PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub of Disco?



egon, Dr. Rammler
10 september 2011, 03:56
Hallo Egon,

Fur mich ist es auch gar nicht notwendig um zum Club zu gehen fur sex. Wenn ich ins Disco gehe kann ich auch poppen...

Aber es gibt docht nichts besser dan 50-75 Frauen allen in sexy outfit die du Wahlen kannst ohne Problemen.

Und weiter gehe ich um spas zu machen mit mein Freunden, und wenn ich mal gucke in meiste Clubs gibt's uberall viele Leute unter 35 Jahre!

Nein Egon, die Discozeit ist vorbei :biggrin:

so geht es mir auch, der Spassfaktor ist es und die Treffen mit den Kollegen.
Ich wollte dir sicherlich nicht ans Bein pinkeln, Gott beware, es ist trotzdem nicht normal wenn ein junger Mann in Clubs geht.
Dies tuen meiner Ansicht nach nur Jungs die sich im Alltagsleben garnicht trauen Frauen anzusprechen und eben in den Clubs, in der Gewissheit, dass sie zahlen müssen ebendiese Hemmungen verlieren.
Es gibt natürlich auch selbstbewusste junge Männer, die, vielleicht um sich etwas zu beweisen, es darauf anlegen eine DVL auch ohne Bezahlung rumzukriegen und ebendiese Dienstleistung für lau zu erschleichen.
Es ist nicht von der Hand zuweisen, das einem mal ein Dummchen über den Weg läuft, wo dies klappt.

Und nun hörmal zu mein Freund ich war auch mal ein junger Hüpfer, und man kann mich kaum für dumm verkaufen weil ich selbst mal paar Jahre im "Gewerbe" tätig war.
In jeder Disco kannst du heute, wenn du es willst und nicht gerade ein potthässlicher Knilch bist, viel mehr sexy Frauen sehen wie in jedem Saunaclub.
Wenn du clever genug bist kannst du auch garantiert unter denen wählen ohne Probleme und Spass haben mit deinen Freunden kannst du auch mehr in jeder x-beliebigen Disco als in einem Saunaclub oder ??
Ich könnte dies hier noch weiter ausführen, könnte von Aussagen vieler junger Rumäninnen in VV, LR, GT und auch PHG berichten, welche gar keinen Bock haben mehr mit jungen Kerlen auf Zimmer zu gehen, weil:

1. die versuchen sie stundenlang zuzulabern, gehen dann halbe Stunde auf zimmer und sind in 10 Min fertig.

2. die nicht soviel Kohle haben

3. sie sich nicht von 20 10-Minütlern kaputtficken lassen wollen

so könnte ich hier noch zeilenlange Ausführungen schreiben, hab aber nur kein Bock mehr, weil zu müde von Stundenlangem Aufenthalt in Villa Marisol, wo noch entsprechend drüber berichtet wird.
Gruss Egon

Picasso 1
10 september 2011, 10:12
Klopt Egon, jonge mannen horen naar de disco te gaan, 30 plussers zouden zich eigenlijk bezig moeten houden met een gezin te stichten, 40 plussers zouden meer tijd aan familie en kinderen moeten besteden, 50 plussers moeten sparen voor hun pensioen en 60/70 plussers zouden een welverdiend pensioen moeten genieten samen met hun levenspartner en samen met kinderen en kleinkinderen hun gouden huwelijk vieren.

bad pritt
10 september 2011, 10:27
@ Egon.
Nee je door oude mannen die een uur nodig hebben kaput ficken lassen das ist SUPER GEIL.
Er zijn ook veel jonge meiden die net gaan voor de snelle nummertjes, dan kunnen ze veel verdienen met weinig inzet.

vrije jongen
10 september 2011, 11:16
Ach, tegen mij zeggen de meisjes altijd dat ze het leuk vinden dat ik nog jong ben dat ze blij zijn om eindelijk eens niet met oude vent naar de kamer moeten. En ik weet zeker dat ze dat menen en niet alleen maar zeggen omdat ze me willen paaien voor extra euros :rolleyes:


Disco is ook leuk om met je vrienden wat te zuipen en dan af en toe eens een meisje mee te krijgen (hopen dat een van beiden een local is, anders schiet het nog niet op) waarmee je dan geweldige seks hebt (want zuipen en seks gaan altijd goed samen :gruebel:) en de volgende ochtend met een kater weer met elkaar geconfronteerd wordt.

Egon, als je een disco weet waar er meer dan 100 mooie vrouwen naakt rondlopen die op zoek zijn naar seks, beloof ik tot mijn 40e niet maar naar een FKK/Saunaclub te gaan:thefinger:

ijsbeer11
10 september 2011, 13:25
Egon,

Ich denke du verstandet mir falsch, du kennst mir gar nicht... Ich gehe in Club um spass zu machen, um zu ficken, und dass ich zahlen soll? Nicht mehr dann normal... Ich gehe nicht um gratis zu ficken, ich habe Respekt fur die Madchen, die haben es schon schwer genug...

Und Maddchen gehen nicht gerne mit junge Manner?? Ich komme seit 6 Jahre in Clubs und hab noch niemals ein Madchen gehabt die mir gesagt hat dass ich zu jung bin...

Und uber die Kohlen... Dass hat nichts mit Alter zu tun!


Ich bleibe doch ins Club gehen... fur spass, fur ficken (und ich zahle gerne wenn es gut ist!)

------------------------------------------------------


Begrijp de reactie van Egon totaal niet, vind het slaan als een lul op een drumstel, maar goed.
Ik kom in de clubs om plezier te maken met mijn vrienden, te eten, te drinken en lekker te neuken met verschillende dames.
En dat het geld kost? Zijn de disco's dan gratis? :hammer:

En hij insinueert dat jonge mannen naar de club gaan omdat ze in het normale leven geen vrouw durven aanspreken?
Mensen die mij kennen weten dat ik verre van verlegen ben en geen moeite heb op een dame af te stappen.

Maargoed... leuke discussie weer!

Big30
10 september 2011, 13:31
@Egon,

Gibt es noch Disco's? In die Gross Stadt kaum glaube ich. Ist ein relikt aus alter Zeiten, was für alte Männer die tief im Lande wohnen wo es sonst nichts gibt!

Maar genoeg geouwehoerd. Zo eens in de Dorps Disco in Oedt kijken :biggrin:.

LG!
(Oja discussie verplaatst uit PHG algemeen Topic)

egon, Dr. Rammler
10 september 2011, 13:44
Geachte Big30. Wo lebst du denn ? Dann komm mal nach Köln, da kannste dich tagelang in Discos rumtreiben und du kennst sie immer noch nicht alle.

vrije jongen
10 september 2011, 14:21
Ik geloof dat je bij Disco, Club/poppodium/feestcafe moet lezen. Oftewel een plek met jonge vrouwen, jonge mannen, hormonen en alcohol. Dat is tenminste hoe ik het heb geinterpreteerd.:biggrin:

PS ben het helemaal met je eens ijsbeer11

Costana
10 september 2011, 15:42
Egon, meine papa was saht du ?

Er zijn ook jonge mannen die niet de fout maken zoals veel oude mannen gedaan hebben, nl trouwen/gezin stichten.
Zowel mentaal als financieel beter is het gezonder af en toe eens een clubje te bezoeken.

egon, Dr. Rammler
10 september 2011, 17:36
gut gesprochen mein Sohn ! wie gehts was treibst du so. empfehle dir mal Villa Marisol momentan sind viele geile Frauen dort, gestern frisch gecheckt = geprüft Dr. Rammler

Hoofdstuk2
10 september 2011, 20:44
Leuk avondje/nachtje uit...
Je betaalt een etentje, bioscoopie, lekker dansen dus entree goede club/disco/trendy, paar drankjes....
Ben ik al 200 eurotjes of zo verder, doe ik het nog rustig aan...:cool:
Dan naar haar huis, ze is moe, afscheidskusje, zo, niet geneukt, wel genaaid...:wand::wand::wand::wand::wand:

Volgens mij is een avondje GT etc... dus eigenlijk veel goedkoper en een zekerheidje als het gaat om wat je nu eigenlijk wilt...:lostit::lostit::lostit::lostit::lostit::lo stit:

maar dit ter info...

Chucky99.

Picasso 1
11 september 2011, 02:28
In Nederland in de disco´s gaan de mooiste dames hun idiote spel spelen 'play hard to get' of zitten in een groep met anderen. Neuken lukt wel maar dan moet je eerst twee maanden rukken terwijl je haar geduldig aan het veroveren bent. One night stand met de lekkerste dames van de disco? Vergeet het maar, dat doen ze hooguit met de in hun ogen knapste vent van de tent en dat ben jij meestal niet (en dan nog alleen maar stiekum als de vriendinnen er geen weet van hebben).
Naar de disco ga je dus niet om te neuken maar voor de gezelligheid, en als het meezit kun je vrijen en heel misschien neuken. Voor de erotiek kun je kijken naar de huppelkutten die op de dansvloer met elkaar bezig zijn en ervan genieten dat anderen naar ze kijken maar hun lul er niet in kunnen stoppen. Ben vaak genoeg met casanova´s op stap geweest om te weten dat de verhalen stoerder zijn dan de praktijk.

Iets anders is op stap gaan naar de disco´s in toeristische oorden. Dan zijn die kutwijven ver van huis en kunnen ze ongegeneerd hun preuts gewaad afdoen.

MiniME
11 september 2011, 07:19
Zoals ijsbeer11, vrije jongen en p1 al schrijven is het voor veel (niet alle!) ijsberen prima mogelijk om een leuke meid in een disco (of cafe, etc) op te pikken, maar zijn het de gevolgen (maanden gezeur en gezever) de reden om daar bewust(!) niet voor te kiezen. Als ik in NL op stap ga, is er altijd wel een groepje "prospects" aanwezig, en waar ik vroeger dan met een van die de volgende morgen wakker werd, heb ik nu zoiets van "laat maar, heb geen zin in het gezeur". Om diezelfde reden ga ik nog wel regelmatig op stap in Praag, Kiev, etc, dan heb je wel de voordelen van onbetaalde sex, maar niet de nadelen :cool:

BTW: echt onbetaalde sex bestaat niet, maar waar je in de Duitse clubs 1-op-1 voor de sex betaald, zul je in het "normale" leven indirect betalen voor alles wat er bij komt kijken (etentjes, kado's, kleding, etc en niet te vergeten de scheiding later in het verhaal!). Zoals Chucky99 al schrijft: betaalde sex is waarschijnlijk stuk goedkoper dan "onbetaalde" sex :cool:

Alabama
11 september 2011, 16:38
In Nederland in de disco´s gaan de mooiste dames hun idiote spel spelen 'play hard to get' of zitten in een groep met anderen. Neuken lukt wel maar dan moet je eerst twee maanden rukken terwijl je haar geduldig aan het veroveren bent. One night stand met de lekkerste dames van de disco? Vergeet het maar, dat doen ze hooguit met de in hun ogen knapste vent van de tent en dat ben jij meestal niet (en dan nog alleen maar stiekum als de vriendinnen er geen weet van hebben).
Naar de disco ga je dus niet om te neuken maar voor de gezelligheid, en als het meezit kun je vrijen en heel misschien neuken. Voor de erotiek kun je kijken naar de huppelkutten die op de dansvloer met elkaar bezig zijn en ervan genieten dat anderen naar ze kijken maar hun lul er niet in kunnen stoppen. Ben vaak genoeg met casanova´s op stap geweest om te weten dat de verhalen stoerder zijn dan de praktijk.

Iets anders is op stap gaan naar de disco´s in toeristische oorden. Dan zijn die kutwijven ver van huis en kunnen ze ongegeneerd hun preuts gewaad afdoen.

Naast dit heb je ook nog het gelazer wat je er mee hebt. Vrouwen die een vriend blijken te hebben die moeilijk gaat doen, constant bellen en sms-en, ongevraagd op bezoek komen, etc...

Neukzekerheid heeft ook niemand in de discotheek of de kroeg. Ik ga er liever heen voor de gezelligheid. Kom ik een leuke dame tegen en loopt het uit op neuken dan is dat mooi meegenomen, maar als ik zeker wil neuken dan ga ik wel naar de saunaclub.

Het één hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Ik ga zowel naar discotheken als naar saunaclubs.