PDA

Volledige versie bekijken : Leesvoer..., take your time...



Silvester
10 september 2011, 14:39
Op dit forum zijn er al verschillende prachtige prozastukken, zo je wilt boekwerk-waardig, en levenservaringen gepubliceerd.

Dit verhaal (http://huren-test-forum.lusthaus.cc/archive/index.php/t-141768.html) staat voor Silvester voorlopig bovenaan..

:smoke:

vrije jongen
10 september 2011, 17:55
In een ruk uitgelezen...prachtig! Al moet ik zeggen dat CUUPs verhaal voor mij nog wat hoger staat (ook wat dramatischer he) en wie weet waar SFL's epos toe gaat leiden...

AmuseMe
11 september 2011, 19:13
mooi verhaal, leest als en trein. En bovendien een mooie gelegenheid om mijn (sex)duits wat bij te schaven. Het nuttige met het aangename combineren of hoe heet dat ?

Een leuke passage (seite 8) is deze :

' Die erste Runde nahte. Einige Typen hielten es nicht mehr aus. Sie platzierten Sanne und Sisse auf ihre Knie auf den Boden, meine beiden schwarzen Kumpel mit den Riesen-Schwänzen zuerst. Sie kamen wie immer mächtig, die Mädchen kreischten begeistert und angewidert zugleich. So muss ein Kind fühlen, das ein ausgepacktes Bonbon auf der Straße findet, es mit schlechtem Gewissen in den Mund steckt und denkt: „so schlecht ist es nicht“ '

of anders gezegd : wat gaat er allemaal niet in dat hoofd van een DVP om die haar zoveelste FT van de dag doet ?!