hier is de website dus niet actueel.
Jasmin, daar had ik graag wat avontuurtjes mee willen beleven. Echter, in tegenstelling tot wat op de website staat, spreekt zij geen woord Engels, maar alleen Duits. Das ist ein bisschen ein Showstopper für mich :biggrin:, maar misschien waag ik het in de toekomst nog een keer. Echt een buil vallen kan je daar niet.
Aan Melissa kan je je sowieso geen buil vallen. De foto's zijn iets gedateerd en ze kijkt in het begin soms een beetje stroef, maar in de slaapkamer verandert dat. Ze laat veel toe, en is ook na afloop gezellig gezelschap.
Dan de toppers van de maand.
Georgiana. verscholen achter in de hoek, en daar nogal stilletjes. Verandert op de kamer in een luidruchtige tijger met wie het goed een uurtje toeven is. Dan moet er wel een klik zijn.
En Flori.Tja... Haar pre-sales capaciteiten leidden op de bankjes bij de sauna tot een onverwacht hoogtepunt. En dan hadden we de kamer nog niet eens gehad. Man, wat kan die zoenen.
Daarna, ter compensatie, anderhalf uur met haar doorgebracht, om opnieuw op sterkte te komen. Tussen de eerste keer op de kamer en de tweede nog gezellig gezamenlijk gedoucht en haar met een aardige fooi achtergelaten.
P.S. de broodjes met choco vulling heb ik moeten ontberen :tongue: Dranken in voldoende voorraad.
Kortom: qua afstand, qua prijzen en qua dames staat LaLuna voor mij momenteel op 1. Het pand is oud, parkeren moet je even weten, en de dames zijn misschien geen GT of HG materiaal, maar aardig, zeker voor een plek die het van afwerksex moet hebben.
Man with the GOLDEN gun
21 september 2021, 22:01
Vandaag weer even langs geweest.
Tania is weer terug van vakantie. Ze zag er weer lekker hoerig uit met haar kaplaarzen. :biggrin:
Meteen mee naar de kamer, waar het weer een groot feest was.
Daarna de nieuwe Georgiana geprobeerd.
Niet de allermooiste, wel supergeil.
Ze blijft proberen om je tong in te slikken en je huig te kietelen.
Ze is niet dominant, je kunt er eigenlijk alles mee doen.
Voor herhaling vatbaar.
De keuze wordt hiermee steeds moeilijker. Jasmin en Melissa blijven ook toppers.
Die laatste gaat er binnenkort wel mee stoppen.
cornelis312
22 september 2021, 09:03
De keuze wordt hiermee steeds moeilijker. Jasmin en Melissa blijven ook toppers.
Mijn enige probleem met Jasmin is dat op de website staat dat ze Roemeens en Engels spreekt, maar dat moet Roemeens en Duits zijn. Haar Duits is uitstekend, het mijne minder, dat maakt een conversatie vooraf of achteraf lastiger.
Datzelfde heb ik met Flori, dat is ook een vrouw van zeer weinig woorden :tongue:
cornelis312
2 november 2021, 15:35
Jasmin en Melissa blijven ook toppers.
Dat heeft Melissa inderdaad gedaan. Ze zou in oktober stoppen, en lange tijd meer terug komen.
Well, guess who's back??:wink2:
Flori is overigens wel even weg, maar komt zeker weer terug.
Het zonnetje scheen lekker, en dan lijkt het een vreemde keuze om naar de maan te gaan, maar ik was erg nog nooit geweest. Daarbij was ik erg benieuwd of de legende inderdaad voorleeft. LaLuna ligt aan de rand van de binnenstad, je parkeert dan ook niet op de stoep, maar in de parkeergarage. Het is goed dat er een bord hangt aan het begin van de lange steeg waar je in moet lopen, want pas achteraan zie je de verstopte ingang naar de kelder waar de club is gevestigd. Bij binnenkomst (20 euro) een aardige theke die vraagt of ik eerst nog wil douchen, en dan wordt me snel duidelijk dat dit niet de standaard saunaclub is die ik gewend ben. Je kan hier blijkbaar ook voor een snel nummertje naar binnen.
De club is donker, erg donker en doet nog het meest denken aan een alternatieve studentenkroeg. Er is geen daglicht, geen buiten, wel een sauna (niet geprobeerd) en de kleedkamers , douches en mijn handdoek hebben hun beste tijd gehad.
De dames, verrassend genoeg klopt de aanwezigheidslijst op de website, zitten op banken en spreken Roemeens. Mijn colaatje krijg ik in een papieren bekertje. Eten heb ik niet gezien.
Zo donker als de verzamelruimte is, zo licht is dan weer de kamer waar ik terecht kom. Vooraf heeft de Theke de tarieven (30v20,40v30 geloof ik) meegedeeld en op de kamer wijst mijn gezelschap me erop dat de legende niet in alle opzichten voortleeft, en dat ficken alleen mit gebeurt, iets wat me hier best een prima idee lijkt.
Wat me positief verraste, is dat ze snel in de gaten had dat het ficken me niet kon bekoren, en dat ze zonder iets te vragen terugging naar een oldschool orale ervaring.
Ook wel eens fijn dat er niet hoeft te worden onderhandeld, gezeurd en gebedeld. Ik heb het af te rekenen bedrag dan ook maar flink naar boven afgerond en was uiteindelijk nog minder kwijt dan bij de concullega's.
Fazit: voor een snel ontspanningsmoment zou ik nog wel eens langsgaan. Als ik voor de sauna en een langer verblijf zou kiezen dan ging ik naar de ook in Moers gelegen Diamant (goede sauna, kino, eten en coca-cola in een flesje.
UKtraveller
25 maart 2022, 12:01
Ben nu al een paar keer hier geweest : Ambiance is niet om naar huis te schrijven maar dames proberen hun best te doen; Melissa , Tania en Patricia zijn actief en propberen de kamer ervaring leuk te maken. Melissa en Tania spreken goed engels ; Patricia niet ; Laatst de jonge Bari geprobeerd maar die is zeer passief en wil zo snel mogelijk er van af ... geen aanrader .
UKtraveller
25 maart 2022, 12:03
Oh Ja , de sauna stelt inderdaad niet veel voor ; niet warmer dan 60 graden
cornelis312
26 maart 2022, 13:31
Ben nu al een paar keer hier geweest : Ambiance is niet om naar huis te schrijven maar dames proberen hun best te doen; Melissa , Tania en Patricia zijn actief en propberen de kamer ervaring leuk te maken. Melissa en Tania spreken goed engels ; Patricia niet ; Laatst de jonge Bari geprobeerd maar die is zeer passief en wil zo snel mogelijk er van af ... geen aanrader .
Ik kwam hier tot voor kort regelmatig. Mijn mening:
Melissa: Leuk, goede communicatie mogelijk, bedprestaties goed tot fenomenaal (hangt van de bui af).
Tania: was vroeger leuk, maar is wat commerciëler geworden. Voor een incidentele ontmoeting te doen, maar haar after-sales is er niet meer, alhoewel ze nog wel heftig meekreunt :redface:
Jasmin: goed. Sympathiek, met mij wat lastiger te communiceren, want mijn Duits is minder, maar dat is haar fout niet. Ze is lang, maar als je een klik hebt, heel leuk en ook goed op de kamer.
Patricia een keer geprobeerd, viel mij tegen, maar dat kan aan mij gelegen hebben. Haar gebrek aan Duits of Engels belet een conversatie, het is een beetje auto piloot. Maar misschien waag ik het nog een keer op.
Rami: daar waag ik me niet aan: iets zegt me dat dat niet vertrouwd is.
Node gemist worden Georgiana en Flory. Die konden je klaarkrijgen door alleen al te kijken :rolleyes: Plus hun after-sales waren goed. Menig half uurtje liggen nababbelen dan wel knuffelen. Als die terugkomen, of slechts één daarvan, dan ben ik er weer wekelijks. Misschien dat ze elders werken, maar ik weet niet waar :heul:
Oh, en er is een privé-parkeerplaats voor de deur, die is regelmatig vrij, en de parkeergarage is na 19u gratis, anders is bij Saturn meestal nog wel een plekje.
BefBeer
26 maart 2022, 17:17
"maar haar after-sales is er niet meer, alhoewel ze nog wel heftig meekreunt"
Ik snap echt niet wat hiermee bedoeld wordt!
schoolmeester
26 maart 2022, 18:24
Lijkt me toch duidelijk: ze geeft geen after-sales meer, maar ze kreunt nog wel heftig tijdens de daad.
Groet, schoolmeester.
blauwebeer
27 maart 2022, 08:28
Lijkt me toch duidelijk: ze geeft geen after-sales meer, maar ze kreunt nog wel heftig tijdens de daad.
Groet, schoolmeester.
10 op 10 én een bank vooruit. :biggrin:
schoolmeester
27 maart 2022, 08:47
Cool !
BefBeer
27 maart 2022, 20:16
Er worden gewoon 2 verschillende zaken genoemd die niet zoveel met elkaar te maken hebben.
1) meekruenen is nm wss op de kamer en
2) after-sales zijn de zaken na de kamer als men weer terug is in de club ruimte.
Hier wordt foutelijk alhoewel nog tussen geplaatst.
Alle leraren Nederlands zullen dit afkeuren, zelfs de huidige niet zo goede generaties!
schoolmeester
27 maart 2022, 20:25
??????????
Goedemorgenallemaal
27 maart 2022, 23:09
Node gemist worden Georgiana en Flory. Die konden je klaarkrijgen door alleen al te kijken :rolleyes: Plus hun after-sales waren goed. Menig half uurtje liggen nababbelen dan wel knuffelen. Als die terugkomen, of slechts één daarvan, dan ben ik er weer wekelijks. Misschien dat ze elders werken, maar ik weet niet waar :heul:.
Naja, Tanya vond ik na alle superverhalen eigenlijk wat tegen vallen, Jasmin vooral sympathiek (en ja dat wil je ook wel eens he) en het wordt een probleem als Melissa weer eens gezelschap zou krijgen van Flori en Georgina. Teveel goede keuzemogelijkheden. Georgina heeft trouwens hele goede massage kwaliteiten ook.
Piepo777
27 maart 2022, 23:13
Paar weken terug hier ook nog eens geweest.
Aan de start Tanja, Jasmine, Melanie en Rami.
Eerste ronde met Rami, op de bank al gelijk tongzoenen en zich heel leuk voordoen, eenmaal op de kamer mocht amper nog wat, een grote teleurstelling dus, snel in misso klaar gekomen 30 betaald en wegwezen.
2e Ronde met tanja, heel eluk in de omgang maar wordt veel geboekt, ook van gasten die telefonisch afspraak maken, en dan komen voor de snelle wip, die gaaten bellen gaan op kamer en met 15 minuten weer buiten.
Vandaar dat Tanja de service beetje snel afraffeld op de kamer.
Wel heerlijk in haar klaargekomen, en ook lekker tongen en alles, maar ze is wel minder geworden als voorheen.
Piepo
cornelis312
28 maart 2022, 10:44
Groet, schoolmeester.
Klopt. Ik heb me wat ongelukkig uitgedrukt, maar daarvoor zijn schoolmeesters, om het te verduidelijken.;)
Tanja kreunt overdadig (overdreven?) mee tijdens de daad.
Maar vroeger kon je daarna nog wel even lekker met haar kletsen. Dat lukt nu niet meer, want ze heeft inderdaad veel telefonische boekingen. Dus als je binnenkomt en "de zaal" is leeg en je gaat drie kwartier met Melissa aan de slag, dan werkt Tanja in die tijd twee klanten af, waarbij wij mee mogen genieten van de "omgevingsgeluiden" :wink2:
cornelis312
28 maart 2022, 10:49
Er worden gewoon 2 verschillende zaken genoemd die niet zoveel met elkaar te maken hebben.
1) meekruenen is nm wss op de kamer en
2) after-sales zijn de zaken na de kamer als men weer terug is in de club ruimte.
1 Klopt
2 Bedoelde ik eigenlijk in de kamer zelf. Dus napraten, na knuffelen en gewoon vrolijk samen de kamer verlaten.
Met Georgiana was dat standaard, als één van de douches bezet was, had ze er ook geen probleem in om samen te douchen daarna.
Maar met Tanja is het nu meer Wippen, Inpakken, Wegwezen.
Ze heeft het te druk, en ze weet haar kwaliteiten ook "uit te nutten".
BefBeer
28 maart 2022, 11:29
Bedankt voor je toelichting.
UKtraveller
7 april 2022, 12:36
Afgelopen dinsdag weer eens naar Laluna gegaan ; Opstelling is nog steeds Tanja, Melissa, Jasmin , Rami en Patricia. Patricia is een leuke meid die helaas alleen iets in Roemeens brabbelt; Op de bank gelijk al aan de slag : TZ en handjes werden opgewarmd onder mijn handdoekje :) Op kamer fantastische GFE met TZ, PZC en verdere orale belevenissen. Vraagt netjes om "gummi"? Heb ik maar gedaan maar wil aan mede ijsberen vragen of een van jullie ervaring heeft in deze club met AO ? Met haar of een van de andere meiden ?
Eddy_V
7 april 2022, 16:22
AO en dergelijke zijn verboden in Duitse clubs dus daar heeft niemand ervaring mee !
Je zou eens kunnen vragen of er milieuvriendelijke ervaringen zijn opgedaan ;)
UKtraveller
7 april 2022, 16:25
Eddy, thx was ik inderdaad even vergeten ..
JonnyFontane
7 april 2022, 16:43
AO en dergelijke zijn verboden in Duitse clubs dus daar heeft niemand ervaring mee !
Je zou eens kunnen vragen of er milieuvriendelijke ervaringen zijn opgedaan ;)
Nou Eddy......een bepaalde dame in een club in Ratingen daar in tegen nee t het niet zo nauw met dat verbod.
hasta la pasta
7 april 2022, 18:07
Dit geldt alleen in een club in Ratingen? Niet in andere clubs?
rmjhexe
7 april 2022, 18:11
Katholiek opgevoede meisjes vind je gelukkig in elke club
hasta la pasta
7 april 2022, 18:13
Kijk! Ik ben verheugd dat uitgerekend jij dit antwoord geeft!
Giodude
7 april 2022, 18:48
Kijk! Ik ben verheugd dat uitgerekend jij dit antwoord geeft!
Had je iets anders verwacht van de grootste Punto Blanco gokker onder de beren :biggrin:
hasta la pasta
7 april 2022, 19:01
Nee hoor. Btw, ik had deze reactie verwacht van forum beer Patjax. Zijn jullie soms broertjes?
rmjhexe
7 april 2022, 19:08
Ik ben toevallig wel de voorzitter van de fanclub van Roberto blanco
schoolmeester
7 april 2022, 19:14
En vaste bezoeker van de apotheek waarschijnlijk....
JonnyFontane
7 april 2022, 23:47
En vaste bezoeker van de apotheek waarschijnlijk....
Nee, van de ggd......hij heeft een vipkaart. Nooit meer wachten bij de soapoli.
cornelis312
8 april 2022, 12:36
maar wil aan mede ijsberen vragen of een van jullie ervaring heeft in deze club met AO ? Met haar of een van de andere meiden ?
What happens in Moers
Stays in Moers
:t1514:
sunny.xbx
27 april 2022, 15:48
Tanya is beschikbaar vandaag, en drie meer
Man with the GOLDEN gun
10 mei 2022, 22:46
Vandaag even langs geweest.
4 dames aanwezig, Jasmijn, Rami, Melissa en een wat dikkere dame die ik nog nooit gezien heb. Helaas geen Miruna en Tania.
Helaas heeft de inflatie hier ook toegeslagen. De kamerprijzen zijn allemaal met 10 euro verhoogd.
Goede sex gehad met Rami en Jasmijn.
Kom ondanks de prijsverhoging toch snel weer terug.
Goedemorgenallemaal
12 mei 2022, 13:26
Ik was er ook. Ook goede sex gehad met Rami, prima mondwerk, helaas na Covid was de pijp na 1 beurt net wat te leeg, het rubber erg vol. Die dame in de hoek die wat zwaarder was zou volgens de Theke Patrica zijn.
Het wankele bankje in de kleedkamer leeft nog steeds.
cornelis312
13 mei 2022, 13:24
Met Rami kon ik nooit door 1 deur.
Jasmine is een zekerheid evenals Melissa.
Patricia is niet slecht, maar qua taal is daar niet veel mee te praten.
Er is een nieuwe, Elisa, ben benieuwd.
Maar qua prijzen liggen ze nu boven wat in de buurt (nog) gebruikelijk is. Weet niet of dat commercieel slim is.
Een aantal andere gelegenheden is nou juist absoluut niet van plan de prijzen te verhogen, want het is momenteel al erg leeg.
Afwachten.
UKtraveller
17 mei 2022, 15:29
Vandaag weer een keer naar Moers gereden . Twee nieuwe gezichten daar waarvan ik Julia aan een nadere inspectie heb onderworpen :) ; Fantastische GFE maar geen woord engels of duits .. jammer .
Andere dame heb ik gezien ; iets forser met enorme borsten ten opzichte van de andere dames ; benieuwd hoe die smaakt .. Prijzen zijn inderdaad met 10 euro verhoogd nu dus 20/40 ; 30/50 en 60/80
mentholbear
18 mei 2022, 02:05
What happens in Moers
Stays in Moers
:t1514:
Nee hoor, soms krijg je een souvenir mee naar huis :bibber_2:
JonnyFontane
18 mei 2022, 05:59
Nee hoor, soms krijg je een souvenir mee naar huis :bibber_2:
Niet alleen in Moers......ook in Ratingen krijg je wel eens wat mee naar huis.....
mentholbear
18 mei 2022, 11:47
Niet alleen in Moers......ook in Ratingen krijg je wel eens wat mee naar huis.....
Niet bij Venus ;)
Verontwaardigd reageerde ik toen de theke de lingerie kwam ophalen. Hey, my souvenires riep ik nog! Maar het mocht niet baten :heul:
Maatje te groot
26 juli 2022, 18:13
Ook in Venus Haminkeln? PB wordt zeer gewaardeerd ����
Eddy_V
26 juli 2022, 22:01
PB ?
Penicilline zal je bedoelen :biggrin:
mentholbear
28 juli 2022, 01:07
Vast wel, maar dat bedoelde ik niet. Was een grap over souvenirs. Als je op het pijltje klikt van m'n quote kun je het verslagje lezen hoe er lingerie nog me werd gesmeten, maar die ik niet mocht houden *snik* :heul:
Grappig was wel dat toen ik gespeeld klaagde, dat 1 van de dames zei dat ze een vermogen kwijt zouden zijn aan lingerie souvenirs, maar dat ze als uitzondering er wel eentje voor me zou regelen. Geen idee wat ik er mee zou moeten... Ophangen? Aantrekken? :gruebel:
Heb het aanbod maar afgeslagen :smoke:
bertje600
1 augustus 2022, 11:44
Voor zaken moest ik enige tijd in de buurt van Moers doorbrengen.
Dat gaf mij de gelegenheid om deze club eens te bezoeken.
Had ik dat maar niet gedaan, dan had ik mijn geld niet verspilt.
Wat een complete afgang is deze club.
Je komt binnen en direct wordt je aangesproken om 2o euro entree op de balie neer te leggen.
Dan wordt je gewezen waar de douches zijn en je moet een handdoek zelf meenemen uit een ruimte waar
enkele dames ongeinteresseerd zitten te kijken en met elkaar in het Roemeens te babbelen.
De sleutel van een locker wordt overhandigd en voor de rest moet je het zelf uitzoeken.
Na de douche naar de damesruimte gegaan en mij daar in een bank laten zakken.
Er wordt niet gevraagd of je iets te drinken wil en wat er dan beschikbaar is.
Af en toe is er een dame die even een blik op je werpt en dan hun hoofd weer ondraait zonder enige interesse in je.
Na ongeveer 10 minuten is er dan een dame die zegt of je wilt ficken.
In dit geval was het Jasmin.
Ik wilde wel en zij leidde mij naar een kamer ne trok daar haar bikini uit.
Eerst de betaling en dan de sessie.
Die bestond uit het dringende verzoek om op het bed te gaan liggen.
Aan haar poesje mocht je niet komen laat staan dat licken mogelijk gemaakt werd.
Mijn lange heer werd voorzien van een rode jas die het echte gevoel ontbeerde.
Daarna begon het blasen, wel mer lange halen om er maar voor te zorgen dat je snel zou komen.
Ik gaf aan om mijn kleine jongen in haar poesje te proberen en zij poseerde zich op mij en met
veel beweging kwam ik kort daarna klaar.
Zij deed de rode jas uit en maakte mijn nu wat kleinere jongen schoon met keukenpapier.
Ze bleef nog even naast me liggen met een minimale conversatie die zij regelmatig afkapte met een dooddoener.
Toen zij ze dat ik moest gaan douchen en zij vertrok om dat ook te gaan doen.
Al bij al was het een zeer korte sessie waarbij ik weliswaar gekomen was maar er grote twijfel kwam over de gehele sessie.
Deze club is een afwerkclub die totaal geen service levert, aar alleen er is om zo snel mogelijk je van je geld te "beroven".
Dit is een club waar aan de lopende band mannen worden klaargestoomd en die dan daarna weer weg gaan.
In die korte tijd heb ik dat bij vier mannen, inclusief mijzelf, kunnen constateren.
Ik zal er in ieder geval nooit meer naar teruggaan en ik raad iedere ijsbeer aan deze club nooit meer te bezoeken.
cornelis312
1 augustus 2022, 15:44
Na ongeveer 10 minuten is er dan een dame die zegt of je wilt ficken.
In dit geval was het Jasmin.
Ik wilde wel en zij leidde mij naar een kamer ne trok daar haar bikini uit.
Eerst de betaling en dan de sessie.
Die bestond uit het dringende verzoek om op het bed te gaan liggen.
Aan haar poesje mocht je niet komen laat staan dat licken mogelijk gemaakt werd.
Mijn lange heer werd voorzien van een rode jas die het echte gevoel ontbeerde.
Ik vind dat echt heel vreemd om te horen, daar ik een aantal top-sessies met Jasmin heb gehad, waarbij er van die dikke rode condooms geen sprake was. Man, wat een ondingen zijn dat.:mad:
En ik heb haar regelmatig mogen proeven, en dat gold ook voor een paar andere dames daar.
Helaas staat jouw verhaal niet op zich, de laatste tijd, op andere forums is men sinds kort ook negatief over deze club. Was Miruna een aantal maanden geleden nog een toppertje (heb haar zelf niet meegemaakt), ook die heeft nu een Chinese muur om haar geslachtsdelen gebouwd.
Dus ik heb geen idee wat daar gebeurd is, maar jouw beschrijving is niet meer de club waar ik tot eind vorig jaar wekelijks een paar keer "kwam".
schoolmeester
1 augustus 2022, 18:53
Herkenbaar dat verhaal van Bertje, in veel saunaclubs is de service van de dames achteruit gegaan.
Er zijn nog wel goede dames, maar dat worden er steeds minder in mijn ogen.
Een veel gehoord woordje de laatste tijd is het woordje: EXTRA !
Groet, schoolmeester.
mentholbear
1 augustus 2022, 23:24
Ze gooien zo hun eigen ruiten én die van de club in...
cornelis312
2 augustus 2022, 08:54
Ik wacht even tot Melissa terug is, ga ik wel eens met haar praten. Want het zou inderdaad zonde zijn als ze hun eigen ruiten ingooien.
bertje600
2 augustus 2022, 13:34
Je kunt ook om de hoek gaan inMoers bij Diamond.
Deze club is veel gezelliger en wordt beter geleid.
Prijzen liggen nagenoeg gelijk, zeker de entreeprijs van € 20,=.
Goedemorgenallemaal
2 augustus 2022, 17:51
Ik wacht even tot Melissa terug is, ga ik wel eens met haar praten. Want het zou inderdaad zonde zijn als ze hun eigen ruiten ingooien.
Met Melissa heb ik ook de ervaring van "afnemende beleving". Was even top maar het werd steeds net wat minder en de laatste keer dacht ik "waarom deed ik dit?". De "beroemde service" werd me nog wel aangeboden maar daar ben ik niet ingestonken, iets weerhield me ervan (hoewel ik dat vroeger wel eens "meegemaakt" heb). Wat betreft extra, die "beroemde service" was altijd al een duurdere optie.
rmjhexe
2 augustus 2022, 20:07
Beroemde service was natuurlijk ook waarvoor men kwam, ben je nieuw daar word dit niet aangeboden en kan het idd als een teleurstelling overkomen. Als een dame een goede eigenaar/manager/vriend heeft die haar voldoende onder druk zet is de service natuurlijk stukken beter , zijn ze ook veel gemotiveerder om bani te maken .
bertje600
2 augustus 2022, 21:17
Derhalve een club om vanaf heden te mijden.
highbootslover
13 augustus 2022, 00:40
Ik ben er tien dagen geleden geweest, Inderdaad totale afgang en niet te vergelijken met de Club La Luna van 10 jaar geleden. Rami is zo passief als een vuilniszak en haar gebit ziet er ook zo uit. Op de foto's lijkt Melissa wel een leukerd, maar ben er bang voor dat dat niet veel beter zal zijn, tenzij iemand anders iets positiefs over haar te melden heeft. Kortom bespaar je de moeite !!!
Piepo777
6 oktober 2022, 18:50
Afgelopen zondag hier geweest.
Was er erg rustig, aangezien er een soort van Oktoberfest in Moers was, centrum van de stad goed vol zo te zien.
Bij binnenkomst de gebruikelijke 20 euro betaald entree.
Daarvoor lagen er wat gevulde btoodjes met choco pasta van de Aldi op de toonbank, en wat neppers Mars en twix chocolade..
Ik keek naar binnen en maar 1 dame vrij de leuke Melissa, ik bij haar plaatsgenomen, en lekker bij gekletst.
Daarna wat vrijen op de bank en lekker tongzoenen, omdat er toch niemand in de woonkamer was werd ik op de bank al lekker gepijpt.
Daarna volgde een kamer, prijzen zijn wel verhoogd met 10 euro, korte sessie is nu 40 euro en 30 minuut is 50.
Moet zeggen was heerlijke sessie, en het rubbertje goed volgemaakt.
Daarna tijdje sauna gedaan en wat bijgekletst met de 3 andere dames, Miruna, Jasmin, en Rami.
Miruna zag er wel lekker uit, maar had Jasmin al beloofd de 2e sessie met haar te doen, dus hoppa jasmin gepakt.
Was ook weer goed en vertrouwd, en weer een goede rit met haar gemaakt.
Viel me erg mee moet ik zeggen, 2x sex en de entree 100 euro leuke zondag gehad.
Ook kwamen ze me vaker cola brengen en koffie, ideaal.
Piepo..
cornelis312
26 oktober 2022, 09:47
Na wat negatieve berichten hier (en vertier elders) toch maar besloten gisteren weer eens langs LaLuna te gaan, voor een Vergelijkend Warenonderzoek.
Mijn toppertje, Georgiana, die komt niet meer terug. Tanja is ook foetsie, maar de twee vaste krachten, Jasmin en Melissa, die zouden er nog zijn, dus je kan je nooit een buil vallen.
Ok, ik viel met mijn neus in de slagroomsoes. Een andere beer was jarig en had zijn berenvriendjes uitgenodigd voor een birthday-party in LaLuna. Het is weer eens wat anders als bowlen, zullen we maar zeggen. Voor een dinsdag was het dus zeer druk.
Wat verder opviel is dat de dames verhuisd zijn, ze zitten nu niet meer in de woonkamer, maar in de kamer erachter. Die is warmer en dat scheelt energie. Vroeger werd die ruimte gebruikt voor wat openbare handelingen, nu heb ik die niet gezien., maar ik zat er ook maar 4 minuten.
Dat kwam mede omdat Jasmin me gelijk herkende, en de kamer op trok. Bijgepraat en gekeken of alles onder de motorkap bij haar nog werkte. Zeker en vast. Weer een topsessie. Heerlijk dit lange lichaam af mogen werken.
Daarna met Melissa gekamerd, gecomplimenteerd over haar tatoeage. En ook bij haar was alles weer als vanouds. Dus weer twee keer volledig bevredigd de douche ingestapt.
Verder was Miruna er niet, maar iemand die Emma heet. Volgens Melissa jong, romantisch en naïef. Voor mij iets te jong.
En Rami, maar met haar heb ik geen klik.
Kortom.LaLuna is toch weer in de top 3 gekomen, qua afstand en prijs-kwaliteitsverhouding.
Goedemorgenallemaal
27 oktober 2022, 11:32
Het wat jammer, achter is toch mijn leeshoekje tussen de bedrijven door, met uitzicht op de vaak half of geheel ontklede dames die zich na een kamergang bij de theke melden met een verslagje. Al is het wel wat donker.
Wat voor type is Emma? Behalve te jong, want dat heb je ook in alle vormen en maten, al dan niet met mate.
cornelis312
27 oktober 2022, 12:21
Het wat jammer, achter is toch mijn leeshoekje tussen de bedrijven door, met uitzicht op de vaak half of geheel ontklede dames die zich na een kamergang bij de theke melden met een verslagje. Al is het wel wat donker.
Nu niet meer, de lampen branden daar nu behoorlijk en het is daar lekker behaaglijk. En je kan nog steeds je terugtrekken in diezelfde ruimte als je een beetje richting de douches denkt. De dames zitten meer richting sauna.
Ik vind het persoonlijk daar prettiger vertoeven dan in die grote ruimte. Als je daar bij Melissa zat, kan je niet makkelijk met Jasmin praten. Nu is dat beter geregeld.
Wat voor type is Emma? Behalve te jong, want dat heb je ook in alle vormen en maten, al dan niet met mate. Volgens Melissa is ze lief, maar spreekt weinig Engels of Duits. Ik heb ook nog niet met haar gesproken. Beetje modelletje wandelende breinaald, maar mollige dames heb ik daar sinds Florie niet meer gezien.
Goedemorgenallemaal
27 oktober 2022, 14:30
Aah, Flori... :luvlove: ook met Kilo's GMA meisje
schoolmeester
27 oktober 2022, 15:41
De verliefdheid spat van het scherm......
Goedemorgenallemaal
28 oktober 2022, 17:06
ach...
37666
schoolmeester
28 oktober 2022, 18:16
Ga geen relatie aan met een DVP, want dan heb je al snel een lege portemonnee.
Groet, schoolmeester.
Goedemorgenallemaal
29 oktober 2022, 13:05
Het probleem is dat ik mogelijkerwijs aan het verliefd worden ben buiten het DVP cirkeltje en ik ben bang dat dat me ook geld gaat kosten.
Eddy_V
29 oktober 2022, 18:12
Het probleem is dat ik mogelijkerwijs aan het verliefd worden ben buiten het DVP cirkeltje en ik ben bang dat dat me ook geld gaat kosten.
Romantiek is leuk maar het moet wel betaalbaar blijven, aldus Herman Finkers
Goedemorgenallemaal
4 november 2022, 20:22
Romantiek is leuk maar het moet wel betaalbaar blijven, aldus Herman Finkers
Loos alarm
schoolmeester
4 november 2022, 20:31
Ging bij haar de (eierstok)wekker niet af ?
mr12move
8 november 2022, 18:48
Wie heeft zin in een mmf in Club Laluna Moers of Villa Venus Duisburg? Morgen, woensdag 9 november zo tegen het middaguur. Laat het me weten!!
Piepo777
8 november 2022, 18:50
Gisteren nog even La Luna aangedaan.
Was teleurstelling deze keer, maar 2 dames deden dienst Melissa en Rami.
Jasmien was er ook maar deed bar werkzaamheden en sigaretten roken.
De hele week en misschien nog langer moet Jasmien bar diensten draaien, er was de hele avond van 17.00 tot 22.00 maar welgelteld 1 gast geweest en ik dan dus 2.
Ik vroeg jasmien nog om evt met haar wat te spelen, helaas deed ze niet moest rami of melissa pakken.
Was heet dus toch maar Melissa genomen was weer prima kamer,
Miruna is op vakantie en weet niet wanneer terug is, en die jonge blonde mooie dame is er al niet meer vertelde Jasmien.
Die is maar 2 dagen geweest en toen gevlogen. Ze weten niet waar ze zit.
Jammer tent gaat verloren denk ik, ook al omdat er iets verderop Venus zit met meer dames en lagere prijzen.
Piepo..
schoolmeester
8 november 2022, 18:51
Ruim 15 jaar erover gedaan voor je eerste bericht.
Ik denk dat je hiermee recordhouder bent op ijsberenforum, gefeliciteerd !
Zie post 401.
bearforoneday
8 november 2022, 23:52
Toch een heel nuttig bericht! "Blijf er weg"!
mr12move
9 november 2022, 01:26
Dank je wel! Leuk om een record te hebben. En meteen ook mijn 2e berichtje nu!
cornelis312
9 november 2022, 14:09
Toch een heel nuttig bericht! "Blijf er weg"!
Of: bel van te voren even wie er is en of Jasmin aan de bar staat of beschikbaar is. Zo moeilijk is het niet.
De website vertrouwen is kansloos, die loopt altijd achter.
Eddy_V
9 november 2022, 21:12
Of: bel van te voren even wie er is en of Jasmin aan de bar staat of beschikbaar is. Zo moeilijk is het niet.
De website vertrouwen is kansloos, die loopt altijd achter.
U vraagt en de website draait :
Wir haben uns entschlossen, das System der Anwesenheitsanzeige auf unserer Website abzuschalten und nicht mehr zu nutzen. Fragen zur Anwesenheit einer Dame beantworten wir gern telefonisch.
cornelis312
10 november 2022, 16:58
U vraagt en de website draait :
Wir haben uns entschlossen, das System der Anwesenheitsanzeige auf unserer Website abzuschalten und nicht mehr zu nutzen. Fragen zur Anwesenheit einer Dame beantworten wir gern telefonisch.
Da's wel frappant..
En Rami is VIP geworden. Niets is te gek daar :)
Kwillem1
13 november 2022, 14:40
Ik heb deze club ook even op een zaterdagavond bezocht. Mijn hotel lag op 1400 m van deze club en ik dacht. Ik ga even naar de knappe meiden in lingerie kijken.
Voor 20 Euro val je geen bult. Dat viel wel wat tegen. Op eten had ik niet gerekend. (was er ook niet op wat snacks na). Drinken kon je wel.
Er waren 3 dames aanwezig, maar geen van de 3 konden mijn interesse wekken. Ik had me wel omgekleed en zat met een handdoek naast 1 van de dames en na een tijdje begon die dame wel met mij te spelen, maar ik werd niet warm genoeg om toch nog een kamergang te doen. Dus na een half uurtje het pand terug verlaten. Ik was beter naar de andere kant gewandeld. De volgende ochtend kwam ik er achter dat Diamant 1500 m de andere kant uit was.
Willem2
13 november 2022, 21:00
Da's wel frappant..
Nee, vanwege wetgeving wordt zo gehandeld.
En Rami is VIP geworden. Niets is te gek daar :)
VIP houdt in bij LaLuna dat er ongecensureerde foto´s van een dame zijn(+18). Deze foto´s kan je bekijken indien je over een paswoord beschikt. Dit paswoord kan je persoonlijk in de club aanvragen.
Er zijn van meerdere dames zulke foto´s.
Goedemorgenallemaal
14 november 2022, 18:51
Nee, vanwege wetgeving wordt zo gehandeld.
Ik dacht omdat de club kritiek kreeg op de vermelding "anwesend".
je had drie soorten vermeldingen:
1- Geen vermelding van een dame: Ze was er niet, of het was een nieuwe dame die nog geen "kaartje"had, of ze was er wel maar men was vergeten de vermelding te vermelden.
2-Vermelding met "Urlaub": De dame is niet aanwezig vanwege vakantie. Dit was over het algemeen vrij accuraat, al zei het niets over of de dame terug zou komen en zo ja wanneer.
3-Anwesend: menigeen ging er van uit dat dit betekent "in de club aanwezig", echter het was meer "in de buurt van de club aanwezig, mogelijk in de club". De dame kon bv een uurtje of wat buiten de deur zijn voor een afspraak of gewoon shoppen (zo heb ik Kathi we eens bepakt en bezakt met tassen spullen binnen zien komen) . Of wel aanwezig in de buurt maar net die dagen vrij.
Op zich maakt het niet uit je kon ook komen dat ze "anwesend"waren maar dan ook echt, en de hele tijd geboekt.
Goedemorgenallemaal
19 november 2022, 14:23
Miruna is op vakantie en weet niet wanneer terug is, en die jonge blonde mooie dame is er al niet meer vertelde Jasmien.
Die is maar 2 dagen geweest en toen gevlogen. Ze weten niet waar ze zit.
Jammer tent gaat verloren denk ik, ook al omdat er iets verderop Venus zit met meer dames en lagere prijzen.
Piepo..
Volgens hun website nu Melissa op vakantie, Miruna terug en twee nieuwen, waaronder ene Emma. En dat was ook de naam van "die mooie blonde" ( die het trouwens langer dan twee dagen uitgehouden heeft volgens een bepaalde bron van mij die helaas nog geen IJBF lid is) maar LaLuna kennende kan het ook een andere dame zijn die ze nu Emma noemen en die zich bij het voorstelelj heel anders noemen, beetje als Georgiana.
Of de tent verloren gaat? Ik schat de kans op een vreedzame oplossing van de oorlog in oekraine groter in, de club is al langer ten dode opgeschreven dan dat Rusland de Krim inpikte.
Of Venus een bedreiging is? Ik weet het niet, ik heb het noit zoveel gevonden, ben daar vaker teleurgeseld dan bij LL.
gloo
2 december 2022, 15:52
Tanya => Aca gold Ratingen
mr12move
5 december 2022, 14:27
Dat klopt dus niet. Onder welke naam zou Tanya in Acapulco Gold werken dan?
rmjhexe
5 december 2022, 17:41
Was zaterdag met haar op de kamer in gold, praat goed Duits ex laluna
blauwebeer
5 december 2022, 18:56
Dat klopt dus niet. Onder welke naam zou Tanya in Acapulco Gold werken dan?
Alyah.
Eddy_V
5 december 2022, 18:58
Was zaterdag met haar op de kamer in gold, praat goed Duits ex laluna
Kon niet missen ;)
UKtraveller
7 december 2022, 14:57
Gisteren weer eens naar Laluna gegaan ; In totaal 4 meiden beschikbaar : de gebruikelijk Rami en Jasmin en twee nieuwe . Anna geprobeerd : wat heb ik een spijt hiervan ; ongeinteresseerd ; geen goede service en ik was volgens de theke niet de enige die er wat van heeft gezegd. Nooit meer ! Zit tijdens aftrekken op telefoon te kijken... kust niet of nauwelijks en niks gaat met gevoel ... en dat voor een nieuwe . Laluna is vanaf 16 december dicht tot en met 10 januari. Hoop dat er tegen die tijd weer dames zijn die snappen waarom we naar Laluna komen ( niet voor de ambiance in ieder geval ... )
Goedemorgenallemaal
11 maart 2023, 10:22
Dat was het dan waarschijnlijk...
38091
cornelis312
20 maart 2023, 13:41
Nope::)
Wiedereröffnung am 21.03.2023
Unter neuer Leitung öffnen wir ab Dienstag, 21.03.2023 wieder unsere Türen und würden uns freuen, Euch bei uns begrüßen zu dürfen.
We gaan het meemaken:wink2:
Goedemorgenallemaal
22 maart 2023, 08:56
We gaan het meemaken:wink2:
Leider müssen wir die Wiedereröffnung noch etwas verschieben, da noch ein paar dringende Vorbereitungen abgeschlossen werden müssen, so daß wir erst Anfang April wieder für Euch da sein können. Wir bitten um Entschuldigung und hoffen auf Verständnis. Sobald wir einen genauen Termin nennen können, geben wir diesen bekannt.
Iets met 1 en april?
cornelis312
22 maart 2023, 12:38
Iets met 1 en april?
Duitsers en 1 april humor... Zie ik nog niet voor me. :hammer:
Maar goed, de club is nog niet overleden...
Goedemorgenallemaal
22 maart 2023, 16:11
In 2008 was er nog een 1 april grap over Bernds als dat het zou gaan sluiten.
cornelis312
25 maart 2023, 21:02
Helaas is dat laatste nu geen grap, die gaan inderdaad dicht, maar niet per 1 april.
Maar da's een ander topic
cornelis312
8 mei 2023, 09:38
Dat klopt, maar omdat Rami daar de sfeer aan het verpesten is met haar sterallures blijft het bij de meeste beperkt tot 1 bezoek,
Tanja staat achter de bar, en plaats van dat ze doet wat ze het beste kan.
Melissa komt daar niet terug, en Jasmin is ook weg.
Emma zou het misschien nog waard zijn, maar als zij door Rami beïnvloedt wordt is de tent ten dode opgeschreven.
bertje600
8 mei 2023, 12:26
Dat was al geruime tijd het geval. Deze club heeft geen reden van bestaan meer.
Jammer, weer een weg.
Het leiden van een club met invloed op de dames is toch wel moeilijk voor velen.
Piepo777
8 mei 2023, 17:46
Klopt Jasmien is terug naar Roemenie, had voor kort nog contact met haar, maar nu reageerd ze niet meer op whatsapp.
Melissa ging ook terug en verwacht dat ze daar ook blijft.
Rami vond ik de sex 3x niks, en Miruna had ik de kans niet voor of ze was er niet of op kamer steeds.
Maar Miruna schijnt wel goed te zijn, dus ik geef het nog een kans.
Piepo..
cornelis312
9 mei 2023, 09:09
Miruna is niet slecht, ze heeft ook privé gewerkt in Nederland, toen viel ze nog mee.
Maar ze is vaak volgeboekt.
Jasmine en Melissa zijn een groot gemis. Als die ooit terugkomen, zal het denk ik niet in LaLuna zijn.
Gooi Rami achter de bar en haal Tania daar weg, dat zou ook al schelen, maar ja..
Goedemorgenallemaal
10 mei 2023, 00:38
Met Emma heb ik ook wel een lollige ontmoeting gehad, voor de sluiting. Tanya weer bij de bar vandaan ? 1x mee gekamerd en dat klikte niet. Kathi definitief gestopt schijnbaar, er gingen geruchten dat zij de zaak wilde overnemen maar ook daar hoor ik niks meer van. Maar breng Flori teug, of Georgiana en ik ga graag weer die kant op.
frittentitten
10 mei 2023, 10:40
Wat zijn de prijzen hier en is het PZC..??
Ik moet vandaag richting Wesel rijden, ben van plan ergens te stoppen
Goedemorgenallemaal
10 mei 2023, 11:44
Prijzen zijn vaag, volgens de ene bron flink opgeschroefd, (100 half uur, 150 uur) volgens een andere min of meer normaal . Ik weet niet wat het pakket is wat bij de opgeschroefde prijzen hoorde.
Wesel ligt trouwens dichter bij Hamminkeln dan bij Moers en daar (Venus te H.) is het beter toeven voor een langere tijd. In Moers heb je echt wel een e -reader met verlicht scherm nodig om de tijd te doden (het is er erg donker) .
Deze club is nu niet meer interessant omdat de 2 beste meiden nu Thekefrau zijn: Tanya en Jasmin. Kathy is er ook al een hele tijd niet meer, en Miruna is er momenteel niet. Afgelopen vrijdag ben ik 3x in sessie geweest.
Betty: oké
Sisi: vreselijke sessie. Trekt mijn lul er supersnel en droog en supersterk af. Ik heb vandaag na bijna een week nog steeds pijn. Echt te vermijden.
Laatste sessie met een vrij sterke oudere blondine die daadwerkelijk een pruik draagt.
Deze club is echt niet meer wat het geweest is.
Tanya en Jasmin zouden echt weer de hoer moeten doen
Piepo777
8 juli 2023, 16:35
Raar dar Jasmien en Tanja de Theke doen, is toch niks te doen achter de bar en dan nog met 2
Vroeger was er 1 nu al 2 bar dames.
Moet niet gekker worden.
Piepo..
cornelis312
23 oktober 2023, 14:20
LaLuna dicht?
Website ligt er uit en Jasmin keek een week of 2 geleden nogal somber.
Piepo777
23 oktober 2023, 19:35
Ik las op een duits forum dat het niks meer is daar.
Iedereen negatief over de service en prijstabel.
Heb idee dat ar amper nog iemand binnen liep daar, en de dames gaven afwerk sex tegen 100 euro.
Ik zeg de groeten….
Piepo..
schoolmeester
23 oktober 2023, 19:54
Website is eruit, zullen wel gesloten zijn.
hanslatta
24 oktober 2023, 11:20
website is open, hebben zelfs een Halloween party aangekondigd de 30ste
Ik ga vrijdag eens kijken
https://www.clublaluna.org/
Gielle012
27 oktober 2023, 20:27
Benieuwd naar je ervaring!
spermite
5 november 2023, 16:49
ik was er vandaag... vrijdag 3 november
ik had een afspraak in de buurt van moers, en door omstandigheden een 2 a 3u vrije tijd.
auto richting la luna gestuurd om deze voor de eerste maal te bezoeken.
parkeren voor de deur of in het smalle doodlopende straatje, waar de club gelegen is, was onmogelijk.
terug gedraaid, en de erg krappe ondergrondse parkeergarage ingedraaid.
daarna terug richting club gewandeld en mijn entree gemaakt.
begroet door een theke dame (lang zwart haar, vermoed toch een stuk in de 30), weliswaar niet echt vriendelijk.
20 euro entreegeld betaald
ze (thekevrouw) begeleide mij wel door de club, naar de lockers.
onderweg hiernaartoe zag ik 4 of 5 dames in de zetels zitten
ik had mij HIER redelijk ingelezen, en zelfs ergens een vloerplan gezien, ook verschillende foto's op voorhand gezien.... maar!!! wat is deze club klein! :eek:
omgekleed, douche, handdoek rond mijn middel... klaar om het strijdtoneel te betreden.
dus terug naar de 2 "zetel kamers"
tot mijn verbazing waren er nu maar 2 dames meer aanwezig... euh... ja... daar sta je dan...
de theke had vaag richting een andere doorgang gewezen, met de melding sauna en kino
dus, dacht ik... misschien ff naar de kino, misschien kan ik daar wat acclimatiseren, dus ik naar die doorgang, trapje af, bleek, dat ik al in de kino stond! een sofa en beeeldscherm met ???? een man die een interview aan het geven was??? zonder klank...
interessant of aanlokkelijk was dit niet voor mij
dus, hup terug trapje op terug naar de 2 dames, ff mijn ogen de kost gegeven en dan de (voor mij) mooiste uitgekozen en plaats genomen bij haar op de sofa
mooie donkerbruine huidskleur, lang zwart haar ze zei dat ze leea heete
klein babbeltje gedaan, sprak goed engels, duits en een klein beetje frans, een cola gekregen
nog ff verder gebabbeld en dan de kamer op
ik vond leea eerder passief, en ze wou niet kussen
na een massage van mij, aan haar, werd er een condoom boven gehaald, aangemaakt, en het blazen begon.
het blazen was goed. niet meer, niet minder. ze begon zacht, bouwde op, speelde met haar tong...
daarna was het tijd voor mijn favo standje, en neukte ik haar misio
ze kreunde lekker mee (fake), maar voor de rest eerder passief en nog steeds geen kussen
toch werd wat later het condoom gevuld
daarna nog ff samen op het bed gelegen, de dame had geen haast, en het half uur werd mooi vol gemaakt.
ik mocht haar nog knuffelen, er werd nog een leuk praatje gemaakt.... maar ook weer allemaal met weinig initiatief van leea zelf
ik rekende de 50430 af aan de lockers en trok de douche in
mijn verbazing was redelijk groot,dat leea zelf geen douche nam, maar gewoon haar rode werk lingerie/bodysuit terug aantrok
we rookten nog samen een sigaret, vooraan in het bar gedeelte
ik kreeg nog een cola aangeboden, deden ondertussen nog een klein babbeltje en leea trok terug naar haar sofa
daar zat ik... alleen, in het toch wel frisse bar gedeelte
eigenlijk had ik zin in nog een 2de beurt, maar buiten leea waren er maar 2 andere dames beschikbaar op de sofas. Een blondje (denk jessica), maar deze toonde absoluut geen interesse voor mij, zag er nu ook niet "wauw" uit. en een andere volle dame (te vol voor mij) met een tatoeage tussen de borsten (denk mia), die nu niet direct mijn "goesting" was.
lora eens door de club zien lopen, maar was even snel weg, als ze verdween
evenals anna, die me wél lekker leek! maar dus ook zo snel verdween dat ik niet de kans kreeg haar aan te spreken.
dus... bij gebrek aan gezelligheid en enige vorm van bezigheidsmogelijkheden of geschikte kandidates, maar terug naar de kleedkamers, me aangekleed en de club verlaten
toch +- 1,5u verbleven, 1 ok kamer, 2 cola's en een leuk gesprek met leea
totale schade: 70 euro
mischien kom ik hier nog wel eens terug, voor een "snelle wip", maar ook niet meer
greets
spermite
Porno_Couple
8 mei 2024, 20:52
Hoi allemaal,
Net terug van Club Laluna. We waren bij de buren, een nieuwe swingersclub, en hebben even met de eigenaar van Laluna gesproken. De entree is 20 euro per persoon, voor man en vrouw is het logisch 40 euro. Dus we zijn even lekker op de kamer geweest voor ruim een half uur met een wat stevigere dame genaamd MIA. Ze was leuk, aardig en deed lekker mee voor een club een top meid.De club is zeker aan te raden voor iedereen die even snel wil genieten. (We gaan het vaker doen) De meiden zijn leuk we halen zowiso nooit meiden onderuit. Zelf zullen we over 2 weken spannende feestjes gaan geven bij de buren, een oude swingersclub, maar dat maakt niet uit voor ons. Voor ons is de inhoud belangrijk.
Xxx LEXY_bunga partys
www.pornocouple.nl
Houd de updates in de gaten, er zullen veel updates komen. xxxx.
Ps we lezen hoge prijzen maar kunne dit tegenspreken prijzen zijn er echt zeer bescheiden.
We gaan een combinatie maken van een 1-op-1, gangbang, alles waar alles wat geil is en waar fun op nummer 1 staat.
GEIL EN ZEER AKTIEF
Porno_Couple
11 mei 2024, 07:37
Gisteren, 10 mei, zijn we weer eens bij La Luna geweest. Zoals gebruikelijk hebben we 2 keer 20 euro afgerekend (man en vrouw) voordat we naar binnen gingen. Daar hebben we even met de dames gesproken. Het was niet erg druk voor een vrijdag, maar we kwamen niet om te feesten, aangezien deze locatie daar ook niet geschikt voor is. Een nadeel vandaag in vergelijking met de vorige keer waar we bij de stevigere dame op de kamer waren geweest, genaamd Mia, kozen we voor Anna, een roodharige met een bril. De communicatie verliep redelijk moeizaam vanwege het slechte Engels van de dames en velen spraken ook geen Duits. Op de kamer met Anna was er sprake van het pijpen met een condoom, wat ofwel een misverstand was of ze deed het niet zonder condoom. Het spel met de vrouw verliep anders dan de vorige keer met Mia. Al met al, gezien het geheel, deed ze wel leuk mee. Als ervaren bezoekers kunnen we zeggen dat Mia qua praten en presenteren naar de gasten toe boven de andere meiden uitsteekt. Tot nu toe geven we dus de voorkeur aan haar. Door receptioniste waren we heel vriendelijk ontvangen, maar als het onze club was, zou er niemand in een joggingpak achter de balie lopen en op slippers, wat in onze ogen een minpunt is qua uitstraling. Dit zien wij als een verbeterpunt. Wij wensen iedereen een fijn weekend toe.
Porno_Couple
25 mei 2024, 07:18
Deze week hebben we weer twee keer Laluna bezocht. De eerste keer waren we op de kamer met een zeer goeduitziende jonge dame, die wat minder ervaren was, maar ze deed goed mee. Ze moest alleen wennen aan een trio, aangezien het haar eerste keer was.
De tweede keer deze week hebben we weer gekozen voor de iets vollere dame, Mia. Tot nu toe blijft zij voor ons het meisje met de meeste ervaring van de meiden waar we mee op de kamer zijn geweest.
cornelis312
27 mei 2024, 08:26
Ik heb in het verleden ook meerdere malen de lakens gedeeld met Mia. Ik weet niet of ze de meeste ervaring heeft, maar ze was wel het makkelijkst in de omgang en heb nooit spijt gehad van een kamer met haar. Anna is veel meer gesloten en met Emma lukt het mij ook niet zo.
Langbenige Jasmin was uiteraard super, maar helaas heeft die nu een andere rol...:redface:
Naar aanleiding van jullie berichten ga ik denk ik weer eens langs, als Mia er is.
Porno_Couple
29 mei 2024, 08:55
Afgelopen Zaterdag zijn we weer toen de gangbang voorbij was in swingerclub moers bij de buren saunaclub Laluna geweest. Het was al 1 uur 's nachts toen we eerst op de kamer waren met Mia, omdat zij het makkelijkste is met haar vlotte babbel. Daarna heeft Lexy nog aan de paal gedanst met wat meiden, inclusief de meiden die op hun website staan, waaronder de jongere sisi waarvan we de naam de vorige keer niet wisten. De meiden hadden lol en de gasten ook, ondanks dat het niet op prijs wordt gesteld als dames van koppels paaldansen vanwegen de aanwezige klanten.Na een korte uitleg met de
eigenaresse ging het wel. We zijn ook geen normaal koppel :roll3:
XXXX PORNO_COUPLE X LEXY_Bunga
Porno_Couple
3 juni 2024, 17:33
Net terug van La Luna was redelijk rustig in deze club vandaag op de kamer geweest met Emma. We wisten niet of ze graag een trio wilde proberen, dus hebben we het eerst gewoon rustig getest. Ze is een leuke meid en gaat volledig mee in het spel. Voor ons is ze zeker een aanrader voor een andere keer. Helaas blijft bij de meeste meiden de taal een probleem, daarom hebben we vandaag geen trio gedaan, maar dat halen we een andere keer in.
De club zou alleen wat meer aan marketing moeten doen om ervoor te zorgen dat de meiden genoeg klanten hebben, maar dat is natuurlijk vanuit ons perspectief gezien.
De rest van de aanwezige meiden, ongeveer 3, maakten een ongeïnteresseerde indruk.
Emma pijpte zonder condoom en deed echt mee in pornostijl.
Porno_Couple
5 juni 2024, 20:27
Vandaag zijn we weer naar La Luna geweest en hebben we weer een leuke trio gedaan, opnieuw met Emma (2de keer deze week). We wilden eerst een andere dame proberen (die we nog nooit eerder hadden gezien), maar €200 voor een half uur met een mooie meid zonder ervaring was voor ons als ervaren geen kerk in het midden laten maar gewoon wat de gek geeft als de marktman roept. Opnieuw was de sfeer niet zoals we gewend zijn, we verwachte doordat veel gasten de naastgelegen swingersclub zijn gaan bezoeken en ook hun de laatste weken veel Nederlandse klanten hebben mogen verwelkomen. Met een entree van door de week van 79 ALL INN is dat te verwachten.
Al met al deed Emma super mee, tot nu toe het meeste porno stijl voor ons. Nu rijst de vraag, wat is porno stijl, als je een dame kunt vragen om over haar heen te laten spuiten en ze gewoon ja zegt, spuit maar lekker, zelfs als het over mijn vagina is. Dat gaat al wat verder dan wat de meeste dames zouden doen of willen doen.
schoolmeester
5 juni 2024, 20:32
La Luna is een budgetclub, en zo ziet het er van binnen ook uit.
200 euro per half uur, is dan ook belachelijk.
Porno_Couple
5 juni 2024, 21:28
Heb je zeker gelijk in maar wij zoeken het meer aan onervarenheid van zulke meiden.
Tjeppah
5 juni 2024, 21:34
La Luna is een budgetclub, en zo ziet het er van binnen ook uit.
200 euro per half uur, is dan ook belachelijk.
Ik vind zo'n prijs altijd veel te veel voor 30 min ongeacht of het in een budget of sjieke club is
Tjeppah
5 juni 2024, 21:36
In mijn ogen zouden ze maximaal 160 euro voor 30 min mogen vragen wanneer het meisje zowel seks heeft met de man als met de vrouw. En dat vind ik ook nog aan de hoge kant
cornelis312
7 juni 2024, 10:20
Dat is het probleem dus ook wat ik met LaLuna had. Je weet nooit van te voren waar je aan toe bent, met die dames.
Vroeger was het 20 euro entree plus 60 euro voor een half uur met 1 dame. Dat werd later 70. Niets mis mee, inflatie, en de dames moeten ook leven.
Dan zou je met een trio op 140 uitkomen. Doe er wat te gekke wensen bij, en je zit op 160, max.
En nu roept iedereen maar wat. Sissi vroeg ooit 120 voor een half uurtje, waarna ik een heel uurtje met Mia de kamer in ging, voor hetzelfde bedrag :biggrin:
Ik begrijp ook wel dat de dagen van Tanja, Melissa en Florie niet meer terug komen, maar een beetje eenheid van prijzen kan geen kwaad, want dat is ook een van de redenen dat het zo leeg is. In dezelfde stad kan (kon?) je elders voor 80 per uur terecht.
mentholbear
17 juni 2024, 12:46
Wij zijn ook verwend met SC dames waarvan een hoop prima service verlenen voor 50p30 :rolleyes:
Goedemorgenallemaal
17 juni 2024, 16:06
Ik begrijp ook wel dat de dagen van Tanja, Melissa en Florie niet meer terug komen, t.
Je vergeet Kathi .
cornelis312
18 juni 2024, 18:20
Je vergeet Kathi .
En Georgiana, en zo kunnen we nog wel even doorgaan over de dagen van weleer...:)
schoolmeester
19 juni 2024, 15:12
En vergeet de theke niet.....
rmjhexe
19 juni 2024, 21:01
En analia
schoolmeester
19 juni 2024, 21:04
Analia, helemaal vergeten !
Analia is de zus van Nutella.
Porno_Couple
21 juni 2024, 15:26
Nou, na een leuk feestje in Swingerclub Moers wilden we even binnen wippen bij de buren saunaclub La Luna. De meiden zaten buiten, ongeveer drie stuks alle niet geïnteresseerd bezig.
Een paar van hen waren op vakantie zei de bardame, maar op vakantie' is natuurlijk weg uit de club - dat is iets wat de meesten wel weten. We wilden een trio hebben met Mia op het begin TOP , maar zij deed niet meer mee. Geen interesse meer. Al met al liepen we EEN PORNO_BLAUWTJE en wilde niemand meer geld verdienen, omdat de swingerclub ernaast hen klanten heeft afgesnoept. En de klanten meer voor hun geld kregen wat we vernomen hadden van andere swingers en solo heren.
Maar ja daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken, maar waarschijnlijk zullen we er wel op worden aangekeken omdat we redelijk bekende gezichte zijn in de Duitse clubwereld. Maar dat deert ons niet; shit happens. Dus geen La Luna meer voor ons; we zullen gewoon blijven komen naar Swingerclub Moers. Maandag zijn we daar met onze geile swingerclub vriendin Sonja World, en binnenkort zullen er nog een paar lieve swingersmeiden mee gaan die momenteel feesten in België en Nederland in swingerclubs. Het is jammer dat ook een saunaclub de laatste paar gasten naar buiten kijkt. In onze ogen ligt het gewoon aan de zaakvoerster die afgunstig is op de buren. Al met al slecht ondernemerschap en een ondergaand schip als gevolg.
Ps Geld kunnen we overal uit geven SAUNACLUBS meer als genoeg !
Fijn weekend allemaal XXXX Porno_Coule @ Lexy wwww.pornocouple.nl
Porno_Couple
21 juni 2024, 15:32
Sisi is weg.
schoolmeester
21 juni 2024, 16:09
Hebben ze nog wel cola ?
Porno_Couple
21 juni 2024, 16:10
Ja nog wel :freu:
Porno_Couple
24 juni 2024, 07:00
Sisi is weg.
We bedoelde Emma en nu zien we op site dat Meriam er ook niet meer op staat
Porno_Couple
24 juni 2024, 07:03
Normale prijs ligt excl. entree op 120 euro MAX in alle clubs met de dames van koppels kunnen veel meiden niet spelen.
Praten we over 20/30 min.
cornelis312
24 juni 2024, 11:10
We bedoelde Emma en nu zien we op site dat Meriam er ook niet meer op staat ������
Het is net een duiventil.
Sisi is weer terug "van vakantie". Emma is "op vakantie"
en Mia is helemaal niet meer te vinden.
Op die manier hebben ze geen swingers club als buren nodig om kopje onder te gaan, dat doen ze zelf al uitstekend.
Goedemorgenallemaal
24 juni 2024, 16:45
en Flori...
Maar die stond al in het overzicht van C312, die zou ik anders nooit vergeten..
Porno_Couple
24 juni 2024, 20:47
Ja, Sisi terug zagen Mia (geen meriam grove typefout) wel bij de club bij de parking lopen, maar raar genoeg niet op de website te vinden is. Hoe dan ook, de eigenaresse vindt het allemaal prima.Ken geen hallo vanaf morgens. Ze jaagt mannelijke gasten weg van haar lege parkeerplaatsen die naar de swingersclub gaan. Deze gasten kunnen potentiële klanten voor haar in de toekomst zijn, maar zullen zeker niet langskomen als je ze meteen wegstuurt. Een paar auto's op je parking ziet beter uit dan altijd een lege parking. Al met al wij gaan op de dagen die we vrij zijn nieuwe sauna clubs bezoeken en natuurlijk swingerclub Moers op de aktieve dagen.
cornelis312
25 juni 2024, 09:13
De dames overnachten daar. Althans overnachtten, geen idee of dat nog zo is.
Dus het kan dat Mia daar nog logeert maar niet meer werkt.
Parkeren was daar altijd al een dingetje. Weinig ruimte.
Bij de Saturn is een parkeerplaats, betaald, maar die is overdag altijd vol.
Dan was er nog een 24 uur parkeergarage rechts, maar die is nu gesloten.
Ik kwam er altijd na 19 uur en dan is er wel genoeg ruimte bij Saturn
Maar het blijft jammer.
Goedemorgenallemaal
25 juni 2024, 13:16
Dat ding heeft me nooit vele vertrouwen ingeboezemd.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?61216-Instorten-parkeergarage&p=841364#post841364
Porno_Couple
26 juni 2024, 08:37
De dames overnachten daar. Althans overnachtten, geen idee of dat nog zo is.
Dus het kan dat Mia daar nog logeert maar niet meer werkt.
Parkeren was daar altijd al een dingetje. Weinig ruimte.
Bij de Saturn is een parkeerplaats, betaald, maar die is overdag altijd vol.
Ik kwam er altijd na 19 uur en dan is er wel genoeg ruimte bij Saturn
Maar het blijft jammer.
Ja klopt parkeren is een ramp. Meiden logeren daar althans ca 2 zeker Mia zat in een hotel zei ze ons toen omdat ze dat prettiger vond.
cornelis312
7 februari 2025, 11:59
Afgelopen week na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan deze toko.
Viel niet echt tegen, had het erger verwacht.
Jamin nog steeds achter de bar.
Drie dames aanwezig, Anna, Diana en de ene helft van het lesbische duo, ben de naam even kwijt en kan het ook niet opzoeken, want de website ligt er uit.
Met twee dames gekamerd. Was geen 3 sterren maaltijd, maar toch een happy meal.
Prijs viel mee, het gemiep van iedere dame een eigen prijs is voorbij.
Douches nog steeds dramatisch. Kleedkamer voorzien van 20 nieuwe kastjes, naast de bestaande. Die komen nooit vol :)