PDA

Volledige versie bekijken : Krefeld Laufhaus Hanna Spaanse



Jansen
11 september 2011, 00:00
Hanna : Spaans
Taal : Engels ,Spaans
Figuur : mooi slank met lekker kontje.
Leeftijd : ongeveer 23 jaar
Lengte : 170 cm
Borsten : lichte siliconen cup C
Gezicht : vriendelijk en mooi.

Service : PMC en NMC E.30,- 20 min.

Speciale Service : PZC - Beffen - NMC - diverse standjes - massage en body to Body - Afrekken en Vingeren Totaal E.50,- 30 min.

Ik was toevallig op enkele honderden meters van dit Laufhaus aanwezig vanwege werk en dacht weer eens even binnen te wippen
Ja WIPPEN ja maar het was pas rond 13.00 u.
Omdat ik twee dagen eerder daar ook al was geweest samen met Big30 na ons uitstapje naar Vulkanstrase wist ik precies waar ik moest zijn.
In de kelder zat 1 meisje helemaal alleen het was een Roemeense ik dacht meteen aan Dutroux en aan de Oostenrijkers die allemaal meisjes opsluiten in de kelders.
Op begane grond waren 7 dames aanwezig maar niet direct waar ik geil op zou worden,een daarvan een Poolse hadden we al eerder aangesproken deze week wat ze nog wist ( omdat ik toen net gegeten had wou ik nog niet neuken omdat ik bang was dat ik alles dan over haar hen zou kotsen.)
Maar op de 1e verdieping zat een heel mooi meisje met geblondeert lang krullend haar met een boddy waar iedere vrouw jaloers op zou worden.
Dit was dus Hanna uit Madrid.
Na even gesproken te hebben en nog 1x het gebouw rond te hebben gelopen bij haar naar binnen gegaan.

Om een lang verhaal kort te maken heb ik gekozen voor optie 2 en het hele ritueel van haar gekregen met 5 standjes en een geweldige PZC met een befsessie om na 35 minuten klaar te zijn gekomen en met haar op de laptop nog even naar clubs en ijsberenforum gekeken.
Voor de sex heeft ze me lekker gewassen wat ook daarna weer gebeurde.

Het is jammer dat dit meisje zo'n afgelegen werkterrein heeft maar voor mij een zeer groot gevaar dat ik deze week weer ga naar dit super mooi en lekker meisje.
Na ruim een uur met haar gezellig nog wat gekletst te hebben en de telefoonnummers heb uit gewisseld ben ik weer aan gereden

Ja dit is een hele mooie Louana2 voor me en ook nog verstaanbaar dus herhaling zeer snel.

Om even aan te geven dat dit meisje ook een meisje is waar Picasso maar ook Sonny en badslippers het mee kunnen ze heeft lekkere billen en zoenen doet ze je overal maar nog niet direct tongzoenen.

Jansen
11 september 2011, 08:59
Kan Laufhaus in Krefeld niet een appart lijntje krijgen dat is overzichtelijker,ook hier staan stukjes tussen over Duisburg Vulkanstrasse die dan ook meteen daar bij Duisburg geplaatst kunnen worden.

Jansen
11 september 2011, 16:18
Deze Hanna werkt overdag vanaf 12.00 u tot in de avond op de meeste werkdagen.

Jansen
13 september 2011, 22:33
Morgen middag even langs dit droom meisje !!

Jansen
14 september 2011, 19:25
Vanmiddag lekker met haar liggen wippen en daarna even samen de bouwmarkt genomen met een cola en een broodje tussendoor.
Ze is 27 jaar en half Amerikaans en half Spaans.

De sex was geweldig we hebben weer het hele boek afgewerkt, ik had geen tijd en geen lust meer om naar LR te gaan trouwens er zaten in het gebouw rond 14.00 u al mooie meiden waaronder 1 uit Rotterdam 2 uit venuzuela 2 uit Roemenie 1 uit Polen 1 uit Oekraine 1 Spaanse 1 Duitse.

Werktijden van Hana vanaf ongeveer 12.00 u tot 20.00 u elke dag.
Vakantie van 17 september tot 28 september.

Volgende week weer effe terug.

Knabbel
21 september 2011, 11:21
Vanmiddag lekker met haar liggen wippen en daarna even samen de bouwmarkt genomen met een cola en een broodje tussendoor.

Samen nieuwe plinten uitgezocht?

Jansen
22 september 2011, 21:27
Is denk ik dit (http://www.eros-center-krefeld.de/) Laufhaus?

Ik ken het nog uit de periode van voor 2008. Destijds zaten er ook regelmatig wat lekkertjes, maar je bent er snel uitgekeken. Leuk als je er in de buurt bent zoals Big al zegt. Laatste 3 jaar niet meer geweest.

Klopt de link die MichelJ aangaf is het huis met de aanwezige dames ook Hanna staat erop.

Ik ben gisteren even geweest op de middag en heb met Hanna de plinten ( die Knabbel voor me had weggelegd ) van de bouwmarkt weer vast geslagen aan de vloer.Daarna hebben we nog even wat aan sport gedaan.
Die meid weet nu heel duidelijk dat Jansen een volledig progamma van 2 uur ook in 25 minuten kan krijgen.
Daarna door werk weer snel terug gemoeten en Roermond niet meer kunnen halen om Kinga even goedendag te zeggen.